BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - RKC (zaterdag 26 oktober 2013, 20:45): 0 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 27 oktober 2013 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 15:56 schreef Bobby1972 het volgende:
En Zwolle gaat ook verliezen, dan is het weekend nog niet zo slecht voor Ajax. Dit bedenk je niet!
We zijn de enigen die punten scoren, mits Feyenoord zo blijft.
joduh
 joduh - zondag 27 oktober 2013 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
En Zwolle gaat ook verliezen, dan is het weekend nog niet zo slecht voor Ajax. Dit bedenk je niet!
Allemaal armoe dus!;-(
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 27 oktober 2013 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Die gene die de toto op deze manier heeft ingevuld, is spekkoper hoor, tjonge jonge jonge.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 oktober 2013 door Ronald 1960 --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 27 oktober 2013 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 15:57 schreef joduh het volgende:

[..]

Allemaal armoe dus!;-(
Het is dus toch waar:

WZAWZDB hahahahaha
Hummel10
 Hummel10 - zondag 27 oktober 2013 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Alleen wij een punt haha
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 27 oktober 2013 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 15:57 schreef joduh het volgende:

[..]

Allemaal armoe dus!;-(
Ik denk dat dat allemaal niet meer uitmaakt als we eenmaal weer kampioen zijn aan het einde van het jaar.

Ook zal na dit jaar bijna niemand weggaan uit de basis. Alleen de Jong gaat waarschijnlijk weg. Hoewel hij nog wel iemand kan zijn waarvan het contract nog wordt verlengd en dat hij blijft. Zou me niet verbazen bij hem.

Oftewel het wordt beter.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 27 oktober 2013 - 16:03   quote  deeplink  
Je eigen nog niet rijk rekenen...Feyenoord en PEC zijn nog niet klaar..met name in de Kuip kan het aardig spoken...zie ze zelfs nog winnen die kakkies...
Eide
 Eide - zondag 27 oktober 2013 - 16:04   quote  deeplink  
Eigenlijk is het te droevig voor woorden, geen enkele club weet momenteel te overtuigen. Slecht, slechter, slechtst...
remco k
 remco k - zondag 27 oktober 2013 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 13:22 schreef joduh het volgende:

[..]

kwaliteit kost geld toch?
Oke, ik ben dan wel benieuwd naar wat jij de komende winterstop zou doen?? Aan spelers en posities..
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 27 oktober 2013 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 16:04 schreef Eide het volgende:
Eigenlijk is het te droevig voor woorden, geen enkele club weet momenteel te overtuigen. Slecht, slechter, slechtst...
Feit is dat er na PSV en Ajax gewoon niks is dan. PSV begon leuk, maar je kon voorspellen dat het niet zou blijven aanhouden. Ajax begon kut, blijft kut, maar hebben af en toe een leuk moment.
Dit waren de favorieten begin van het jaar. Feyenoord is nog steeds aan het "bouwen". Twente is afgezakt, maar staat ineens een beetje op, maar de vraag is ook weer hoe lang dat volhoudt. En AZ kun je eigenlijk nooit echt meerekenen als titelkandidaat. Evenals Vitesse.
remco k
 remco k - zondag 27 oktober 2013 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 13:22 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Jep, klopt helemaal. Haal spelers die er direct staan en niet een Van der Hoorn die nu nog moet acclimatiseren en moet leren verdedigen.
Noem eens spelers op dan die er direct zouden staan??
remco k
 remco k - zondag 27 oktober 2013 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 13:22 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik heb er ook vrede mee als ze met eigen jeugd geen kampioen worden maar als ze spelers van buitenaf halen dan verwacht ik wel een titel of in ieder geval beter spel. Ik wil NIET meer naar het gestuntel van poulsen, sana, hoessen, schone en hoorn kijken.
Geen enkele aankoop van Overmars is een directe versterking gebleken. Trieste maar terechte constatering
Moisander.
remco k
 remco k - zondag 27 oktober 2013 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 13:23 schreef Stanley het volgende:

[..]

Waarom pareer jij telkens met extreme tegenstellingen. Zo jan je alle goede argumenten wel om zeep helpen.

Speciaal voor jou...

Niemand wil een nieuwe sulemani. En niemand wil terug naar Martin Jol.
Waar slaat het op. Stel je niet aan.

Feitelijke paradepaardjes tijdens de cruijff revolutie.

Ajax 1 bestaat uitsluitend uit zelfopgeleide jeugd.
Doelstelling is om Europees weer mee te tellen.
Wanneer eigen jeugd deze kwaliteit ontbeerd, moet deze positie extern opgevuld worden.
Kapitaal moet op het veld ipv op de bank.

Ieder jaar DOORSELECTEREN.....!!!

In dat kader bezien faalt Overmars.
En Overmars is de man die bepaald wie er weg moeten??
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 27 oktober 2013 - 16:12   quote  deeplink  
Nee...Overmars moet weg. En nog liever vandaag dan morgen.....
remco k
 remco k - zondag 27 oktober 2013 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 13:20 schreef Brandje het volgende:

[..]

Wat ze hebben gedaan is halen om te halen. het lijkt wel of je neefje van het technisch hart want je gedachte lijkt haast wel "alles wat ze doen is toch wel goed".
Hoorn is twee klasse minder dan Veltman en Denswil. 4 miljoen weg gegooid. Duarte, al ben ik niet eens ontevreden over hem, heeft veel minder talent dan Andersen en Fisher.
Dus 4 milljoen voor Hoorn. Zo'n 3 miljoen voor Duarte. In mijn ogen 7 miljoen onnodig uitgegeven want je geeft veel geld uit voor spelers die GEEN directe versterking zijn.
Of je kiest echt voor de jeugd en je gaat verschrikkelijk op je bek maar WEL met de steun van het publiek maar je gaat buitenstaanders halen zoals Poulsen, Schone,Sana, Hoessen, Bojan, Hoorn en iets mindere mate Moisander en Duarte waar niemand iets mee heeft. Het is een halfslachtig beleid!!
Volgens mij schrijf ik al heel erg lang dat lang niet alles wat ze doen goed is, maar ik sta wel nog steeds 100% achter het beleid.

En op je bek met de eigen jeugd wordt wel geaccepteerd?? Waarom is iedereen na deze wedstrijd dan zo boos??

van Rhijn, Veltman, Denswill, Boilesen, Blind, De Jong, Fischer en Andersen, allemaal eigen jeugd.. En dan nog Serrero uit de jeugd van een van onze satelietclubs..

En dat geld is uitgegeven om alle posities dubbel bezet te houden.. Iets dat onder de Boer eigenlijk vanaf het begin een must is geweest en terecht.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 27 oktober 2013 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 16:12 schreef Bobby1972 het volgende:
Nee...Overmars moet weg. En nog liever vandaag dan morgen.....
Wauw.. Eerst was iedereen desperate voor Overmars, want hij deed het zo goed bij Go Ahead. Nu isie bezig met een enorm project hier en mag hij gelijk weg na een paar maanden.
remco k
 remco k - zondag 27 oktober 2013 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 13:24 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dus jij denkt dat je met een andere CVM de wedstrijden wel wint? Dream on, er is veel meer nodig.
Volgens mij zeg ik erbij wat er nog meer moet veranderen..
remco k
 remco k - zondag 27 oktober 2013 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 13:26 schreef joduh het volgende:

[..]

maakt ook niet uit,maar weet je man?ajax is drie jaar(met beetje mazzel) kampioen geworden van de mickeu mouse competitie.....weinig aankopen dus met spelers die vorige beleid gehaald hadden.....
daarna zijn alle spelers verkocht van vorige beleid en dat geeft dat enorme kassaldo.....
wat hebben ze dus gedaan tot nu toe?
Zowel Eriksen, Anita als Alderweireld werden pas onder de Boer echt goed. en waren spelers uit de eigen jeugd. Vertonghen speelde ook al goed onder Jol..
remco k
 remco k - zondag 27 oktober 2013 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 13:26 schreef joduh het volgende:

[..]

nou ga naar de training en vertel het frankie dan!
Waarom? Ik accepteer wat de trainer doet, anderen blijkbaar niet, en dan moet je er wat aan doen als je het niet kan accepteren.. Zelfs jij moet dat verschil nog wel snappen toch??
remco k
 remco k - zondag 27 oktober 2013 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 13:30 schreef joduh het volgende:

[..]

ik ga het niet nazoeken ouwe.....maar in mijn ogen waren er hier drie 0f 4 postenden die achter elk ding van het huidige beleid stonden.....en daar stond jij in mijn geheugen bij ja.....
Over dat elk ding ben ik wel heel benieuwd naar de namen dan??
Brandje
 Brandje - zondag 27 oktober 2013 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 16:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Noem eens spelers op dan die er direct zouden staan??
Wat ben je toch een kind met een hele zielige manier van een discussie aangaan.
remco k
 remco k - zondag 27 oktober 2013 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 13:39 schreef Brandje het volgende:

[..]

Zeker, graag zelfs. Fisher moet met het gezicht naar de goal spelen. Heeft een prima overzicht. Dan kan Andersen naar links, waar hij zelf ook veel lieverd speelt en voor mijn part schone of de Sa vanaf rechts. Bij gebrek aan beter aan zeg ik. Ik weet of een Duarte dat zou kunnen.
Verder keihard zijn en afscheid nemen van Poulsen, Hoessen en Sana
Wie moet je dan slachtofferen om Fischer op het midden te laten spelen?? Persoonlijk vind ik Serrero het wel goed doen namelijk..
Brandje
 Brandje - zondag 27 oktober 2013 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 16:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij schrijf ik al heel erg lang dat lang niet alles wat ze doen goed is, maar ik sta wel nog steeds 100% achter het beleid.

En op je bek met de eigen jeugd wordt wel geaccepteerd?? Waarom is iedereen na deze wedstrijd dan zo boos??

van Rhijn, Veltman, Denswill, Boilesen, Blind, De Jong, Fischer en Andersen, allemaal eigen jeugd.. En dan nog Serrero uit de jeugd van een van onze satelietclubs..

En dat geld is uitgegeven om alle posities dubbel bezet te houden.. Iets dat onder de Boer eigenlijk vanaf het begin een must is geweest en terecht.
Boilessen, Fisher, Andersen, Serero zijn absoluut geen eigen jeugd. Net zo min als dat Eriksen dat was.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 27 oktober 2013 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 16:19 schreef Brandje het volgende:

[..]

Wat ben je toch een kind met een hele zielige manier van een discussie aangaan.
Dit is wel schijnbaar wat ze bij Ajax moeten doen. Je weet van tevoren nooit hoe iemand uitpakt. Dus van tevoren weten van een speler datie er direct staat is onmogelijk. Maher is een goed voorbeeld.
remco k
 remco k - zondag 27 oktober 2013 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 13:58 schreef Pietje het volgende:

[..]

Sorry, Remco, ik ben het soms best wel met je eens, vaak ook niet.
Als jij ons vertelt, dat we goede wedstrijden, of delen van wedstrijden hebben gespeeld (AC Milan, FC Twente (deels) en Celtic), maar we zijn min of meer met lege handen blijven staan, dan hebben we dus GEEN goede wedstrijden gespeeld, anders had je die wedstrijden namelijk WEL gewonnen. Wellicht, dat jij bedoelt dat we een optisch overwicht hadden, met name het percentage "balbezit"? Welnu, dat schreef ik gisteren dus, dat ik van al die tikkies breed en tikkies terug, doodziek word. Dat risicoloze en oeverloze en fantasieloze balbezit, maakt je beslist niet sterker dan je tegenstander. In tegendeel, in casu kunnen die zich steeds weer opnieuw instellen op hun eigen positie!! Op dit moment kan Ajax gewoon niet beter: te veel spelers hebben een te laag niveau, te veel spelers zijn volledig uit vorm, de coach, FdB zet te vaak spelers op een verkeerde positie. Dit alles stemt mij en vele anderen niet vrolijk en ik zie voorlopig geen enkele vooruitgang. Dit Ajax gaat nog heel veel punten verspelen en daar heb ik vreselijk de ziekte over in. Geloof me maar, thuis tegen Celtic gaan we opnieuw de boot in op basis van karakter, want daar schort het bij onze club ook aan: geen absolute wil om te winnen, overschatting van hun eigen kwaliteiten, geen gogme/flair een strijdloze selectie zonder een echte leider, een toch echt wat eigenwijze trainer/coach en een directie die consequent de hand op de portemonnee houdt en pas veel te laat, de allerlaatste dag van de transferperiode, tot actie wil overgaan... Een schijnbeweging naar de supporters...!!
Dit alles kun je gewoon niet goedpraten: de trainer niet, de directie niet en jij niet. Sorry.
Niet alleen het balbezit Pietje en dat weet je zelf ook, je kan gewoon wedstrijden beter spelen dan de tegenstander zonder te winnen. Ajax heeft met name tegen Celtic eigenlijk niks weggegeven aan kansen, en er genoeg gemaakt. Soms win je die wedstrijd dan gewoon niet, tegen Milan verlies je twee punten door een scheidsrechter..
En ja winnen is bepalend, dat snap ik ook, maar ik denk dat zo negatief als het hier nu gesteld wordt echt onzin is.. Zoals ik de sommige supporters nu hoor en lees heb ik in die 7 jaren zonder titel niet eens gezien..
Brandje
 Brandje - zondag 27 oktober 2013 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 16:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Zowel Eriksen, Anita als Alderweireld werden pas onder de Boer echt goed. en waren spelers uit de eigen jeugd. Vertonghen speelde ook al goed onder Jol..
Lulkoek. Gewoon een natuurlijke ontwikkeling naarmate ze ouder werden. Ik zie fisher al bijna een jaar stilstaan. Van Rhijn mag nog steeds als een pupil verdedigen. Hij heeft Vermeer veel te lang in bescherming genomen. Poulsen blijven opstellen.
Andersen als rechts buiten! Sana als rechtsbuiten! Sigthorsson als rechtsbuiten. Janssen als CVM! Allemaal prima voorbeelden dat ook deze toptrainer in spe het niet altijd goed ziet.
Brandje
 Brandje - zondag 27 oktober 2013 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 16:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Wie moet je dan slachtofferen om Fischer op het midden te laten spelen?? Persoonlijk vind ik Serrero het wel goed doen namelijk..
Dat zegt genoeg over je voetbalinzicht. Serero is van het niveau Ikedia en babangida. Staat welliswaar op een andere positie maar een aanfluiting dat zo iemand in Ajax1 MAG spelen. krijgt tegen Celtic twee 100% kansen en verprutst ze.
remco k
 remco k - zondag 27 oktober 2013 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 14:12 schreef joduh het volgende:

[..]

daar ben ik mee eens......ik vond tadic duidelijk DIRECT een versterking.....
maar ik begrijp niet (en dan krijg ik vast wer te horen dat ze het nu ook niet goed doen,maar buiten dat)dat ze interesse toonden in:mertens,matavz.tadic,ginkel,maher,elia,ola john en zal er vast nog en paar vergeten...
en bij allemaal ging het niet door....en geeneen speler kostte meer dan ca 8 mijoen........lees goed!!!niet 1tje kwam er........
dit is in 1 woord:FALEN!
Tadic voor welke positie dan??? Voor linksbuiten?? Daar speelde Fischer al en daar wordt/werd dit seizoen toch wel het een en ander van verwacht na een goed vorig seizoen..

En is die interesse allemaal door Ajax bevestigd?? Er wordt namelijk vrij veel kul de wereld in geholpen he.. Overigens waren Mertens en Matavsz volgens mij (maar weet het niet helemaal zeker) nog onder Jol zelfs..
remco k
 remco k - zondag 27 oktober 2013 - 16:26   quote  deeplink  
En vandaag gewoon de koppositie gepakt met een gelijkspel thuis bij RKC>>
Brandje
 Brandje - zondag 27 oktober 2013 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 16:21 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Dit is wel schijnbaar wat ze bij Ajax moeten doen. Je weet van tevoren nooit hoe iemand uitpakt. Dus van tevoren weten van een speler datie er direct staat is onmogelijk. Maher is een goed voorbeeld.
Zekerheid heb je nooit dat is waar maar ik heb Maher dingen zien doen die ik Schone nooit heb zien doen. poulsen staat overal te boek als een anti-voetballer maar mag met zijn manier spelen wel het echte ajaxspel verzieken. Sana was 23 toen hij bij ajax kwam en speelde in zweden(denemarken) dan kan het onmogelijk zijn dat hij goed is en dan niemand hem eerder was opgevallen
Duarte kan wat worden.
Eide
 Eide - zondag 27 oktober 2013 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 16:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Oke, ik ben dan wel benieuwd naar wat jij de komende winterstop zou doen?? Aan spelers en posities..
Het gaat straks echt wel tussen Ajax en PSV hoor. Feyenoord mist te veel puur talent. Alleen Plan P(elle) werkt daar echt . Twente speelt nu al op de toppen van het kunnen. Vitesse (Chelsea 2) is wisselvallig en mist enorm veel vermogen in de breedte.

Nee hoor, aan het einde gaat het weer tussen Ajax en PSV. De vraag is alleen welke van de twee als eerste opstaat en het verschil weet te maken.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 27 oktober 2013 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 16:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Eriksen en Alderweireld speelden ook niet slecht onder Jol...Anita...die speelde toen nog niet als CVM pas later onder de Boer...oorzaak: de Boer hield veel te lang vast aan Janssen als CVM...overigens vind ik de Boer geen verkeerde trainer maar soms begrijp ik hem niet helemaal....
Brandje
 Brandje - zondag 27 oktober 2013 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 16:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Tadic voor welke positie dan??? Voor linksbuiten?? Daar speelde Fischer al en daar wordt/werd dit seizoen toch wel het een en ander van verwacht na een goed vorig seizoen..

En is die interesse allemaal door Ajax bevestigd?? Er wordt namelijk vrij veel kul de wereld in geholpen he.. Overigens waren Mertens en Matavsz volgens mij (maar weet het niet helemaal zeker) nog onder Jol zelfs..
Zo goed was Fisher vorig seizoen ook niet en als hij goede wedstrijden speelde. Thuis tegen NEC(wonderschone stift) en f'noord dan kwam juist vanaf het middenveld. Dus frank moet wakker worden.

ps
Neem niet weg dat ajax nooit 10/12 miljoen voor Tadic moet neertellen maar Fisher is een aanvallende middenvelder die zijn vrijheid moet hebben maar Frank wil hem in het keurslijf van een linksbuiten drukken.
Brandje
 Brandje - zondag 27 oktober 2013 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 16:26 schreef remco k het volgende:
En vandaag gewoon de koppositie gepakt met een gelijkspel thuis bij RKC>>
Twente staat bovenaan en Vitesse en Groningen kunnen nog boven ons komen
Eide
 Eide - zondag 27 oktober 2013 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 16:28 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]
overigens vind ik de Boer geen verkeerde trainer maar soms begrijp ik hem niet helemaal....
Hij is erg eigenwijs ;) Maar vergeet niet dat hij door dat vertrouwen dat hij uitstraalt in woorden en daden wel 3 jaar op rij iets bijzonders weet te bereiken. Hij krijgt ook regelmatig gelijk trouwens waar niemand gelooft in zijn oplossing... dubbelzijdig zwaard dus.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 27 oktober 2013 - 16:31   quote  deeplink  
Jeetje ik schaamde gisteren voor ajax.

Maar ik schaam mij nu meer wat voor competitie ajax in speelt.

want wtf is dit?
Iedereen lacht ons nu echt uit..
we zijn geen mickey mouse league meer maar eerder Tokkie tor.

Er is geen slechtere competitie dan dit..

Alle grote favorieten verliezen punten en de nummer 16 17 18 pakken punten op plekken waarvan je dacht dat ze met een nulletje of 5 gingen verliezen..

DIT IS DE GROOTSTE DRAMA DIE ER IS!!!!! TIJD VOOR DE KNVB OM EEN ONDERZOEK TE BEGINNEN... VOLGENS MIJ ZIJN HIER CHINEZEN AAN HET WERK!!!
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 27 oktober 2013 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 16:27 schreef Brandje het volgende:

[..]

Zekerheid heb je nooit dat is waar maar ik heb Maher dingen zien doen die ik Schone nooit heb zien doen. poulsen staat overal te boek als een anti-voetballer maar mag met zijn manier spelen wel het echte ajaxspel verzieken. Sana was 23 toen hij bij ajax kwam en speelde in zweden(denemarken) dan kan het onmogelijk zijn dat hij goed is en dan niemand hem eerder was opgevallen
Duarte kan wat worden.
En dan kijk je naar het verschil in geld tussen Maher en wat wij hebben aangetrokken. Schöne was eigenlijk vorig jaar beter dan dat iedereen had verwacht. Poulsen wist men ook al dat hij vooral voor de ervaring gehaald werd en Sana was inderdaad gewoon een gokje. Ik schrijf Sana nog niet af overigens. Men is bezig met hem individueel (zelfde als Hoessen), ik weet dat we nog eigenlijk geen veranderingen hebben gezien in het spel van Sana, maar ik ben benieuwd hoe dit verder loopt. Plus hij kost vrij weinig.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 27 oktober 2013 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 16:29 schreef Brandje het volgende:

[..]

Vergis je je in. Tenzij Vitesse wint met 5-0 of Groningen wint met 9-0 staan ze nog altijd onder ons.
Twente klopt wel ;)
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 27 oktober 2013 - 16:37   quote  deeplink  
zowel Groningen als Vitesse kan op 20 punten komen bij winst. Wel goed kijken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 oktober 2013 door Bobby1972 --
Brandje
 Brandje - zondag 27 oktober 2013 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 16:32 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

En dan kijk je naar het verschil in geld tussen Maher en wat wij hebben aangetrokken. Schöne was eigenlijk vorig jaar beter dan dat iedereen had verwacht. Poulsen wist men ook al dat hij vooral voor de ervaring gehaald werd en Sana was inderdaad gewoon een gokje. Ik schrijf Sana nog niet af overigens. Men is bezig met hem individueel (zelfde als Hoessen), ik weet dat we nog eigenlijk geen veranderingen hebben gezien in het spel van Sana, maar ik ben benieuwd hoe dit verder loopt. Plus hij kost vrij weinig.
Je geeft eigenlijk (slappe) argumenten om miskopen goed te praten als ik eerlijk ben. Als je ervaring had dan voor mijn part je best gedaan om Seedof te halen maar je je haakt een anti-voetballer in huis

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 oktober 2013 door Brandje --
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 27 oktober 2013 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 16:37 schreef Brandje het volgende:

[..]

Je geeft eigenlijk (slappe) argumenten om miskopen goed te praten als ik eerlijk ben. Als je ervaring had dan voor mijn part je best gedaan om Seedof te halen maar je je haakt een anti-voetballer in huid
Ik geef oom toe dat de aankopen niet zijn geworden wat ze nu zijn. Van der Hoorn had ik nooit willen halen. Toen Schöne werd gehaald, zat ik ook al van "Waarom???", die bleek dus uiteindelijk nog oke te zijn vorig jaar, alleen is hij dit jaar kut, voornamelijk door de CVM positie. Poulsen is het inderdaad ook niet geworden, en de enige echte aankoop die ik had willen zien was dus op de CVM positie. Maar dat gebeurde niet. Nu zie ik wel in Blind een hele goede (wat anderen al eerder opperden). Het is jammer dat we niet iemand als Chivu ofzo terug hebben kunnen halen, maar Poulsen is wel degelijk gehaald voor ervaring. Is namelijk het enige oudje. Moisander is er ook, maar die zie ik echt niet als ervaring.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 27 oktober 2013 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 16:37 schreef Bobby1972 het volgende:
zowel Groningen als Vitesse kan op 20 punten komen bij winst. Wel goed kijken.
Zie het idd, my bad..
nora
 nora - zondag 27 oktober 2013 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 16:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Niet alleen het balbezit Pietje en dat weet je zelf ook, je kan gewoon wedstrijden beter spelen dan de tegenstander zonder te winnen. Ajax heeft met name tegen Celtic eigenlijk niks weggegeven aan kansen, en er genoeg gemaakt. Soms win je die wedstrijd dan gewoon niet, tegen Milan verlies je twee punten door een scheidsrechter..
En ja winnen is bepalend, dat snap ik ook, maar ik denk dat zo negatief als het hier nu gesteld wordt echt onzin is.. Zoals ik de sommige supporters nu hoor en lees heb ik in die 7 jaren zonder titel niet eens gezien..
Ik begrijp Pietje wel balbezit is een must maar balbezit door per wedstrijd 60 % van je balbezit in terugspeelballen of breedteballen is niet Ajax waardig en super saai en daardoor creeer je te weinig kansen, als je door wil gaan met een ploeg onder druk zetten en kansen wil creeren dan moet je meer iniatief tonen vooruit en een hoger bal tempo hanteren en dat hogere bal tempo wordt ook nu weer afgelopen wedstrijd tegen RKC gedaan de laatste 10 minuten, en echte mannen die een wil hebben om echt te winnen mannen als Suarez en Gabri en Vertongen echte winners zie ik niet in deze selectie, het zijn aardige voetballers maar in mijn ogen geen top en als je die niet hebt moet je soms 1 of 2 mensen kopen om weer die balans te krijgen van het geniale met het karakter en dat hebben we niet op dit moment.
nora
 nora - zondag 27 oktober 2013 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 16:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Met alle respect voor het Talent Fisher maar hij is op dit moment een klasse minder als Fischer.Met Tadic had je een stuk sterker geweest als op dit moment met Fischer.
remco k
 remco k - zondag 27 oktober 2013 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 16:28 schreef Eide het volgende:

[..]

Het gaat straks echt wel tussen Ajax en PSV hoor. Feyenoord mist te veel puur talent. Alleen Plan P(elle) werkt daar echt . Twente speelt nu al op de toppen van het kunnen. Vitesse (Chelsea 2) is wisselvallig en mist enorm veel vermogen in de breedte.

Nee hoor, aan het einde gaat het weer tussen Ajax en PSV. De vraag is alleen welke van de twee als eerste opstaat en het verschil weet te maken.
Dat hoef je mij niet uit te leggen, ik heb en houd vertrouwen...
remco k
 remco k - zondag 27 oktober 2013 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 16:28 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Eriksen en Alderweireld speelden ook niet slecht onder Jol...Anita...die speelde toen nog niet als CVM pas later onder de Boer...oorzaak: de Boer hield veel te lang vast aan Janssen als CVM...overigens vind ik de Boer geen verkeerde trainer maar soms begrijp ik hem niet helemaal....
Eriksen speelde nauwelijks onder Jol, enkel wat invalbeurten en vaak als linksbuiten.. Het werd hem zelfs kwalijk genomen hier dat ie zo weinig aan spelen toekwam..
remco k
 remco k - zondag 27 oktober 2013 - 18:28   quote  deeplink  
quote:

[..]

Zo goed was Fisher vorig seizoen ook niet en als hij goede wedstrijden speelde. Thuis tegen NEC(wonderschone stift) en f'noord dan kwam juist vanaf het middenveld. Dus frank moet wakker worden.

ps
Neem niet weg dat ajax nooit 10/12 miljoen voor Tadic moet neertellen maar Fisher is een aanvallende middenvelder die zijn vrijheid moet hebben maar Frank wil hem in het keurslijf van een linksbuiten drukken.
Tegen Feyenoord speelde die gewoon linksbuiten volgens mij, Hoessen op 9 en Boerrigter vanaf rechts.. En tegen Nec ook volgens mij..

Ik zou hem trouwens ook graag zien op het middenveld, al moet ik wel zeggen dat ik hem verschrikkelijk egoïstisch vind en niet altijd goed in de passing..
remco k
 remco k - zondag 27 oktober 2013 - 18:29   quote  deeplink  
quote:

[..]

Gedeelte koploper op basis van verliespunten..
bully
 bully - zondag 27 oktober 2013 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 12:50 schreef joduh het volgende:

[..]

omdat het al jaren kut is!
zo zo?je noemt wel 2 ,5 goeie wedstrijden op?
van de 14 ongeveer?
ajax onwaardig!
geen geld uitgeven betekend niet meetellen........ik ben 100% anti dit beleid....ongeveer 3 jaar nu......
kampioenschappen en mooipraat hebben iedereen verblind!
ik zou het anders verwoorden maar ben het volkomen met je eens.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 oktober 2013 door bully --
remco k
 remco k - zondag 27 oktober 2013 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 12:50 schreef joduh het volgende:

[..]

ik ben 100% anti dit beleid....ongeveer 3 jaar nu......

Ik heb je toch echt andere dingen zien posten hiero..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - RKC (zaterdag 26 oktober 2013, 20:45): 0 - 0

0.0120511