|
|
Eide
|
|
|
Op dinsdag komt hoofdklasser ASWH uit Hendrik Ido Ambacht op bezoek. De in 1929 opgerichte club ontdeed zich in de 2e ronde van ADO '20 en mag nu aantreden in een ArenA die verre van vol zal zijn. Ajax had in de 2e ronde 120 minuten nodig om Volendam van zich af te schudden. Die wedstrijd was de start van een hele slechte reeks waar Ajax nog altijd in zit.
Naast Moisander en Duarte heeft bij Ajax Lasse Schone zich gevoegd bij het lijstje spelers met blessures. Lesley de Sa wat afgelopen zaterdag ook niet bij de selectie met een blessure. In de beker heeft Frank de Boer beschikking over zijn gehele selectie, inclusief de spelers van Jong Ajax. Dat biedt FdB dus ruimte om spelers te testen. Op goal zullen we in ieder geval Vermeer zien.
Vermoedelijk zal Ajax ook deze tegenstander niet gaan oprollen. In de huidige vorm is elke wedstrijd een opgave voor de ploeg van FdB. Het tempo ligt te laag, niemand is in staat een mannetje te passeren en van enige creativiteit is geen sprake. FdB zal hopen dat de bescheiden tegenstander ons aller Ajax in staat zal stellen wat vrijer te spelen en zo langzaam uit het dal te kruipen.
Ajax en ASWH speelden nog nooit tegen elkaar. Geen beelden dus. Wel een foto, beelden spreken meer dan woorden.
Geef ons iets om trots op te zijn aankomende dinsdag.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 oktober 2013 door Eide -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: En o ja, Sigi maakt hem, maar wel in eigen doel. ;-) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: hahahahah scoort ie in ieder geval...goed voor zijn statistieken!;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
ajax uit, altijd lasting voor ASWH.Toch denk ik een moeizame overwinning: 2-1 voor de mooiste club van allemaal. (Ons ajax, dat dan weer wel) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Onderschatten! Ik mag er weer bij zijn. 3-1 en de laatste 2 goals van Ajax vallen in het laatste kwartier |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 18:46 schreef Loetje het volgende:Onderschatten! Ik mag er weer bij zijn. 3-1 en de laatste 2 goals van Ajax vallen in het laatste kwartier Ben er ook, waar zit je? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hoe je het ook went of keert, Ajax kan in deze wedstrijd niks goeds doen.. Bij verlies gelijkspel of een kleine overwinning spreekt iedereen van een schande. Speel je de sterren van de hemel en win je met 10-0 komt het door de tegenstander en roept iedereen dat het de normaalste zaak van de wereld is.. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 18:50 schreef remco k het volgende:Hoe je het ook went of keert, Ajax kan in deze wedstrijd niks goeds doen.. Bij verlies gelijkspel of een kleine overwinning spreekt iedereen van een schande. Speel je de sterren van de hemel en win je met 10-0 komt het door de tegenstander en roept iedereen dat het de normaalste zaak van de wereld is.. dat hebben ze natuurlijk zelf over hun afgeroepen. persoonlijk intereseert het me eigenlijk niet. tegen een amateur moet je altijd afgetekent winnen. maar is ook geen maatstaf om dat er natuurlijk een groot verschil in niveau zit. ik vind het leuk als ajax de beker wint maar vind de competitie toch het belangrijkste. want hoe je het ook went of keert de beker is een extratje of een troostprijs. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: 121, jij? Konden nu voor een 10tje er heen. En mijn schoonbroer vond dat leuk om eens mee te maken |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
127, voor 5 eurotjes ga ik wel een potje staan ;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 20:26 schreef bully het volgende:[..] dat hebben ze natuurlijk zelf over hun afgeroepen. persoonlijk intereseert het me eigenlijk niet. tegen een amateur moet je altijd afgetekent winnen. maar is ook geen maatstaf om dat er natuurlijk een groot verschil in niveau zit. ik vind het leuk als ajax de beker wint maar vind de competitie toch het belangrijkste. want hoe je het ook went of keert de beker is een extratje of een troostprijs. Wat ik poste heeft niet zoveel met het nu te maken. Het geld voor iedere "grote" ploeg. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 18:50 schreef remco k het volgende:Hoe je het ook went of keert, Ajax kan in deze wedstrijd niks goeds doen.. Bij verlies gelijkspel of een kleine overwinning spreekt iedereen van een schande. Speel je de sterren van de hemel en win je met 10-0 komt het door de tegenstander en roept iedereen dat het de normaalste zaak van de wereld is.. Klopt...daar heb je mee te maken als topclub.... |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Ik ben naar morgen benieuwd wie in de selectie zit. Of frank het aandurft om een aantal spelers van jong ajax in te gaan zetten.
Bazoer, Meleg, Lobotka, lazic.
Raar maar waar Vermeer op doel. Beker wedstrijd, ben benieuwd hoe hij het doet nu hij 2de doelman is. Zelfde verdediging. Blind denswil veltman en van rhijn. op het middenveld zie ik liever geen sererro terug, geen siem de jong en geen poulsen of schone. Dan kom je met Bazoer klaassen en Lobotka. in de aanval zie ik liever geen siggie, fisher en andersen. dan kom ik uit op Lazic De jong en Meleg.
Laten we het zo proberen tegen die amateurs. Ooit moeten zulke spelers hun debuut maken. Liever had ik het ook gezien dat ze in een lekker in gespeeld elftal terecht kwamen, helaas is dat een utopie. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
ASWH Altijd Sterker Wordende Hendrik Ido Ambacht.
De club uit mijn dorp. Zou maar niet te makkelijk denken als ik jullie was. Paar jaar geleden nog algemeen amateurkampioen. |
|
|
|
|
Peter1956
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 18:50 schreef remco k het volgende:Hoe je het ook went of keert, Ajax kan in deze wedstrijd niks goeds doen.. Bij verlies gelijkspel of een kleine overwinning spreekt iedereen van een schande. Speel je de sterren van de hemel en win je met 10-0 komt het door de tegenstander en roept iedereen dat het de normaalste zaak van de wereld is.. Dat is toch altijd zo geweest, niets nieuws onder de zon dus. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 28 oktober 2013 - 07:43 schreef Peterhs het volgende:ASWH Altijd Sterker Wordende Hendrik Ido Ambacht. De club uit mijn dorp. Zou maar niet te makkelijk denken als ik jullie was. Paar jaar geleden nog algemeen amateurkampioen. Ach, ik kom van origine uit een regio waar je struikelt over de hoofdklassers en (tegenwoordig) topklassers. Je ziet het nu ook met Achilles. Veelal clubs die het niveau van de Jupiler League kunnen halen maar ook niet meer dan dat. Maar met je eens dat je ze niet moet onderschatten en wel ervan doordrongen zijn dat je het ook tegen amateurs maar even moet laten zien... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
4-0 tegen Hendrik ido ambacht
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 oktober 2013 door nora -- |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op maandag 28 oktober 2013 - 08:16 schreef Eide het volgende:[..] Ach, ik kom van origine uit een regio waar je struikelt over de hoofdklassers en (tegenwoordig) topklassers. Je ziet het nu ook met Achilles. Veelal clubs die het niveau van de Jupiler League kunnen halen maar ook niet meer dan dat. Maar met je eens dat je ze niet moet onderschatten en wel ervan doordrongen zijn dat je het ook tegen amateurs maar even moet laten zien... Weet je wat het is met de amateurclubs in de beker. Ze spelen meestal alsof ze niets te verliezen hebben en dit hebben ze ook eigenlijk niet. ASWH is een van de rijkste amateurclubs in de regio en er spelen ook oud profs. (niet de beste natuurlijk anders speelden ze wel ergens anders) Qua financien doen ze niet onder voor de meeste Jupiler clubs, maar dat is een bekend verhaal. Heb overigens verder niets meer met de club, dus ze mogen van mij opgerolt worden met 10-0 :-)
Wel grappig feitje overigens: Ajax-ASWH Feyenooit-Hoek Beide zijn elkaars aartsvijanden haha. Is altijd knokken tussen ASWH en Hoek.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 oktober 2013 door Peterhs -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op maandag 28 oktober 2013 - 08:49 schreef Peterhs het volgende:[..] Weet je wat het is met de amateurclubs in de beker. Ze spelen meestal alsof ze niets te verliezen hebben en dit hebben ze ook eigenlijk niet. ASWH is een van de rijkste amateurclubs in de regio en er spelen ook oud profs. (niet de beste natuurlijk anders speelden ze wel ergens anders) Qua financien doen ze niet onder voor de meeste Jupiler clubs, maar dat is een bekend verhaal. Heb overigens verder niets meer met de club, dus ze mogen van mij opgerolt worden met 10-0 :-) Wel grappig feitje overigens: Ajax-ASWH Feyenooit-Hoek Beide zijn elkaars aartsvijanden haha. Is altijd knokken tussen ASWH en Hoek. Dan zou een finale van ajax-feyenoord wel een leuk einde van deze jaargang om de knvb-beker zijn.... |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op maandag 28 oktober 2013 - 09:00 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Dan zou een finale van ajax-feyenoord wel een leuk einde van deze jaargang om de knvb-beker zijn.... Niet ASWH-Hoek? 2 duels om de knvb beker! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: oke dan, als dat jouw wens is ....;-) |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op maandag 28 oktober 2013 - 00:13 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Ik ben naar morgen benieuwd wie in de selectie zit. Of frank het aandurft om een aantal spelers van jong ajax in te gaan zetten. Bazoer, Meleg, Lobotka, lazic. Raar maar waar Vermeer op doel. Beker wedstrijd, ben benieuwd hoe hij het doet nu hij 2de doelman is. Zelfde verdediging. Blind denswil veltman en van rhijn. op het middenveld zie ik liever geen sererro terug, geen siem de jong en geen poulsen of schone. Dan kom je met Bazoer klaassen en Lobotka. in de aanval zie ik liever geen siggie, fisher en andersen. dan kom ik uit op Lazic De jong en Meleg. Laten we het zo proberen tegen die amateurs. Ooit moeten zulke spelers hun debuut maken. Liever had ik het ook gezien dat ze in een lekker in gespeeld elftal terecht kwamen, helaas is dat een utopie. Lijkt mij een prima oplossing. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ik zat tegen volendam daar. Was echt lachen. 410 is er niet bij toch? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wel een leuk stukje over ASWH. Gehaald van Ajax.nl Toch een zeer stabiele club die in het amateurvoetbal best wat bereikt heeft.
Een grootmacht in het amateurvoetbal: dat stempel kan zeker op ASWH worden gedrukt. De Zuid-Hollandse club greep het afgelopen decennium vele prijzen, maar stond in 2010 net aan de verkeerde kant van de ranglijst toen de Topklasse werd gesticht. Dat doel werd ook de afgelopen twee seizoenen op een haar na misgelopen. Is drie keer scheepsrecht?De erelijst van Altijd Sterker Worden Hendrik-Ido-Ambacht is indrukwekkend. Na de millenniumwisseling pakte de club drie keer de titel van de Hoofdklasse en de jaartallen 2005 en 2006 waren de meest succesvolle uit de clubhistorie. Onder trainer Jack van den Berg pakte de zwart-witte formatie de titel bij de Zaterdagamateurs en vervolgens het algemene amateurkampioenschap van Nederland. De Supercup was na winst op SC Genemuiden ook een prooi en de nationale KNVB-amateurbeker werd veroverd door een zege op EVV. Bill Tukker, die in de zomer van 2006 het stokje overnam, kende een vliegende start door met ASWH in de profeditie van de KNVB Beker Cambuur Leeuwarden met 4-2 uit te schakelen.Maar juist toen de kaarten voor de nieuw opgerichte Topklasse werden geschud, kende ASWH zijn op één na slechtste seizoen sinds de promotie naar de Hoofdklasse in 1999. ASWH sloot de jaargang 2009-2010 als achtste af. Slechts de nummers één tot en met vier maakten de sprong naar de nieuwe elitecompetitie bij de amateurs, terwijl de nummers vijf en zes nog via een nacompetitie konden promoveren. Sinds dat moment strijdt ASWH er vol goede moed voor om de stap alsnog te maken. Maar de achtereenvolgende vierde, derde en tweede plaats in de eindstand van de Hoofdklasse hebben nog niet voor de verlangde promotie gezorgd. De laatste twee jaar werd wel de nacompetitie bereikt. Waar de eerste keer de poulefase het eindstation bleek, werd ASWH in mei van dit jaar in de halve finale uitgeschakeld door ACV.Na zes wedstrijden staat ASWH dit seizoen voorlopig op een vijfde plaats. De 3-2-nederlaag op de eerste speeldag tegen Kloetinge breekt de club nog steeds op. Wel is de ploeg opnieuw de meest scorende van de Zaterdag Hoofdklasse B. Topscorer is Michael van Dommelen, een van de vele oud-profs in de selectie. De 30-jarige aanvaller speelde 52 wedstrijden voor FC Dordrecht in de Eerste Divisie. Zijn drie jaar jongere broer Alexander was ook aan de Krommedijk actief. Net zoals onder andere de huidige ASWHers Bart van Muyen (233 wedstrijden voor Dordrecht in het betaald voetbal), Mark Bevaart (72) en doelman Stef Doedée (56). Tweede doelman Eric Abdul stond bij Sparta onder de lat en Javier Brouwer speelde voor HFC Haarlem.Als trainer staat dit seizoen voor het eerst Michel Langerak voor de groep. De voormalige centrumspits, goed voor 447 wedstrijden en 109 goals in het betaalde voetbal, leidde het afgelopen jaar Kozakken Boys. Op Sportpark Schildman werd de 45-jarige Sliedrechter aangesteld als opvolger van Ron Timmers, die na twee seizoenen afscheid nam en inmiddels trainer is van Dongen. Langerak kent in Ed Ridderhof (assistent) en Joop Hiele (keeperstrainer) twee ervaren rechterhanden met een ruime ervaring in het profvoetbal.ASWH is een florerende vereniging. In augustus vorig jaar werd de magische grens van duizend leden doorbroken. In het toernooi om de KNVB Beker, dat ASWH bereikte door de derde periodetitel te veroveren, kreeg de club dit seizoen in de eerste ronde een bye; een vrijloting die vier clubs was toebedeeld. In de tweede ronde werd in eigen huis afgerekend met ADO 20, de nummer twee van vorig jaar in de Topklasse Zondag. Ferry van Lare, weer zon oud-profvoetballer, scoorde na een kwartier de enige treffer. In 2009 bereikte ASWH voor het laatst de derde ronde. Toen ging de formatie uit Hendrik-Ido-Ambacht met 5-0 onderuit tegen Helmond Sport.In competitieverband volgt voor ASWH zaterdag de uitbeurt bij HSV Hoek op Zeeuws-Vlaanderen. De doelstelling van het huidige seizoen zit verweven in het refrein van het clublied, dat in 1987 door René van Rijswijk en Ton Schreuders werd gecomponeerd: Zo af en toe, dan pakken wij een CupWant ASWH is een Topklasse-clubDie uitkomst kent de club pas op 10 mei na de afsluitende competitiewedstrijd uit tegen SteDoCo. De uitslag van de derde ronde van de KNVB Beker is vanavond al bekend. ASWH zal, gesteund door honderden meegereisde supporters, ongetwijfeld alles willen geven. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Als er spaties weg zijn komt het omdat ik dit via mijn telefoon heb gedaan |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Niet op hun eigen plaats in ieder geval. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Die hebben kaarten gekregen voor zuid, ik weet niet wat er van die club komt opdagen.
De 2e ring blijft iig grotendeels leeg.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 oktober 2013 door Eide -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 28 oktober 2013 - 12:47 schreef Eide het volgende:[..] Die hebben kaarten gekregen voor zuid, ik weet niet wat er van die club komt opdagen. De 2e ring blijft iig grotendeels leeg. Verwacht nu ook geen 28.000 man |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 28 oktober 2013 - 00:13 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Ik ben naar morgen benieuwd wie in de selectie zit. Of frank het aandurft om een aantal spelers van jong ajax in te gaan zetten. Bazoer, Meleg, Lobotka, lazic. Raar maar waar Vermeer op doel. Beker wedstrijd, ben benieuwd hoe hij het doet nu hij 2de doelman is. Zelfde verdediging. Blind denswil veltman en van rhijn. op het middenveld zie ik liever geen sererro terug, geen siem de jong en geen poulsen of schone. Dan kom je met Bazoer klaassen en Lobotka. in de aanval zie ik liever geen siggie, fisher en andersen. dan kom ik uit op Lazic De jong en Meleg. Laten we het zo proberen tegen die amateurs. Ooit moeten zulke spelers hun debuut maken. Liever had ik het ook gezien dat ze in een lekker in gespeeld elftal terecht kwamen, helaas is dat een utopie. Ik hoop dat eigenlijk niet. Natuurlijk biedt het een kans om wat spelers tijd te bieden maar Ajax moet ook gewoon aan de vorm werken en dat doe je met de vaste spelers voor zover die dat qua belasting aankunnen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Je mag in je handen klappen als er 20.000 man komt. Waarvan een groot deel ASWH komt supporten. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op maandag 28 oktober 2013 - 12:50 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Je mag in je handen klappen als er 20.000 man komt. Waarvan een groot deel ASWH komt supporten. Dat zal wel meevallen, want we hebben +-25.000 inwoners. Waarvan laatste jaren heel veel nieuwbouw gekomen is die dus weinig met de club zal hebben. Als er 1000 zouden komen zou dat al uitzonderlijk veel zijn. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
We zullen waarschijnlijk wel doorkomen. Hoop daarna wel op een leukere tegenstander. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Misschien een aparte beker voor jou aan laten maken. Eentje waar alleen de eredivisieclubs om spelen, want blijkbaar is dat alleen wat je leuk vindt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 28 oktober 2013 - 13:19 schreef Peterhs het volgende:[..] Misschien een aparte beker voor jou aan laten maken. Eentje waar alleen de eredivisieclubs om spelen, want blijkbaar is dat alleen wat je leuk vindt. Het is misschien leuk als je er wat mee hebt zoals jij in dit geval. Persoonlijk zie ik het nut van de amateurs niet zo. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op maandag 28 oktober 2013 - 13:21 schreef remco k het volgende:[..] Het is misschien leuk als je er wat mee hebt zoals jij in dit geval. Persoonlijk zie ik het nut van de amateurs niet zo. Je moet je niet overal zo druk om maken. Voor die clubs is het misschien 1 of 2 wedstrijden per jaar dat op dat niveau kunnen spelen. Iets waar de amateurs tevens een heel seizoen voor vechten om het te bereiken. Hier zijn het amateurs, in Engeland zijn er 3de 4de divisie clubs. Is allemaal hetzelfde. Hoort er gewoon bij. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 28 oktober 2013 - 13:25 schreef Peterhs het volgende:[..] Je moet je niet overal zo druk om maken. Voor die clubs is het misschien 1 of 2 wedstrijden per jaar dat op dat niveau kunnen spelen. Iets waar de amateurs tevens een heel seizoen voor vechten om het te bereiken. Hier zijn het amateurs, in Engeland zijn er 3de 4de divisie clubs. Is allemaal hetzelfde. Hoort er gewoon bij. Als je denkt dat ik me er druk over maak heb je het echt verkeerd hoor. 😂😂😂 Hoop alleen zelf op een leukere ploeg om tegen te spelen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 28 oktober 2013 - 12:50 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Je mag in je handen klappen als er 20.000 man komt. Waarvan een groot deel ASWH komt supporten. Denk amper 10.000. Zowat elk vak was nog beschikbaar op de eerste ring |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 28 oktober 2013 - 13:19 schreef Peterhs het volgende:[..] Misschien een aparte beker voor jou aan laten maken. Eentje waar alleen de eredivisieclubs om spelen, want blijkbaar is dat alleen wat je leuk vindt. Zou het aanzienlijk beter maken. Het is leuk voor die amateurclubs, maar het voegt niks toe. Gewoon alle eredivisieclubs en de 14 beste uit de Jupiler League en dan uit en thuis tegen mekaar. Dan wordt het tenminste interessant |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Mee eens. Wat je wel kan doen is de beste twee amateurs erbij. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Bijvoorbeeld. Aangezien ze hier altijd zo geilen op play offs, misschien een play off maken aan het eind van het seizoen tussen de winnaar van het algemeen kampioenschap in de topklasse en die laten spelen tegen een Jupiler League club voor deelname aan het bekertoernooi van a.s seizoen. Dat heb je in ieder geval strijd. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Remco, wat me ook opvalt, in het buitenland (Spanje, Engeland, Duitsland) zijn de bekertoernooien wel leuk he. Daar kunnen 4e divisie clubs gewoon ineens Real ofzo uitschakelen. Die reiken soms heel ver door. Dat zie je hiet niet. Helaas. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op maandag 28 oktober 2013 - 14:05 schreef Loetje het volgende:Remco, wat me ook opvalt, in het buitenland (Spanje, Engeland, Duitsland) zijn de bekertoernooien wel leuk he. Daar kunnen 4e divisie clubs gewoon ineens Real ofzo uitschakelen. Die reiken soms heel ver door. Dat zie je hiet niet. Helaas. Daar zijn hier te weinig clubs voor en teveel clubs met een lange vrijstelling. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Acolatse erbij gehaald voor de bekerwedstrijd. Buitenspeler van de A1, volgens mij wel een jongen die echt een actie wil maken.. EN voor de voorzet gaat.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Het niveau is ook gewoon hoger in het buitenland. Regionalliga in Duitsland trekt 20.000 man per wedstrijd en het niveau is minimaal Jupiler league. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
DEBUUT - Frank de Boer kiest tegen ASWH voor Mickey van der Hart onder de lat. Normaal gesproken keept de tweede doelman, dus Kenneth Vermeer, in het bekertoernooi, maar volgens de Ajax-coach is de wedstrijd van Jong Ajax tegen FC Dordrecht een betere test voor Vermeer.
Jong Ajax speelt maandagavond tegen Dordrecht en De Boer kiest ervoor om daar enkele spelers uit de A-selectie op te laten draven. Ook Vermeer, waardoor Van der Hart keept in de beker en daarmee debuteert. 'Want ik verwacht dat hij tegen de koploper van de Jupiler League meer te doen zal krijgen dan tegen een amateurclub.'
De Boer waakt tegen ASWH voor onderschatting. 'Normaal gesproken zou dit een wedstrijd moeten zijn waarin je vertrouwen kan opkrikken, maar je mag ASWH niet onderschatten', aldus De Boer. 'Het zijn bijna allemaal oud-profs en als je niet honderd procent geconcentreerd bent, dan kunnen zij meekomen. Er zit veel voetbalgogme bij die ploeg en daarmee kunnen ze het ons lastig maken.' |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op maandag 28 oktober 2013 - 15:18 schreef remco k het volgende:Acolatse erbij gehaald voor de bekerwedstrijd. Buitenspeler van de A1, volgens mij wel een jongen die echt een actie wil maken.. EN voor de voorzet gaat.. hoop doet leven ;-) |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op maandag 28 oktober 2013 - 15:39 schreef Eide het volgende:[..] Het niveau is ook gewoon hoger in het buitenland. Regionalliga in Duitsland trekt 20.000 man per wedstrijd en het niveau is minimaal Jupiler league. Hahaha dit is complete onzin.
4de divisie van engeland trekt meer toeschouwers dan de hele eerste divisie en die stadions zijn meestal al grotere dan menig eredivisie club.. RKC bijvoorbeeld.
Denk dat de Nederlandse supporter gewoon heel erg kritisch is. dat is vaak onterecht. In Duitseland of Engeland (lagere divisies) gaan ze naar een stadion om een wedstrijd te bekijken en te beleven. Niet om te kijken hoe er gespeeld word. Niveau zal wel niet om aan te zien zijn maar wat doet het er toe dat ze beide slecht zijn. Dat maakt het juist leuk en spannend en dat trekt volle zalen. In nederland wil men goed voetbal zien en zodra dat niet gebeurd verlaten ze het veld. om maar te zwijgen van in 85 min het stadion te verlaten en zo de file te ontwijken.
of ze zijn bang om naar het stadion te komen. Met je kind van 7 ga je niet naar het stadion toe, je weet nooit wat voor rare malloot weer naast je komt zitten. Als iemand die te veel gedronken en geblowd in je oor loopt te toeteren. In godsnaam komen zulke mensen naar het stadion om lekker stuk te gaan en daarbij voetbal te kijken. Ipv voetbal kijken en daarbij een lekker biertje te drinken. Eerst komt het bier en dan pas voetbal. Supporters denken nu ik heb geen zin in voetbal, ik drink mijn bier wel in de kroeg en kijk de samenvatting wel op tv. Want ik ga niet op de tribune zitten met zulk slecht voetbal. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 28 oktober 2013 - 16:17 schreef remco k het volgende:DEBUUT - Frank de Boer kiest tegen ASWH voor Mickey van der Hart onder de lat. Normaal gesproken keept de tweede doelman, dus Kenneth Vermeer, in het bekertoernooi, maar volgens de Ajax-coach is de wedstrijd van Jong Ajax tegen FC Dordrecht een betere test voor Vermeer. Jong Ajax speelt maandagavond tegen Dordrecht en De Boer kiest ervoor om daar enkele spelers uit de A-selectie op te laten draven. Ook Vermeer, waardoor Van der Hart keept in de beker en daarmee debuteert. 'Want ik verwacht dat hij tegen de koploper van de Jupiler League meer te doen zal krijgen dan tegen een amateurclub.' De Boer waakt tegen ASWH voor onderschatting. 'Normaal gesproken zou dit een wedstrijd moeten zijn waarin je vertrouwen kan opkrikken, maar je mag ASWH niet onderschatten', aldus De Boer. 'Het zijn bijna allemaal oud-profs en als je niet honderd procent geconcentreerd bent, dan kunnen zij meekomen. Er zit veel voetbalgogme bij die ploeg en daarmee kunnen ze het ons lastig maken.' Hmmmmmmm morgen eens goed op die jongen letten. |
|
|
|