|
|
NatjosFC
|
|
|
ik zou spelen met:
Andersen Hoesen Meleg Klaassen Bazoer Lobotka Boilesen Denswil Hoorn Ligeon Vermeer
zou mijn opstelling zijn, maar VD Hart speelt ipv Vermeer. ik zou de Jong en Fischer met name even rust geven.
dit is een mooie opstelling om een aantal belovende spelers even uit te proberen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Sta je trouwens achter de reden van de Boer?? Persoonlijk vind ik het wel wat hebben, al vind ik het ook erg logisch om bij het eerste gewoon je sterkste mensen op te stellen.
Krijg ook sterk het idee dat dit gebeurt om Groenendijk een beetje te helpen.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 28 oktober 2013 - 18:38 schreef remco k het volgende:[..] Sta je trouwens achter de reden van de Boer?? Persoonlijk vind ik het wel wat hebben, al vind ik het ook erg logisch om bij het eerste gewoon je sterkste mensen op te stellen. Krijg ook sterk het idee dat dit gebeurt om Groenendijk een beetje te helpen.. Ik zit nu Jong Ajax te kijken, maar dat is ook gewoon lachwekkend. Doelpunt tegen door een stel nietsnutten in de verdediging. Liggen sindsdien zwaar onder druk.
Ik begrijp desgevraagd wel de beweegreden van De Boer, maar erachter staan is een groot woord. Morgen zal moeten blijken of het een verstandige keus was. Maar ik ben er bang voor dat De Boer weer teveel gaat schuiven. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Heb je wel eens in de Duitse Regionaliga in het stadion gezeten? Ga voor de grap eens bij Rot-Weiss Essen kijken bijvoorbeeld. Ik denk dat je je nog wel eens zou kunnen verbazen. niet voor niets dat veel Nederlandse profs uit de Jupiler league uiteindelijk kiezen voor de Duitse regionalliga. Het verdient beter en het niveau is even hoog.
Het heeft ook geen ruk te maken met een Nederlandse kritische houding. Het is realiteit. 82 miljoen inwoners in Duitsland, 5.5 keer zoveel als in Nederland. De poule aan spelers van formaat is dus ook veel groter en dat merk ze meteen onder het allerhoogste niveau. Ze hebben gewoon veel meer spelers van enige kwaliteit om ook de lagere klasses te bevolken.
Geloof me, de clubs uit de Duitse Regionalliga zouden in Nederland gewoon meekunnen in de Jupiler league hoor. Gewoon omdat de poule aan kwalitatief voldoende goede spelers groter is en er veel meer geld beschikbaar is. Ook in de Regionalliga.
Ik zeg bewust overigens niets over Engeland e.d.. Daar weet ik gewoon niets vanaf, maar de Regionalliga west ken ik wel een beetje. Vandaar. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 28 oktober 2013 - 18:12 schreef NatjosFC het volgende:ik zou spelen met: Andersen Hoesen Meleg Klaassen Bazoer Lobotka Boilesen Denswil Hoorn Ligeon Vermeer zou mijn opstelling zijn, maar VD Hart speelt ipv Vermeer. ik zou de Jong en Fischer met name even rust geven. dit is een mooie opstelling om een aantal belovende spelers even uit te proberen. Blind moet je juist laten staan als CVM wordt gewoon de opvolger van Poulsen volgend seizoen...de Boer is daar bewust mee bezig...brengt hem langzaam in de competitie...Bazoer is echt nog te jong voor het grote werk...over twee jaar mag hij er aan ruiken... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 28 oktober 2013 - 21:48 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Blind moet je juist laten staan als CVM wordt gewoon de opvolger van Poulsen volgend seizoen...de Boer is daar bewust mee bezig...brengt hem langzaam in de competitie...Bazoer is echt nog te jong voor het grote werk...over twee jaar mag hij er aan ruiken... Aan Blind....?? Gadver |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Gadver.....?? Hoe weet jij dat, wel eens geprobeerd dan;-)
(btw, ik ga het niet uitproberen;-)) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 28 oktober 2013 - 22:29 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Gadver.....?? Hoe weet jij dat, wel eens geprobeerd dan;-) (btw, ik ga het niet uitproberen;-)) Ben niet van de mannenliefde ouwe....dus het antwoord is nee |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Ik had al zo'n vermoeden gap ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hehehehe....ik vermoed jij ook niet ;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Laat ik eens optimistisch zijn: een kleine overwinnining... Voor ASWH, dus. 0-2 |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Ik zal je uit de droom helpen: ik idd ook niet |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 28 oktober 2013 - 21:48 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Blind moet je juist laten staan als CVM wordt gewoon de opvolger van Poulsen volgend seizoen...de Boer is daar bewust mee bezig...brengt hem langzaam in de competitie...Bazoer is echt nog te jong voor het grote werk...over twee jaar mag hij er aan ruiken... Blind tja gaat hem niet worden joh. Heeft 1 uitstekend seizoen gedraaid maar meer dan een middelmatige back gaat het niet worden. Leuk voor erbij maar verder niks bijzonders. Misschien dat ie me nog een keer kan verassen hoop het van harte!! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Spreekt vertrouwen uit Pietje ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Goed zo Pietje.. Hahahaha |
|
|
|
|
jolanpalma
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ik ben altijd al een ras-optimist geweest ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Daarom was ik ook zo verbaast over je opvatting de laatste tijd over Ajax.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ik heb absoluut de nodige kritiek op het beleid van Ajax. Dat heb je gemerkt, maar ik ben en ik blijf Ajacied. Al een kleine 60 jaar. Het zit in mijn genen, en juist daarom doet het allemaal zo'n pijn, wanneer ik mijn cluppie zie dolen en de ene na de andere wanprestatie zie leveren. Omdat ik heel veel weg was, heb ik al jaren geen seizoenkaart meer. Ik heb ongelooflijk veel bewondering voor al die fanatieke en trouwe supporters die dat wel (nog) doen. En voor dat vele geld dat zij neertellen om hun idolen aan het werk te zien, mag je van die club toch wel een tegenprestatie verwachten?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 oktober 2013 door Pietje -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 - 16:08 schreef Pietje het volgende:[..] Ik heb absoluut de nodige kritiek op het beleid van Ajax. Dat heb je gemerkt, maar ik ben en ik blijf Ajacied. Al een kleine 60 jaar. Het zit in mijn genen, en juist daarom doet het allemaal zo'n pijn, wanneer ik mijn cluppie zie dolen en de ene na de andere wanprestatie zie leveren. Omdat ik heel veel weg was, heb ik al jaren geen seizoenkaart meer. Ik heb ongelooflijk veel bewondering voor al die fanatieke en trouwe supporters die dat wel (nog) doen. En voor dat vele geld dat zij neertellen om hun idolen aan het werk te zien, mag je van die club toch wel een tegenprestatie verwachten? Natuurlijk mag men daar een tegenprestatie van verwachten, maar 3 titels op rij is toch min of meer een tegenprestatie??? En nu lijkt het een wat minder jaar te worden volgens sommigen.. Ik kan er dan gewoon niet bij dat het beleid door velen dan ineens afgestraft wordt.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 - 16:16 schreef remco k het volgende:[..] Natuurlijk mag men daar een tegenprestatie van verwachten, maar 3 titels op rij is toch min of meer een tegenprestatie??? En nu lijkt het een wat minder jaar te worden volgens sommigen.. Ik kan er dan gewoon niet bij dat het beleid door velen dan ineens afgestraft wordt.. Het beleid (van de laatste 10 jaar) is hoe dan ook dramatisch, los van de kampioenschappen. Mijns inziens komt dat hoofdzakelijk door de beursgang van destijds. Ajax is verworden tot een bedrijf in plaats van een voetbalclub. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 - 17:10 schreef Pietje het volgende:[..] Het beleid (van de laatste 10 jaar) is hoe dan ook dramatisch, los van de kampioenschappen. Mijns inziens komt dat hoofdzakelijk door de beursgang van destijds. Ajax is verworden tot een bedrijf in plaats van een voetbalclub. Dat klopt en is ook door Cruijff al meerder malen aangegeven. Ik hoop dan ook dat het geld wordt opgepot om dit te realiseren.. Vind alleen wel dat de communicatie hierover te kort schiet, mits ze dit willen uiteraard. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 - 17:22 schreef remco k het volgende:[..] Dat klopt en is ook door Cruijff al meerder malen aangegeven. Ik hoop dan ook dat het geld wordt opgepot om dit te realiseren.. Vind alleen wel dat de communicatie hierover te kort schiet, mits ze dit willen uiteraard. Langzaam maar zeker komen wij op één lijn... ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik zeg het hier wel vaker.. De meningen over wat er niet goed is zijn echt niet zo verschillend.. Het grote verschil zit hem in het accepteren en de 1 kijkt naar lange termijn, de ander naar korte termijn.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 - 17:56 schreef remco k het volgende:[..] Ik zeg het hier wel vaker.. De meningen over wat er niet goed is zijn echt niet zo verschillend.. Het grote verschil zit hem in het accepteren en de 1 kijkt naar lange termijn, de ander naar korte termijn.. Klopt helemaal. Daarnaast moeten wij met z'n allen ook accepteren, dat wij allemaal een (andere) mening hebben en die andere mening moeten we gewoon voor lief nemen, zonder te gaan schelden of boos te worden. Stel je voor dat iedereen over van alles en nog wat hetzelfde denkt... Dat zou wel heel erg saai zijn!
Maar het is mijn beurt vandaag om te koken (dat moest ik accepteren...;-)) Misschien heb ik nog wat tijd om vanavond hier op het forum te verschijnen. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Whahahaha helemaal krom hiero!!!! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Afmaken die smerige kakkerlakken. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Zo zo De Boer nu al chagrijnig? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
He he we hebben gescoord. Pfffffff |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Omg dit meen je niet???? Wat een drama is het op dit moment bij Ajax. |
|
|
|
|
jolanpalma
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Wil je daar nog serieus antwoord op hebben. Ik persoonlijk vind dit gewoon slecht, heel erg slecht. Denswil de fout in, Veltman die kijkt en de keeper die het schot van afstand niet kan pareren. Het is allemaal weer lekker voorspelbaar bij Ajax. |
|
|
|
|
jolanpalma
|
|
|
Het is al een tijdje een drama, en zolang frank de boer en overmars hun kop in het zand houden boycot ik met pijn in mn hart dit ajax.. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Zei toch dat ze niet slecht waren :-p |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 - 19:23 schreef jolanpalma het volgende:Het is al een tijdje een drama, en zolang frank de boer en overmars hun kop in het zand houden boycot ik met pijn in mn hart dit ajax.. Boycotten zal ik nooit doen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hahahaha. Overigens is dit niet de eerste fout van Denswil in het eerste van Ajax. Maar daarnaast vind ik het ook een grote fout van De Boer. Waarom zet je Poulsen in dit elftal? In mijn ogen had je gewoon met een verdedigende linie van 3 kunnen spelen, maar het lijkt wel of de angst regeert. Ze spelen ook gewoon niet goed. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Ja Klaassen, als je een bal inspeelt moet je niet vervolgens gaan stilstaan maar juist doorlopen zodat de speler hem kan teruggeven. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
En zelfs voor deze 2-1 ga ik niet staan juichen, want blijf het gewoon schandalig vinden. |
|
|
|
|
jolanpalma
|
|
|
ik zeg gaan voor het moderne voetbal! Wat zou die overmars nou eigenlijk de hele dag mee bezig zijn? Aangezien de jeugd ook voor geen meter draait.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 - 19:30 schreef jolanpalma het volgende:ik zeg gaan voor het moderne voetbal! Wat zou die overmars nou eigenlijk de hele dag mee bezig zijn? Aangezien de jeugd ook voor geen meter draait.. Hoezo?? De A1 gaat gewoon prima in de competitie. pas twee tegengoals gehad en op verliespunten staan ze 1e, ze hebben namelijk 2 wedstrijden minder gespeeld. De B1 gedeeld 2e de C1 bovenaan de D1 2e. De E1 speelt in de D competitie dus daar mag je geen wonderen van verwachten.. Ik snap je punt dus niet wat betreft het niet goed draaien van de jeugd??? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hoessen goed.. Ajax maakt drie mooie goede goals, en krijgt een hele domme goal tegen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik hoop echt dat Hoessen er nu gewoon 3 of 4 inschiet ( gaat niet gebeuren) en dan in het intervieuw ook gewoon brutaal zegt dat hij vind dat de Boer niet om hem heen kan voor komend weekend..
Voetballend is Hoessen zoveel beter dan Sigthorson.. Als er geen buitenspelers zijn dan met Hoessen op 9 voor het voetbal.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Kom op Remco, wees eens kritischer. Het zijn godsamme amateurs hoor. Hier moet je als Ajax zijnde gewoon overheen lopen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 - 19:43 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Kom op Remco, wees eens kritischer. Het zijn godsamme amateurs hoor. Hier moet je als Ajax zijnde gewoon overheen lopen. Ajax is uit vorm, dan ga je niet met 10-0 winnen van een amateurclub..
Als je er nog 3 maakt in de tweede helft win je met 6-1 ofzo.. Zou ik echt prima vinden..
En nee zeg niet dat ze goed spelen. Maar wel beter als tegen RKC.. In ieder geval in een hoger tempo.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Oja wat kritisch.. Ik vind het middenveld van Ajax verdedigend hun werk niet naar behoren doen. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Pffffffff wat word ik toch verschrikkelijk moe van die gozer..... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 - 19:39 schreef remco k het volgende:Ik hoop echt dat Hoessen er nu gewoon 3 of 4 inschiet ( gaat niet gebeuren) en dan in het intervieuw ook gewoon brutaal zegt dat hij vind dat de Boer niet om hem heen kan voor komend weekend.. Voetballend is Hoessen zoveel beter dan Sigthorson.. Als er geen buitenspelers zijn dan met Hoessen op 9 voor het voetbal.. Klopt maar dat riep ik vorig jaar al....al moet ik wel zeggen dat hij heel wisselvallend speelt... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 - 19:47 schreef remco k het volgende:[..] Ajax is uit vorm, dan ga je niet met 10-0 winnen van een amateurclub.. Als je er nog 3 maakt in de tweede helft win je met 6-1 ofzo.. Zou ik echt prima vinden.. En nee zeg niet dat ze goed spelen. Maar wel beter als tegen RKC.. In ieder geval in een hoger tempo.. Sorry hoor, deze wedstrijd moet je gewoon sowieso met 7 of 8 tegen 0 winnen. Maar het spel op het veld is gewoon nog steeds dramatisch. Teveel foute passes, teveel spelers die verkeerd stappen, teveel spelers die denken dat ze geen klap hoeven uit te voeren. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 - 19:47 schreef remco k het volgende:[..] Ajax is uit vorm, dan ga je niet met 10-0 winnen van een amateurclub.. Als je er nog 3 maakt in de tweede helft win je met 6-1 ofzo.. Zou ik echt prima vinden.. En nee zeg niet dat ze goed spelen. Maar wel beter als tegen RKC.. In ieder geval in een hoger tempo.. 6-1 zou zeer zeker acceptabel zijn... |
|
|
|