|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Kutzooi....daar gaat mn toto... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Echt ongelooflijk. 2 man voor het doel en wat doet Anderssen??? Inderdaad, die kiest voor buitenkantje rechts, recht in de handen van de keeper. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
WTF? Ga je naar voren, moet je zien hoe een Klaassen meesjokt? Sorry hoor, maar dan mag je toch wel wat meer tempo erin leggen als middenvelder. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Acolatse en Lobotka erin graag. Geen Sigi, Van der Hoorn of Serrero. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Ongelooflijk, wat een wissels. Pfffff
Waarom Sigi en Serero erin laten komen. Je staat voor, die gasten zijn amper gevaarlijk, en het spel op het veld is verder toch al drama, laat dan gewoon die 2 jonge gasten invallen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 oktober 2013 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Van Rhijn 2 keer een pass schuin vooruit zien geven. 2 keer drama? Is passen nu echt zo moeilijk voor hem? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Nou geen 3 goals in de tweede helft. Moedeloze tweede helft, extreem langzaam en ik moest moeite doen om niet in slaap te vallen..
hele rare wissels van de Boer, 25 minuten voor tijd je laatste wissels verbruiken. En dan geen Acoladse of Lobotka.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 - 20:16 schreef Ajax Warrior het volgende:Van Rhijn 2 keer een pass schuin vooruit zien geven. 2 keer drama? Is passen nu echt zo moeilijk voor hem? Voor van Rhijn is alles te moeilijk, begin me langzaam af te vragen wat die jongen eigenlijk nog goed heeft gedaan na zijn eerste goede half jaar.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Lobotka had gister een hele pot gespeeld. Die zat erbij als beloning voor zijn spel.
Zit nu in trein terug naar huis. Het was inderdaad alweer niet goed maar op dit moment is elke pot winst er een. Wedstrijd voor wedstrijd werken aan de vorm. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat was dit slecht. Poulsen..... bahbah |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Had jij anders verwacht Brabootje ?? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Wie heeft er eigenlijk gewonnen? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
degene met de meeste centjes...zoals gewoonlijk.... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: op de bank, of in het veld;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
niet in het veld....tenminste dat was niet te zien...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 oktober 2013 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
We zijn iig door, dat is het enige positieve. Voor de rest snel vergeten!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nee man...opkroppen....en dan....;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: het positieve omzetten naar explosieve? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: JAAAAAA !!!!.....en optyfen met het softe gedoe hier....knallen met die hap..
Remco....HEUMEU Joduh///HELD Pietje...HEUMEU Sjakie.....Staats gevaarlijk Boudewijn...HEUMEU Ronald...zie Sjakie.....hahahahahaha |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Ik ga naast m'n vrouwtje, maar vraag haar eerst ff of zij mij ook staats gevaarlijk vindt;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 - 00:33 schreef Ronald 1960 het volgende:Ik ga naast m'n vrouwtje, maar vraag haar eerst ff of zij mij ook staats gevaarlijk vindt;-) Hahahaha...slaap lekker gap....op de logeer kamer |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ik kon vanaf de tribune eens goed op hem letten. Deze man denkt echt dat hij in het circus acteert. Maakt rare huppelige sprongetjes wanneer hij positie neemt. Geeft geen bal naar voren en wint tegen ASWH gewoon geen duels. Dit concludeerde ik na 10 minuten puur op hem te letten.
Fischer speelt overigens ook geen bal af. Van Rhijn is een groot drama.
Hoevaak Daley Blind wel niet vrij stond, hij kreeg de bal gewoon niet
Hoesen is volgens De Boer balvast, die is gewoon nog erger dan Sightorsson. Zoveel beter vind ik hem niet, tikt regelmatig een bal aardig door maar vind hem persoonlijk 10 keer niks.
Dan wisselt De Boer en zet ie Sightorsson linksbuiten. Het ziet er ook gewoon niet uit. 2e helft creƫert Ajax welgeteld anderhalve kans tegen ASWH. Sorry maar dat kan gewoon echt niet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 oktober 2013 door Loetje -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En overigens dat ik Denswill heel hoog heb zitten maakt ie ook nog teveel cruciale fouten |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Sowieso heel Ajax, het tikt bet zo lang door tot ze de bal kwijt zijn |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 - 19:28 schreef Ajax Warrior het volgende:En zelfs voor deze 2-1 ga ik niet staan juichen, want blijf het gewoon schandalig vinden. Ik heb bij zowel de 2 als de 4-1 niet gejuicht |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op maandag 28 oktober 2013 - 21:10 schreef Eide het volgende:[..] Heb je wel eens in de Duitse Regionaliga in het stadion gezeten? Ga voor de grap eens bij Rot-Weiss Essen kijken bijvoorbeeld. Ik denk dat je je nog wel eens zou kunnen verbazen. niet voor niets dat veel Nederlandse profs uit de Jupiler league uiteindelijk kiezen voor de Duitse regionalliga. Het verdient beter en het niveau is even hoog. Het heeft ook geen ruk te maken met een Nederlandse kritische houding. Het is realiteit. 82 miljoen inwoners in Duitsland, 5.5 keer zoveel als in Nederland. De poule aan spelers van formaat is dus ook veel groter en dat merk ze meteen onder het allerhoogste niveau. Ze hebben gewoon veel meer spelers van enige kwaliteit om ook de lagere klasses te bevolken. Geloof me, de clubs uit de Duitse Regionalliga zouden in Nederland gewoon meekunnen in de Jupiler league hoor. Gewoon omdat de poule aan kwalitatief voldoende goede spelers groter is en er veel meer geld beschikbaar is. Ook in de Regionalliga. Ik zeg bewust overigens niets over Engeland e.d.. Daar weet ik gewoon niets vanaf, maar de Regionalliga west ken ik wel een beetje. Vandaar. En daarom is de beste speler van duitseland een nederlander en speelt de beste duitser/turk in de engelse competitie?
Kwaliteit heeft niks te maken met meer of minder toeschouwers. Een goed voorbeeld is Vittesse. Vitesse was bijna failliet maar ook sportief gezien lag het aan het infuus. 15de stonden ze, met zeer slecht voetbal. Maar het stadion zat tot aan de nok toe vol. Nu de club gezond is en met de top meedoet is de stadion een stuk leger. Nederlanders willen vermaakt worden, hoog houden in madrid. hooghouden terwijl je aan het sprinten bent tijdens de klassieker. Een 7-7 is leuker dan een 0-0. Nederlander is theater publiek en wil dus vermaakt worden. de arena was tijdens deze wedstrijd niet uitverkoct, dat had te maken met de tegenstander. Ajax kon enkel alleen verliezen, winnen ze met 8-0 dan was te verwachten, win je met 1-0 dan was dat zwak. Verlengen of verliezen was het een drama. Dus je komt met deze instelling altijd met een kater thuis, nooit bevredigend. Als je ook nog eens daarbij bier wil drinken, wat veel supporters willen tijdens de wedstrijd. Dan heb je een dubbele kater. Dat op een woensdag. Dan denken ze van nou ik hoef niet naar deze wedstrijd.
Duitsers en ander buitenlands volk willen voetbal zien. Hoe slecht het voetbal ook is en maar ze blijven komen. 2 seizoenskaarten is voor hun niet gek maar in nederland wel.
Of zou de arena ook net zo leeg zijn geweest van 010 op bezoek zou zijn gekomen?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 oktober 2013 door Positieve Arrogantie -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 - 14:56 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] En daarom is de beste speler van duitseland een nederlander en speelt de beste duitser/turk in de engelse competitie? Kwaliteit heeft niks te maken met meer of minder toeschouwers. Een goed voorbeeld is Vittesse. Vitesse was bijna failliet maar ook sportief gezien lag het aan het infuus. 15de stonden ze, met zeer slecht voetbal. Maar het stadion zat tot aan de nok toe vol. Nu de club gezond is en met de top meedoet is de stadion een stuk leger. Nederlanders willen vermaakt worden, hoog houden in madrid. hooghouden terwijl je aan het sprinten bent tijdens de klassieker. Een 7-7 is leuker dan een 0-0. Nederlander is theater publiek en wil dus vermaakt worden. de arena was tijdens deze wedstrijd niet uitverkoct, dat had te maken met de tegenstander. Ajax kon enkel alleen verliezen, winnen ze met 8-0 dan was te verwachten, win je met 1-0 dan was dat zwak. Verlengen of verliezen was het een drama. Dus je komt met deze instelling altijd met een kater thuis, nooit bevredigend. Als je ook nog eens daarbij bier wil drinken, wat veel supporters willen tijdens de wedstrijd. Dan heb je een dubbele kater. Dat op een woensdag. Dan denken ze van nou ik hoef niet naar deze wedstrijd. Duitsers en ander buitenlands volk willen voetbal zien. Hoe slecht het voetbal ook is en maar ze blijven komen. 2 seizoenskaarten is voor hun niet gek maar in nederland wel. Of zou de arena ook net zo leeg zijn geweest van 010 op bezoek zou zijn gekomen? Beste speler van Duitsland een Nederlander? Je hebt het toch niet over Robben he? Want in dat geval raad ik je aan de Duitse competitie eens goed te gaan volgen. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Denswill terug naar de bank als Moisander weer fit is... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: We hebben een chronisch gebrek aan een fysiek sterke speler....die veel meters maakt..vandaar de interesse van Ajax in van Ginkel...als die niet te halen is dan Jens Toornstra!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Zal lastig worden voor De Boer. Stefano doet het overigens echt niet slecht. Veltman doet het ook prima En zo goed was Moisander tot noch toe niet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 oktober 2013 door Loetje -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Stefano doet het gewoon erg goed in mijn beleving.. Uiteraard moeten die fouten eruit, maar je mag hem ook niet beoordelen als 25 jarige dragende speler.. Een talent maakt fouten, inherent aan het jong zijn. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
De foutjes moeten er uit maar ik vind hem voor een 20 jarige Verdediger gewoon prima. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 - 13:41 schreef remco k het volgende:Stefano doet het gewoon erg goed in mijn beleving.. Uiteraard moeten die fouten eruit, maar je mag hem ook niet beoordelen als 25 jarige dragende speler.. Een talent maakt fouten, inherent aan het jong zijn. Klopt. Buiten zijn foutjes doet hij het prima. Veltman doet het ook echt erg goed. Van mij mogen ze Moisander er buiten laten |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 - 13:41 schreef remco k het volgende:Stefano doet het gewoon erg goed in mijn beleving.. Uiteraard moeten die fouten eruit, maar je mag hem ook niet beoordelen als 25 jarige dragende speler.. Een talent maakt fouten, inherent aan het jong zijn. mee eens R.... |
|
|
|