|
|
echte nummer10
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
vind m het hele seizoen al ongeloofwaardig. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
pfff, ik begrijp er ook niets van. Niet dat ie er maar direct uit moet, maar waarom laat hij zolang een falende Immers staan? Sterker nog, hij haalt hem er niet eens af.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 16:32 schreef T-FeYeN00rD het volgende:pfff, ik begrijp er ook niets van. Niet dat ie er maar direct uit moet, maar waarom laat hij zolang een falende Immers staan? Sterker nog, hij haalt hem er niet eens af.. tja bepaalt in huurovereenkomst lijkt mij |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Koeman is een prima trainer. Maar bij deze spelers (lamlullen) krijgt ie niets meer los. 't Is mooi geweest. Rek eruit. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 16:32 schreef T-FeYeN00rD het volgende:pfff, ik begrijp er ook niets van. Niet dat ie er maar direct uit moet, maar waarom laat hij zolang een falende Immers staan? Sterker nog, hij haalt hem er niet eens af.. nee,,die wissels???? veel te laat .....en de verkeerde posities. al na n half uur zag je dat t niet goed stond. echt n drama wederom van Koeman. |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
hebben de assistenten nix te vertellen of zijn ze net zo dom als koetje |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Koeman is nogal dominant. altijd al geweest.en koppig. kan vaak ook moeilijk met mondige mensen omgaan. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Waardeloos vandaag ... er wordt bij teveel spelers de hand boven het hoofd gehouden ... Tijd voor Louis van Gaal!!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 17:06 schreef lijdensweg het volgende:Waardeloos vandaag ... er wordt bij teveel spelers de hand boven het hoofd gehouden ... Tijd voor Louis van Gaal!!! onzin...voor hem kan ik niet JUICHEN! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tijd voor een strenge trainer met durf. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Verbeek maar weer terughalen dan? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nee...JPvG. Laat hem het verder doen. |
|
|
|
|
De Pater
|
|
|
Als Koeman nu niet gaat optreden maakt hij zichzelf volkomen ongeloofwaardig, volgende week Armenteros op 9 en Bakkal op 10 met Clasie en Vormer erachter. Boetius en Schaken op de vleugels en mathijsen weer terug voor wat meer organisatie en agressie achterin. Ik blijf erbij, Vormer en Clasie gaat wel.. (Vitesse) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ruudje 'tikkie terug' Vormer. Alsjeblieft niet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
de Vrij vooruit schuiven, Mathijsen en BRUNO erachter. |
|
|
|
|
De Pater
|
|
|
quote: Nee, lekker blijven aanmodderen zo.. Hoe dan wel? |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Na vandaag is alle verandering een verbetering volgens mij. Dus Vormer een kans geven en JPvG op de bank. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dat is dan jouw probleem .... het is wel de juiste trainer |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: ik vind t een hork. maar ben er van overtuigd dat we stijf bovenaan hadden gestaan met hem. zet t altijd goed neer/en grijpt als er iets niet goed is gelijk in. doet ook niet aan vriendjespolitiek. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 17:23 schreef Gerard49 het volgende:Na vandaag is alle verandering een verbetering volgens mij. Dus Vormer een kans geven en JPvG op de bank. 75% eens. |
|
|
|
|
JMar
|
|
|
Het lijkt wel een bejaardenelftal. Totaal geen passie. Balletje breed, balletje naar achter. Als Immers de bal verovert, dan levert hij hem weer direct in bij de tegenpartij. Geldt trouwens voor meerdere spelers!In de breedte geen kwaliteit aan spelers. Vandaag niet alleen de punten verloren, maar ook (een niet meer?) scorende spits. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik pak wel in voor hem.. en breng m op de scooter naar Zeist. kan volgend jaar Lex debuteren..ook leuk. |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
ja lex in oranje lijkt me een verbetering die ooievaar met zn lange poten |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: ik weet zeker dat we dan mondiaal besproken worden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Lex Immers? De 'Zlatan' van Feyenoord? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Samen met Verhoek? De Neymar van Feyenoord? |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: heb geen probleem, hij komt namelijk never nooit niet, dus in principe is het JOUW probleem dan... |
|
|
|