BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hopelijk komt dat bod op Pellé in de winterstop

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 27 oktober 2013 - 20:36   quote  deeplink  
Nog een keer voorbij.
echte nummer10
 echte nummer10 - zondag 27 oktober 2013 - 20:38   quote  deeplink  
slotje
van geil
 van geil - zondag 27 oktober 2013 - 20:39   quote  deeplink  
groot slot
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 27 oktober 2013 - 20:42   quote  deeplink  
Is die Fernandez van Pec niet wat voor ons?
piet de paler
 piet de paler - zondag 27 oktober 2013 - 20:55   quote  deeplink  
Higden ? ach weet ik veel
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 27 oktober 2013 - 21:32   quote  deeplink  
Oprotten met die gozer..
De eerste helft had hij al rood kunnen krijgen...
Woensdag van de training weglopen..
Weglopen weglopen???10 miljoen dan mag hij weg in de winter...
Ik kan nog wel een ventje in Manchester die het stokje met liefde
over wil nemen.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 27 oktober 2013 - 21:47   quote  deeplink  
Pelle kan niet omgaan met zijn aanvoerderschap.
Wordt alleen maar irritanter.
Ego-leider.
van geil
 van geil - vrijdag 01 november 2013 - 22:02   quote  deeplink  
je wens wordt misschien vervuld.Turkije lonkt.
voor de hoofdprijs ,,,zou niet gek zijn.
tomson
 tomson - vrijdag 01 november 2013 - 22:23   quote  deeplink  
Die gozer is vorig jaar gewoon totaal overhyped. Gewoon op een veel te hoog voetstuk gezet, ongezond gewoon die aanbidding alsof het de nieuwe messias zou wezen. Gewoon lekker juichen voor die goals en doe verder gewoon lekker normaal.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 01 november 2013 - 22:30   quote  deeplink  
Als een speler op een voetstuk wordt geplaatst zegt dat net zo veel over de rest.
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 01 november 2013 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 november 2013 - 22:23 schreef tomson het volgende:
Die gozer is vorig jaar gewoon totaal overhyped. Gewoon op een veel te hoog voetstuk gezet, ongezond gewoon die aanbidding alsof het de nieuwe messias zou wezen. Gewoon lekker juichen voor die goals en doe verder gewoon lekker normaal.
Lekker gewoon.
tomson
 tomson - vrijdag 01 november 2013 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 november 2013 - 22:43 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Lekker gewoon.
Verrek..gewoon 4 x ^^

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 november 2013 door tomson --
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 01 november 2013 - 23:04   quote  deeplink  
Hupperts//Held!!!!
dr love
 dr love - vrijdag 01 november 2013 - 23:53   quote  deeplink  
Jullie moeten echt es kappen met die onzinnige teksten te gebruiken, als pelle niet was gekomen bij Feyenoord dan hadden we er nog slechter voorgestaan, er is zeker iets aan de hand wat wij nog niet weten maar ik heb wel een vermoeden dat grotendeels aan r.koeman ligt je ziet aan alles dat hij gewoon te kort komt als toptrainer wat dat betreft heeft l.v.gaal gelijk en w.v.Hanegem j.everse alleen als trainerschap valt het niet op als het niet loopt en ik heb totaal geen hekel tegen koeman maar helaas zijn er maar weinigen die echt feitelijk en kritisch durven te beoordelen.
van geil
 van geil - zaterdag 02 november 2013 - 00:00   quote  deeplink  
tjop
dr love
 dr love - zaterdag 02 november 2013 - 00:02   quote  deeplink  
Eerlijk gezegd hoop ik maar dat hij zo snel mogelijk als bondscoach kiest, want sinds zijn komst is Feyenoord helemaal niet beter van geworden sterker nog is nog slechter gaan voetballen, probleem ligt ook in de selectie jonge jongens die denken dat ze meekunnen je ziet het ze zijn veel te snel toegevoegd in de a selectie dus ergens in de overgang van varkenoord en de kuip wordt een grote fout gemaakt.
dr love
 dr love - zaterdag 02 november 2013 - 00:06   quote  deeplink  
Oh oh weetje wie mijn droom trainer is voor Feyenoord de huidige trainer van Dortmund !.
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 02 november 2013 - 00:11   quote  deeplink  
Laatst z'n contract verlengd tot 2018 volgens mij. Betaal je mee?
dr love
 dr love - zaterdag 02 november 2013 - 00:20   quote  deeplink  
trouwens zijn jullie ook vergeten wie grootse aandeel was met het behalen van de Uefa cup niet b.v.Marwijk maar P.v.Hooijdonk.
dr love
 dr love - zaterdag 02 november 2013 - 00:28   quote  deeplink  
Ongelooflijk las ik net dat die kleintje die net komt kijken en zwaar overschatte voetballetje de aanvoerdersband krijgt ongelooflijk ik ben er klaar mee ik heb het gehad met die koeman.
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 02 november 2013 - 00:34   quote  deeplink  
Oké..!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 02 november 2013 - 00:38   quote  deeplink  
Geen speld tussen te krijgen.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 02 november 2013 - 07:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 00:28 schreef dr love het volgende:
Ongelooflijk las ik net dat die kleintje die net komt kijken en zwaar overschatte voetballetje de aanvoerdersband krijgt ongelooflijk ik ben er klaar mee ik heb het gehad met die koeman.
Wie anders.
craven
 craven - zaterdag 02 november 2013 - 08:54   quote  deeplink  
whatever dr.greenthumb, keep smoking that sjitttt
JanM
 JanM - zaterdag 02 november 2013 - 09:50   quote  deeplink  
Dit had niemand kunnen voorsPellèn ...
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 02 november 2013 - 10:34   quote  deeplink  
Gaan we weer Pelle weg, en dan wie in de spits. Lekker dit seizoen blijven.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 02 november 2013 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 00:20 schreef dr love het volgende:
trouwens zijn jullie ook vergeten wie grootse aandeel was met het behalen van de Uefa cup niet b.v.Marwijk maar P.v.Hooijdonk.
En...Heb je het antwoord op je vraag goed?
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 02 november 2013 - 18:43   quote  deeplink  
http://t.co/rzx4UNBb0x

Haaaaaaaahaha
JanM
 JanM - zaterdag 02 november 2013 - 19:49   quote  deeplink  
Barcelona, Chelsea, Fener ... laat er maar een ordinaire biedingsstrijd losbarsten!
flipje tiel
 flipje tiel - zaterdag 02 november 2013 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 00:02 schreef dr love het volgende:
Eerlijk gezegd hoop ik maar dat hij zo snel mogelijk als bondscoach kiest, want sinds zijn komst is Feyenoord helemaal niet beter van geworden sterker nog is nog slechter gaan voetballen, probleem ligt ook in de selectie jonge jongens die denken dat ze meekunnen je ziet het ze zijn veel te snel toegevoegd in de a selectie dus ergens in de overgang van varkenoord en de kuip wordt een grote fout gemaakt.
Dr Love ik deel uw mening

denk zelfs dat de chemie tussen de spelers en koeman tot het nulpunt is gedaald
Het beste zou zijn als koeman ook in de winter vertrekt als de trein voorbij komt dan kunnen gio en jp het stokje zo overnemen
Gelijk een andere keeper op dat hok en pelle er ook uit en dan daar een andere voor halen en klaar is kees
Joeyyy
 Joeyyy - zaterdag 02 november 2013 - 20:53   quote  deeplink  
Niet te geloven dat de man waar we vorig jaar alles aan te danken hadden, nu opeens verguisd wordt. Evenals Koeman, die ons cluppie weer vanaf het nulpunt heeft opgebouwd tot een tweede (2011/2013) en derde plek (2012/2013) in de eindranglijst. Wat mij betreft is een beetje meer krediet op z'n plaats. En natuurlijk: het voetbal is dit jaar (nog) niet om over naar huis te schrijven. En ik denk best dat sommige spelers moeite hebben met de hardere aanpak van Koeman. Maar kom op zeg, die mannen willen toch naar de Europese top....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 november 2013 door Joeyyy --
Els
 Els - zaterdag 02 november 2013 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 00:02 schreef dr love het volgende:
Eerlijk gezegd hoop ik maar dat hij zo snel mogelijk als bondscoach kiest, want sinds zijn komst is Feyenoord helemaal niet beter van geworden sterker nog is nog slechter gaan voetballen, probleem ligt ook in de selectie jonge jongens die denken dat ze meekunnen je ziet het ze zijn veel te snel toegevoegd in de a selectie dus ergens in de overgang van varkenoord en de kuip wordt een grote fout gemaakt.
Nou, inderdaad. Onder Been stonden we er een stuk beter voor.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 02 november 2013 - 23:05   quote  deeplink  
Hahaha nou idd
tomson
 tomson - zaterdag 02 november 2013 - 23:08   quote  deeplink  
True that !
van geil
 van geil - zaterdag 02 november 2013 - 23:09   quote  deeplink  
onder Been hadden we natuurlijk wel nog niet de kwaliteit die we nu wel hebben.
allemaal broekies en geen Pelle.
sportverteller
 sportverteller - zondag 03 november 2013 - 08:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 20:53 schreef Joeyyy het volgende:
Niet te geloven dat de man waar we vorig jaar alles aan te danken hadden, nu opeens verguisd wordt. Evenals Koeman, die ons cluppie weer vanaf het nulpunt heeft opgebouwd tot een tweede (2011/2013) en derde plek (2012/2013) in de eindranglijst. Wat mij betreft is een beetje meer krediet op z'n plaats. En natuurlijk: het voetbal is dit jaar (nog) niet om over naar huis te schrijven. En ik denk best dat sommige spelers moeite hebben met de hardere aanpak van Koeman. Maar kom op zeg, die mannen willen toch naar de Europese top....
Eens.
dr love
 dr love - maandag 04 november 2013 - 17:55   quote  deeplink  
Koeman is niet hard of zacht hij is gewone subtop choach niveau, hij heeft gewoon moeilijk om een echte volwaardige team te smeden je ziet dat heel dat systeem nergens naar lijkt spelers die wel rendement haalt laat hij op de bank en spelers onder het niveau hebben wel een voorkeur behandeling, vormer is een multifunctioneel middenvelder dia had op de plaats van Clasie moeten staan met Vilheuna of boeituis en Janmaat als vleugelspeler zo kan ik er wél meer opnoemen de tekorten van r.koeman, wat ik niet begrijp is de trainerschap bij Feyenoord wordt heel makkelijk ingevuld het wordt meeste geval verweten aan de spelersgroep Tuurlijk kan je wel es een slechte dag hebben maar 2 jaar lang dat mag en kan absoluut niet als topclub.
dr love
 dr love - maandag 04 november 2013 - 18:00   quote  deeplink  
Nou gaan jullie zeker zeiken over het financiele aspecten, en de druk bij grote clubs het niveau van de eredivisie is enorm zwaar on de maat maar wel spannend iedereen kan van elkaar winnen.
dr love
 dr love - maandag 04 november 2013 - 18:09   quote  deeplink  
Ook kan ik jullie vertellen dat met deze selectie kan en moet Feyenoord de landstitel binnenslepen, deze selectie is vele maal beter dan Ajax,PSV,Twente,az maar r.koeman lukt het niet, dus vergeet de landstitel en zorg maar dat je einde van de rit 6e of slechts 8e plaats staat, hoop dat hij op z,n bek gaat als bondscoach dat zal wel niet dat zal niet op korte termijn opvallen.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 04 november 2013 - 18:15   quote  deeplink  
Hopelijk komt dat bod op Pellè in de winterstop he..
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 04 november 2013 - 18:16   quote  deeplink  
Luistert nou eens goed naar orakel dr. Love!
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 04 november 2013 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 november 2013 - 17:55 schreef dr love het volgende:
Koeman is niet hard of zacht hij is gewone subtop choach niveau, hij heeft gewoon moeilijk om een echte volwaardige team te smeden je ziet dat heel dat systeem nergens naar lijkt spelers die wel rendement haalt laat hij op de bank en spelers onder het niveau hebben wel een voorkeur behandeling, vormer is een multifunctioneel middenvelder dia had op de plaats van Clasie moeten staan met Vilheuna of boeituis en Janmaat als vleugelspeler zo kan ik er wél meer opnoemen de tekorten van r.koeman, wat ik niet begrijp is de trainerschap bij Feyenoord wordt heel makkelijk ingevuld het wordt meeste geval verweten aan de spelersgroep Tuurlijk kan je wel es een slechte dag hebben maar 2 jaar lang dat mag en kan absoluut niet als topclub.
Schei toch uit, man. Ga dan in elk geval eens beginnen met de namen van de spelers goed te schrijven en kom met goede argumenten. Vormer speelt over het algemeen degelijk, maar is nooit echt goed, terwijl Clasie(oké, hij had een mindere periode) gewoon één van onze beste spelers is. Vervolgens moet Vormer samenspelen op het middenveld met Vilhena of Boëtius. Vilhena kan, maar Boëtius is gewoon een buitenspeler. Die moet zijn actie kunnen maken. Bovendien heb je op het middenveld maar weinig aan zijn snelheid. Vervolgens moet ik opmerken dat Janmaat geen vleugelspeler is. Janmaat is een rechtsback die erg aanvallend is ingesteld. Maar Janmaat is niet iemand die met een actie zo even een man uitspeelt. Hij is een geweldige rechtsback, maar heeft niet de kwaliteiten van een typische buitenspeler. Bovendien wordt zijn goede conditie en verdedigende kracht op rechtsback veel beter gebruikt. En daarnaast, ga jij nu beweren dat zowel Koeman als van Gaal het verkeerd zien en Janmaat een rechtsbuiten is? Want in dat geval had Koeman Janmaat wel als rechtsbuiten opgesteld in plaats van een Schaken mee te nemen die uit vorm is/was. Je mag Koeman geen goede coach vinden, maar kom dan met zinnige argumenten. Bovendien heeft Koeman twee jaar lang goed gepresteerd met Feyenoord. Ook ik vind dat Koeman het dit jaar niet goed doet, maar geen enkele club in de eredivisie doet het goed, dus ligt dat echt aan Koeman? Ik weet niet. En wat wij ook zeggen, het maakt toch geen verschil. Van Geel zal bepalen of Koeman blijft of niet en wat jij of ik daarvan vind maakt echt geen enkel verschil.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 04 november 2013 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 november 2013 - 18:16 schreef FR-Henk het volgende:
Luistert nou eens goed naar orakel dr. Love!
Sorry broedert..
JanM
 JanM - maandag 04 november 2013 - 18:52   quote  deeplink  
dr ... gestopt met lezen!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hopelijk komt dat bod op Pellé in de winterstop









0.0112180