|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Zei hij cynisch........ ;-)
Uberhaupt had ik nog nooit van die gozer gehoord, maar omdat hij een paar ballen erin kan schieten bij De Graafschap, moet hij gelijk een goede speler voor Ajax zijn? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: sarcasme?
de Jong en Bojan vind ik geen echte spitsen, ik verwacht ook dat de Jong weer op het middenveld komt en Bojan gaat volgend jaar weer terug, denk dat deze jongen de concurentie aan kan met Hoesen en Sigthorsson want over beiden wordt nog geklaagd.
hij is met 1.90 een sterk aanspeelpunt, is een stuk technischer dan Sigthorsson, scoort makkelijk en is pas 20 jaar. ik vind dat je dat soort jongens uit de Jupiler league voor een prikkie op moet halen als de kans zich voordoet. hij heeft ook nog maar 1 jaar contract. kijk naar spelers als Chadli, Mertens en Strootman als beste voorbeelden. zelfs BoerRigter heeft het hier gewoon prima gedaan een jaar lang, maar was al 26.
denk dat deze jongen een topspits kan worden. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Klopt Natjos...anders zou Benfica geen interesse hebben.... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: wederom... sarcasme? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ben ik sarcastisch geweest dan?? kan me niet herinneren...heb altijd al een zwak gehad voor goede spitsen...hij is aanstaande....dus Ajax doe er wat mee of niet.... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 04 december 2013 - 21:44 schreef NatjosFC het volgende:[..] sarcasme? de Jong en Bojan vind ik geen echte spitsen, ik verwacht ook dat de Jong weer op het middenveld komt en Bojan gaat volgend jaar weer terug, denk dat deze jongen de concurentie aan kan met Hoesen en Sigthorsson want over beiden wordt nog geklaagd. hij is met 1.90 een sterk aanspeelpunt, is een stuk technischer dan Sigthorsson, scoort makkelijk en is pas 20 jaar. ik vind dat je dat soort jongens uit de Jupiler league voor een prikkie op moet halen als de kans zich voordoet. hij heeft ook nog maar 1 jaar contract. kijk naar spelers als Chadli, Mertens en Strootman als beste voorbeelden. zelfs BoerRigter heeft het hier gewoon prima gedaan een jaar lang, maar was al 26. denk dat deze jongen een topspits kan worden. Prikkie gaat hem niet worden hoor. Die jongen heeft namelijk nog een contract tot juli 2016. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 04 december 2013 - 22:10 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Prikkie gaat hem niet worden hoor. Die jongen heeft namelijk nog een contract tot juli 2016. Hallo de Graafschap... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ja en? Denk je dat ze iemand, die door veel binnen- en buitenlandse clubs wordt begeerd voor 250.000 euro gaan verkopen? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Nee natuurlijk niet....maar binnen de 5 miljoen wat de grens is bij Ajax moet dat lukken toch ?? Als het om een uitzonderlijk getalenteerde speler gaat willen ze een uitzondering maken...zo heeft Ajax dat destijds laten weten middels Overmars... Die uitzonderlijke speler was van Ginkel.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 04 december 2013 - 21:03 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Zei hij cynisch........ ;-) Uberhaupt had ik nog nooit van die gozer gehoord, maar omdat hij een paar ballen erin kan schieten bij De Graafschap, moet hij gelijk een goede speler voor Ajax zijn? Nope....laten lopen...je kan dan wel aan de gang blijven |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: ik laat hem vanavond nog eens lekker lopen.....whehehehe.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Je hebt daar luiers voor ouwe....tena nog wat....en 2 uur voor het slapen niet meer drinken |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Laat wel iets anders er uit klappen...hahahahaha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Tering....klaplong ??....kut ouwe |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
ja dat laatste...daar in.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hehehe ....succes gap |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
ik hoor ze van hier al snurken....neem er nog maar 1... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik ook.....ga mijn platen collectie op marktplaats zetten |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: hahahahaha succes!!! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 04 december 2013 - 22:10 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Prikkie gaat hem niet worden hoor. Die jongen heeft namelijk nog een contract tot juli 2016. 2015 als mijn informatie klopt.
Daarnaast gaat de Graafschap echt wel happen op -+1.5 miljoen en dat vink ik een neembaar risico. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 04 december 2013 - 23:28 schreef NatjosFC het volgende:[..] 2015 als mijn informatie klopt. Daarnaast gaat de Graafschap echt wel happen op -+1.5 miljoen en dat vink ik een neembaar risico. Dan klopt jouw informatie niet, want die informatie haal jij uit het bericht wat jij geplaatst hebt. Helaas is die informatie onjuist en heeft hij in 2012 zijn lopende contract tot 2013 verlengt met 3 jaar. En 13+3=? Juistem 2016. ;-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 05 december 2013 - 10:43 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Dan klopt jouw informatie niet, want die informatie haal jij uit het bericht wat jij geplaatst hebt. Helaas is die informatie onjuist en heeft hij in 2012 zijn lopende contract tot 2013 verlengt met 3 jaar. En 13+3=? Juistem 2016. ;-) 30-06-2016 volgens Transfermarket. De Graafschap heeft dus ruimte zat om zich breed te maken tegenover geïnteresseerde clubs. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 05 december 2013 - 10:51 schreef Eide het volgende:[..] 30-06-2016 volgens Transfermarket. De Graafschap heeft dus ruimte zat om zich breed te maken tegenover geïnteresseerde clubs. Jep, dat zeg ik toch. Maar sommigen nemen alles aan wat media schrijft. ;-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 04 december 2013 - 23:28 schreef NatjosFC het volgende:[..] Daarnaast gaat de Graafschap echt wel happen op -+1.5 miljoen en dat vink ik een neembaar risico. Dat betwijfel ik ergens wel. Langlopend contract, jonge vent, spits. Ik denk dat De Graafschap alles onder 2 a 2.5 miljoen lachend van tafel veegt. Dat terzijde, Ajax heeft Siggie, Siem, Hoesen, Bojan, Hendriks, Dekker, Menig en Vermeij en in de diepte komt Walian er ook aan. Waarom zou Ajax ook maar enig risico nemen? Als Ajax al gaat kopen voor de spitspositie zal dat iemand zijn die meteen mee kan met Ajax 1 denk ik. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 05 december 2013 - 11:01 schreef Eide het volgende:[..] Dat betwijfel ik ergens wel. Langlopend contract, jonge vent, spits. Ik denk dat De Graafschap alles onder 2 a 2.5 miljoen lachend van tafel veegt. Dat terzijde, Ajax heeft Siggie, Siem, Hoesen, Bojan, Hendriks, Dekker, Menig en Vermeij en in de diepte komt Walian er ook aan. Waarom zou Ajax ook maar enig risico nemen? Als Ajax al gaat kopen voor de spitspositie zal dat iemand zijn die meteen mee kan met Ajax 1 denk ik. Ik denk er hetzelfde over. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 05 december 2013 - 11:01 schreef Eide het volgende:[..] Dat betwijfel ik ergens wel. Langlopend contract, jonge vent, spits. Ik denk dat De Graafschap alles onder 2 a 2.5 miljoen lachend van tafel veegt. Dat terzijde, Ajax heeft Siggie, Siem, Hoesen, Bojan, Hendriks, Dekker, Menig en Vermeij en in de diepte komt Walian er ook aan. Waarom zou Ajax ook maar enig risico nemen? Als Ajax al gaat kopen voor de spitspositie zal dat iemand zijn die meteen mee kan met Ajax 1 denk ik. Van Kessel ook nog |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Je hebt gelijk, die bedoelde ik ook ipv Dekker. Dat is een jeugdspeler maar heet ook Gino van voren :) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Niet??? We hebben er anders aardig wat.. Sigthorson, Bojan, de Jong, Hoessen, van Kessel, Klaassen.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 05 december 2013 - 18:25 schreef remco k het volgende:[..] Niet??? We hebben er anders aardig wat.. Sigthorson, Bojan, de Jong, Hoessen, van Kessel, Klaassen.. Je vergeet de spitsen uit de B1...hahahaha..... Remco in het rijtje door jouw aangegevenzie ik niet echt toekomstige toppers.... Bojan vind ik geen spits(weet jij)...De Jong en Klaassen zijn middenvelders alhoewel de Jong als spits het best van jouw rijtje uit de verf komt....Sigthorsson, van Kessel en Hoessen zijn zonder meer spitsen maar daar zet ik vette vraagtekens bij....want wie gaat er de top halen?? Misschien Hoessen of van Kessel? wat vindt jij ?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 05 december 2013 - 20:23 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Je vergeet de spitsen uit de B1...hahahaha..... Remco in het rijtje door jouw aangegevenzie ik niet echt toekomstige toppers.... Bojan vind ik geen spits(weet jij)...De Jong en Klaassen zijn middenvelders alhoewel de Jong als spits het best van jouw rijtje uit de verf komt....Sigthorsson, van Kessel en Hoessen zijn zonder meer spitsen maar daar zet ik vette vraagtekens bij....want wie gaat er de top halen?? Misschien Hoessen of van Kessel? wat vindt jij ?? Waarom moet iedere speler bij Ajax de absoulte top halen?? Vind ik niet nodig.. Siem mag van mij de komende 10 jaar in de spits spelen met zijn kwaliteiten, Bojan ook, de rest niet.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op donderdag 05 december 2013 - 20:43 schreef remco k het volgende:[..] Waarom moet iedere speler bij Ajax de absoulte top halen?? Vind ik niet nodig.. Siem mag van mij de komende 10 jaar in de spits spelen met zijn kwaliteiten, Bojan ook, de rest niet.. Laat Hoesen nu ook eerst een aantal wedstrijden staan, net als Sigthorson. Dan praten we daarna verder of hij wel of niet een waardige ajaxspits is..... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Van Hendriks, Van Kessel, Menig en Vermeij wten we hun plafond nog niet echt natuurlijk. Het lijken in ieder geval geen supertalenten, anders hadden ze wel bij Ajax 1 gezeten maar de kans dat het zeer verdienstelijke spitsen worden bestaat voor hen nog zeker wel. De vraag is hoe ze zich ontwikkelen en of ze binnen nu en 2 jaar weten aan te pikken bij Ajax 1.
Walian is in potentie zeker wel een supertalent. Als zich goed blijft ontwikkelen wordt dat echt een hele goede spits. Maar garanties heb je nooit :) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 05 december 2013 - 20:43 schreef remco k het volgende:[..] Waarom moet iedere speler bij Ajax de absoulte top halen?? Vind ik niet nodig.. Siem mag van mij de komende 10 jaar in de spits spelen met zijn kwaliteiten, Bojan ook, de rest niet.. Liefst wel....hoeft niet de absolute top te zijn....maar Siem en Bojan is middelmaat in Europa....er is ook geen belangstelling voor hun.... Hoop dat Ajax weer een jonge spits binnen haalt die later een klein beetje te vergelijken is met Ibrahimovic,Kluivert,Huntelaar of Suarez...Ajax heeft de naam in Europa laten we die ook behouden.... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 05 december 2013 - 20:59 schreef Eide het volgende:Van Hendriks, Van Kessel, Menig en Vermeij wten we hun plafond nog niet echt natuurlijk. Het lijken in ieder geval geen supertalenten, anders hadden ze wel bij Ajax 1 gezeten maar de kans dat het zeer verdienstelijke spitsen worden bestaat voor hen nog zeker wel. De vraag is hoe ze zich ontwikkelen en of ze binnen nu en 2 jaar weten aan te pikken bij Ajax 1. Walian is in potentie zeker wel een supertalent. Als zich goed blijft ontwikkelen wordt dat echt een hele goede spits. Maar garanties heb je nooit :) Hendriks heb ik van die 4 het meest vertrouwen in, maar die Vermeij is z'n stijfe hark... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Vermeij zie ik ook als voer voor Almere City als ik eerlijk ben. Menig weet ik nog niet, scoort redelijk makkelijk maar is gewoon niet geweldig. Van Hendriks heb ik eigenlijk nog niet veel gezien, net als Van Kessel. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 05 december 2013 - 20:57 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Laat Hoesen nu ook eerst een aantal wedstrijden staan, net als Sigthorson. Dan praten we daarna verder of hij wel of niet een waardige ajaxspits is..... Waarom zou je dat risico nemen? Siem is gewoon een speler die altijd goed heeft gepresteerd voor de Boer, waarom zou die hem dan dadelijk ineens gaan passeren.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
omdat de Boer een winnend team niet wijzigt....kijk maar terug... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 december 2013 - 18:40 schreef remco k het volgende:[..] Waarom zou je dat risico nemen? Siem is gewoon een speler die altijd goed heeft gepresteerd voor de Boer, waarom zou die hem dan dadelijk ineens gaan passeren.. NEVER change a winning team, Remco K.....
Zeker niet als de rest lekker loopt te ballen....;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 december 2013 - 21:59 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] NEVER change a winning team, Remco K..... Zeker niet als de rest lekker loopt te ballen....;-) Daarom de Jong ook weer erin, we begonnen beter te spelen en goede wedstrijden te winnen met de Jong op 9. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 december 2013 - 23:41 schreef remco k het volgende:[..] Daarom de Jong ook weer erin, we begonnen beter te spelen en goede wedstrijden te winnen met de Jong op 9. We wonnen van Barca in een topwedstrijd, zonder de Jong. We wonnen relatief makkelijk van ADO, over het algemeen toch een angstgegner voor ons, zonder de Jong. Laat de jong nu eerts maar eens bewijzen dat hij (weer) beter is dan Hoesen.
En ja, Hij is de afgelopen seizoenen heel erg belangrijk voor onze club geweest, maar nu absoluut (nog) niet de man in vorm die ajax kan leiden.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
De Jong was geweldig tegen Celtic en de wedstrijd erop waar die twee keer scoort. En een de Jong die niet in vorm is, is nog altijd vele malen beter dan een Hoessen die gewoon niet goed is..
Daarnaast twee goede wedstrijden met een niet zo goede Hoessen op 9 tegen 21/2 zeer goede seizoenen van de Jong??? Nee sorry, en denk ook dat de Boer weer voor de Jong in het elftal kiest als ie weer fit is.. En dat zou ook niet meer dan normaal zijn.. Ik snap dan ook oprecht niet dat dit uberhaubt een discussie kan zijn..
Ik denk zelfs dat als de Boer iedereen fit heeft, dat de Jong de eerste persoon is die de Boer op zijn lijstje schrijft als basisspelers.. Is ook niet voor niets zijn aanvoerder. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Feit is dan nog steeds dat de Jong niet fit is en in mindere wedstrijden ook het vertrouwen van de Boer heft gehouden, net als Sigthorson. Nu is het aan Hoesen om het vertrouwen van de Boer uit te betalen en de Boer heft zelf aangegeven dat hij erg tevreden is over Hoesen (dus vertrouwen geeft) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2013 - 00:08 schreef Ronald 1960 het volgende:Feit is dan nog steeds dat de Jong niet fit is en in mindere wedstrijden ook het vertrouwen van de Boer heft gehouden, net als Sigthorson. Nu is het aan Hoesen om het vertrouwen van de Boer uit te betalen en de Boer heft zelf aangegeven dat hij erg tevreden is over Hoesen (dus vertrouwen geeft) Zolang er nog blessures zijn.. Tot nu toe heeft Hoessen werkelijk nog niks laten zien behalve twee doelpunten waar de factor geluk en slecht verdedigen wel heel erg groot waren te noemen.. Verder in die wedstrijden niet of nauwelijks gezien.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En het is wat anders dat je het vertrouwen houd na 60 goede wedstrijden, of dat je vertrouwen krijgt na 3 redelijke wedstrijden..
Zou het van de Boer zelfs schandalig vinden als de Jong fit is, dat hij hem niet zou opstellen.. Geloof er ook niks van dat de Boer de Jong zal laten vallen..
Is ook een van de weinige spelers met ervaring.. Toevallig iets waar half dit forum over schreeuwde iets meer dan een maand terug nog.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
daar heeft Sigthorsson drie jaar over gedaan....niet dat Hoessen een super spits is maar heeft meer competentie... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2013 - 00:14 schreef Jack Huntelaar het volgende:daar heeft Sigthorsson drie jaar over gedaan....niet dat Hoessen een super spits is maar heeft meer competentie... Vind ik niet, Sigthorson heeft aanvoer nodig, dat is algemeen bekend, komt er een goede buitenspeler bij heb je maarzo kans dat Siggie er nog 15 inschiet.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Aanvoer of niet die kansen heeft hij gehad....3 jaar is veel meer als de 3 wedstrijden van Hoessen...overigens heeft Hoessen nu ook weinig aanvoer... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Ik denk toch dat Hoesen meer potentie heeft dan Sigthorson. Hoesen kaatst beter en kan beter een mannetje passeren. Sigthorson is weer een betere kopper.... |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Hoesen heeft nog te weinig wedstrijden gespeeld om hem goed te kunnen beoordelen. Dat kun je hem ook niet aanrekenen, omdat hij nog te weinig ervaring heeft. Voor Sigthorson echter kun je wel een oordeel geven. Hij heeft in de wedstrijden die hij speelde dit seizoen weinig rendement laten zien. Staat los van de aanvoer. Ook bij 100% kansen weet hij slecht te scoren. Nu hij weer uit de running is duurt het weer geruime tijd voor hij weer op niveau is. En de vraag is; welke niveau? Sinds hij bij Ajax speelt is zijn rendement niet geweldig, wat de redenen daarvoor ook zijn. Persoonlijk blijf ik van mening dat Ajax een afmaker puur sang nodig heeft. En niet een gelegenheids spits. Heel simpel; een kwalitatief goede spits die op Ajax niveau kan blijven presteren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 december 2013 door Bobby1972 -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2013 - 01:22 schreef Bobby1972 het volgende:Hoesen heeft nog te weinig wedstrijden gespeeld om hem goed te kunnen beoordelen. Dat kun je hem ook niet aanrekenen, omdat hij nog te weinig ervaring heeft. Voor Sigthorson echter kun je wel een oordeel geven. Hij heeft in de wedstrijden die hij speelde dit seizoen weinig rendement laten zien. Staat los van de aanvoer. Ook bij 100% kansen weet hij slecht te scoren. Nu hij weer uit de running is duurt het weer geruime tijd voor hij weer op niveau is. En de vraag is; welke niveau? Sinds hij bij Ajax speelt is zijn rendement niet geweldig, wat de redenen daarvoor ook zijn. Persoonlijk blijf ik van mening dat Ajax een afmaker puur sang nodig heeft. En niet een gelegenheids spits. Heel simpel; een kwalitatief goede spits die op Ajax niveau kan blijven presteren. Hoesen is inderdaad niet super maar past beter in het huidige systeem. Sinds Boerrigter weg is komt er bijna geen bal meer goed vanaf de zijkant dus is Sigtorsson vrij nutteloos. Hij heeft een draaicirkel daar zeg je u tegen, heeft te weinig snelheid voor de individuele actie en is uit vorm. Denk toch dat het verstandig is dat er een rechtsbuiten aangetrokken wordt. Type Narsingh dan heb je tenminste nog iets aan Sigtorsson. Toch denk ik dat je ook gewoon zo kan gaan spelen na de winter.
-------------Cilissen----------- Ligeon--Veltman--Moisander--Boilesen ---------------Blind--------- ----Klaassen(deJong)----------Serero(Duarte) Bojan(Aankoop)-------De Jong(Hoesen)-----Fischer |
|
|
|