|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2013 - 09:27 schreef Hummel10 het volgende:[..] Hij heeft een draaicirkel daar zeg je u tegen, heeft te weinig snelheid voor de individuele actie en is uit vorm. Siggie kan juist best heel kort draaien. Hij oogt inderdaad wel behoorlijk lomp. Toch is dat niet wat mij persoonlijk is opgevallen aan hem. Ik vind zelf dat zijn wil om slechte vorm te compenseren met werklust er voor zorgt dat hij ruimtes dichtloopt. Zonder heel super te spelen doet Hoesen dat wel beter, die creëert juist ruimtes.
Siggie heeft de neiging om de bal op te komen halen, om in te zakken voorbij de aanvallende middenvelders waardoor hij de ruimtes te de voorhoede en het middenveld steeds dichtloopt. Dat zijn juist de ruimtes waar Ajax in het systeem van FdB het verschil moet maken. Hoesen zakt veel minder in, die beweegt veel meer in de breedte dan dat Sigthorsson waardoor hij de ruimte van de aanvallende middenvelders niet dichtloopt.
Ik zie in Hoesen een prima spits die, als hij nog wat groeit, goed genoeg is voor de korte termijn. In Sightorsson zie ik hetzelfde eigenlijk. Ook een prima spits voor de korte termijn. Beide hebben echt wel voldoende kwaliteit voor dit Ajax, maar niet voldoende voor waar Ajax op termijn naar toe wil. Siem de Jong is overigens veel completer dan zowel Hoesen als Sightorsson maar Siem is weer geen echte spits en mist toch dat spitseninstinct.
Toch krijgt Siem dan van mij de voorkeur. Siem heb je altijd wat aan, zelfs als hij niet in vorm is. Hij is groot, sterk, goede functionele techniek en niet te vergeten: een goede invloed op de groep. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Die draaicirkel snelheid en een actie kun je letterlijk overnemen op Hoessen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2013 - 00:15 schreef remco k het volgende:[..] Vind ik niet, Sigthorson heeft aanvoer nodig, dat is algemeen bekend, komt er een goede buitenspeler bij heb je maarzo kans dat Siggie er nog 15 inschiet.. Of hij schiet ze voor leeg doel mis. Sigthorsson is gewoon niet de spits die Ajax moet hebben en dan doet Hoesen het in het spel wat Ajax speelt gewoon beter. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Het seizoen is nog lang, ik zou als ik Ajax was een rechter vleugelspeler en een spits erbij nemen. Voor de kwaliteit en ook juist voor de breedte. Omdat je geen risico moet willen nemen om door blessures uiteindelijk het kampioenschap te verliezen. Ben eerder voor betaalbare spelers dan voor dure spelers die nu niet bij hun club spelen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2013 - 12:22 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Of hij schiet ze voor leeg doel mis. Sigthorsson is gewoon niet de spits die Ajax moet hebben en dan doet Hoesen het in het spel wat Ajax speelt gewoon beter. 1 zo'n bal gemist en daar reken jij hem dan op af?? Beetje triest, vind absoluut niet dat Hoessen er beter in past.. Gewoon tot nu toe matig gespeeld..
Hoop echt dat ie me zal verbazen hoor, begrijp me niet verkeerd, maar denk niet dat het er ooit uit zal komen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2013 - 12:51 schreef Bobby1972 het volgende:Het seizoen is nog lang, ik zou als ik Ajax was een rechter vleugelspeler en een spits erbij nemen. Voor de kwaliteit en ook juist voor de breedte. Omdat je geen risico moet willen nemen om door blessures uiteindelijk het kampioenschap te verliezen. Ben eerder voor betaalbare spelers dan voor dure spelers die nu niet bij hun club spelen. 6 potentiele spitsen nodig voor de breedte??
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 december 2013 door remco k -- |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Als ajax sigthorsson kan verkopen, moeten ze dat doen wat mij betreft. Natuurlijk heeft hij aanvoer nodig en ik ben er ook van overtuigd dat hij dan 20 goals of meer maakt. Als hij 1 kwaliteit van een ajax spits goed beheerst, is het het voor zijn man komen bij de 1e paal. Vwb het overige vind ik dat Siggie behoorlijk tekort schiet. Ik vind hem niet technisch genoeg, te statisch en niet balvast genoeg. En dat zijn nou juist dingen die misschien nog wel belangrijker zijn voor een ajax spits want het team speelt veel makkelijker met een spits die dit wel in zich heeft. Vwb Hoessen: doet het niet heel slecht maar moet vooral genieten van de keren dat ie mee mag doen want Siem de Jong zal altijd spelen als ie fit is. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik heb het over 2 spelers. Persoonlijk vind ik Sigthorson niet passen bij het huidige Ajax systeem. Ook met betere aanvoer vind ik nog steeds dat hij niet effectief genoeg is. Hem verkopen lijkt mij een prima oplossing voor zowel Ajax als voor hem. Omdat ik hem als speler ergens anders wel zie slagen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 december 2013 door Bobby1972 -- |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
1 spits en 1 rechter vleugelspeler.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 december 2013 door Bobby1972 -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
eerder een rechtsbuiten...
spits is absoluut niet nodig, we hebben gewoon genoeg mensen die daar kunnen spelen en nu het elftal steeds beter begint te draaien staat er van zelf een spits op ofdat nou Bojan Hoessen de Jong of Sigi is maakt niet uit. we staan netjes 2e en beginnen nu pas in vorm te raken, PSV speelt vanavond tegen Vitesse dus misschien staan we na vanavond wel gewoon bovenaan.
geen enkele reden om onnodige aankopen te gaan doen voor de breedte, Schone vult rechtsbuiten aardig in maar is geen echte buitenspeler, dus als Ajax een betaalbare speler vindt om te huren of te kopen moeten ze dat doen.
voor andere aankopen is er absoluut geen noodzaak. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: We hebben 6 potentiele spitsen, en dan willen mensen er een spits bij hebben.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Hoesen voldeed vandaag absoluut niet ;-( |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Bojan vond ik prima spelen, scoorde warempel op een voorzet van van Rhijn... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Er wordt de laatste tijd wel meer gescoord uit de voorzetten van van Rhijn.. Vind dat ie beter is gaan spelen de laatste weken.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2013 - 14:16 schreef remco k het volgende:[..] 1 zo'n bal gemist en daar reken jij hem dan op af?? Beetje triest, vind absoluut niet dat Hoessen er beter in past.. Gewoon tot nu toe matig gespeeld.. Hoop echt dat ie me zal verbazen hoor, begrijp me niet verkeerd, maar denk niet dat het er ooit uit zal komen.. Ik geef een voorbeeld, ga namelijk niet alle dramatische situaties van Sigthorson hier benoemen maar hij past gewoon niet in het spel wat Ajax graag wil spelen. Ajax wil beweeglijkheid voorin en Sigthorson is zeker niet beweeglijk. Dan past Hoesen daar beter in, maar ook hij gaat het uiteindelijk niet redden ben ik bang. Wie het dan wel moet zijn? Ik denk De Jong, maar ik reken Hoesen nog niet af op een paar optredens. Sigi heeft in ieder geval al meer kansen gehad dan Hoesen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 december 2013 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2013 - 23:23 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ik geef een voorbeeld, ga namelijk niet alle dramatische situaties van Sigthorson hier benoemen maar hij past gewoon niet in het spel wat Ajax graag wil spelen. Ajax wil beweeglijkheid voorin en Sigthorson is zeker niet beweeglijk. Dan past Hoesen daar beter in, maar ook hij gaat het uiteindelijk niet redden ben ik bang. Wie het dan wel moet zijn? Ik denk De Jong, maar ik reken Hoesen nog niet af op een paar optredens. Sigi heeft in ieder geval al meer kansen gehad dan Hoesen. Dat van Siggie hoef je me echt niet uit te leggen hoor, zonder aanvoer van de zijkanten heb je simpelweg niets aan hem...
Bojan liet vandaag al weer wat van zijn klasse zien, denk dat hij de juiste man voor onze 9 positie is.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2013 - 23:20 schreef remco k het volgende:Er wordt de laatste tijd wel meer gescoord uit de voorzetten van van Rhijn.. Vind dat ie beter is gaan spelen de laatste weken.. moet mijn fout daarin toch toegeven, hij heeft me vandaag redelijk verrast met een aantal goede voorzetten.
ik had hem ook niet afgeschreven, maar ik hoop dat hij dit doorzet. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2013 - 23:26 schreef remco k het volgende:[..] Dat van Siggie hoef je me echt niet uit te leggen hoor, zonder aanvoer van de zijkanten heb je simpelweg niets aan hem... Bojan liet vandaag al weer wat van zijn klasse zien, denk dat hij de juiste man voor onze 9 positie is.. En aangezien Ajax eigenlijk met 2 buitenspelers speelt die naar binnen trekken en alleen aanvoer wordt gegeven van de backs zou ik dus zeker niet meer kiezen voor Sigi. Wat dat betreft zou je Sigi beter kunnen verkopen. Ik denk namelijk niet dat er voor hem een toekomst in Amsterdam ligt. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2013 - 23:32 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] En aangezien Ajax eigenlijk met 2 buitenspelers speelt die naar binnen trekken en alleen aanvoer wordt gegeven van de backs zou ik dus zeker niet meer kiezen voor Sigi. Wat dat betreft zou je Sigi beter kunnen verkopen. Ik denk namelijk niet dat er voor hem een toekomst in Amsterdam ligt. Er vallen vandaag wel 2 goals uit voorzetten. Tegen Barca valt de 1e goal ook uit een voorzet en als ik terug ga zoeken kom ik er zeker nog stukken meer tegen.
Ik wil overigens Siggie niet de hemel inschrijven, ik ben ook zeer kritisch op hem maar hij wordt in jou argument afgeserveerd op de teamprestatie, een teamprestatie die leunt op de periode dat Siggie fit was, namelijk de dramatische oktobermaand. Ik wil hem toch ook zeker nog wel eens zien zoals Ajax nu speelt want in eerdere seizoenen was Siggie een makkelijk scorende spits als Ajax in vorm was. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2013 - 23:32 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] En aangezien Ajax eigenlijk met 2 buitenspelers speelt die naar binnen trekken en alleen aanvoer wordt gegeven van de backs zou ik dus zeker niet meer kiezen voor Sigi. Wat dat betreft zou je Sigi beter kunnen verkopen. Ik denk namelijk niet dat er voor hem een toekomst in Amsterdam ligt. Alleen maar als er in ieder geval 1 buitenspeler komt met een voorzet, als dat niet gebeurt heb je er weinig aan.. Is namelijk ook niet het type dat zou blijven als stormram. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2013 - 23:37 schreef Eide het volgende:[..] Er vallen vandaag wel 2 goals uit voorzetten. Tegen Barca valt de 1e goal ook uit een voorzet en als ik terug ga zoeken kom ik er zeker nog stukken meer tegen. Ik wil overigens Siggie niet de hemel inschrijven, ik ben ook zeer kritisch op hem maar hij wordt in jou argument afgeserveerd op de teamprestatie, een teamprestatie die leunt op de periode dat Siggie fit was, namelijk de dramatische oktobermaand. Ik wil hem toch ook zeker nog wel eens zien zoals Ajax nu speelt want in eerdere seizoenen was Siggie een makkelijk scorende spits als Ajax in vorm was. Zoveel wedstrijden speelde hij in voorgaande seizoenen nu ook weer niet. Hij heeft in 2,5 seizoen bij Ajax pas 42 competitiewedstrijden gespeeld (door blessures welteverstaan) en pas 20 keer gescoord. 7 in seizoen 1, 7 in seizoen 2 en nu 6 in seizoen 3. Ik vind die gemiddelden voor een spits veel te weinig. Europees heeft hij echter helemaal geen betekenis gehad voor Ajax, want in 8 wedstrijden wist hij geen enkele keer te scoren. |
|
|
|
|
wvb
|
|
|
Dit zou een echte Ajax speler zijn: Lucas Piazon Werkelijk prachtige voetballer om naar te kijken, begiftigt met veel talent, technisch zeer sterk, sterk aan de bal, goede dribbel in de benen, loopvermogen, fanatiek, overzicht, voldoende scorend vermogen. Klassebak de nieuwe Luis Suarez in spé. Enfin zal er vermoedelijk niet van gaan komen, zal weer retour naar Chelsea of een andere satelietclub gaan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 december 2013 door wvb -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2013 - 23:38 schreef remco k het volgende:[..] Alleen maar als er in ieder geval 1 buitenspeler komt met een voorzet, als dat niet gebeurt heb je er weinig aan.. Is namelijk ook niet het type dat zou blijven als stormram. Ik zou niet weten waarom je nu ineens weer zou terugvallen op buitenspelers. Ik denk dat je met dit spel vele malen gevaarlijker kan wezen dan met continu voorzetten geven. Je ziet door de beweeglijkheid van veel spelers dat er onduidelijkheid ontstaat bij de tegenstander en hierdoor ongewild ruimte wordt weggegeven. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2013 - 23:44 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Zoveel wedstrijden speelde hij in voorgaande seizoenen nu ook weer niet. Hij heeft in 2,5 seizoen bij Ajax pas 42 competitiewedstrijden gespeeld (door blessures welteverstaan) en pas 20 keer gescoord. 7 in seizoen 1, 7 in seizoen 2 en nu 6 in seizoen 3. Ik vind die gemiddelden voor een spits veel te weinig. Europees heeft hij echter helemaal geen betekenis gehad voor Ajax, want in 8 wedstrijden wist hij geen enkele keer te scoren. Oh, zonder meer eens... maar toch, relatief jonge vent, heeft een goed lijf voor een spits, goede kopper, vrij goed schot. Ik wil hem gewoon nog eens wat langer aan het werk zijn bij een Ajax als vanavond waar het wel loopt. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2013 - 23:45 schreef wvb het volgende:Dit zou een echte Ajax speler zijn: Lucas Piazon Werkelijk prachtige voetballer om naar te kijken, begiftigt met veel talent, technisch zeer sterk, sterk aan de bal, loopvermogen, fanatiek, overzicht, voldoende scorend vermogen. Klassebak de nieuwe Luis Suarez in spé. Enfin zal er vermoedelijk niet van gaan komen, zal weer retour naar Chelsea of een andere satelietclub gaan. Zou inderdaad een geweldige spits voor Ajax zijn....maar helaas gaat Lucas Piazon linea recta naar de premier league.... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 08 december 2013 - 01:25 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Zou inderdaad een geweldige spits voor Ajax zijn....maar helaas gaat Lucas Piazon linea recta naar de premier league.... Dacht dat het een middenvelder was.. Maar inderdaad eigendom van volgens mij Chelsea dus totaal onhaalbaar! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2013 - 23:46 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ik zou niet weten waarom je nu ineens weer zou terugvallen op buitenspelers. Ik denk dat je met dit spel vele malen gevaarlijker kan wezen dan met continu voorzetten geven. Je ziet door de beweeglijkheid van veel spelers dat er onduidelijkheid ontstaat bij de tegenstander en hierdoor ongewild ruimte wordt weggegeven. Ik zeg ook nergens dat men er naartoe terug moet keren.. Maar je kan denk ik nog genoeg toopics hier vinden waar tot een maand geleden om een heel nieuw elftal werd gevraagd, en daar werd veelvuldig om spelers gevraagd met een voorzet..
Overigens is er ook niks mis met een flankspeler die wel een voorzet heeft, het gaat om de afwisseling.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 08 december 2013 - 01:25 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Zou inderdaad een geweldige spits voor Ajax zijn....maar helaas gaat Lucas Piazon linea recta naar de premier league.... Is helemaal geen spits maar een aanvallende middenvelder.. En persoonlijk denk ik dat er bij ons een aantal lopen die niet minder getalenteerd zijn.. |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
Op dit moment niemand nodig.. John haal je niet voor de basis want Fischer staat er en Fischer in vorm geen John Spits nu ook niet nodig genoeg mogelijkheden.. einde van het seizoen inventariseren. In de winterstop kunnen er wel spelers weg zoals Sana..
En Lukoki zei, als je bij Ajax weg bent dan merk je pas hoe goed Ajax eigelijk is Je kunt het ook omdraaien Sinds Lukoki bij Ajax weg is merk je pas hoe goed Lukoki niet is voor onze Ajax niveau Word een gevalletje Sarpong gewoon niet goed genoeg..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 december 2013 door jiskefet -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
ajax 91
|
|
|
Op dit moment niemand nodig.. John haal je niet voor de basis want Fischer staat er en Fischer in vorm geen John Spits nu ook niet nodig genoeg mogelijkheden.. einde van het seizoen inventariseren. In de winterstop kunnen er wel spelers weg zoals Sana..
En Lukoki zei, als je bij Ajax weg bent dan merk je pas hoe goed Ajax eigelijk is Je kunt het ook omdraaien Sinds Lukoki bij Ajax weg is merk je pas hoe goed Lukoki niet is voor onze Ajax niveau Word een gevalletje Sarpong gewoon niet goed genoeg..
en een de sa dan ook zo iemand die ze tas alvast mag inpakken speler van niks. zou elia wel willen zien in ajax is in vorm toch een van de beste vleugel aanvallers die nederland heeft |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
De Sa een speler van niks????? en Elia top???? in mijn ogen heeft Elia niet de goeie mentaliteit en komt de Sa nog wel boven drijven als hij een paar wedstrijden zou mogen blijven staan. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Echt niet....volgens mij heb jij wat tegen hem....wat ?? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2013 - 10:15 schreef Eide het volgende:[..] Siggie kan juist best heel kort draaien. Hij oogt inderdaad wel behoorlijk lomp. Toch is dat niet wat mij persoonlijk is opgevallen aan hem. Ik vind zelf dat zijn wil om slechte vorm te compenseren met werklust er voor zorgt dat hij ruimtes dichtloopt. Zonder heel super te spelen doet Hoesen dat wel beter, die creëert juist ruimtes. Siggie heeft de neiging om de bal op te komen halen, om in te zakken voorbij de aanvallende middenvelders waardoor hij de ruimtes te de voorhoede en het middenveld steeds dichtloopt. Dat zijn juist de ruimtes waar Ajax in het systeem van FdB het verschil moet maken. Hoesen zakt veel minder in, die beweegt veel meer in de breedte dan dat Sigthorsson waardoor hij de ruimte van de aanvallende middenvelders niet dichtloopt. Ik zie in Hoesen een prima spits die, als hij nog wat groeit, goed genoeg is voor de korte termijn. In Sightorsson zie ik hetzelfde eigenlijk. Ook een prima spits voor de korte termijn. Beide hebben echt wel voldoende kwaliteit voor dit Ajax, maar niet voldoende voor waar Ajax op termijn naar toe wil. Siem de Jong is overigens veel completer dan zowel Hoesen als Sightorsson maar Siem is weer geen echte spits en mist toch dat spitseninstinct. Toch krijgt Siem dan van mij de voorkeur. Siem heb je altijd wat aan, zelfs als hij niet in vorm is. Hij is groot, sterk, goede functionele techniek en niet te vergeten: een goede invloed op de groep. helemaal mee eens...alleen onze jonge Hoessen gaat er echt wel komen...jammer dat Kluivert niet bij Ajax werkt want ik zie in hem toch een beetje Kluivert terug in zijn begin jaren... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2013 - 14:16 schreef remco k het volgende:[..] 1 zo'n bal gemist en daar reken jij hem dan op af?? Beetje triest, vind absoluut niet dat Hoessen er beter in past.. Gewoon tot nu toe matig gespeeld.. Hoop echt dat ie me zal verbazen hoor, begrijp me niet verkeerd, maar denk niet dat het er ooit uit zal komen.. vond hem goed invallen tegen Milan....Sigthorsson vond ik minder.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: jammer dat hij Ajax niet zag zitten.... |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 december 2013 - 00:05 schreef riveco het volgende:De Sa een speler van niks????? en Elia top???? in mijn ogen heeft Elia niet de goeie mentaliteit en komt de Sa nog wel boven drijven als hij een paar wedstrijden zou mogen blijven staan. Over Klaassen zeiden veel mensen die is ook niks, alleen maar omdat ze nog niks van hem hadden gezien
Mensen zeiden paar maanden geleden haha jullie hebben na Eriksen vertrek spelers als Veltman,Denswil,Klaassen,Serero Haha zeiden ze worden geen kampioen.... Mensen oordelen zo over onbekende namen ook vanwege gebrek aan voetbal verstand Zonder die spelers echt te kennen..
De Sa heeft geweldige voorzetten en is mentaal een sterk ventje Ik denk dat hij in potentie een klasse beter is dan Narsingh
Bij Lukoki heb ik wel mijn twijfels, die gaat denk ik de zelfde weg als Sarpong gewoon niet goed genoeg Voor Ajax niveau.. Of Josefzoon. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ajax positief gestemd over ontwikkeling verhuurde aanvaller
Auteur: Nick Timmers 14 December 2013 om 08:48 Bij Ajax zijn ze tevreden met de prestaties van Jody Lukoki. De 21-jarige aanvaller speelt dit seizoen op huurbasis voor SC Cambuur en presteert daar naar behoren. Trainer Frank de Boer ziet echter dat er nog wisselvalligheid zit in het spel van Lukoki.
"Het is mooi dat Jody nu elke week op het hoogste niveau speelt. Daardoor wordt hij uiteindelijk een betere speler. Hij heeft dit seizoen heel goede wedstrijden gespeeld, maar ook een paar mindere. We volgen hem wekelijks en zijn tevreden over zijn ontwikkeling", vertelt de hoofdtrainer aan het Algemeen Dagblad.
Dit weekeinde staan Ajax en Cambuur in een onderling duel tegenover elkaar. Lukoki zal tot aan het einde van het seizoen actief blijven in Leeuwarden. In Amsterdam heeft de snelle vleugelaanvaller nog een contract tot medio 2015.
Bronneke |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Toch gaat hij het denk ik uiteindelijk niet redden. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Yup, aardige voetballer maar te licht, in ieder geval op basis van wat hij tot nu toe heeft laten zien. |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
Lukoki zei, als je bij Ajax weg bent dan merk je pas hoe hoog niveau Ajax is.. Maar je kunt het ook omdraaien naar mening sinds Lukoki wegbus kun je aan hem zien Dat hij dat hoge niveau niet gaat redden.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Helemaal niks tegen hem, vind het een sympathieke jongen met veel inzet, maar gewoon op alle vlakken wat te kort en nergens echt goed in..
Het is niet zo dat als ik een speler slecht vind of niet goed genoeg, dat ik dan iets tegen hem heb.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Heb hem niet op iets goeds kunnen betrappen, net als Siggie niets goeds heeft gedaan.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 december 2013 - 00:33 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] helemaal mee eens...alleen onze jonge Hoessen gaat er echt wel komen...jammer dat Kluivert niet bij Ajax werkt want ik zie in hem toch een beetje Kluivert terug in zijn begin jaren... Die jongen is bijna 22... is geen talent meer, moet het gaan laten zien.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Kijk de wedstrijd dan nog maar eens terug....heeft meer goede dingen laten zien dan Sigthorsson en Bojan.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: wees geduldig zoals je ook zo geduldig bent met Sigthorsson....ik zeg volgend jaar al... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 11:44 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Kijk de wedstrijd dan nog maar eens terug....heeft meer goede dingen laten zien dan Sigthorsson en Bojan.... Ik heb de wedstrijd terug gekeken, en speciaal op Hoessen gelet met zijn invalbeurt, en die heeft echt 0,0 goede dingen gedaan.. Sorry maar dat is echt zo.
Ik zou het echt liever anders zien, maar het is niet zo |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 11:45 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] wees geduldig zoals je ook zo geduldig bent met Sigthorsson....ik zeg volgend jaar al... 22, dat moet je er eigenlijk nu wel staan en dingen laten zien.. Het is allemaal net te langzaam.. Prima spits voor een AZ bijvoorbeeld.. |
|
|
|