BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nieuwe spelers in de winter kopen of gewoon doorgaan met de huidige spelers?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 30 oktober 2013 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 - 10:04 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Je moet eens goed opletten hoe Blind een duel ingaat. Tis altijd al met de handjes omhoog en het liefst trekt hij zijn voet terug. Overigens doet Van Rhijn dat aan de andere zijde idem dito.
Ja zijn geen echte verdedigers
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 30 oktober 2013 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 - 10:07 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ja zijn geen echte verdedigers
Klopt helemaal. Aanvallend is het goed, maar wanneer ze hun verdedigende taken moeten uitvoeren hou ik mijn hart elke keer weer vast.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 30 oktober 2013 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 - 10:09 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Klopt helemaal. Aanvallend is het goed, maar wanneer ze hun verdedigende taken moeten uitvoeren hou ik mijn hart elke keer weer vast.
Het hele spelletje met backs er overheen is zo uitgekauwd dat iedereen
in het midden inzakt. Als dan de voorzet ook nog ruk is dan gebeurt er niets
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 30 oktober 2013 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 - 10:25 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Het hele spelletje met backs er overheen is zo uitgekauwd dat iedereen
in het midden inzakt. Als dan de voorzet ook nog ruk is dan gebeurt er niets
Klopt ook helemaal, wat ik meer bedoelde is dat ze aanvallend wel hun mannetje kunnen staan maar dat het verdedigend gewoon hele matige spelers zijn. Verkeerde plaats of gewoon niet goed genoeg?
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 30 oktober 2013 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 - 10:53 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Klopt ook helemaal, wat ik meer bedoelde is dat ze aanvallend wel hun mannetje kunnen staan maar dat het verdedigend gewoon hele matige spelers zijn. Verkeerde plaats of gewoon niet goed genoeg?
Weet ik niet of het verkeerde plaats is want van Rhijn kan verder echt helemaal
niks.. Blind ook niet echt..
nora
 nora - woensdag 30 oktober 2013 - 12:28   quote  deeplink  
Ik zie Blind ook liever op het middenveld in die 1,5 wedstrijd heeft hij het wisselvallig gedaan maar ook niet echt slecht, hij ziet zeer snel de vrije man kan met zijn gouden linkerbeen een steekpas geven, als back heb ik inderdaad ook verdedigend mijn twijfels en dat komt hoofdzakelijk door zijn zeer matige loopsnelheid, wat bij Ajax link is ivm met grote ruimtes die Ajax achter zijn verdediging heeft.
Robinho
 Robinho - woensdag 30 oktober 2013 - 14:01   quote  deeplink  
Zie Blind ook graag Poulsen vervangen. Denk dat Boilesen meer potentie heeft als linksback. Als Blind echt moet verdedigen hou ik mn hart altijd vast, loopt er een beetje bij als een kip zonder kop bij balverlies. Voetballend is het wel ok
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 30 oktober 2013 - 14:03   quote  deeplink  
Tadic komt niet, Voorzitter zei ooit dat hij geen spelers laat vertrekken naar ajax psv of Feyenoord. Dus houd er maar over op dat tadic een leuke speler is voor ajax. want messi is ook leuk voor ajax maar die komt ook niet.

Ps Theo is wel gekomen maar twente wou van hem af, iets met een drank probleem? Stadion vernoemen naar een biermerk gaan niet samen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 30 oktober 2013 - 14:14   quote  deeplink  
Verder is er in nederland geen enkele speler die voor ajax een directe versterking is.
Dus uit het buitenland kunnen de spelers wel komen.

Ik las hier dat chadli op de bank zit, dat is nogal positief, hij zit meestal op de tribune.
Eriksen zit de laatste tijd ook op de bank.
Anita bij newcastle
Urby bij milan.
Maduro ergens in spanje

Deze gasten die op de bank zitten die komen niet meer terug.
Zij hebben de eredivisie verlaten omdat ze vonden dat de eredivisie te laag voor hun zou zijn. Hoogmoed.

Zou een goede beslissing zijn om terug te keren als je wilt spelen tenminste.
Maar je kan je afvragen of deze spelers ooit een goede keuze hebben gemaakt om nederland te verlaten na 1 of 2 seizoenen.
nora
 nora - woensdag 30 oktober 2013 - 14:28   quote  deeplink  
Tja het probleem is geld anders zou ik niet kunnen bedenken waarom voetballers die willen spelen liever op de bank zitten dan basis te spelen in de eredivisie.Jongens als Maduro-Heitinga-Anita-Urby-Chadli-Buttner- Aldeweireld-zijn leuke voetballers voor de eredivisie en zitten nu weg te kwijnen op diverse banken en ze willen misschien terug als ze 32 zijn maar dan zou ik als club zeggen bekijk het maar.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 30 oktober 2013 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 - 14:28 schreef nora het volgende:
Tja het probleem is geld anders zou ik niet kunnen bedenken waarom voetballers die willen spelen liever op de bank zitten dan basis te spelen in de eredivisie.Jongens als Maduro-Heitinga-Anita-Urby-Chadli-Buttner- Aldeweireld-zijn leuke voetballers voor de eredivisie en zitten nu weg te kwijnen op diverse banken en ze willen misschien terug als ze 32 zijn maar dan zou ik als club zeggen bekijk het maar.
Geld is in deze inderdaad niet geheel onbelangrijk plus dat ze wel willen slagen natuurlijk.
Zitten er zat op de bank overal dus een gewenste versterking moet te vinden zijn
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 30 oktober 2013 - 15:04   quote  deeplink  
Ik las dat Van marwijk graag moissander naar Hamburg wil laten komen.
Ik zou er voor tekenen. Ik zou namelijk eerst vermaealen terug halen. Vermaelen wil namelijk als basis speler naar het wk. Vermealen heeft sterke concurrenten en zit op de bank bij arsenal en wil daar tijdelijk weg. Haal je heintiga op bij everton of waar hij nu ook mag zitten.

Dan denk ik dat je geen nieuwe spelers verder meer nodig moet hebben.

Ps. Lukoki terug halen is onzin. Met cambuur krijgt hij ruimtes die hij met ajax niet zou hebben. Iedereen wist ook bij ajax dat als hij ruimte zou krijgen ook goed kon voetballen. Maar hij krijgt niet de ruimte van de tegenstander als in een ajax shirt speelt en wel in een cambuur shirt. Tegenstander wil namelijk winnen van cambuur en van ajax wil de tegenstander niet verliezen.
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 30 oktober 2013 - 17:23   quote  deeplink  
"Frank de Boer denkt dat het vertrek van enkele belangrijke spelers bepalend is geweest in de magere score na drie Europese duels. Christian Eriksen en Toby Alderweireld verlieten Ajax vlak voor het verstrijken van de transferdeadline. "Dan doe je een stap terug. Misschien wel twee stappen", zegt De Boer in Voetbal International."

Zoooo...worden we ineens realistich? Ik blijf van mening dat Ajax slecht heeft gehandeld en te laat. Met als consequentie zeer matig voetval en matige resultaten. Als de Boer nu nog steeds denkt dat op te kunnen vangen met de spelers die er nu zijn, dan weet je zeker dat je niet meer serieus wordt genomen. Kwalitatief goede spelers laten de mindere spelers juist beter spelen. Dat is wel gebleken. Doe goed je huiswerk en haal kwaliteit. Daarmee is iedereen inclusief de supporters gebaat. Anders blijven we in dezelfde visuele cirkel waarin we nu al geruime tijd zitten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 oktober 2013 door Bobby1972 --
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 30 oktober 2013 - 17:25   quote  deeplink  
Wisten jullie dat Eriksen de laatste paar wedstrijden ook meer op de bank zit dan in de basis?
Eide
 Eide - woensdag 30 oktober 2013 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 - 17:23 schreef Bobby1972 het volgende:
"Frank de Boer denkt dat het vertrek van enkele belangrijke spelers bepalend is geweest in de magere score na drie Europese duels. Christian Eriksen en Toby Alderweireld verlieten Ajax vlak voor het verstrijken van de transferdeadline. "Dan doe je een stap terug. Misschien wel twee stappen", zegt De Boer in Voetbal International."

Zoooo...worden we ineens realistich? Ik blijf van mening dat Ajax slecht heeft gehandeld en te laat. Met als consequentie zeer matig voetval en matige resultaten. Als de Boer nu nog steeds denkt dat op te kunnen vangen met de spelers die er nu zijn, dan weet je zeker dat je niet meer serieus wordt genomen. Kwalitatief goede spelers laten de mindere spelers juist beter spelen. Dat is wel gebleken. Doe goed je huiswerk en haal kwaliteit. Daarmee is iedereen inclusief de supporters gebaat. Anders blijven we in dezelfde visuele cirkel waarin we nu al geruime tijd zitten.
De Boer gaf meteen aan dat het vertrek van met name Eriksen een stap terug was. Hij heeft alleen daarbij ook gezegd dat het aan anderen zou zou om nu op te staan. Met anderen doelt hij op Sightorson, Fischer Van Rhijn en dergelijke. Dat is ook de natuurlijke cirkel waar Ajax altijd in verkeerd. Alleen kunnen we concluderen dat vrijwel niemand in staat is geweest iets extra's te doen.

Ook maher was kwalitatief geen afdoende vervanging voor Eriksen geweest hoor. Ook met die jongen had Ajax gewoon een stap achteruit gedaan. Dat is nu eenmaal een feit. Je steekt als club in op de ontwikkeling van anderen. Waar de besten vertrekken worden anderen weer beter met een seizoen en een jaar extra in de benen en een jaar later gebeurt hetzelfde.

Als Bojan, Moisander en Duarte (3 basisspelers) dan ook in het lappenmandje liggen moet er nog meer goedgemaakt worden door de jonge jongens. Je kan je ook afvragen of ons verwachtingspatroon wel realistisch is. Kunnen we van jongens van 19 en 20 jaar verwachten dat ze zelf overeind blijven en de rest ook nog beter maken? Eriksen kon dat maar die is exceptioneel. Vertonghen kon dat met 20 jaar absoluut niet bijvoorbeeld.

Als je FdB en Ajax wil afrekenen is het onzinnig om dat op transfers te doen. Natuurlijk akn je twisten over Maher met name, maar uiteindelijk hebben ze een verdedigbare afweging gemaakt. Je kan Ajax afrekenen om het beter maken van de selectie, het doorontwikkelen van individueel talent. Dat wat meer moet gebeuren. Dat aspect blijft te mager gezien de ontwikkeling van bijvoorbeeld Van Rhijn en Fischer.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 30 oktober 2013 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 - 15:04 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Ik las dat Van marwijk graag moissander naar Hamburg wil laten komen.
Ik zou er voor tekenen. Ik zou namelijk eerst vermaealen terug halen. Vermaelen wil namelijk als basis speler naar het wk. Vermealen heeft sterke concurrenten en zit op de bank bij arsenal en wil daar tijdelijk weg. Haal je heintiga op bij everton of waar hij nu ook mag zitten.

Dan denk ik dat je geen nieuwe spelers verder meer nodig moet hebben.

Ps. Lukoki terug halen is onzin. Met cambuur krijgt hij ruimtes die hij met ajax niet zou hebben. Iedereen wist ook bij ajax dat als hij ruimte zou krijgen ook goed kon voetballen. Maar hij krijgt niet de ruimte van de tegenstander als in een ajax shirt speelt en wel in een cambuur shirt. Tegenstander wil namelijk winnen van cambuur en van ajax wil de tegenstander niet verliezen.
Vermaelen vind je wel realistisch? Die komt ook echt niet hoor en
volgens mij gaat hij al naar Inter. Heitinga die lijkt me realistischer
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 30 oktober 2013 - 21:12   quote  deeplink  
Ajax gaat niet kopen in de winterstop maar mochten ze toch tot koop overgaan....

Maduro voor de CVM....Hupperts rechtsbuiten(hahaha Neman)...tijger Jens Toornstra op de positie van de Jong...de Jong zelf als spits....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 30 oktober 2013 - 21:19   quote  deeplink  
zo is dan onze opstelling:

***********************Cillessen*************************

Ligeon**********Veltman************Moisander********Blind

***********Toornstra*******************Duarte************

Hupperts*****************De Jong*******************Fisher

Standby voor de posities van Fisher en Duarte: Andersen
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 30 oktober 2013 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 - 21:19 schreef Jack Huntelaar het volgende:

Ziet er goed uit, enkel Toornstra zie ik niet graag komen en ik gruwel bij de linksback! ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 30 oktober 2013 - 21:38   quote  deeplink  
Ik heb er nog 1 op het oog.....speciaal voor krijgertje.

Prince-Désir Gouano.... speelt bij Rkc....is gehuurt van Juventus.....kost wat muntjes....is wel een beul ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 30 oktober 2013 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 - 21:38 schreef Nenam_tiL het volgende:
Ik heb er nog 1 op het oog.....speciaal voor krijgertje.

Prince-Désir Gouano.... speelt bij Rkc....is gehuurt van Juventus.....kost wat muntjes....is wel een beul ;-)
Sorry man, maar hij is niet van Juventus. ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 30 oktober 2013 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 - 21:51 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Sorry man, maar hij is niet van Juventus. ;-)
Niet ??.....dacht ik.....maar vindt hem wel goed
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 30 oktober 2013 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 - 22:01 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Niet ??.....dacht ik.....maar vindt hem wel goed
Juventus heeft hem in 2011 overgenomen van Le Havre. Atalanta is toen mede-eigenaar geworden. In September heeft Atalanta de rechten in zijn geheel overgenomen in ruil voor 3 jeugdspelers.

Over zijn spel kan ik nog niet oordelen, daarvoor heb ik hem nog niet goed genoeg bekeken. Helaas zijn de filmpjes over hem op youtube ook nog karig, maar ik ga erop terugkomen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 30 oktober 2013 - 22:10   quote  deeplink  
Enige uitleg...leuke spelers hebben wij zeer zeker rond huppelen in onze selectie maar op het middenveld komen wij fysiek sterke spelers te kort die daarnaast ook nog eens makkelijk scoren...met name voor de C.L. of E.L...... vandaar Duarte en Toorntra als aanvallende middenvelders....de Jong heeft met een flinke dip te maken....posteert hem maar in de spits ....is slimmer en balvaardiger als Sigthorsson....en fysiek sterker als Hoessen...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 30 oktober 2013 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 - 22:10 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Enige uitleg...leuke spelers hebben wij zeer zeker rond huppelen in onze selectie maar op het middenveld komen wij fysiek sterke spelers te kort die daarnaast ook nog eens makkelijk scoren...met name voor de C.L. of E.L...... vandaar Duarte en Toorntra als aanvallende middenvelders....de Jong heeft met een flinke dip te maken....posteert hem maar in de spits ....is slimmer en balvaardiger als Sigthorsson....en fysiek sterker als Hoessen...
Ok, bedankt voor de uitleg. Dan kan ik er inderdaad wat in zien. Behalve, en ja daar komt ie weer, die linksback! ;-)
remco k
 remco k - woensdag 30 oktober 2013 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 - 08:54 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ook vorig jaar zag ik niet het constante niveau waar jij het over hebt. Blind is gewoon een zeer matige back. Veel te traag in de handelingssnelheid en daarnaast erg laks in zijn spel. En dan heb ik het niet over het aanvallende gedeelte, maar voornamelijk over het verdedigende. De namen die jij daarnaast noemt heb je helemaal gelijk in. Er steekt wederom geen speler bovenuit die in moeilijke tijden de ploeg bij de hand neemt.
Ik sluit me bij de andere jongens aan in dit geval. Blind is gewoon een zeer bruikbare back. Ook tegen Real was hij vorig jaar erg goed evenals tegen City. Beide wedstrijden dus 4 in totaal werd zijn directe tegenstander gewisseld, en echt niet omdat die zo geweldig speelden...
remco k
 remco k - woensdag 30 oktober 2013 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 - 21:19 schreef Jack Huntelaar het volgende:

Zou ik niet in willen spelen. Zou namelijk niet weten waarom je maar 10 man op zou stellen..
Eide
 Eide - woensdag 30 oktober 2013 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 - 22:26 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]
Behalve, en ja daar komt ie weer, die linksback! ;-)
Als iedereen bij Ajax wekelijks het niveau van Blind zou weten te halen zouden we op het moment stijf bovenaan staan. gewoon een hele stabiele linksback.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 30 oktober 2013 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 - 22:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Zou ik niet in willen spelen. Zou namelijk niet weten waarom je maar 10 man op zou stellen..
Hahaha klopt was Maduro vergeten in te vullen....ouwe vos...
remco k
 remco k - woensdag 30 oktober 2013 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 - 22:51 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hahaha klopt was Maduro vergeten in te vullen....ouwe vos...
Zegt ook wel wat over de reacties van anderen, hebben die wel serieus naar je post gekeken:-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 30 oktober 2013 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 - 22:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik sluit me bij de andere jongens aan in dit geval. Blind is gewoon een zeer bruikbare back. Ook tegen Real was hij vorig jaar erg goed evenals tegen City. Beide wedstrijden dus 4 in totaal werd zijn directe tegenstander gewisseld, en echt niet omdat die zo geweldig speelden...
Goh, wedstrijden in de CL. Doet me ergens aan denken. Dat zijn wedstrijden waarin het beste bij de spelers naar boven komt. Maar in de competitie is het gewoon kommer en kwel.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 30 oktober 2013 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 - 22:50 schreef Eide het volgende:

[..]

Als iedereen bij Ajax wekelijks het niveau van Blind zou weten te halen zouden we op het moment stijf bovenaan staan. gewoon een hele stabiele linksback.
Whahahaha hou toch op man. Blind is gewoon een hele matige back en zal ook niet veel beter worden.
remco k
 remco k - woensdag 30 oktober 2013 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 - 22:58 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Goh, wedstrijden in de CL. Doet me ergens aan denken. Dat zijn wedstrijden waarin het beste bij de spelers naar boven komt. Maar in de competitie is het gewoon kommer en kwel.
Ook in de eredivisie.. Van de tegengoals kwam echt het minst van zijn kant.. Maar goed, slechter dan van rhijn de afgelopen 11/2 jaar als back kan bijna niet.. Die loopt een speler van de F nog voorbij..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 30 oktober 2013 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 - 23:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Ook in de eredivisie.. Van de tegengoals kwam echt het minst van zijn kant.. Maar goed, slechter dan van rhijn de afgelopen 11/2 jaar als back kan bijna niet.. Die loopt een speler van de F nog voorbij..
Maar Van Rhijn ben ik net zo kritisch over. Vind ik ook een drama namelijk.
Eide
 Eide - woensdag 30 oktober 2013 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 - 22:59 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Whahahaha hou toch op man. Blind is gewoon een hele matige back en zal ook niet veel beter worden.
Tja, dan zullen Van Gaal En Frank de Boer er allebei wel naast zitten toch? Daley Blind. talent van de Toekomst, linksback van Oranje. Nee, je hebt vast gelijk.

Edit: Maar goed, Eriksen vonden mensen ook maar matig. Ik weet niet meer wat ik van veruit de meeste kreten hier moet denken. Het wisselt van week tot week en van prestatie tot prestatie. Als Ajax weer kampioen wordt en Blind een dijk van een WK speelt is de teneur weer helemaal opgeslagen...

Ach, boeit het mij ook. Ieder z'n mening.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 oktober 2013 door Eide --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 30 oktober 2013 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 - 22:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Zegt ook wel wat over de reacties van anderen, hebben die wel serieus naar je post gekeken:-)
Hahahaha dat klopt...ze nemen mij posten minder serieus als die van jou....bij jou zitten ze er boven op....
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 30 oktober 2013 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 - 23:02 schreef Eide het volgende:

[..]

Tja, dan zullen Van Gaal En Frank de Boer er allebei wel naast zitten toch? Daley Blind. talent van de Toekomst, linksback van Oranje. Nee, je hebt vast gelijk.

Edit: Maar goed, Eriksen vonden mensen ook maar matig. Ik weet niet meer wat ik van veruit de meeste kreten hier moet denken. Het wisselt van week tot week en van prestatie tot prestatie. Als Ajax weer kampioen wordt en Blind een dijk van een WK speelt is de teneur weer helemaal opgeslagen...

Ach, boeit het mij ook. Ieder z'n mening.
Hahaha jij en Remco hadden broers kunnen wezen man. Lullen alles goed en recht wat kut is bij Ajax. En daarbij ben ik altijd al anti-Blind geweest. Kan je een hoop mensen navragen. Ik vind hem namelijk helemaal niets. En dat blijft mijn mening. .
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 30 oktober 2013 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 - 23:18 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahaha jij en Remco hadden broers kunnen wezen man. Lullen alles goed en recht wat kut is bij Ajax. En daarbij ben ik altijd al anti-Blind geweest. Kan je een hoop mensen navragen. Ik vind hem namelijk helemaal niets. En dat blijft mijn mening. .
Gaat misschien niet specifiek over jou, maar je merkt gewoon heel erg steeds dat als het kut gaat alles en iedereen weg moet en een heel nieuw elftal aangekocht moet worden en als het goed gaat spelers ineens heel erg worden geprezen.
En dat verschilt van week op week.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 30 oktober 2013 - 23:21   quote  deeplink  
quote:

[..]

Klopt....maar jij bent dan ook zo'n domme boer uit het midden van het land :-).....Blind is gewoon goed punt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 30 oktober 2013 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 - 23:20 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Gaat misschien niet specifiek over jou, maar je merkt gewoon heel erg steeds dat als het kut gaat alles en iedereen weg moet en een heel nieuw elftal aangekocht moet worden en als het goed gaat spelers ineens heel erg worden geprezen.
En dat verschilt van week op week.
Natuurlijk is het kut of wil je soms zeggen dat we sprankelend voetbal spelen? Dan gaan mensen inderdaad namen van spelers roepen waarvan ze denken dat het een versterking is. Over namen doe ik liever niet mee, maar Blind vind ik gewoon een matige back. En ik weet zeker dat hij niet veel beter zal worden. Maar als jullie graag met die middelmaat willen blijven spelen, be my guest.
Eide
 Eide - woensdag 30 oktober 2013 - 23:24   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ook best. Ik lul overigens niets recht. Ik heb mijn eigen kijk. Een eigen mening. Jij vraagt om respect voor de jouwe... dan mag ik vast opmerken dat ik opmerkingen zoals "recht lullen wat krom is" meer dan een beetje kinderachtig vindt?

Ik ben trouwens buitengewoon kritisch over Ajax, maar vaak over andere dingen dan waar velen constant over beginnen. Er is gewoon veel sprake van opportunisme, de dag bepaald vaak de mening. Ik sta daar iets anders in.
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 30 oktober 2013 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 - 23:22 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Natuurlijk is het kut of wil je soms zeggen dat we sprankelend voetbal spelen? Dan gaan mensen inderdaad namen van spelers roepen waarvan ze denken dat het een versterking is. Over namen doe ik liever niet mee, maar Blind vind ik gewoon een matige back. En ik weet zeker dat hij niet veel beter zal worden. Maar als jullie graag met die middelmaat willen blijven spelen, be my guest.
Heb ik het over de huidige situatie dan?
Dit is iets dat al jaren speelt bedoel ik. Spelen we paar wedstrijden goed, hoor je bijna geen geklaag. Spelen we erna een keer kut en mag elke speler vertrekken. Die logica snap ik niet.
remco k
 remco k - woensdag 30 oktober 2013 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 - 23:24 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Dit is iets dat al jaren speelt bedoel ik. Spelen we paar wedstrijden goed, hoor je bijna geen geklaag. Spelen we erna een keer kut en mag elke speler vertrekken. Die logica snap ik niet.
Mee eens..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 30 oktober 2013 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 - 23:21 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Klopt....maar jij bent dan ook zo'n domme boer uit het midden van het land :-).....Blind is gewoon goed punt.
Let maar op Drunense hooligan. Na de winterstop gaat Boilesen de linkbackpositie invullen en mag Blind zichzelf als CVM gaan bewijzen.
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 30 oktober 2013 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 - 23:25 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Let maar op Drunense hooligan. Na de winterstop gaat Boilesen de linkbackpositie invullen en mag Blind zichzelf als CVM gaan bewijzen.
Ik hoop het. Zou onze CVM-probleem opgelost zijn. Blind zou denk ik een goede daar kunnen worden.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 30 oktober 2013 - 23:27   quote  deeplink  
quote:

[..]

Vind ik prima....graag zelfs
remco k
 remco k - woensdag 30 oktober 2013 - 23:27   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ja dat gaat denk ik ook gebeuren?? Blind is dusdanig goed dat ie zich op een belangrijkere positie kan en mag richten.. Hoelang heeft dat geduurd voordat je dit inzag??
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 30 oktober 2013 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 - 23:24 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Weet ik niet, ik klaag altijd wel. Natuurlijk ben ik blij als we uiteindelijk winnen maar ik wil 90 minuten concentratie. En aangezien Ajax daar nogal vaak moeite mee heeft zeik ik toch wel. ;-)
Eide
 Eide - woensdag 30 oktober 2013 - 23:28   quote  deeplink  
quote:

[..]

Voorlopig heeft Boilesen nog niets laten zien waar Blind voor zou hoeven vrezen. Als Blind al moet gaan uitzien naar CVM is dat omdat die poisitie gewoon een zwakke plek is bij Ajax, niet omdat Boilesen (op dit moment) beter is dan Blind.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 30 oktober 2013 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 - 23:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja dat gaat denk ik ook gebeuren?? Blind is dusdanig goed dat ie zich op een belangrijkere positie kan en mag richten.. Hoelang heeft dat geduurd voordat je dit inzag??
Beter lezen betwetertje, heb ik namelijk al een week of 5-6 geleden al geroepen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nieuwe spelers in de winter kopen of gewoon doorgaan met de huidige spelers?

0.0088310