|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Reserve De Bruyne maakt zich geen zorgen
Auteur: Edwin Radstaat Gepubliceerd:31 oktober 2013 om 18:50Categorie:Nieuws
Kevin De Bruyne kan dit seizoen, tot grote zijn teleurstelling, niet rekenen op veel speelminuten bij Chelsea. De Belgische middenvelder maakt zich vooralsnog niet al te druk over zijn huidige situatie en hoopt door hard te werken weer het vertrouwen te krijgen van manager José Mourinho.
"Ik maak me niet te veel zorgen. Er zit voorlopig niks anders op dan me stil te houden. Ik doe er alles aan op training en voel me scherper dan ooit. Mourinho heeft ook gezegd dat ik al enkele weken goed aan het trainen ben. Maar we zijn met 25 mensen die willen spelen", aldus De Bruyne tegenover de Belgische media.
De international van België mocht woensdag wel in de basis starten in het duel met Arsenal om de League Cup. "De trainer zei me dat ik goed gespeeld had en dat ik om tactische redenen gewisseld werd. Ik denk dat ik niet slecht heb gespeeld. Heel de ploeg was trouwens goed en onze zege was verdiend."
De Bruyne kwam het voorgaande seizoen op huurbasis uit voor Werder Bremen. In de Bundesliga maakte hij een zeer sterke indruk. De middenvelder kwam tot 33 competitiewedstrijden en wist tien keer te scoren.
Effe leasen ?? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 - 20:22 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Denk wel dat het dan een stuk beter gaat....het zou extra fijn zijn mochten de Jong en Fisher hun vorm terug kregen... Waarom zo lyrisch over die Bojan.....heeft nog nix laten zien. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Juist narreke...helemaal mee eens...Hupperts laat meer zien!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Heb ik je wakker gemaakt ??.....ach misschien is het geen Ajax niveau....maar die gozer valt me gewoon op....net als Prince-Désir Gouano van RKC |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 - 22:02 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Heb ik je wakker gemaakt ??.....ach misschien is het geen Ajax niveau....maar die gozer valt me gewoon op....net als Prince-Désir Gouano van RKC Hoezo geen ajax niveau...hij scoort 2x tegen PSV....wie heeft bij ons heeft 2x gescoord in Eindhoven ?? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 - 22:04 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Hoezo geen ajax niveau...hij scoort 2x tegen PSV....wie heeft bij ons heeft 2x gescoord in Eindhoven ?? Oke halen dan maar ;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Mij heb je maatje, haal op uit die mijnen!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hahahah ja hij lult wel met een accent |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
maakt niet uit pik...dat had Willy Brokamp ook...hahahaha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Jij ook ouwe......;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Weet ik....ik praat ABN !!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Jij lult uit je nek ouwe... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: weet ik...ik kan niet anders :-( |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Lachen man....nooit weg wezen hier.... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 - 20:25 schreef Jack Huntelaar het volgende:Reserve De Bruyne maakt zich geen zorgen Auteur: Edwin Radstaat Gepubliceerd:31 oktober 2013 om 18:50Categorie:Nieuws Kevin De Bruyne kan dit seizoen, tot grote zijn teleurstelling, niet rekenen op veel speelminuten bij Chelsea. De Belgische middenvelder maakt zich vooralsnog niet al te druk over zijn huidige situatie en hoopt door hard te werken weer het vertrouwen te krijgen van manager José Mourinho. "Ik maak me niet te veel zorgen. Er zit voorlopig niks anders op dan me stil te houden. Ik doe er alles aan op training en voel me scherper dan ooit. Mourinho heeft ook gezegd dat ik al enkele weken goed aan het trainen ben. Maar we zijn met 25 mensen die willen spelen", aldus De Bruyne tegenover de Belgische media. De international van België mocht woensdag wel in de basis starten in het duel met Arsenal om de League Cup. "De trainer zei me dat ik goed gespeeld had en dat ik om tactische redenen gewisseld werd. Ik denk dat ik niet slecht heb gespeeld. Heel de ploeg was trouwens goed en onze zege was verdiend." De Bruyne kwam het voorgaande seizoen op huurbasis uit voor Werder Bremen. In de Bundesliga maakte hij een zeer sterke indruk. De middenvelder kwam tot 33 competitiewedstrijden en wist tien keer te scoren. Effe leasen ?? graag!
de Bruyne is de ideale speler in dit Ajax, samen met de Jong op het middenveld. |
|
|
|
|
cajax
|
|
|
Ja, ik denk ook dat de meeste van ons zeker niet tevreden zijn over Ajax. Jeugd is ook niet alles, daar waar zeker spelers van 26 jaar ook aanwezig moeten zijn, met hoger niveau om zo de niveau van Ajax automatisch ook te verhogen. Cruijff zegt altijd : IS LOGISCH. Zo denk ikzelf ook wel. |
|
|
|
|
ajax till i die
|
|
|
Zivkovich gelijk kopen...5 jarige contract aanbieden...je kan hem direct gebruiken of verhuren terug aan Groningen |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2013 - 09:04 schreef ajax till i die het volgende:Zivkovich gelijk kopen...5 jarige contract aanbieden...je kan hem direct gebruiken of verhuren terug aan Groningen Wordt wel een toppertje denk ik ja |
|
|
|
|
jolanpalma
|
|
|
Zyjech, kostic, zivkovic. Die spelers moeten op dit moment niet echt veel kosten denk ik.. |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2013 - 09:43 schreef jolanpalma het volgende:Zyjech, kostic, zivkovic. Die spelers moeten op dit moment niet echt veel kosten denk ik.. Waar baseer je dat op? Zivkovic daar zit heel de top van Europa naar te kijken, en Groningen heeft nog nooit een speler voor weinig naar Ajax laten gaan. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
En riveco. Heb je gisteren ook zo genoten van Kostic? Halen die jongen in de winterstop. Niet meer over gaan twijfelen. Wordt een hele grote. Daarnaast zou ik Klich van PEC halen. Speelt het hele seizoen als Eriksen in zijn beste dagen en Remco kan weten hoe die dan speelt. Die was namelijk verliefd op Eriksen. |
|
|
|
|
jolanpalma
|
|
|
Psv of fc twente zal er wel zal er wel weer echt werk van maken.. zou zowiezo die kostic PROBEREN te halen. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
PSV en/of Twente mag van mij heerlijk hun gang gaan, net zoals ze de afgelopen jaren gedaan hebben. Lens, narsingh, Mertens, castaignos, Fer, Tadic en ik vergeet er vast nog wel een paar. Allemaal voor veel geld binnen gehaald. En wat heeft het opgeleverd ? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2013 - 12:55 schreef Oceanu het volgende:PSV en/of Twente mag van mij heerlijk hun gang gaan, net zoals ze de afgelopen jaren gedaan hebben. Lens, narsingh, Mertens, castaignos, Fer, Tadic en ik vergeet er vast nog wel een paar. Allemaal voor veel geld binnen gehaald. En wat heeft het opgeleverd ? Niets.....ik drink het liefst Heineken, maar moet het soms met het Aldi merk doen :-(.....kwestie van prioriteiten |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
In het geval van PSV heeft het wat doorverkoop betreft veel geld opgeleverd. Als ik kijk naar onze club, is er de laatste jaren voor weinig aangekocht en heeft ons het verkopen ook veel geld opgeleverd. Oh ja, vergeet ik nog bijna 3 titels...... |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2013 - 13:00 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Niets.....ik drink het liefst Heineken, maar moet het soms met het Aldi merk doen :-(.....kwestie van prioriteiten Hahaha, en na 20 halve liters, ongeacht het merk, ben je toch lam. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Uiteindelijk wel.....en dan weet je ook wat het opgeleverd hebt.....nadorst ;-) |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Precies. Dus waarom zou je dan meer geld uitgeven voor hetzelfde resultaat ? (Bruggetje om weer on-topic te komen) |
|
|
|
|
jolanpalma
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Is bij mij onmogelijk....maar goed laat jullie met rust ;-) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2013 - 09:04 schreef ajax till i die het volgende:Zivkovich gelijk kopen...5 jarige contract aanbieden...je kan hem direct gebruiken of verhuren terug aan Groningen Tuurlijk want je mag 17 jarige spelers een 5 jaar contract aanbieden. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2013 - 12:47 schreef jolanpalma het volgende:Psv of fc twente zal er wel zal er wel weer echt werk van maken.. zou zowiezo die kostic PROBEREN te halen. Want die is potentie beter dan Fischer, Andersen? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op l=/topic-27658/p4/#1104552]zondag 10 november 2013 - 16:21[/url] schreef NatjosFC het volgende:
[..]
Want die is potentie beter dan Fischer, Andersen?
Je koopt hem voor dit moment! En wat is potentie? Had ik ook alleen is er nooit uitgekomen! Speel nu 4e klasse zaterdag amateurs |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2013 - 18:52 schreef Hummel10 het volgende:[..] Je koopt hem voor dit moment! En wat is potentie? Had ik ook alleen is er nooit uitgekomen! Speel nu 4e klasse zaterdag amateurs Hummeltje....;-) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2013 - 18:52 schreef Hummel10 het volgende:[..] Je koopt hem voor dit moment! En wat is potentie? Had ik ook alleen is er nooit uitgekomen! Speel nu 4e klasse zaterdag amateurs ja, laten we hem even kopen voor 5 miljoen... 2 weken later raakt Fischer weer in vorm en je hebt een nutteloze aankoop op de bank, die spelers als El Ghazi, Meleg uit de selectie houdt... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Misschien niet voor in de winterstop maar een Ziyech of Zivkovic is voor de toekomst toch het bekijken waard, meer dan b.v. Tadic. Die 2 zijn jongens die voetballer van het jaar kunnen worden in Nederland en met de juiste begeleiding gewoon waanzinnig goed kunnen worden.
Ziyech en Zivkovic zitten beide de jeugd niet onmiddelijk in de weg (de grote Ajax talenten van die leeftijd spelen op andere posities). Een lichting op termijn met Walian, Bazoer, Nouri en Ziyech of Zivkovic, ik moet er nu al van smullen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 11 november 2013 - 17:45 schreef Eide het volgende:Misschien niet voor in de winterstop maar een Ziyech of Zivkovic is voor de toekomst toch het bekijken waard, meer dan b.v. Tadic. Die 2 zijn jongens die voetballer van het jaar kunnen worden in Nederland en met de juiste begeleiding gewoon waanzinnig goed kunnen worden. Ziyech en Zivkovic zitten beide de jeugd niet onmiddelijk in de weg (de grote Ajax talenten van die leeftijd spelen op andere posities). Een lichting op termijn met Walian, Bazoer, Nouri en Ziyech of Zivkovic, ik moet er nu al van smullen. Maar wie zegt dat die Walian of Nouri het uiteindelijk red tot het eerste? Daarnaast is die Zivkovic volgens mij zo'n groot talent dat ik denk dat hij de stap naar de Nederlandse top echt wel gaat overslaan. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 11 november 2013 - 17:45 schreef Eide het volgende:Misschien niet voor in de winterstop maar een Ziyech of Zivkovic is voor de toekomst toch het bekijken waard, meer dan b.v. Tadic. Die 2 zijn jongens die voetballer van het jaar kunnen worden in Nederland en met de juiste begeleiding gewoon waanzinnig goed kunnen worden. Ziyech en Zivkovic zitten beide de jeugd niet onmiddelijk in de weg (de grote Ajax talenten van die leeftijd spelen op andere posities). Een lichting op termijn met Walian, Bazoer, Nouri en Ziyech of Zivkovic, ik moet er nu al van smullen. Deze gedachte is beter alleen denk ik dat Ziyech en Zivkovic wel willen spelen en ze zullen eerst even moeten spelen bij de jeugd |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 11 november 2013 - 17:47 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Maar wie zegt dat die Walian of Nouri het uiteindelijk red tot het eerste? Daarnaast is die Zivkovic volgens mij zo'n groot talent dat ik denk dat hij de stap naar de Nederlandse top echt wel gaat overslaan. Zeker weten doe je het nooit, maar b.v. Walian speelt met 16 jaar al in de A1 en scoort daar toch ook heel makkelijk. Bazoer zit met 17 al bij Jong Ajax en Nouri is het grootste talent sinds Eriksen. Garanties hen je nooit maar het is wel aannemelijk dat deze heren het gaan redden.
Vwb Ziyech en Zivkovic. Als ze een goede zaakwaarnemer hebben gaan ze toch eerst naar de vaderlandse top gezien de ervaringen van leeftijdsgenoten die die stap oversloegen. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op maandag 11 november 2013 - 18:54 schreef Eide het volgende:[..] Zeker weten doe je het nooit, maar b.v. Walian speelt met 16 jaar al in de A1 en scoort daar toch ook heel makkelijk. Bazoer zit met 17 al bij Jong Ajax en Nouri is het grootste talent sinds Eriksen. Garanties hen je nooit maar het is wel aannemelijk dat deze heren het gaan redden. Vwb Ziyech en Zivkovic. Als ze een goede zaakwaarnemer hebben gaan ze toch eerst naar de vaderlandse top gezien de ervaringen van leeftijdsgenoten die die stap oversloegen. Ziyech is eingelijk AL 21 aan het eind van het seizoen hé. de leeftijd waarop Eriksen ons verliet, niet dat het geen goede aankoop voor Ajax zou zijn, maar Ziyech zou meer voor de korte termijn zijn.
Zivkovic is eigenlijk een must, die moet je iig proberen binnen te halen. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 11 november 2013 - 17:45 schreef Eide het volgende:Misschien niet voor in de winterstop maar een Ziyech of Zivkovic is voor de toekomst toch het bekijken waard, meer dan b.v. Tadic. Die 2 zijn jongens die voetballer van het jaar kunnen worden in Nederland en met de juiste begeleiding gewoon waanzinnig goed kunnen worden. Ziyech en Zivkovic zitten beide de jeugd niet onmiddelijk in de weg (de grote Ajax talenten van die leeftijd spelen op andere posities). Een lichting op termijn met Walian, Bazoer, Nouri en Ziyech of Zivkovic, ik moet er nu al van smullen. Lobotka denswil veltman andersen erbij en het team krijgt aardige vormen |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En dan staat het elftal weer met alleen maar jongens van 20 of jonger. Verliezen we 3 wedstrijden en loopt iedereen hier weer om aankopen te zaniken. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 11 november 2013 - 22:26 schreef remco k het volgende:En dan staat het elftal weer met alleen maar jongens van 20 of jonger. Verliezen we 3 wedstrijden en loopt iedereen hier weer om aankopen te zaniken. +100, dit is echt een helden reactie.. Ik word er soms ook moe van als er zooo veel aankoop ideeën zijn etc. Een aankoop in de winter gaat ons niet helpen in het 2e seizoenshelft.. Ja of Messi, Ronaldo, Bale en Neymar kunnen we huren..
Dan zetten we die allemaal in de aanval en zoeken ze het lekker zelf uit en dan staan we met 6 spelers achterin.. Nee beter dan staan we met 10 spelers rond de eigen helft. En sturen we elke keer 1 aanvaller weg naar het doel. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 11 november 2013 - 22:26 schreef remco k het volgende:En dan staat het elftal weer met alleen maar jongens van 20 of jonger. Verliezen we 3 wedstrijden en loopt iedereen hier weer om aankopen te zaniken. Dat is ook wel zo, hopelijk kan Ajax een Blind, Denswil en Veltman wat langer vasthouden. Die 3 zie ik toch als de kern van Ajax voor de aankomende 2 a 3 jaar.
@freakie: Ik ben helemaal niet van constant maar roepen om aankopen, maar die 2 zou ik best in een Ajax shirt willen zien.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 november 2013 door Eide -- |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op maandag 11 november 2013 - 18:54 schreef Eide het volgende:[..] Zeker weten doe je het nooit, maar b.v. Walian speelt met 16 jaar al in de A1 en scoort daar toch ook heel makkelijk. Bazoer zit met 17 al bij Jong Ajax en Nouri is het grootste talent sinds Eriksen. Garanties hen je nooit maar het is wel aannemelijk dat deze heren het gaan redden. Vwb Ziyech en Zivkovic. Als ze een goede zaakwaarnemer hebben gaan ze toch eerst naar de vaderlandse top gezien de ervaringen van leeftijdsgenoten die die stap oversloegen. Eriksen klaagt nu ook al weer over teweing speeltijd bij Tottenham, ze doen het zelf geld verblind, ook bij de zaakwaarnemers dus op een goede zaakwaarnemer zou ik niet rekenen. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op maandag 11 november 2013 - 23:29 schreef freakie het volgende:[..] +100, dit is echt een helden reactie.. Ik word er soms ook moe van als er zooo veel aankoop ideeën zijn etc. Een aankoop in de winter gaat ons niet helpen in het 2e seizoenshelft.. Ja of Messi, Ronaldo, Bale en Neymar kunnen we huren.. Dan zetten we die allemaal in de aanval en zoeken ze het lekker zelf uit en dan staan we met 6 spelers achterin.. Nee beter dan staan we met 10 spelers rond de eigen helft. En sturen we elke keer 1 aanvaller weg naar het doel. gewoon altijd met 11 man verdedigen en dan er als het moment er is heel snel uitkomen. Dortmund laat zien dat het kan. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 november 2013 - 08:58 schreef nora het volgende:[..] Eriksen klaagt nu ook al weer over teweing speeltijd bij Tottenham, ze doen het zelf geld verblind, ook bij de zaakwaarnemers dus op een goede zaakwaarnemer zou ik niet rekenen. Erikssen had ook gewoon 2 jaar moeten bijtekenen had de heerser van dit Ajax kunnen zijn. Daarna had hij de clubs voor het uitzoeken gehad! Spelers slaan steeds vaker de Nederlandse top over sommige redden het Meeste niet |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 november 2013 - 09:31 schreef NatjosFC het volgende:[..] gewoon altijd met 11 man verdedigen en dan er als het moment er is heel snel uitkomen. Dortmund laat zien dat het kan. Real ook tegen Ajax staat nog op mijn netvlies tik tik goal
Ontopic las net dat ze in Januari weer voor John gaan tja beetje tegenstrijdig maar laat maar komen. Huren met optie tot koop hoop ik dan maar
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 november 2013 door Hummel10 -- |
|
|
|