BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nieuwe spelers in de winter kopen of gewoon doorgaan met de huidige spelers?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 14 november 2013 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 november 2013 - 15:20 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Antonia is echt wel te licht hoor.
die is echt niet beter dan wat we in de jeugd hebben lopen.
Let maar eens goed op hem zijn actie is goed en zijn voorzet ook
hij is snel. Zeg niet dat het een topper is maar wel perfect voor ons spelletje.
Plus dat hij altijd overzicht behoud en een medespelers vind ook
goed in de kleine ruimte. Rechtsbuitens hebben we inderdaad genoeg lopen??
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 14 november 2013 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 november 2013 - 15:19 schreef NatjosFC het volgende:
Sigi ruilen voor Luuk de Jong.
:) denk niet dat ze dat willen.
Ruil dan met Finbogasson, Sigtorsson is de perfecte spits voor Heerenveen!
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 14 november 2013 - 21:18   quote  deeplink  
daar moet wel geld bij.......
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 14 november 2013 - 21:21   quote  deeplink  
Of gewoon Bojan weer in de spits. Ben echt benieuwd hoe dat zal lopen binnen een aantal wedstrijden.
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 14 november 2013 - 21:50   quote  deeplink  
Neeeeee.......graag een spits die veel scoort vanuit zelfstandig oogpunt. Ik wil nu rendement zien en niet alleen dreiging!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 14 november 2013 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 november 2013 - 21:21 schreef Hasjkoph het volgende:
Of gewoon Bojan weer in de spits. Ben echt benieuwd hoe dat zal lopen binnen een aantal wedstrijden.
Bojan is geen slechte voetballer....zie hem liever net achter de spits...liever geen kabouters in de spits....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 14 november 2013 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 november 2013 - 22:21 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Bojan is geen slechte voetballer....zie hem liever net achter de spits...liever geen kabouters in de spits....
Discriminatie ouwe.....heb de meld knop ingedrukt....godver de godver....wordt een ban voor jou....heb ik ook ff rust ;-)
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 14 november 2013 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 november 2013 - 15:51 schreef Bobby1972 het volgende:
Sigthorsson kan zeker wel in de etalage, maar ja wie wil hem hebben?
wat is dit voor onzin vraag?
als een club een spits als Sigthorsson echt kwijt wil staan de clubs in de rij. iedereen ziet toch hoe hij speelt bij Ijsland. juist dat is het niveau waar je je op moet laten zien. stel dat die jongen naar het WK gaat, dan raak je hem echt wel kwijt...
Zijn echt genoeg clubs die Sigthorsson zouden willen hebben. afgelopen zomer was er al interesse vanuit Italië die hij zelf had afgewezen.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 14 november 2013 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 november 2013 - 17:43 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Let maar eens goed op hem zijn actie is goed en zijn voorzet ook
hij is snel. Zeg niet dat het een topper is maar wel perfect voor ons spelletje.
Plus dat hij altijd overzicht behoud en een medespelers vind ook
goed in de kleine ruimte. Rechtsbuitens hebben we inderdaad genoeg lopen??
Meleg en El Ghazi,
Meleg verwacht ik nog dit jaar, El Ghazi in de loop van volgend seizoen.
beiden echt toptalenten!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 14 november 2013 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 november 2013 - 22:26 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Discriminatie ouwe.....heb de meld knop ingedrukt....godver de godver....wordt een ban voor jou....heb ik ook ff rust ;-)
Hahahaha maar het is toch zo....never een kabouter in de spits zetten....hij net er achter....maar eerlijk gezegd denk ik niet dat hij volgend seizoen nog bij ons speelt....huren werkt niet....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 14 november 2013 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 november 2013 - 22:37 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

wat is dit voor onzin vraag?
als een club een spits als Sigthorsson echt kwijt wil staan de clubs in de rij. iedereen ziet toch hoe hij speelt bij Ijsland. juist dat is het niveau waar je je op moet laten zien. stel dat die jongen naar het WK gaat, dan raak je hem echt wel kwijt...
Zijn echt genoeg clubs die Sigthorsson zouden willen hebben. afgelopen zomer was er al interesse vanuit Italië die hij zelf had afgewezen.
Je raakt hem wel kwijt maar gaat geen 7 miljoen opbrengen....hij zal geen topspits worden... al drie jaar wachten wij op zijn doorbraak...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 14 november 2013 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 november 2013 - 23:07 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Je raakt hem wel kwijt maar gaat geen 7 miljoen opbrengen....hij zal geen topspits worden... al drie jaar wachten wij op zijn doorbraak...
Hehehe...voor een paar Weesper moppen (ken er zat)komt hij wel naar FC Weesp ;-)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 14 november 2013 - 23:28   quote  deeplink  
Whahahaha wie weet zelfs in de basis....
remco k
 remco k - vrijdag 15 november 2013 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 november 2013 - 22:21 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Anders de beste 9 tot nu toe dit seizoen. Zonder voorzetten of lange ballen maakt het geen fluit uit of onze 9 lengte heeft.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 15 november 2013 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 november 2013 - 23:07 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

hij loopt in de wedstrijden in de spits gewoon nog net beter dan 1 op 2 in een systeem waar hij niet inpast, denk dat Sigthorsson bij de juiste club gewoon heel veel kan gaan scoren. kijk naar Ijsland daar scoort hij ook gewoon heel veel.
nora
 nora - vrijdag 15 november 2013 - 12:48   quote  deeplink  
Als je als spits zit te wachten op de voorzetten van onze back van Rhijn dan scoort zelfs Ronaldo niet, mijn god de man krijgt geen fatsoenlijke voorzet dus hij zal het indivueel moeten oplossen en dat is niet zijn sterkste kant, ik denk met Bojan en de Jong scoor je makkelijker zoals Ajax nu speelt.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 15 november 2013 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 november 2013 - 22:38 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Meleg en El Ghazi,
Meleg verwacht ik nog dit jaar, El Ghazi in de loop van volgend seizoen.
beiden echt toptalenten!
Meleg? Die heb ik nog nergens terug gezien ook niet bij jong Ajax en
zoals je zegt El Ghazi sluit volgend jaar pas aan. Niet heel breed dus
Denk dat ze John en Cuenca gaan huren met optie tot kopen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 november 2013 door Hummel10 --
remco k
 remco k - vrijdag 15 november 2013 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 november 2013 - 14:10 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Meleg niet gezien bij Jong Ajax?? Was daar juist met Bazoer en Lobotka in het begin van het seizoen de "revelatie".. Denk dat daar wel wat beelden van te vinden zijn..
hjf
 hjf - vrijdag 15 november 2013 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 november 2013 - 23:11 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hehehe...voor een paar Weesper moppen (ken er zat)komt hij wel naar FC Weesp ;-)
Kan FC Weesp wel goed gebruiken. Ik heb ze bij ons in IJsselstein tegen VVIJ zie spelen. Man man man: wat een prut elftal is dat Weesp.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 15 november 2013 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 november 2013 - 15:29 schreef hjf het volgende:

[..]

Kan FC Weesp wel goed gebruiken. Ik heb ze bij ons in IJsselstein tegen VVIJ zie spelen. Man man man: wat een prut elftal is dat Weesp.
Klopt....maar ik zie ze niet meer....woon daar niet meer
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 15 november 2013 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 november 2013 - 15:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Meleg niet gezien bij Jong Ajax?? Was daar juist met Bazoer en Lobotka in het begin van het seizoen de "revelatie".. Denk dat daar wel wat beelden van te vinden zijn..
Zeker geblesseerd dan zie hem al een tijdje niet meer.
Zie hem dus dit seizoen ook niet de stap naar het eerste maken.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 15 november 2013 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 november 2013 - 15:29 schreef hjf het volgende:

[..]

Leuk stadje Ijsselstein!
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 15 november 2013 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 november 2013 - 14:10 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

wat Remko zegt,

Meleg was 1 van de revelaties bij jong Ajax.
nu Andersen en Klaassen doorgeschoven zijn draait, het team daar echt op Meleg en Lobotka.
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 15 november 2013 - 17:51   quote  deeplink  
Persoonlijk denk ik dat Sigthorsson niet past bij de manier waarop Frank de Boer speelt. En hij bij een andere ploeg wel eens zou kunnen slagen. En nee liever geen kabouter Plop, beetje lengte is wel een pre!
remco k
 remco k - vrijdag 15 november 2013 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 november 2013 - 16:09 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Zeker geblesseerd dan zie hem al een tijdje niet meer.
Zie hem dus dit seizoen ook niet de stap naar het eerste maken.
Dat denk ik inderdaad ook niet, of ie geblesseerd is weet ik eigenlijk niet. Maar denk wel dat hem in het eerste terug gaan zien, al heb je daar nooit geen zekerheid in.
remco k
 remco k - vrijdag 15 november 2013 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 november 2013 - 17:39 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

wat Remko zegt,

nu Andersen en Klaassen doorgeschoven zijn draait, het team daar echt op Meleg en Lobotka.
Bazoer niet vergeten..
remco k
 remco k - vrijdag 15 november 2013 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 november 2013 - 17:51 schreef Bobby1972 het volgende:
Persoonlijk denk ik dat Sigthorsson niet past bij de manier waarop Frank de Boer speelt. En hij bij een andere ploeg wel eens zou kunnen slagen. En nee liever geen kabouter Plop, beetje lengte is wel een pre!
Is wel duidelijk toch, zijn kracht ligt in de 16 en dan met name bij de voorzetten, 1 op 1 met de keeper is ie normaal ook gewoon erg goed, alleen is ie voetballend niet de beste speler van Ajax.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 15 november 2013 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Voor teams als Heerenveen met die speel stijl is hij uitermate geschikt!
Lengte is niet noodzakelijk Suarez was ook niet groot zo een type zou fijn zijn!
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 15 november 2013 - 18:45   quote  deeplink  
De Boer past zijn speelwijze nooit aan op hoe Sigthorsson zijn speelwijze het beste tot uiting komt. Dat kun je beter accepteren en daarop aanpassen. Doorgaan zoals het nu gaat werkt voor niemand.
hjf
 hjf - vrijdag 15 november 2013 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 november 2013 - 16:57 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Leuk stadje Ijsselstein!
Klopt. Ik woon er al 30 jaar met veel plezier.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 15 november 2013 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 november 2013 - 17:39 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

wat Remko zegt,

We hadden het toch over nu en rechtsbuiten?? Meleg zie ik nergens terug
en of hij aan kan haken dit seizoen is de vraag. Zelfde met El ghazi ook die
zie ik dit seizoen nog niet bij het eerste komen. Schone rechtsbuiten zegt toch alles? (Niet dat
hij het slecht doet maar toch).
Lobotka en Bazoer zijn wel pareltjes
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 15 november 2013 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 november 2013 - 18:49 schreef hjf het volgende:

[..]

Klopt. Ik woon er al 30 jaar met veel plezier.
Mijn vrouw werkt bij de Rabobank Ijsselstein
remco k
 remco k - vrijdag 15 november 2013 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 november 2013 - 18:45 schreef Bobby1972 het volgende:
De Boer past zijn speelwijze nooit aan op hoe Sigthorsson zijn speelwijze het beste tot uiting komt. Dat kun je beter accepteren en daarop aanpassen. Doorgaan zoals het nu gaat werkt voor niemand.
Weet niet, hij wou toch buitenspelers erbij hebben vlak voor het sluiten van de transfermarkt. Denk je niet dat Ajax nog een buitenspeler erbij haalt in de winter dan?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 15 november 2013 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 november 2013 - 00:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Anders de beste 9 tot nu toe dit seizoen. Zonder voorzetten of lange ballen maakt het geen fluit uit of onze 9 lengte heeft.
Door jouw bril, overigens hoeveel doelpunten?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 15 november 2013 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 november 2013 - 12:38 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

hij loopt in de wedstrijden in de spits gewoon nog net beter dan 1 op 2 in een systeem waar hij niet inpast, denk dat Sigthorsson bij de juiste club gewoon heel veel kan gaan scoren. kijk naar Ijsland daar scoort hij ook gewoon heel veel.
Ijsland klopt maar daar is alles afgestemd op hem...de buitenspelers spelen in dienst van hem...
Onze buitenspelers trekken naar binnen....de backs komen daarna buitenom zoals Adriaansen al zei bij Studio Voetbal....het duurt te lang...de verassing is weg....met als gevolg dat het strafschopgebied dan al vol staat...eindconclusie: minder kansen voor Sigthorsson om te scoren....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 15 november 2013 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 november 2013 - 12:48 schreef nora het volgende:
Als je als spits zit te wachten op de voorzetten van onze back van Rhijn dan scoort zelfs Ronaldo niet, mijn god de man krijgt geen fatsoenlijke voorzet dus hij zal het indivueel moeten oplossen en dat is niet zijn sterkste kant, ik denk met Bojan en de Jong scoor je makkelijker zoals Ajax nu speelt.
Dat denk ik ook maar dan wel met de Jong in de spits....daar is hij altijd al gevaarlijker geweest als Sigthorsson...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 15 november 2013 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Juist Bobby..hehe..een die het ook zo ziet....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 15 november 2013 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 november 2013 - 18:44 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Voor teams als Heerenveen met die speel stijl is hij uitermate geschikt!
Lengte is niet noodzakelijk Suarez was ook niet groot zo een type zou fijn zijn!
Voor zo'n type moeten ze wel een keer hun portemonnee open trekken...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 15 november 2013 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 november 2013 - 19:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Weet niet, hij wou toch buitenspelers erbij hebben vlak voor het sluiten van de transfermarkt. Denk je niet dat Ajax nog een buitenspeler erbij haalt in de winter dan?
Als hij met Sigtorsson wilt blijven spelen wel....hij zal dan zeer zeker voor een buitenspeler kiezen....ze hadden toen Narsingh moeten halen...zelfs de Boer wou hem...kwam de scouting met de heer Sana aan voor 350.000 euro...de Boer heeft zich toen moeten schikken...
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 15 november 2013 - 19:39   quote  deeplink  
Hebben jullie gisteren Paul en Witteman gezien? Ging o.a. over het boek Tussen Godenzonen. De schrijver heeft Ajax een jaar overal mogen volgen. Wat hem vooral was opgevallen is het feit dat vooral de aanvallers niet in kwaliteit waren gegroeid in de tijd dat de Boer bij Ajax werkt. Misschien tijd voor een spitsentrainer?

Ik hoop echt dat we in Januari weer een 'normaal' spelend Ajax kunnen verwachten. Iedere keer met afkeer en irritatie naar Ajax zitten kijken wordt geen enkele supporter gelukkig van. Zou graag weer eens willen genieten van 'ons' Ajax.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 15 november 2013 - 19:57   quote  deeplink  
Naast de Boer dan ook Bergkamp....tijd voor Patrick Kluivert als assistent voor de Boer??
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 15 november 2013 - 20:06   quote  deeplink  
He Jack die gedachte had ik ook. De Boer is een focus persoon ( ben ik ook) en dat heeft als nadeel dat je minder goed naar het geheel ziet.
remco k
 remco k - vrijdag 15 november 2013 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 november 2013 - 19:19 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Door jouw bril, overigens hoeveel doelpunten?
2 wedstrijden daar gespeeld en niet gescoord maar dat wist je al, volgens mij vond jij hem zelf die wedstdrijden daar ook goed spelen toch?
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 15 november 2013 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 november 2013 - 19:32 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Als hij met Sigtorsson wilt blijven spelen wel....hij zal dan zeer zeker voor een buitenspeler kiezen....ze hadden toen Narsingh moeten halen...zelfs de Boer wou hem...kwam de scouting met de heer Sana aan voor 350.000 euro...de Boer heeft zich toen moeten schikken...
Goed gescout toch hij heeft zijn geld wel opgebracht! ;-)
Zat zelfs nog even bij het nationale team van Zweden haha!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 15 november 2013 - 20:55   quote  deeplink  
Redelijk....heeft er wel een neusje voor....maar komt fysiek te kort denk ik...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 15 november 2013 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 november 2013 - 20:55 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Goed gescout toch hij heeft zijn geld wel opgebracht! ;-)
Zat zelfs nog even bij het nationale team van Zweden haha!
Jammer voor de keuze van Ajax destijds....denk dat de Boer er ook zo over denkt.....alleen zal hij dat nooit laten weten want dan gaat hij mensen afvallen....de Boer wou destijds wel graag Narsingh....maar Ajax had toen hun limiet van 5 miljoen...jammer maar wie weet dat ze nu wel verder willen gaan met Ola John....
-------------------------------------------------------------------------------------------

15 nov. 2013 13:52:00
Ajax gaat in januari weer een poging doen om Ola John over te nemen van Benfica.

Dat meldt het Portugese O Jogo. John speelde dit seizoen pas vijf wedstrijden voor Benfica, waardoor een transfer in januari wel bespreekbaar zou zijn. Afgelopen zomer probeerde Ajax de buitenspeler ook al naar Amsterdam te halen.

Benfica werkte toen echter niet mee, omdat de club met veel blessures te maken had. John zou zelf een (tijdelijk) vertrek wel zien zitten om zo weer kans te maken op deelname aan het WK. Hij moet dan wel een club vinden waar hij regelmatig speelminuten krijgt.

Ola John verruilde FC Twente in mei 2012 voor Benfica. De club uit Lissabon betaalde ongeveer negen miljoen euro voor de nu 21-jarige speler. John heeft momenteel één interland achter zijn naam staan, tegen Italië in februari van dit jaar (1-1).
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 15 november 2013 - 21:12   quote  deeplink  
Sigthórsson per brancard van het veld
Sam van Raalte, 15-11-2013 20:48, 617 views, VI |Wed €120 gratis + 1e mobiele weddenschap geld terug!
BLESSURE - Kolbeinn Sigthórsson heeft vrijdagavond vroegtijdig het veld verlaten tijdens IJsland - Kroatië. De spits van de thuisspelende ploeg verstapte zich bij een sprint en raakte zodoende ogenschijnlijk ernstig geblesseerd.

Sigthórsson liep de enkelblessure vlak voor de rust op. De 22-jarige spits van Ajax moest het veld noodgedwongen per brancard verlaten. Onbekend is nog hoe ernstig de zaak is.

Bronneke
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 15 november 2013 - 21:12   quote  deeplink  
Zeer fijn dit weer.. -_-
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 15 november 2013 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 november 2013 - 19:25 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ijsland klopt maar daar is alles afgestemd op hem...de buitenspelers spelen in dienst van hem...
Onze buitenspelers trekken naar binnen....de backs komen daarna buitenom zoals Adriaansen al zei bij Studio Voetbal....het duurt te lang...de verassing is weg....met als gevolg dat het strafschopgebied dan al vol staat...eindconclusie: minder kansen voor Sigthorsson om te scoren....
Wat probeer je nou duidelijk te maken?
Ik zeg alleen dat je hem heus wel kwijt raakt en jij begint over hoe Ijsland en Ajax spelen...
XD
hjf
 hjf - vrijdag 15 november 2013 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 november 2013 - 18:54 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Mijn vrouw werkt bij de Rabobank Ijsselstein
Top man. Uitstekende werkgever. En laat ik nou in de Ledenraad van Rabobank IJsselstein zitten.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5112
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nieuwe spelers in de winter kopen of gewoon doorgaan met de huidige spelers?

0.0094149