|
|
NatjosFC
|
|
|
Gaat niet lukken, een vedette als Dembele gaat geen geld inleveren voor een half jaar Ajax en spurs verhuurdhem dan liever aan een club als Fulham ofzo die dat salaris kunnen ophoesten. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Sergi Roberto is een goede CAM om te huren van Barca, De Bruyne kun je ook proberen, die zijn wat jonger daardoor denk dat zij hun ontwikkeling voor op stellen.
Maar zo lopen er meer potentiele diamantjes rond bij de reserves van topclubs. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Gelijk doen die kan op het middenveld en voorin uit de voeten! Goede speler ook! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 november 2013 - 13:27 schreef remco k het volgende:Staat los van elkaar. Siggie bewijst gewoon goed met voorzetten om te kunne gaan. Heeft ie bij az laten zien. Bij zijn land en hij kan mij daarmee bekoren. Echter hebben we geen vleugels met een assist. Dus houd het op. Dus het houd niet op. Ajax moet of een type Suarez in de spits zetten of om Sigtorsson te laten vlammen minstens 1 type Narsingh aantrekken. Nu met deze voorhoede haal je veel te weinig rendement uit Sigtorsson! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 november 2013 - 21:10 schreef NatjosFC het volgende:Sergi Roberto is een goede CAM om te huren van Barca, De Bruyne kun je ook proberen, die zijn wat jonger daardoor denk dat zij hun ontwikkeling voor op stellen. Maar zo lopen er meer potentiele diamantjes rond bij de reserves van topclubs. Ja huren geeft je meer kans op de titel en meer kwaliteit voor dit moment! Dan kun je van de zomer eens rustig de selectie onder de loep leggen! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 november 2013 - 21:10 schreef NatjosFC het volgende:Sergi Roberto is een goede CAM om te huren van Barca, De Bruyne kun je ook proberen, die zijn wat jonger daardoor denk dat zij hun ontwikkeling voor op stellen. Maar zo lopen er meer potentiele diamantjes rond bij de reserves van topclubs. Ja huren geeft je meer kans op de titel en meer kwaliteit voor dit moment! Dan kun je van de zomer eens rustig de selectie onder de loep leggen! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 november 2013 - 17:58 schreef NatjosFC het volgende:die hebben we wel, Ligeon. van Rhijn geeft alleen maar voorzetten op kniehoogte, die kan aanvallend werkelijk niets. Ligeon heeft die voorzet wel, dat heeft hij laten zien. hopelijk krijgt hij gewoon de kans. is goed voor zo wel de Jong als Sigthorsson. Ik bedoelde in dit geval echt de vleugelspelers. backs die kunnen opkomen hebben we inderdaad. al komt ook daar te weinig voorzetten vandaan.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 november 2013 - 21:07 schreef NatjosFC het volgende:Gaat niet lukken, een vedette als Dembele gaat geen geld inleveren voor een half jaar Ajax en spurs verhuurdhem dan liever aan een club als Fulham ofzo die dat salaris kunnen ophoesten. Dembele speelt ook gewoon heel veel bij Tottenham. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 november 2013 - 21:28 schreef Hummel10 het volgende:[..] Dus het houd niet op. Ajax moet of een type Suarez in de spits zetten of om Sigtorsson te laten vlammen minstens 1 type Narsingh aantrekken. Nu met deze voorhoede haal je veel te weinig rendement uit Sigtorsson! De backs zijn niet in vorm, de voorzetten moeten in het plan van de Boer van deze mensen komen, en dat is ook niet een verkeerde gedacht, vaak laat een buitenspeler van de tegenstander onze back gewoon lopen en dus heb je zonder dat je iemand voorbij gaat direct een man meer, en dus aan de zijkanten de mogelijkheid en de tijd om een goede voorzet te geven.. Alleen zijn die voorzetten allemaal dusdanig slecht dat ze op een gegeven moment maar gewoon niet meer gegeven worden. Schone is ook een man die vanaf rechtsbuiten niet eens zijn man voorbij hoeft voor een goede voorzet, dat moet toch een keer of 8 per wedstrijd mogelijk zijn.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 november 2013 - 21:45 schreef remco k het volgende:[..] Ik bedoelde in dit geval echt de vleugelspelers. backs die kunnen opkomen hebben we inderdaad. al komt ook daar te weinig voorzetten vandaan.. Spelers als een Cuenca.
Maar ik vind dat van Rhijn juist niet kan opkomen, hij kiest het juiste moment wel en doe het positiespel wel mee alleen zodra hij aan de balis en moet passen of voorzetten gaat het fout. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Klopt inderdaad. Cuenca zou mits echt fit een welkome versterking zijn voor rechtsbuiten.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: kiest voor Valencia vrees ik...als het waar is |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Nou ja, hier lekker chillen met Bojan en hij was hier al zo gelukkig, kan hij die spanjaard sergi Roberto oook meenemen, beng beng winst winst situatie! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Vorig jaar was Valencia ook in de markt als ik me niet vergis, toen koos ie nverwachts toch voor Ajax.. Zou wel mooi zijn, maar echt alleen als ie 100% fit is.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 november 2013 - 21:57 schreef NatjosFC het volgende:[..] Nou ja, hier lekker chillen met Bojan en hij was hier al zo gelukkig, kan hij die spanjaard sergi Roberto oook meenemen, beng beng winst winst situatie! Bojan moet het eerst maar laten zien....ben (nog) niet overtuigt |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 november 2013 - 21:59 schreef remco k het volgende:[..] Vorig jaar was Valencia ook in de markt als ik me niet vergis, toen koos ie nverwachts toch voor Ajax.. Zou wel mooi zijn, maar echt alleen als ie 100% fit is.. Spanjaarden zijn bepaald geen globetrotters....spelen het liefst bij mama in de buurt |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Vrijwel heel Ajax moet het dit seizoen nog gaan laten zien toch.. Whahahaha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Klopt inderdaad, daarom was ik ook zo verbaasd met deze mensen.. Overigens een knap staaltje van Overmars en consorten. Of ze wel of niet hebben gerendeerd tot nu toe is niet zo relevant daarin. Vrijwel iedereen was er blij mee, en in potentie moeten dat toch jongens zijn die Ajax echt direct een stukje beter maken.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Yep..behalve Schöne...toppie |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: 1 keer toppie, dat is niet genoeg, bij lange na niet zelfs.. De Jong was ook 2 wedstrijden goed, en zo wel meer, maar het moet gewoon het hele team worden dat eens 10 wedstrijden op rij vorm pakt.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 november 2013 - 22:08 schreef remco k het volgende:[..] 1 keer toppie, dat is niet genoeg, bij lange na niet zelfs.. De Jong was ook 2 wedstrijden goed, en zo wel meer, maar het moet gewoon het hele team worden dat eens 10 wedstrijden op rij vorm pakt.. Die ouwe knar naast Frank op de bank optyfen en Ronald daar neer zetten.....komt het allemaal goed....ik heb een tweelingbroer dus weet waar ik het over heb |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 november 2013 - 22:13 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Die ouwe knar naast Frank op de bank optyfen en Ronald daar neer zetten.....komt het allemaal goed....ik heb een tweelingbroer dus weet waar ik het over heb Ik vind het altijd heel lastig inschatten wat de rol van een assistent is, de Boer zegt er blij mee te zijn.. Tsjaa, en hij mag ze zelf kiezen volgens mij...
Ik eb het vermoeden dat het elftal langzaam aan weer vorm aan het krijgen is.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 november 2013 - 22:16 schreef remco k het volgende:[..] Ik vind het altijd heel lastig inschatten wat de rol van een assistent is, de Boer zegt er blij mee te zijn.. Tsjaa, en hij mag ze zelf kiezen volgens mij... Ik eb het vermoeden dat het elftal langzaam aan weer vorm aan het krijgen is.. Wat door die kut oefeninterlands weer teniet wordt gedaan... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: En soms is het juist goed even weg te zijn.. Vorig jaar was dat het geval, daarna werd het beter bij Ajax, dit seizoen leek het net voor deze periode wat beter te gaan, en krijg je de interlands. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 november 2013 - 22:20 schreef remco k het volgende:[..] En soms is het juist goed even weg te zijn.. Vorig jaar was dat het geval, daarna werd het beter bij Ajax, dit seizoen leek het net voor deze periode wat beter te gaan, en krijg je de interlands. En nu is de Jong geblesseerd.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Erickson...kidhera...deJong en ik vergeet er nog 1..allemaal door die kutpotjes |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ik heb het al vaker geroepen. Die nutteloze oefeninterlands moeten ze niet midden in een seizoen plannen. Dit is voor zowel clubs als spelers een enorme belasting. Sommigen vliegen de hele wereld over voor 1 of ander kut oefenpotje tegen een land, waarvan de meesten het bestaan nog niet eens wisten. Nu zijn er wederom spelers geblesseerd geraakt tijdens deze wedstrijden en mag de club er wederom voor opdraaien. Het wordt tijd dat de UEFA of de FIFA hier eens wat aan gaat doen en niet alleen maar komt met 1 of andere onkostenvergoeding om schades van spelers op die manier af te doen. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 november 2013 - 10:21 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ik heb het al vaker geroepen. Die nutteloze oefeninterlands moeten ze niet midden in een seizoen plannen. Dit is voor zowel clubs als spelers een enorme belasting. Sommigen vliegen de hele wereld over voor 1 of ander kut oefenpotje tegen een land, waarvan de meesten het bestaan nog niet eens wisten. Nu zijn er wederom spelers geblesseerd geraakt tijdens deze wedstrijden en mag de club er wederom voor opdraaien. Het wordt tijd dat de UEFA of de FIFA hier eens wat aan gaat doen en niet alleen maar komt met 1 of andere onkostenvergoeding om schades van spelers op die manier af te doen. ik ben het met je eens gap ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
De FIFA is juiste gebaat bij deze interland periodes. Zal ook niks aan veranderen. Landenteams moeten ook oefenen en de FIFA heeft. De centen nodig. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 november 2013 - 12:48 schreef remco k het volgende:De FIFA is juiste gebaat bij deze interland periodes. Zal ook niks aan veranderen. Landenteams moeten ook oefenen en de FIFA heeft. De centen nodig. Dat mag best zo zijn, maar doe dat dan niet midden in het seizoen waar ook nog eens EL en CL wordt gespeeld. Schrap dan de winterstop en doe die interlands dan buiten de competities om |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dan heb je toch wat blessures betreft gewoon hetzelfde? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Je zit midden in het seizoen en daarbij worden Europees gezien de beslissende wedstrijden gespeeld. Zulke wedstrijden zijn een doorn in het oog van veel clubs en daarbij raken er teveel spelers op dit beslissende moment geblesseerd. Hetzelfde geldt voor oefeninterlands in de periode maart/april, wanneer de beslissingen vallen in de competitie. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
De beslissingen vallen dan inderdaad, dat klopt, alleen maakt het geen fluit uit wanneer je de punten verliest door de blessures..
Ach wat maakt het ook uit, de Fifa gaat dat nooit veranderen, daar hebben we het maar mee te doen.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Maduro voor de breedte....want Poulsen gaat vrijwel zeker vertrekken....
*********************************************************************************** Maduro: 'Hart gaat sneller kloppen bij Ajax'
BvdPloeg, 29-11-2013 07:52, 9991 views, AD |
COMEBACK? - Hedwiges Maduro zit volledig op een zijspoor en gaat in de winterstop vertrekken bij Sevilla. Dus wordt de middenvelder meteen gelinkt aan Ajax. Maduro speelde in de jeugd van de club, maar vertrok al snel naar Valencia. Nu ziet hij een terugkeer zeker als een goede optie.
'Natuurlijk voel ik me niet te groot voor de Nederlandse competitie, maar daar kom je al gauw uit op een paar clubs. Een terugkeer naar Ajax? Er is geen contact of zo, maar iedereen kent mijn gevoelens bij die club. Het zou zeker een optie zijn. Iedereen weet dat mijn hart sneller gaat kloppen als het over Ajax gaat', zegt Maduro in het Algemeen Dagblad.
Of Ajax behoefte heeft aan een speler die een half jaar lang maar één wedstrijd speelde, dat lijkt de vraag. 'Ik ben topfit, behoor conditioneel en fysiek tot de top-5 van de selectie', benadrukt hij echter. 'Dat maakt het zo lastig. Kijk, als je nu geblesseerd bent, of uit vorm, dan kun je iets aan je situatie doen. Op deze manier niet kunnen voetballen is het ergste wat er is voor een voetballer. Je kunt op de training de mooiste acties of goals maken, er is niemand die het ziet. Zeker als het niet lekker draait, wil je helpen en je bijdrage leveren |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik denk dat Poulsen er nog een jaartje bij blijft persoonlijk.. Toch mag Maduro het voor een half jaar best komen laten zien.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 november 2013 - 20:11 schreef remco k het volgende:Ik denk dat Poulsen er nog een jaartje bij blijft persoonlijk.. Toch mag Maduro het voor een half jaar best komen laten zien.. Poulsen nog een jaar ik denk het eerlijk gezegd niet Remco...Maduro..gelukkig....pfffff.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 november 2013 - 20:20 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Poulsen nog een jaar ik denk het eerlijk gezegd niet Remco...Maduro..gelukkig....pfffff.... Er is niks mis met de rol die hij momenteel vertolkt, deed het als invaller prima tegen Barca..
De Ooijer rol zie ik hem prima vervullen.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 november 2013 - 20:32 schreef remco k het volgende:[..] Er is niks mis met de rol die hij momenteel vertolkt, deed het als invaller prima tegen Barca.. De Ooijer rol zie ik hem prima vervullen.. De Ooijer rol kan Maduro ook aan. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee joh, dat wordt echt niet aangenomen van een 28 jarige speler, daar moet je een oudere ervaren speler voor zijn.. daarnaast komt Maduro niet naar Ajax voor de bank, die wil gewoon in de basis spelen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 november 2013 - 21:32 schreef remco k het volgende:[..] Nee joh, dat wordt echt niet aangenomen van een 28 jarige speler, daar moet je een oudere ervaren speler voor zijn.. daarnaast komt Maduro niet naar Ajax voor de bank, die wil gewoon in de basis spelen. Waarom niet? Is een international....bij Ajax en in Spanje gespeeld.....OK Blind neemt het dan minder aan als Bazoer bijvoorbeeld....
Daarnaast laat Maduro en Blind het lekker uitvechten.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Maduro komt niet !!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
is gisteravond in Madurodam aangekomen!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hahahaha....zit hij nu bij pinkeltje
Maduro komt niet !!!....simpel omdat ik het niet wil....punt. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Krijg je spijt van ouwe... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Zou niet weten waarom....wat heeft die knakker nou gepresteerd ??? Valencia en Sevilla....nou nou....toppie hoor,en dan speelde hij onregelmatig. Schei toch uit Sjakie.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 november 2013 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ben sowieso geen voorstanders om bankzitters uit het buitenland te halen....ook al zijn het oud Ajacieden....vaak voelde die knakkers zich groter dan onze club en merken dan dat ze in het buitenland op hun bek gaan....lekker op hun bek laten liggen...pjuuk/optyffen |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
weet je ook de reden dat hij op de bank zit? Alle spelers die bij Ajax hebben gespeeld zijn vertrokken....maar enkelen zijn gebleven....ze voelen zich echt niet groter dan onze club...wie wilt er niet onder de spaanse zon zijn zakken vullen narreke.... |
|
|
|