BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nieuwe spelers in de winter kopen of gewoon doorgaan met de huidige spelers?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 29 november 2013 - 23:33   quote  deeplink  
Reden:

Op zijspoor belande Maduro schakelt spelersvakbond in
27-09-13
Hedwiges Maduro heeft de Spaanse spelersvakbond (AFE) ingeschakeld om een oplossing te vinden voor zijn uitzichtloze situatie bij Sevilla. Voor dit seizoen heeft de voormalige Ajacied geen rugnummer gekregen, waardoor hij niet mag uitkomen in de Primera División.
AjaxFanzone.NL
Maduro's zaakwaarnemer Rodger Linse heeft de kwestie aangekaart bij de AFE. Want Sevilla is verplicht iedere speler van het eerste elftal een ficha, een status, te geven. Op basis van zijn inbreng van het vorige seizoen hij speelde dertig officiële duels en zijn contract mag Maduro niet zomaar bij het tweede elftal worden geplaatst.

Luis Rubiales, voorzitter van de AFE, sprak in Spaanse media al van een 'illegale situatie'. Volgens de regels druist Maduro's huidige situatie in tegen het recht om als professioneel sporter zijn beroep uit te oefenen. Het is Sevilla's eigen fout geweest om nu te veel spelers op de loonlijst te hebben. Maduro traint overigens wel volwaardig mee met de A-selectie.

Afgelopen zomer nam de Andalusische club het rugnummer van de achttienvoudige Oranje-international af in de veronderstelling dat deze zou vertrekken. Vanwege financiële problemen heeft Sevilla zo ongeveer alle sterspelers verkocht. Ook Maduro wordt gezien als dure kracht; hij slaagde er evenwel niet in van club te wisselen.

Momenteel zijn er verschillende opties voor Maduro, uiteenlopend van onder meer een transfervrije status tot zijn contract afkopen. Een eventuele transfer zou pas in januari zijn gestalten kunnen krijgen.

Tekst: VI.nl
AjaxFanzone.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 29 november 2013 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 november 2013 - 23:27 schreef Jack Huntelaar het volgende:
weet je ook de reden dat hij op de bank zit?
Alle spelers die bij Ajax hebben gespeeld zijn vertrokken....maar enkelen zijn gebleven....ze voelen zich echt niet groter dan onze club...wie wilt er niet onder de spaanse zon zijn zakken vullen narreke....
Weet jij het??....als ze goed zijn spelen ze....en sommige zien de ere divisie als een stap terug...dus voelen ze zich groter als elke club in de ere divisie dus ook Ajax

Geld is dan de motivatie.....dus ik zeg....optyffen met die gasten....Cappiche brabantse pittbull ??
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 30 november 2013 - 00:32   quote  deeplink  
Madurk komt echt niet nu Blind het zo goed doet op de CVM. Als Blind daar niet zou spelen zou ik hem overigens wel graag zien komen
remco k
 remco k - zaterdag 30 november 2013 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 november 2013 - 23:39 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Weet jij het??....als ze goed zijn spelen ze....en sommige zien de ere divisie als een stap terug...dus voelen ze zich groter als elke club in de ere divisie dus ook Ajax

Geld is dan de motivatie.....dus ik zeg....optyffen met die gasten....Cappiche brabantse pittbull ??
Even los van het wel of niet aantrekken van Maduro, jij weet net zo goed als wij dat zeker in Spanje het wel of niet spelen van voetballers vaak van veel meer afhankelijk is dan gewoon goed zijn..

Hij heeft twee keer te maken gehad met een voorzitterswissel, en die gasten nemen gewoon hun eigen spelers mee en eisen dat die gasten opgesteld worden..

Tsjaa, dan maak je gewoon weinig kans..

Zoals Maduro zelf al aangeeft, hij zit bij de top 5 spelers in de selectie als het aankomt op fysiek en kracht, en precies dat is het spelletje dat daar gespeeld wordt..

Gaat er helaas anders aan toe dan in Nederland..

Overigens twijfel ik wel of die zijn niveau van twee jaar geleden nog kan halen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 01 december 2013 - 10:40   quote  deeplink  
Denk jammer genoeg niet dat Ajax Maduro gaat halen in de winterstop....eerder een buitenspeler....ben benieuwd wie dat wordt....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 december 2013 door Jack Huntelaar --
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 01 december 2013 - 21:53   quote  deeplink  
John, maar wat heb je aan John met Bojan in de spits...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 01 december 2013 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 december 2013 - 21:53 schreef NatjosFC het volgende:
John, maar wat heb je aan John met Bojan in de spits...
Wie zegt dat Bojan in de spits gaat spelen...ik denk dat de Boer voorlopig Hoessen laat staan...
remco k
 remco k - zondag 01 december 2013 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 december 2013 - 21:59 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Wie zegt dat Bojan in de spits gaat spelen...ik denk dat de Boer voorlopig Hoessen laat staan...
Ik denk dat de Boer de Jong weer snel op 9 zet als die terug is.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 01 december 2013 - 22:35   quote  deeplink  
dat denk ik ook....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 01 december 2013 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 december 2013 - 22:35 schreef Jack Huntelaar het volgende:
dat denk ik ook....
Auw..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 01 december 2013 - 22:38   quote  deeplink  
pijn is fijn....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 01 december 2013 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 december 2013 - 22:38 schreef Jack Huntelaar het volgende:
pijn is fijn....
Ohw oke....ik heb liever sex
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 01 december 2013 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 december 2013 - 22:43 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ohw oke....ik heb liever sex
ga liever lekker...grrrrr..grogroggrrrrr.....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 01 december 2013 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 december 2013 - 22:57 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

ga liever lekker...grrrrr..grogroggrrrrr.....
hahahaha vrouwtje komt thuis ??....tot morgen pik
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 01 december 2013 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 december 2013 - 23:06 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

hahahaha vrouwtje komt thuis ??....tot morgen pik
Juist....al dat geklooi onder de dekens...
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 02 december 2013 - 11:44   quote  deeplink  
Zeker gezien de nieuwe filosofie van Ajax ben ik persoonlijk meer voorstander
van betaalbare spelers die het erg goed doen op dit moment bij hun club. En dat kan ook in de eredivisie van. Dure spelers die niet aan spelen toekomen zijn een veel groter financieel risico. Ook heb ik mijn vraagtekens waarom ze niet spelen bij hun club. Of het nu tekortkoming is in kwaliteit of instelling, ik zie het niet als een voordeel voor Ajax.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 december 2013 door Bobby1972 --
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 02 december 2013 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 december 2013 - 21:59 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

ik bedoel meer, als Bojan terug is en Sigthorsson... moet een van hen spelen, als we dan John op rechts hebben, heb je alleen bij de Jong of Sigthorsson iets aan zijn voorzetten. maar dat zou betekenen dat Bojan op de bank zit...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 02 december 2013 - 21:30   quote  deeplink  
Helaas wordt John zeer waarschijnlijk gekocht door Liverpool....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 02 december 2013 - 21:30   quote  deeplink  
Van Kessel in topvorm keert terug

Sam van Raalte, 2-12-2013 18:32, 3340 views, Ajax Showtime

Voor Gino van Kessel zit zijn verhuurperiode bij AS Trencin er op. De twintigjarige spits zal zo spoedig mogelijk terugkeren bij Jong Ajax. In Slowakije kende hij een zeer succesvolle periode.

AS Trencin staat zo vlak voor de winterstop op de tweede plek in de Slowaakse competitie en Van Kessel droeg daar veel aan bij. In het afgelopen halfjaar speelde hij zestien competitiewedstrijden voor de club, waarin hij acht goals maakte en zes assists afleverde. In de Europa League speelde hij ook een duel, waarin hij eveneens een doelpunt maakte.
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 02 december 2013 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2013 - 21:30 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Van Kessel in topvorm keert terug

Sam van Raalte, 2-12-2013 18:32, 3340 views, Ajax Showtime

Voor Gino van Kessel zit zijn verhuurperiode bij AS Trencin er op. De twintigjarige spits zal zo spoedig mogelijk terugkeren bij Jong Ajax. In Slowakije kende hij een zeer succesvolle periode.

AS Trencin staat zo vlak voor de winterstop op de tweede plek in de Slowaakse competitie en Van Kessel droeg daar veel aan bij. In het afgelopen halfjaar speelde hij zestien competitiewedstrijden voor de club, waarin hij acht goals maakte en zes assists afleverde. In de Europa League speelde hij ook een duel, waarin hij eveneens een doelpunt maakte.
Was hem helemaal vergeten..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 02 december 2013 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2013 - 21:52 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Was hem helemaal vergeten..
eerlijk? ik ook....
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 03 december 2013 - 06:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2013 - 23:06 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

eerlijk? ik ook....
Mooi moment om hem te laten concureren met Hoesen
nora
 nora - dinsdag 03 december 2013 - 07:50   quote  deeplink  
beslist wie weet
remco k
 remco k - dinsdag 03 december 2013 - 09:05   quote  deeplink  
Gaat denk ik aansluiten bij jong ajax. Dacht trouwens dag ie pas einde seizoen zou terug komen. In ieder geval een extra optie voor Groenendijk. En op ten duur misschien wel voor de Boer. Voorlopig concurreren met Hoessen voor een plek bij jong ajax als iedereen weer fit is.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 03 december 2013 - 09:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 december 2013 - 09:05 schreef remco k het volgende:
Gaat denk ik aansluiten bij jong ajax. Dacht trouwens dag ie pas einde seizoen zou terug komen. In ieder geval een extra optie voor Groenendijk. En op ten duur misschien wel voor de Boer. Voorlopig concurreren met Hoessen voor een plek bij jong ajax als iedereen weer fit is.
Waarom niet op dit moment testen in het eerste?
Bojan even wedstrijdritme op laten doen op rechts en dan
Hoesen en van Kessel afwisselen. Hij is ook al 20 toch?
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 03 december 2013 - 14:46   quote  deeplink  
zal van Kessel dan toch zijn belofte in gaan lossen, zou prachtig zijn.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 03 december 2013 - 14:46   quote  deeplink  
Cristian Tello heeft moeite met zijn rol bij FC Barcelona en denkt erover na om de club te verlaten. Onder trainer Gerard Martino komt de buitenspeler nauwelijks in de plannen voor en daar baalt hij van. "Ik ben jong en wil spelen en genieten van het voetbal."

Tello sluit een winterse transfer uit en staat pas open voor een overgang in de zomer. "Als het niet mogelijk om bij Barcelona te spelen, dan ga ik overwegen om de club te verlaten", zo vertelde de buitenspeler, die nog tot de zomer van 2018 onder contract staat bij FC Barcelona.

Lees verder: http://www.soccernews.nl//news/220825/Tweetal_jongelingen_niet_blij_met_rol_bij_Barcelona_en_denkt_na_over_vertrek#ixzz2mQ3VN1pV
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 03 december 2013 - 16:33   quote  deeplink  
Leuk, maar wat hebben wij eraan?
Contract tot 2018 dus onbetaalbaar.
remco k
 remco k - dinsdag 03 december 2013 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 december 2013 - 09:09 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Waarom niet op dit moment testen in het eerste?
Bojan even wedstrijdritme op laten doen op rechts en dan
Hoesen en van Kessel afwisselen. Hij is ook al 20 toch?
Omdat ie uit een lichte competitie komt, en we Jong Ajax niet voor de grap in de eerste divisie hebben rond huppelen, daar heb je ruimte en tijd om zon jongen te zien en beoordelen. In het eerste niet, daar moet gewoon gewonnen worden..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 03 december 2013 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 december 2013 - 09:05 schreef remco k het volgende:
Hoessen concurreert met de Jong voor Ajax1 bedoel je?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 december 2013 door Jack Huntelaar --
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 03 december 2013 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 december 2013 - 16:33 schreef Peterhs het volgende:
Leuk, maar wat hebben wij eraan?
Contract tot 2018 dus onbetaalbaar.
huren, als hij dan toch een vertrek overweegt...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 03 december 2013 - 19:20   quote  deeplink  
Er zijn meer clubs waar je buitenspelers kan huren lijkt me....
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 03 december 2013 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 december 2013 - 19:20 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Er zijn meer clubs waar je buitenspelers kan huren lijkt me....
klopt Gnabry van Arsenal, Zaha van Man united, die Thomas Ince kun je kopen, John van Benfica... ik doe alleen maar een suggestie.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 03 december 2013 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 december 2013 - 19:23 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

klopt Gnabry van Arsenal, Zaha van Man united, die Thomas Ince kun je kopen, John van Benfica... ik doe alleen maar een suggestie.
Zijn ook niet verkeerd....maar ik denk zelf dat ze niets kopen of huren wanneer de winterstop in gaat....
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 03 december 2013 - 20:35   quote  deeplink  
Ik snap het enigzins wel, maar ik word een beetje moe van het eeuwige gehuur wat nu ineens een hype geworden is.
remco k
 remco k - dinsdag 03 december 2013 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 december 2013 - 19:03 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hoessen concurreert met de Jong voor Ajax1 bedoel je?
Nee dat bedoel ik niet, ik bedoel precies wat er staat.. Hoessen gaat niet de spits worden voor Ajax1. Daar geloof ik helemaal niks van.. En als de Jong weer helemaal fit is samen met Bojan Sigthorson en Boilesen, dan zit Hoessen denk ik niet eens meer op de bank.

Hij was 4e keus voor de spits positie, ik denk dat het weer zo zal zijn als iedereen fit is..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 03 december 2013 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 december 2013 - 21:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee dat bedoel ik niet, ik bedoel precies wat er staat.. Hoessen gaat niet de spits worden voor Ajax1. Daar geloof ik helemaal niks van.. En als de Jong weer helemaal fit is samen met Bojan Sigthorson en Boilesen, dan zit Hoessen denk ik niet eens meer op de bank.

Hij was 4e keus voor de spits positie, ik denk dat het weer zo zal zijn als iedereen fit is..
Hij staat toch in de spits bij Ajax1....en de Boer is dik tevreden over hem....nee Sigthorsson is een topper!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 03 december 2013 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 december 2013 - 21:51 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hij staat toch in de spits bij Ajax1....en de Boer is dik tevreden over hem....nee Sigthorsson is een topper!!
Denk dat het verspilde moeite is Jack. ;-)
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 03 december 2013 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 december 2013 - 19:29 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Zijn ook niet verkeerd....maar ik denk zelf dat ze niets kopen of huren wanneer de winterstop in gaat....
Het ligt puur aan hoe we de winterstop ingaan,
Ik denk dat we toch op zoek gaan naar een oplossing voor rechtsbuiten die hier iig tot het eind van het seizoen blijft.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 03 december 2013 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 december 2013 - 22:35 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Het ligt puur aan hoe we de winterstop ingaan,
Ik denk dat we toch op zoek gaan naar een oplossing voor rechtsbuiten die hier iig tot het eind van het seizoen blijft.
Als we de volgende ronde halen in de C.L. dan gaan we nog huren....halen we die niet dan komt er geen hol.....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 03 december 2013 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 december 2013 - 22:31 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Denk dat het verspilde moeite is Jack. ;-)
Klopt helemaal Warrior.... ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 december 2013 door Jack Huntelaar --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 03 december 2013 - 22:55   quote  deeplink  
Hoesen staat zaterdag gewoon weer in de basis, die gaat echt wel nog even het vertrouwen krijgen van Frank de Boer. Dat verandert pas als de Jong op de training ook veel beter dan Hoesen gaat presteren. Overigens vind ik de Jong een hele belangrijke speler voor ons en dan met name de afgelopen jaren. Nu, mede door zijn blessure, zal hij ook echt moeten knokken om weer in de basis te komen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 03 december 2013 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 december 2013 - 22:55 schreef Ronald 1960 het volgende:
Hoesen staat zaterdag gewoon weer in de basis, die gaat echt wel nog even het vertrouwen krijgen van Frank de Boer. Dat verandert pas als de Jong op de training ook veel beter dan Hoesen gaat presteren. Overigens vind ik de Jong een hele belangrijke speler voor ons en dan met name de afgelopen jaren. Nu, mede door zijn blessure, zal hij ook echt moeten knokken om weer in de basis te komen.
Hehehe....einedlijk iemand die het ook door heeft!!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 03 december 2013 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 december 2013 - 22:57 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hehehe....einedlijk iemand die het ook door heeft!!
Ik ben zelfs van mening dat Hoesen, mits hij echt vertrouwen krijgt van Frank de Boer, ons nog wel eens heel positief kan gaan verrassen.....
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 03 december 2013 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 december 2013 - 22:50 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Klopt helemaal Warrior.... ;-)
Wij zijn het wel vaak eens. ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 03 december 2013 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 december 2013 - 23:08 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wij zijn het wel vaak eens. ;-)
Hahahaha...is tie ook met Remco....iek
remco k
 remco k - woensdag 04 december 2013 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 december 2013 - 21:51 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Jij hebt het over rouleren. Dat werkt niet bij een spits.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 04 december 2013 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 december 2013 - 23:27 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hahahaha...is tie ook met Remco....iek
Whahahaha
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 04 december 2013 - 14:38   quote  deeplink  
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=202177

helaas... had hem graag naar Ajax zien komen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 04 december 2013 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 december 2013 - 14:38 schreef NatjosFC het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=202177

helaas... had hem graag naar Ajax zien komen.
Klopt....Ajax zit al niet zo dik in zijn spitsen...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nieuwe spelers in de winter kopen of gewoon doorgaan met de huidige spelers?

0.0103080