|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
[Update 12.01u] 'Adidas-hal ingestort' (Ajax Showtime)
|
|
|
Loetje
|
|
|
Dit is niet best. Ben benieuwd hoe groot de schade is. Ajax trainde er vaak. Ben ook benieuwd of dit weer nog consequenties gaat hebben voor de wedstrijd van morgen |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 28 oktober 2013 - 12:11 schreef Loetje het volgende:Dit is niet best. Ben benieuwd hoe groot de schade is. Ajax trainde er vaak. Ben ook benieuwd of dit weer nog consequenties gaat hebben voor de wedstrijd van morgen Lijkt me niet. De selectie zal wel gewoon binnen in de ArenA trainen vandaag. Verder zorgen dat dat doek niet wegwaait. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wel erg dit. Was een mooi complex |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 28 oktober 2013 - 12:11 schreef Loetje het volgende:Dit is niet best. Ben benieuwd hoe groot de schade is. Ajax trainde er vaak. Ben ook benieuwd of dit weer nog consequenties gaat hebben voor de wedstrijd van morgen Welke consequenties? Die storm is er morgen niet meer. Mogelijk heeft de NS wat last van vallend blad, maar dat is jaarlijks hun probleem. ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Wordt verzekeringswerk en hup, binnen de kortste keren staat hij weer overeind. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 28 oktober 2013 - 12:48 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Welke consequenties? Die storm is er morgen niet meer. Mogelijk heeft de NS wat last van vallend blad, maar dat is jaarlijks hun probleem. ;-) Ik zeg niet dat er consequenties zijn. Zeg alleen dat ik het niet hoop. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Jij vraagt of het weer nog consequenties gaat hebben op de wedstrijd van morgen. Ik vraag welke en geef alleen aan dat je mogelijk, wanneer je met de trein komt, rekening moet houden met vertraging. Maar dat is elke herfst het geval bij de NS. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Gelukkig alleen materiƫle schade. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 28 oktober 2013 - 12:52 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Jij vraagt of het weer nog consequenties gaat hebben op de wedstrijd van morgen. Ik vraag welke en geef alleen aan dat je mogelijk, wanneer je met de trein komt, rekening moet houden met vertraging. Maar dat is elke herfst het geval bij de NS. NS is waardeloos. Een scheet en alle treinen liggen plat. Sorry voor de verkeerde interpretatie |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 28 oktober 2013 - 14:07 schreef Loetje het volgende:[..] NS is waardeloos. Een scheet en alle treinen liggen plat. Sorry voor de verkeerde interpretatie Doe dat nou niet met die scheet. Straks denken ze dat er een gifgasaanval op de trein wordt gepleegd. Is gelijk alles gestremd. ;-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 28 oktober 2013 - 14:07 schreef Loetje het volgende:[..] NS is waardeloos. Een scheet en alle treinen liggen plat. Sorry voor de verkeerde interpretatie Ook dat valt wel mee. Vanoochtend iedereen vertraging met de auto door een beetje wind en regen maar daar hoor je niemand over... maar oh wee als er iets minder treinen rijden. En dat zeg ik als treinforens tussen Eindhoven en Den Haag. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op maandag 28 oktober 2013 - 14:14 schreef Eide het volgende:[..] Ook dat valt wel mee. Vanoochtend iedereen vertraging met de auto door een beetje wind en regen maar daar hoor je niemand over... maar oh wee als er iets minder treinen rijden. En dat zeg ik als treinforens tussen Eindhoven en Den Haag. Nieuw Vennep-Den Haag (Nootdorp) no problem ;-) (met de auto)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 oktober 2013 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 28 oktober 2013 - 14:14 schreef Eide het volgende:[..] Ook dat valt wel mee. Vanoochtend iedereen vertraging met de auto door een beetje wind en regen maar daar hoor je niemand over... maar oh wee als er iets minder treinen rijden. En dat zeg ik als treinforens tussen Eindhoven en Den Haag. Toch vind ik het waardeloos. Bij elk ding ligt het plat. Heb jaren met de trein gereist vanuit Den Bosch, altijd ellende |
|
|
|