|
|
remco k
|
|
|
Hieronder staat een link naar het interview met Johan Derksen dat afgelopen zondag is uitgezonden.
http://www.rtlxl.nl/#!/derksen--296966/e92e4898-d9fe-4865-9460-60b070737b06
Nu heb ik persoonlijk helemaal niks met Derksen, maar was zeer benieuwd naar Seedorf.
Ik kan het echt iedereen aanraden dit te kijken, ik heb het bij vlagen met kippenvel bekeken.
Een aantal dingen die hij zegt kan je trouwens direct naar ons Ajax brengen en dan met name het gebrek aan bepaalde dingen..
Vrijwel geen krediet gekregen in Nederland om een gemiste penalty, wel raar want zoals ie zelf al zegt miste Frank de Boer er ook 1 die ons naar de finale had kunnen brengen, daar hoor je niemand over.
950 officiele wedstrijden geeft ie zelf aan. 4 CL met drie verschillende clubs en op dat gebied simpelweg de meest succesvolle Nederlandse voetballer ooit.
En ik ben er trots op dat ie bij Ajax is begonnen.
Misschien hoop ik stiekem wel op een tijdperk Seedorf bij Ajax als trainer na het tijdperk de Boer wat nog niet voorbij is uiteraard..
1 Ding is zeker. Seedorf is een echte Ajacied en op en top held..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 oktober 2013 door remco k -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik ben het volledig met je eens: kippenvel !!! Zo vaak heb ik (hier) geschreven, dat ik Clarence Seedorf een schitterende voetballer vond, en nog altijd vind. Inderdaad, hopeloos ondergewaardeerd, door het penalty-syndroom. Zo'n twee jaar geleden pleitte ik ervoor om hem naar Ajax terug te halen. Hadden ze het maar gedaan... Voor mij is en blijft Seedorf een echte Ajacied.
Ook ik ben niet bepaald een Derksen-fan, maar hier heeft hij zeker gelijk. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hij praat in dit interview over people management.. Ik denk dat hij daar gezien zijn communicatieve vaardigheden erg goed in is..
Maar zal hij een goede trainer worden?? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 - 17:32 schreef remco k het volgende:Hij praat in dit interview over people management.. Ik denk dat hij daar gezien zijn communicatieve vaardigheden erg goed in is.. Maar zal hij een goede trainer worden?? Of hij ooit een goede trainer wordt, moet je uiteraard ook maar afwachten. Maar voor mij is het duidelijk, dat hij de allure van een trainer heeft. Communicatief is hij zeker, dat vond ik al van hem toen hij nog een jochie van 16 of 17 was en hij samen met Frank Rijkaard op de TV een interview gaf. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 - 17:32 schreef remco k het volgende:Hij praat in dit interview over people management.. Ik denk dat hij daar gezien zijn communicatieve vaardigheden erg goed in is.. Maar zal hij een goede trainer worden?? Denk het wel...heeft alles in zich...zeer zeker een AJAX/HELD!!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Whahahaha Narreke....overigens heb met bewondering naar die Hupperts zitten kijken zondag...is in waarde gestegen... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 - 21:25 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Whahahaha Narreke....overigens heb met bewondering naar die Hupperts zitten kijken zondag...is in waarde gestegen... Leuk ballertje hoor(Seedorf)....maar zijn ego vind ik niks.....heb zondag geen voetbal gezien,maar vind Gusie een goeie voetballer
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 oktober 2013 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 - 21:25 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Whahahaha Narreke....overigens heb met bewondering naar die Hupperts zitten kijken zondag...is in waarde gestegen... Hij deed het wel aardig ja tegen psv maar tijd zal het leren of hij hoger kan.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hupperts is gewoon een hele goede voetballer |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Dus halen voor 375000 eurootjes...dat heeft die Sanex toch ook gekost ?? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dat zeg ik niet...ben niet de baas....was ik het wel dan barst hier de bom Sjakie |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Oja... opbokken met Seedorf |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: verklaar je nader Gap... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Beter van niet vriend.....laat ik het zo zeggen....ben geen knuffelaar....maar had er wel ff 20 miljoen tegenaan gegooid
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 oktober 2013 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 - 00:07 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Beter van niet vriend.....laat ik het zo zeggen....ben geen knuffelaar....maar had er wel ff 20 miljoen tegenaan gegooid ben wel nieuwsgierig. in een pb-tje dan? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 - 00:07 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Beter van niet vriend.....laat ik het zo zeggen....ben geen knuffelaar....maar had er wel ff 20 miljoen tegenaan gegooid ooooh, zo erg is het dus ook weer niet;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nope...maar word ik weer als racist neergezet...wat ik ook wel ben |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Valt toch wel mee?
Als iedereen maar doet wat je zegt;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dat zal heel prettig zijn....ben ook best wel lief hoor |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik heb het afgelopen week gekeken. Het is een man die Nederland heel erg onderschat heeft en heel veel waardering heeft gemist. Wat een grote persoonlijkheid is hij zeg! Als je ziet aan hoeveel projecten hij deelneemt, het plezier wat die man daar in heeft. Wil voor iedereen goed zijn en zet zich volledig in om andere een mogelijk dezelfde carrière als hem te laten beleven. Als je hem ziet praten, zo relaxed, geen tikkeltje arrogant en het plezier straalt van deze man af. Nooit er aan gedacht om voor het geld nog even lekker naar Qatar te gaan ofzo, gewoon denken van 'bij Botafogo kan ik wellicht nog mensen helpen' Fantastisch!
Seedorf/HELD!!
Voor mij verdien je een standbeeld |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 - 21:39 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Leuk ballertje hoor(Seedorf)....maar zijn ego vind ik niks.....heb zondag geen voetbal gezien,maar vind Gusie een goeie voetballer Leuk?? De meest succesvolle Nederlandse voetballer ooit leuk?? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ja leuk....meer niet....en de meest succesvolle is Cruijff ouwe |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Nou... ik denk, dat wanneer je als enige Nederlander met vier verschillende clubs de Champions League hebt gewonnen, zoals Clarence Seedorf heeft gedaan, dan mag jij je gerust de meest succesvolle speler noemen. Voor mij is Seedorf een rasechte Ajacied, waarvoor ik heel veel respect heb. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 - 22:35 schreef Pietje het volgende:[..] Nou... ik denk, dat wanneer je als enige Nederlander met vier verschillende clubs de Champions League hebt gewonnen, zoals Clarence Seedorf heeft gedaan, dan mag jij je gerust de meest succesvolle speler noemen. Voor mij is Seedorf een rasechte Ajacied, waarvoor ik heel veel respect heb. Was toch maar met 3 verschillende clubs? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 - 22:35 schreef Pietje het volgende:[..] Nou... ik denk, dat wanneer je als enige Nederlander met vier verschillende clubs de Champions League hebt gewonnen, zoals Clarence Seedorf heeft gedaan, dan mag jij je gerust de meest succesvolle speler noemen. Voor mij is Seedorf een rasechte Ajacied, waarvoor ik heel veel respect heb. Is toch goed piettekke....ik moet die gozer niet...en in het Nl elftal heeft hij nooit zijn club niveau gehaald....beetje van Persie verhaal
Er zijn er meer die ik een echte Ajacied vind....en dan denk ik niet gelijk aan Seedorf |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Bij het typen twijfelde ik inderdaad. Ajax, Real Madrid, AC Milan... Ik heb het zojuist even nagekeken. Je hebt gelijk. Hij heeft 4 keer de CL gewonnen, maar met 3 verschillende clubs. Sorry... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 - 22:42 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Is toch goed piettekke....ik moet die gozer niet...en in het Nl elftal heeft hij nooit zijn club niveau gehaald....beetje van Persie verhaal Er zijn er meer die ik een echte Ajacied vind....en dan denk ik niet gelijk aan Seedorf Ik ben van mening dat Seedorf hopeloos onderschat is. Ik had een aantal jaren geleden stiekem gehoopt, dat hij nog naar Ajax zou komen om zijn carrière af te bouwen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 - 22:42 schreef Pietje het volgende:[..] Bij het typen twijfelde ik inderdaad. Ajax, Real Madrid, AC Milan... Ik heb het zojuist even nagekeken. Je hebt gelijk. Hij heeft 4 keer de CL gewonnen, maar met 3 verschillende clubs. Sorry... Schaam je. Ik wil enkel goed geinformeerd worden. ;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hahaha. Ik zal het nooit meer doen, vader !! ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: De beste is wat anders als de meest succesvolle.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 - 22:43 schreef Pietje het volgende:[..] Ik ben van mening dat Seedorf hopeloos onderschat is. Ik had een aantal jaren geleden stiekem gehoopt, dat hij nog naar Ajax zou komen om zijn carrière af te bouwen. 87 interlands gespeeld en gewoon een paar jaar er niet bij gezeten.. Had makkelijk de 130 moeten halen met zijn caliber. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 - 22:54 schreef remco k het volgende:[..] 87 interlands gespeeld en gewoon een paar jaar er niet bij gezeten.. Had makkelijk de 130 moeten halen met zijn caliber. Dat ben ik zeker met je eens !!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: He homo....jij zegt toch zelf de meest succesvolle.....krijg je gewoon antwoord |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 - 22:43 schreef Pietje het volgende:[..] Ik ben van mening dat Seedorf hopeloos onderschat is. Ik had een aantal jaren geleden stiekem gehoopt, dat hij nog naar Ajax zou komen om zijn carrière af te bouwen. dan kunnen we elkaar een hand geven Pietje ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 oktober 2013 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Cruijff is niet de meest succesvolle kerel.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Niet...oke....dan woon ik zeker in een grot.....wie dan wel?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: 14, Cruijff, Johan Cruijff!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Verander dan per direct je nick in...Jules de korte, Stevie Wonder mag ook....mafkees |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Yep gap....en geen ander |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Wat heeft Cruijff meer gewonnen dan??? Succesvol heb ik het over kerel. Cruijff is de beste, dat is wat anders... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Toch echt, feiten liegen niet. Seedorf heeft meer gewonnen waaronder 4 keer de CL tegen 3 van Cruijff.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 - 23:04 schreef remco k het volgende:[..] Wat heeft Cruijff meer gewonnen dan??? Succesvol heb ik het over kerel. Cruijff is de beste, dat is wat anders... Wat heeft Cruijff gewonnen dan? 3 keer de Europa Cup 1 als speler misschien? Als trainer overigens ook nog een keer. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 - 23:05 schreef remco k het volgende:[..] Toch echt, feiten liegen niet. Seedorf heeft meer gewonnen waaronder 4 keer de CL tegen 3 van Cruijff.. Schei toch uit man....Cruijff is een icoon....Seedorf een jankende kabeltje |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 - 23:07 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Wat heeft Cruijff gewonnen dan? 3 keer de Europa Cup 1 als speler misschien? Als trainer overigens ook nog een keer. Succesvolste voetballer.. Een trainer is geen voetballer...Maar dat wist je zelf ook.. |
|
|
|