|
|
remco k
|
|
|
quote: Zou kunnen, maar wel succesvoller. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Toch raar, Cruijff is 3x Europees voetballer van het jaar. Seedorf geen enkele keer. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Onder van Basten wilde hij niet uitkomen omdat hij weigerde om op de bank te zitten.....onder van Marwijk wilde hij niet omdat hij wist dat Schneijder in topvorm was en op de bank moest zitten....opbokken met dat jankertje In de CL wedstrijden die hij gewonnen heeft was hij vaak wisselspeler....heeft zeker niet alles gespeeld en was hij op zeker niet altijd bepalend.....nog maals opbokken met jij zogenaamde wereldspeler
Cruijff Rules.........basta |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Klopt.. Maar dat heeft weer te maken met het Beter zijn. En er was niemand beter dan Cruijff.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 - 23:05 schreef remco k het volgende:[..] Toch echt, feiten liegen niet. Seedorf heeft meer gewonnen waaronder 4 keer de CL tegen 3 van Cruijff.. we hebben het over de persoon. Kijk wat Cruijff heeft gewonnen, gedaan en nog doet. Als Seedorf ook als trainer/coach en adviseur meer presteert dan Johan Cruijff, dan pas, let wel, dan pas zou hij de meest succesvolle nederlandse voetballer/coach kunnen zijn.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 - 23:17 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] we hebben het over de persoon. Kijk wat Cruijff heeft gewonnen, gedaan en nog doet. Als Seedorf ook als trainer/coach en adviseur meer presteert dan Johan Cruijff, dan pas, let wel, dan pas zou hij de meest succesvolle nederlandse voetballer/coach kunnen zijn.... Dan nog moet hij van Basten en Rijkaard voor zich dulden.....dat zijn pas Ajacieden....vooral Rijkaard die kwam terug naar ons Ajax |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 - 23:14 schreef Nenam_tiL het volgende:Onder van Basten wilde hij niet uitkomen omdat hij weigerde om op de bank te zitten.....onder van Marwijk wilde hij niet omdat hij wist dat Schneijder in topvorm was en op de bank moest zitten....opbokken met dat jankertje In de CL wedstrijden die hij gewonnen heeft was hij vaak wisselspeler....heeft zeker niet alles gespeeld en was hij op zeker niet altijd bepalend.....nog maals opbokken met jij zogenaamde wereldspeler Cruijff Rules.........basta Zowel je eerste als je tweede bewering klopt niet, onder van Basten ging het over de manier van elkaar behandelen, en onder van Marwijk heeft hij nooit bedankt, dat is iets dat van Marwijk zelf bedacht heeft zonder ook maar ooit met Seedorf gesproken te hebben..
162 Championsleague wedstrijden....Vrijwel alles als basisspeler..
Je laatste zin zeker mee eens.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 - 23:17 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] we hebben het over de persoon. Kijk wat Cruijff heeft gewonnen, gedaan en nog doet. Als Seedorf ook als trainer/coach en adviseur meer presteert dan Johan Cruijff, dan pas, let wel, dan pas zou hij de meest succesvolle nederlandse voetballer/coach kunnen zijn.... Je maakt er al heel iets anders van.. Voetballer/Coach?? Dat is heel iets anders dan voetballer.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 - 23:19 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Dan nog moet hij van Basten en Rijkaard voor zich dulden.....dat zijn pas Ajacieden....vooral Rijkaard die kwam terug naar ons Ajax Ik heb het ook niet over als Ajacied Nenam.. Er zijn nog wel meer spelers geweest die zich veel meer Ajacied zouden mogen noemen dan Seedorf.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 - 23:22 schreef remco k het volgende:[..] Ik heb het ook niet over als Ajacied Nenam.. Er zijn nog wel meer spelers geweest die zich veel meer Ajacied zouden mogen noemen dan Seedorf.. Dan zijn we het eens... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat meen je niet???:-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 - 23:21 schreef remco k het volgende:[..] Je maakt er al heel iets anders van.. Voetballer/Coach?? Dat is heel iets anders dan voetballer.. Jij wil echt alles uitgekouwd hebben hé....
wie is er succesvoller als voetballer? wie is er succesvoller als trainer/coach? wie is er succesvoller als adviseur?
wie is er dus het meest succesvol??? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Jawel...jij ontkracht je standpunt dat Seedorf de grootste Ajacied is....is hij niet |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 - 23:27 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Jij wil echt alles uitgekouwd hebben hé.... wie is er succesvoller als voetballer? wie is er succesvoller als trainer/coach? wie is er succesvoller als adviseur? wie is er dus het meest succesvol??? Johan....uit betondorp |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 - 23:27 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Jij wil echt alles uitgekouwd hebben hé.... wie is er succesvoller als voetballer? wie is er succesvoller als trainer/coach? wie is er succesvoller als adviseur? wie is er dus het meest succesvol??? Die laatste twee hebben we het heel niet over..
Seedorf is de meest succesvolle Nederlandse voetballer ooit.. Over de rest valt nog niet te oordelen, al heeft hij als adviseur en iemand die daar zelf ook geld in steekt erg veel gedaan voor Suriname.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat heb ik nooit gezegd, leg me aub geen woorden in de mond.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Doe mij dan maar Litmanen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 - 23:29 schreef remco k het volgende:[..] Die laatste twee hebben we het heel niet over.. Seedorf is de meest succesvolle Nederlandse voetballer ooit.. Over de rest valt nog niet te oordelen, al heeft hij als adviseur en iemand die daar zelf ook geld in steekt erg veel gedaan voor Suriname.. Dat is jouw mening ouwe.....ik heb daar nog wel een antwoord op |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Hahaha Remco heeft het moeilijk iets te kunnen overbrengen, want het komt niet aan bij de rest haha. Waar het gewoon op neerkomt is dat Seedorf als voetballer succesvoller is dan Cruijff. Oftewel hij heeft alleen meer prijzen gewonnen in vergelijking met Cruijff. Dat Cruijff beter is en daarna allemaal dingen doet betrekt Remco er helemaal niet bij. Gaat puur over de prijzen, in dit geval dus onder andere de 4 CL-overwinningen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 oktober 2013 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hehehe....durfde ik niet over te beginnen gap |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Heeft inderdaad meer voor Ajax betekend dan Seedorf.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 - 23:29 schreef remco k het volgende:[..] Die laatste twee hebben we het heel niet over.. Seedorf is de meest succesvolle Nederlandse voetballer ooit.. Over de rest valt nog niet te oordelen, al heeft hij als adviseur en iemand die daar zelf ook geld in steekt erg veel gedaan voor Suriname.. Dan nog is johan de meest succesvolle:
Aan de hand van Johan is ajax geworden tot de club waar nu nog in de hele wereld over wordt gesproken.
Aan de hand van Johan is Barcelona geworden tot de club waar nu nog in de hele wereld over wordt gesproken. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 - 23:32 schreef Hasjkoph het volgende:Hahaha Remco heeft het moeilijk iets te kunnen overbrengen, want het komt niet aan bij de rest haha. Waar het gewoon op neerkomt is dat Seedorf als voetballer succesvoller is dan Cruijff. Oftewel hij heeft alleen meer prijzen gewonnen in vergelijking met Cruijff. Dat Cruijff beter is en daarna allemaal dingen doet betrekt Remco er helemaal niet bij. Gaat puur over de prijzen, in dit geval dus onder andere de 4 CL-overwinningen. Wauw, welgeteld 1 prijs meer. Maar individuele prijzen heeft Cruijff weer meer prijzen. En daarnaast heeft Cruijff meer prijzen gewonnen als Ajacied en dat vind ik belangrijker dan al die kutprijzen die ze in Europa bij andere clubs halen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Litmanen whoho, Litmanen whohohoho. ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Er is eigenlijk maar 1 voetballer die een blanco check mocht invullen.....hoeveel wil je hebben??.....dan ben je groots.....en dat is Abe Lenstra Zou wel eens willen zien in deze tijd...heb die knakker nooit zien spelen |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Dan moet hij dat duidelijk zeggen! Bijvoorbeeld: Welke Nederlandse >>voetballer<< heeft de meeste prijzen gewonnen? of nog meer gedetailleerd: welke Nederlandse speler heeft de meeste CL overwinningen behaald?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 oktober 2013 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 - 23:35 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Dan nog is johan de meest succesvolle: Aan de hand van Johan is ajax geworden tot de club waar nu nog in de hele wereld over wordt gesproken. Aan de hand van Johan is Barcelona geworden tot de club waar nu nog in de hele wereld over wordt gesproken. Meest succesvolle Nederlandse voetballer.. Volgens mij kan het niet duidelijker.. Puur Clubprijzen. Thats all. En ja dat zegt ook wel wat over zijn kwaliteiten volgens mij.. Het zal wel geen toeval zijn dat ie bij Madrid tot het beste elftal van de eeuw behoort en zolang bij Milan heeft gespeeld.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 - 23:37 schreef Nenam_tiL het volgende:Er is eigenlijk maar 1 voetballer die een blanco check mocht invullen.....hoeveel wil je hebben??.....dan ben je groots.....en dat is Abe Lenstra Zou wel eens willen zien in deze tijd...heb die knakker nooit zien spelen Maar zou Abe beter zijn geweest dan JC?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 - 23:38 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Dan moet hij dat duidelijk zeggen! Bijvoorbeeld: Welke Nederlandse >>voetballer<< heeft de meeste prijzen gewonnen? Meest succesvolle Nederlandse clubvoetballler.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dat weet ik dus niet....kan je ook niet vergelijken denk ik....maar in zijn tijd was hij groots.....net als Cruijff in zijn tijd....en messi nu.....en het zoontje van mijn dochter in de toekomst ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 - 23:41 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Dat weet ik dus niet....kan je ook niet vergelijken denk ik....maar in zijn tijd was hij groots.....net als Cruijff in zijn tijd....en messi nu.....en het zoontje van mijn dochter in de toekomst ;-) Ik hoop het, dan hebben we weer eens echt wat om trots op te zijn als Nederlander.. al 20 jaar geen beste voetballer van de wereld of zoiets.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 - 23:42 schreef remco k het volgende:[..] Ik hoop het, dan hebben we weer eens echt wat om trots op te zijn als Nederlander.. al 20 jaar geen beste voetballer van de wereld of zoiets.. Wie zegt dat het zoontje van zijn dochter een Nederlander wordt? Misschien wel een Argentijn of Braziliaan. ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 oktober 2013 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 - 23:46 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Wie zegt dat het zoontje van zijn dochter een Nederlander wordt? Misschien wel een Argentijn of Braziliaan. ;-) Peter kennende gaat dat niet gebeuren.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nope....niet zolang ik leef....tenzij ze in NL komen wonen.....ik vind Drunen al een kolere eind |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 - 23:51 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Nope....niet zolang ik leef....tenzij ze in NL komen wonen.....ik vind Drunen al een kolere eind Ik ga een kolere eind lopen.....
de trap naar boven ;-)
goede nacht allen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 oktober 2013 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
2 grote personality's, stuk voor stuk goud waard geweest alleen zijn ze niet te vergelijken denk ik.
Cruijff is denk ik de beste Ajax speler ooit... Seedorf is succesvol geweest en heeft veel prijzen gepakt. Altijd belangrijk voor zijn team. Heeft een carrière gehad om van te dromen. Kortom, Seedorf is wereldklasse.
Cruijf was als eerste een totaal ander type speler. Ook een totaal andere tijd. Maar wel de beste. Weliswaar minder prijzen dan Seedorf maar hij was zo goed.
Beide verdienen ze respect maar nogmaals, ik vind niet dat je ze kunt vergelijken. Hooguit qua personality.
Cruijff de beste, en Seedorf ook buitencategorie |
|
|
|
|
maaktnieuit
|
|
|
Cruijff heeft als speler geloof ik al een stuk of 4 keer in de finale van een Europacup gestaan en als trainer ook nog eens 5 keer, de meeste keren (zowel als speler als als trainer) won hij het ook nog eens.
Het was ook de opleiding van Cruijff bij Ajax waar Seedorf uit kwam.
Daarnaast is het natuurlijk veel knapper om iets dergelijks te presteren met opleidclubjes als Ajax en Barcelona dan met opkoopclubjes als Real of AC Milan. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Met andere woorden leuke historie |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Sorry voor allemaal, maar Remco heeft toch echt gelijk! Clarence Seedorf is de MEEST SUCCESVOLLE Nederlandse voetballer OOIT en Johan Cruijff is de BESTE Nederlandse voetballer ooit. Daar is geen speld tussen te krijgen. Het is precies ook mijn mening. Daarnaast ben ik het ook grondig eens met Loetje: je kunt niet alle soorten voetballers met elkaar vergelijken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 oktober 2013 door Pietje -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 - 12:34 schreef Pietje het volgende:Sorry voor allemaal, maar Remco heeft toch echt gelijk! Clarence Seedorf is de MEEST SUCCESVOLLE Nederlandse voetballer OOIT en Johan Cruijff is de BESTE Nederlandse voetballer ooit. Daar is geen speld tussen te krijgen. Het is precies ook mijn mening. Daarnaast ben ik het ook grondig eens met Loetje: je kunt niet alle soorten voetballers met elkaar vergelijken. 1 prijs meer gewonnen, maar qua individuele voetbalprijzen heeft Johan meer prijzen gewonnen. En die individuele prijzen tellen ook voor een speler. Over prijzen als trainer kan je nog niet spreken, daar Seedorf nog geen trainer is. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 - 13:02 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] 1 prijs meer gewonnen, maar qua individuele voetbalprijzen heeft Johan meer prijzen gewonnen. En die individuele prijzen tellen ook voor een speler. Over prijzen als trainer kan je nog niet spreken, daar Seedorf nog geen trainer is. Ik ga niet mee in het spelletje "welles" en "nietes". Voor mij is Clarence Seedorf de succesvolste Nederlandse speler ooit: bij drie verschillende clubs (als uiterst belangrijke speler) de Champions League winnen!! Daarmee zeg ik niet, dat hij ook de beste Nederlandse speler is, want dat is in mijn ogen inderdaad Johan Cruijff. Het zijn twee verschillende fenomenen. Dit is mijn mening en dat blijft mijn mening.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 oktober 2013 door Pietje -- |
|
|
|
|
maaktnieuit
|
|
|
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wie de succesvolste speler ter wereld ooit is (geweest), Alfredo di Stefano? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 - 13:42 schreef maaktnieuit het volgende:Ik ben eigenlijk wel benieuwd wie de succesvolste speler ter wereld ooit is (geweest), Alfredo di Stefano? Ik denk dat Lionel Messi nu al in de buurt komt..
Nu al 24 prijzen gewonnen.
Di Stefano komt aan 20 prijzen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 oktober 2013 door remco k -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Van Basten en Seedorf trouwens gelijk als ik het goed heb... Vertelde iemand mij vandaag..
Hoe dan ook ben ik er wel trots op dat het 3 Ajacieden zijn die zo succesvol zijn geweest.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 - 13:28 schreef Pietje het volgende:[..] Ik ga niet mee in het spelletje "welles" en "nietes". Voor mij is Clarence Seedorf de succesvolste Nederlandse speler ooit: bij drie verschillende clubs (als uiterst belangrijke speler) de Champions League winnen!! Daarmee zeg ik niet, dat hij ook de beste Nederlandse speler is, want dat is in mijn ogen inderdaad Johan Cruijff. Het zijn twee verschillende fenomenen. Dit is mijn mening en dat blijft mijn mening. Mijn reactie ging ook niet om een spelletje van "welles" en "nietes". |
|
|
|
|
maaktnieuit
|
|
|
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 - 13:50 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk dat Lionel Messi nu al in de buurt komt.. Nu al 24 prijzen gewonnen. Di Stefano komt aan 20 prijzen. Ja, maar ik bedoel wat Europese, of wereldprijzen aangaat, in Andorra zal vast ook wel iemand wonen die 10 keer landskampioen geweest is oid. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En wat noem ik dan op?? Mannetjes van om de hoek?? |
|
|
|
|
maaktnieuit
|
|
|
Nou, Messi heeft natuurlijk geen 24 Europese, of wereldprijzen, daarnaast heeft hij teamgenoten als Xavi e.d. die ondertussen nog een paar EK's en een WK gewonnen heeft en ook al langer bij Barcelona spelen, dus sowieso ook alle prijzen al heeft die Messi ook heeft. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 - 16:28 schreef maaktnieuit het volgende:Nou, Messi heeft natuurlijk geen 24 Europese, of wereldprijzen, daarnaast heeft hij teamgenoten als Xavi e.d. die ondertussen nog een paar EK's en een WK gewonnen heeft en ook al langer bij Barcelona spelen, dus sowieso ook alle prijzen al heeft die Messi ook heeft. Wat zeg je nou?? messi geen 24 europese of Wereldprijzen gewonnen?? Vrijwel alle prijzen met Barca, daarnaast een Olymipisch goud de Copa Amerika en het WK onder 20.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Xavi komt aan 31 prijzen totaal |
|
|
|