|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Seedorf heeft het meeste gewonnen jongens Ik zat een keer naast ze in HC en ze speelde op een gokkast, Cruijff won 65 euro geloof ik, maar Seedorf pakte toch echt 130 harde knaken.... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 - 12:34 schreef Pietje het volgende:Sorry voor allemaal, maar Remco heeft toch echt gelijk! Clarence Seedorf is de MEEST SUCCESVOLLE Nederlandse voetballer OOIT en Johan Cruijff is de BESTE Nederlandse voetballer ooit. Daar is geen speld tussen te krijgen. Het is precies ook mijn mening. Daarnaast ben ik het ook grondig eens met Loetje: je kunt niet alle soorten voetballers met elkaar vergelijken. Ben ik niet mee eens hoor? Waar baseer je dat succesvolste op dan? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Zinloze discussie ouwe..... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: Elke discussie is zinloos hier gappie |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Tot op zekere hoogte wel....eens is het klaar....toch ?? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hehehehe dat ben jij toch met alles gap, behalve...... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Das wederzijds ouwe....maar ik bedoelde bier drinken ;-) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Deal...mijn stiefdochter woont weer in Apeldoorn ouwe...blijf achterom kijken....voor je het weet:-) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 - 21:49 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Deal...mijn stiefdochter woont weer in Apeldoorn ouwe...blijf achterom kijken....voor je het weet:-) Staat je neus scheef |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Maakt niet uit.....niemand heeft een kaars rechte leuter, wijken ook allemaal iets af |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Klopt schuin naar boven!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hahahaha een haakse hoek.....auw Sjakie |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Hahahaha...zij heeft auw narreke... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Als je het op zijn hondjes doet valt het wel mee denk ik ;-).....oeps ben weer flink off topic |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Dat wil ik best wel proberen maar mijn liefje wil heel vaak standje 2013...omdraaien en snurken... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 - 22:34 schreef Jack Huntelaar het volgende:Dat wil ik best wel proberen maar mijn liefje wil heel vaak standje 2013...omdraaien en snurken... Oeps....doe je iets niet goed ouwe |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Stok...???....ik een eik gap |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Whahahahaha van graniet zeker.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Tering jij gaat ook overal offtopic...zeggen ze wat van mij |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Maakt niet uit toch...Boudewijn is geen velden of wegen te zien....woont volgens mij nu in Hoboken (Belgie)....hehehehe |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 - 23:04 schreef Jack Huntelaar het volgende:Maakt niet uit toch...Boudewijn is geen velden of wegen te zien....woont volgens mij nu in Hoboken (Belgie)....hehehehe Poep aan Boudewijn....ach over 2 maanden zijn jullie van mij af....dus blijf nu nog ff sarren |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nu nog ff niet...ben er nog :-) |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Hij moet nog een paar jaar zitten vanwege rellen. |
|
|
|
|
maaktnieuit
|
|
|
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 - 16:30 schreef remco k het volgende:[..] Wat zeg je nou?? messi geen 24 europese of Wereldprijzen gewonnen?? Vrijwel alle prijzen met Barca, daarnaast een Olymipisch goud de Copa Amerika en het WK onder 20.. Ben een beetje wezen googelen en Paolo Maldini won de Europacup 5 keer, werd 1 maal 2e op een EK, 1 maal 2e op een WK en 1 maal 3e op een WK.
Francisco Gento won hem ook 6 keer en stond 8 keer in de Europacup finale.
Ook José María Zárraga won hem 5 keer en heeft maarliefst 8 interlands gespeeld, ergens heeft Seedorf dus eigenlijk weinig te klagen XD!
Alfredo di Stefano won hem ook 5 keer en wist in alle 5 de keren ook nog eens te scoren!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 november 2013 door maaktnieuit -- |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Seedorf is een bijzondere persoonlijkheid die zijn leeftijd ver vooruit was, wat door anderen, mijzelf incluis, niet op juiste waarde is en werd geschat.
Is onze meest succesvolle voetballer geworden, die bij ajax op meerdere Vlakken meerwaarde zou kunnen zijn! Ook nog op het veld! !!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Op het feit, dat Seedorf vier keer de Champions League (of Europa Cup I) heeft gewonnen bij drie verschillende clubs. Zeker bij AC Milan was Clarence Seedorf een zeer grote meneer. Ook nu weer, bij Botafogo in Brazilië, draait het hele elftal om Clarence Seedorf. Hij wordt ook daar op handen gedragen. Ik denk dat wij met z'n allen heel erg trots op hem mogen zijn. En niet alleen om zijn voetbalkwaliteiten: hij is ook bijzonder mondig en durft -ook tegen zijn bazen- zijn mond open te doen. Ik heb absoluut heel veel respect voor Clarence Seedorf. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 november 2013 - 10:18 schreef maaktnieuit het volgende:[..] Ben een beetje wezen googelen en Paolo Maldini won de Europacup 5 keer, werd 1 maal 2e op een EK, 1 maal 2e op een WK en 1 maal 3e op een WK. Francisco Gento won hem ook 6 keer en stond 8 keer in de Europacup finale. Ook José María Zárraga won hem 5 keer en heeft maarliefst 8 interlands gespeeld, ergens heeft Seedorf dus eigenlijk weinig te klagen XD! Alfredo di Stefano won hem ook 5 keer en wist in alle 5 de keren ook nog eens te scoren! Je hebt altijd baas boven baas... Maar Remco en ik bedoelen toch echt Nederlandse spelers. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 november 2013 - 16:32 schreef Pietje het volgende:[..] Op het feit, dat Seedorf vier keer de Champions League (of Europa Cup I) heeft gewonnen bij drie verschillende clubs. Zeker bij AC Milan was Clarence Seedorf een zeer grote meneer. Ook nu weer, bij Botafogo in Brazilië, draait het hele elftal om Clarence Seedorf. Hij wordt ook daar op handen gedragen. Ik denk dat wij met z'n allen heel erg trots op hem mogen zijn. En niet alleen om zijn voetbalkwaliteiten: hij is ook bijzonder mondig en durft -ook tegen zijn bazen- zijn mond open te doen. Ik heb absoluut heel veel respect voor Clarence Seedorf. Seedorf is absoluut een kanjer! Ik ben ook fan van hem als persoon hoor!! Haha Maar ik begrijp dat je bedoelt qua prijzen winnen? Want als je bedoelt qua beroemd en bekendheid dan moet hij het toch afleggen tegen jc..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 november 2013 - 18:28 schreef joduh het volgende:[..] Seedorf is absoluut een kanjer! Ik ben ook fan van hem als persoon hoor!! Haha Maar ik begrijp dat je bedoelt qua prijzen winnen? Want als je bedoelt qua beroemd en bekendheid dan moet hij het toch afleggen tegen jc..... KLopt.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: Zie gap? Je hebt toch gelijk!;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 november 2013 - 18:28 schreef joduh het volgende:[..] Seedorf is absoluut een kanjer! Ik ben ook fan van hem als persoon hoor!! Haha Maar ik begrijp dat je bedoelt qua prijzen winnen? Want als je bedoelt qua beroemd en bekendheid dan moet hij het toch afleggen tegen jc..... Ik denk dat van Basten meer bekendheid heeft dan Seedorf.....dus die moet hij zich ook boven zich dulden......verder lekker boeiend allemaal
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 november 2013 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Johan Cruijf!!!
Klaar uit!!!
SLOT!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Seedorf ipv Overmars = kampioen + overwinteren in CL!
Seedorf for President :-) |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Wij willen Seedorf.
Wij willen de beste en dus Clarence. ( nee Nenam, niet de crosseyed Lion) :-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 november 2013 - 23:39 schreef Stanley het volgende:Wij willen Seedorf. Wij willen de beste en dus Clarence. ( nee Nenam, niet de crosseyed Lion) :-) Jij wil dat.....opbokken met die gozer ouwe....en laat die jenever staan gek !!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Zou wel een stunt zijn..hahahaha... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Jenever is best wel lekker eigenlijk.... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 november 2013 - 18:28 schreef joduh het volgende:[..] Seedorf is absoluut een kanjer! Ik ben ook fan van hem als persoon hoor!! Haha Maar ik begrijp dat je bedoelt qua prijzen winnen? Want als je bedoelt qua beroemd en bekendheid dan moet hij het toch afleggen tegen jc..... Precies, vriend, dat is wat ik bedoel! Dat schreef ik ook, dat Johan Cruijff de aller- allerbeste voetballer was die Nederland ooit heeft voortgebracht. Maar Seedorf heeft toch echt meer prijzen gewonnen... Ik had heel stiekem gehoopt dat Clarence Seedorf, net als Frank Rijkaard destijds, zijn carrière bij Ajax zou afsluiten. Helaas... het is Brazilië geworden. Voor hem als persoon ook niet verkeerd, te meer omdat hij een Braziliaanse echtgenote heeft.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 november 2013 door Pietje -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En wat heeft Seedorf dan laten zien waardoor hij de in jullie ogen juiste spelers wel zal halen?? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|