|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Ajax mondeling akkoord met Bailey (De Telegraaf)
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 - 22:44 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Ja klopt, maar helaas zal ik niks van haar meekrijgen. Wij zullen zeer waarschijnlijk niks zo specifiek op gebied van de hersenen doen denk ik. Heb je een kamer in Leiden of forens je tussen Hilversum en Leiden? En nee, ik verwacht ook niet dat jij psychologie colleges zult (moeten) volgen, hooguit facultatief en vrijwillig voor extra punten.
Mijn dochter en haar man (inderdaad, mijn schoonzoon...) zijn met enige regelmaat op de TV, in diverse programma's. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Mijn dochter is inderdaad een lekker ding !! Getrouwd en twee kinderen... Hahaha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Perfect voor weetkoppie.....een MILF..... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Maar wel een tikkie oud voor Hassie. Zij is 35 jaar... en "nicht zu haben"... Bovendien luistert zij nog altijd goed naar haar vader ;-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 - 22:48 schreef Pietje het volgende:[..] Heb je een kamer in Leiden of forens je tussen Hilversum en Leiden? En nee, ik verwacht ook niet dat jij psychologie colleges zult (moeten) volgen, hooguit facultatief en vrijwillig voor extra punten. Mijn dochter en haar man (inderdaad, mijn schoonzoon...) zijn met enige regelmaat op de TV, in diverse programma's. Ik neem nog steeds elke dag de trein haha. En het is lastig om de NS niet te gaan haten kan ik je zeggen.
Oeh, hoe heet ze? (Anders via PB?) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 - 22:52 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Ik neem nog steeds elke dag de trein haha. En het is lastig om de NS niet te gaan haten kan ik je zeggen. Oeh, hoe heet ze? (Anders via PB?) De trein... ik weet er alles van... vooral tijdens de winter. Ik stuur je een PB |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 - 22:52 schreef Pietje het volgende:[..] Maar wel een tikkie oud voor Hassie. Zij is 35 jaar... en "nicht zu haben"... Bovendien luistert zij nog altijd goed naar haar vader ;-) Gaat niet om jou ouwe....jij woont niet samen met haar.....oke nu stop ik, ga te ver |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Jup.. Ze zeggen ook dat ze minder hard rond deze tijd van het jaar moeten rijden, maar waarom pas je dan niet het treinschema aan?? Het was al zo dat de treinen vaak genoeg vertraging hadden en nu is het gewoon standaard geworden een vertraging van vijf minuten. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Heheh, lekker bezig kerel ;) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 - 22:55 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Jup.. Ze zeggen ook dat ze minder hard rond deze tijd van het jaar moeten rijden, maar waarom pas je dan niet het treinschema aan?? Het was al zo dat de treinen vaak genoeg vertraging hadden en nu is het gewoon standaard geworden een vertraging van vijf minuten. Hahahaha NS. Kan je er een hoop over vertellen. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ik denk wel veel mensen haha. Drama.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Inderdaad, maar net als bij Ajax hebben we mensen hier op het forum die ook wel de NS willen verdedigen hoor. ;-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 - 23:14 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Inderdaad, maar net als bij Ajax hebben we mensen hier op het forum die ook wel de NS willen verdedigen hoor. ;-) Moet je die mensen paar weken lang elke dag met de trein laten reizen met minstens 1x overstappen op de dag. Jezus tyfus. Ik ren soms harder dan Usain Bolt om mn overstap te kunnen halen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
nog maar een keer:
Ajax troeft topclubs af in strijd om panter'
Auteur: Jurre de Ruiter Gepubliceerd:30 oktober 2013 om 07:27
Ajax lijkt er opnieuw in geslaagd te zijn een groot talent naar de club te halen. Volgens De Telegraaf staat Leon Bailey op het punt om zich aan de Amsterdammers te verbinden.
De pas zestienjarige Bailey is afkomstig van de voetbalschool Phoenix All-stars in Jamaica, waar hij veel indruk maakte. Het talent liep afgelopen jaar stage bij Racing Genk en clubs als Manchester City, Chelsea, Liverpool, Juventus, Manchester United en Standard Luik hoopten hem ook vast te leggen.
Bailey kiest echter voor een contract bij Ajax, waar hij voor drie jaar gaat tekenen. De jongeling kan op alle posities in de voorhoede uit de voeten en wordt vanwege zijn snelheid in Belgiƫ wel omschreven als een panter. Hij zou illegaal in Belgiƫ hebben verbleven, maar na onderzoek van Ajax concludeert de club dat een overgang naar Nederland aan alle regels voldoet.
Marc Overmars bevestigde de transfer dinsdag nog niet. "Leon is een zeer interessante speler. En dat is het enige dat ik er vooralsnog over kwijt wil", zo luidde de reactie van de directeur voetbalzaken. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 - 23:16 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Moet je die mensen paar weken lang elke dag met de trein laten reizen met minstens 1x overstappen op de dag. Jezus tyfus. Ik ren soms harder dan Usain Bolt om mn overstap te kunnen halen. Hahahaha of zet die mensen een dag op Utrecht Centraal. Je lacht je rot hoe de NS met de reizigers omgaat. Whahaha |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 - 23:39 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Hahahaha of zet die mensen een dag op Utrecht Centraal. Je lacht je rot hoe de NS met de reizigers omgaat. Whahaha Utrecht Centraal is echt een hel. Ben blij dat dat ik nog andere mogelijkheden heb.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hahaha moet je opletten als er sneeuw gaat vallen. ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dan is heel Nederland een hel. ook de snelwegen, als er sneeuw valt ligt dit land zowat lam.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Auto is het beste vervoers middel |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 - 23:43 schreef remco k het volgende:[..] Dan is heel Nederland een hel. ook de snelwegen, als er sneeuw valt ligt dit land zowat lam.. Moet je dan eens organisatorisch kijken bij de NS. Wel een trein, geen trein, dan toch weer wel, maar uiteindelijk weer niet en dan toch maar wel maar dan laten ze geen mensen instappen omdat de conducteur gelijk op zijn fluit heeft geblazen en de trein laat vertrekken nog voordat er mensen zijn ingestapt. Ik heb het in levende lijve meegemaakt. Was geen gedupeerde, maar heb me wel kapot staan lachen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Vaak wel maar lang niet altijd.. Afgelopen jaar tussen de 70 en 80.000 KM gemaakt, maar zeker een 10% ervan gewoon vol de files in.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 - 23:45 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Moet je dan eens organisatorisch kijken bij de NS. Wel een trein, geen trein, dan toch weer wel, maar uiteindelijk weer niet en dan toch maar wel maar dan laten ze geen mensen instappen omdat de conducteur gelijk op zijn fluit heeft geblazen en de trein laat vertrekken nog voordat er mensen zijn ingestapt. Ik heb het in levende lijve meegemaakt. Was geen gedupeerde, maar heb me wel kapot staan lachen. Heb een tijdje in Adam gewerkt en moest dagelijks met de trein omdat het met de auto verboden was destijds van de werkgever.. Een ware hel en de reden dat ik vertrokken ben..
Moet wel zeggen dat de NS sindsdien een hoop verbeterd is.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ging het hier niet over Bailey ??? of vergis ik mij ?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Met een Bailey in de trein kan ook hoor Jack. ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 - 23:47 schreef remco k het volgende:[..] Heb een tijdje in Adam gewerkt en moest dagelijks met de trein omdat het met de auto verboden was destijds van de werkgever.. Een ware hel en de reden dat ik vertrokken ben.. Moet wel zeggen dat de NS sindsdien een hoop verbeterd is.. Alleen hebben ze de pispotten uit de stoptreinen gehaald. Dramatisch man. Je zou maar moeten piesen na een wedstrijd van Ajax. ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 - 23:51 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Alleen hebben ze de pispotten uit de stoptreinen gehaald. Dramatisch man. Je zou maar moeten piesen na een wedstrijd van Ajax. ;-) Oke, wist ik niet, ga nog maar een week in de twee jaar met de trein.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: De laatste jaren is het stukken verbeterd. Als ik terug denk aan mijn studietijd en dat vergelijk met nu, 20 jaar later, dan is het echt vele malen beter. Ik heb wel eens vertraging, dat is ook irritant maar ik sta ook wel eens in de file...
Ik vind de oorzaken nog het meest irritant aangezien de NS er met enige regelmaat niets aan kan doen. Het beheer van het spoor is namelijk niet in handen van de NS... alleen het personeel en de treinen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 oktober 2013 door Eide -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Nog iets van vernomen? Volgens mij zouden ze ondergebracht worden bij Trencin omdat de werkvergunning maar niet in orde gebracht werd, maar daarna bleef het stil! Heel stil! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 december 2014 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 december 2014 - 13:06 schreef Ajax Warrior het volgende:Nog iets van vernomen? Volgens mij zouden ze ondergebracht worden bij Trencin omdat de werkvergunning maar niet in orde gebracht werd, maar daarna bleef het stil! Heel stil! Hij is op de trein gezet.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|