|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 november 2013 - 19:37 schreef remco k het volgende:[..] Moet wel kunnen, is een kwestie van vertrouwen en vrij kunnen komen, als er niemand vrij staat kun je niets.. Maar door veel te bewegen kom je op den duur vrij. Dat zal echt moeten wil het vertrouwen terug komen. Echt een Ik-krijg-me-geld-toch-wel houding. Er is ook niemand die opstaat en ook Frank dat de al maanden falende spelers staan. O.a Fischer, Van Rhijn, Poulsen, De Jong |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ben je niet de enige. Iedereen blijft zo simpel overeind tegen ons |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Er is maar 1 iemand bij Ajax waar ik kritiek op heb en dat is Overmars. Niet gaan overdrijven. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Hoe lastig is het om ook überhaupt één keer te scoren??? |
|
|
|
|
Strijdmakker
|
|
|
HET GROTE PROBLEEM: Een niet functionerende voorhoede, sedert het begin van het seizoen ( en eigenlijk al eerder). Bergkamp, doe er wat aan !!! |
|
|
|
|
jolanpalma
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 november 2013 - 20:07 schreef Strijdmakker het volgende:HET GROTE PROBLEEM: Een niet functionerende voorhoede, sedert het begin van het seizoen ( en eigenlijk al eerder). Bergkamp, doe er wat aan !!! Misschien kan Bergkamp geen spelers beter maken... |
|
|
|
|
Strijdmakker
|
|
|
Pfff, het lijkt wel een wandelclub........ |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Hebben we geen jonge talentvolle rechtsback bij jong Ajax of Ajax A1? |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Wanneer je 1 geen kansen creëert en 2 ook geen mensen hebt die echt kunnen scoren komen er geen of weinig doelpunten. Hoelang laat Ajax haar supporters wachten tot dit veranderd. Doe de huidige spelers en de supporters een plezier en geef ze in de winter een paar of aantal kwalitatief goede spelers. Hier kun je niet mee door blijven gaan.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 november 2013 - 20:14 schreef Bobby1972 het volgende:Wanneer je 1 geen kansen creëert en 2 ook geen mensen hebt die echt kunnen scoren komen er geen of weinig doelpunten. Hoelang laat Ajax haar supporters wachten tot dit veranderd. Doe de huidige spelers en de supporters een plezier en geef ze in de winter een paar of aantal kwalitatief goede spelers. Hier kun je niet mee door blijven gaan.... Schijnbaar wel.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Dit is met afstand het allerslechtste Ajax dat ik ooit heb gezien dit seizoen. En Frankie is straks weer tevreden |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Schlemiel van de avond....van Rijn |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 november 2013 - 20:14 schreef Bobby1972 het volgende:Wanneer je 1 geen kansen creëert en 2 ook geen mensen hebt die echt kunnen scoren komen er geen of weinig doelpunten. Hoelang laat Ajax haar supporters wachten tot dit veranderd. Doe de huidige spelers en de supporters een plezier en geef ze in de winter een paar of aantal kwalitatief goede spelers. Hier kun je niet mee door blijven gaan.... Het ergste is nog dat ze ook niet van plan zijn om spelers te halen. Heel de aanvoer is een ramp en het middenveld is ook niet veel beter |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Mogen we vandaag alsjeblieft een keer Duits winnen? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Snap niet dat de Boer dit niet ziet of niet wil zien Loetje...begrijp er helemaal niets van.... |
|
|
|
|
Strijdmakker
|
|
|
De Jong is volkomen de weg kwijt zonder zijn maatje Erikson. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Dit niveau voetbal heeft uiteindelijk consequenties. De vraag is wie gaat het dragen... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Als wij nou eens een keer in de laatste minuut scoren... gebeurt alleen nooit. Tenzij we 3 minuten later een pingel tegen krijgen. Maar waar is dat Lucky Ajax gebleven? |
|
|
|
|
pth
|
|
|
By far het allerslechtste Ajax ooit. Lijkt echt helemaal nergens op ... sterker nog deze onzin doet pijn aan je ogen. Straks weer roepen dat hij wel goede dingen heeft gezien en oh ja in de winterstop zijn ook geen versterkingen nodig????????????????? Frankie begint te veel in zijn eigen onzin te geloven (uitstekende trainer, maar nu echt de weg kwijt of al maanden aan de coke). Dit gaat echt van kwaad naar erger (en ja, ik blijf ze steunen tot in de afgrond), maar als JC het een paar jaar geleden had over wanbeleid dan zou ik zeggen JC (met alle respect) zonnebrilletje af want dit is pas het toppunt van absoluut WANBELEID. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 november 2013 - 20:27 schreef Jack Huntelaar het volgende:Snap niet dat de Boer dit niet ziet of niet wil zien Loetje...begrijp er helemaal niets van.... Ik irriteer me ook steeds meer. Die wissels vind ik doorgaans ook vreemd. Durf eens risico te nemen. Zeker in eigen stadion. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Tegenstanders krijgen het spel van Ajax ook door. Net als bij Barca. Dat gaat ook niet meer zo soepel als voorheen. Tijd voor wat nieuws? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Weer puntverlies. 7e keer in 12 wedstrijden. En dat voor een ploeg die 3 titels op rij gepakt heeft |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ajax heeft dit jaar al veel doelpunten tegen gekregen door fouten van verdedigers. Ook dat is helaas geen toeval meer. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
De Boer zal zich moeten aanpassen met de kwaliteit die hij heeft. En zich niet willen blijven focussen op de spelwijze die een bepaalde kwaliteit vergt. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Daar gaan we. Ben er helemaal klaar mee. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 november 2013 - 20:30 schreef Loetje het volgende:[..] Ik irriteer me ook steeds meer. Die wissels vind ik doorgaans ook vreemd. Durf eens risico te nemen. Zeker in eigen stadion. Grote probleem is dat er niets maar dan ook helemaal niets op de bank zit, waar het elftal beter van wordt. Over het geheel: echt wel een paar goede spelers, maar voor de rest minder dan middelmaat (kan zo bij het grof vuil). |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 november 2013 - 20:31 schreef Loetje het volgende:Tegenstanders krijgen het spel van Ajax ook door. Net als bij Barca. Dat gaat ook niet meer zo soepel als voorheen. Tijd voor wat nieuws? Het spelletje dat gespeeld wordt is dan ook stompzinnig, een aanfluiting en Ajax onwaardig. Ja, ik heb staan springen als een dolle toen ze 3x achter elkaar kampioen werden, maar ook toen was het voetbal vaker niet dan wel om aan te gluren. |
|
|
|
|
Strijdmakker
|
|
|
Soms krijg je waar je om vraagt. Misschien dat deze zeperd heilzaam werkt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 november 2013 - 20:34 schreef Bobby1972 het volgende:De Boer zal zich moeten aanpassen met de kwaliteit die hij heeft. En zich niet willen blijven focussen op de spelwijze die een bepaalde kwaliteit vergt. Bullshit, je gaat toch niet anders voetballen dan je eigen visie. Dat is weer korte termijn denken.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ik ook stelletje klootzakken!!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ook Boilesen is niks. Nijhuis is een vieze tukker en ik ben boos ;) sorry voor de mensen die zich er aan storen. Maar dit kan toch niet? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax speelde vanaf Blind op CVM gewoon prima en had kunnen winnen.
Toch was het weer niet goed en was Vitesse beter dan Ajax, terecht verloren. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Wanneer de Boer zegt dat we het geluk missen. Kun je ook misschien denken van het is geen toeval meer dat het steeds geen doelpunt is. Doelpunten dwing je af met kwaliteit. Wanneer valt het kwartje dat het op deze manier per definitie kansloos is en blijft! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 november 2013 - 20:38 schreef remco k het volgende:Ajax speelde vanaf Blind op CVM gewoon prima en had kunnen winnen. Toch was het weer niet goed en was Vitesse beter dan Ajax, terecht verloren. En toch zie ik het met deze selectie niet zo 1, 2, 3 goed komen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Blind op CVM zetten en laten staan, dan maar een slechtere speler op linksback, met hem op pCVM werd er in ieder geval weer vooruit verdedigd, en hij heeft een goede paass in zijn benen.. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 november 2013 - 20:38 schreef remco k het volgende:Ajax speelde vanaf Blind op CVM gewoon prima en had kunnen winnen. Toch was het weer niet goed en was Vitesse beter dan Ajax, terecht verloren. Gebruik je dezelfde hallucinerende middelen als Frankie?????? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 november 2013 - 20:35 schreef pth het volgende:[..] Grote probleem is dat er niets maar dan ook helemaal niets op de bank zit, waar het elftal beter van wordt. Over het geheel: echt wel een paar goede spelers, maar voor de rest minder dan middelmaat (kan zo bij het grof vuil). Geen spelers waar je sterker van wordt. Hoe gek het ook is, ik mis zo'n Bulykin |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 november 2013 - 20:35 schreef pth het volgende:[..] Grote probleem is dat er niets maar dan ook helemaal niets op de bank zit, waar het elftal beter van wordt. Over het geheel: echt wel een paar goede spelers, maar voor de rest minder dan middelmaat (kan zo bij het grof vuil). ...ons bin zuunig....kijke kijke nie kope...zeeuwen wen joden kunnen elkaar een hand geven....o wat ben ik pissig...op deze hou je geen mens over in de ArenA.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Hahahahaha.....allemaal de schuld van die bosmongool van een Nijhuis.....laten we zijn bakkerij opblazen....Ajax speelde Fantastisch, verzorgd, aanvallend voetbal....gesmoord door die dood fluiter :-) ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ach, als je weer je kansen maakt win je gewoon, en ja je geeft ook kansen weg, maar we creerden vandaag in de tweede helft een paar keer wat..
Ik denk echt dat we met Blind op CVM gewoon een goed elftal hebben, zeker met Duarte weer erbij..
Te veel spelers zijn niet in vorm, als die weer in vorm komen en dat gaat eens gebeuren.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 november 2013 - 20:37 schreef pth het volgende:[..] Het spelletje dat gespeeld wordt is dan ook stompzinnig, een aanfluiting en Ajax onwaardig. Ja, ik heb staan springen als een dolle toen ze 3x achter elkaar kampioen werden, maar ook toen was het voetbal vaker niet dan wel om aan te gluren. Als je dit spel speelt... dan moet het tempo omhoog en mensen moeten meer bewegen. Daar heb je toch geen vertrouwen voor nodig. Dat moet je toch kunnen brengen? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Had Ajax niet kunnen winnen dan?? Geen grote kansen gehad?? |
|
|
|
|
Peter1956
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 november 2013 - 20:38 schreef remco k het volgende:Ajax speelde vanaf Blind op CVM gewoon prima en had kunnen winnen. Toch was het weer niet goed en was Vitesse beter dan Ajax, terecht verloren. Gelukkig hebben we verdiend verloren....... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 november 2013 - 20:41 schreef Loetje het volgende:[..] Als je dit spel speelt... dan moet het tempo omhoog en mensen moeten meer bewegen. Daar heb je toch geen vertrouwen voor nodig. Dat moet je toch kunnen brengen? Tempo spelen moet je juist vertrouwen voor hebben. Dat zag je een paar keer met Blind die de bal wel in 1 keer doorspeeld.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ik ook niet...poppetjes verplaatsen is de goedkoopste oplossing maar gaat op de korte termijn niet werken...geef mijn portie maar aan.... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 november 2013 - 20:41 schreef remco k het volgende:[..] Ach, als je weer je kansen maakt win je gewoon, en ja je geeft ook kansen weg, maar we creerden vandaag in de tweede helft een paar keer wat.. Ik denk echt dat we met Blind op CVM gewoon een goed elftal hebben, zeker met Duarte weer erbij.. Te veel spelers zijn niet in vorm, als die weer in vorm komen en dat gaat eens gebeuren.. We creëren wel iets maar de overtuiging mist en het is gewoon slecht. Blind - Duarte en Serero op het middenveld. De Jong mag er voor mij even naast |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ja, ben je daar blij mee?? |
|
|
|