BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Vitesse (zaterdag 2 november 2013, 18:45): 0 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 02 november 2013 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 20:40 schreef Loetje het volgende:

[..]

Geen spelers waar je sterker van wordt. Hoe gek het ook is, ik mis zo'n Bulykin
Die zorgde nog voor strijd....wat is dit Ajax slecht....
Eide
 Eide - zaterdag 02 november 2013 - 20:44   quote  deeplink  
En toch het het weer een kwestie van het zelf niet afmaken. Zo veel kansen krijgt Vitesse nu ook niet, eigenlijk 2 in de 1e helft en 2 in de 2e. Ajax krijgt er aanzienlijk meer maar als je het zelf niet afmaakt... Ajax is gewoon onmachtig op het moment.

Het lijkt toch onafwendbaar om de boel om te gooien. Schone misschien toch rechtsbuiten, Fischer links, Moisander terug en dan Denswil eraf (onzeker op het koment)... alleen linksback twijfelachtig. Boilesen is ook zwak maar Blind op CVM moet eigenlijk wel gewoon.

Maar eigenlijk kan je wel een heel elftal wisselen. Zo slecht. Veltman speelde een goede pot en Cillissen deed wat hij kon maar de overige 9 gewoon diep onder de maat.
Loetje
 Loetje - zaterdag 02 november 2013 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 20:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Tempo spelen moet je juist vertrouwen voor hebben. Dat zag je een paar keer met Blind die de bal wel in 1 keer doorspeeld..
Maar op den duur beseffen spelers toch in godsnaam wel dat het zo niet kan??
remco k
 remco k - zaterdag 02 november 2013 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 20:43 schreef Loetje het volgende:

[..]

We creëren wel iets maar de overtuiging mist en het is gewoon slecht.
Blind - Duarte en Serero op het middenveld. De Jong mag er voor mij even naast
Nee die moet je juist laten staan, iedereen is uit vorm, de Jong is zon speler die door 1 goede actie of goal weer in vorm kan komen.. Serrero doet veel leuke dingetjes maar is nu niet effectief, met Duarte erbij krijg je wat meer power..
Peter1956
 Peter1956 - zaterdag 02 november 2013 - 20:45   quote  deeplink  
En dan te bedenken dat je met 2 a 3 goede aankopen fluitend bovenaan had kunnen staan..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 02 november 2013 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 20:43 schreef Loetje het volgende:

[..]

We creëren wel iets maar de overtuiging mist en het is gewoon slecht.
Blind - Duarte en Serero op het middenveld. De Jong mag er voor mij even naast
Ja dat is een optie!!
Eide
 Eide - zaterdag 02 november 2013 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 20:44 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ze snappen het zelf echt wel, maar vertrouwen is zo ongrijpbaar. Denk aan die 1e wedstrijd onder FdB. Winnen van AC Milan en plots liep alles. Plots van er vorm en vertrouwen. Zo kan ik de afgelopen jaren nog wel een aantal kantelmomenten aanwijzen.
cajax
 cajax - zaterdag 02 november 2013 - 20:46   quote  deeplink  
Nee, ik kon niet zeggen achteraf, dat Ajax een goede wedstrijd heeft gespeeld. De eerste 70 minuten speelde Ajax teveel naar achteren, en in de laatste 20 minuten kunnen ze ineens wel naar voren spelen, met wel 3 kansen om 2 doelpunten ( dus 2-0 )te maken. Ajax komt nog steeds minimaal twee lange verdedigers tekort, en een lange verdedigende middenvelder.
pth
 pth - zaterdag 02 november 2013 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 20:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Had Ajax niet kunnen winnen dan?? Geen grote kansen gehad??
Alles kan als ik een poesje had gehad, had ik ook een meisje kunnen zijn.
remco k
 remco k - zaterdag 02 november 2013 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 20:44 schreef Loetje het volgende:

[..]

Je moet een keer geluk hebben zoals met de wedstrijd van vandaag, maakt de Jong die bal wel dan win je.. En we kunnen wel gaan janken, maar dat lijntje is nu eenmaal erg dun.. Een bal binnenkant paal of buitenkant paal kan bepalend zijn voor de vorm..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 02 november 2013 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 20:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee die moet je juist laten staan, iedereen is uit vorm, de Jong is zon speler die door 1 goede actie of goal weer in vorm kan komen.. Serrero doet veel leuke dingetjes maar is nu niet effectief, met Duarte erbij krijg je wat meer power..
Zet mijn zinnen op Duarte....
Loetje
 Loetje - zaterdag 02 november 2013 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 20:43 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik ook niet...poppetjes verplaatsen is de goedkoopste oplossing maar gaat op de korte termijn niet werken...geef mijn portie maar aan....
Elk team heeft een vedette nodig. De Jong in vorm is belangrijk maar voor mij geen absolute vedette zoals Eriksen dat was. Ik hoop echt op versterking. Maar ik geloof Frank nog echt ook dat het niet gaat gebeuren. Gewoon 2 of hooguit 3 spelers. In ieder geval vleugels, en zolang De Boer niet met Blind op de CVM vast gaat spelen daar ook een speler. Als Bojan fit is komt het in de spits wel goed
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 02 november 2013 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 20:46 schreef pth het volgende:

[..]

Ik heb een poes!!
Eide
 Eide - zaterdag 02 november 2013 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 20:45 schreef Peter1956 het volgende:
En dan te bedenken dat je met 2 a 3 goede aankopen fluitend bovenaan had kunnen staan..
Ja hoor, met Messi, Ronaldo en Ozil had Ajax zeker bovenaan gestaan maar met spelers die reeel zijn voor Ajax? Dat lijkt me sterk als de mensen waar Ajax het van moet hebben het zo laten afweten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 november 2013 door Eide --
remco k
 remco k - zaterdag 02 november 2013 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 20:46 schreef cajax het volgende:
Nee, ik kon niet zeggen achteraf, dat Ajax een goede wedstrijd heeft gespeeld. De eerste 70 minuten speelde Ajax teveel naar achteren, en in de laatste 20 minuten kunnen ze ineens wel naar voren spelen, met wel 3 kansen om 2 doelpunten ( dus 2-0 )te maken. Ajax komt nog steeds minimaal twee lange verdedigers tekort, en een lange verdedigende middenvelder.
Ja want we verliezen deze wedstrijd doordat we geen lange mensen hebben..
remco k
 remco k - zaterdag 02 november 2013 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 20:46 schreef pth het volgende:

[..]

Lekker makkelijk.. Die opmerking had mijn nichtje van 11/2 ook kunnen maken..
Loetje
 Loetje - zaterdag 02 november 2013 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 20:44 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Die zorgde nog voor strijd....wat is dit Ajax slecht....
Gewoon een stormram. Waar is de tijd gebleven dat als het 5 minuten voor tijd 0-0 staat de ballen erin gepompt worden? Uiteraard wel met een stormram voorin
remco k
 remco k - zaterdag 02 november 2013 - 20:49   quote  deeplink  
Kijk, zo maak je de eerste kans af..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 02 november 2013 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 20:47 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik heb een poes!!
Cat's in bags...bags in river.....probleem opgelost
remco k
 remco k - zaterdag 02 november 2013 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 20:49 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Touw aan je pols vastmaken..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 02 november 2013 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 20:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Touw aan je pols vastmaken..
Dan moet ik blijven wachten....
Loetje
 Loetje - zaterdag 02 november 2013 - 20:51   quote  deeplink  
quote:

[..]

Toch vind ik Serero in zijn handelen nog sneller dan Eriksen. Ik hoop dat De Jong heel snel terug in vorm is. Want die voegt nu niks toe, niet alleen hij overigens.

Erger me ook dood aan Van Rhijn...
Brandje
 Brandje - zaterdag 02 november 2013 - 20:51   quote  deeplink  
Dat overdreven gedoe over Vitesse, zowel hier als in de studio, gaat nergens over. Zowat elke kans en dat is de hele competitie al zo is niet om zij zo goed goed maar omdat wij zo ongelooflijk slecht zijn. Elke kans komt voor uit een te traag handelen, verkeerde pass, slap ingrijpen. Alles door onze eigen schuld.
Van Rhijn, Poulsen, Serero, Sightorsson. Dat kan gewoon niet. Onbegrijpelijk dat deze mensen on shirt mogen dragen. Zelfs als ze he in de fanshop zouden kopen zou dat nog verboden moeten zijn.
Ik ben geen fan van Schone maar die is echt vijf klasse beter dan dat zuid-afrikaantje. Siem is hopeloos uit vorm en ook nog een zwaar overschat want is en blijf een dertien in het dozijn speler.
Van Denswil, Fisher, Andersen en Veltman kan en mag je fouten verwachten dus mensen laten we de gifbeker helemaal leeg zuipen en hopen dat we in de winsterstop iets kunnen doen. Bojan(tien klasse beter dan Sightorsson) komt er weer aan dus dan kan die IJslandse houthakker naar 4e klasse amateurs.
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 02 november 2013 - 20:51   quote  deeplink  
Je kijkt in feite al weken naar een visuele cirkel waarbij steeds dezelfde problemen en fouten ontstaan. Van Gaal zou zeggen; ben jij nou zo dom of ben ik nu zo slim! Een week verder kijken we weer naar hetzelfde niveau. Ajax kan er straks niet meer om heen dat ze door verkeerd beleid zo'n grote stap achteruit hebben moeten zetten. Ze mogen van mij per direct een commissie aantrekken die onderzoek doet naar de oorzaken van dit slechte niveau.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 november 2013 door Bobby1972 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 02 november 2013 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 20:49 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hahahaha narreke...jij weer natuurlijk!!
die Lange11
 die Lange11 - zaterdag 02 november 2013 - 20:51   quote  deeplink  
Het gaat erom wat ze maandelijks ontvangen van de baas, en dat is beduidend minder dan ze hadden willen hebben, dan maar de grens over, ja toch, en nu Celtic nog, ben benieuwd of daar wel vecht lust voor hebben, om die maar van die schotten te slechten, die gaan dat ook niet meer weggeven
Peter1956
 Peter1956 - zaterdag 02 november 2013 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 20:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja, ben je daar blij mee??
Wat denk je, als er iemand hier niet vrolijk van wordt dan ben ik dat.
Loetje
 Loetje - zaterdag 02 november 2013 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 20:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Je moet een keer geluk hebben zoals met de wedstrijd van vandaag, maakt de Jong die bal wel dan win je.. En we kunnen wel gaan janken, maar dat lijntje is nu eenmaal erg dun.. Een bal binnenkant paal of buitenkant paal kan bepalend zijn voor de vorm..
Geluk moet je altijd een beetje hebben. Ik zie het van mezelf niet als mekkeren. 2 keer drama wedstrijd. Geluk moet je ook afdwingen
Ztjes
 Ztjes - zaterdag 02 november 2013 - 20:52   quote  deeplink  
quote:

[..]

Je moet net de Jong niet op het middenveld laten staan. Zo als hij nu uit vorm is, speel je met constant met maar 2 middenvelders. Zijn mee verdedigen is van een erbarmelijke slechte kwaliteit.
remco k
 remco k - zaterdag 02 november 2013 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 20:50 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dan moet ik blijven wachten....
Sorry, dacht dat er ook beton in de zak zat...
Eide
 Eide - zaterdag 02 november 2013 - 20:52   quote  deeplink  
Veltman voor mij vandaag wel de positieve uitzondering. Won al z'n duels overtuigend en deed als individu vrijwel alles goed.
pth
 pth - zaterdag 02 november 2013 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 20:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Heeft niets met geluk te maken, maar met een absoluut gebrek aan kwaliteit (en dat is helaas niet anders). Krijg het bijna mijn bek niet uit maar Vitesse was wederom gewoon beter dan Ajax. Maar wat wil je ook met spelers als Poulsen (tikkie breed, tikkie terug), Schone (ik kan echt helemaal niets), Serero (leuk rond rennende krullebol), van Rhijn (geen stap te veel hoor), Blind wordt er nog uitgelopen door de cornervlag) .... en geen enkele speler met een geweldige individuele actie of een fantastisch talent dat vanaf de bank de pannen van het dak speelt. Het spelletje van Frank is uitgewerkt: het hoort niet bij Ajax, toen niet, nu niet en nooit niet.
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 02 november 2013 - 20:53   quote  deeplink  
Vetlman vond ik ook de beste bij Ajax.
Brandje
 Brandje - zaterdag 02 november 2013 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 20:51 schreef die Lange11 het volgende:
Het gaat erom wat ze maandelijks ontvangen van de baas, en dat is beduidend minder dan ze hadden willen hebben, dan maar de grens over, ja toch, en nu Celtic nog, ben benieuwd of daar wel vecht lust voor hebben, om die maar van die schotten te slechten, die gaan dat ook niet meer weggeven
Vechtlust en bezieling dat ze dat missen komt mede door FdB want ze spelen allemaal zo angstig. Als Fisher balverlies lijdt kijkt hij altijd naar de bank. Die jonge kasten worden in het keurslijf van Frank gedrukt. Neem daarbij het zware gebrek aan kwaliteit en je krijgt zulk voetbal
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 02 november 2013 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 20:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry, dacht dat er ook beton in de zak zat...
Nee....dat hoopte je
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 02 november 2013 - 20:53   quote  deeplink  
Maar waarom elke wedstrijd weer starten met Sigthorsson??? Laat Hoessen eens een paar wedstrijden mee spelen...in de combinatie is hij sowieso beter...
pth
 pth - zaterdag 02 november 2013 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 20:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Lekker makkelijk.. Die opmerking had mijn nichtje van 11/2 ook kunnen maken..
Kan ze al goed praten voor haar leeftijd
remco k
 remco k - zaterdag 02 november 2013 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 20:51 schreef Bobby1972 het volgende:
Je kijkt in feite al weken naar een visuele cirkel waarbij steeds dezelfde problemen en fouten ontstaan. Van Gaal zou zeggen; ben jij nou zo dom of ben ik nu zo slim! Een week verder kijken we weer naar hetzelfde niveau. Ajax kan er straks niet meer om heen dat ze door verkeerd beleid zo'n grote stap achteruit hebben moeten zetten. Ze mogen van mij per direct een commissie aantrekken die onderzoek doet naar de oorzaken van dit slechte niveau.
Whahahahahahaha, nou flikker de hele boel dat amper een jaar op zijn plek zit maar weer helemaal overhoop..
Brandje
 Brandje - zaterdag 02 november 2013 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 20:53 schreef Bobby1972 het volgende:
Vetlman vond ik ook de beste bij Ajax.
Speelde aardig maar had bij de 0-1 veel sneller moeten "knijpen". Dat leer je gvd in de jeugd al maar bij ajax snappen ze het in het eerste nog niet
remco k
 remco k - zaterdag 02 november 2013 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 20:51 schreef Peter1956 het volgende:

[..]

Wat denk je, als er iemand hier niet vrolijk van wordt dan ben ik dat.
Je zegt gelukkig, dacht dat je er blij van werd..
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 02 november 2013 - 20:56   quote  deeplink  
Ik denk nog steeds dat een paar kwalitatief betere spelers ook de spelers die nu 'niet' in vorm zijn beter gaan spelen. Want anders blijf je waar je nu bent. En dat wil niemand!
Eide
 Eide - zaterdag 02 november 2013 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 20:53 schreef pth het volgende:

[..]

Krijg het bijna mijn bek niet uit maar Vitesse was wederom gewoon beter dan Ajax.
Ach wel nee. Vitesse stelde voetballend geen reet voor. Alle kansen komen uit de omschakeling waarin je weet dat ze met een Ibarra, Piazon en Propper gevaarlijk zijn maar evrder heeft Vitesse toch ook niets laten zien. En als je dan de kansenverhouding ziet moet je concluderen dat Ajax ook gewoon meer kansen krijgt.

Waar Ajax faalt momenteel is het afmaken. Ondanks slechte vorm wel gewoon de goal maken. En als je dat niet doet krijg je hem zelf om je oren. Dat was in Glasgow ook al zo.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 02 november 2013 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 20:52 schreef Eide het volgende:
Veltman voor mij vandaag wel de positieve uitzondering. Won al z'n duels overtuigend en deed als individu vrijwel alles goed.
Veltman en Fisher lijkt ook weer een beetje terug...maar wat laten wij het weer liggen zeg....denken ze er niet te makkelijk over....
Peter1956
 Peter1956 - zaterdag 02 november 2013 - 20:57   quote  deeplink  
Vanaf de jaren 60 Ajax gezien. In 1964 JC zien debuteren tegen Agovv. Veel hoogtepunten meegemaakt maar ook dieptepunten.

Maar zo diep als dit dieptepunt dreigt te worden heb ik niet eerder meegemaakt! Wat nog schokkender is is de manier waarop .
046afca
 046afca - zaterdag 02 november 2013 - 20:57   quote  deeplink  
Mannen, maak jullie niet boos. Ze zijn het niet waard. Als je al ziet dat er ook maar niemand in het veld zich ergens maar ook eens licht over opwind. Het boeit ze allemaal vrij weinig. Oja en de boer het veldspel was nu zelfs ook triest;)
Eide
 Eide - zaterdag 02 november 2013 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 20:54 schreef Brandje het volgende:

[..]

Speelde aardig maar had bij de 0-1 veel sneller moeten "knijpen". Dat leer je gvd in de jeugd al maar bij ajax snappen ze het in het eerste nog niet
Hij moet ook de ruimte afdekken. Denswil zit in het 1 op 1 duel en dus stelt Veltman zich op om de steekpass eruit te halen. Denswil laat zich bij de 0-1 wel heel makkelijk passeren, dat mag en kan je Veltman niet kwalijk nemen. En er gaat natuurlijk een onvergeeflijke fout van Boilesen aan vooraf.
remco k
 remco k - zaterdag 02 november 2013 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 20:53 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Nee....dat hoopte je
Nee ik hoopte dat het touw om je pols zat..
remco k
 remco k - zaterdag 02 november 2013 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 20:56 schreef Eide het volgende:

[..]

Ach wel nee. Vitesse stelde voetballend geen reet voor. Alle kansen komen uit de omschakeling waarin je weet dat ze met een Ibarra, Piazon en Propper gevaarlijk zijn maar evrder heeft Vitesse toch ook niets laten zien. En als je dan de kansenverhouding ziet moet je concluderen dat Ajax ook gewoon meer kansen krijgt.

Waar Ajax faalt momenteel is het afmaken. Ondanks slechte vorm wel gewoon de goal maken. En als je dat niet doet krijg je hem zelf om je oren. Dat was in Glasgow ook al zo.
Ik sluit me hierbij aan.. Zeg niet dat Ajax geweldig speelt, maar je moet eens wat geluk hebben met die wedstrijd binnen halen in de laatste paar minuten..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 02 november 2013 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 20:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee ik hoopte dat het touw om je pols zat..
Dan heb je pech....zoals wel vaker
Brandje
 Brandje - zaterdag 02 november 2013 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 20:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Whahahahahahaha, nou flikker de hele boel dat amper een jaar op zijn plek zit maar weer helemaal overhoop..
Wat zit er dan wel op zijn plek volgens jou? Dat ze in hun ivoren toren zitten en met hun reet op een groot kapitaal zitten en wel geld uitgeven aan spelers die niks toevoegen maar wel steeds te laat zijn als ze een speler willen hebben?
Verder een trainer die geen enkele speler aanzienlijk beter maakt.Lees goed. Ik ben fan van de Boer maar ben ook zeer kritisch op hem
Ze hoeven van mij geen grote bedragen uit te geven maar als je wat koopt dan verwacht ik en de andere fans wel dat het een aanwinst is. Je koopt om beter te worden of je gaat voor de jeugd maar je gaat geen Hoessen, Serero, Poulsen,Hoorn en Sana naar amsterdam halen want dat geld is weg gegooid

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5957
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Vitesse (zaterdag 2 november 2013, 18:45): 0 - 1

0.0072770