BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Vitesse (zaterdag 2 november 2013, 18:45): 0 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
pth
 pth - zaterdag 02 november 2013 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 21:25 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat, maar nog belangrijker is dat de aankopen dan moeten voorzien in die elementen die de jeugd mist. (Internationale) ervaring, doorzettingsvermogen, spelinzicht... kortom, spelers die de anderen om hen heen beter maken.
Als kruideniertje Overmars en de rest van dat zooitje dit nu ook eens in wilde zien, was de helft al gewonnen. Word trouwens ook eens hoog tijd dat onder Frankie een van de talenten die er echt wel zijn ook echt beter wordt (is geen kritiek op FdB, heeft immers veel meer kijk op voetbal dan ik, maar wel wel een constatering die een blinde met een dichtgenaaide bivakmuts op zijn kop ook zou kunnen waarnemen).
Brandje
 Brandje - zaterdag 02 november 2013 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 21:28 schreef Robinho het volgende:

[..]

Jammer voor de mensen die na 95 geboren zijn, maar die komen echt nooit meer.
Klopt helaas daarom zijn er hier misschien wel mensen die hun cluppie alles hebben zien winnen wat er te winnen valt en voor de jeugd is er dan altijd nog youtube
Brandje
 Brandje - zaterdag 02 november 2013 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 21:30 schreef pth het volgende:

[..]

Als kruideniertje Overmars en de rest van dat zooitje dit nu ook eens in wilde zien, was de helft al gewonnen. Word trouwens ook eens hoog tijd dat onder Frankie een van de talenten die er echt wel zijn ook echt beter wordt (is geen kritiek op FdB, heeft immers veel meer kijk op voetbal dan ik, maar wel wel een constatering die een blinde met een dichtgenaaide bivakmuts op zijn kop ook zou kunnen waarnemen).
Over De Boer moet ik je helaas gelijk geven. maakt geen speler aanzienlijk beter.
Is in mijn ogen teveel bezig met het tactische verhaal en vergeet dan de spelvreugde wel eens. Een Van Hanegem zou goud waard zijn voor dit ajax. Gebeurd niet maar zon type moet wel in de staf en niet dooie spijkerman die echt niks toevoegt wat een andere trainer niet zou kunnen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 november 2013 door Brandje --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 02 november 2013 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 21:26 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

....dat Ajax overstapt van witte reus naar robijn.....witte reus zit teveel stijfsel in....daarom lopen die jongens niet ;-)
Whahahahaha stijfsel.....misschien neuken ze te veel...de Boer zou ze moeten betrappen dan is het uit met de pret...overigens zie ik een witte Reus wel zitten of een rood-witte hulk...
Eide
 Eide - zaterdag 02 november 2013 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 21:31 schreef Brandje het volgende:

[..]

Over De Boer moet ik je helaas gelijk geven. maakt geen speler aanzienlijk beter.
Eriksen, Vertonghen, Alderweireld, Blind... allemaal echt beter geworden onder Frank de Boer. Aanvallers daarentegen heeft hij tot nu toe geen gelukkige hand in gehad. Maar, daarover heb ik vorige maand al mijn frustratie geuit: http://foebele.blogspot.nl/2013/09/beste-frank-ik-ben-een-groot-fan-van-jou.html

Schaamteloze plug van mijn eigen proza ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 november 2013 door Eide --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 02 november 2013 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 21:32 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Whahahahaha stijfsel.....misschien neuken ze te veel...de Boer zou ze moeten betrappen dan is het uit met de pret...overigens zie ik een witte Reus wel zitten of een rood-witte hulk...
Ik ben een rood witte hunk....weliswaar 50....maar toch :-)
pth
 pth - zaterdag 02 november 2013 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 21:33 schreef Eide het volgende:

[..]

Eriksen, Vertonghen, Alderweireld, Blind... allemaal echt beter geworden onder Frank de Boer. Aanvallers daarentegen heeft hij tot nu toe geen gelukkige hand in gehad. Maar, daarover heb ik vorige maand al mijn frustratie geuit: http://foebele.blogspot.nl/2013/09/beste-frank-ik-ben-een-groot-fan-van-jou.html
Blind beter maken kan mijn goudvis ook. De anderen die je noemt vindt ik niet beter geworden onder de Boer. Het waren goede spelers dat dan weer wel.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 02 november 2013 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 21:34 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik ben een rood witte hunk....weliswaar 50....maar toch :-)
Echt?? mooi 50 jaar dat betekent ervaring!! Dan hebben we hem bij deze gevonden....ga nu de Boer bellen...ik denk dat jet uitkomt op zo'n 1,2 miljoen/jaar Hunk!!
Brandje
 Brandje - zaterdag 02 november 2013 - 21:37   quote  deeplink  
quote:

[..]

Blind ok. Die anderen zijn beter geworden door ontwikkeling daar heeft FdB in mijn ogen weinig aandeel in gehad.
Waar ik mij zorgen om maak is dat Fisher van een frivool mannetje nu een angstig ventje is geworden ONDER de boer

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 november 2013 door Brandje --
Brandje
 Brandje - zaterdag 02 november 2013 - 21:39   quote  deeplink  
Tsja en dan spelen de tukkers weer gelijk tegen nec een staat psv halverwege ook op 1-1. Jezus wat een lachertje allemaal
Het zal je gaan gebeuren dat ze dadelijk in mei met de schaal omhoog staan op de coolsingel

Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 02 november 2013 - 21:39   quote  deeplink  
quote:

[..]

Dat klopt heeft geen kaas gegeten van aanvallers...op de flanken ruim onder ANP..wat betreft de spitspositie nog een paar meter dieper....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 02 november 2013 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 21:37 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Echt?? mooi 50 jaar dat betekent ervaring!! Dan hebben we hem bij deze gevonden....ga nu de Boer bellen...ik denk dat jet uitkomt op zo'n 1,2 miljoen/jaar Hunk!!
Met een zuurstof tank op mijn rug....roken en drinken is funest voor je lijf....ik heb gelijk 2 klaplongen :-(
Peter1956
 Peter1956 - zaterdag 02 november 2013 - 21:41   quote  deeplink  
"We kunnen alleen maar terug komen door keihard te werken en dat doen de jongens. Maar dan hebben we ook een beetje geluk nodig. Nu moeten we weer een teleurstelling incasseren. We gaan echter op dezelfde voet door. Ik heb alle vertrouwen dat het goed komt."

Aldus Frank.
Brandje
 Brandje - zaterdag 02 november 2013 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 21:41 schreef Peter1956 het volgende:
"We kunnen alleen maar terug komen door keihard te werken en dat doen de jongens. Maar dan hebben we ook een beetje geluk nodig. Nu moeten we weer een teleurstelling incasseren. We gaan echter op dezelfde voet door. Ik heb alle vertrouwen dat het goed komt."

Aldus Frank.
Tsja, wie schudt Frank wakker zou je zeggen
riveco
 riveco - zaterdag 02 november 2013 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 21:16 schreef Brandje het volgende:

[..]

Vreemd bij Twente loopt Tadic, dat marokaantje die van Zwolle komt en Ebecilio. Bij Vitesse loopt Ibarra, Havenaar en v/d Heijden(ajax jeugd notabene. Bij psv loopt Maher,Schaars, rekik, Narsibgh. Feyenoord heeft Janmaat. Bij heerenveen loop Finbogasson. Bij Zwolle loopt Klich.
Allemaal goede tot zeer goede spelers die allemaal naar de club zijn gegaan die ik erbij noem en dus had ajax die ook ook binnen kunnen halen.
Ten eerste heeft Tadic ook al 2 wedstrijden zijn stempel niet op de wedstrijd kunnen drukken. Ten tweede, heb jij het over Havenaar? Die jongen heeft een motoriek van een robot, die komt echt niet in het team bij Ajax. Ten derde heeft Narsingh ook pas een handvol voorzetten kunnen geven. Maher komt niet aan spelen toe, moet die Ajax verder helpen? En spelers van Zwolle spelen zonder druk, dus twijvelachtig. Janmaat is een leuke speler, maar Ligion komt er ook nog wel. Dan blijft Finbogasson over, leuke speler maar kan hij wel de druk aan en komt hij wel uit de verf met onze buitenspelers?
remco k
 remco k - zaterdag 02 november 2013 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 21:22 schreef pth het volgende:

[..]

Alleen is hij helaas zo traag als dikke stront tegen de berg op en heeft de dynamiek van een geschaarde caravan. Kom op zeg, Blind als de hoop van Ajax in bange dagen.
Wat een onzin om dat meteen te bestempelen als de hoop ik bange dagen.. En hij is inderdaad niet de snelste, maar als ie met die snelheid als back al het NL elftal haalt, dan is dat zeker op de cvm plek geen probleem. Daarbij vind ik juist dat ie wel heel dynamisch is..
Eide
 Eide - zaterdag 02 november 2013 - 22:06   quote  deeplink  
Overigens heeft de discussie over transfers niet zo heel veel zin, gedane zaken nemen geen keer. De blik moet op de toekomst liggen en zien hoe het beter kan dan nu. Met het onregelmatige presteren op de andere velden is er nog altijd geen man overboord maar er moet wel iets gaan gebeuren.

Andersen: Zie ik graag slagen maar heb ik sinds zijn 1e basisplek nog geen geslaagde actie zien maken. Vervangen door Schone (pass, afstandschot, vrije trap, corners) lijkt me initieel.

Serero: Wisselvallig maar toch vooral niet beslissend. Hopen op een snelle terugkeer van Duarte of kansen voor Klaassen. Persoonlijk blijf ik hopen op een kansje voor Bojan op 10 rond Siem de Jong.

Sightorsson: Vervangen voor Hoessen. Gewoon durven met zo'n jongen. En dan in de combinatie met Bojan en Siem!

Verder hoop ik (dat ik dat nog ga zeggen) op een snelle terugkeer van Moisander en Ligeon. Blind op CVM houden en Boilesen op LB.

Ik ben nog niet eerder voor een complete omzetting geweest maar op dit moment kan het nauwelijks slechter. Ajax moet gewoon gaan zoeken naar verbetring en dat gaat niet alleen met vertrouwen. Overigens zou ik tegen Celtic nog niet teveel omgooien.
remco k
 remco k - zaterdag 02 november 2013 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 21:23 schreef Eide het volgende:

[..]

Laat mij die goede voorzetten van Overmars maar zien. ;)
Dat zeg ik niet, maar Finidi was de man van de voorzetten, en Overmars de man het naar binnenkomen en in de korte hoek schieten.. Kanu kan ik me niet herinnneren dat die van de flanken af speelde..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 02 november 2013 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 21:40 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Met een zuurstof tank op mijn rug....roken en drinken is funest voor je lijf....ik heb gelijk 2 klaplongen :-(
Whahahahaha moet kunnen...slechter als nu kan niet!!!
remco k
 remco k - zaterdag 02 november 2013 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 21:25 schreef pth het volgende:

[..]

Je krijgt een hand als je voorspelling uit komt, maar ben bang dat het niet meer dan een 'natte droom' is. Als die fantastische jeugd er al is, dan moeten ze gewoon in Ajax 1 staan of ze nu 16, 17 of 18 zijn. Dat is Ajax, dat is de Amsterdamse bluf van weleer. Dit, dit is om te janken.
Alleen met een elftal vol talenten ga je de wereld niet veroveren..

En jij gaat mij niet vertellen dat Fischer, Andersen, Veltman, Denswill en Boilesen geen grote talenten zijn..

Het probleem zit hem gewoon in de vorm van de spelers die bepalend moeten zijn..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 02 november 2013 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 22:06 schreef Eide het volgende:
Overigens heeft de discussie over transfers niet zo heel veel zin, gedane zaken nemen geen keer. De blik moet op de toekomst liggen en zien hoe het beter kan dan nu. Met het onregelmatige presteren op de andere velden is er nog altijd geen man overboord maar er moet wel iets gaan gebeuren.

Andersen: Zie ik graag slagen maar heb ik sinds zijn 1e basisplek nog geen geslaagde actie zien maken. Vervangen door Schone (pass, afstandschot, vrije trap, corners) lijkt me initieel.

Serero: Wisselvallig maar toch vooral niet beslissend. Hopen op een snelle terugkeer van Duarte of kansen voor Klaassen. Persoonlijk blijf ik hopen op een kansje voor Bojan op 10 rond Siem de Jong.

Sightorsson: Vervangen voor Hoessen. Gewoon durven met zo'n jongen. En dan in de combinatie met Bojan en Siem!

Verder hoop ik (dat ik dat nog ga zeggen) op een snelle terugkeer van Moisander en Ligeon. Blind op CVM houden en Boilesen op LB.

Ik ben nog niet eerder voor een complete omzetting geweest maar op dit moment kan het nauwelijks slechter. Ajax moet gewoon gaan zoeken naar verbetring en dat gaat niet alleen met vertrouwen. Overigens zou ik tegen Celtic nog niet teveel omgooien.
Helemaal eens Eide...deze veranderingen toepassen....inderdaad niet te veel veranderen tegen Celtic want deze wedstrijd komt te vroeg....
Eide
 Eide - zaterdag 02 november 2013 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 22:12 schreef remco k het volgende:

[..]

En jij gaat mij niet vertellen dat Fischer, Andersen, Veltman, Denswill en Boilesen geen grote talenten zijn..

Het probleem zit hem gewoon in de vorm van de spelers die bepalend moeten zijn..
Vorm en grote man in de ploeg die het allemaal regeld. En die grote meneer mist Ajax enorm in mijn ogen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 02 november 2013 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 22:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Aangevuld met internationale ervaring die strijd leveren....
Eide
 Eide - zaterdag 02 november 2013 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 22:15 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Helemaal eens Eide...deze veranderingen toepassen....inderdaad niet te veel veranderen tegen Celtic want deze wedstrijd komt te vroeg....
Met name het spelen met Hoessen is een heel ander verhaal dan met Sightorsson. Dat moet je wel op trainen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 02 november 2013 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 22:15 schreef Eide het volgende:

[..]

Vorm en grote man in de ploeg die het allemaal regeld. En die grote meneer mist Ajax enorm in mijn ogen.
Die grote meneer zit op de bank in spanje....Maduro!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 02 november 2013 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 22:16 schreef Eide het volgende:

[..]

Met name het spelen met Hoessen is een heel ander verhaal dan met Sightorsson. Dat moet je wel op trainen.
Dat klopt maar ik denk dat hij beter past in ons systeem...is voetballend verder als Sigthorsson....dus denk ik dat hij redelijk snel zijn meerwaarde kan brengen...waarom niet met hem starten tegen Celtic ??
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 02 november 2013 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 22:17 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Kraak kraak....je plaat blijft hangen....schei toch uit met je Maduro gek
tedje339
 tedje339 - zaterdag 02 november 2013 - 22:25   quote  deeplink  
jullie hebben het over jeugt, maar welke jeugt, ik zie geen enkele goede jeugt speler, waar moet dat heen, dat word echt een ramp seizoen.
cajax
 cajax - zaterdag 02 november 2013 - 22:25   quote  deeplink  
Soms heb ik wel eens de vraag : Heeft Ajax nu 4 of 5 spelers uit vorm, of horen deze spelers niet bij Ajax omdat Ajax toch niet sterker en beter wordt ????????
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 02 november 2013 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 22:20 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Kraak kraak....je plaat blijft hangen....schei toch uit met je Maduro gek
dat krijg je als je boven de 50 bent ;-) maar hoe meer je het laat weten hoe eerder dat hij komt...de Boer zit nu mee te lezen...echt waar!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 02 november 2013 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 22:26 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

dat krijg je als je boven de 50 bent ;-) maar hoe meer je het laat weten hoe eerder dat hij komt...de Boer zit nu mee te lezen...echt waar!!
Die zit voor 1.5 miljoen in spanje....bij Ajax hooguit 1 miljoen.....voor die 5 ton houdt hij de bank wel warm....paar scheten erbij om het op temperatuur te houden
Eide
 Eide - zaterdag 02 november 2013 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 22:17 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ach welnee. Maduro is helemaal geen leider. Had zeer zeker nuttig kunnen zijn maar ook niet meer dan dat.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 02 november 2013 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 22:33 schreef Eide het volgende:

[..]

Ach welnee. Maduro is helemaal geen leider. Had zeer zeker nuttig kunnen zijn maar ook niet meer dan dat.
Wie dan wel ??
tedje339
 tedje339 - zaterdag 02 november 2013 - 22:38   quote  deeplink  
hoi nenam had ik maar niet uit de kroeg wegegaan, en thuis me zitten dood ergeren, wat een tering voet bal, kost me nog honderd euro ook, ik had op ajax gewed.
donny_black
 donny_black - zaterdag 02 november 2013 - 22:38   quote  deeplink  
Is Frank de Boer niet gewoon een enorme paardenlul, met zijn bal mag niet naar voren geschoten worden tactiek ???
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 02 november 2013 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 22:36 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Wie dan wel ??
Chivu....hehehe, nee zou het niet weten
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 02 november 2013 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 22:38 schreef tedje339 het volgende:
hoi nenam had ik maar niet uit de kroeg wegegaan, en thuis me zitten dood ergeren, wat een tering voet bal, kost me nog honderd euro ook, ik had op ajax gewed.
Das kut ouwe....ik zou niet gauw op Ajax wedden....ja in '95 wel....nu niet meer
cajax
 cajax - zaterdag 02 november 2013 - 22:42   quote  deeplink  
En De Boer zegt maar steeds, dat hij met Ajax een visie heeft voor de toekomst. Wij willen dat Ajax maatregelen neemt en iedere wedstrijd nu gaat winnen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 02 november 2013 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 22:38 schreef donny_black het volgende:
Is Frank de Boer niet gewoon een enorme paardenlul, met zijn bal mag niet naar voren geschoten worden tactiek ???
Misschien even van het 433 systeem afstappen....tot de winterstop
cajax
 cajax - zaterdag 02 november 2013 - 22:49   quote  deeplink  
Ja, dat kan. Een type van 343, of 451 kan ook een mogelijkheid zijn.
tedje339
 tedje339 - zaterdag 02 november 2013 - 22:50   quote  deeplink  
ja maar ik ben nou 1 maal een gokker, ouwe, maar ik verlies niet altijd,maar ik ben altijd dood ziek als ajax verliest, ik zal ook altijd suporter blijven ook als het slecht gaat -mijn vrouw verklaart me gek voor als ik zo aan het schelden gaat als het slecht gaat.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 02 november 2013 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 22:50 schreef tedje339 het volgende:
ja maar ik ben nou 1 maal een gokker, ouwe, maar ik verlies niet altijd,maar ik ben altijd dood ziek als ajax verliest, ik zal ook altijd suporter blijven ook als het slecht gaat -mijn vrouw verklaart me gek voor als ik zo aan het schelden gaat als het slecht gaat.
Dan heb je geluk....mijn vrouw is een fanatieke Feijenoorder
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 02 november 2013 - 22:53   quote  deeplink  
En dat kolere jong (20) dat hier woont ook
tedje339
 tedje339 - zaterdag 02 november 2013 - 23:00   quote  deeplink  
ha ha nenam dan heb jij het zeker moeilijk, mijn vrouw geeft niet om voet bal, maar feyenoord wint morgen ook niet dat weet ik zeker zeg maar tegen je vrouw ha ha
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 02 november 2013 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 23:00 schreef tedje339 het volgende:
ha ha nenam dan heb jij het zeker moeilijk, mijn vrouw geeft niet om voet bal, maar feyenoord wint morgen ook niet dat weet ik zeker zeg maar tegen je vrouw ha ha
Ik zeg 2-2....maar moeten morgen naar Helmond (verjaardag) dus zullen niks zien.....vind ik niet erg ;-)
Els
 Els - zaterdag 02 november 2013 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 22:53 schreef Nenam_tiL het volgende:
En dat kolere jong (20) dat hier woont ook
:lol:
Eide
 Eide - zaterdag 02 november 2013 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 21:01 schreef Brandje het volgende:

[..]

Onzin. Anticiperen noem je dat. Het spel lezen. Er rekening mee houden dat het mis kan gaan.Je gaat namelijk altijd naar de gevaarlijkste situatie. Niet sterk van Veltman. Maar ik zei al je mag van hem fouten verwachten maa het is te simpel. Mij god wat is onze afleiding naar een bedroevend niveau gedaald
Kijk de samenvatting nog eens. Veltman heeft Piazon nog bij zich, hij stapt wel in maar kan Piazon ook niet loslaten. Daar doet Veltman helemaal niets fout.
tedje339
 tedje339 - zaterdag 02 november 2013 - 23:07   quote  deeplink  
ik heb ook 2-2 in me sport poler staan
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 02 november 2013 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 23:07 schreef tedje339 het volgende:
ik heb ook 2-2 in me sport poler staan
tedje....great spirit....komt goed ouwe ;-)
tedje339
 tedje339 - zaterdag 02 november 2013 - 23:12   quote  deeplink  
ik ga weer wel te ruste ajax vrienden.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Vitesse (zaterdag 2 november 2013, 18:45): 0 - 1

0.0082488