BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Vitesse (zaterdag 2 november 2013, 18:45): 0 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 02 november 2013 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 23:07 schreef tedje339 het volgende:
ik heb ook 2-2 in me sport poler staan
Welke pooler doe jij mee ??
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 02 november 2013 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 23:12 schreef tedje339 het volgende:
ik ga weer wel te ruste ajax vrienden.
goede nacht rust ouwe
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 02 november 2013 - 23:22   quote  deeplink  
Zo, dat was me het avondje ajax wel weer.....
Veldman goed, Denswil slecht, Blind goed, Cillessen goed.
Eeuwig breed tikken......
alles omgooien: Fisher, Sigthorson en Andersen eruit en geef Sana, Hoesen en een jeugdvleugelspeler (weet ff geen naam) vertrouwen. Achter en midden hopen op spoedige terugkeer van Moisander, Duarte en Ligeon....

Ach, ik weet het ook niet meer.....

ajax 4ever!!!
tedje339
 tedje339 - zaterdag 02 november 2013 - 23:22   quote  deeplink  
ik speel enkel deze comptie, nederlandse ik sta 454 the0 schults
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 02 november 2013 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 23:22 schreef tedje339 het volgende:
ik speel enkel deze comptie, nederlandse ik sta 454 the0 schults
Niet bij headliner cafe dus....jammer
tedje339
 tedje339 - zaterdag 02 november 2013 - 23:30   quote  deeplink  
ja wel bij headliner maar ik sta nou 502
Eide
 Eide - zaterdag 02 november 2013 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 22:36 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Wie dan wel ??
Chivu is een voorbeeld, maar ook een Heitinga. Als je naar m'n droomlijstje vraagt kom ik overigens dan snel op Seedorf. Had er veel voor overgehad om die nog 2 seizoenen in Amsterdam te zien dan bij Botofago.

Maar realistisch denk ik een Chivu of een Heitinga.
Robinho
 Robinho - zaterdag 02 november 2013 - 23:47   quote  deeplink  
Geduld hebben is moeilijk, net als wachten. Houd moed! Komt allemaal op zn pootjes terecht, zelfs de titel pakken we
Vincent1970
 Vincent1970 - zaterdag 02 november 2013 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 23:39 schreef Eide het volgende:

[..]

Chivu is een voorbeeld, maar ook een Heitinga. Als je naar m'n droomlijstje vraagt kom ik overigens dan snel op Seedorf. Had er veel voor overgehad om die nog 2 seizoenen in Amsterdam te zien dan bij Botofago.

Met respect Eide, Chivu is 33 dacht ik en Heitinga 30. Heitinga zou nog kunnen, maar ik verbaasde me vanavond over de enorme ruimte achter de verdediging bij Ajax. Is dat nog te belopen voor Heitinga?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 02 november 2013 - 23:49   quote  deeplink  
quote:

[..]

Heitinga is niet meer de Heitinga van vroeger....de CVM is de spil van het elftal...daar hebben we een probleem...Poulsen is op leeftijd en dat is soms wel te zien....Blind doet het daar niet onaardig maar dat moet zijn tijd hebben....vindt hem ergens te groen voor die positie....Chivu hebben we niet nodig omdat we 4 centrale verdeigers hebben die het geen van allen niet slecht doen...uitblinker is in mijn ogen Veltman...die is nu al beter als Alderweireld....ja Seedorf die kan nog makkelijk twee jaar mee maar op zijn positie hebben we Duarte....ik zie Maduro als een goede CVM...is een international en zou wel terug willen....hij is zowel verdedigend als aanvallend goed.....zou zich graag willen bewijzen en kent de club....smaken verschillen zoals je ziet...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 02 november 2013 - 23:55   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ik denk dat je Daley op die plek moet zetten.....tot aan de winterstop....en misschien daarna ook
Stanley
 Stanley - zondag 03 november 2013 - 00:02   quote  deeplink  
Ik herhaal mijn voorspelling van een paar maanden geleden maar weer, hier op het forum...

Dit ajax zie ik 3de of 4de worden in de Mickey Mouse Eredivisie en laatste in CL poule eindigen!

Ook nu tegen vitas... zegt de boer weer dat er gewonnen had kunnen worden, maar wat zegt het
over je team als dit telkens niet gebeurd???????

Enneh.... geen aankopen nodig, zei Overmars. Hahahaha, wie heeft er nou verstand van voetbal?

Is hij nu zo dom? Of zijn wij zo slim?
Eide
 Eide - zondag 03 november 2013 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 23:48 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

Met respect Eide, Chivu is 33 dacht ik en Heitinga 30. Heitinga zou nog kunnen, maar ik verbaasde me vanavond over de enorme ruimte achter de verdediging bij Ajax. Is dat nog te belopen voor Heitinga?
Waarom niet? Als hij goed voor z'n lichaam zorgt kan je tot 35 als verdediger prima mee. Op pure snelheid misschien niet maar dat missen vrijwel alle verdedigers toch wel, bovendien heb je Veltman of Desnwil voor de directe mandekking en is die ervaren CV dan de man die de vrije ruimtes afdekt en eigenlijk al veel oplost voor het ontstaat.
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 03 november 2013 - 00:21   quote  deeplink  
1 ding is wel duidelijk; wij zijn slimmer en zij zijn absoluut dommer....
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 03 november 2013 - 00:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 november 2013 - 00:02 schreef Stanley het volgende:
Ik herhaal mijn voorspelling van een paar maanden geleden maar weer, hier op het forum...

Dit ajax zie ik 3de of 4de worden in de Mickey Mouse Eredivisie en laatste in CL poule eindigen!

Ook nu tegen vitas... zegt de boer weer dat er gewonnen had kunnen worden, maar wat zegt het
over je team als dit telkens niet gebeurd???????

Enneh.... geen aankopen nodig, zei Overmars. Hahahaha, wie heeft er nou verstand van voetbal?

Is hij nu zo dom? Of zijn wij zo slim?
Dit is gebaseerd op?
Als je zegt het spel of de resultaten dan moet je even kijken naar de concurent uit eindhoven, die begonnen zeer sterk aan het begin van het seizoen. Nu hebben ze moeite om van zwolle te winnen. Vorm zegt niks, de potentie die is er wel degelijk.

Fisher en Andersen zijn grote talenten uit Denemarken
Cillissen is de beste doelman van de eredivisie.
Denswil en Veltman hebben de potentie om goede verdedigers te worden.
Blind is de beste linksback van oranje.
Sigthorson is niet zo slecht als jullie hier beschrijven want met ijsland is hij de drijvende kracht.
Siem de jong, de meest ervaren speler van Ajax naast Poulsen.

Vorm komt te voet en gaat weg te paard.
Zeker als de ervaren man die de kar moet trekken maar 23 is.
Begin van het seizoen zei men over psv dat het leuk speelde en goeie resultaten haalde. Met de kanttekening dat ze dit niet het hele seizoen vast konden houden. Vanwege de leeftijd. 2 Maande later zit Psv in een crisis.

Iedereen ziet heus wel dat het even niet mee zit.
Maar ajax had ook kunnen winnen.
Daar zijn er veel van dit seizoen die we hadden kunnen winnen maar het niet deden. Maar daar liggen dan wel verschillende redenen voor te bedenken.
Scheids die een pingel geeft in de laatste minuut(ac milan), Publiek fluit(Heerenveen), keeper die blundert(groningen), een rode kaart(az), geen kansen creëren(rkc), kansen niet benutten(celtic), kansen weggeven door slecht verdedigen(vitesse), niet de bal willen uitschieten(psv). Alle maal verschillende redenen waarom ajax niet won.

als het nou elke keer het zelfde lag dan had ik wel ergens de vinger op kunnen leggen.

Met aankopen word je team niet meteen beter, wel als de spelers in vorm raken die er nu zijn. Of dacht je dat je maduro een speler is die wel in vorm is? Of een anita, die meteen de vorm omhoog brengt. Maduro heeft al jaren niet veel wedstrijden meer gespeeld, anita zit sinds zijn vertrek op de bank bij newcastle, zal ook niet in vorm terugkeren. Dan moet je dus wachten tot dat ze invorm zijn. Dan kan je dus net zo goed gewoon wachten tot dat ze wel weer invorm zijn. Messi scoort 4 wedstrijden achter me kaar niet, ohoh hij is niet invorm, meteen op de bank? Messi kan het niet meer, Messi komt naar Ajax om in de eredivisie het reccor van Coen dillen aan fladderen de schieten. Onzin. Jullie kunnen dromen naar aankopen die komen niet. Ajax gaat het met jeugd doen en daar horen zulke wedstrijden bij.
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 03 november 2013 - 01:09   quote  deeplink  
Fischer en Anderen scoren weinig en kunnen moeilijk een speler uitspelen. Aantal goede voorzetten is uiterst beperkt.
Denswil heeft in de afgelopen 4 wedstrijden diverse fouten gemaakt wat diverse tegengoals opleverde.
Sigthorson heeft niet de scherpte en kwaliteit om zelfstandig veel te scoren.
Siem de jong maakt meer fouten dan ooit en heeft inmiddels wel zijn slechste vorm ooit te pakken.
Het gaat niet om wat eventueel zou kunnen, het gaat om de feiten. En die tellen. En niet wat eventueel in de toekomst of later mogelijk is. Het gaat om nu, en nu faalt dit Ajax helaas meer dan ooit.

Wat zijn volgens jou de redenen dat Ajax nu zoveel minder is dan een aantal maand geleden ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 november 2013 door Bobby1972 --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 03 november 2013 - 01:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 november 2013 - 00:59 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Dit is gebaseerd op?
Als je zegt het spel of de resultaten dan moet je even kijken naar de concurent uit eindhoven, die begonnen zeer sterk aan het begin van het seizoen. Nu hebben ze moeite om van zwolle te winnen. Vorm zegt niks, de potentie die is er wel degelijk.

Sigthorson is niet zo slecht als jullie hier beschrijven want met ijsland is hij de drijvende kracht.

Begin van het seizoen zei men over psv dat het leuk speelde en goeie resultaten haalde. Met de kanttekening dat ze dit niet het hele seizoen vast konden houden. Vanwege de leeftijd. 2 Maande later zit Psv in een crisis.

Daar zijn er veel van dit seizoen die we hadden kunnen winnen maar het niet deden. Maar daar liggen dan wel verschillende redenen voor te bedenken.
Scheids die een pingel geeft in de laatste minuut(ac milan), Publiek fluit(Heerenveen), keeper die blundert(groningen), een rode kaart(az), geen kansen creëren(rkc), kansen niet benutten(celtic), kansen weggeven door slecht verdedigen(vitesse), niet de bal willen uitschieten(psv). Alle maal verschillende redenen waarom ajax niet won.

als het nou elke keer het zelfde lag dan had ik wel ergens de vinger op kunnen leggen.

Met aankopen word je team niet meteen beter, wel als de spelers in vorm raken die er nu zijn. Of dacht je dat je maduro een speler is die wel in vorm is? Of een anita, die meteen de vorm omhoog brengt. Maduro heeft al jaren niet veel wedstrijden meer gespeeld, anita zit sinds zijn vertrek op de bank bij newcastle, zal ook niet in vorm terugkeren. Dan moet je dus wachten tot dat ze invorm zijn. Dan kan je dus net zo goed gewoon wachten tot dat ze wel weer invorm zijn. Messi scoort 4 wedstrijden achter me kaar niet, ohoh hij is niet invorm, meteen op de bank? Messi kan het niet meer, Messi komt naar Ajax om in de eredivisie het reccor van Coen dillen aan fladderen de schieten. Onzin. Jullie kunnen dromen naar aankopen die komen niet. Ajax gaat het met jeugd doen en daar horen zulke wedstrijden bij.
Ik ben blij dat jij ook altijd postief blijft. Ik ben eigenlijk ook wel zo, maar ik vind nu wel dat je een aantal spelers best mag vervangen door anderen en die het vertrouwen geven. Of dat echt de oplossing is weet ik niet, maar er moet even iets gebeuren heb ik het idee...
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 03 november 2013 - 01:23   quote  deeplink  
Vermeer kan volgend jaar maar beter een andere ploeg gaan uitzoeken. Ik vind het wel triest voor hem hoe het gelopen is. En nee ik ben niet vergeten dat hij vorig seizoen het goed heeft gedaan voor ajax.
Peter1956
 Peter1956 - zondag 03 november 2013 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 21:02 schreef Eide het volgende:

[..]

Ahum, 13e in '65, 6e in '00... niet overdrijven nu.
Na vanmiddag 7e?
riveco
 riveco - zondag 03 november 2013 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 22:44 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Misschien even van het 433 systeem afstappen....tot de winterstop
Met spelers uit vorm, helpt het echt niet om dan ook nog eens een ander systeem te spelen hoor, want dan hebben ze helemaal geen vastigheid
riveco
 riveco - zondag 03 november 2013 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 22:50 schreef tedje339 het volgende:
ja maar ik ben nou 1 maal een gokker, ouwe, maar ik verlies niet altijd,maar ik ben altijd dood ziek als ajax verliest, ik zal ook altijd suporter blijven ook als het slecht gaat -mijn vrouw verklaart me gek voor als ik zo aan het schelden gaat als het slecht gaat.
Als je doodziek bent als Ajax verliest, kun je misschien juist beter tegen ze wedden.
Als ze dan verliezen heb je in ieder geval 100 euro's in je zak haha
riveco
 riveco - zondag 03 november 2013 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 23:49 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Heitinga is niet meer de Heitinga van vroeger....de CVM is de spil van het elftal...daar hebben we een probleem...Poulsen is op leeftijd en dat is soms wel te zien....Blind doet het daar niet onaardig maar dat moet zijn tijd hebben....vindt hem ergens te groen voor die positie....Chivu hebben we niet nodig omdat we 4 centrale verdeigers hebben die het geen van allen niet slecht doen...uitblinker is in mijn ogen Veltman...die is nu al beter als Alderweireld....ja Seedorf die kan nog makkelijk twee jaar mee maar op zijn positie hebben we Duarte....ik zie Maduro als een goede CVM...is een international en zou wel terug willen....hij is zowel verdedigend als aanvallend goed.....zou zich graag willen bewijzen en kent de club....smaken verschillen zoals je ziet...
Ben jij zaakwaarnemer van die Maduro of zo? pleur toch eens op en kijk om je heen voor een normale naam. Maduro is net zo traag als Blind, dan is blind verdedigend nog beter als Maduro en Beide kunnen ze tactisch goed overweg met de ruimtes. Dus kom eens met een speler die echt wat toe voegt.
riveco
 riveco - zondag 03 november 2013 - 10:58   quote  deeplink  
quote:

[..]

Dit is gebaseerd op?

Leuk stukje
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 03 november 2013 - 11:28   quote  deeplink  
Ik denk ook dat de Boer niet zomaar een ander spel kan en wil spelen. Dus blijft er 1 optie over om door te gaan met het huidige systeem. En dat is kwalitatief betere spelers kopen zodat je je vertrouwde spel wel met resultaten kunt verbinden.
drik
 drik - zondag 03 november 2013 - 11:46   quote  deeplink  
Ik vindt niet dat ze het kunnen verkopen om zo verder te gaan je houdt toch je supporters voor de gek het kapitaal moet op het veld staan . Wel verantwoord dan niet alles verkwisten maar zorgvuldig kopen dus geen Tadic is te duur maar kijk eens naar Kostic en heb je vrijdag Sno zien voetballen een jaar niet gespeeld was toch klasse als C V M
Stanley
 Stanley - zondag 03 november 2013 - 11:55   quote  deeplink  
quote:

[..]

Dit is gebaseerd op?

Begin van het seizoen zei men over psv dat het leuk speelde en goeie resultaten haalde. Met de kanttekening dat zelfs dit niet het hele seizoen vast konden houden. Vanwege de leeftijd. 2 Maande later zit Psv in een crisis.

Dit is gebaseerd op gezond verstand mijn ajaxvriend.

Als je basis ervaren is en van een kwalitatief goed niveau. .... Kan je een aantal talenten binnen het team gedoseerd laten rijpen.
Plus zorg je dat de contractuele voorwaarden in orde zijn. Zodat eenmaal door de leerperiode heen er nog een aantrekkelijke
transfersom te eisen valt.

Nu is onze basis onervaren jeugd dat iedere week vallend met opstaan kwa resultaten faalt. Maar zich wel ontwikkelt. Zover
Ik heb begrepen loopt Fischer zijn contact bijvoorbeeld af in 2015 en is er van beide kanten nog geen haast om te verlengen.

Gevolg hopeloos falen maar wel ontwikkelen iedere week en over anderhalf seizoen voor een prikkie weg!

Wij als supporter mogen wekelijks toekijken hoe dit team zich kwakkelend ontwikkeld, terwijl ons werd beloofd dat wij weer
zouden geen meetellen op Europees niveau. Er moest en zou doorgeselecteerd worden en dat is nu precies wat er niet gebeurd!

Verder vind ik het verontrustend dat ik tegenstrijdige verhalen telkens moet lezen van de heren. Maar nog erger vind ik het
dat zij ons willen laten geloven dat het zo goed is. En dat er geen aankopen nodig zijn. ....

Als supporter sta ik ook in slechte tijden achter mijn club. Maar dan wil ik wel een open, eerlijk en logisch verhaal vanuit de
club. .... Wat weer vertrouwen schept dat het werkelijk goed gaat komen! !!!
nora
 nora - zondag 03 november 2013 - 11:57   quote  deeplink  
Hopelijk komen heel snel Bojan en Duarte terug, die kunnen net het verschil maken.
Maar ik moet toch al die positievelingen wel opmerkzaam maken dat de vorm er inderdaad niet is maar dat we ook niet een klasse selectie hebben.
joduh
 joduh - zondag 03 november 2013 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 november 2013 - 11:55 schreef Stanley het volgende:

[..]

Als je basis ervaren is en van een kwalitatief goed niveau. .... Kan je een aantal talenten binnen het team gedoseerd laten rijpen.
Plus zorg je dat de contractuele voorwaarden in orde zijn. Zodat eenmaal door de leerperiode heen er nog een aantrekkelijke

Nu is onze basis onervaren jeugd dat iedere week vallend met opstaan kwa resultaten faalt. Maar zich wel ontwikkelt. Zover
Ik heb begrepen loopt Fischer zijn contact bijvoorbeeld af in 2015 en is er van beide kanten nog geen haast om te verlengen.

Gevolg hopeloos falen maar wel ontwikkelen iedere week en over anderhalf seizoen voor een prikkie weg!

Wij als supporter mogen wekelijks toekijken hoe dit team zich kwakkelend ontwikkeld, terwijl ons werd beloofd dat wij weer
zouden geen meetellen op Europees niveau. Er moest en zou doorgeselecteerd worden en dat is nu precies wat er niet gebeurd!

Verder vind ik het verontrustend dat ik tegenstrijdige verhalen telkens moet lezen van de heren. Maar nog erger vind ik het
dat zij ons willen laten geloven dat het zo goed is. En dat er geen aankopen nodig zijn. ....

Als supporter sta ik ook in slechte tijden achter mijn club. Maar dan wil ik wel een open, eerlijk en logisch verhaal vanuit de
yep ouwe
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 03 november 2013 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 november 2013 - 01:09 schreef Bobby1972 het volgende:
Fischer en Anderen scoren weinig en kunnen moeilijk een speler uitspelen. Aantal goede voorzetten is uiterst beperkt.
Denswil heeft in de afgelopen 4 wedstrijden diverse fouten gemaakt wat diverse tegengoals opleverde.
Sigthorson heeft niet de scherpte en kwaliteit om zelfstandig veel te scoren.
Siem de jong maakt meer fouten dan ooit en heeft inmiddels wel zijn slechste vorm ooit te pakken.
Het gaat niet om wat eventueel zou kunnen, het gaat om de feiten. En die tellen. En niet wat eventueel in de toekomst of later mogelijk is. Het gaat om nu, en nu faalt dit Ajax helaas meer dan ooit.

Wat zijn volgens jou de redenen dat Ajax nu zoveel minder is dan een aantal maand geleden ?
De reden die ik aan voer is aantal spelers die uitvorm zijn. Dat is niet het gebrek aan kwaliteit maar aan ervaring en jeugdigheid.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 03 november 2013 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 november 2013 - 01:12 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Ik ben blij dat jij ook altijd postief blijft. Ik ben eigenlijk ook wel zo, maar ik vind nu wel dat je een aantal spelers best mag vervangen door anderen en die het vertrouwen geven. Of dat echt de oplossing is weet ik niet, maar er moet even iets gebeuren heb ik het idee...
Speler die uit vorm was en een vervanger voor hem klaar stond, die is ook daadwerkelijk vervangen. Vermeer is toch gepasseerd. De vervanger die was er en die andere spelers die niet in vorm zijn daar zijn geen vervangers voor. Of die zijn er wel maar die zijn nog jonger of nog slechter in vorm of hebben nog minder ervaring of wachten op hun debuut. Spelers die wachten op een debuut die wil je het liefst laten debuteren in een lopend elftal.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 03 november 2013 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 november 2013 - 11:55 schreef Stanley het volgende:

[..]

Ik ben met je eens dat je ervaring mist, die nuttig is. Maar hoe haal je ervaring binnen of houd je die binnen als het buitenland met miljoen staan te zwaaien. Alderweireld en Eriksen hadden best hun contract kunnen verlengen maar ze willen graag naar het buitenland. Tijden zijn voorbij dat spelers tot hun 28ste bij ajax blijven. Of dat ze op hun 28ste terug komen
Ajax haalt zulke spelers op in het buitenland om ze daarna met winst te verkopen. Spelers komen naar ajax omdat het verleden heeft uitgewezen dat ajax de juiste club is om naar de top te komen. Ze komen niet naar ajax omdat ajax zo mooie club is.

Bericht van een paar weken terug, Ronald de boer ziet veel goede talenten binnen ajax lopen en die spelen binnen 2 jaar in ajax 1. http://ajax1.nl/archief/de-boer-ajax-heeft-veel-supertalenten/

Dat was geen goed bericht volgens jou? Of wil je graag iets op korte termijn, terwijl de spelers die je haalt niet voor korte termijn zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 november 2013 door Positieve Arrogantie --
remco k
 remco k - zondag 03 november 2013 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 22:15 schreef Eide het volgende:

[..]

Vorm en grote man in de ploeg die het allemaal regeld. En die grote meneer mist Ajax enorm in mijn ogen.
Ach, volgens velen hier was ook Eriksen niet die man en was ie onbelangrijk, en nu was ineens bleek die volgens dezelfde mensen onmisbaar..
remco k
 remco k - zondag 03 november 2013 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 22:44 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Misschien even van het 433 systeem afstappen....tot de winterstop
Voor de korte termijn ja, voor de lange termijn zou dat heel dom zijn.. Zeker aangezien Ajax gewoon 4-3-3 wil spelen..
Stanley
 Stanley - zondag 03 november 2013 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 november 2013 - 13:08 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ik ben met je eens dat je ervaring mist, die nuttig is. Maar hoe haal je ervaring binnen of houd je die binnen als het buitenland met miljoen staan te zwaaien. Alderweireld en Eriksen hadden best hun contract kunnen verlengen maar ze willen graag naar het buitenland. Tijden zijn voorbij dat spelers tot hun 28ste bij ajax blijven. Of dat ze op hun 28ste terug komen
Ajax haalt zulke spelers op in het buitenland om ze daarna met winst te verkopen. Spelers komen naar ajax omdat het verleden heeft uitgewezen dat ajax de juiste club is om naar de top te komen. Ze komen niet naar ajax omdat ajax zo mooie club is.

Bericht van een paar weken terug, Ronald de boer ziet veel goede talenten binnen ajax lopen en die spelen binnen 2 jaar in ajax 1. http://ajax1.nl/archief/de-boer-ajax-heeft-veel-supertalenten/

Dat was geen goed bericht volgens jou? Of wil je graag iets op korte termijn, terwijl de spelers die je haalt niet voor korte termijn zijn.
Je gaat totaal voorbij aan de kern van mijn reactie.

Een blinde ziet dat we ervaring missen en dat jij het op dit vlak met mij eens bent is niet zo spannend!
Stanley
 Stanley - zondag 03 november 2013 - 15:02   quote  deeplink  
En bovendien heb ik nergens een officieel statement gehoord of gelezen dat ajax bewust de komende twee jaar pas op de plaats gaat maken. ...
remco k
 remco k - zondag 03 november 2013 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 november 2013 - 15:02 schreef Stanley het volgende:
En bovendien heb ik nergens een officieel statement gehoord of gelezen dat ajax bewust de komende twee jaar pas op de plaats gaat maken. ...
Klopt, wel dat Ajax iedere 3 jaar de titel behoort te winnen.. En dat het dus ook zomaar twee jaar eens niet zal gebeuren, ook dat kan..
Peter1956
 Peter1956 - zondag 03 november 2013 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 november 2013 - 15:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Klopt, wel dat Ajax iedere 3 jaar de titel behoort te winnen.. En dat het dus ook zomaar twee jaar eens niet zal gebeuren, ook dat kan..
Lopen ze 20 a 30 mln mis aan CL inkomsten hadden/kan alsnog ze ook kunnen investeren. Win-win situatie lijkt mij
remco k
 remco k - zondag 03 november 2013 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 november 2013 - 15:09 schreef Peter1956 het volgende:

[..]

Lopen ze 20 a 30 mln mis aan CL inkomsten hadden/kan alsnog ze ook kunnen investeren. Win-win situatie lijkt mij
En dan ben je verzekerd van het kampioenschap ofzo???
Peter1956
 Peter1956 - zondag 03 november 2013 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 november 2013 - 15:28 schreef remco k het volgende:

[..]

En dan ben je verzekerd van het kampioenschap ofzo???
Zekerheid heb je niet nee, maar je laat wel blijken dat je er dan alles aan doet. Alles beter dan dit.
Stanley
 Stanley - zondag 03 november 2013 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 november 2013 - 15:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Kijk Remco, dit is nu waarom steeds meer mensen op dit forum jou een irritant en naar mannetje vinden!
Succes ermee.
remco k
 remco k - zondag 03 november 2013 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 november 2013 - 15:54 schreef Stanley het volgende:

[..]

Kijk Remco, dit is nu waarom steeds meer mensen op dit forum jou een irritant en naar mannetje vinden!
Succes ermee.
Volgens mij heb ik hier al eens eerder aangegeven dat dit me niet boeit..

Maar goed, wat klopt er niet van wat ik zeg dan??
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 03 november 2013 - 18:47   quote  deeplink  
Ik ben van mening dat Ajax met haar begroting ( grootste van ons land) en spelers ook zeker dit jaar voor de titel moeten gaan. Zeker omdat de rest ook zeer matig speelt. Wanneer je dan niet instaat bent om mee te doen is er geen sprake meer van pech of toeval. Dan is er duidelijk sprake van falen. En is er door de genomen beslissingen misgegokt. En die slaan niet op de visie die men hanteert. Maar puur gericht op de spelers die erbij zijn gekomen en niet dat gene brengen wat verwacht werd. En 2 het gepruts van Overmars waardoor Ajax niet meer kon anticiperen op de verkoop van Alderweireld en Eriksen. Dit zijn fouten die volledig los staan van het beleid. En van mij mag je daar mensen op afrekenen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 november 2013 door Bobby1972 --
remco k
 remco k - zondag 03 november 2013 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 november 2013 - 18:47 schreef Bobby1972 het volgende:
Ik ben van mening dat Ajax met haar begroting ( grootste van ons land) en spelers ook zeker dit jaar voor de titel moeten gaan. Zeker omdat de rest ook zeer matig speelt. Wanneer je dan niet instaat bent om mee te doen is er geen sprake meer van pech of toeval. Dan is er duidelijk sprake van falen. En is er door de genomen beslissingen misgegokt. En die slaan niet op de visie die men hanteert. Maar puur gericht op de spelers die erbij zijn gekomen en niet dat gene brengen wat verwacht werd. En 2 het gepruts van Overmars waardoor Ajax niet meer kon anticiperen op de verkoop van Alderweireld en Eriksen. Dit zijn fouten die volledig los staan van het beleid. En van mij mag je daar mensen op afrekenen.
Ajax heeft wel degelijk geanticipeerd op het vertrek van Eriksen en Alderweireld, of dat cht je dat vd Hoorn en Duarte voor de grap zijn gekomen?? Daarnaast zijn ook Fischer en Andersen gehaald voor die positie van Eriksen..

En ook maar meteen afrekenen met die mensen, 1 jaar zitten ze er?? En ze moesten er zo verschrikkelijk nodig van vrijwel alle Ajacieden komen te zitten.. En dan na 1 jaar al weer afrekenen??
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 03 november 2013 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 november 2013 - 15:54 schreef Stanley het volgende:

[..]

Succes ermee.
Dat roep ik al jaren ;-)
remco k
 remco k - zondag 03 november 2013 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 november 2013 - 21:06 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dat roep ik al jaren ;-)
Ach ja, we roepen allemaal weleens wat.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 03 november 2013 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 november 2013 - 21:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach ja, we roepen allemaal weleens wat.
Ja alleen ik val in herhaling....je bent irritant....
Pietje
 Pietje - zondag 03 november 2013 - 21:17   quote  deeplink  
En ik hoor zojuist Frank de Boer op de radio zeggen, dat hij het nu ook niet meer weet. Dat moet hij vooral zo zeggen, dat betekent over het algemeen het begin van het einde. Niet bijster verstandig, want daarmee geef je aan, dat er geen chemie meer is.
joduh
 joduh - zondag 03 november 2013 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 november 2013 - 21:17 schreef Pietje het volgende:
En ik hoor zojuist Frank de Boer op de radio zeggen, dat hij het nu ook niet meer weet. Dat moet hij vooral zo zeggen, dat betekent over het algemeen het begin van het einde. Niet bijster verstandig, want daarmee geef je aan, dat er geen chemie meer is.
hahahah wisten wij al veel eerder he pietekepietje?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 03 november 2013 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 november 2013 - 21:21 schreef joduh het volgende:

[..]

hahahah wisten wij al veel eerder he pietekepietje?
Jij hebt een glazen bol....ouwe gek
joduh
 joduh - zondag 03 november 2013 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 november 2013 - 21:23 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Jij hebt een glazen bol....ouwe gek
Hahaha nee man....wel slim! Maar dat ben jij ook!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Vitesse (zaterdag 2 november 2013, 18:45): 0 - 1

0.0093650