|
|
Pietje
|
|
|
quote: Klopt helemaal ;-) Echt stom om dat te roepen, dat hij het nu ook niet meer weet... Wie moet het dan weten?? Hij is toch de coach? Godver. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 03 november 2013 - 21:26 schreef Pietje het volgende:[..] Klopt helemaal ;-) Echt stom om dat te roepen, dat hij het nu ook niet meer weet... Wie moet het dan weten?? Hij is toch de coach? Godver. Joduh !!!.....voor 8 ton heb je hem |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Haha. Is ook niet veel ;-) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 03 november 2013 - 21:26 schreef Pietje het volgende:[..] Klopt helemaal ;-) Echt stom om dat te roepen, dat hij het nu ook niet meer weet... Wie moet het dan weten?? Hij is toch de coach? Godver. Ik denk dat hij gewoon hier eens moest lezen pietekepietje...... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Die nemen we nadat jij je handtekening heb gezet... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dat durft hij niet !!! ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Zal mij adoratie voor Joduh maar weer ff temperen voordat jullie zeggen dat ik weer in zijn hol zit.......alhoewel toch schijt an ;-) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: Heel erge domme uitspraak ja.... Maar geeft wel het falen toe ...... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 03 november 2013 - 21:34 schreef Nenam_tiL het volgende:Zal mij adoratie voor Joduh maar weer ff temperen voordat jullie zeggen dat ik weer in zijn hol zit.......alhoewel toch schijt an ;-) Ik gooi er volgende week de nenamburger speciaal tegenaan!!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hahahaha ben benieuwd....vooral naar dat speciale |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Overmars die in de laatste 2 dagen 2 spelers probeert te halen en nul op zijn rekest krijgt. Sorry, maar dat is gewoon slecht anticiperen. Ajax was bereid voor haar doen redelijk veel geld te betalen voor spelers. Waaronder van Ginkel. Nu blijkt van Hoorn ineens niet goed genoeg te zijn. Ook dan heb je een inschattingsfout gemaakt. Dit staat los van het beleid. Sorry Remco maar ik vind je standpunten totaal niet gegrond. Als je op die manier redeneert dan zou ik me kapot schamen. Ajax is de grootste club van ons land met de grootste begroting. We zijn geen 010 met financiële problemen. Wanneer je het dan presteert om naar dit onwaardige niveau te zakken faal je. En ga niet zeggen van dat moeten we incalculeren. Omdat er gezien de financiële situatie en spelers geen redenen zijn dat we een pas op de plaats moeten maken. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik ben benieuwd hoe de supporters de komende week gaan reageren in de Arena. En nee van mij hoeven ze niet gelijk te gaan fluiten. Maar juist zij krijgen wel heel weinig voor hun vaak zuur verdiende geld! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: +33000 nenamburgers speciaal |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 03 november 2013 - 21:41 schreef Bobby1972 het volgende:Overmars die in de laatste 2 dagen 2 spelers probeert te halen en nul op zijn rekest krijgt. Sorry, maar dat is gewoon slecht anticiperen. Ajax was bereid voor haar doen redelijk veel geld te betalen voor spelers. Waaronder van Ginkel. Nu blijkt van Hoorn ineens niet goed genoeg te zijn. Ook dan heb je een inschattingsfout gemaakt. Dit staat los van het beleid. Sorry Remco maar ik vind je standpunten totaal niet gegrond. Als je op die manier redeneert dan zou ik me kapot schamen. Ajax is de grootste club van ons land met de grootste begroting. We zijn geen 010 met financiële problemen. Wanneer je het dan presteert om naar dit onwaardige niveau te zakken faal je. En ga niet zeggen van dat moeten we incalculeren. Omdat er gezien de financiële situatie en spelers geen redenen zijn dat we een pas op de plaats moeten maken. yeah bobbie |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op zondag 03 november 2013 - 21:26 schreef Pietje het volgende:[..] Klopt helemaal ;-) Echt stom om dat te roepen, dat hij het nu ook niet meer weet... Wie moet het dan weten?? Hij is toch de coach? Godver. Pietje, ik hoop dat het slechts een subtiele hint is, dat hij nu toch echt die aanvallende versterkingen nodig heeft waar hij al een paar jaar om vraagt. ... Maar nimmer kwamen :-( |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 03 november 2013 - 21:43 schreef Bobby1972 het volgende:Ik ben benieuwd hoe de supporters de komende week gaan reageren in de Arena. En nee van mij hoeven ze niet gelijk te gaan fluiten. Maar juist zij krijgen wel heel weinig voor hun vaak zuur verdiende geld! meer fluiten,bij elke terugspeelbal en tikkie breed...... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hehehehe....heb je van de week nog dubbel functie gap??.....ik bedoel het omhoog kijken |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 03 november 2013 - 21:46 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Hehehehe....heb je van de week nog dubbel functie gap??.....ik bedoel het omhoog kijken yep,j vd heidenlaan in hilversum |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Bekend bij mij....is in noord....veel gevochten daar gap |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Slaap jij nog wel eens op een dag gap??....kan nooit veel zijn |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hahahaha....laat maar gap....ga wel over op pb modus ;-) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
ik ben wel erg nieuwsgierig. Echt niet openbaar....??;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hahahaha...niet dus ouwe ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
licht valt uit bij studio voetbal hahaha |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: ik ben niet nieuwsgierig..... dat zijn alle vrouwen man |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dat ben jij wel slome... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: hahaahah denk je sherlock? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Yep....ik ken je....hahahaha gelukkig wel |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Dus jij bent niet nieuwsgierig hoe onze trainer de boel weer aan het ballen krijgt? ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 03 november 2013 - 23:08 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Dus jij bent niet nieuwsgierig hoe onze trainer de boel weer aan het ballen krijgt? ;-) Hahaha.....we zijn al op pb modus Ronnie.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Dat had ik al begrepen ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Is relekster....en kunnen vrij uit lullen |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: rel ekster, mooie vogels ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Pffff....taal Gestapo....opbokken |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: hou toch op man. gewoon leuke woordspeling op jouw uitdrukking hahaha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Dlanor did it again ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Vergeef het je ouwe ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: mijn dank is groot ;--) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 03 november 2013 - 23:08 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Dus jij bent niet nieuwsgierig hoe onze trainer de boel weer aan het ballen krijgt? ;-) Nee, totaal niet.... Want gaat hem ook niet lukken haha...tenminste als ze met de huidige selectie doorgaan. Zijn stuk voor stuk middelmatige voetballers en kunnen iets beter worden door er een draaiend team van te maken misschien .....maar dat zal zelfs niet goed genoeg zijn om kampioen van deze Mickey mouse competitie te worden .... Portemonnee trekken is volgens mij het enige wat nu kan...... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 november 2013 - 15:51 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Waar baseren jullie de nederlaag van ajax op? Het slechte spel van ajax? of het slechte resultaat van ajax? Is vitesse daarin beter? De maand oktober is voorbij dus het feest kan beginnen! Ik zeg 5-2 Je doet je naam in ieder geval eer aan.
Maar even iets anders: Hebben we gewonnen?? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Wat een wedstrijd, wat een elftal, wat een prestatie! Echt top gespeeld mannen! Ik heb echt genoten en op het puntje van mijn stoel gezeten.
Als we zou doorgaan worden we zeker kampioen!
Pffffffffffffffffff |
|
|
|