BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Juist of niet juist.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nora
 nora - donderdag 31 oktober 2013 - 12:36   quote  deeplink  
Ryan Babel verliet Ajax in de zomerse transferperiode om aan de slag te gaan bij Kasimpasa, maar hij was graag langer bij de club gebleven. Dat heeft de aanvaller, die de Amsterdammers transfervrij verliet, laten weten via Twitter.

Ajax hoopte zich nog te kunnen versterken met een Nederlandse buitenspeler die in het buitenland speelt. Dat lukte echter niet. Babel had, zo doet een tweet vermoeden, echter graag nog een tijdje onder contract willen staan bij de landskampioen van Nederland.

"Je kunt moeilijk zeggen tegen een speler dat hij moet blijven als de club zelf niet geïnteresseerd is om je te behouden", zo liet de aanvaller los. Babel kwam afgelopen seizoen weer bij Ajax terecht, nadat hij zijn contract bij 1899 Hoffenheim had afgekocht. Bij de Duitsers kwam Babel zelden aan spelen toe.
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 31 oktober 2013 - 12:38   quote  deeplink  
Apart.. Welke van de twee moet je nu geloven.
Pietje
 Pietje - donderdag 31 oktober 2013 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 oktober 2013 - 12:36 schreef nora het volgende:
Ryan Babel verliet Ajax in de zomerse transferperiode om aan de slag te gaan bij Kasimpasa, maar hij was graag langer bij de club gebleven. Dat heeft de aanvaller, die de Amsterdammers transfervrij verliet, laten weten via Twitter.

Ajax hoopte zich nog te kunnen versterken met een Nederlandse buitenspeler die in het buitenland speelt. Dat lukte echter niet. Babel had, zo doet een tweet vermoeden, echter graag nog een tijdje onder contract willen staan bij de landskampioen van Nederland.

"Je kunt moeilijk zeggen tegen een speler dat hij moet blijven als de club zelf niet geïnteresseerd is om je te behouden", zo liet de aanvaller los. Babel kwam afgelopen seizoen weer bij Ajax terecht, nadat hij zijn contract bij 1899 Hoffenheim had afgekocht. Bij de Duitsers kwam Babel zelden aan spelen toe.
Ik heb Ryan Babel enkele maanden geleden toch echt zelf op de radio horen roepen, dat Ajax voor hem maar een tussenjaar was en dat hij zijn zinnen opnieuw op een buitenlands avontuur had gezet. NIET WAAR, dus.
nora
 nora - donderdag 31 oktober 2013 - 12:43   quote  deeplink  
Daarin is Ajax toch de fout in gegaan door o.a Babel te laten gaan en geen vervanger in huis te hebben, want op links hebben we Fischer in mijn ogen geen linkerspits en we hadden Boerrigter maar die is ook weg, want iedereen spreekt alleen over Eriksen en Toby, maar volgens mij is met Eriksen een bijna even belangrijke Babel vertrokken en in mindere mate Boerrigter, en wat we terug hebben gekregen is Duarte (talent) en Bojan aan de rechterkant.Dus zo verwonderlijk is het niet dat wij qua spel zo achteruit gegaan zijn er zijn teveel belangrijke spelers vertrokken en qua vergelijkbaar niveau te weinig ingekocht.
nora
 nora - donderdag 31 oktober 2013 - 12:45   quote  deeplink  
Tja Pietje de waarheid ligt in het midden misschien had hij toen al te horen gekregen dat Ajax hem geen contract wilde geven, ik persoonlijk was echt een fan van Babel sterk een goed schot daar stond iemand en dat kan ik nou niet echt ontdekken bij de huidige selectie.
Pietje
 Pietje - donderdag 31 oktober 2013 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 oktober 2013 - 12:45 schreef nora het volgende:
Tja Pietje de waarheid ligt in het midden misschien had hij toen al te horen gekregen dat Ajax hem geen contract wilde geven, ik persoonlijk was echt een fan van Babel sterk een goed schot daar stond iemand en dat kan ik nou niet echt ontdekken bij de huidige selectie.
Dat ben ik absoluut met je eens, nora. Ook ik was zeer gecharmeerd van Ryan Babel. In de Champions League wedstrijden heb ik met name Babel gevolgd: hij was een van de weinigen, die zich tegen de "grote" clubs staande wist te houden. Hij kon de bal vasthouden, er ging veel dreiging van hem uit. Jammer dat hij weg wilde. Hij liet echt zelf weten, dat hij per se na één jaar weg wilde. Misschien was dat de reden, dat hem geen nieuw contract werd aangeboden. Wat betreft Derk Boerigter ben ik het ook met je eens. Zijn eerste seizoen, tot aan zijn rugblessure, vond ik hem zeer opvallend, in positieve zin: snel, dreigend, veel goede assists en scorend vermogen. Het jaar daarop was hij niet inzetbaar door die blesssure, maar in mijn ogen kwam hij aan het begin van het huidige seizoen zeer sterk terug in de voorbereiding. Opnieuw dreigend en veel scoren. Ajax heeft hem veel te gemakkelijk laten gaan, hetgeen ook voor Ryan Babel geldt. En laten we nu juist dit soort spelers gigantisch missen. Ik vind het puur wanbeleid van de Ajax-directie. Overmars??
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 31 oktober 2013 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 oktober 2013 - 12:45 schreef nora het volgende:
Hij heeft altijd geroepen dat hij de jeugd niet in de weg wilde staan.
Na een minder succesvol jaar stonden de clubs niet voor hem in de rij
als Ajax hem toen een contract aan hadden geboden had hij echt wel gebleven.
Hij heeft zijn contract eerder afgekocht om financieel een stap terug te doen
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 31 oktober 2013 - 13:14   quote  deeplink  
Ik heb sowieso he gevoel dat Ajax met haar zakelijke benadering slecht spelers weet te behouden. En snel en effectief inspelen op de toekomst heeft Ajax volledig in gefaald. Ik hoop echt dat Overmars eens onder de loep wordt gehouden. Ik heb echt mijn vraagtekens over zijn denk en werkwijze. Daarnaast vraag ik me ook af of de speelwijze die Ajax nu hanteert wel past bij de spelers die we nu hebben. Hoelang moet je hiermee doorgaan?
Pietje
 Pietje - donderdag 31 oktober 2013 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 oktober 2013 - 13:14 schreef Bobby1972 het volgende:
Ik heb sowieso he gevoel dat Ajax met haar zakelijke benadering slecht spelers weet te behouden. En snel en effectief inspelen op de toekomst heeft Ajax volledig in gefaald. Ik hoop echt dat Overmars eens onder de loep wordt gehouden. Ik heb echt mijn vraagtekens over zijn denk en werkwijze. Daarnaast vraag ik me ook af of de speelwijze die Ajax nu hanteert wel past bij de spelers die we nu hebben. Hoelang moet je hiermee doorgaan?
Deze woorden zou ik ook hebben kunnen schrijven !!
Ik ben het 100% met je eens, Bobby.
remco k
 remco k - donderdag 31 oktober 2013 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 oktober 2013 - 12:40 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik heb Ryan Babel enkele maanden geleden toch echt zelf op de radio horen roepen, dat Ajax voor hem maar een tussenjaar was en dat hij zijn zinnen opnieuw op een buitenlands avontuur had gezet. NIET WAAR, dus.
+1
remco k
 remco k - donderdag 31 oktober 2013 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Gefaald?? Volgens mij heeft ie een tiental jeugdtalenten gehaald/gekocht omdat het vorige bestuur geen fatsoenlijke talent meer in de opleiding had zitten.. getuigt mij juist van inspelen op de toekomst. Voor de korte termijn helpt dit misschien niet maar dat is echt heel iets anders dan het woordje toekomst.
nora
 nora - donderdag 31 oktober 2013 - 14:32   quote  deeplink  
Tja waarom zegt Babel dit dan ? en waarom zijn en Babel en Boerigter weg en is daar niet opgereageerd ? Jeugd is prima maar je zal toch je eerste elftal op een goed niveau moeten houden als je Ajax bent en als die jeugd zich goed ontwikkeld kan je die later inpassen, en niet zoals nu ze voor de leeuwen gooien terwijl ze er nog niet klaar voor zijn, is toch een vorm van slecht management lijkt mij.
remco k
 remco k - donderdag 31 oktober 2013 - 14:36   quote  deeplink  
volgens mij wordt er niemand zomaar voor de leeuwen gegooid.. Veltman had al regelmatig gespeeld en moest met vd Hoorn uitmaken wie er zou gaan spelen, door diverse blessures achterin liep dit anders.

En Andersen zou helemaal nog niet zo veel aan spelen toekomen, daar staat normaal namelijk Bojan..

Overmacht en daardoor moeten doorpakken..
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 31 oktober 2013 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 oktober 2013 - 14:32 schreef nora het volgende:
Tja waarom zegt Babel dit dan ? en waarom zijn en Babel en Boerigter weg en is daar niet opgereageerd ? Jeugd is prima maar je zal toch je eerste elftal op een goed niveau moeten houden als je Ajax bent en als die jeugd zich goed ontwikkeld kan je die later inpassen, en niet zoals nu ze voor de leeuwen gooien terwijl ze er nog niet klaar voor zijn, is toch een vorm van slecht management lijkt mij.
Inderdaad voor talenten is het ook makkelijker om ingepast te worden
in een goed draaiend team. Om een team goed te laten draaien heb je toch wel iets sterker team nodig.
nora
 nora - donderdag 31 oktober 2013 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 oktober 2013 - 14:36 schreef remco k het volgende:
volgens mij wordt er niemand zomaar voor de leeuwen gegooid.. Veltman had al regelmatig gespeeld en moest met vd Hoorn uitmaken wie er zou gaan spelen, door diverse blessures achterin liep dit anders.

En Andersen zou helemaal nog niet zo veel aan spelen toekomen, daar staat normaal namelijk Bojan..

Overmacht en daardoor moeten doorpakken..
Ik zie geen spelers voor Babel en Boerigter ? alleen Fischer die in mijn ogen niet echt een linkerspits is en ook hij is nog erg jong en wisselvallig dus is er op het vertrek van Babel en Boerigter niet gereageerd.
remco k
 remco k - donderdag 31 oktober 2013 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 oktober 2013 - 14:51 schreef nora het volgende:

[..]

Ik zie geen spelers voor Babel en Boerigter ? alleen Fischer die in mijn ogen niet echt een linkerspits is en ook hij is nog erg jong en wisselvallig dus is er op het vertrek van Babel en Boerigter niet gereageerd.
Waren ook geen basisklanten afgelopen seizoen.
nora
 nora - donderdag 31 oktober 2013 - 15:09   quote  deeplink  
Babel geen basisspeler kom op zeg, en Boerigter was lang geblesseerd daarvoor een van de betere en na zijn blessure wat minder maar toch heeldreigend en een prima invaller die je nu niet hebt.
remco k
 remco k - donderdag 31 oktober 2013 - 16:23   quote  deeplink  
Ik vond ze niet goed, Babel een paar prima potjes gespeeld, maar Boerrigter een paar goede momenten in een heel seizoen..
nora
 nora - donderdag 31 oktober 2013 - 17:47   quote  deeplink  
Verschil van mening ik denk dat met Babel je nu zeker een stuk sterker geweest
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 31 oktober 2013 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 oktober 2013 - 17:47 schreef nora het volgende:
Verschil van mening ik denk dat met Babel je nu zeker een stuk sterker geweest
Boerrigter links Babel rechts had ook niet minder dan nu geweest
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 31 oktober 2013 - 18:12   quote  deeplink  
Ik doel op de laatste maanden. De snelheid waarmee het niveau van Ajax in rap tempo naar middelmaat is gegaan. Het contrast is zo groot dat het niet meer leuk is. Tijdens het kijken van wedstrijden kan ik soms wel janken van ellende. Persoonlijke irritatie en vooral een gevoel van ongeloof. Ajax mag naast het zakelijke wel eens wat warmer zijn naar de spelers toe. Natuurlijk mag je veel eisen van profvoetballers, ze verdienen tenslotte veel geld. Maar ja naast het voetbal zijn het ook gewone mensen. Mensen langer houden of aan je binden vergt wel de juiste benadering. Ik blijf het ongelofelijk vinden dat Overmars in de laatste 2 dagen voor de deadline zo blundert en daarmee Ajax nu mede in de problemen heeft gebracht. En wanneer er dan witte zakdoekjes moeten komen, dan graag bedoeld voor Overmars.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 oktober 2013 door Bobby1972 --
nora
 nora - donderdag 31 oktober 2013 - 18:13   quote  deeplink  
Inderdaad je hebt nu Fischer en Andersen staan volgens mij gaat dat niet echt lekker
Oceanu
 Oceanu - donderdag 31 oktober 2013 - 18:59   quote  deeplink  
Hartstikke leuk dat Babel terugkwam bij Ajax en de wijze waarop was geweldig. Kunnen veel spelers een voorbeeld aan nemen.
Echter, in de CL heeft ie soms aardig gespeeld maar verder vond ik het bijzonder magertjes. Als ie al geïnteresseerd was om te blijven ( wat ik gezien het salaris niet denk) heeft Ajax een prima beslissing genomen door hem geen contract aan te bieden. Zeker niet gezien de ontwikkeling van Fischer vorig jaar. Dat hij nu minder presteert, komt omdat ie nog jong is.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 31 oktober 2013 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 oktober 2013 - 18:59 schreef Oceanu het volgende:
Hartstikke leuk dat Babel terugkwam bij Ajax en de wijze waarop was geweldig. Kunnen veel spelers een voorbeeld aan nemen.
Echter, in de CL heeft ie soms aardig gespeeld maar verder vond ik het bijzonder magertjes. Als ie al geïnteresseerd was om te blijven ( wat ik gezien het salaris niet denk) heeft Ajax een prima beslissing genomen door hem geen contract aan te bieden. Zeker niet gezien de ontwikkeling van Fischer vorig jaar. Dat hij nu minder presteert, komt omdat ie nog jong is.
Maar er is geen back-up voor een mindere Fischer daar had je Boerrigter of
Babel kunnen hebben. Nu heb je helemaal niks en moet hem laten staan.
Andersen precies hetzelfde verhaal pech met Bojan en je zak
nu ver terug.. Daarom mis je nu wel Babel of Derk
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 31 oktober 2013 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 oktober 2013 - 18:12 schreef Bobby1972 het volgende:
Ik doen op de laatste maanden. De snelheid waarmee het niveau van Ajax in rap tempo naar middelmaat is gegaan. Het contrast is zo groot dat het niet meer leuk is. Tijdens het kijken van wedstrijden kan ik soms wel janken van ellende. Persoonlijke irritatie en vooral een gevoel van ongeloof. Ajax mag naast het zakelijke wel eens wat warmer zijn naar de spelers toe. Natuurlijk mag je veel eisen van profvoetballers, ze verdienen tenslotte veel geld. Maar ja naast het voetbal zijn het ook gewone mensen. Mensen langer houden of aan je binden vergt wel de juiste benadering. Ik blijf het ongelofelijk vinden dat Overmars in de laatste 2 dagen voor de deadline zo blundert en daarmee Ajax nu mede in de problemen heeft gebracht. En wanneer er dan witte zakdoekjes moeten komen, dan graag bedoeld voor Overmars.
Die witte zakdoekjes blijven maar lekker in Eindhoven!
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 31 oktober 2013 - 19:49   quote  deeplink  
Overmars breng ik zo naar Eindhoven. Strik er omheen.....
Stanley
 Stanley - donderdag 31 oktober 2013 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 oktober 2013 - 19:49 schreef Bobby1972 het volgende:
Overmars breng ik zo naar Eindhoven. Strik er omheen.....
Hahahahaha
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 31 oktober 2013 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 oktober 2013 - 13:03 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat ben ik absoluut met je eens, nora. Ook ik was zeer gecharmeerd van Ryan Babel. In de Champions League wedstrijden heb ik met name Babel gevolgd: hij was een van de weinigen, die zich tegen de "grote" clubs staande wist te houden. Hij kon de bal vasthouden, er ging veel dreiging van hem uit. Jammer dat hij weg wilde. Hij liet echt zelf weten, dat hij per se na één jaar weg wilde. Misschien was dat de reden, dat hem geen nieuw contract werd aangeboden. Wat betreft Derk Boerigter ben ik het ook met je eens. Zijn eerste seizoen, tot aan zijn rugblessure, vond ik hem zeer opvallend, in positieve zin: snel, dreigend, veel goede assists en scorend vermogen. Het jaar daarop was hij niet inzetbaar door die blesssure, maar in mijn ogen kwam hij aan het begin van het huidige seizoen zeer sterk terug in de voorbereiding. Opnieuw dreigend en veel scoren. Ajax heeft hem veel te gemakkelijk laten gaan, hetgeen ook voor Ryan Babel geldt. En laten we nu juist dit soort spelers gigantisch missen. Ik vind het puur wanbeleid van de Ajax-directie. Overmars??
HELEMAAL EENS PIETJE!!! EXCUSE ME FOR CAPS LOCK!!!!!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 31 oktober 2013 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Heb ook het idee dat het echt goede zakenman is....het was wel een grote voetballer...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 31 oktober 2013 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 oktober 2013 - 13:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Gefaald?? Volgens mij heeft ie een tiental jeugdtalenten gehaald/gekocht omdat het vorige bestuur geen fatsoenlijke talent meer in de opleiding had zitten.. getuigt mij juist van inspelen op de toekomst. Voor de korte termijn helpt dit misschien niet maar dat is echt heel iets anders dan het woordje toekomst.
Jonge spelertjes halen doet hij goed...akkoord....maar voor de korte termijn blijft hij in gebreke...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 31 oktober 2013 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 oktober 2013 - 14:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Waren ook geen basisklanten afgelopen seizoen.
Hahahaha dat klopt maar hadden het nu wel geweest....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 oktober 2013 door Jack Huntelaar --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 31 oktober 2013 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 oktober 2013 - 16:23 schreef remco k het volgende:
Ik vond ze niet goed, Babel een paar prima potjes gespeeld, maar Boerrigter een paar goede momenten in een heel seizoen..
Dan ben jij in de minderheid denk ik....
Hij was juist aan het terug komen....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 oktober 2013 door Jack Huntelaar --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 31 oktober 2013 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 oktober 2013 - 19:20 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Maar er is geen back-up voor een mindere Fischer daar had je Boerrigter of
Babel kunnen hebben. Nu heb je helemaal niks en moet hem laten staan.
Andersen precies hetzelfde verhaal pech met Bojan en je zak
nu ver terug.. Daarom mis je nu wel Babel of Derk
Juist Hummeltje...klopt als een zwerende vinger....het is heel mager op de bank....sinds Fisher en de Jong niet in vorm zijn...hebben we een vet probleem is gebleken....
remco k
 remco k - donderdag 31 oktober 2013 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 oktober 2013 - 18:03 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Boerrigter links Babel rechts had ook niet minder dan nu geweest
Zoal ze vorig seizoen speelden over het algemeen ook niet beter.
remco k
 remco k - donderdag 31 oktober 2013 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 oktober 2013 - 20:18 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Juist Hummeltje...klopt als een zwerende vinger....het is heel mager op de bank....sinds Fisher en de Jong niet in vorm zijn...hebben we een vet probleem is gebleken....
Dat vette probleem zorgt ervoor dat met al die spelers minder gewoon een punt meer hebben dan afgelopen jaar na hetzelfde aantal wedstrijden..

Ik zal de topics maar niet te voorschijn halen waarin structureel dezelfde toon werd gehaald als hier nu.. En in Maart was het allemaal weer hosanna.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 31 oktober 2013 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 oktober 2013 - 20:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat vette probleem zorgt ervoor dat met al die spelers minder gewoon een punt meer hebben dan afgelopen jaar na hetzelfde aantal wedstrijden..

Ik zal de topics maar niet te voorschijn halen waarin structureel dezelfde toon werd gehaald als hier nu.. En in Maart was het allemaal weer hosanna.
Punten...optellen...aftrekken...delen...miljoenen.....kopen...verkopen???

Waar draait het nu werkelijk om ??
Nog maar een keer....
WE WILLEN GOED AANVALLEND VOETBAL ZIEN.....
Is het duidelijk nu ?
nora
 nora - donderdag 31 oktober 2013 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 oktober 2013 - 20:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat komt omdat we mazzel hebben dat de rest ook faalt alleen hebben wij daar geen boodschap aan wat wij belangrijk vinden is dat Ajax goed voetbalt en dat doen ze niet.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 31 oktober 2013 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 oktober 2013 - 22:21 schreef nora het volgende:

[..]

Dat komt omdat we mazzel hebben dat de rest ook faalt alleen hebben wij daar geen boodschap aan wat wij belangrijk vinden is dat Ajax goed voetbalt en dat doen ze niet.
Dat bedoel ik....roep ik al jaren NORA!!!!
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 01 november 2013 - 00:10   quote  deeplink  
Ik heb het zo gehad met dit Budget Ajax!
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 01 november 2013 - 07:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 2013 - 21:47 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Nog maar een keer....
Is het duidelijk nu ?
Inderdaad ben een liefhebber van goed voetbal kan genieten van mooie
acties, combinatie's, strijd, passie, emotie alles wat het spelletje voetbal kan brengen.
Sorry hoor maar zie daar niks van terug! De enige emotie die ik zie is bij mezelf thuis op de bank.
Kijk veel wedstrijden met een schuin oog om dat er geen donder meer aan is.
Voor mij geen hosanna in maart ben ook niet naar voorgaande huldigingen geweest
omdat ik dat niet gepast vond. 3 kwart jaar zeiken en dan polonaise lopen daar zeker??
nora
 nora - vrijdag 01 november 2013 - 13:55   quote  deeplink  
Vroeger ja ik weet het weer over vroeger, maar als echte Amsterdammer ging je altijd naar Ajax en was je ook fan van Ajax omdat ze geweldig aanvallend voetbal speelde, we hadden prachtige tech/spelers als Cruyf/Muren en Ling en Litmanen en noem ze maar op, als Ling een man door de benen speelde joelde de hele Meer, wat deed Ling die was de man voorbij ging door het gejuig weer terug en speelde de man weer door de benen, heste fans ik kreeg er bijna een erectie van, nu zit ik van de 90 minuten 60 minuten naar terugspeel en breedte ballen te kijken, en zie ik 10 minuten in totaal aan diepte ballen en de overige 10 minuten zijn dooie momenten.Ik hou van Ajax en ik blijf Ajacied maar in godsnaam Frankie laat ze aub wat meer vrij en laat ze aub meer de diepte zoeken en zoek aub wat meer Ajax voetballers. Bij voorbaat bedankt namens grootste deel Ajax fans.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 november 2013 door nora --
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 01 november 2013 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 november 2013 - 13:55 schreef nora het volgende:
Vroeger ja ik weet het weer over vroeger, maar als echte Amsterdammer ging je altijd naar Ajax en was je ook fan van Ajax omdat ze geweldig aanvallend voetbal speelde, we hadden prachtige tech/spelers als Cruyf/Muren en Ling en Litmanen en noem ze maar op, als Ling een man door de benen speelde joelde de hele Meer, wat deed Ling die was de man voorbij ging door het gejuig weer terug en speelde de man weer door de benen, heste fans ik kreeg er bijna een erectie van, nu zit ik van de 90 minuten 60 minuten naar terugspeel en breedte ballen te kijken, en zie ik 10 minuten in totaal aan diepte ballen en de overige 10 minuten zijn dooie momenten.Ik hou van Ajax en ik blijf Ajacied maar in godsnaam Frankie laat ze aub wat meer vrij en laat ze aub meer de diepte zoeken en zoek aub wat meer Ajax voetballers. Bij voorbaat bedankt namens grootste deel Ajax fans.
Ik sluit me volledig bij je aan. Er zit geen smaak aan de selectie.
Geen durf om te vermaken een slap aftreksel van het spelletje van Barcelona.
De voorhoede die tijdens een snelle counter terug naar Poulsen spelen om
vervolgens de keeper in te spelen. Het doel is de andere kant op!
Haal de achterlijn breng Sigtorsson in stelling. Hoop dat er snel een paar op staan
die weer wat durf tonen want op deze manier spelen geef je elke tegenstander hoop!
Pietje
 Pietje - vrijdag 01 november 2013 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 oktober 2013 - 20:09 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

HELEMAAL EENS PIETJE!!! EXCUSE ME FOR CAPS LOCK!!!!!!
Geeft niks, Jack (die caps locks). Er zijn dingen, die kun je niet hard genoeg schreeuwen in de hoop, dat de Ajax-leiding het (ook) hoort. ;-)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 01 november 2013 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 november 2013 - 13:55 schreef nora het volgende:
Zo wou ik het ook graag zeggen, kwam er alleen niet zo prachtig op :)
+100 × 32
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 01 november 2013 - 18:17   quote  deeplink  
Natuurlijk blijf je Ajaxied tot je dood. Dat veranderd nooit weer. Bij mij is dat al zo vanaf mijn 6e. Maar dit niveau is niet leuk meer. Ik vind het vooral voor de supporters in de Arena jammer dat er zo weinig te genieten valt. De Boer heeft het niet gemakkelijk. Hij wordt sneller oud dan zijn broer Ronald ( en ja dat zie je). Dit vergt veel van je als mens.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 november 2013 door Bobby1972 --
remco k
 remco k - vrijdag 01 november 2013 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 oktober 2013 - 21:47 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Nog maar een keer....
Is het duidelijk nu ?
Dat was me al duidelijk, maar als je afgelopen seizoenen dat ook niet goed vond denk ik dat je nog een paar hele zware jaren tegemoet zal gaan..
remco k
 remco k - vrijdag 01 november 2013 - 18:41   quote  deeplink  
Jezus wat een grafstemming wat Ajax betreft.. Zou niet graag in de schoenen van een aantal staan emotioneel gezien..
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 01 november 2013 - 18:49   quote  deeplink  
Ik vind dat je juist kritisch en veeleisend mag zijn wanneer je het over Ajax hebt. Wanneer je dat niet doet, blijf je waar je nu staat!
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 01 november 2013 - 19:42   quote  deeplink  
"De aanhang in de Arena is kritisch. De Boer: "Ik word er een beetje moe van. We spelen steeds tegen ploegen die zich met elf man ingraven en dan is het vrij lastig om daar doorheen te komen. Het is aan ons om die muur te slechten en in veel wedstrijden krijgen we wel kansen, maar ontbreekt het geluk. Je moet het ook afdwingen. Dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan."

Misschien moet je je eens leren aanpassen dan steeds hetzelfde spel te willen blijven spelen wat geen rendement geeft. Of je moet kwalitatief betere spelers halen om toch je eigen spel te kunnen blijven spelen met het gewenste resultaat. maar stop alsjeblieft met argumenten die niet overtuigen.
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 01 november 2013 - 19:43   quote  deeplink  
Persoonlijk maak ik me ook zorgen over de kleine hoeveelheid goede kansen die Ajax in de laatste wedstrijden creëert.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5969
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Juist of niet juist.

0.0068490