|
|
nora
|
|
|
Ja zelfs de kleintjes komen al voor een punt ze graven zich in en gokken dat Ajax zich stuk loopt op de verdediging en dat gebeurd helaas steeds meer en met dat systeem wat we nu spelen met naar binnenkomende buitenspelers creeer je steed minder ruimte en als het tempo dan te traag is dan houden zij het wel 90 minuten vol.Dus zal je de volle 90 minuten moeten beuken diepte en snelle een tweetjes en geen 60 minuten weg gooien aan breedte balletjes, en 200 procent power en inzet, helaas is dat nodig omdat onze selectie te weinig toppers hebben. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 november 2013 - 18:41 schreef remco k het volgende:Jezus wat een grafstemming wat Ajax betreft.. Zou niet graag in de schoenen van een aantal staan emotioneel gezien.. Idd.. Meldde het gister ook al. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Want je mag niet meer kritisch zijn ofzo? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 november 2013 - 18:41 schreef remco k het volgende:Jezus wat een grafstemming wat Ajax betreft.. Zou niet graag in de schoenen van een aantal staan emotioneel gezien.. Hoezo een grafstemming? Wij zijn gewoon kritisch. Blijkbaar deert een slecht spelend Ajax jouw niet. Mij in ieder geval, en ik denk met mij nog een aantal. Ik kan er inderdaad zwaar pissed van woorden. Neem een wedstrijd tegen RKC. Dat irriteert mij en ben ik echt niet na 1 simpele avond weer vergeten. En weet je waarom niet, omdat er geen bezieling is bij de spelers. Helaas zijn het tegenwoordig allemaal drollen die bij het eerste de beste geldbuideltje vertrekken. Het is gewoon allemaal oninteressant voor die gasten. Het boeit hun blijkbaar geen flikker dat er weer eens 50.000 man naar het stadion komen om vervolgens een zaadpartij te mogen aanschouwen omdat ze uiteindelijk geen zin hebben even een centimeter harder te lopen. En ja, daar zijn wij kritisch over ja. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 november 2013 - 02:03 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Hoezo een grafstemming? Wij zijn gewoon kritisch. Blijkbaar deert een slecht spelend Ajax jouw niet. Mij in ieder geval, en ik denk met mij nog een aantal. Ik kan er inderdaad zwaar pissed van woorden. Neem een wedstrijd tegen RKC. Dat irriteert mij en ben ik echt niet na 1 simpele avond weer vergeten. En weet je waarom niet, omdat er geen bezieling is bij de spelers. Helaas zijn het tegenwoordig allemaal drollen die bij het eerste de beste geldbuideltje vertrekken. Het is gewoon allemaal oninteressant voor die gasten. Het boeit hun blijkbaar geen flikker dat er weer eens 50.000 man naar het stadion komen om vervolgens een zaadpartij te mogen aanschouwen omdat ze uiteindelijk geen zin hebben even een centimeter harder te lopen. En ja, daar zijn wij kritisch over ja. Nou een beetje verdrietig wordt ik er wel van hoor dat we zo een matig Ajax hebben. Zit geen wedstrijd meer op het puntje van me stoel hoop dat het team snel weer opstaat! Vanavond Vitesse steekt in goede vorm dus ben benieuwd! |
|
|
|
|
cajax
|
|
|
Ajax heeft dringend 3 spelers nodig, allen een type van Frank Rijkaard, Schweinsteiger en Edgar Davids. Dan is zowel de verdediging als de middenveld veel stabieler, en kan / zal Ajax Europees ook veel beter mee doen om de halve finale te halen. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ja het is ook niet leuk om zo je cluppie aftekraken maar het is ook voor ons zeer frusterend als er wordt gevoetbalt zonder bezieling zonder dat ze helemaal kapot gaan, en ja omdat de creativiteit ontbreekt moet je hard werken. |
|
|
|
|
Peter1956
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 november 2013 - 11:00 schreef nora het volgende:Ja het is ook niet leuk om zo je cluppie aftekraken maar het is ook voor ons zeer frusterend als er wordt gevoetbalt zonder bezieling zonder dat ze helemaal kapot gaan, en ja omdat de creativiteit ontbreekt moet je hard werken. Het is geen kwestie van afkraken Nora, maar eerder de enorme teleurstelling over het matige Ajax van dit moment.
Die teleurstelling is ook heel begrijpelijk zeker als het soort voetbal ook nog niet des Ajax is. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Klopt en dat is waar heel veel Ajacieden over morren en hopelijk wordt dat beter als Bojan en Duarte terug zijn, dat zijn tenminste wat voetballers met creativiteit. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Snap wel dat de meesten hier teleurgesteld zijn in het spel van Ajax...eens dat het bezieling mist...maar daarnaast ook kwaliteit....er is niemand die een of twee mannetjes passeert in onze voorhoede...dat is vroeger wel anders geweest... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 november 2013 - 19:42 schreef Bobby1972 het volgende:"De aanhang in de Arena is kritisch. De Boer: "Ik word er een beetje moe van. We spelen steeds tegen ploegen die zich met elf man ingraven en dan is het vrij lastig om daar doorheen te komen. Het is aan ons om die muur te slechten en in veel wedstrijden krijgen we wel kansen, maar ontbreekt het geluk. Je moet het ook afdwingen. Dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan." Misschien moet je je eens leren aanpassen dan steeds hetzelfde spel te willen blijven spelen wat geen rendement geeft. Of je moet kwalitatief betere spelers halen om toch je eigen spel te kunnen blijven spelen met het gewenste resultaat. maar stop alsjeblieft met argumenten die niet overtuigen. Inderdaad, stop eens met de dingen te willen die ons 7 jaar op rij geen prijzen bracht.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 november 2013 - 13:13 schreef Jack Huntelaar het volgende:Snap wel dat de meesten hier teleurgesteld zijn in het spel van Ajax...eens dat het bezieling mist...maar daarnaast ook kwaliteit....er is niemand die een of twee mannetjes passeert in onze voorhoede...dat is vroeger wel anders geweest... Volgens mij loopt Fischer ze regelmatig voorbij, alleen is de voortzetting niet goed.. |
|
|
|
|
Peter1956
|
|
|
quote: Dat voorbij lopen valt wel mee, is meestal van links naar rechts zelden in de diepte richting doel... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Beste Remco misschien moet je eens goed kijken naar het spel, volgens mij kan jij hier toch niet blij van worden . |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 november 2013 - 18:22 schreef Peter1956 het volgende:[..] Dat voorbij lopen valt wel mee, is meestal van links naar rechts zelden in de diepte richting doel... Dat klopt, maar hij gaat ze wel voorbij, dat zijn acties vaak niet lukken heeft in mijn optiek ook te maken met zijn medespelers, het is de trent bij Ajax dat als iemand iets met een bal doet dat de rest dat stil staat.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 november 2013 - 18:35 schreef nora het volgende:Beste Remco misschien moet je eens goed kijken naar het spel, volgens mij kan jij hier toch niet blij van worden . Misschien moet je een cursus lezen gaan volgen. Kijk mijn posts eens terug en vertel mij dan maar of ik al dan niet tevreden ben met het spel. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Dat klopt is ook de enige...en inderdaad is zijn voortzetting niet goed....Duarte misschien ook maar die speelt nu niet.... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: ik snap nie waarom jij niet inde rust ff de microfoon pakt en op de middenstip je praatje doet hahahah..... ik denk dat je huilend wegloopt van het gefluit wat je te horen krijgt man.... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 november 2013 - 19:32 schreef remco k het volgende:[..] Dat klopt, maar hij gaat ze wel voorbij, dat zijn acties vaak niet lukken heeft in mijn optiek ook te maken met zijn medespelers, het is de trent bij Ajax dat als iemand iets met een bal doet dat de rest dat stil staat.. hahahaahah wat een gelul man....zag de 3e minuut.......hahahahahh,was natuurlijk siegies fout dat fisher de bal beetje te ver voor zich uitspeelde volgens jouw geneuzel... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 november 2013 - 12:44 schreef Peter1956 het volgende:[..] Het is geen kwestie van afkraken Nora, maar eerder de enorme teleurstelling over het matige Ajax van dit moment. Die teleurstelling is ook heel begrijpelijk zeker als het soort voetbal ook nog niet des Ajax is. precies man....ik zou er begrip voor kunnen opbrengen maar in deze situatie echt 0,0 %.... |
|
|
|
|
cajax
|
|
|
Vinden jullie het gek, dat steeds meer Nederlanders veel meer en meer naar het Spaanse, Engelse, en Duitse voetbalcompetities kijken, dan ons eigen voetbalcompetitie ? Nou, ik niet, mede omdat ik de zoveelste ben die bijna alleen maar naar Sport 1 kijkt, daar waar je 3x in de week buitenlands voetbal kan kijken. Ik denk ook, dat Sport1 de meeste voetbalkijkers heeft. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 03 november 2013 - 08:27 schreef cajax het volgende:Vinden jullie het gek, dat steeds meer Nederlanders veel meer en meer naar het Spaanse, Engelse, en Duitse voetbalcompetities kijken, dan ons eigen voetbalcompetitie ? Nou, ik niet, mede omdat ik de zoveelste ben die bijna alleen maar naar Sport 1 kijkt, daar waar je 3x in de week buitenlands voetbal kan kijken. Ik denk ook, dat Sport1 de meeste voetbalkijkers heeft. Onze competitie is nog nooit zo leuk geweest! Voor de traditionele top 3 niet natuurlijk want die falen wekelijks. Iedereen kan van iedereen winnen helaas. Hoop dat we snel beter spelen! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 november 2013 - 19:32 schreef remco k het volgende:[..] Misschien moet je een cursus lezen gaan volgen. Kijk mijn posts eens terug en vertel mij dan maar of ik al dan niet tevreden ben met het spel. Misschien begrijp je het niet helemaal daar mee geef ik aan waarom de mensen in jou ogen een grafstemming creeren.Dus dat heeft niet met jou persoonlijk te maken daar ben jij niet belangrijk genoeg voor. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 03 november 2013 - 06:30 schreef joduh het volgende:[..] hahahaahah wat een gelul man....zag de 3e minuut.......hahahahahh,was natuurlijk siegies fout dat fisher de bal beetje te ver voor zich uitspeelde volgens jouw geneuzel... Klasse kerel, 1 voorbeeld.. Ajax staat stil als er een speler een actie maakt, of wou je zeggen dat dit niet zo is? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 03 november 2013 - 06:28 schreef joduh het volgende:[..] ik snap nie waarom jij niet inde rust ff de microfoon pakt en op de middenstip je praatje doet hahahah..... ik denk dat je huilend wegloopt van het gefluit wat je te horen krijgt man.... Dus dan heb je geen recht op je mening? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 03 november 2013 - 08:38 schreef Hummel10 het volgende:[..] Onze competitie is nog nooit zo leuk geweest! Voor de traditionele top 3 niet natuurlijk want die falen wekelijks. Iedereen kan van iedereen winnen helaas. Hoop dat we snel beter spelen! Leuk op basis van uitslagen, op basis van kwaliteit die droevig. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Schei toch uit man. De enige man die hij hij dolt met zijn beweging is zichzelf om vervolgens zijn evenwicht te verliezen en pardoes op zijn bakkes te vallen. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Nou hopen dat we woensdag eindelijk is tot het gaatje gaan !! |
|
|
|