|
|
sevillana
|
|
|
Huh? Schaken vreest?
Wij zijn Feyenoord GVD !!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Schaken is qua denken nooit VVV ontgroeid. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Erop en erover niet janken strijd. Kein geloel fussbal spielen un night schaken |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Idd Sevi.. Ik had hier ook mee gereageerd in het officiele ik ben Feyenoord moe topic...
Is gewoon schandalig dat je vrees voor Cambuur ook al weten we dat we van iedereen kunnen verliezen in deze competitie.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Verklaard dat Schaken Feyenoord onwaardig is.. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Laat hem dan maar thuis, straks durft hij geeneens de bus uit te komen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik vrees dat hij gelijk heeft. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar dan mag je dat best voor jezelf houden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 november 2013 - 15:55 schreef Leon FR1908 het volgende:Idd Sevi.. Ik had hier ook mee gereageerd in het officiele ik ben Feyenoord moe topic... Is gewoon schandalig dat je vrees voor Cambuur ook al weten we dat we van iedereen kunnen verliezen in deze competitie.. Dat zegt genoeg over de kwaliteit van de eredivisie lijkt me, Leon |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja idd Sevi want mentaliteit is grootste gemis in het plaatje kwaliteit...Schaken bewijst dat maar weer even! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Alleen door dit soort stom gelul zou ik hem al buiten de selectie houden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ironisch genoeg had Schaken het makkelijk tegen Cambuur. Kreeg meer vrijheid dan anders. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Vond hem meer renderen maar het is het nog niet..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 november 2013 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik vond m een van de betere |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Als ie wat meer zijn man voorbij zou komen en een betere balaanname zou hebben zou ik het met je eens zijn..
Maar hij was beter vergeleken met vorige wedstrijden.. |
|
|
|