|
|
Vincent1970
|
|
|
Schandalig dat er nog geen topic was.. Morgen gaan we eindelijk weer eens winnen, alleen met hoeveel is de vraag..
Roept u maar!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 november 2013 door Vincent1970 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
gooi dicht...brengt geen geluk |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
O-5..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 november 2013 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
3 - 1 Sorry maar meer kan ik er niet van maken... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ik ben er ook bang voor Leon. Zeker na de uitslagen van vandaag, dat voorspelt ook niet veel goeds. |
|
|
|
|
rikkierik
|
|
|
Als iedereen verliest doet Feyenoord helaas ook mee. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Welnee man, we kukelen die Luklokkie ofzo richting Hupsewupserdraaitrekstraveen en dan gewoon winnen zoals God het ooit bedoeld had.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon18
|
|
|
Feyenoord kan profiteren van de concurrentie, dan weet je nu al dat Feyenoord morgen punten laat liggen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ferfan
|
|
|
Als we morgen die 3 punten pakken dan staan we boven die neuzen en de lampjes.. moet toch niet gekker worden.. haha!! de week erop winnen van AZ thuis en we staan gewoon op de 1e of 2e plek :) KAMPIOENEN, KAMPIOENEN, KAMPIOENEN!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 november 2013 - 23:05 schreef Els het volgende:[..] Ik ben er ook bang voor Leon. Zeker na de uitslagen van vandaag, dat voorspelt ook niet veel goeds. We houden ons maar vast aan ferfan hierboven ergens Els hahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 november 2013 - 23:08 schreef Vincent1970 het volgende:[..] Welnee man, we kukelen die Luklokkie ofzo richting Hupsewupserdraaitrekstraveen en dan gewoon winnen zoals God het ooit bedoeld had.. Dat kan ook natuurlijk ! :-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: De tyfus wat een kater :-) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
RT @fnetwerk: 'Koeman start met aanval Boetius - Armenteros - Schaken' |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Misschien wisselt ie nog in de 87e minuut. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Pelle doet niet mee. Spelers zijn ineens niet bang meer. Kunnen het leven en tegenstander weer aan! 0-1 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Hopelijk laat die Armenteros eens wat zien anders er heel snel uit en Te Vrede erin. Ook geen garantie voor succes maar doet er wel meer voor. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 03 november 2013 - 10:23 schreef MMM het volgende:[..] Hopelijk laat die Armenteros eens wat zien anders er heel snel uit en Te Vrede erin. Ook geen garantie voor succes maar doet er wel meer voor. Daar zeg je wat, "snel" that's the question. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zal inderdaad rond minuut 80 wel weer gaan wisselen.. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote: Klopt. Immers krijg dan een publiekswissel. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Dezelfde zieke gedachte als ik ;-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
100p. voor degene die Joodie lukoki de tandjes trapt. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
We kunnen vanavond 4e of 10e staan, en kleine Ruben doet het in de 56ste min in z'n broek. Gezien de laatste wedstrijden kan het Pellè effect alleen maar gunstig uitvallen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 03 november 2013 - 12:08 schreef Gerard49 het volgende:We kunnen vanavond 4e of 10e staan, en kleine Ruben doet het in de 56ste min in z'n broek. Gezien de laatste wedstrijden kan het Pellè effect alleen maar gunstig uitvallen. Dus 4e anders breekt er voor mijn gevoel zo langzaam de pleuris los of gaan we nog langer onze kop in het zand steken. |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
zelfde elf zeker op pelle na, aanhouder wint.... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
OPSTELLING FEYENOORD: Mulder; Janmaat, De Vrij, Martins Indi, Nelom; Clasie, Immers, Vilhena; Schaken, Armenteros, Boëtius. #camfey |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 03 november 2013 - 13:15 schreef Bosifyable het volgende:OPSTELLING FEYENOORD: Mulder; Janmaat, De Vrij, Martins Indi, Nelom; Clasie, Immers, Vilhena; Schaken, Armenteros, Boëtius. #camfey immers ? |
|
|
|
|
moa
|
|
|
1-4 voor minder doe ik het niet. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op zondag 03 november 2013 - 12:14 schreef VVout het volgende:[..] Dus 4e anders breekt er voor mijn gevoel zo langzaam de pleuris los of gaan we nog langer onze kop in het zand steken. Dan maar de kop in het zand, net als de andere zg top van NL. |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 03 november 2013 - 12:14 schreef VVout het volgende:[..] Dus 4e anders breekt er voor mijn gevoel zo langzaam de pleuris los of gaan we nog langer onze kop in het zand steken. 4e kan niet..greuningen wint dus breekt de pleuris uit ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 november 2013 door echte nummer10 -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
HUP Roda!
Zelf winnen we! 0-7! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Kudt, ook dat nog.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 november 2013 door VVout -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Roda 3-3! |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
quote: jaa in de 90 min. hoest meugeluk
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 november 2013 door echte nummer10 -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dan worden we toch nog 4e, ok dan. |
|
|
|