|
|
VVout
|
|
|
quote: Van mijn leven niet, moet ie vaker doen.
BTW, waarom staat Feyenoord niet geheel verdient voor, klote fox reporter. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ja dat zal er ook nog eens bij komen kijken.. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Zeker een zaadpartij, Bakkal voor Vilhena, Mathijssen voor Vrij, en hebben we Manu nog op de bank? Die gekke Cisse zou ook geschikt zijn voor een schoppartijtje als dit. |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
cambuur ook weer de betere wat een baggerniveau |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 03 november 2013 - 15:19 schreef VVout het volgende:[..] Van mijn leven niet, moet ie vaker doen. BTW, waarom staat Feyenoord niet geheel verdient voor, klote fox reporter. Die reporter heeft toch ook gelijk als er iemand aanspraak mag maken op een voorsprong is het Cambuur wel..die voetballen te minste.. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: MAAAAAAAR wij hebben Immers! |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Die verders ook bagger speelt..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 november 2013 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zondag 03 november 2013 - 15:20 schreef RenatoBos het volgende:[..] Die reporter heeft toch ook gelijk als er iemand aanspraak mag maken op een voorsprong is het Cambuur wel..die voetballen te minste.. Die hoeren reporters roepen dat te pas en te onpas, dus het had mij zeker niet verbaasd. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zondag 03 november 2013 - 15:19 schreef VVout het volgende:[..] Van mijn leven niet, moet ie vaker doen. BTW, waarom staat Feyenoord niet geheel verdient voor, klote fox reporter. We staan niet geheel verdiend voor. Hij heeft gelijk. |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
zet bakkal en vormer erin slechter kan niet en flikker lex er ook uit want die moet eerst weer 9 kansen verprutsen voor hij er weer 1 scoort |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Lijkt weer helemaal nergens op. En hoe is het mogelijk dat Immers niet eerder scoorde?
Te Vrede er snel in, Armenteros eruit. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Reporters zeggen wat wij allemaal constateren.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zou het logisch vinden als Nelom er af wordt gehaald. Vilhena komt ook wel in aanmerking. Lex loopt ook veel uit positie. Zou een positie moeten zakken. Bakkal dan op 10. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 03 november 2013 - 15:21 schreef MMM het volgende:Lijkt weer helemaal nergens op. En hoe is het mogelijk dat Immers niet eerder scoorde? Te Vrede er snel in, Armenteros eruit. Vind Armenteros niet onverdienstelijk spelen. Krijgt bovendien zelden een bespeelbare bal. Alles komt door de lucht. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 03 november 2013 - 15:21 schreef MMM het volgende:Lijkt weer helemaal nergens op. En hoe is het mogelijk dat Immers niet eerder scoorde? Te Vrede er snel in, Armenteros eruit. Van mij mag ie, maar denk niet dat Ronald dat gelijk gaat doen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 03 november 2013 - 15:22 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Zou het logisch vinden als Nelom er af wordt gehaald. Vilhena komt ook wel in aanmerking. Lex loopt ook veel uit positie. Zou een positie moeten zakken. Bakkal dan op 10. Eens.. |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
immers de kar trekken ?????? waarmee |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ze moeten er gewoon vol op knallen bij balbezit van Cambuur, het is veel te afwachtend waardoor die gasten alle kans krijgen om hun spel te spelen en als we balbezit hebben rust houden en aan voetballen komen nu word r gelijk een bal naar boren gepeerd en zijn we hem al weer kwijt..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 november 2013 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Onterecht, onverdiend en ik schaam me te erg om er blij om te zijn. |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 03 november 2013 - 15:24 schreef RenatoBos het volgende:Ze moeten er gewoon vol op knallen bij balbezit van Cambuur, het is veel te afwachtend waardoor die gasten alle kans krijgen om hun spel te spelen en als we balbezit hebben rust houden en aan voetballen komen nu word r gelijk een bal naar boren gepeerd en zijn we hem al weer kwijt.. dat zal nu wel erger worden met de voorsprong voorspel snel 1-1 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lekker weertje dan in Deventer.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Wees er maar gewoon bij mee, resultaat is van belang Stylzz |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 03 november 2013 - 15:22 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Vind Armenteros niet onverdienstelijk spelen. Krijgt bovendien zelden een bespeelbare bal. Alles komt door de lucht. Doet weer geen stap teveel en Feyenoord heeft baat bij een type Pellè |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Tears in my eyes keep on falling.. |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
quote: tja daar heb ik nu geen tijd voor.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Juist dan je kop er bij te houden en de ruimtes die gaan vrijkomen benutten dan voorspel ik snel de 0-2 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ik zou het ook niet echt logisch vinden. Niet dat Armenteros fantastisch speelt, verdienstelijk, maar der komen een handvol anderen eerder aan de beurt. Bovendien is Te Vrede ook niet de verlosser. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Geloof niet dat we in de positie zijn dat we met dominant spel moeten winnen. Spel is kut maar ben vandaag blij als de 3 punten mee gaan.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
v. Halst "Immer haalt zelfs rendement" haha. |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
Denk dat Mathijssen erin gaat komen, ken ie tenminste eens iemand neersabelen ^^ |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 03 november 2013 - 15:27 schreef RenatoBos het volgende:[..] Juist dan je kop er bij te houden en de ruimtes die gaan vrijkomen benutten dan voorspel ik snel de 0-2 wie gaat dan die kansen benutten.....lex ? |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 03 november 2013 - 15:27 schreef RenatoBos het volgende:[..] Juist dan je kop er bij te houden en de ruimtes die gaan vrijkomen benutten dan voorspel ik snel de 0-2 wie gaat dan die kansen benutten.....lex ? |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Feyenoord heeft vooral baat bij voetballers. Technisch vermogen en inzicht. En ik vind Armenteros niet zo 'lui' spelen als anders. Zag hem ook bij onze cornervlag verdedigen. En op het eind veroverd hij nog die bal waaruit een corner komt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Goed, als immers nu gaat scoren.. De ommekeer? Vilhena gaat wél verdedigen? Schaken komt wél een man voorbij? De vrij gaat inpassen? |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
Je ziet ook hoe duidelijk Immers zijn man laat lopen terwijl ie zeker 7 meter voorsprong had. Het is dat die gast oog in oog met Mulder faalt, anders had je dank zij Immers gewoon achter gestaan |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Te Vrede is wel n aanspeelpunt |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nelom eruit mathijsen erin, Indi op links.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op zondag 03 november 2013 - 15:22 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Zou het logisch vinden als Nelom er af wordt gehaald. Vilhena komt ook wel in aanmerking. Lex loopt ook veel uit positie. Zou een positie moeten zakken. Bakkal dan op 10. Zou dan Bakkal voor Vilhena moeten worden, zie liever Immers vertrekken ondanks zijn doelpunt. |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 03 november 2013 - 15:29 schreef Stylzz het volgende:Goed, als immers nu gaat scoren.. De ommekeer? Vilhena gaat wél verdedigen? Schaken komt wél een man voorbij? De vrij gaat inpassen? teveel gevraagd daar wachten we al maanden op |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 03 november 2013 - 15:29 schreef Stylzz het volgende:Goed, als immers nu gaat scoren.. De ommekeer? Vilhena gaat wél verdedigen? Schaken komt wél een man voorbij? De vrij gaat inpassen? Daar moet het wel naar toe, maar zou dat gaan gebeuren? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 03 november 2013 - 15:30 schreef evh112 het volgende:Je ziet ook hoe duidelijk Immers zijn man laat lopen terwijl ie zeker 7 meter voorsprong had. Het is dat die gast oog in oog met Mulder faalt, anders had je dank zij Immers gewoon achter gestaan Immers loopt elke week totaal uit positie..denkt dat de keeper z'n directe tegenstander is |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Mathijsen ah nee nu gaan het voorin vast stukken beter? |
|
|
|