BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Waar is de Strijd, Passie, de Wil om te Winnen ??

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 03 november 2013 - 00:26   quote  deeplink  
Heb vanavond eens aandachtig naar PEC Zwolle, AZ, en PSV zitten kijken.
conclusie: zij speelden vanavond met veel meer gedrevenheid, strijd en passie...net, dat laatste stapje...net, die inzet...net, de echte wil om te winnen...als team sterk...
Dat missen wij...
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 03 november 2013 - 01:01   quote  deeplink  
Dat zie ik bij andere teams ook. Zefs bij een ploeg als Cambuur. In feite missen we veel aspecten ook naast de strijd en wil om te winnen. Je hebt het niet meer over 1 onderdeel. Wat ook steeds minder wordt is de amusementswaarde om naar Ajax te kijken. Ik denk dat Ajax zich naar buiten zo rustig mogelijk blijft opstellen. Maar intern zullen er diverse discussies zijn. Hiermee kun je nooit lang doorgaan. Omdat dit uiteindelijk niet meer zal worden geaccepteerd. Ik zie dit Ajax tot de winter niet meer op een acceptabel niveau komen. Omdat er te weinig aanknopingspunten zijn die dit tot stand zouden kunnen brengen. De fout die Overmars reeds gemaakt heeft kun je misschien nog deels herstellen door kwalitatief betere spelers aan te trekken in de winter. Sommige mensen zijn echter eigenwijs en durven hun fouten niet toe te geven. Voor je het weet gebeurd er niks in de winter. En dan wordenAjax en haar supporters het slachtoffer. Dan ben ik benieuwd wie men verantwoordelijk gaat stellen voor dit slechte spel en resultaat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 november 2013 door Bobby1972 --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 03 november 2013 - 01:07   quote  deeplink  
Ik ben meestal wel positief in mijn reacties, maar ik weet het nu ff ook niet meer.

Aande andere kant als we de kansen bentten die we krijgen is er ( qua punten en doelpunten) niets aan het handje....

misschien 5/6 andere spelers opstellen en vertrouwen geven?
We missen ook wel de ervaring van Moisander en de body van Duarte (Ik zie het best in hem zitten)
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 03 november 2013 - 01:15   quote  deeplink  
Ik denk wel dat Duarte, Moisander en Bojan weer wat meer kwaliteit in het elftal zullen brengen. Maar dan nog zie je op dit moment dat we nog steeds kwetsbaar zijn. Persoonlijk zie ik nog steeds genoeg kansen om aan het eind van het jaar opnieuw kampioen te worden. Alleen zie ik dat gebeuren door meer kwaliteit en rust. Ik zie de huidige spelers dat niet brengen.
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 03 november 2013 - 01:19   quote  deeplink  
De Boer verschuilt zich steeds achter het feit dat hij vind dat ze pech hebben. Wanneer dit herhaaldelijk gebeurd is het geen toeval meer. En daarin gaat hij in feite in de fout. Ajax dwingt te weinig meer af. De Boer kan heel slecht tegen zijn verlies en geeft dit zelden toe. En dat zie je terug in de uitspraken die hij doet. Alleen verlies je daarmee je geloofwaardigheid. En daar moet hij zelf voor waken. Dat is en blijft zijn verantwoordelijkheid. Vooral voor de supporters in de arena hoop ik dat ze snel weer eens kunnen genieten van 'ons' Ajax.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 november 2013 door Bobby1972 --
Loetje
 Loetje - zondag 03 november 2013 - 02:42   quote  deeplink  
Buiten het feit dat PSV ook walgelijk speelt ben ik het aardig met je eens. PEC is het juiste voorbeeld. Het roer moet om en anders halen we de EL niet eens. De enige 2 ploegen die op dit moment net zo beroerd spelen als Ajax of minder is RKC Waalwijk en NEC.De rest speelt leuker dan heel Ajax bij elkaar. Kan het niet anders verwoorden. Wat is dit gruwelijk slecht voetbal
Loetje
 Loetje - zondag 03 november 2013 - 02:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 november 2013 - 01:19 schreef Bobby1972 het volgende:
De Boer verschuilt zich steeds achter het feit dat hij vind dat ze pech hebben. Wanneer dit herhaaldelijk gebeurd is het geen toeval meer. En daarin gaat hij in feite in de fout. Ajax dwingt te weinig meer af. De Boer kan heel slecht tegen zijn verlies en geeft dit zelden toe. En dat zie je terug in de uitspraken die hij doet. Alleen verlies je daarmee je geloofwaardigheid. En daar moet hij zelf voor waken. Dat is en blijft zijn verantwoordelijkheid. Vooral voor de supporters in de arena hoop ik dat ze snel weer eens kunnen genieten van 'ons' Ajax.
Ze hadden kansen. Maar geluk dwing je ook af. Frank heeft veel krediet maar elke keer dan gemauw van 'We waren dominant bla bla bla' moet gewoon eens stoppen. Frank geeft weinig realistische interviews meer en begin het voor de camera net zo serieus te nemen als Mclaren. Realiteit is dat het hele patroon weg is. Ajax slecht in balbezit is, laag tempo en weinig beweging. Iedereen hopeloos uit vorm en er wordt ook werkelijk geen tikkeltje risico genomen op het veld. De 765 tikkies terug levert ook niks meer op. Alles bij Ajax is risicoloos. Zowel op als buiten het veld.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 november 2013 door Loetje --
joduh
 joduh - zondag 03 november 2013 - 06:23   quote  deeplink  
weet je wat het volgens mijn is jack?ze zijn allemaal bang voor frankie.....
frank is zo gefocust op dat tering balbezit....dominantie.....
pffff hahahaha wordt er helemaal gek van man...niemand durft nog een actie te maken en daarom is er geen hol aan om naar te kijken man...tikkie terug(kan je niks fout doen) ...tikkie breed( is het jouw fout niet)...... bal maar naar de speler toe brengen(zekerheidje en geen balverlies)......terug op de keeper(staat altijd als enige vrij)
waar is een suarez????
Er is geen speler momenteel waarvoor je naar het stadion zou gaan momenteel....niet 1 man!
de stand verbloemt weer veel bij sommigen en misschien worden we wel weer kampioen?
en dan zijn we gewoon de beste weer en is er niks aan het handje!hahahahah (maar wat doet dit ajax mijn pijn man)
joduh
 joduh - zondag 03 november 2013 - 06:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 november 2013 - 01:07 schreef Ronald 1960 het volgende:
Ik ben meestal wel positief in mijn reacties, maar ik weet het nu ff ook niet meer.

Aande andere kant als we de kansen bentten die we krijgen is er ( qua punten en doelpunten) niets aan het handje....

misschien 5/6 andere spelers opstellen en vertrouwen geven?
We missen ook wel de ervaring van Moisander en de body van Duarte (Ik zie het best in hem zitten)
hahahahahaah zelfs jij gaat wel een keer om ouwe!!!!;-) (duurt gewoon altijd net ff iets langer bij jou he?)
Brandje
 Brandje - zondag 03 november 2013 - 07:27   quote  deeplink  
Heeft mijn inziens niks met niet willen te maken maar ik denk dat de trainer daar een groot aandeel in heeft. Ze worden vol gedouwd met taktische instructies. Fisher lijkt wel aangeschoten wild als hij een aktie maakt en die mislukt. Kijk dan meteen als een bang vogeltje naar de bank.
Daarom moest Janssen ook weg denk ik. Die deed namelijk in het veld waar hij zin had namelijk voetballen e ja dn laat je je man wel eens lopen.
Terug naar de basis!! Plezier terugvinden en fouten durven/mogen maken!!!
Brandje
 Brandje - zondag 03 november 2013 - 07:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 november 2013 - 06:23 schreef joduh het volgende:
pffff hahahaha wordt er helemaal gek van man...niemand durft nog een actie te maken en daarom is er geen hol aan om naar te kijken man...tikkie terug(kan je niks fout doen) ...tikkie breed( is het jouw fout niet)...... bal maar naar de speler toe brengen(zekerheidje en geen balverlies)......terug op de keeper(staat altijd als enige vrij)
waar is een suarez????
Er is geen speler momenteel waarvoor je naar het stadion zou gaan momenteel....niet 1 man!
de stand verbloemt weer veel bij sommigen en misschien worden we wel weer kampioen?
en dan zijn we gewoon de beste weer en is er niks aan het handje!hahahahah (maar wat doet dit ajax mijn pijn man)
+1
cajax
 cajax - zondag 03 november 2013 - 08:35   quote  deeplink  
Inderdaad mist Ajax de gedrevenheid, wat ze over de drempel kan helpen. Maar dan moet De Boer dat dan wel toelaten.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 03 november 2013 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 november 2013 - 06:23 schreef joduh het volgende:
waar is een suarez????
Dat denk ik eerlijk gezegd ook....misschien dat de Boer het tikkie takkie te ver door voerd....Jol was het andere uiterste met alleen maar lange halen op Suarez hopend dat hij het verschil maakte....alleen Fisher zie je af en toe een actie maken....ik hoop dat Bojan en Duarte snel terug keren want zij durven ook wel een actie te maken....alleen zag ik bij Duarte al minder acties als toen hij bij Heracles speelde...de Boer moet de voorhoede spelers misschien niet te veel opdrachten meegeven....anders gaan we de creativiteit missen....heeft Bergkamp dan geen enkele inbreng....of kan hij het niet overbrengen op de spelers ???
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 03 november 2013 - 09:58   quote  deeplink  
Mis vooral de strijd op het middenveld!!
marciono
 marciono - zondag 03 november 2013 - 09:58   quote  deeplink  
Het is saai om te zien zo risicoloos voetballen zo voorspelbaar. Elke keer de moeilijke weg opzoekeb,
Ik hoop dat het gaat veranderen met volgende generatie die eraan komt. Dit elftal gaat het simpelweg niet maken.
Ook hoop ik dat de boer het een keer toegeeft dat ze slecht spelen en totaal uit vorm zijn dat ziet elke ajacied.
Peter1956
 Peter1956 - zondag 03 november 2013 - 10:05   quote  deeplink  
Helder verhaal! Ik zou zeggen lezen! http://deajaxwatcher.wordpress.com/2013/11/02/de-misvattingen-van-frank-de-boer/
Stanley
 Stanley - zondag 03 november 2013 - 10:13   quote  deeplink  
Is dat jouw vraag aan de spelers of aan de directie?
@Jack

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 november 2013 door Stanley --
Stanley
 Stanley - zondag 03 november 2013 - 10:18   quote  deeplink  
Sommigen vonden mij negatief en waren het niet met mij eens.
Maar komop. Wanneer gaat het kwartje nu eens vallen!

Zo eindigen we gewoon derde of vierde plus nummer laatst in
de CL poule zoals ik al een tijdje geleden voorspelde.

En dan ook nog het gore lef hebben dat er geen aankopen
nodig zijn en irritatie hebben dat wij supporters negatief
zijn !!!!!!
joduh
 joduh - zondag 03 november 2013 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
yep...zo is het.....
al zullen ze wel weer zeggen :tsja,gabriel?wtf is dat man...hahhaha
cajax
 cajax - zondag 03 november 2013 - 10:43   quote  deeplink  
JA, het kwartje moet inderdaad gaan vallen bij Ajax, voordat ze het door hebben dat ze niet bij de Europese top behoren. Ajax zit niet bij de beste 12, maar staat rond de 30e plaats op de Europese ranglijst. Is veel te laag voor Ajax.
hjf
 hjf - zondag 03 november 2013 - 10:52   quote  deeplink  
Het heeft gewoon te maken met kwaliteit ofwel het gebrek hier aan. Joduh verwoordt dit door te zeggen, dat je op dit moment niet voor 1 man naar het stadion komt. Hopelijk zijn Moisander (voor Denswil), Duarte (voor Serero)en Bojan (voor Sigthorsson) snel weer beschikbaar. Zij kunnen het kwakkelende elftal wellicht meer rust en een kwaliteitsimpuls geven. Maar dan nog blijft het behelpen. Momenteel speelt in de Eredivisie het 4e garnituur. Het is even niet anders.
riveco
 riveco - zondag 03 november 2013 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 november 2013 - 00:26 schreef Jack Huntelaar het volgende:
conclusie: zij speelden vanavond met veel meer gedrevenheid, strijd en passie...net, dat laatste stapje...net, die inzet...net, de echte wil om te winnen...als team sterk...
Dat missen wij...
Hmmmm, heeft PSV gewonnen?
riveco
 riveco - zondag 03 november 2013 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 november 2013 - 09:58 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Mis vooral de strijd op het middenveld!!
Jack, is het misschien niet zo, dat Frank heeft gezegd dat hij geen blessures wil ivm de belangrijke wedstrijd tegen Celtic???? Kwestie van overwinteren in Europa!
Kan me daar namelijk wel iets bij voorstellen als ik sommige de voet terug zag trekken in duels.
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 03 november 2013 - 11:22   quote  deeplink  
Het is helaas zo dat De Boer blijft vasthouden aan zijn denkwijze. De Boer is extreem in zijn gedrevenheid. En ja het moet precies zoals hij het wil. Hij heeft nu te maken met mindere spelers waarbij 'zijn' systeem nu niet meer uit de ver komt. Ik zie hem dat niet loslaten. En dat kan hem nog wel eens de das om doen. Met deze selectie is zijn spel niet uit te voeren in combinatie met de gewenste resultaten. Hij zal zeker een bal hebben opgegooid voor betere spelers. Aan de andere kant accepteert hij de situatie, maar lijkt het erop dat hij niet het vermogen heeft zich te kunnen anticiperen met deze spelers. Ik hoop voor Ajax dat ze inmiddels om zich heen hebben gekeken naar eventuele versterkingen, want anders is de gifbeker nog lang niet leeg.
nora
 nora - zondag 03 november 2013 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Precies zoals het is helaas !!!Het schoolvoorbeeld is van Rhijn ik heb het mensen laten zien als hij de bal aanneemt is het eerste wat hij doet zich half omdraaien richting zijn eigen achterhoede en hij kijkt niet eens naar vooren, en ja hoor de bal gaat voor de 23 ste keer terug naar of Veltman of Jasper.
nora
 nora - zondag 03 november 2013 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 november 2013 - 11:03 schreef riveco het volgende:

[..]

Jack, is het misschien niet zo, dat Frank heeft gezegd dat hij geen blessures wil ivm de belangrijke wedstrijd tegen Celtic???? Kwestie van overwinteren in Europa!
Kan me daar namelijk wel iets bij voorstellen als ik sommige de voet terug zag trekken in duels.
Dat doen ze al het hele seizoen
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 03 november 2013 - 12:49   quote  deeplink  
Frank blijft vasthouden aan zijn systeem. En dat werkt niet met de spelers die hij nu tot zijn beschikking heeft. Dus zit je nu in een impasse.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 03 november 2013 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 november 2013 - 10:59 schreef riveco het volgende:

[..]

Hmmmm, heeft PSV gewonnen?
Dit topic gaat niet om winnen, verliezen of gelijk spelen....het gaat om de bezieling van de spelers...tot het gaatje gaan....als je dat niet ziet...
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 03 november 2013 - 13:19   quote  deeplink  
Ja Jack ook dat gaat niet eens goed...
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 03 november 2013 - 13:26   quote  deeplink  
Dit is echt larie koek. Veel clubs die kwaliteit mist om in de eredivisie te kunnen spelen die gooien alles op de strijd en de passie. Cambuur wint zijn wedstrijden omdat ze op de strijd kunnen winnen. Ajax heeft de kwaliteit om zonder de passie en strijd te kunnen winnen. Of dacht je dat eriksen veel strijd erin gooide of een boerrichter of een alderweireld die door zich soms zo makkelijk weg werd gezet als een kleine kleuter.
Hiermee win je niet omdat ajax de spelers er niet voor hebt? of wou je enoh op de plek van poulsen? een speler die niet kan voetballen maar wel thuis hoort bij cambuur
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 03 november 2013 - 13:30   quote  deeplink  
Het gaat uiteindelijk om resultaat, en op deze manier krijgen we niks!
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 03 november 2013 - 13:32   quote  deeplink  
We krijgen niet eens mooi voetbal te zien. En als bonus krijgen we ook nog eens slechte resultaten. Als Ajax supporter wordt je meer verwend dan ooit.
nora
 nora - zondag 03 november 2013 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 november 2013 - 13:26 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Dit is echt larie koek. Veel clubs die kwaliteit mist om in de eredivisie te kunnen spelen die gooien alles op de strijd en de passie. Cambuur wint zijn wedstrijden omdat ze op de strijd kunnen winnen. Ajax heeft de kwaliteit om zonder de passie en strijd te kunnen winnen. Of dacht je dat eriksen veel strijd erin gooide of een boerrichter of een alderweireld die door zich soms zo makkelijk weg werd gezet als een kleine kleuter.
Hiermee win je niet omdat ajax de spelers er niet voor hebt? of wou je enoh op de plek van poulsen? een speler die niet kan voetballen maar wel thuis hoort bij cambuur
Helaas heeft Ajax deze kwaliteit niet meer !!!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 03 november 2013 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 november 2013 - 13:32 schreef nora het volgende:

[..]

Welke kwaliteit bedoel je?
Kwaliteit om de beuk erin te gooien of de kwaliteit om de duels te vermijden?
remco k
 remco k - zondag 03 november 2013 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 november 2013 - 00:26 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Dat missen wij...
En ze staan vrijwel allemaal gelijk met ons.. Zo veel verschil is daar dus niet..
hjf
 hjf - zondag 03 november 2013 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 november 2013 - 13:32 schreef nora het volgende:

[..]

Ik dacht: wie zwijgt stemt toe. Maar jij bent het dus duidelijk met mij eens. En dat is niet de eerste keer.
hjf
 hjf - zondag 03 november 2013 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 november 2013 - 13:49 schreef remco k het volgende:

[..]

En ze staan vrijwel allemaal gelijk met ons.. Zo veel verschil is daar dus niet..
Remco. Wij zijn Ajax> Wij moeten de beste zijn. Dus ga je nu niet verschuilen achter het feit, dat het verschil niet zo groot is. Wij moeten ons schamen. In de winterschop zullen er 2 versterkingen moeten komen en dan bedoel ik ook echt versterkingen voor de basis elf.
joduh
 joduh - zondag 03 november 2013 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 november 2013 - 14:29 schreef hjf het volgende:

[..]

Remco. Wij zijn Ajax> Wij moeten de beste zijn. Dus ga je nu niet verschuilen achter het feit, dat het verschil niet zo groot is. Wij moeten ons schamen. In de winterschop zullen er 2 versterkingen moeten komen en dan bedoel ik ook echt versterkingen voor de basis elf.
2?
nora
 nora - zondag 03 november 2013 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 november 2013 - 13:47 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Welke kwaliteit bedoel je?
Kwaliteit om de beuk erin te gooien of de kwaliteit om de duels te vermijden?
Wat denk je geen overwaarde aan niveau !!! helaas
cajax
 cajax - zondag 03 november 2013 - 14:42   quote  deeplink  
Dus komt het er op neer, dat Frank verkeerde speler tot zijn beschikking heeft ? Dan moet Ajax de geschikte spelers maar via transfers halen. Ajax moet gewoon investeren. Zolang ze dat niet doen, en alleen bij de jeugd blijven, dan zal het nog wel lang duren voordat Ajax bij de beste 12 van Europa zit.
remco k
 remco k - zondag 03 november 2013 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 november 2013 - 14:29 schreef hjf het volgende:

[..]

Als je leest waar ik op reageer dan heeft je post helemaal geen betrekking op wat ik post..

Ik zeg ook nergens dat het goed is, integendeel zelfs..
remco k
 remco k - zondag 03 november 2013 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 november 2013 - 14:42 schreef cajax het volgende:
Dus komt het er op neer, dat Frank verkeerde speler tot zijn beschikking heeft ? Dan moet Ajax de geschikte spelers maar via transfers halen. Ajax moet gewoon investeren. Zolang ze dat niet doen, en alleen bij de jeugd blijven, dan zal het nog wel lang duren voordat Ajax bij de beste 12 van Europa zit.
Nee hoor, gewoon een prima selectie vol potentieel, enkel blijkt dit een jaar om te bouwen geworden en accepteert men dat niet.. Te veel spelers die niet in vorm zijn, komen deze wel in vorm gaat Ajax goed draaien.
jolanpalma
 jolanpalma - zondag 03 november 2013 - 15:09   quote  deeplink  
Denk niet eens dat het zozeer aan de bier ligt maar meer aan marc overmars. Hij blijft maar spelers halen voor de toekomst waar ajax geen ene moer aan heeft. Snap zowiezo niet waar hij de hele tijd mee bezig is. En frank moet het maar opknappen. Kan de trainer geen taak als technisch manager op zich nemen of past dat niet in het huidige ajax beleid?
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 03 november 2013 - 15:19   quote  deeplink  
Zo zie ik het ook....
remco k
 remco k - zondag 03 november 2013 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 november 2013 - 15:09 schreef jolanpalma het volgende:
Denk niet eens dat het zozeer aan de bier ligt maar meer aan marc overmars. Hij blijft maar spelers halen voor de toekomst waar ajax geen ene moer aan heeft. Snap zowiezo niet waar hij de hele tijd mee bezig is. En frank moet het maar opknappen. Kan de trainer geen taak als technisch manager op zich nemen of past dat niet in het huidige ajax beleid?
Jonk is anders blij met hem..

Er is bij Ajax namelijk meer dan alleen het eerste.. Ook daar is men verantwoordelijk voor.

http://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-en-geruchten/73490/interview-wim-jonk.html

http://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuws/73809/overmars-binnenhalen-toptalenten-belangrijkst-.html
jolanpalma
 jolanpalma - zondag 03 november 2013 - 15:38   quote  deeplink  
Leuk.. maar denk dat hij nog steeds geen top talent heeft gehaald. En al best wat centjes uit gegeven aan spelers van het roda kaliber. En zodra de spelers naar het 1ste gaan worden ze strak gehouden door de boer&co
cajax
 cajax - zondag 03 november 2013 - 16:13   quote  deeplink  
De oplossing moet toch van links of van rechts komen, wil Ajax weer bij de beste behoren. Is logisch.
remco k
 remco k - zondag 03 november 2013 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 november 2013 - 15:38 schreef jolanpalma het volgende:
Leuk.. maar denk dat hij nog steeds geen top talent heeft gehaald. En al best wat centjes uit gegeven aan spelers van het roda kaliber. En zodra de spelers naar het 1ste gaan worden ze strak gehouden door de boer&co
Geen toptalent?? Meleg en Andersen zat anders vrijwel heel Europa achteraan..
jolanpalma
 jolanpalma - zondag 03 november 2013 - 16:39   quote  deeplink  
En andersen raakt wederom geen pepernoot omdat hij op de verkeerde positie speelt of hij kort wordt gehouden door de boer&co...
cajax
 cajax - zondag 03 november 2013 - 16:59   quote  deeplink  
We merken gewoon dat er een aantal van 4 of 5 spelers niet in vorm zijn, en de rest licht geblesseerd. Men heeft het geduld niet dat Ajax aan het opbouwen is met zijn selectie. De enigste gouden wissel van De Boer is dat Cillessen in het doel staat. Hij speelt erg goed, dat hij daarom als zo snel geselecteerd is voor het Nationale Elftal.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5976
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Waar is de Strijd, Passie, de Wil om te Winnen ??

0.0082719