BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Waar is de Strijd, Passie, de Wil om te Winnen ??

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 04 november 2013 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 november 2013 - 23:33 schreef Ronald 1960 het volgende:
Ik ga slapen, om 6 uur loopt die K.. wekker weer af (gelukkig maar)
Sweet dreams gap
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 04 november 2013 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 november 2013 - 22:56 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Trio'tje ouwe ??....hehehehe....Joduh is gek en ik de weg kwijt....we zoeken een gids ;-)
Trio'tje altijd....wel met twee vrouwen...Een gids?? Ik niet pik...kan m'n eigen amper volgen....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 04 november 2013 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 november 2013 - 23:38 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Trio'tje altijd....wel met twee vrouwen...Een gids?? Ik niet pik...kan m'n eigen amper volgen....
Daarom mag ik je ook ouwe ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 05 november 2013 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 november 2013 - 22:13 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dat roep je zeker al weken....maar dan wordt je door anderen als negatief gezien....ONZIN!!! "alleen met positiespel kom je er niet" zijn de woorden van onze Siem de Jong....
En dan maar roepen dat de ploeg een vormcrisis heeft? Alle elf spelers?? Whahahahahaha, sorry hoor maar gek ben ik nog steeds niet. Gewoon zeggen dat je een kut-elftal hebt die totaal geen kloot voor mekaar wil doen en enkel aan het eind van de maand het salaris op de bankrekening wil zien. Het is bij Ajax, maar ook zeker bij Jong Ajax 1 grote pot nat aan het worden.

Maar ja, deze gek neemt nog maar een slok azijn. ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 november 2013 door Ajax Warrior --
Pietje
 Pietje - dinsdag 05 november 2013 - 12:26   quote  deeplink  
Vandaag een analyse gelezen in de Volkskrant, toch echt een Amsterdamse krant, over Ajax.
Een aantal citaten:
- De rigoreuze breuk met het verleden heeft de club financieel een hoop opgeleverd.
- Hartstikke mooi, maar op het veld staat een onevenwichtig elftal.
- Ajax won dit seizoen nog geen enkele keer buitenshuis.
- De club overschat zijn eigen jeugd.
- Ajax heeft verzuimd enkele van de vele miljoenen winst aan te wenden voor een kwaliteitsinjectie.
- De supporters zitten te kijken naar een onsamenhangende ploeg.
- Ajax loopt vast op zijn vele beperkingen.
- In de winterstop alsnog een of meer spelers halen, is het erkennen van gemaakte fouten.
- De druk op Frank de Boer neemt met de week toe.
- Alle ploegen in de eredivisie realiseren zich dat Ajax gemakkelijk te verslaan is.
- Deze selectie in stand houden is een grove inschattingsfout van technisch directeur Marc Overmars.

Etc. etc.

We hebben het hier over MIJN club... Ik ben er werkelijk doodziek van.

Woensdagavond volgt zonder enige twijfel een enorme oorwassing door Celtic, op basis van wilskracht, mentaliteit, duelkracht en de absolute wil om te winnen.

Ik ben zo ongelooflijk kwaad !!!!
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 05 november 2013 - 13:59   quote  deeplink  
Ajax is bewust een weg ingeslagen. Maar in feite weet men niet of dit gaat werken en of dit het gewenste resultaat oplevert. De mensen die dit 'gezamenlijk' hebben besloten zullen nooit hier veel van afwijken. Want anders geven ze deels toe dat ze fout zitten. Een mens is en blijft een egoïstisch wezen en handelt vaak naar zijn of haar ideeën. Tot de winter kunnen ze niks kopen en hebben ze nog een beetje tijd om te kijken of er eventueel een verbetering inzit. Maar helaas zijn er nagenoeg geen lichtpunten die een positieve wending op korte termijn zullen geven. En daarmee komt ook de ingeslagen weg onder druk te staan. De Boer en ook Overmars staan nu enorm onder druk. Omdat je op een punt komt dat het Ajax publiek het niet langer accepteert. In feite hebben ze daar alle recht toe omdat het nu al geruime tijd zo matig is en er geen zonlicht verschijnt achter de donkere wolken die al maanden boven de Arena hangen. Wanneer men vast blijft houden en er zit geen verbetering in kan dit grote gevolgen hebben voor Ajax en de mensen die Ajax leiden. Daarom hoop ik dat ze met hun gezonde verstand inzien dat het anders moet. Want anders zijn de consequenties straks niet meer te overzien. Het grootste probleem is dat men het niet erkend. We hebben het hier wel over het 'grote'Ajax. Als Ajax liefhebber met een Ajax hart wil je toch alleen het beste voor je club?
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 05 november 2013 - 14:08   quote  deeplink  
Ook ik denk dat de vormcrisis bij veel spelers veroorzaakt worden door de manier van spelen. Omdat het resultaat wat hiermee wordt verkregen nooit het gewenste resultaat is waar Ajax op hoopt. En ze moeten inzien dat dat een oorzaak heeft. Wanneer je geen goede resultaten krijgt worden spelers onzeker. En dat is nu juist wat ze uitstralen. En daarmee lijken vele spelers ineens 'uit vorm'. Daardoor krijgen spelers het moeilijk om tot het uiterste te kunnen en willen gaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 november 2013 door Bobby1972 --
joduh
 joduh - dinsdag 05 november 2013 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 november 2013 - 12:26 schreef Pietje het volgende:
Vandaag een analyse gelezen in de Volkskrant, toch echt een Amsterdamse krant, over Ajax.
Een aantal citaten:
- De rigoreuze breuk met het verleden heeft de club financieel een hoop opgeleverd.
- Hartstikke mooi, maar op het veld staat een onevenwichtig elftal.
- Ajax won dit seizoen nog geen enkele keer buitenshuis.
- De club overschat zijn eigen jeugd.
- Ajax heeft verzuimd enkele van de vele miljoenen winst aan te wenden voor een kwaliteitsinjectie.
- De supporters zitten te kijken naar een onsamenhangende ploeg.
- Ajax loopt vast op zijn vele beperkingen.
- In de winterstop alsnog een of meer spelers halen, is het erkennen van gemaakte fouten.
- De druk op Frank de Boer neemt met de week toe.
- Alle ploegen in de eredivisie realiseren zich dat Ajax gemakkelijk te verslaan is.
- Deze selectie in stand houden is een grove inschattingsfout van technisch directeur Marc Overmars.

Etc. etc.

We hebben het hier over MIJN club... Ik ben er werkelijk doodziek van.

Woensdagavond volgt zonder enige twijfel een enorme oorwassing door Celtic, op basis van wilskracht, mentaliteit, duelkracht en de absolute wil om te winnen.

Ik ben zo ongelooflijk kwaad !!!!
ik vind dit geen verrassing man........
remco k
 remco k - dinsdag 05 november 2013 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 november 2013 - 22:14 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Als ik alles moet lezen wat jij hier schrijft kan ik wel een paar snipperdagen nemen...
Whahahaha, je beschuldigt een ander van niet lezen, en dan dit posten?? Kom op kerel..
remco k
 remco k - dinsdag 05 november 2013 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 november 2013 - 13:59 schreef Bobby1972 het volgende:
Ajax is bewust een weg ingeslagen. Maar in feite weet men niet of dit gaat werken en of dit het gewenste resultaat oplevert. De mensen die dit 'gezamenlijk' hebben besloten zullen nooit hier veel van afwijken. Want anders geven ze deels toe dat ze fout zitten. Een mens is en blijft een egoïstisch wezen en handelt vaak naar zijn of haar ideeën. Tot de winter kunnen ze niks kopen en hebben ze nog een beetje tijd om te kijken of er eventueel een verbetering inzit. Maar helaas zijn er nagenoeg geen lichtpunten die een positieve wending op korte termijn zullen geven. En daarmee komt ook de ingeslagen weg onder druk te staan. De Boer en ook Overmars staan nu enorm onder druk. Omdat je op een punt komt dat het Ajax publiek het niet langer accepteert. In feite hebben ze daar alle recht toe omdat het nu al geruime tijd zo matig is en er geen zonlicht verschijnt achter de donkere wolken die al maanden boven de Arena hangen. Wanneer men vast blijft houden en er zit geen verbetering in kan dit grote gevolgen hebben voor Ajax en de mensen die Ajax leiden. Daarom hoop ik dat ze met hun gezonde verstand inzien dat het anders moet. Want anders zijn de consequenties straks niet meer te overzien. Het grootste probleem is dat men het niet erkend. We hebben het hier wel over het 'grote'Ajax. Als Ajax liefhebber met een Ajax hart wil je toch alleen het beste voor je club?
Ooit gehoord van een paar stapjes terug om er vervolgens een aantal meer vooruit de te doen??
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 05 november 2013 - 19:34   quote  deeplink  
Hoe blind ben je Remco? Met de begroting en de spelers had Ajax nooit naar dit bedroevende niveau hoeven zaken. Door een aantal structurele fouten zijn we verder door de ondergrens gezakt sinds lange tijd. En dat staat los van de keuze voor eigen jeugd en geen extreem hoge transfer uitgaven. Doorgaan met de huidige spelers zonder versterkingen zal zeer waarschijnlijk de problemen eerder vergroten dan verkleinen. Omdat er geen enkele progressie is die noodzakelijk is om eventueel het verwachte niveau neer te kunnen zetten. Wanneer je met de hoogste begroting en deze spelers niet eens kunt concurreren met de subtop die een 5e van de begroting van Ajax hebben. Dan faal je, en daar is geen enkele discussie over mogelijk. Dit kun je nooit verkopen naar je achterban. ONACCEPTABEL!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 05 november 2013 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 november 2013 - 18:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Whahahaha, je beschuldigt een ander van niet lezen, en dan dit posten?? Kom op kerel..
Nou kerel daar heb je gelijk in...excuse me...maar kan jij dat ?? Erkennen dat een ander gelijk heeft??? Nee, want dat heb ik jou nog nooit op kunnen betrappen...je bent pas een grote vent als je dat toegeeft...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 november 2013 door Jack Huntelaar --
Pietje
 Pietje - dinsdag 05 november 2013 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 november 2013 - 17:07 schreef joduh het volgende:

[..]

ik vind dit geen verrassing man........
Ik ook niet, maar het doet zo'n vreselijk pijn als je het leest... Man, ik ben al 59 jaar Ajax-fan, ik heb me nog nooit zo klote gevoeld...
joduh
 joduh - dinsdag 05 november 2013 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 november 2013 - 20:36 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik ook niet, maar het doet zo'n vreselijk pijn als je het leest... Man, ik ben al 59 jaar Ajax-fan, ik heb me nog nooit zo klote gevoeld...
Het doet me al een jaar of 8 pijn man..... Kampioenschappen hebben heel veel verbloemd .....
Ps je staat me 17 jaar voor!!
Pietje
 Pietje - dinsdag 05 november 2013 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 november 2013 - 20:52 schreef joduh het volgende:

[..]

Het doet me al een jaar of 8 pijn man..... Kampioenschappen hebben heel veel verbloemd .....
Ps je staat me 17 jaar voor!!
Klopt helemaal. Die kampioenschappen, hoe blij ik er ook mee was (en nóg ben), verhullen het feit dat Ajax ook de afgelopen drie niet altijd even goed heeft gespeeld. Kampioen, met dank aan de concurrenten, die nog beroerder speelden. Maar op dit moment is het slechter dan ooit, met dat eeuwige "tikkie terug" en "tikkie breed" voetbal. Met name daarvan word ik dood- en doodziek... Het lijkt in de verste verte niet op Ajax-voetbal...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 05 november 2013 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 november 2013 - 20:58 schreef Pietje het volgende:

[..]

Klopt helemaal. Die kampioenschappen, hoe blij ik er ook mee was (en nóg ben), verhullen het feit dat Ajax ook de afgelopen drie niet altijd even goed heeft gespeeld. Kampioen, met dank aan de concurrenten, die nog beroerder speelden. Maar op dit moment is het slechter dan ooit, met dat eeuwige "tikkie terug" en "tikkie breed" voetbal. Met name daarvan word ik dood- en doodziek... Het lijkt in de verste verte niet op Ajax-voetbal...
....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 november 2013 door Nenam_tiL --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 05 november 2013 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 november 2013 - 20:58 schreef Pietje het volgende:

[..]

Helemaal mee eens Pietje....en het blijkt ook niet effectief te zijn....het is net als Adriaansen zei in Studio Voetbal....de aanvallende buitenspelers gaan niet rechtsteeks buiten om...ze leggen hem weer terug of opzij naar onze backs die er dan buitenom omheen gaan....resultaat: de verassing is weg en het strafschopgebied staat dan al vol....beter is dat onze aanvallers rechtstreeks buitenom gaan...het strafschop gebied is dan nog niet volgestroomd zodat de spits(Sigthorsson meer kans heeft om te scoren....
remco k
 remco k - dinsdag 05 november 2013 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 november 2013 - 19:54 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Nou kerel daar heb je gelijk in...excuse me...maar kan jij dat ?? Erkennen dat een ander gelijk heeft??? Nee, want dat heb ik jou nog nooit op kunnen betrappen...je bent pas een grote vent als je dat toegeeft...
Wederom, lees alles even terug, vaak zat iemand gelijk gegeven. Ben het ook vaak met andere mensen eens..

Jammer dat je dit post..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 05 november 2013 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 november 2013 - 22:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Wederom, lees alles even terug, vaak zat iemand gelijk gegeven. Ben het ook vaak met andere mensen eens..

Jammer dat je dit post..
Vraag niet het onmogelijke....moet die arme jongen 100.000+ posts terug lezen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 05 november 2013 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 november 2013 - 22:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Jammer dat je dit post..
Je bent het wel vaak eens...maar op je post terug komen dat je fout zat...heb ik nog niet kunnen ontdekken...vindt het wel dapper van je dat je dat je het huidige beleid steunt terwijl dit beleid nog niks bewezen heeft met name nu er zoveel kritiek is....let wel heb niks tegen jouw persoonlijk....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 05 november 2013 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 november 2013 - 22:05 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

hahahaha kan onmogelijk alles lezen...ben ook geen lezer of het moet me interesseren....die boekjes met die plaatjes er in vind ik wel interessant om te lezen....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 05 november 2013 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 november 2013 - 22:13 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

hahahaha kan onmogelijk alles lezen...ben ook geen lezer of het moet me interesseren....die boekjes met die plaatjes er in vind ik wel interessant om te lezen....
Kama Sutra ??
remco k
 remco k - dinsdag 05 november 2013 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 november 2013 - 22:11 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Je bent het wel vaak eens...maar op je post terug komen dat je fout zat...heb ik nog niet kunnen ontdekken...vindt het wel dapper van je dat je dat je het huidige beleid steunt terwijl dit beleid nog niks bewezen heeft met name nu er zoveel kritiek is....let wel heb niks tegen jouw persoonlijk....
Heb gewoon een mening kerel, zoals zo veel mensen. Ben alleen wat lastig te beïnvloeden.. En eigenwijs..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 05 november 2013 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 november 2013 - 22:15 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Kama Sutra ??
Iets heftiger pik!!
remco k
 remco k - dinsdag 05 november 2013 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 november 2013 - 22:05 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Sorry man, zal het niet weer doen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 05 november 2013 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 november 2013 - 22:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Heb gewoon een mening kerel, zoals zo veel mensen. Ben alleen wat lastig te beïnvloeden.. En eigenwijs..
Its all in the game!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 05 november 2013 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 november 2013 - 22:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee hoor.....de laatste overgebleven bitch .....net als ik
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 05 november 2013 - 22:40   quote  deeplink  
een bitch is vrouwelijk narreke!!
remco k
 remco k - dinsdag 05 november 2013 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 november 2013 - 22:39 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Nee hoor.....de laatste overgebleven bitch .....net als ik
Niks mis met af en toe een beetje krabben en stoken.. Lokt reacties uit en dat is weer voer voor discussie.. Het leven is een grote cirkel.. De echte winnaars durven daaruit te stappen om een nieuwe cirkel te pakken, eentje die ze beter past..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 05 november 2013 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 november 2013 - 22:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Niks mis met af en toe een beetje krabben en stoken.. Lokt reacties uit en dat is weer voer voor discussie.. Het leven is een grote cirkel.. De echte winnaars durven daaruit te stappen om een nieuwe cirkel te pakken, eentje die ze beter past..
BAM....wat een filosoof....zit hier met de bek open....hulde Remco ;-)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 05 november 2013 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 november 2013 - 22:41 schreef remco k het volgende:

[..]

De aarde is rond...je krijgt alles terug op je bordje....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 05 november 2013 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 november 2013 - 22:43 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Niet overdrijven ouwe terrier...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 05 november 2013 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 november 2013 - 22:53 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Niet overdrijven ouwe terrier...
Doe ik ook niet ouwe brombeer.....soms moet je Remco ff aaien....tis net een retriever hij geeft altijd antwoord ;-)
Peterhs
 Peterhs - woensdag 06 november 2013 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 november 2013 - 22:57 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Doe ik ook niet ouwe brombeer.....soms moet je Remco ff aaien....tis net een retriever hij geeft altijd antwoord ;-)
Niet te lang aaien, want voor je het weet bijt ie in je klauw :-p
remco k
 remco k - woensdag 06 november 2013 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 november 2013 - 22:43 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Jouw op het leven geschreven, je hebt ook al wel wat cirkeltjes gehad, hebt alleen wat te lang in de voorlaatste gezeten als ik me niet vergis..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 06 november 2013 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2013 - 18:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Jouw op het leven geschreven, je hebt ook al wel wat cirkeltjes gehad, hebt alleen wat te lang in de voorlaatste gezeten als ik me niet vergis..
Mwah....ook daar leer je van.....niet klagen maar dragen, zei ooit een Ajacied tegen mij....en daar hou ik me aan vast
remco k
 remco k - woensdag 06 november 2013 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2013 - 18:21 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Mwah....ook daar leer je van.....niet klagen maar dragen, zei ooit een Ajacied tegen mij....en daar hou ik me aan vast
Daarom moeten we ook dit beleid met zijn allen blijven dragen:-)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 06 november 2013 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2013 - 18:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Daarom moeten we ook dit beleid met zijn allen blijven dragen:-)
Niet volledig....gedeeltelijk!! ;-)
remco k
 remco k - woensdag 06 november 2013 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2013 - 19:52 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Niet volledig....gedeeltelijk!! ;-)
Nee hoor, ben volledig eens dat het de juiste weg naar succes is.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 06 november 2013 - 20:16   quote  deeplink  
De jeugd op 1....helemaal eens...maar daarnaast ook een broodnodige aankoop voor de balans in het elftal.....jammer dat de transfer van van Ginkel is mislukt..maar dan moet er een stap 2 zijn en die was er niet....
remco k
 remco k - woensdag 06 november 2013 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2013 - 20:16 schreef Jack Huntelaar het volgende:
De jeugd op 1....helemaal eens...maar daarnaast ook een broodnodige aankoop voor de balans in het elftal.....jammer dat de transfer van van Ginkel is mislukt..maar dan moet er een stap 2 zijn en die was er niet....
Jawel die was er wel, Duarte.

Maar HET BELEID staat volledig los van bepaalde dingen die niet goed gaan of waar fouten gemaakt worden, en als aan het einde van het seizoen blijkt dat men afgelopen zomer niet goed heeft gehandeld doet dat niets af aan het beleid dat is ingezet.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 07 november 2013 - 00:05   quote  deeplink  
Ben ook heel blij met Duarte....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 november 2013 door Jack Huntelaar --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 07 november 2013 - 00:07   quote  deeplink  
Heb vanavond een team zien knokken...dat doet me deugd....nu ook in de competitie net zo hard er voor gaan!!!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 07 november 2013 - 00:22   quote  deeplink  
vertrouwen pik.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 november 2013 door Ronald 1960 --
nora
 nora - donderdag 07 november 2013 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 november 2013 - 21:58 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Helemaal mee eens Pietje....en het blijkt ook niet effectief te zijn....het is net als Adriaansen zei in Studio Voetbal....de aanvallende buitenspelers gaan niet rechtsteeks buiten om...ze leggen hem weer terug of opzij naar onze backs die er dan buitenom omheen gaan....resultaat: de verassing is weg en het strafschopgebied staat dan al vol....beter is dat onze aanvallers rechtstreeks buitenom gaan...het strafschop gebied is dan nog niet volgestroomd zodat de spits(Sigthorsson meer kans heeft om te scoren....
Daarom had Narsing de man voor Ajax geweest we hebben 2 middenvelders op de flanken staan, waardoor zij steeds naar binnen gaan en in de 16 staat het vol met verdedigers, als je dan nog een man uitspeeld krijg je ruimte maar ook dat gebeurd amper waardoor het moeilijk wordt om kansen te creeeren .
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 07 november 2013 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 november 2013 - 09:45 schreef nora het volgende:

[..]

Daarom had Narsing de man voor Ajax geweest we hebben 2 middenvelders op de flanken staan, waardoor zij steeds naar binnen gaan en in de 16 staat het vol met verdedigers, als je dan nog een man uitspeeld krijg je ruimte maar ook dat gebeurd amper waardoor het moeilijk wordt om kansen te creeeren .
Van Rhijn kapt ook alles terug een fatsoenlijke voorzet komt ook niet van zijn voeten.
Buitenspeler er omheen Spits op de penalty stip en de middenvelders randje 16 voor
de afvallende bal.
nora
 nora - donderdag 07 november 2013 - 11:28   quote  deeplink  
Klopt alleen je hebt geen buitenspelers meer, behalve de Sa maar die is nog niet Ajax 1 waardig.En dat is waar ik mij wel zorgen om maak hoe kom je aan goede buitenspelers ik heb ze bij jong Ajax ook niet gezien. Wat ik wel bij jong Ajax zie is een nw Snijder Labotka en een goede Bazoer en Meleg. De rest vind ik nog matig hopelijk dat sommige zich nog goed ontwikkelen.
Stanley
 Stanley - donderdag 07 november 2013 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 november 2013 - 09:45 schreef nora het volgende:

[..]

Narsingh had idd een goede voor ons geweest.
Jammer dat deze Amsterdammer uit de ajaxschool
in Eindhoven speelt!
Peterhs
 Peterhs - donderdag 07 november 2013 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 november 2013 - 10:14 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Van Rhijn kapt ook alles terug een fatsoenlijke voorzet komt ook niet van zijn voeten.
Buitenspeler er omheen Spits op de penalty stip en de middenvelders randje 16 voor
de afvallende bal.
Ik heb hem toch een paar goeie ballen zien geven woensdag. Betekend nog niet dat ik fan van hem ben overigens, maar ik vond hem nu beter als anders.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 07 november 2013 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 november 2013 - 12:08 schreef Stanley het volgende:

[..]

Narsingh had idd een goede voor ons geweest.
Jammer dat deze Amsterdammer uit de ajaxschool
in Eindhoven speelt!
Ben ik al een paar jaar een fan van.....jammer dat hij in Eindhoven is gaan ballen...jammer voor hem dat hij zolang geblesseerd was....gaat zeker mee naar Brazilie...vindt het nog steeds een flater dat ze hem niet gehaald hebben...ze kozen voor Sanahahahahaha....miskoop al koste hij geen moer...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5958
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Waar is de Strijd, Passie, de Wil om te Winnen ??

0.0066020