BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Waar is de Strijd, Passie, de Wil om te Winnen ??

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - vrijdag 15 november 2013 - 00:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 november 2013 - 21:58 schreef Nenam_tiL het volgende:
Waar gaat het over....ik heb er zo vaak 1 aangepakt hiero, zal ook niet de laatste keer zijn.....we hebben Boudewijn niet nodig, het is zelf regulerend op ons forum
Het enige dat jij aanpakt is die staafmixer van je. De enige reden dat sommige mensen hier wegblijven is dat ze dat zielige gedoe hier zat zijn. En voordat je weer begint. Dat geld voor heel wat mensen hiero, ook voor mij. Die blijven echt niet weg omdat ze zich geïntimeerd voelen mocht je dat denken.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 15 november 2013 - 00:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 november 2013 - 00:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Het enige dat jij aanpakt is die staafmixer van je. De enige reden dat sommige mensen hier wegblijven is dat ze dat zielige gedoe hier zat zijn. En voordat je weer begint. Dat geld voor heel wat mensen hiero, ook voor mij. Die blijven echt niet weg omdat ze zich geïntimeerd voelen mocht je dat denken.
Ohw gaan we zo weer beginnen Meneer arrogantie en betweter....gaan we weer naar een ban toe ouwe....laat me echt niet de les lezen door jou jochie....

2a5b0d5.jpg

Je bent en blijft een arrogante kleffe penis pakker
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 15 november 2013 - 01:15   quote  deeplink  
Ik heb niet het idee dat er mensen weg gaan of blijven door Nenam hoor. Hij zegt iig wat ie vind. Of dit soms nodig is, is een tweede, maar daar gaat het niet om.
Ik weet zeker dat jij remco vaker het bloed onder de nagels van mensen vandaan trekt en niet Nenam zoals jij probeert duidelijk te maken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 november 2013 door Peterhs --
remco k
 remco k - vrijdag 15 november 2013 - 08:36   quote  deeplink  
Nee Petersh. In dit geval zit je er echt naast, sorry man. Nenam zegt zelf hier hier een aantal mensen aangepakt te hebben. En die zijn er inderdaad niet meer. Ik denk alleen om een andere reden dan hij. En dat mensen mij hier irritant vinden is algemeen bekend. Ach ja, sommige mensen zijn net marionetten poppen en zo makkelijk te beïnvloeden. En het is nog leuk ook.
remco k
 remco k - vrijdag 15 november 2013 - 08:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 november 2013 - 00:28 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ohw gaan we zo weer beginnen Meneer arrogantie en betweter....gaan we weer naar een ban toe ouwe....laat me echt niet de les lezen door jou jochie....

[ afbeelding ]

Je bent en blijft een arrogante kleffe penis pakker
Jammer dat je het niet gelezen hebt.
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 15 november 2013 - 09:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 november 2013 - 08:36 schreef remco k het volgende:
Nee Petersh. In dit geval zit je er echt naast, sorry man. Nenam zegt zelf hier hier een aantal mensen aangepakt te hebben. En die zijn er inderdaad niet meer. Ik denk alleen om een andere reden dan hij. En dat mensen mij hier irritant vinden is algemeen bekend. Ach ja, sommige mensen zijn net marionetten poppen en zo makkelijk te beïnvloeden. En het is nog leuk ook.
Als je daaronder ook mij beschouwd is dat jou probleem, want ik heb gewoon mijn eigen mening en verder niets. Dat ik toevallig beter met Nenam overweg kan dan met jou is waarschijnlijk deels aart van het beestje, maar dat jij niet wilt inzien hoe arrogant en irritant je af en toe overkomt, dan heb je simpelweg een probleem met jezelf, want dan ken je jezelf niet goed genoeg.
Iedereen zal hier wel eens minder goed voor de dag komen. Ik zelf ook toen met die pik recent die nu weg is, maar iedereen had een probleem met hem. Blij dat hij weg is. Ben meteen weer een stuk rustiger hier. Zou geen vete willen met iemand, maar je kan af en toe wel even 2x nadenken voor je weer eens iemand persoonlijk aanvalt. Geld niet alleen voor jou overigens maar voor ons allen.
Stanley
 Stanley - vrijdag 15 november 2013 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 november 2013 - 00:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Remco, ik kan me de tijd nog herinneren dat jij enig aanzien had op dit forum als een van de mensen van het eerste uur. En dat vertaalde jij maar al te graag en vaak naar het afzeiken van nieuwe mensen op het forum. Er zijn maar weinig die deze ervaring niet hebben met jou.

Plus ben je een bloedzuigertje en dwarsligger van de bovenste plank ;-)
nora
 nora - vrijdag 15 november 2013 - 11:24   quote  deeplink  
Gezellig weer hier met Remco volgens mij een v/d meest populaire forum leden, mannen we zijn allemaal Ajacieden en bijna allemaal verschillend en Remco is nou eenmaal een mannetje die graag zijn gelijk haalt en dat doet hij nou eenmaal niet op de vriendelijkste manier, volgens mij kan hij niet anders en als je kwaad wordt op hem daar kickt hij een beetje op, van mij mag hij blijven en blijven bloedzuigen ik laat iedereen zoals hij is en heb er geen probleem mee.
Dit gezegd door Nora de Hond.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 15 november 2013 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 november 2013 - 11:24 schreef nora het volgende:
Gezellig weer hier met Remco volgens mij een v/d meest populaire forum leden, mannen we zijn allemaal Ajacieden en bijna allemaal verschillend en Remco is nou eenmaal een mannetje die graag zijn gelijk haalt en dat doet hij nou eenmaal niet op de vriendelijkste manier, volgens mij kan hij niet anders en als je kwaad wordt op hem daar kickt hij een beetje op, van mij mag hij blijven en blijven bloedzuigen ik laat iedereen zoals hij is en heb er geen probleem mee.
Dit gezegd door Nora de Hond.
Gewoon geen discussie mee aangaan hij heeft toch altijd gelijk!
Voor de rest moet iedereen maar lekker zijn ding blijven doen hoor heel soms
steek je er iets van op(meestal niet)!
remco k
 remco k - vrijdag 15 november 2013 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 november 2013 - 09:15 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Als je daaronder ook mij beschouwd is dat jou probleem, want ik heb gewoon mijn eigen mening en verder niets. Dat ik toevallig beter met Nenam overweg kan dan met jou is waarschijnlijk deels aart van het beestje, maar dat jij niet wilt inzien hoe arrogant en irritant je af en toe overkomt, dan heb je simpelweg een probleem met jezelf, want dan ken je jezelf niet goed genoeg.
Iedereen zal hier wel eens minder goed voor de dag komen. Ik zelf ook toen met die pik recent die nu weg is, maar iedereen had een probleem met hem. Blij dat hij weg is. Ben meteen weer een stuk rustiger hier. Zou geen vete willen met iemand, maar je kan af en toe wel even 2x nadenken voor je weer eens iemand persoonlijk aanvalt. Geld niet alleen voor jou overigens maar voor ons allen.
Ik praat hier in algemeenheden en niet op de persoon, of ik jouw hier wel of niet mee bedoel weet ik eigenlijk nog niet eens, ken je namelijk nauwelijks hier.

En ik denk dat er hier niemand is die mij daadwerkelijk kent en dus alleen af gaat op basis van wat men hier post, en ik laat hier 0,0 over mijzelf los, ben ook allerminst op zoek naar nieuwe vrienden of kennissen.

Daarnaast zijn er hier maar 1 of twee mensen waar ik persoonlijk iets over zeg, en die weten dat zelf maar al te goed aangezien ze echt 9 van de 10 keer zelf starten. Ik val verder niemand persoonlijk aan, maar ga wel in de verdediging als ik hier aangevallen wordt.

Hoe moeilijk is het toch voor sommigen om de discussie inhoudelijk bij voetbal te houden??

Iedereen heeft een mening en het recht daartoe, de mening van de een is niks meer waard dan de mening van een ander, per slot van rekening hebben we allemaal dezelfde bronnen (ga er voor het gemak even vanuit dat er niemand bij Ajax werkt hier).

En ja ik heb heel vaak een andere mening dat menigeen hier, en wil die ook best herzien, alleen moet men dan wel met verdomd goede argumenten komen om dit te realiseren, en als dat niet lukt niet gaan lopen janken als een klein kind dat zn zin niet krijgt.

En ik reageer op alles wat ik zie en waar ik op wil reageren, ook dat bevalt mensen niet, ik raad die mensen aan lekker in een chatroom te gaan zitten, als je de mening van een ander niet wilt horen of lezen moet je hier niet komen.

Dit is algemeen bedoeld en dus ook als reactie op de berichten onder je.

Ga ik het nu weer over voetbal hebben, voor mij de enige reden hier te komen..
remco k
 remco k - vrijdag 15 november 2013 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 november 2013 - 10:14 schreef Stanley het volgende:

[..]

Remco, ik kan me de tijd nog herinneren dat jij enig aanzien had op dit forum als een van de mensen van het eerste uur. En dat vertaalde jij maar al te graag en vaak naar het afzeiken van nieuwe mensen op het forum. Er zijn maar weinig die deze ervaring niet hebben met jou.

Klopt helemaal wat je zegt, ben daar echter al heel erg lang mee gestopt. Is namelijk te belachelijk voor woorden, heb daar ook naar verschillende mensen excuses voor gemaakt.

Juist daarom ben ik er nu ook zo op tegen.. Al doende leert men he..
joduh
 joduh - vrijdag 15 november 2013 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 november 2013 - 10:14 schreef Stanley het volgende:

[..]

Eens!
Jammer van die knipoog trouwens man!
Hekel aan mensen die zich meer voelen dan anderen........
Vooral als het een broekie is wat denkt alles beter te weten !
remco k
 remco k - vrijdag 15 november 2013 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 november 2013 - 20:08 schreef joduh het volgende:

[..]

Eens!
Jammer van die knipoog trouwens man!
Hekel aan mensen die zich meer voelen dan anderen........
Vooral als het een broekie is wat denkt alles beter te weten !
Blij dat jij van afstand precies weet hoe iemand is..

Maar goed, het zou fijn zijn als je het eens over voetbal zou hebben hier en niet constant persoonlijk loopt te zaniken en zeiken, maar dat zal wel een utopie zijn...
joduh
 joduh - vrijdag 15 november 2013 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 november 2013 - 20:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Blij dat jij van afstand precies weet hoe iemand is..

Maar goed, het zou fijn zijn als je het eens over voetbal zou hebben hier en niet constant persoonlijk loopt te zaniken en zeiken, maar dat zal wel een utopie zijn...
is het je niet opgevallen dat dat persoonlijke alleen tegen jou is? ik heb geen ander hier persoonlijk aangevallen man......jij irriteert mij,en ik ben niet de nige schijnbaar die zich aan je stoort lees ik net.....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 15 november 2013 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 november 2013 - 20:39 schreef joduh het volgende:

[..]

is het je niet opgevallen dat dat persoonlijke alleen tegen jou is? ik heb geen ander hier persoonlijk aangevallen man......jij irriteert mij,en ik ben niet de nige schijnbaar die zich aan je stoort lees ik net.....
Wisten we toch al gap....wij zijn echt niet de enige
remco k
 remco k - vrijdag 15 november 2013 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 november 2013 - 20:39 schreef joduh het volgende:

[..]

Lees je net?? Dat wist je toch al langer?? En je kan er maar geen gemak van krijgen..
remco k
 remco k - vrijdag 15 november 2013 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 november 2013 - 21:10 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Wisten we toch al gap....wij zijn echt niet de enige
Duurde wel lang dit keer.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 15 november 2013 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 november 2013 - 21:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Duurde wel lang dit keer.
strekking blijft het zelfde....
remco k
 remco k - vrijdag 15 november 2013 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 november 2013 - 21:34 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

strekking blijft het zelfde....
En zal ook nooit veranderen, snap dus ook niet waarom je er maar over door blijft gaan. Over een maand kun je hetzelfde weer posten, over 6 maanden ook en over 2 jaar nog steeds..

What's new??
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 15 november 2013 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 november 2013 - 21:37 schreef remco k het volgende:

[..]

En zal ook nooit veranderen, snap dus ook niet waarom je er maar over door blijft gaan. Over een maand kun je hetzelfde weer posten, over 6 maanden ook en over 2 jaar nog steeds..

What's new??
Nix....zullen altijd 2 eigenwijze klootzakken blijven
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 15 november 2013 - 23:16   quote  deeplink  
Hahahahaha vind het allemaal wel grappig....lees maar terug kemphanen....hahaha jij...nee jij....ik wil gvd het laatste woord...grappig toch...vind ik leuk!!(facebook)
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 15 november 2013 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 november 2013 - 23:16 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Hahahahaha vind het allemaal wel grappig....lees maar terug kemphanen....hahaha jij...nee jij....ik wil gvd het laatste woord...grappig toch...vind ik leuk!!(facebook)
Alleen jammer dat het al heel lang zo gaat.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 15 november 2013 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 november 2013 - 23:17 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Alleen jammer dat het al heel lang zo gaat.
Ach waar gaat het over?? Lees er vaak over heen....het is een bekend verhaal...
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 16 november 2013 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 november 2013 - 23:19 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Klopt, doe ik ook hoor. Maar blijft toch vervelend dat het steeds blijft.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 16 november 2013 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 november 2013 - 16:56 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Klopt, doe ik ook hoor. Maar blijft toch vervelend dat het steeds blijft.
Hoort erbij.... en meestal ben ik de aanstichter....aard van het beesie
Ik heb altijd voor mijn hachie moeten knokken....dat maakt je assertiever
remco k
 remco k - zaterdag 16 november 2013 - 17:32   quote  deeplink  
Ik ben van mening dat het er helemaal niet bij hoort. Jij bent denk ik een van de weinigen die dat daadwerkelijk zo ziet..

het is een voetbal forum, alleen wordt er meer niet over voetbal gesproken dan wel.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 16 november 2013 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 november 2013 - 17:32 schreef remco k het volgende:
Ik ben van mening dat het er helemaal niet bij hoort. Jij bent denk ik een van de weinigen die dat daadwerkelijk zo ziet..

het is een voetbal forum, alleen wordt er meer niet over voetbal gesproken dan wel.
Schijnbaar wel dan.....de laatste tijd wordt er juist meer over voetbal gesproken....soms schiet ik er doorheen, wat ik laatste tijd een stuk minder doe......moet je maar aan wennen, anders is er nog altijd de meldknop.....dan is het zo gebeurt hoor
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 16 november 2013 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 november 2013 - 23:19 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Oke dan Sjakie...is ook het beste
remco k
 remco k - zaterdag 16 november 2013 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 november 2013 - 17:52 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Schijnbaar wel dan.....de laatste tijd wordt er juist meer over voetbal gesproken....soms schiet ik er doorheen, wat ik laatste tijd een stuk minder doe......moet je maar aan wennen, anders is er nog altijd de meldknop.....dan is het zo gebeurt hoor
Ik heb er verder vrij weinig last van, maar kan me voorstellen dat anderen zich wel aan ons storen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 16 november 2013 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 november 2013 - 22:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb er verder vrij weinig last van, maar kan me voorstellen dat anderen zich wel aan ons storen.
Van de notoire dwars liggers zijn er nog maar een paar over....en daar zijn wij er 2 van....maar ik zal me inhouden.Ik zal niet meer off toppic gaan

Ik leg me bij de meerderheid neer
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 17 november 2013 - 09:51   quote  deeplink  
We gaan het allemaal mee maken...
nora
 nora - zondag 17 november 2013 - 12:30   quote  deeplink  
Ik ben benieuwd ..
Peterhs
 Peterhs - zondag 17 november 2013 - 12:58   quote  deeplink  
Ok mensen. Plaats nu uw inzet.

Optie 1. Hij houd het max 1 week vol.
Optie 2. Hij houd het langer als 1 week vol.

De huidige inzet verhoudingen liggen 1:50

;-)
nora
 nora - zondag 17 november 2013 - 13:09   quote  deeplink  
2 dagen
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 17 november 2013 - 13:22   quote  deeplink  
Wat n gezelligheid......heb ik wat gemist?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 17 november 2013 - 13:27   quote  deeplink  
Nee hoor als vanouds....lachen toch...hou ik wel van anders wordt het zo grijs hier....
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 17 november 2013 - 13:35   quote  deeplink  
das waar. Het is net als bij Ajax, nooit saai. Er gebeurt van alles en het gaat nooit zoals het zou moeten gaan :)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 17 november 2013 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 november 2013 - 13:35 schreef Bobby1972 het volgende:
das waar. Het is net als bij Ajax, nooit saai. Er gebeurt van alles en het gaat nooit zoals het zou moeten gaan :)
Wie is de spits op dit forum in jouw ogen ?? Wie is de afmaker hier??
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 17 november 2013 - 21:56   quote  deeplink  
.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 november 2013 door Nenam_tiL --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 18 november 2013 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 november 2013 - 21:52 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Wie is de spits op dit forum in jouw ogen ?? Wie is de afmaker hier??
Joduh....Kan koppen (zit een koppie op) en kan afmaken...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 november 2013 door Nenam_tiL --
Peterhs
 Peterhs - maandag 18 november 2013 - 01:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 november 2013 - 21:56 schreef Nenam_tiL het volgende:
.....
Bijna optie 1 behaald al Nenam?

Is een geintje hé ;-)
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 18 november 2013 - 18:20   quote  deeplink  
Ajax heeft een spits nodig niet past in het spel dat Ajax nu speelt. Als liefhebber kun je van alles gaan roepen en dat heeft iedereen wel gedaan. Sigthorsson past helaas niet in het spel, die conclusie kun je bijna wel gaan opmaken. Hoop ik dat ze bij Ajax goed hun scouting werk hebben gedaan en met een speler komen die daarin beter past.
remco k
 remco k - maandag 18 november 2013 - 18:55   quote  deeplink  
Bojan.. De Jong.. Passen beiden perfect in het spel dat we spelen.
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 18 november 2013 - 20:15   quote  deeplink  
Ajax heeft feitelijk al lang geen traditionele spits meer sinds jaar en dag. Een spits als Huntelaar!
remco k
 remco k - maandag 18 november 2013 - 21:48   quote  deeplink  
Siggie is juist een spits als Huntelaar, alleen zal zon type spits nooit renderen zonder vleugels.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 19 november 2013 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 november 2013 - 20:15 schreef Bobby1972 het volgende:
Ajax heeft feitelijk al lang geen traditionele spits meer sinds jaar en dag. Een spits als Huntelaar!
My Brother...I love him...
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 19 november 2013 - 00:15   quote  deeplink  
Klaas.......
Jan..........
Huntelaar.
!!!!!!!!!!!!!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 november 2013 door Ronald 1960 --
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 19 november 2013 - 11:35   quote  deeplink  
Remco geeft iedereen graag een kans, ik ga niet nog een keer een half jaar zitten wachten. Dan weet je zeker dat we blijven waar we nu staan. Ik wil rendement en daaruit resultaten zien. Ophouden met die excuses, ga een keer daadkrachtig optreden. Wees objectief en kijk naar de feiten. En pas je aan, en neem anders een cursus anticiperen!!
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 19 november 2013 - 11:38   quote  deeplink  
"Siggie is juist een spits als Huntelaar" dat zou hij willen Remco. In zijn dromen misschien. Klaas Jan is zoveel effectiever, dat is toch geen vergelijk. Je moet het anders zeggen: Siggie zou een spits moeten zijn zoals Huntelaar. Dan zouden we ergens komen. Nu zijn we nergens en komen we nergens.
remco k
 remco k - dinsdag 19 november 2013 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 november 2013 - 11:35 schreef Bobby1972 het volgende:
Remco geeft iedereen graag een kans, ik ga niet nog een keer een half jaar zitten wachten. Dan weet je zeker dat we blijven waar we nu staan. Ik wil rendement en daaruit resultaten zien. Ophouden met die excuses, ga een keer daadkrachtig optreden. Wees objectief en kijk naar de feiten. En pas je aan, en neem anders een cursus anticiperen!!
Ik denk dat jij ook gewoon braaf nog gaat zitten wachten. Of ga je zelf een speler kopen ofzo. Het enige dat ik jou zie posten is korte termijn visie. Terwijl dit bestuur juist is aangesteld voor de lange termijn.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5186
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Waar is de Strijd, Passie, de Wil om te Winnen ??

0.0097498