|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
door die lijst door te nemen.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Wanneer werd Ajax voor het laatst kampioen met een topscorer die er meer dan 30 maakte? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
toen Suarez topscorer werd en toen Huntelaar topscorer werd werden we geen kampioen... de laatste 3 jaar wel. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik zou het niet eens meer weten wanneer we voor het laatst kampioen werden met een spits die er meer dan 30 inschoot..
Leuk streven, maar niet zo heel relevant in mijn beleving, ik heb liever veel verschillende doelpuntenmakers die er allemaal een stuk of 10 maken, als er dan 1 wegvalt mis je ook niet ineens heel veel goals.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op maandag 25 november 2013 - 13:52 schreef remco k het volgende:Ik zou het niet eens meer weten wanneer we voor het laatst kampioen werden met een spits die er meer dan 30 inschoot.. Leuk streven, maar niet zo heel relevant in mijn beleving, ik heb liever veel verschillende doelpuntenmakers die er allemaal een stuk of 10 maken, als er dan 1 wegvalt mis je ook niet ineens heel veel goals.. klopt, Feyenoord hier het beste voorbeeld van.
ik denk dat Bojan dat een goede spits zou zijn, speelt in het belang van in het team. goed in de combinatie en heeft opzich wel een actie in huis. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Daar sluit ik me bij aan.
Overigens wel grappig om te zien en lezen, bij zowel Feyenoord als PSV komt er steeds meer onvrede over de trainers... Benieuwd wat dat allemaal met zich mee zal brengen. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
maar wat gaat een nieuwe trainer veranderen bij Feyenoord? ook een nieuwe trainer gaat de lange bal op Pelle kiezen.
als Pelle daar weggaat valt eigenlijk alles weg, omdat ze geen positiespel ontwikkelt hebben, dan kun je zien dat er bij feyenoord nog maar heel weinig overeind blijven. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 25 november 2013 - 15:35 schreef NatjosFC het volgende:maar wat gaat een nieuwe trainer veranderen bij Feyenoord? ook een nieuwe trainer gaat de lange bal op Pelle kiezen. als Pelle daar weggaat valt eigenlijk alles weg, omdat ze geen positiespel ontwikkelt hebben, dan kun je zien dat er bij feyenoord nog maar heel weinig overeind blijven. Daarom hoop ik ook dat Guidetti lekker wegblijft uit Rotterdam, dan zie ik geen gevaar in dat team samen maken ze het iedere verdediging in Nederland lastig. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 25 november 2013 - 13:52 schreef remco k het volgende:Ik zou het niet eens meer weten wanneer we voor het laatst kampioen werden met een spits die er meer dan 30 inschoot.. Leuk streven, maar niet zo heel relevant in mijn beleving, ik heb liever veel verschillende doelpuntenmakers die er allemaal een stuk of 10 maken, als er dan 1 wegvalt mis je ook niet ineens heel veel goals.. En als we beide nou eens combineren? Dus Remco die verschillende spelers van jou die er 10 maken en die spits die er 30 inschiet! Dan hebben we echt een mooi seizoen! :-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 25 november 2013 - 16:40 schreef Hummel10 het volgende:[..] Daarom hoop ik ook dat Guidetti lekker wegblijft uit Rotterdam, dan zie ik geen gevaar in dat team samen maken ze het iedere verdediging in Nederland lastig. Ik vraag me af of die nog wel dat niveau heeft van toen, hij zat in een flow en er werd niks van hem verwacht, als ie nu zou komen verwacht men de titel en niks minder. Ik denk niet dat ie dat waar kan maken, plus dat het hele systeem dat weer op de schop moet.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 25 november 2013 - 16:45 schreef Hummel10 het volgende:[..] En als we beide nou eens combineren? Dus Remco die verschillende spelers van jou die er 10 maken en die spits die er 30 inschiet! Dan hebben we echt een mooi seizoen! :-) Jep, maar wordt liever kampioen.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op maandag 25 november 2013 - 18:05 schreef remco k het volgende:[..] Ik vraag me af of die nog wel dat niveau heeft van toen, hij zat in een flow en er werd niks van hem verwacht, als ie nu zou komen verwacht men de titel en niks minder. Ik denk niet dat ie dat waar kan maken, plus dat het hele systeem dat weer op de schop moet.. Klopt is veel minder aanspeelpunt en kopper als Pele. Hij zat zondag op de bank bij city, dus is iig fit en lijkt indruk te maken op pellegrini. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 25 november 2013 - 13:52 schreef remco k het volgende:Ik zou het niet eens meer weten wanneer we voor het laatst kampioen werden met een spits die er meer dan 30 inschoot.. Leuk streven, maar niet zo heel relevant in mijn beleving, ik heb liever veel verschillende doelpuntenmakers die er allemaal een stuk of 10 maken, als er dan 1 wegvalt mis je ook niet ineens heel veel goals.. Jij betrekt overal en altijd het kampioenschap er bij....heeft er geen hol mee te maken....waar ga je voor naar het stadion ???
Neem van mij aan dat wij de laatste jaren qua voetbal minder zijn als in die jaren dat we geen kampioen werden....is toch niet moeilijk...de concurrentie laat de laatste jaren veel meer punten liggen... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 25 november 2013 - 14:27 schreef NatjosFC het volgende:[..] klopt, Feyenoord hier het beste voorbeeld van. ik denk dat Bojan dat een goede spits zou zijn, speelt in het belang van in het team. goed in de combinatie en heeft opzich wel een actie in huis. Is absoluut een leuke voetballer maar een kabouter en geen killer....zag je die kopbal van Klaassen zaterdag? Dat zie ik niet gebeuren met Bojan... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 25 november 2013 - 18:05 schreef remco k het volgende:[..] Ik vraag me af of die nog wel dat niveau heeft van toen, hij zat in een flow en er werd niks van hem verwacht, als ie nu zou komen verwacht men de titel en niks minder. Ik denk niet dat ie dat waar kan maken, plus dat het hele systeem dat weer op de schop moet.. Guidetti pas nog 2x gescoord voor jong Zweden... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Is een standaard antwoord van jou.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Tegen jong Malta.....maar is gewoon een goeie voetballer |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Niks mis mee...theatraal dat wel...wij hadden Suarez...hahaha...zag hem altijd heel graag spelen...ging toe vaker naar Ajax... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op maandag 25 november 2013 - 21:57 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Is absoluut een leuke voetballer maar een kabouter en geen killer....zag je die kopbal van Klaassen zaterdag? Dat zie ik niet gebeuren met Bojan... daarvoor hebben we Sigthorsson, maar die krijgt nooit voorzetten.
Bojan schopt die ballen er gewoon in... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 25 november 2013 - 21:55 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Jij betrekt overal en altijd het kampioenschap er bij....heeft er geen hol mee te maken....waar ga je voor naar het stadion ??? Neem van mij aan dat wij de laatste jaren qua voetbal minder zijn als in die jaren dat we geen kampioen werden....is toch niet moeilijk...de concurrentie laat de laatste jaren veel meer punten liggen... Nou als je het niet heel erg vind neem ik dat niet van je aan. Ik vind namelijk dat we zelfs nu beter voetballen dan in de gehele perioden onder Jol, en toen was Suarez toch echt op zijn best.. Ik zie een idee achter het spel bij Ajax, dat past binnen het beleid, ik zie dat men dat ook echt altijd probeert te doen en dat bevalt mij.. En dus vind ik dat beter voetbal dan alle ballen op Suarez en kijk maar wat die doet.. Dat we zo af en toe eens een geweldige individuele speler hebben zegt mij niet zo veel over hoe goed een elftal is..
Heracles speelt al jaren leuk voetbal, maar zou nooit geen 45000 man in een stadion krijgen.
Een goal zoals die van Schone tegen Celtic heb ik in de tijd met Suarez echt nooit gezien en vind ik veel mooier zelfs.. Dat is waar ik voetbal voor kijk.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Heb je het gebrek aan goede voetballers gezien in het eerste elftal van Zweden?? Als hij zo goed was had ie daar al wel gespeeld gezien zijn leeftijd.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Is geen antwoord, het is een vraag..
En hoe je het ook went of keert, uiteindelijk gaat het om het kampioenschap. Als Ajax leuk voetbalt maar niet wint staat iedereen hier ook weer te azijnzeiken.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik vraag me af of hij wel echt op niveau kan terugkomen na zijn zware blessure.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 25 november 2013 - 21:57 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Is absoluut een leuke voetballer maar een kabouter en geen killer....zag je die kopbal van Klaassen zaterdag? Dat zie ik niet gebeuren met Bojan... En waar speelde Klaassen?? Vanaf het middenveld, dus die goals kun je mooi blijven maken, zeker als Bojan met zijn loopacties anderen voor de goal krijgt in de vorm van spelers als de Jong, Klaassen, Fischer, Duarte..
Zo heb je kopkracht, maar ook veel techniek.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Qua voetbal gaat Ajax pas sinds een weken beter voetballen en dat is o.a de verdienste van Veltman die veel opkomt waardoor je eindelijk wat meer voetbal naar voren krijgt. en dat Blind nu op het middenveld speelt komen wij veel meer in de 16 als in het begin van het seizoen, ook Moisander en van Rhijn gaan nu wat meer vooruit spelen, in het begin van dit seizoen was het niet om aan te zien. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 november 2013 - 15:37 schreef remco k het volgende:[..] Nou als je het niet heel erg vind neem ik dat niet van je aan. Ik vind namelijk dat we zelfs nu beter voetballen dan in de gehele perioden onder Jol, en toen was Suarez toch echt op zijn best.. Ik zie een idee achter het spel bij Ajax, dat past binnen het beleid, ik zie dat men dat ook echt altijd probeert te doen en dat bevalt mij.. En dus vind ik dat beter voetbal dan alle ballen op Suarez en kijk maar wat die doet.. Dat we zo af en toe eens een geweldige individuele speler hebben zegt mij niet zo veel over hoe goed een elftal is.. Heracles speelt al jaren leuk voetbal, maar zou nooit geen 45000 man in een stadion krijgen. Een goal zoals die van Schone tegen Celtic heb ik in de tijd met Suarez echt nooit gezien en vind ik veel mooier zelfs.. Dat is waar ik voetbal voor kijk.. Nu spelen we inderdaad herkenbaarder voetbal onder de Boer...met Jol speelden we alleen maar de lange bal naar voor....alleen had ik nu heel graag in de spits Suarez gezien....die had ons doelpuntgemiddelde wel een stuk opgevijzeld....ook ga je dan met een lach naar de ArenA....met hem er bij gebeurt er van alles....weet zeer zeker dat Suarez mooiere doelpunten op zijn naam heeft staan als Schone....het doelpunt van Schone was zo mooi omdat het een prachtige aanval was...iedere topspits tikt zo'n bal binnen... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 november 2013 - 15:39 schreef remco k het volgende:[..] Is geen antwoord, het is een vraag.. En hoe je het ook went of keert, uiteindelijk gaat het om het kampioenschap. Als Ajax leuk voetbalt maar niet wint staat iedereen hier ook weer te azijnzeiken.. Dat azijn zeiken doen ze/we toch wel.... maar goed ook Cruyff vind goed en mooi voetbal belangrijker als een kampioenschap.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 november 2013 - 15:41 schreef remco k het volgende:[..] En waar speelde Klaassen?? Vanaf het middenveld, dus die goals kun je mooi blijven maken, zeker als Bojan met zijn loopacties anderen voor de goal krijgt in de vorm van spelers als de Jong, Klaassen, Fischer, Duarte.. Zo heb je kopkracht, maar ook veel techniek.. Mij ook goed...is mij om het even....hoop dat Ajax scoort vanavond...en wie maakt me niet zo veel uit!!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 november 2013 - 15:45 schreef nora het volgende:Qua voetbal gaat Ajax pas sinds een weken beter voetballen en dat is o.a de verdienste van Veltman die veel opkomt waardoor je eindelijk wat meer voetbal naar voren krijgt. en dat Blind nu op het middenveld speelt komen wij veel meer in de 16 als in het begin van het seizoen, ook Moisander en van Rhijn gaan nu wat meer vooruit spelen, in het begin van dit seizoen was het niet om aan te zien. ben ik het volledig mee eens...er is zodoende ook meer vertrouwen.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 november 2013 - 18:50 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Nu spelen we inderdaad herkenbaarder voetbal onder de Boer...met Jol speelden we alleen maar de lange bal naar voor....alleen had ik nu heel graag in de spits Suarez gezien....die had ons doelpuntgemiddelde wel een stuk opgevijzeld....ook ga je dan met een lach naar de ArenA....met hem er bij gebeurt er van alles....weet zeer zeker dat Suarez mooiere doelpunten op zijn naam heeft staan als Schone....het doelpunt van Schone was zo mooi omdat het een prachtige aanval was...iedere topspits tikt zo'n bal binnen... Ik zeg ook niet dat Suarez geen mooie goals maakt, integendeel zelfs maar het voetbal was die tijd niet om aan te zien, en die jongen had ook prima bij dit elftal gepast, daarom zeg ik ook dat je om echt compleet te worden een speler nodig hebt die in bloedvorm verkeerd met de potentie om bij een topploeg te spelen.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 november 2013 - 19:48 schreef remco k het volgende:[..] Ik zeg ook niet dat Suarez geen mooie goals maakt, integendeel zelfs maar het voetbal was die tijd niet om aan te zien, en die jongen had ook prima bij dit elftal gepast, daarom zeg ik ook dat je om echt compleet te worden een speler nodig hebt die in bloedvorm verkeerd met de potentie om bij een topploeg te spelen.. eens!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Gisteravond een Ajax gezien waarbij er strijd passie was....het kan dus wel....hoop dat dit zich voorzet in de competitie...het gaat in principe om de instelling en als team voetballen.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Instelling, talent, plan en vorm, als er 1 van die vier ontbreekt ga je het moeilijk krijgen.
Het lijkt een trend dat heel veel clubs het juist met de eerste veel moeite hebben in Nederland..
Dat vind ik persoonlijk wel triest.. Veel van die gasten beseffen helemaal niet wat een geluk ze hebben dat ze zijn gezegend met het talent dat ze hebben, en dat ze de kans krijgen die in het profvoetbal te laten zien, het geld en alles daarom heen wordt maar voor lief aangenomen... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op woensdag 27 november 2013 - 21:52 schreef remco k het volgende:Instelling, talent, plan en vorm, als er 1 van die vier ontbreekt ga je het moeilijk krijgen. Het lijkt een trend dat heel veel clubs het juist met de eerste veel moeite hebben in Nederland.. Dat vind ik persoonlijk wel triest.. Veel van die gasten beseffen helemaal niet wat een geluk ze hebben dat ze zijn gezegend met het talent dat ze hebben, en dat ze de kans krijgen die in het profvoetbal te laten zien, het geld en alles daarom heen wordt maar voor lief aangenomen... Mooi verwoord, ik kan en hoef hier niks wan toe te voegen! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 27 november 2013 - 21:52 schreef remco k het volgende:Instelling, talent, plan en vorm, als er 1 van die vier ontbreekt ga je het moeilijk krijgen. Het lijkt een trend dat heel veel clubs het juist met de eerste veel moeite hebben in Nederland.. Dat vind ik persoonlijk wel triest.. Veel van die gasten beseffen helemaal niet wat een geluk ze hebben dat ze zijn gezegend met het talent dat ze hebben, en dat ze de kans krijgen die in het profvoetbal te laten zien, het geld en alles daarom heen wordt maar voor lief aangenomen... Kan het hier alleen maar mee eens zijn. |
|
|
|