|
|
Twanus
|
|
|
Het loopt momenteel niet en we hebben tot de winterstop geen mogelijkheden om aankopen te doen! Dus hoe nu verder tot aan de winterstop? Ik zou persoonlijk verder gaan in een andere opstelling waarbij ik uitga van de huidige selectie.
------------------1Cilissen/2Vermeer-----------------------
Ligeon----------Veltman-----------Moisander--------Boilesen
-------------------------Blind-----------------------------
---------------Fischer-------------Serrero-----------------
Duarte------------------De Jong-----------------------Bojan |
|
|
|
|
bramus
|
|
|
Het loopt momenteel niet en we hebben tot de winterstop geen mogelijkheden om aankopen te doen! Dus hoe nu verder tot aan de winterstop? Ik zou persoonlijk verder gaan in een andere opstelling waarbij ik uitga van de huidige selectie.
------------------1Cilissen/2Vermeer-----------------------
Ligeon----------Veltman-----------Moisander--------Boilesen
-------------------------Blind-----------------------------
---------------Fischer-------------Serrero-----------------
Duarte------------------De Jong-----------------------Bojan
twanus ik zou duarte en Fischer om wisselen |
|
|
|
|
cajax
|
|
|
Na mijn mening is Cillissen de beste aanpassing tot nu toe. Ook Veltman gaat steeds beter. De rest moet zich nog beter hun best doen om Ajax nog beter te maken als nu.De vraag is nu, durft De Boer nu echt keiharde maatregelen te nemen ? Eerst maar doen aankloppen bij het bestuur / directie. |
|
|
|
|
michelus
|
|
|
ik zou gewoon inkopen doen |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
KOSTIC van Groningen in de winterstop halen. Een goedkopere uitvoering van Tadic. |
|
|
|
|
Twanus
|
|
|
Ik zou 2 buitenspelers halen met een individuele actie, snelheid en een voorzet maar dat kan helaas niet vóór januari! Kostic, Tom Ince, Cuenca, Ola John dat zijn allemaal spelers die ons AJAX verder kunnen helpen! |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Beste Sint,
ik wilde u dit jaar graag een nieuwe voorhoede vragen voor Ajax. Dan hoef ik volgend jaar niks.
met vriendelijke groet,
Bobby |
|
|
|
|
goudsefan
|
|
|
Geduld is op dit moment het enige wat we op moeten brengen,schreeuwen heeft geen zin we staan maar op3punten het is alleen niet om aantezien dat is het enigen. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op zondag 03 november 2013 - 13:28 schreef Bobby1972 het volgende:Beste Sint, ik wilde u dit jaar graag een nieuwe voorhoede vragen voor Ajax. Dan hoef ik volgend jaar niks. met vriendelijke groet, Bobby :-) :-) |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Cvm.... Welke rol wil FdB in deze positie..
Blind kan goed op balbezit spelen, maar is niet snel, niet fel, niet explosief, kortom niet echt een dueltijger! Wanneer op links en rechtsmidden creatieve en aanvallend ingestelde spelers staan, die kunnen opbouwen heb je volgens mij niets aan een type Blind. Maar eerder aan Enoh!
Ik weet wel waarom het zo goed liep toen Anita daar wat langer speelde, die had namelijk alle hierboven genoemde eigenschappen. Was alleen wat klein van stuk.....
Volgens mij kan Sporkslede, eenmaal hersteld, prima op die plek uit de voeten.
Een goede buitenspeler en een echte ajaxspits erbij en we hebben alles weer onder controle! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 03 november 2013 - 11:58 schreef Twanus het volgende:Het loopt momenteel niet en we hebben tot de winterstop geen mogelijkheden om aankopen te doen! Dus hoe nu verder tot aan de winterstop? Ik zou persoonlijk verder gaan in een andere opstelling waarbij ik uitga van de huidige selectie. ------------------1Cilissen/2Vermeer----------------------- Ligeon----------Veltman-----------Moisander--------Boilesen -------------------------Blind----------------------------- ---------------Fischer-------------Serrero----------------- Duarte------------------De Jong-----------------------Bojan Duarte en Fisher omdraaien. Serero eruit en direct zijn contract ontbinden. Andersen vanaf rechts. Speelde namelijk zaterdag helemaal niet zo slecht maar werd 90 minuteb lang vastgehouden en op zij hakken getrapt door Leerdam. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op maandag 04 november 2013 - 09:17 schreef Stanley het volgende:Cvm.... Welke rol wil FdB in deze positie.. Blind kan goed op balbezit spelen, maar is niet snel, niet fel, niet explosief, kortom niet echt een dueltijger! Wanneer op links en rechtsmidden creatieve en aanvallend ingestelde spelers staan, die kunnen opbouwen heb je volgens mij niets aan een type Blind. Maar eerder aan Enoh! Ik weet wel waarom het zo goed liep toen Anita daar wat langer speelde, die had namelijk alle hierboven genoemde eigenschappen. Was alleen wat klein van stuk..... Volgens mij kan Sporkslede, eenmaal hersteld, prima op die plek uit de voeten. Een goede buitenspeler en een echte ajaxspits erbij en we hebben alles weer onder controle! Juist wel heb je veel meer aan een type Blind want zowel vaak in Europa maar zeker in de eredivisie heb je veel meer de bal dus moet he daar een voetballer neerzetten want of je nu poulsen of Enoh daar neer zet dat maakt niks uit. Als Blind durft te doen wat Anita deed, namelijk echt doordekken/druk zetten dan ben je al 40% beter. Poulsen is namelijk de grootste oorzaak van het zwakke spel omdat hij zelden doordekt en maar ronde de middenlijn blijft deelt hij eigenlijk het team in tweeën. De CVM is echt de belangrijkste plek voor het spel wat ajax wil spelen. Daarbij speelt Blind de bal veel sneller naar voren ipv Poulsen. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 04 november 2013 - 09:35 schreef Brandje het volgende:[..] Juist wel heb je veel meer aan een type Blind want zowel vaak in Europa maar zeker in de eredivisie heb je veel meer de bal dus moet he daar een voetballer neerzetten want of je nu poulsen of Enoh daar neer zet dat maakt niks uit. Als Blind durft te doen wat Anita deed, namelijk echt doordekken/druk zetten dan ben je al 40% beter. Poulsen is namelijk de grootste oorzaak van het zwakke spel omdat hij zelden doordekt en maar ronde de middenlijn blijft deelt hij eigenlijk het team in tweeën. De CVM is echt de belangrijkste plek voor het spel wat ajax wil spelen. Daarbij speelt Blind de bal veel sneller naar voren ipv Poulsen. +1! |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote: Je kan geen potten breken op topniveau zonder minimaal een kwalitatief goede felle en explosieve donder in je team op het middenveld. Ieder zijn kijk op het spel, maar zelfs de beste teams hebben allemaal een dergelijke speler op het middenveld lopen.
Blind kan niet spelen zoals Anita speelde, hij mist hiervoor snelheid en felheid om te corrigeren!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 november 2013 door Stanley -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 04 november 2013 - 16:53 schreef Stanley het volgende:[..] Je kan geen potten breken op topniveau zonder minimaal een kwalitatief goede felle en explosieve donder in je team op het middenveld. Ieder zijn kijk op het spel, maar zelfs de beste teams hebben allemaal een dergelijke speler op het middenveld lopen. Blind kan niet spelen zoals Anita speelde, hij mist hiervoor snelheid en felheid om te corrigeren! Duarte heeft dat wel, speelt alleen een paar meter verder naar voren.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op maandag 04 november 2013 - 16:53 schreef Stanley het volgende:[..] Je kan geen potten breken op topniveau zonder minimaal een kwalitatief goede felle en explosieve donder in je team op het middenveld. Ieder zijn kijk op het spel, maar zelfs de beste teams hebben allemaal een dergelijke speler op het middenveld lopen. Blind kan niet spelen zoals Anita speelde, hij mist hiervoor snelheid en felheid om te corrigeren! Klopt maar waarom moet dat perse de cvm te zijn? Ik kan veel namen noemen die als cvm speelde en echte voetballers waren/zijn. Xavi en Iniesta hebben daar vaak gespeeld. Pirlo is ook bepaald geen kuitenbijter. In dit Ajax is de CVM echt de belangijkste plek op veld zet je daar een Enoh of Poulsen neer dan blijf je dit niveau houden plus de ergenis |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 04 november 2013 - 18:45 schreef Brandje het volgende:[..] Klopt maar waarom moet dat perse de cvm te zijn? Ik kan veel namen noemen die als cvm speelde en echte voetballers waren/zijn. Xavi en Iniesta hebben daar vaak gespeeld. Pirlo is ook bepaald geen kuitenbijter. In dit Ajax is de CVM echt de belangijkste plek op veld zet je daar een Enoh of Poulsen neer dan blijf je dit niveau houden plus de ergenis Enoh nog minder dan Poulsen wan Enoh is in de omschakeling beter. Combinatie van Enoh en Blind= Anita! Zo een type speler moet toch wel ergens rondlopen? Bazoer, Duarte of Denswil? Denswil kan ook goed schieten |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 04 november 2013 - 18:45 schreef Brandje het volgende:[..] Klopt maar waarom moet dat perse de cvm te zijn? Ik kan veel namen noemen die als cvm speelde en echte voetballers waren/zijn. Xavi en Iniesta hebben daar vaak gespeeld. Pirlo is ook bepaald geen kuitenbijter. In dit Ajax is de CVM echt de belangijkste plek op veld zet je daar een Enoh of Poulsen neer dan blijf je dit niveau houden plus de ergenis Onder Guardiola Tito of nu heb ik ze daar nooit zien spelen. Ook geen types ervoor.. Pirlo kan dat ook alleen doen door een breker die naast hem staan.
Ben het wel met je eens trouwens, een Blind moet daar gewoon spelen de rest van het seizoen.. Dan maar met Boilesen als back, die komt er ook nog wel.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
f-side
|
|
|
ik ga zo goed als zeker mee met de opstelling van twanus alleen duarte op de plek van serero en de sa op plek van duarte.en nu een aantal aankopen die ajax moet halen in de winterstop als eerste een nieuwe spits luuk de jong.bas dost.hulk.die weg wil bij zenit.zeg jullie maar welke spits goed bij ajax past of weten jullie nog een spits en nu de buitenspeler de we zoeken ik denk aan tadic.ola john.piazon kunnen we kopen van chelsea.kostic zeg maar welke het moet worden of weten jullie nog een goeie buitenspeler en tot slot welke speler moet eriksen opvolgen ik denk aan toornstra |
|
|
|
|
cajax
|
|
|
Ajax moet nu gewoon de eerste 4 wedstrijden gaan winnen. Een andere keuze hebben ze niet. Is logisch, want ieder nadeel heeft zijn voordeel. Toch ? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Speelt nu niet goed nee maar goed, join the club... Groot talent dat er wel komt, zou zeker aan de bal een meerwaarde moeten kunnen zijn. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 04 november 2013 - 21:26 schreef f-side het volgende:ik ga zo goed als zeker mee met de opstelling van twanus alleen duarte op de plek van serero en de sa op plek van duarte.en nu een aantal aankopen die ajax moet halen in de winterstop als eerste een nieuwe spits luuk de jong.bas dost.hulk.die weg wil bij zenit.zeg jullie maar welke spits goed bij ajax past of weten jullie nog een spits en nu de buitenspeler de we zoeken ik denk aan tadic.ola john.piazon kunnen we kopen van chelsea.kostic zeg maar welke het moet worden of weten jullie nog een goeie buitenspeler en tot slot welke speler moet eriksen opvolgen ik denk aan toornstra Hulk?? De man waar half Europa achetraan zit en die nu zon 8 miljoen per jaar verdient?? |
|
|
|
|
cajax
|
|
|
Zolang de gemiddelde leeftijd bij Ajax niet minimaal 24 jaar is en maximaal 27 jaar, zal Ajax niet meer de wereldbeker winnen. Zit wel een kern van waarheid in. Is logisch. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Boilesen is verdedigend inderdaad een drama...zet maar op het middenveld op de plaats van Serero/ Duarte...linksmidden tegen Celtic... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 04 november 2013 - 21:26 schreef f-side het volgende:ik ga zo goed als zeker mee met de opstelling van twanus alleen duarte op de plek van serero en de sa op plek van duarte.en nu een aantal aankopen die ajax moet halen in de winterstop als eerste een nieuwe spits luuk de jong.bas dost.hulk.die weg wil bij zenit.zeg jullie maar welke spits goed bij ajax past of weten jullie nog een spits en nu de buitenspeler de we zoeken ik denk aan tadic.ola john.piazon kunnen we kopen van chelsea.kostic zeg maar welke het moet worden of weten jullie nog een goeie buitenspeler en tot slot welke speler moet eriksen opvolgen ik denk aan toornstra De eerste zin en het laatste stukje zin akkoord... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
De geschiedenis herhaalt zich....helaas...v/d Heyden terug halen.....kutzooi |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Dus gaan we ook weer een keer de CL winnen!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Wat denk je zelf ouwe....jij bent ouder dan mij bijgochum...ik bedoel jeugd spelers terug halen |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op maandag 04 november 2013 - 23:08 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Wat denk je zelf ouwe....jij bent ouder dan mij bijgochum...ik bedoel jeugd spelers terug halen De geschiedenis herhaalt zich :-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Pffffff...jij bent zooooooo vermoeiend... Wees eens serieus man...net als ik |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: lul dan niet zo slap als ik man ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hahahahaha....touché ouwe Ach het is de laatste tijd veels te serieus hiero....daar gaat een foru van naar de klote....beetje trollen moet kunnen |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Ik vind het angstaanjagend stil op het HL-forum :-( |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Facebook.....en er zitten er een aantal op soccer news.....SN is heel streng op offline gaan...daar gaat het allen maar over voetbal |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Ik zit ook op FB, maar doe er niets mee en SN lees ik meestal alleen reacties |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hehehehe....ben jij mijn tweeling broer ??....same here ouwe |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Opstelling tot aan de winterstop.
------------------------KUT--------------------------
KUT-------------KUT-------------KUT---------------KUT
---------------------KUTTER--------------------------
-------KUTTER-------------------KUTTER---------------
KUTST-----------------KUTST---------------------KUTST
En voor de mensen die goed kunnen lezen, er staat inderdaad KUT, KUTTER, KUTST want dat is hoe de spelers van AJAX op dit moment zijn. EN maar blijven roepen dat ze hopeloos uit vorm zijn. Een heel elftal?? Ja hoor, wij zijn gek? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 04 november 2013 - 22:50 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Boilesen is verdedigend inderdaad een drama...zet maar op het middenveld op de plaats van Serero/ Duarte...linksmidden tegen Celtic... Daar al helemaal niet. Veel te lage handelinhssnelheid voor die positie. Gewoon linksback. We hebben al genoeg spelers op een voor hun niet juiste plek. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Zou Frank nog wel een beetje kunnen slapen? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: ja, want de druk om voor de 4e keer op rij kampioen te worden is er toch niet... daarnaast hebben we pas 3 puntjes achterstand, komt allemaal goed Bobby! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik denk dat ie inderdaad weleens wakker zal liggen, maar echt om andere redenen dan de meesten hier verwachten.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 november 2013 - 00:00 schreef Ajax Warrior het volgende:Opstelling tot aan de winterstop. ------------------------KUT-------------------------- KUT-------------KUT-------------KUT---------------KUT ---------------------KUTTER-------------------------- -------KUTTER-------------------KUTTER--------------- KUTST-----------------KUTST---------------------KUTST En voor de mensen diensten goed kunnen lezen, er staat inderdaad KUT, KUTTER, KUTST want dat is hoe de spelers van AJAX op dit moment zijn. EN maar blijven roepen dat ze hopeloos uit vorm zijn. Een heel elftal?? Ja hoor, wij zijn gek? Da's kut ;) |
|
|
|
|
cajax
|
|
|
Zal ik dat ook eens aan de sint en piet vragen, om twee fysieke verdedigers van 1.90 meter lang ? Al die kleine dwergjes bij Ajax, daar wordt je geen kampioen mee. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 november 2013 - 22:41 schreef cajax het volgende:Zal ik dat ook eens aan de sint en piet vragen, om twee fysieke verdedigers van 1.90 meter lang ? Al die kleine dwergjes bij Ajax, daar wordt je geen kampioen mee. Veel tegengoals krijgen we niet, leg dus eens uit als je wilt? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 november 2013 - 22:41 schreef cajax het volgende:Zal ik dat ook eens aan de sint en piet vragen, om twee fysieke verdedigers van 1.90 meter lang ? Al die kleine dwergjes bij Ajax, daar wordt je geen kampioen mee. Boudewijn.....Bannen!!!!!!!!....discriminatie....ik ben 1.78 |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL