BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - AZ Alkmaar (zondag 10 november 2013, 16:30): 2 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 04 november 2013 - 11:56   quote  deeplink  
32d2ec1002f13d95a991f4c8e9dad24b_115_95.png
vs
54d1d7845a4ae37f24adf2f2c4d218da_115_95.png

Datum & tijdstip: Zondag 10 november 2013 16:30
Locatie: De Kuip,Rotterdam
Scheidsrechter: Nijhuis

Heerlijk om weer drie punten bij te kunnen schrijven en een flinke stap op de ranglijst te maken. Cambuur was niet makkelijk maar we hebben ze toch klein gekregen. AZ is de volgende tegenstander een topper in de Kuip dus, laten we maar over ze heen gaan op de ranglijst en Advocaat en zijn mannen met een dikverdiende nederlaag naar huis sturen..

Laatste 5 ontmoetingen in Rotterdam:

10/02/2013 Feyenoord AZ 3-1
29/04/2012 Feyenoord AZ 1-0
02/04/2011 Feyenoord AZ 0-1
07/02/2010 Feyenoord AZ 1-2
22/12/2009 Feyenoord AZ 1-0

Laatste 5 ontmoetingen in Alkmaar:

25/11/2012 AZ Feyenoord 0-2
25/09/2011 AZ Feyenoord 2-1
31/10/2010 AZ Feyenoord 2-1
08/11/2009 AZ Feyenoord 1-1
22/03/2009 AZ Feyenoord 0-0

Hieronder het verslag van de laatste ontmoeting in De Kuip:

Talenten schieten Feyenoord naar zege op AZ

600x400-wd-1384173.jpg

Feyenoord heeft zondagmiddag een belangrijke overwinning geboekt op AZ. De ploeg van trainer Ronald Koeman was in een ijskoude Kuip met 3-1 te sterk voor de Alkmaarders. Jean-Paul Boëtius had zijn ploeg in een moeizame eerste helft met een fraaie treffer op voorsprong gezet. AZ kwam na een uur spelen via Roy Beerens op gelijke hoogte, maar na de rode kaart van Nick Viergever kon Feyenoord vol op jacht naar de overwinning. Die kwam er uiteindelijk via doelpunten van Jordy Clasie en Tonny Vilhena. Ruben Schaken maakte na enkele weken zijn rentree in het elftal.

Assistent-trainer Jean Paul van Gastel had vrijdag tijdens de persconferentie zijn bewondering uitgesproken over het optreden van de Feyenoorders bij nationale (jeugd)elftallen, maar benadrukte daarbij dat ze dat moesten vertalen naar een goede prestatie in het shirt van Feyenoord. Net als de rest van de bank klapte de assistent-trainer dan ook zijn handen stuk op het moment dat Boëtius, die eerder deze week zijn debuut maakte voor Jong Oranje, zijn ploeg met een prachtig geplaatst afstandsschot op voorsprong zette.

Het doelpunt kwam halverwege de eerste helft voort uit een prima aanval van Feyenoord. De bal kwam over de linkerkant terecht bij Graziano Pellè, die met een slim passje teruglegde op de naar binnen komende Boëtius. De talentvolle linksbuiten aarzelde niet en krulde de bal van buiten het strafschopgebied met rechts op fraaie wijze achter doelman Esteban.

Hij zorgde daarmee voor een welkome steun in de rug voor Feyenoord, dat tot dat moment voor weinig serieus gevaar had kunnen zorgen. De ploeg had moeite met het vroege drukzetten van AZ, dat tijdens de eerste helft een licht overwicht had en via Adam Maher voor de meeste dreiging zorgde. De international was zowel in de openingsfase als vlak voor rust met een afstandsschot dichtbij een treffer, maar vond beide keren doelman Erwin Mulder op zijn weg.

Waar de openingstreffer van Feyenoord voor rust enigszins uit de lucht kwam vallen, slaagde AZ er na rust in om onverwachts voor de gelijkmaker te zorgen. Net nadat Feyenoord via Lex Immers, die onder meer de paal raakte, tweemaal dichtbij een grotere voorsprong was, sloeg Roy Beerens toe namens de bezoekers. De rechteraanvaller zag na ruim een uur spelen zijn schot met links in de verre hoek dusdanig van richting worden veranderd dat Mulder kansloos was.

Boetius1.jpg

Het duel was even daarvoor al volledig tot leven gekomen door diverse opstootjes op het veld. Vlak na de 1-1 van Beerens sloeg de vlam opnieuw in de pan, toen Nick Viergever een harde overtreding beging op Immers. Scheidsrechter Bas Nijhuis stuurde de verdediger van AZ daarop met een rode kaart van het veld, waardoor Feyenoord met een man meer op jacht kon naar de overwinning.

Vol overgave trok de ploeg naar voren, wat vrijwel direct resultaat opleverde. Eerst ontsnapte AZ nog nadat de inzet van de ingevallen Ruben Schaken van de lijn gehaald werd, maar een harde uithaal van Jordy Clasie vanaf de rand van het strafschopgebied betekende een kleine twintig minuten voor tijd alsnog de 2-1 voorsprong voor Feyenoord.

In de resterende minuten kreeg de ploeg alle gelegenheid om de voorsprong uit te bouwen, maar de geboden ruimte achter de defensie van de Alkmaarders was onder meer niet besteed aan Immers, Pellè en Boëtius, die de paal raakte. Diep in blessuretijd kwam de bevrijdende treffer alsnog, toen Boëtius en Vilhena gezamenlijk op Esteban afgingen. De linksbuiten toonde zich niet zelfzuchtig, waardoor Vilhena de bal in het lege doel kon schuiven en Feyenoord naar een 3-1 overwinning schoot.

Feyenoord AZ 3-1
Scoreverloop:
25 1-0 Boëtius
63 1-1 Beerens
72 2-1 Clasie
90 3-1 Vilhena

Scheidsrechter: Nijhuis

Geel: Mathijsen, Immers (Feyenoord), Altidore, Gorter, Marcellis, Gudmundsson (AZ)

Rood: Viergever (67, AZ)

Opstellingen:

Feyenoord: Mulder; Janmaat, De Vrij, Mathijsen, Martins Indi; Clasie, Immers (77 Vormer), Vilhena; Verhoek (60 Schaken), Pellè en Boëtius.
AZ: Esteban; Marcellis, Reijnen, Viergever, Gorter; Henriksen, Maher, Overtoom; Beerens (68 Berghuis), Altidore en Gudmundsson (68 Wijnaldum).

Samenvatting van deze wedstrijd


Boëtius en Vilhena plagen Schaken na gemiste kans

De aanvaller van Feyenoord miste een enorme kans op de 2-1. 'Dat is weer typisch ik. Na het omspelen van de keeper raak ik de bal verkeerd met mijn linker, waardoor de snelheid afneem en de verdediger van AZ kan hem van de lijn halen. Dit moet natuurlijk gewoon een goal zijn.'



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 november 2013 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 04 november 2013 - 11:57   quote  deeplink  
Klinkende 5-0 overwinning..!!!!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 04 november 2013 - 11:58   quote  deeplink  
3-1
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 04 november 2013 - 11:58   quote  deeplink  
Heb ik uit betrouwbare bron.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 04 november 2013 - 11:59   quote  deeplink  
2-1
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 04 november 2013 - 11:59   quote  deeplink  
Welke bron d:-)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 04 november 2013 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 november 2013 - 11:59 schreef RenatoBos het volgende:
Welke bron d:-)
Heb MvG even aan de lijn gehad..
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 04 november 2013 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 november 2013 - 12:00 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Heb MvG even aan de lijn gehad..
Micheal van Gerwen?

Wat heeft die ermee te maken! ;)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 04 november 2013 - 12:01   quote  deeplink  
En dat noemt T betrouwbaar..(?)
van geil
 van geil - maandag 04 november 2013 - 12:02   quote  deeplink  
Bezopen!!!!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 04 november 2013 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 november 2013 - 12:02 schreef van geil het volgende:
Bezopen!!!!
Ti's net middag man..d:-)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 04 november 2013 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 november 2013 - 12:01 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Micheal van Gerwen?

Wat heeft die ermee te maken! ;)
Weet je het nog niet dan??
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 04 november 2013 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 november 2013 - 12:02 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ti's net middag man..d:-)
Nou en?
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 04 november 2013 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 november 2013 - 12:03 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Weet je het nog niet dan??
Ojeee, vertel...
van geil
 van geil - maandag 04 november 2013 - 12:06   quote  deeplink  
ik ren zo naar de tabakszaak..toto select.
T heeft n bron.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 04 november 2013 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 november 2013 - 12:04 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Nou en?
Proost gast..
hertogjan-krat%20met%2024%2030cl.%20flesjes.png
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 04 november 2013 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 november 2013 - 12:07 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Proost gast..
[ afbeelding ]
Voor een goed biertje staat geen tijd! :)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 04 november 2013 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 november 2013 - 12:04 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Ojeee, vertel...
Hij komt..

Gerwen.jpg immers.jpg
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 04 november 2013 - 12:10   quote  deeplink  
Whahaha
dr love
 dr love - maandag 04 november 2013 - 12:12   quote  deeplink  
Feyenoord krijgt in eigenhuis flink pakrammel 1-6, en helaas blijft r.koeman toch genieten van de vertrouwen van de directies en achterban een echte topclub had hem allang de laan uitgestuurd.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 04 november 2013 - 12:12   quote  deeplink  
Ghehe..
VVout
 VVout - maandag 04 november 2013 - 12:15   quote  deeplink  
Met Michel wordt het 3-1 volgens bepaalde bronnen, kan ik dan ook heel goed mee leven :)
dr love
 dr love - maandag 04 november 2013 - 12:17   quote  deeplink  
R.koeman is gewoon een middelmatig choach meer voor een club als Roda,Twente, nec nu begrijp ik ook waarom hij moest vertrekken bij Ajax,PSV,Valencia
VVout
 VVout - maandag 04 november 2013 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 november 2013 - 12:12 schreef dr love het volgende:
Feyenoord krijgt in eigenhuis flink pakrammel 1-6, en helaas blijft r.koeman toch genieten van de vertrouwen van de directies en achterban een echte topclub had hem allang de laan uitgestuurd.
Neem een snicker.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 04 november 2013 - 12:21   quote  deeplink  
Luistert allen naar dr. love.
dr love
 dr love - maandag 04 november 2013 - 12:22   quote  deeplink  
Ongelooflijk dat vormer,shing,bakkal geen kansen maar die kleintje en die lange kip zonder kop hebben wel krediet.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 04 november 2013 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 november 2013 - 12:22 schreef dr love het volgende:
Ongelooflijk dat vormer,shing,bakkal geen kansen maar die kleintje en die lange kip zonder kop hebben wel krediet.
Immers is niet klein en Clasie geen lange kip.
Stylzz
 Stylzz - maandag 04 november 2013 - 12:34   quote  deeplink  
1-2
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 04 november 2013 - 12:36   quote  deeplink  
2-0
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 04 november 2013 - 12:39   quote  deeplink  
3-1.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 04 november 2013 - 12:40   quote  deeplink  
AZ verliest: past in de verrassingen van deze competitie.
van geil
 van geil - maandag 04 november 2013 - 12:41   quote  deeplink  
3-1
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 04 november 2013 - 13:33   quote  deeplink  
We gaan winnen, AZ moet Europees ook aan de bak..
JanM
 JanM - maandag 04 november 2013 - 13:42   quote  deeplink  
7-0!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 04 november 2013 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 november 2013 - 13:42 schreef JanM het volgende:
7-0!
Hoppaaaaaaaaa..d:-)
Jan Tol
 Jan Tol - maandag 04 november 2013 - 13:57   quote  deeplink  
Winnen.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 04 november 2013 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 november 2013 - 12:19 schreef VVout het volgende:

[..]

Neem een snicker.
Dat zijn suikers gaat ie nog gekker van lullen waarschijnlijk..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 04 november 2013 - 20:38   quote  deeplink  
"Feyenoord-AZ blijft voor mij natuurlijk wel een heel speciale wedstrijd"

mitchell-te-vrede(feyenoord)(5).jpg

Feyenoord-aanvaller Mitchell Te Vrede heeft het trainer Ronald Koeman moeilijk gemaakt voor het duel met AZ van aankomend weekeinde. De 22-jarige Te Vrede is normaliter derde spits, maar door twee sterke invalbeurten heeft hij zich in de kijker gespeeld en hij klopt op de deur voor een basisplek.

Samuel Armenteros krijgt momenteel de voorkeur boven Te Vrede in de spits vanwege een schorsing van clubtopscorer Graziano Pellè. De Anderlecht-huurling imponeerde echter nog niet. Te Vrede daarentegen wel. Hij kwam als vervanger van Armenteros in het veld in het bekerduel met Hoek (3-0 winst) van vorige week en het competitieduel met Cambuur van afgelopen weekeinde (0-2 winst). In beide duels scoorde hij één keer. Velen hoopten dat Te Vrede tegen Cambuur al in de basis mocht beginnen.

"Ik heb veel reacties gekregen. Mensen begonnen te roepen dat ik hoorde te starten. Maar die geluiden liet ik langs me heen gaan. Ik zat ook helemaal niet teleurgesteld op de bank tegen Cambuur. Ik probeer het de trainer wel elke keer lastiger te maken", vertelde de aanvaller tegen De Telegraaf. "Of ik vind dat ik tegen AZ in de basis hoor te staan? Nee, hoor. Ik ben heel geduldig."

"Ik wil wel elke keer meer en als er in de aanloop naar het duel met AZ een lastige keuze komt voor de trainer, is dat alleen maar goed voor het team", aldus de Amstelvener, die van 2008 tot 2011 voor AZ uitkwam, maar er geen competitieduels speelde. "Feyenoord-AZ blijft voor mij natuurlijk wel een heel speciale wedstrijd. Bij die club is mijn voetbalcarrière begonnen."
Bron:Soccernews

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 november 2013 door RenatoBos --
dr love
 dr love - dinsdag 05 november 2013 - 02:23   quote  deeplink  
Je moet gewoonlijk meer de komt kussen van r.koeman dan heb je gegarandeerd plek in de basis voetbaltech vindt hij niet belangrijk wel strelen kijk maar naar Clasie en immers.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - dinsdag 05 november 2013 - 02:48   quote  deeplink  
3-0!!
van geil
 van geil - dinsdag 05 november 2013 - 04:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 november 2013 - 02:23 schreef dr love het volgende:
Je moet gewoonlijk meer de komt kussen van r.koeman dan heb je gegarandeerd plek in de basis voetbaltech vindt hij niet belangrijk wel strelen kijk maar naar Clasie en immers.
edgar?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 05 november 2013 - 07:58   quote  deeplink  
De Vrij vol vertrouwen voor topper tegen AZ

de_vrij_stefan2.jpg

Stefan de Vrij rekent erop dat Feyenoord zondag goed voor de dag komt in de topper tegen koploper AZ. De nummer vier van de eredivisie speelde zondag tegen Cambuur een dramatische eerste helft, maar toonde na rust herstel en won met 2-0.

"We hebben goede zaken gedaan, ook al was het niet groots. Zeker de eerste helft was heel matig, in de tweede helft was het een wereld van verschil", zegt De Vrij, die het zwaar had in Friesland, tegen NUsport.

Vorige week ging Feyenoord pijnlijk onderuit tegen Heracles Almelo in eigen stadion. Na de goede wedstrijden tegen Go Ahead Eagles (2-2) en Vitesse (1-2) lijkt het er langzaam op dat de Rotterdammers beter presteren buiten De Kuip dan voor eigen publiek.

"Het is heel raar dat het in uitwedstrijden nu beter lijkt te gaan, al hebben we thuis ook van ADO Den Haag en FC Utrecht gewonnen. AZ wordt een belangrijke wedstrijd. Dan kunnen we heel goede zaken doen en daar hebben we alle vertrouwen in."

Risico's

Ook De Vrij ziet dat Feyenoord net als andere topteams erg wisselend presteert. "De eredivisie is onvoorspelbaar, ook wij moeten stabieler worden. Het is te veel de ene week goed en de andere niet. Heracles thuis moesten we winnen, dan zijn we gewoon niet stabiel genoeg."

De centrale verdediger maakte tegen Cambuur een onzekere indruk en het leek af en toe of hij niet durfde in te schuiven. "Al die balletjes terug heeft ook met de tegenstander te maken. Dan moet ik aanvoelen dat we niet onnodig risico gaan lopen. Dat is belangrijker dan naar voren toe gaan. Als ik dat wel doe en het gaat fout, hoor je dát weer steeds. Zo gaat het altijd."

De 21-jarige De Vrij moest toezien hoe Jordy Clasie tegen Cambuur de aanvoerdersband droeg bij afwezigheid van de geschorste Graziano Pellè. Coach Ronald Koeman had het niet besproken met de international die ruim een maand geleden uit zijn functie als aanvoerder werd ontheven.

"Daar heb ik me niet mee bemoeid. Ik heb hem er niet over gesproken voor deze wedstrijd. Mijn mening daarover doet er ook niet toe, dat is een beslissing van de trainer. Het is gewoon zo gegaan."
Bron:NUSport
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 05 november 2013 - 11:42   quote  deeplink  
Zondag actie voor Fernando Ricksen in de Kuip

9666-groot

Sport verbroedert; Heel Nederland heeft het er over, de verschrikkelijk spierziekte ALS die bij Fernando Ricksen is geconstateerd. Uit het hele land komen diversen berichten binnen of wij niet iets kunnen doen voor Ricksen als soort van steunbetuiging. Natuurlijk greep ons het verhaal van Ricksen ook erg aan, omdat het gewoon een verschrikkelijke ziekte is waar nog niks tegen gedaan kan worden.

Daarom willen wij jullie vragen om aankomende zondag in de tweede minuut (Rugnummer van Ricksen bij diverse clubs) te gaan staan en een minuut lang te applaudisseren. Dit als steunbetuiging richting Ricksen, maar ook om aandacht te vragen voor de verschrikkelijke ziekte.

Ricksen was misschien geen Feyenoorder, maar wel een international die met zijn verhaal veel supporters raakten. Wij van Fr-fans hopen op een mooi en respectvol eerbetoon zoals dat alleen bij Feyenoord kan!!
Bron:FR fans
JanM
 JanM - dinsdag 05 november 2013 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 november 2013 - 11:42 schreef RenatoBos het volgende:
Zondag actie voor Fernando Ricksen in de Kuip

[ afbeelding ]

Sport verbroedert; Heel Nederland heeft het er over, de verschrikkelijk spierziekte ALS die bij Fernando Ricksen is geconstateerd. Uit het hele land komen diversen berichten binnen of wij niet iets kunnen doen voor Ricksen als soort van steunbetuiging. Natuurlijk greep ons het verhaal van Ricksen ook erg aan, omdat het gewoon een verschrikkelijke ziekte is waar nog niks tegen gedaan kan worden.

Daarom willen wij jullie vragen om aankomende zondag in de tweede minuut (Rugnummer van Ricksen bij diverse clubs) te gaan staan en een minuut lang te applaudisseren. Dit als steunbetuiging richting Ricksen, maar ook om aandacht te vragen voor de verschrikkelijke ziekte.

Ricksen was misschien geen Feyenoorder, maar wel een international die met zijn verhaal veel supporters raakten. Wij van Fr-fans hopen op een mooi en respectvol eerbetoon zoals dat alleen bij Feyenoord kan!!
Bron:FR fans
Mooi gebaar!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 05 november 2013 - 13:14   quote  deeplink  
NIJHUIS LEIDT TOPPER TEGEN AZ

175e696b034dda183d7bdf0e4d0d223d_660_300_crop.jpg

De KNVB heeft Bas Nijhuis aangesteld als scheidsrechter voor de thuiswedstrijd van Feyenoord van aanstaande zondag tegen koploper AZ. Nijhuis wordt bijgestaan door de assistent-scheidsrechters Van de Ven en Schaap. Vierde official is de heer Sanders. Feyenoord tegen AZ wordt zondag om 16.30 uur gespeeld in De Kuip.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 06 november 2013 - 11:26   quote  deeplink  
'Bruno Martins Indi weer linksback tegen AZ'

600x400-indiher.jpg

De kans is groot dat Bruno Martins Indi tegen AZ als linksback begint. Ik kies voor het in mijn ogen beste elftal, zegt Koeman tegenover Voetbal International. Vorig seizoen had Bruno er moeite mee dat hij op die plek moest spelen, hij deed dat tegen wil en dank. Dit seizoen speelt dat probleem niet meer. Als hem dat wordt gevraagd, speelt Bruno zonder problemen linksback, besluit Koeman.
Bron:VI
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 06 november 2013 - 11:26   quote  deeplink  
Lijkt me niet meer dan logisch na die wanprestatie van Nelom..
VVout
 VVout - woensdag 06 november 2013 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2013 - 11:26 schreef RenatoBos het volgende:
Lijkt me niet meer dan logisch na die wanprestatie van Nelom..
Dat lijkt me ook idd verstandig, lekker gevoel voor het middenveld om te weten dat er ook een verdediging staat. Ik vind bovendien Mathijsen erg belangrijk voor de opbouw, kan Mulder gewoon de bal aan hem geven want die ziet het toch niet. Janmaat, de Vrij of BMI kunnen prima mee opkomen maar hebben ook niet echt het talent de opening te vinden.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 06 november 2013 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2013 - 11:35 schreef VVout het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook idd verstandig, lekker gevoel voor het middenveld om te weten dat er ook een verdediging staat. Ik vind bovendien Mathijsen erg belangrijk voor de opbouw, kan Mulder gewoon de bal aan hem geven want die ziet het toch niet. Janmaat, de Vrij of BMI kunnen prima mee opkomen maar hebben ook niet echt het talent de opening te vinden.
Denk dat Janmaat dat wel kan, valt me bij Bruno en vooral de Vrij op dat als ze mee opkomen ze het ineens niet meer weten..
Mathijsen deed het afgelopen zondag ook best..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 06 november 2013 - 12:19   quote  deeplink  
Koeman: "Het zal niet makkelijk worden tegen AZ"

ronald-koeman(feyenoord)(9).jpg

Ronald Koeman, de trainer van Feyenoord, verwacht komende zondag geen makkelijke wedstrijd. De Rotterdammers spelen in De Kuip tegen AZ, dat momenteel op de eerste plek staat in de Eredivisie.

"Het zal niet makkelijk worden, want AZ komt op mij over als een degelijk elftal. Dick Advocaat heeft het daar goed op de rit gekregen, al moeten ze thuis tegen SC Cambuur en ADO Den Haag ook wel winnen", legde de oefenmeester uit in gesprek met Voetbal International.

"Maar uit tegen PEC Zwolle boekten ze na een Europese wedstrijd een goede overwinning. Deze week spelen ze opnieuw Europees (tegen Shakhter Karagandy, red.) en daarna komen ze naar De Kuip", vervolgde Koeman zijn relaas. "Ze kunnen hun borst natmaken."
Bron:Soccernews

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5970
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - AZ Alkmaar (zondag 10 november 2013, 16:30): 2 - 2









0.0086019