BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - AZ Alkmaar (zondag 10 november 2013, 16:30): 2 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - woensdag 06 november 2013 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2013 - 11:35 schreef VVout het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook idd verstandig, lekker gevoel voor het middenveld om te weten dat er ook een verdediging staat. Ik vind bovendien Mathijsen erg belangrijk voor de opbouw, kan Mulder gewoon de bal aan hem geven want die ziet het toch niet. Janmaat, de Vrij of BMI kunnen prima mee opkomen maar hebben ook niet echt het talent de opening te vinden.
vind ik ook..
daar ligt het probleem van de opbouw.
t begint bij n te trage Mulder,vervolgens bij de De Vrij en Bmi die het ook niet zien.
Clasie vrije verdediger is zo gek nog niet in dit team.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 06 november 2013 - 17:23   quote  deeplink  
FEYENOORD IN STROMENDE REGEN RICHTING TOPPER

a2b86da1dafa90da28eeba5e03366024_660_300_crop.jpg

Feyenoord bereidt zich deze week voor op de thuiswedstrijd tegen koploper AZ van aankomende zondag. In aanloop naar de topper in De Kuip werkte de selectie van trainer Ronald Koeman woensdag een training af op Varkenoord, waar de regen met bakken uit de lucht kwam vallen.

Onder de spelers waarover Koeman op het trainingscomplex kon beschikken, bevond zich ook Jean-Paul Boëtius. De negentienjarige aanvaller ging afgelopen zondag tijdens het gewonnen duel met sc Cambuur met hoofdletsel naar de kant, maar nam volledig deel aan de groepssessie. Deze bestond uit onder meer diverse partijspelen, waarbij kon worden gescoord in kleine doeltjes. De spelers die maandag in actie kwamen met Jong Feyenoord/Excelsior werkten een apart programma af.

954b5de7205489e709f626ff7e639b05_800_600.jpg

Met tegenstander AZ treft Feyenoord zondag de huidige koploper in de eredivisie. De Alkmaarders wonnen tot dusver alle drie de competitieduels onder leiding van de nieuwe hoofdtrainer Dick Advocaat, die vorige maand het roer overnam van Gertjan Verbeek. Met het onderlinge verschil van twee punten zijn de belangen groot tijdens de ontmoeting in De Kuip, waar Feyenoord bij een overwinning AZ voorbij gaat op de ranglijst.

De ploeg van Koeman kan zodoende de steun van het legioen goed gebruiken. Wil jij zondag aanwezig zijn bij de kraker in De Kuip? Koop dan snel je kaartje voor deze wedstrijd, die aanvangt om 16.30 uur. Kijk voor meer informatie over de kaartverkoop of om direct tickets te bestellen op www.feyenoord.nl/tickets.

e121e9089f27ae9b400e74bb66181cac_800_600.jpg
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
dr love
 dr love - woensdag 06 november 2013 - 18:11   quote  deeplink  
Las ik net de goal der zijn er langzaamaan journalisten echte oude garde van rotterdam die nu pas inzien dat immers kwaliteit te kort komt en voeg daarbij ook Clasie, BMI,de vrij,cisse maar Clasie is een gevoelige onderwerp omdat hij uit eigenkweek komt maar helaas komt hij ook veel te kort, als middenvelder ook zijn lengte kan helemaal niet als middenvelder echt een slechte zaak van Feyenoord is niet op sportieve kant serieus te nemen.
dr love
 dr love - woensdag 06 november 2013 - 18:15   quote  deeplink  
Wat ik niet snap is Feyenoord heeft schat aan ervaring trainers/ voetballers in huis zoals r.koeman,g.v.Bronckhorst,p.Lodewijk,j.p.gastel en toch krijgen ze niet voor elkaar deze selectie goed te laten functioneren ?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 06 november 2013 - 18:29   quote  deeplink  
Mr_Mackey.jpg
dr love
 dr love - woensdag 06 november 2013 - 19:07   quote  deeplink  
Helaas voor alle Feyenoord freaks maar Feyenoord wordt finaal afgemaakt als r.koeman met Clasie en immers blijft opstellen. Als FYENOORD az pakrammel wil geven dan met deze opstelling:

Lamprou

BMI Mathijssen. ............,

Janmaat. Vilheuna/Harmeet/ vormer immers/schaken

Boeitius. Armenteros. Te vrede.
dr love
 dr love - woensdag 06 november 2013 - 19:19   quote  deeplink  
Jullie denken dat ik knetter gek bent waarom Janmaat op de vleugel die jongen dat is de beste zet van m.v.geel hij is echt van toegevoegdewaarde en pelle armenteros kan ook veel betekenen maar de huidige middenvelder schieten veel te kort om hem te bedienen. Ik heb absoluut geen hekel aan Clasie,immers ik heb ze al heel lang gepolst maar ze komen gewoon echt te kort helaas en een echte vakbekwaam trainer had ze laten rijpen bij een subclub.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 06 november 2013 - 19:28   quote  deeplink  
suicide.gif
JanM
 JanM - woensdag 06 november 2013 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2013 - 19:19 schreef dr love het volgende:
Jullie denken dat ik knetter gek bent waarom Janmaat op de vleugel die jongen dat is de beste zet van m.v.geel hij is echt van toegevoegdewaarde en pelle armenteros kan ook veel betekenen maar de huidige middenvelder schieten veel te kort om hem te bedienen. Ik heb absoluut geen hekel aan Clasie,immers ik heb ze al heel lang gepolst maar ze komen gewoon echt te kort helaas en een echte vakbekwaam trainer had ze laten rijpen bij een subclub.
Laughing-Facepalming-Chimpanzee-Reaction-Gif.gif
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 06 november 2013 - 19:42   quote  deeplink  
What a guy..
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 06 november 2013 - 20:18   quote  deeplink  
Hi-la-risch. Ik moet ook zijn shit hebben.
tomson
 tomson - woensdag 06 november 2013 - 21:15   quote  deeplink  
Drugs are bad mkay ?
dr love
 dr love - woensdag 06 november 2013 - 21:39   quote  deeplink  
Jullie kunnen beter suporter worden van nec, Willem 11, hahahahahaha stelletje heroïne verslaafden.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 06 november 2013 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2013 - 21:39 schreef dr love het volgende:
Jullie kunnen beter suporter worden van nec, Willem 11, hahahahahaha stelletje heroïne verslaafden.
Doe jij vaak aan zelfbevrediging dr..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 06 november 2013 - 21:42   quote  deeplink  
Geen blauwe ballen dan.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 06 november 2013 - 21:46   quote  deeplink  
Ghehe..
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 06 november 2013 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2013 - 21:39 schreef dr love het volgende:
Jullie kunnen beter suporter worden van nec, Willem 11, hahahahahaha stelletje heroïne verslaafden.
Jij dealer bent?
tomson
 tomson - woensdag 06 november 2013 - 22:22   quote  deeplink  
Rustig kabbelend water.
VVout
 VVout - woensdag 06 november 2013 - 23:57   quote  deeplink  
Verfrissend topic, enkeltje Barcelona.
van geil
 van geil - donderdag 07 november 2013 - 03:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2013 - 19:19 schreef dr love het volgende:
Jullie denken dat ik knetter gek bent waarom Janmaat op de vleugel die jongen dat is de beste zet van m.v.geel hij is echt van toegevoegdewaarde en pelle armenteros kan ook veel betekenen maar de huidige middenvelder schieten veel te kort om hem te bedienen. Ik heb absoluut geen hekel aan Clasie,immers ik heb ze al heel lang gepolst maar ze komen gewoon echt te kort helaas en een echte vakbekwaam trainer had ze laten rijpen bij een subclub.
als t centrum om z'n as draait tolt Pelle voorin,onverdedigbaar!
fredje
 fredje - donderdag 07 november 2013 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2013 - 11:26 schreef RenatoBos het volgende:
Lijkt me niet meer dan logisch na die wanprestatie van Nelom..
Kan een keer voorkomen Pelle speelt ook niet elke wedstrijd de pannen van het dak.
Vertrouwen krijgen als het minder gaat is de sleutel tot hogere prestaties.
VVout
 VVout - donderdag 07 november 2013 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 november 2013 - 09:53 schreef fredje het volgende:

[..]

Kan een keer voorkomen Pelle speelt ook niet elke wedstrijd de pannen van het dak.
Vertrouwen krijgen als het minder gaat is de sleutel tot hogere prestaties.
Hij kan mooi opkomen en heeft gevaarlijke acties maar zijn verdedigende taken zijn vanaf het begin naadje.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - donderdag 07 november 2013 - 10:22   quote  deeplink  
dr love heeft wel mensenkennis! hahaha
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 07 november 2013 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 november 2013 - 09:53 schreef fredje het volgende:

[..]

Kan een keer voorkomen Pelle speelt ook niet elke wedstrijd de pannen van het dak.
Vertrouwen krijgen als het minder gaat is de sleutel tot hogere prestaties.
Heb je wel een punt maar er zit een verschil tussen een keer slecht spelen of dramatisch. En dat laatste was van toepassing op Nelom afgelopen weekend. Gelukkig heeft. Ronald meerdere opties voor die positie en ook dat zal Nelom zich moeten realiseren. Ik vind het normaliter dat ie zich weer zal moeten bewijzen op die plek op de trainingen en zich zo weer terug werken in de basis.
Ze hebben maar 90 minuten in een week te pieken en dan moet je er gewoon staan toch, doe je het niet dan een ander..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 november 2013 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 07 november 2013 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 november 2013 - 10:22 schreef hoogvliet010 het volgende:
dr love heeft wel mensenkennis! hahaha
Ghehe..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 07 november 2013 - 13:26   quote  deeplink  
'Koeman kiest voor Te Vrede, Nelom onzeker'

600x400-nelomkuban.jpg

Het is onzeker of Nelom zondag in de Kuip mee kan spelen tegen koploper AZ. De linksback heeft last van een verrekking in zijn bovenbeen. Gisteren trainde de tweevoudig international niet mee.

De kans dat hij zondag in de basis start, is sowieso zeer klein. Ronald Koeman lijkt na het matige optreden van Nelom in de wedstrijd tegen Cambuur sowieso weer van plan te zijn om te gaan kiezen voor Joris Mathijsen in het centrum en Martins Indi op links.

Naast Nelom,die hoogst waarschijnlijk niet in de basiself zal starten, lijkt Koeman ook te kiezen voor Te Vrede in de spits aanstaande zondag. Dit lijkt ervoor te zorgen dat Armenteros op de bank moet beginnen. De Zweed speelde tegen Cambuur erg zwak en Koeman lijkt Schaken boven Armenteros te verkiezen op de flank. De Nederlander speelde afgelopen zondag een sterke wedstrijd.
Bron:FR12
dr love
 dr love - donderdag 07 november 2013 - 20:04   quote  deeplink  
Gelukkig het einde van r koeman is inzicht oprotten genoeg geprofiteerd van Feyenoord financiele en supporters voor de steun ga maar lekker rentenieren bij de KNVB.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 07 november 2013 - 20:10   quote  deeplink  
Yess rondje heroïne voor iedereen!!!!!!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 07 november 2013 - 21:00   quote  deeplink  
Doe mij een hakkie K...
ferfan
 ferfan - donderdag 07 november 2013 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 november 2013 - 20:04 schreef dr love het volgende:
Gelukkig het einde van r koeman is inzicht oprotten genoeg geprofiteerd van Feyenoord financiele en supporters voor de steun ga maar lekker rentenieren bij de KNVB.
Als we zondag winnen van AZ en we staan bovenaan sta je zeker weer op de banken te springen...

Koeman heeft bewezen dat hij tactisch zeer goed is.. Wees blij met zo'n trainer! het is maar weer af te wachten wat je hierna krijgt. JP heeft nog helemaal niets bewezen... ik denk ook niet dat hij de aangewezen man is om koeman op te volgen.. ik hoop dat hij blijft...
Stylzz
 Stylzz - donderdag 07 november 2013 - 21:44   quote  deeplink  
Máár je gaat niet winnen en t voetbal is nog steeds ruk.
Vincent1970
 Vincent1970 - donderdag 07 november 2013 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 november 2013 - 21:44 schreef Stylzz het volgende:
Máár je gaat niet winnen en t voetbal is nog steeds ruk.
Jawel man, we zitten nu weer in een flow ;-)
Stylzz
 Stylzz - donderdag 07 november 2013 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 november 2013 - 21:48 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

Jawel man, we zitten nu weer in een flow ;-)
Ja van een fucking achtbaan.
legrande
 legrande - donderdag 07 november 2013 - 22:06   quote  deeplink  
beetje vreemd dat er nog volop kaarten zijn voor zondag en ook voor de wedstrijd tegen psv. Had het wel vol verwacht. Wordt trouwens 3-1
Stylzz
 Stylzz - donderdag 07 november 2013 - 22:19   quote  deeplink  
Binnenkort hebben wij net zo veel lege plekken als de rest
Kwaliteit vs kosten. De kosten zijn hoger dan de amusementwaarde.
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 07 november 2013 - 22:24   quote  deeplink  
En volgend seizoen gewoon weer 20 euro duurder die SCC.
ferfan
 ferfan - donderdag 07 november 2013 - 23:00   quote  deeplink  
stelletje zeikerds hier.. Ik spreek jullie zondag wel!
AZ net gezien.. Nou, daar kunnen wij echt wel van winnen. En daar hebben we geen goede dag voor nodig... Te Vrede gaat het waarmaken en schaken wil bewijzen dat hij er nog steeds is.. Komt helemaal goed zondag!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 november 2013 door ferfan --
tomson
 tomson - donderdag 07 november 2013 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 november 2013 - 23:00 schreef ferfan het volgende:
stelletje zeikerds hier.. Ik spreek jullie zondag wel!
AZ net gezien.. Nou, daar kunnen wij echt wel van winnen. En daar hebben we geen goede dag voor nodig... Te Vrede gaat het waarmaken en schaken wil bewijzen dat hij er nog steeds is.. Komt helemaal goed zondag!!
Vind-ik-leuk :)
dr love
 dr love - vrijdag 08 november 2013 - 03:40   quote  deeplink  
Wat een hond is die koeman immers,Clasie absoluut overschatte voetballertjes maar toch basisplaats, vormer, armenteros hebben hun draai nog niet dan krijgen ze weinig tot geen kans.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 08 november 2013 - 06:18   quote  deeplink  
Armenteros krijgt weinig tot geen kans??
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 08 november 2013 - 07:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 november 2013 - 06:18 schreef RenatoBos het volgende:
Armenteros krijgt weinig tot geen kans??
Hij maakt ze toch niet :-)
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 08 november 2013 - 08:21   quote  deeplink  
De dokter heeft niet veel love meer over.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 08 november 2013 - 08:39   quote  deeplink  
De dokter is niet goed bij zijn hoofd.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 08 november 2013 - 10:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 november 2013 - 07:05 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Hij maakt ze toch niet :-)
d:-(
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 08 november 2013 - 10:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 november 2013 - 10:04 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

d:-(
d:-)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 08 november 2013 - 10:04   quote  deeplink  
Advocaat: 'Uitrusten en opladen voor Feyenoord'

media_xll_1938371.jpg

Trainer Dick Advocaat besefte donderdagavond laat terdege dat het voor AZ kort dag is richting de topper tegen Feyenoord, zondag in De Kuip. 'Deze wedstrijd heeft onnodig veel kracht gekost', zei hij na de krappe thuiszege tegen Sjachter Karagandy in de Europa League (1-0).

'We hadden die tweede goal gewoon moeten maken', oordeelde Advocaat. 'We hebben kansen genoeg gehad. Met 2-0 of 3-0 hadden we de wedstrijd simpel kunnen uitspelen. Nu moesten we nog tot het eindsignaal vechten tegen de gelijkmaker.'

Van zijn inmiddels favoriete basisteam raakte in elk geval niemand geblesseerd. 'Iedereen oogde na afloop nog redelijk fit, op één of twee spelers na misschien. Testen eerder deze week wezen ook al uit dat de spelers er fysiek goed voor staan. Het is nu een kwestie van goed slapen en goed uitrusten de komende dagen. Dan zullen en moeten ze er zondag tegen Feyenoord weer fit en scherp staan. Excuses vanwege deze wedstrijd tegen Sjachter tellen niet. Dat zal ik ze nog wel even vertellen.'

Sparen

Over het sparen van spelers in de resterende wedstrijden tegen Maccabi Haifa en PAOK Saloniki in de Europa League wilde Advocaat nu nog niet spreken. 'Dat gaat zeker gebeuren, maar pas als we helemaal zeker zijn van overwinteren. We hebben nog 1 punt nodig. Daarmee nemen we geen risico. Eerst volle bak en volle buit, pas daarna ga ik wisselen.'
Bron:AD
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 08 november 2013 - 10:08   quote  deeplink  
Rustig aan Dickie, Feyenoord wint echt geen twee wedstrijden achter elkaar.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 08 november 2013 - 10:09   quote  deeplink  
Tsssss..
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 08 november 2013 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 november 2013 - 10:09 schreef RenatoBos het volgende:
Tsssss..
ik weet niet waar de meeste mensen het vertrouwen op gebaseerd is hier hoor, maar ik zie week in week uit kakvoetbal en met een flinke dosis geluk worden er punten behaald.

Degenen die AZ gisteren slecht vonden spelen en vinden dat wij ze makkelijk kunnen verslaan hebben of de afgelopen 12a15 wedstrijden niet opgelet of moeten minder drinken want die Korsakov begint nu wel serieuze vormen aan te nemen
VVout
 VVout - vrijdag 08 november 2013 - 10:18   quote  deeplink  
Ik ga een andere dokter zoeken voor een second opinion onze forumarts zit n.l. een beetje in de put.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - AZ Alkmaar (zondag 10 november 2013, 16:30): 2 - 2









0.0088920