BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - AZ Alkmaar (zondag 10 november 2013, 16:30): 2 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 08 november 2013 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 november 2013 - 10:17 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ik weet niet waar de meeste mensen het vertrouwen op gebaseerd is hier hoor, maar ik zie week in week uit kakvoetbal en met een flinke dosis geluk worden er punten behaald.

Degenen die AZ gisteren slecht vonden spelen en vinden dat wij ze makkelijk kunnen verslaan hebben of de afgelopen 12a15 wedstrijden niet opgelet of moeten minder drinken want die Korsakov begint nu wel serieuze vormen aan te nemen
Whahahahahaaa..d:-))))

Weet je, ik kan het gewoon niet uit mijn strot krijgen om Feyenoord bij voorbaat al op verlies te zetten. Noem me dan maar niet reëel, het zij zo. Maar inderdaad zal niet makkelijk worden. Het worden toch lekker drie punten voor ons, puh d:-)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 08 november 2013 - 10:34   quote  deeplink  
Wuytens: "Topper tegen Feyenoord wordt een mentale test"

jan-wuytens(az)(4).jpg

De selectie van AZ zal niet lang na kunnen genieten van de Europese zege op Shakhter Karagandy (1-0). Zondag staat immers de koppositie in de Eredivisie op het spel. De Alkmaarders reizen dan af richting Rotterdam, waar men een topper speelt tegen Feyenoord. Volgens verdediger Jan Wuytens zal AZ vooral in mentaal opzicht getest worden.

"We hebben nu twee dagen om te herstellen tot Feyenoord en dan gaan we er weer voor"vertelt de Belg in gesprek met NUsport. "Dat is een zware pot die gaat laten zien hoe ver we zijn, hoe sterk we mentaal zijn. Zeker na deze zware wedstrijd." Dat Graziano Pellè ontbreekt is voor Wuytens niet van belang. "We kijken toch alleen maar naar onszelf."

Wuytens maakte afgelopen zomer de overstap van FC Utrecht naar AZ. Sinds zijn overstap miste de verdediger nog geen enkele wedstrijd. De laatste vier duels op rij werd de nul gehouden. "We willen constant de nul houden. Dat proberen we te eisen van elkaar en we doen wat de trainer van ons verwacht. We zijn pas drie maanden samen, maar raken steeds beter op elkaar ingespeeld. Maar het moet beter, we zijn nog niet tevreden."
Bron:NUSport
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 08 november 2013 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 november 2013 - 10:29 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Whahahahahaaa..d:-))))

Weet je, ik kan het gewoon niet uit mijn strot krijgen om Feyenoord bij voorbaat al op verlies te zetten. Noem me dan maar niet reëel, het zij zo. Maar inderdaad zal niet makkelijk worden. Het worden toch lekker drie punten voor ons, puh d:-)
kijk maar in de pooler wat ik daar invul.

Maar er over pratend durf ik wel uit te spreken dat de kans op verlies of gelijkspel minstens even groot is als op winst.
VVout
 VVout - vrijdag 08 november 2013 - 10:54   quote  deeplink  
Ik ga voor winst voor Feyenoord zolang het tegendeel niet bewezen is. Is ook het beste voor mijn naaste leefomgeving, ik kan me n.l. nog steeds niet berusten in gelijk spelen of verlies. Dus voor iedere galoot die het anders wil zien, jullie hebben mazzel dat ik een paar honderd kilometer ver weg woon, stelletje ...
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 08 november 2013 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 november 2013 - 10:54 schreef VVout het volgende:
Ik ga voor winst voor Feyenoord zolang het tegendeel niet bewezen is. Is ook het beste voor mijn naaste leefomgeving, ik kan me n.l. nog steeds niet berusten in gelijk spelen of verlies. Dus voor iedere galoot die het anders wil zien, jullie hebben mazzel dat ik een paar honderd kilometer ver weg woon, stelletje ...
paar honder km omhoog of omlaag? ;)
VVout
 VVout - vrijdag 08 november 2013 - 11:00   quote  deeplink  
Zuidelijk maar nog ver genoeg van Lijdensweg vandaan.
Gerard_FR
 Gerard_FR - vrijdag 08 november 2013 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 november 2013 - 11:00 schreef VVout het volgende:
Zuidelijk maar nog ver genoeg van Lijdensweg vandaan.
Ga ernaast wonen.
VVout
 VVout - vrijdag 08 november 2013 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 november 2013 - 11:12 schreef Gerard49 het volgende:

[..]

Ga ernaast wonen.
Dus jij bent er ook zo eentje die denkt dat Feyenoord gaat verliezen, en daarom moet ik die zich daarin niet berust maar naast Lijdensweg gaan wonen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 november 2013 door VVout --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 08 november 2013 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 november 2013 - 10:42 schreef Stylzz het volgende:

[..]

kijk maar in de pooler wat ik daar invul.

Maar er over pratend durf ik wel uit te spreken dat de kans op verlies of gelijkspel minstens even groot is als op winst.
We zullen het zien Stylzz, laten we hopen dat Feyenoord je verrast..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 08 november 2013 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 november 2013 - 11:30 schreef VVout het volgende:

[..]

Dus jij bent er ook zo eentje die denkt dat Feyenoord gaat verliezen, en daarom moet ik die zich daarin niet berust maar naast Lijdensweg gaan wonen.
Ja d:-)
VVout
 VVout - vrijdag 08 november 2013 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 november 2013 - 11:35 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ja d:-)
Hmmmm wat bedoel je nou? Dat ik naast L moet gaan wonen of de niet te verteren berusting van bepaalde forumleden.
Gerard_FR
 Gerard_FR - vrijdag 08 november 2013 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 november 2013 - 11:30 schreef VVout het volgende:

[..]

Dus jij bent er ook zo eentje die denkt dat Feyenoord gaat verliezen, en daarom moet ik die zich daarin niet berust maar naast Lijdensweg gaan wonen.
Ik denk dat ze gaan winnen, maar mocht het een gelijkspel worden dan is het een leuke bijkomstigheid dat Lijdensweg in de buurt is waar jij je op af kan reageren.

Dan hebben we toch nog een beetje voldoening.
VVout
 VVout - vrijdag 08 november 2013 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 november 2013 - 12:08 schreef Gerard49 het volgende:

[..]

Ik denk dat ze gaan winnen, maar mocht het een gelijkspel worden dan is het een leuke bijkomstigheid dat Lijdensweg in de buurt is waar jij je op af kan reageren.

Dan hebben we toch nog een beetje voldoening.
Haha lachen, leuk gezien.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 08 november 2013 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 november 2013 - 10:08 schreef Stylzz het volgende:
Rustig aan Dickie, Feyenoord wint echt geen twee wedstrijden achter elkaar.
Rustig maar Stylzz, AZ wint echt geen 5 wedstrijden achter mekaar.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 08 november 2013 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 november 2013 - 14:07 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Rustig maar Stylzz, AZ wint echt geen 5 wedstrijden achter mekaar.
we zullen zien.
van geil
 van geil - vrijdag 08 november 2013 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 november 2013 - 10:17 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ik weet niet waar de meeste mensen het vertrouwen op gebaseerd is hier hoor, maar ik zie week in week uit kakvoetbal en met een flinke dosis geluk worden er punten behaald.

Degenen die AZ gisteren slecht vonden spelen en vinden dat wij ze makkelijk kunnen verslaan hebben of de afgelopen 12a15 wedstrijden niet opgelet of moeten minder drinken want die Korsakov begint nu wel serieuze vormen aan te nemen
is natuurlijk wel zo,
alles is gebaseerd op hoop.we hopen t allemaal.
maar ik heb pas drie helften aanvaardbaar voetbal gezien dit seizoen,de rest was echt bagger.
er zit tot dusver ook geen lijn in,dus tja maar weer hopen op lichtpuntjes.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 08 november 2013 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 november 2013 - 11:47 schreef VVout het volgende:

[..]

Hmmmm wat bedoel je nou? Dat ik naast L moet gaan wonen of de niet te verteren berusting van bepaalde forumleden.
Het eerste natuurlijk..d:-)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 08 november 2013 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 november 2013 - 14:53 schreef van geil het volgende:

[..]

is natuurlijk wel zo,
alles is gebaseerd op hoop.we hopen t allemaal.
maar ik heb pas drie helften aanvaardbaar voetbal gezien dit seizoen,de rest was echt bagger.
er zit tot dusver ook geen lijn in,dus tja maar weer hopen op lichtpuntjes.
Hoop doet leven..
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 08 november 2013 - 14:57   quote  deeplink  
Hopen doe ik als de wedstrijd begint. Hier maar vooral realistisch zijn.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 08 november 2013 - 14:58   quote  deeplink  
Precies doe ik ook..KAMPIOENUHHHH..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 08 november 2013 - 14:58   quote  deeplink  
Koeman zwijgt over spitspositie

ronald-koeman(feyenoord)(9).jpg

Ronald Koeman wil nog niet zeggen wie er zondag bij Feyenoord in de spits staat tegen AZ. Vorig weekend begon Samuel Armenteros nog in de basis tegen Cambuur maar zijn vervanger Mitchell Te Vrede zou ook kunnen starten.

Koeman moet nog één keer puzzelen over de vervanging van Graziano Pellè. De Italiaanse topscorer van Feyenoord zit zondag zijn laatste wedstrijd schorsing uit na zijn rode kaart tegen Heracles Almelo (1-2) twee weken geleden.

Achterin lijkt Koeman te kiezen voor Joris Mathijsen en Stefan de Vrij in het centrum en Bruno Martins Indi als linksback. Afgelopen weekend werd Miquel Nelom al in de rust gewisseld en deze week had hij last een blessure aan zijn bovenbeen.
Bron:Rijnmond
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 08 november 2013 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 november 2013 - 14:38 schreef Stylzz het volgende:

[..]

we zullen zien.
Wordt een gelijkspel dus.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 08 november 2013 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 november 2013 - 14:57 schreef Stylzz het volgende:
Hopen doe ik als de wedstrijd begint. Hier maar vooral realistisch zijn.
Realisme is subjectief.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 08 november 2013 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 november 2013 - 15:11 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Wordt een gelijkspel dus.
Nee, we winnen!!
van geil
 van geil - vrijdag 08 november 2013 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 november 2013 - 15:12 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Realisme is subjectief.
dit is ook niet echt objectief.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 08 november 2013 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 november 2013 - 15:29 schreef van geil het volgende:

[..]

dit is ook niet echt objectief.
Uiteraard. ;)
VVout
 VVout - vrijdag 08 november 2013 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 november 2013 - 14:54 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Het eerste natuurlijk..d:-)
Vond het van Gerard dan wel weer goed gevonden, kan ik ff aanbellen als ie te ver gaat :)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 08 november 2013 - 17:10   quote  deeplink  
Ghehe..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 08 november 2013 - 17:29   quote  deeplink  
Advocaat: "Stimulans om in De Kuip te voetballen"

01129206.jpg

Dick Advocaat kijkt uit naar het bezoek van AZ aan de Rotterdamse Kuip. "Iedere voetballer wil toch in die ambiance spelen? Dat had ik zelf in ieder geval wel", stelde de trainer van de koploper in aanloop naar het uitduel met Feyenoord van zondag.

"Een fantastisch veld, een fantastisch stadion en een fantastische aanhang", vindt de oefenmeester. "Het is voor ons een enorme stimulans om daar te voetballen.Feyenoord staat bij de eerste vier in de Eredivisie. Het is een ploeg die de afgelopen seizoenen al meedeed om de titel. Ze hebben momenteel zeven internationals. Wat dat betreft zijn ze verder dan wij. Een échte test voor ons? Nee, ieder duel zie ik als een test. Belangrijk is dat we zo vrij spelen als in de afgelopen weken, dus zonder verstoppertje te spelen. Dan kan het een leuk en interessant duel worden."

Advocaat klom met AZ naar de top van de ranglijst, maar is bescheiden over zijn inbreng in dat succes. "Het is leuk dat we nu koploper zijn, maar ik ga dat succes niet naar me toe trekken. De basis is gelegd door Gertjan Verbeek. Ik heb veel in stand gelaten en alleen accenten gelegd. Bijvoorbeeld de rol van de centrale verdedigers, middenvelders en vleugelspelers. We staan meer gesloten, met een blok op het middenveld. Mede daardoor hebben we vier keer op rij de nul gehouden."

De trainer laat zijn vleugelspelers vrij qua positiewisselingen. "(Johann Berg, red.) Gudmundsson voelt zich senang vanaf de rechterflank. Hij speelt echter nog vaak in de breedte. Roy Beerens heeft op links én rechts veel dreiging in de diepte. Hij voelt zich duidelijk goed", ziet Advocaat.
Bron:Voetbalprimeur
ferfan
 ferfan - vrijdag 08 november 2013 - 22:06   quote  deeplink  
We gaan GVD winnen!!! Horen jullie dat?? WINNEN!! ;)
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 08 november 2013 - 22:23   quote  deeplink  
Ik hoop dat we winnen, maar zeker weten doe ik het niet.
Ik vrees dat AZ wint, maar zeker weten doe ik het niet.

Voorspellen in deze achterlijke competitie is kiezen tussen hoop en vrees of beide beetje.

Aldus uw huisfilosoof.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 08 november 2013 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 november 2013 - 22:06 schreef ferfan het volgende:
We gaan GVD winnen!!! Horen jullie dat?? WINNEN!! ;)
tumblr_mt80mvKYGn1rqfhi2o1_500.gif
ar
 ar - vrijdag 08 november 2013 - 23:02   quote  deeplink  
AZ heeft zondag niets in de kuip te zoeken,Feyenoord laat zich van zijn beste kant zien en knallen er overheen met goed agressief voetbal.3-0!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 08 november 2013 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 november 2013 - 23:02 schreef ar het volgende:
AZ heeft zondag niets in de kuip te zoeken,Feyenoord laat zich van zijn beste kant zien en knallen er overheen met goed agressief voetbal.3-0!
tumblr_mt80mvKYGn1rqfhi2o1_500.gif
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 08 november 2013 - 23:29   quote  deeplink  
Heb ik nou altijd: zien mensen mij, gaan ze staand applaudiseren.
Tof.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 november 2013 door FR-Henk --
JanM
 JanM - vrijdag 08 november 2013 - 23:32   quote  deeplink  
AZ Dick inmaken: 7-0!
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 08 november 2013 - 23:32   quote  deeplink  
Ik adviseer de huisarts.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 08 november 2013 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 november 2013 - 23:32 schreef JanM het volgende:
AZ Dick inmaken: 7-0!
tumblr_mt80mvKYGn1rqfhi2o1_500.gif
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 08 november 2013 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 november 2013 - 23:32 schreef FR-Henk het volgende:
Ik adviseer de huisarts.
Voor wie..
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 08 november 2013 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 november 2013 - 23:35 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Voor wie..
Jan natuurlijk.
Dacht dat jij allang opgenomen was en in isoleercel zit?
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 08 november 2013 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 november 2013 - 23:42 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Jan natuurlijk.
Dacht dat jij allang opgenomen was en in isoleercel zit?
Weekendverlof he..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 08 november 2013 - 23:51   quote  deeplink  
FEYENOORD KLAAR VOOR KRAKER IN DE KUIP

9e04475074611cbdd629c5215daee9f7_453_250_crop.jpg

Op het moment dat de ontmoeting tussen Feyenoord en AZ komende zondag van start gaat, zijn alle overige wedstrijden in de dertiende speelronde van de competitie inmiddels achter de rug. Afhankelijk van de uitslagen op de andere velden is de kans aanwezig dat De Kuip vanaf 16.30 uur toneel is van een rechtstreeks duel om de koppositie in de eredivisie.

Ronald Koeman
AZ toont aan dat een goede reeks voldoende is om te stijgen naar de bovenste plaatsen

In aanloop naar de kraker tegen AZ betekende de overwinning op sc Cambuur een welkome opsteker voor Feyenoord, dat zich in Leeuwarden knap herstelde van een moeizame eerste helft. Trainer Ronald Koeman bekende vrijdag niet alleen aan de uitslag en de tweede helft een goed gevoel te hebben overgehouden, maar ook aan het optreden van Ruben Schaken. Ruben zorgde voor veel dreiging, stelde Koeman, die de aanvaller ziet toegroeien naar zijn goede vorm. Iedere speler heeft recht op een mindere periode, zolang hij daarvan leert. Zoals Ruben vorige week speelde, zien wij het graag.

Graziano Pellè zit tegen AZ het laatste duel van zijn schorsing uit. Of de Italiaan komende zondag evenals afgelopen week wordt vervangen door Samuel Armenteros of door Mitchell Te Vrede, die zijn invalbeurt bekroonde met een doelpunt, wilde Koeman nog niet kwijt. Die keuze maak ik zaterdag na de afsluitende training, op basis van wat het beste is voor het elftal.

Tegenstander AZ heeft onder trainer Dick Advocaat, die vorige maand het roer overnam van Gertjan Verbeek, de weg naar boven ingezet. De Alkmaarders reizen als koploper af naar De Kuip, maar of ze een kandidaat zijn voor het kampioenschap durfde Koeman nog niet te zeggen. AZ toont aan dat een reeks van goede resultaten voldoende is om te stijgen naar de bovenste plaatsen. In deze competitie kan het snel gaan.

Het is nog onzeker of Koeman zondag kan beschikken over Miquel Nelom. De trainer beslist na de training van zaterdag over de inzetbaarheid van de linksback, die kampt met een verrekking aan zijn bovenbeen.

DE TEGENSTANDER

1450899_569901483082386_1215066185_n.png

Terwijl vrijwel alle hooggenoteerde ploegen in de eredivisie tijdens de afgelopen speelrondes puntenverlies leden, sloop AZ bijna geruisloos richting de top van de ranglijst. Dankzij probleemloze zeges op sc Cambuur, PEC Zwolle en ADO Den Haag reist de ploeg zondag zelfs als koploper af naar De Kuip. Het zelfvertrouwen dat door die prestaties werd getankt werd donderdag verder versterkt, dankzij een knappe 1-0 zege op Shakhter Karagandy in de Europa League.

Daarmee lijkt AZ hard op weg om revanche te nemen op vorig seizoen, waarin het op een teleurstellende tiende plaats finishte. In de negen voorgaande seizoenen eindigde de club slechts eenmaal eerder buiten de top vijf. Dat de Alkmaarders desondanks mogen uitkomen in Europa League is te danken aan de bekerwinst, waarmee de verder kleurloze voetbaljaargang 2012-2013 werd voorzien van een zilveren rand.

Het vertrek van de smaakmakers Jozy Altidore en Adam Maher bood hoofdtrainer Gertjan Verbeek weinig perspectief op verbetering. Dat AZ zonder het tweetal vorig seizoen samen goed voor dertig doelpunten een wisselvallige seizoensstart doormaakte, lag dan ook enigszins in de lijn der verwachting. Groter was de verbazing na het ontslag van Verbeek, die nota bene na de thuisoverwinning (2-1) op PSV het veld moest ruimen en werd opgevolgd door Dick Advocaat.

De terugkeer van de voormalig bondscoach in 2010 stond Advocaat al enkele maanden aan het roer in Alkmaar lijkt de ploeg vooralsnog goed te hebben gedaan. De overwinningen in de competitie, het bereiken van de volgende ronde in het bekertoernooi en de vrijwel zekere Europese overwintering zijn daar het bewijs van. Met name het feit dat AZ zich, met concurrentie van kwalitatief sterkere (top)clubs, koploper mag noemen, is een prestatie van formaat.

Desondanks was Advocaat de eerste om de ontstane euforie de kop in te drukken. De ervaren oefenmeester weet als geen ander dat de tegenstand met name in de afgelopen competitie- en bekerduels allesbehalve onoverkomelijk was. In dat opzicht is de aanstaande ontmoeting met Feyenoord voor de Alkmaarders een ideale gelegenheid om aan te tonen hoe sterk de ploeg echt is.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 november 2013 door RenatoBos --
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 09 november 2013 - 09:24   quote  deeplink  
Ik hoop dat AZ nog moe is, en wij kansen benutten dan zie ik geen probleem.
Milo
 Milo - zaterdag 09 november 2013 - 09:56   quote  deeplink  
Realistisch gezien is dit een wedstrijd waarin je bepaald of je meedoet voor het kampioenschap in deze zwakke compentitie! Dit wordt een wedstrijd waar je op voorhand geen voorspelling kan doen. En zeker niet als je kijkt naar de afgelopen jaren.
sevillana
 sevillana - zaterdag 09 november 2013 - 10:46   quote  deeplink  
ben met 2-1 winst wel tevreden
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 09 november 2013 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 november 2013 - 09:56 schreef Milo het volgende:
Realistisch gezien is dit een wedstrijd waarin je bepaald of je meedoet voor het kampioenschap in deze zwakke compentitie! Dit wordt een wedstrijd waar je op voorhand geen voorspelling kan doen. En zeker niet als je kijkt naar de afgelopen jaren.
Mee eens, in ieder geval is deze wedstrijd voorlopig bepalend. Morgen verliezen met zwak spel is wat mij betreft bepalend voor de maximale ambitie die haalbaar is.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 09 november 2013 - 11:39   quote  deeplink  
Wij gaan winnen, alleen met hoeveel is de vraag...........
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 09 november 2013 - 11:45   quote  deeplink  
'Koeman passeert Armenteros ook op vleugels'

600x400-boetiusarmenteros.jpg

In de topper tegen AZ zal Mitchell Te Vrede de aanval van Feyenoord leiden. Samuel Armenteros krijgt niet opnieuw de kans om zich te onderscheiden als stand-in van de geschorste Graziano Pellè. Sterker nog: de Zweed begint zondagmiddag op de reservebank in de Kuip.

Het is Ruben Schaken die samen met Jean-Paul Boëtius de vleugels bezet in het duel met de klappertjes-koploper, zo valt zaterdagochtend te lezen in het Algemeen Dagblad. Mochten Vitesse en FC Twentepunten verspelen in de dertiende speelronde, dan kan Feyenoorde lijstaanvoerder worden door te winnen van AZ.

Vermoedelijke opstelling: Mulder; Janmaat, De Vrij, Mathijsen, Martins Indi; Clasie, Immers, Vilhena; Schaken, Te Vrede en Boëtius.
Bron:AD
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 09 november 2013 - 12:12   quote  deeplink  
kazen.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 09 november 2013 - 12:13   quote  deeplink  
Pelle doet té hete sambal bij bittergarnituur voor Dick Advocaat
Zondag de topper Feyenoord-AZ. Pelle ontbreekt vanwege een schorsing, maar de Italiaan blijft gevaarlijk...

artikel8937picture.jpg?t=1383951972

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5139
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - AZ Alkmaar (zondag 10 november 2013, 16:30): 2 - 2









0.0087008