BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Celtic (CL: woendag 06 november 2013, 20:45): 1-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
cajax
 cajax - dinsdag 05 november 2013 - 23:15   quote  deeplink  
Als de Boer denkt dat Ajax goed is, en nog kan winnen ook, dan moet de Boer wel zijn beste 11 opstellen, en in de 65e minuut een dubbele wissel gaan doen. Dat doet hij veel namelijk veel te weinig, bij iedere wedstrijd eigenlijk.
Eide
 Eide - dinsdag 05 november 2013 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 november 2013 - 23:15 schreef cajax het volgende:
Als de Boer denkt dat Ajax goed is, en nog kan winnen ook, dan moet de Boer wel zijn beste 11 opstellen, en in de 65e minuut een dubbele wissel gaan doen. Dat doet hij veel namelijk veel te weinig, bij iedere wedstrijd eigenlijk.
Ten eerste vormen de beste 11 niet noodzakelijk het beste elftal. Zie de tijd maar toen Sneijder en Van der Vaart nog bij Ajax speelden. Het gaat om de 11 die het beste samen functioneren.

Ten 2e mag je me die dubbele wissel wel eens uitleggen want volgens mij pas je wissels altijd situationeel toe en niet bij voorbaat een dubbele wissel diep in de 2e helft.
cajax
 cajax - dinsdag 05 november 2013 - 23:46   quote  deeplink  
Wat een dubbele wissel betreft, heeft dat te maken met de beginsel van vermoeidheid, wat bij Ajax erg goed te zien is. En zo blijft Ajax fit spelen, waardoor de tempo niet zwakker door wordt, zelfs beter.
Eide
 Eide - dinsdag 05 november 2013 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 november 2013 - 23:46 schreef cajax het volgende:
Wat een dubbele wissel betreft, heeft dat te maken met de beginsel van vermoeidheid, wat bij Ajax erg goed te zien is. En zo blijft Ajax fit spelen, waardoor de tempo niet zwakker door wordt, zelfs beter.
90 minuten is voor een speler die goed fit is geen enkel probleem hoor. Je hebt wissels om spelers te vervangen die niet lekker spelen, die een kaartenlast hebben, blessures, als je meer of juist minder druk wil zetten... vermoeidheid is normaliter pas een overweging als een wedstrijd langer dan 90 minuten duurt.

Vanwege die bovenstaande reden ram je er dus niet zomaar 2 wissels in in de 65e minuut. Je wisselt gericht. Nu ben ik het echt niet altijd eens met de wissels van FdB (hoeft gelukkig ook niet) maar jou denkwijze kan ik me toch niet bij voorstellen dat die ooit aan gaat slaan. Wissels zijn de enige directe invloed die een trainer heeft op een wedstrijd. Daar behoort een trainer zorgvuldig mee om te gaan.

Overigens, met Duarte, Moisander, Ligeon en Bojan in de lappenmand heeft FdB niet zo'n diepe bank meer, Hoessen en misschien Klaassen daargelaten. Verder toch met name jongens die leuk zijn in de breedte van de selectie.
cajax
 cajax - woensdag 06 november 2013 - 00:01   quote  deeplink  
Ja, je doet het wel gericht wisselen, om twee spelers tegelijkertijd te wisselen. Meestal is er één van daar licht geblesseerd, en de ander is dan tactisch.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 06 november 2013 - 07:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 november 2013 - 23:52 schreef Eide het volgende:

[..]

90 minuten is voor een speler die goed fit is geen enkel probleem hoor. Je hebt wissels om spelers te vervangen die niet lekker spelen, die een kaartenlast hebben, blessures, als je meer of juist minder druk wil zetten... vermoeidheid is normaliter pas een overweging als een wedstrijd langer dan 90 minuten duurt.

Vanwege die bovenstaande reden ram je er dus niet zomaar 2 wissels in in de 65e minuut. Je wisselt gericht. Nu ben ik het echt niet altijd eens met de wissels van FdB (hoeft gelukkig ook niet) maar jou denkwijze kan ik me toch niet bij voorstellen dat die ooit aan gaat slaan. Wissels zijn de enige directe invloed die een trainer heeft op een wedstrijd. Daar behoort een trainer zorgvuldig mee om te gaan.

Overigens, met Duarte, Moisander, Ligeon en Bojan in de lappenmand heeft FdB niet zo'n diepe bank meer, Hoessen en misschien Klaassen daargelaten. Verder toch met name jongens die leuk zijn in de breedte van de selectie.
Ik snap beide denkwijzen wel maar ergens kan het natuurlijk wel twee wissels in brengen.
Moet je natuurlijk qua kwaliteit niet achteruit gaan. Ik durf het rustig aan hoor Hoessen voor Sigtorsson
en de Sa voor Andersen bv. Mochten er pijntjes zijn of Sig/Andersen wel in de wedstrijd
zitten dan weer niet natuurlijk. Beetje gedachte van beide dus
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 06 november 2013 - 07:59   quote  deeplink  
Hij speelt vanavond met Sig--de Jong--schone voorin haha ben benieuwd
Eide
 Eide - woensdag 06 november 2013 - 07:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2013 - 07:58 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ik snap beide denkwijzen wel maar ergens kan het natuurlijk wel twee wissels in brengen.
Moet je natuurlijk qua kwaliteit niet achteruit gaan. Ik durf het rustig aan hoor Hoessen voor Sigtorsson
en de Sa voor Andersen bv. Mochten er pijntjes zijn of Sig/Andersen wel in de wedstrijd
zitten dan weer niet natuurlijk. Beetje gedachte van beide dus
Het KAN ook wel, maar het moet geen standaard werkwijze zijn zoals cajax beargumenteerd. Maar er zijn zeker wedstrijden zijn waar een dubbele wissel tussen de 60e en 70e minuut heel goed is. Worst case; als Ajax vanavond achter staat in de 2 helft zal zo'n dubbele wissel echt wel komen. Maar anders toch niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 november 2013 door Eide --
Eide
 Eide - woensdag 06 november 2013 - 08:10   quote  deeplink  
'De Boer wisselt basiself op liefst zes plekken'

Frank de Boer zal het basiselftal van Ajax flink op de schop gooien voor het duel met Celtic, zo meldt De Telegraaf. De trainer van de Amsterdammers zal zijn startformatie op liefst zes plekken wisselen. Slachtoffers zijn onder meer Christian Poulsen, Viktor Fischer en Lucas Andersen.

Nicolai Boilesen start woensdag als linksback. Daley Blind schuift op zijn beurt naar het middenveld en neemt de plek over van de geslachtofferde Poulsen. Siem de Jong krijgt tegen de Schotse kampioen de voorkeur in de spits en wordt geflankeerd door Lasse Schöne en Kolbeinn Sigthórsson. Davy Klaassen krijgt een plek toebedeeld op het middenveld.

Voor Ajax is het woensdagavond erop of eronder. De regerend landskampioen móet winnen om zijn eigen kansen op Europese overwintering levend te houden. Bij winst op Celtic springt het over de Schotten heen naar de derde plaats. De Amsterdammers hebben dan een punt meer.

Bron

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 november 2013 door Eide --
Peter1956
 Peter1956 - woensdag 06 november 2013 - 08:20   quote  deeplink  
Sigthorsson op de zijkant, pfffffffff
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 06 november 2013 - 08:45   quote  deeplink  
We gaan het zien vanavond. Op deze manier kun je binnen de lijnen wel rouleren: Blind kan terugschuiven naar LB, Boilesen kan doorschuiven naar LM of LBuiten en zowel Lasse Schone als Siem de Jong kunnen beurtelings terugzakken naar het middenveld en Sigthorson kan dan weer de diepe spits worden. Schone kan van RBuiten iets naar binnenkomen en vanuit de 2e lijn schieten en het zelfde geldt voor Siem de Jong als hij zich uit de spits positie laat zakken.
Als het geluk ons vanavond niet in de steek laat, heb ik er iig alle vertrouwen in.

Ik ben er in ieder geval bij!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 november 2013 door Ronald 1960 --
Eide
 Eide - woensdag 06 november 2013 - 09:02   quote  deeplink  
Het wordt natuurlijk zo een veredeld 2 spitsen systeem met 3 aanvallende middenvelders en 2 opkomende backs.
Stanley
 Stanley - woensdag 06 november 2013 - 09:32   quote  deeplink  
Dit is echt hogere school gegoochel. Maar moet er niet aan denken dat het per ongeluk goed uitpakt!
Stanley
 Stanley - woensdag 06 november 2013 - 09:36   quote  deeplink  
..........................siem............................

Sigthorsson.............................Schone

...........Klaassen..........Serero.............

............................Blind.........................

Boilesen................................VanRhijn

...............Denswil........Veltman...........

.....................Cilessen.........................

Met deze opstelling zal Siem niet de afmaker zijn , maarmde kaatser en of aanspeelpunt in een druk en fysiek sterk centrum....
Apart, omdat tot nu toe Siem in een ding opvalt en dat is namelijk het niet balvast zijn en verkeerde passes....

Sigthorsson heeft een enkele keer aan de buitenkant gespeeld en dat was ronduit slecht.

Schone is allround, beperkt maar allround en kan een goede dag hebben.

Het middenveld ontbeerd loopvermogen en duelkracht! Balbezit zal essentieel worden en dus balveelies uit den boze.... nog meer
dan dat het altijd al is.

Het is gokken en goochelen! ( nieuw beleid?)

Proost op de gouden pik van Frank.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 november 2013 door Stanley --
Peter1956
 Peter1956 - woensdag 06 november 2013 - 09:37   quote  deeplink  
Wie zou dit bedacht hebben: het TH, FdB of JC?
Peter1956
 Peter1956 - woensdag 06 november 2013 - 09:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2013 - 09:37 schreef Peter1956 het volgende:
Wie zou dit bedacht hebben: het TH, FdB of JC?
Of. Zou het afgepolderd zijn? En het breed gesteunde keuze zijn, en dan zou het bij succes wel eens vaker kunnen worden toegepast.
Eide
 Eide - woensdag 06 november 2013 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2013 - 09:36 schreef Stanley het volgende:
Het is gokken en goochelen! ( nieuw beleid?)
Het is het elftal omgooien omdat Frank niet tevreden is. De bank is momenteel niet zo diep. De Sa, Moisander, Duarte, Bojan en Ligeon geblesseerd of net terug. Dan is de diepte op de bank wel verdwenen met uitzondering van Hoessen.

Frank kiest nu voor fysiek sterke spelers en ervaring waar mogelijk. Bovendien is dit natuurlijk een signaal richting Fischer en Andersen dat het wel anders moet. Of misschien neemt hij ze wel in bescherming tegen een wedstrijd van dit belang.

Wie weet, maar het loopt niet en nu neemt FdB maatregelen. Of dat dan goed uit gaat pakken zullen we wel zien.

Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 06 november 2013 - 10:04   quote  deeplink  
Dit is zo als ze halverwege de 2e helft tegen vitesse zjin gaan spelen en ja ik, weet ook dat daar door een foute pass van Boilessen de 0-1 uit voort kwam, maar ajax werd ook aanvallend sterker en met iets meer geluk speel je gwoon gelijk of win je zelfs de wedstrijd tegen vitesse....
(Kopbal de Jong, knap gered door Piet Veldhuis. Daarna viel pas de goal van vitesse en de vrije trap van Schone op de paal. )

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 november 2013 door Ronald 1960 --
Pietje
 Pietje - woensdag 06 november 2013 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 november 2013 - 17:20 schreef joduh het volgende:
Btw , ik vind je wel een galspuger Pietje? ;-)
Ja... riep je, vriend? Hahaha.

Man, o man, ik ben toch zo verschrikkelijk ziek van het huidige spel van Ajax... Ik kan het echt niet meer aanzien. Ik ben over het algemeen best wel positief geweest, vind ikzelf, maar op dit moment heb ik geen enkel houvast om er anders over te denken.

Vanmorgen las ik een interview met Frank de Boer in mijn krant, waarin hij zegt dat Ajax in de winterstop geen toestemming krijgt om één of meer spelers te halen. Pfff Stel je voor, dat de miljoenen wegvloeien. Wat een zwak teringbeleid van Ajax. Serieus, na 59 jaar heb ik het nu HE-LE-MAAL gehad met het bedrijf Ajax. Wat een puinhoop.

En verder las ik op een site (bron: http://www.telegraaf.nl) hoe Ajax vanavond Celtic denkt te bestrijden:

Frank de Boer zal het basiselftal van Ajax flink op de schop gooien voor het duel met Celtic, zo meldt De Telegraaf. De trainer van de Amsterdammers zal zijn startformatie op liefst zes plekken wisselen. Slachtoffers zijn onder meer Christian Poulsen, Viktor Fischer en Lucas Andersen.

Nicolai Boilesen start woensdag als linksback. Daley Blind schuift op zijn beurt naar het middenveld en neemt de plek over van de geslachtofferde Poulsen. Siem de Jong krijgt tegen de Schotse kampioen de voorkeur in de spits en wordt geflankeerd door Lasse Schöne en Kolbeinn Sigthórsson. Davy Klaassen krijgt een plek toebedeeld op het middenveld.

Voor Ajax is het woensdagavond erop of eronder. De regerend landskampioen móet winnen om zijn eigen kansen op Europese overwintering levend te houden. Bij winst op Celtic springt het over de Schotten heen naar de derde plaats. De Amsterdammers hebben dan een punt meer.

Vermoedelijke opstelling Ajax: Jasper Cillessen, Ricardo van Rhijn, Joël Veltman, Stefano Denswil, Nicolai Boilesen, Daley Blind, Thulani Serero, Davy Klaassen, Lasse Schöne, Siem de Jong, Kolbeinn Sigthórsson

Dat gaat het vast worden tegen die fanatieke Schotten. Pfff

Mijn voorspelling: 0-3

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 november 2013 door Pietje --
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 06 november 2013 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2013 - 09:55 schreef Eide het volgende:

[..]

Het is het elftal omgooien omdat Frank niet tevreden is. De bank is momenteel niet zo diep. De Sa, Moisander, Duarte, Bojan en Ligeon geblesseerd of net terug. Dan is de diepte op de bank wel verdwenen met uitzondering van Hoessen.

Frank kiest nu voor fysiek sterke spelers en ervaring waar mogelijk. Bovendien is dit natuurlijk een signaal richting Fischer en Andersen dat het wel anders moet. Of misschien neemt hij ze wel in bescherming tegen een wedstrijd van dit belang.

Wie weet, maar het loopt niet en nu neemt FdB maatregelen. Of dat dan goed uit gaat pakken zullen we wel zien.
Ik hoop goed! Maar als dit ook niet werkt houd ik me hart vast!
Hoop dat bepaalde spelers snel fit raken of in vorm komen want
anders wordt wel heel snel duidelijk dat we weinig voorstellen.
Jong Ajax ook drama zie nog niet veel positiefs in de ingeslagen weg!
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 06 november 2013 - 12:16   quote  deeplink  
media_xll_1934973.jpg

Sigthorsson op links is niks...
Fischer op rechts ook niet...

de Jong hopeloos uit vorm in de spits wordt het denk ik niet veel beter van...

maar als we dan toch moeten winnen zou ik beginnen met:
Cillessen
Rhijn Veltman Denswil Boilesen
Blind
Klaassen Fischer
Andersen De Jong Sigthorsson

vind Serero namelijk totaal niks toevoegen aan dit team, kan niet wachten op Duarte...
Stanley
 Stanley - woensdag 06 november 2013 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2013 - 09:55 schreef Eide het volgende:

[..]

Sorry Eide, maar ik zie ook wel dat de boel wordt omgezet.
Zou Frank echt ontevreden zijn. ... Tot voor kort gaf hij steevast aan een beter ajax telkens te hebben gezien dat de wedstrijd domineerde. ..
En zozeer blijkbaar dat aankopen in de winterstop niet nodig waren. ..

De wijzigingen verbazen mij toch wel enigszins en dat heb ik ook onderbouwd. ...

Wat ik nog niet heb gedaan is de vraag stellen wat nu de toegevoegde waarde van Hoessen binnen de selectie is...

Waarom komt hij er niet in?

Technische en snelle aanvaller met evenveel fysiek als bijvoorbeeld Schone. ...

Nee, Frankie is in paniek
Eide
 Eide - woensdag 06 november 2013 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2013 - 12:20 schreef Stanley het volgende:

[..]

Nee, Frankie is in paniek
Frank de Boer in paniek... dat geloof je toch zelf ook niet of wel? Ajax heeft er onder Frank al slechter en moeilijker voor gestaan en één ding heeft Frank nooit gedaan: panikeren.

Frank maakt wel een andere ongewone stap. Waar hij normaliter kiest voor vertrouwen geven aan z'n basis gaat hij nu spelers passeren.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 06 november 2013 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2013 - 12:28 schreef Eide het volgende:

[..]

Frank de Boer in paniek... dat geloof je toch zelf ook niet of wel? Ajax heeft er onder Frank al slechter en moeilijker voor gestaan en één ding heeft Frank nooit gedaan: panikeren.

Frank maakt wel een andere ongewone stap. Waar hij normaliter kiest voor vertrouwen geven aan z'n basis gaat hij nu spelers passeren.
Ajax staat er nu in de competitie niet slecht voor, maar ik denk wel dat ook Frank ziet dat er nog nooit weken achter elkaar zo beroerd gespeeld is. daarnaast kan hij niet eens buigen op spelers die nog moeten terug komen van blessures. nu is iedereen gewoon fit, maar uit vorm. dat is heel anders om om te draaien.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 06 november 2013 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2013 - 12:30 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Ajax staat er nu in de competitie niet slecht voor, maar ik denk wel dat ook Frank ziet dat er nog nooit weken achter elkaar zo beroerd gespeeld is. daarnaast kan hij niet eens buigen op spelers die nog moeten terug komen van blessures. nu is iedereen gewoon fit, maar uit vorm. dat is heel anders om om te draaien.
Dat kan alleem maar door te winnen en vertrouwen te krijgen
joduh
 joduh - woensdag 06 november 2013 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2013 - 11:51 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ja... riep je, vriend? Hahaha.

Man, o man, ik ben toch zo verschrikkelijk ziek van het huidige spel van Ajax... Ik kan het echt niet meer aanzien. Ik ben over het algemeen best wel positief geweest, vind ikzelf, maar op dit moment heb ik geen enkel houvast om er anders over te denken.

Vanmorgen las ik een interview met Frank de Boer in mijn krant, waarin hij zegt dat Ajax in de winterstop geen toestemming krijgt om één of meer spelers te halen. Pfff Stel je voor, dat de miljoenen wegvloeien. Wat een zwak teringbeleid van Ajax. Serieus, na 59 jaar heb ik het nu HE-LE-MAAL gehad met het bedrijf Ajax. Wat een puinhoop.

En verder las ik op een site (bron: http://www.telegraaf.nl) hoe Ajax vanavond Celtic denkt te bestrijden:

Vermoedelijke opstelling Ajax: Jasper Cillessen, Ricardo van Rhijn, Joël Veltman, Stefano Denswil, Nicolai Boilesen, Daley Blind, Thulani Serero, Davy Klaassen, Lasse Schöne, Siem de Jong, Kolbeinn Sigthórsson

Dat gaat het vast worden tegen die fanatieke Schotten. Pfff

Mijn voorspelling: 0-3
Als je het elftal zo omgooit als vanavond dan hoef je niet bijster slim te wezen om te zien dat Frankie het zelf ook niet meer weet......
Het geeft alleen maar aan dat hij wekenlang heeft lopen lullen dat het wel goed was en dat ze beter waren en bla bla bla.....
Noodgreep!!!!!!!!!
joduh
 joduh - woensdag 06 november 2013 - 13:05   quote  deeplink  
quote:

[..]

Toch is het een paniekopstelling...... Dus zeer zeker is frank in paniek.....
Robinho
 Robinho - woensdag 06 november 2013 - 13:06   quote  deeplink  
quote:

[..]

Had ie al iets eerder moeten doen, hij geeft spelers te lang vertrouwen om er doorheen te komen. Aan de ene kant begrijpelijk omdat het jonge spelers zijn. Maar op een gegeven moment moet je wel resultaat gaan halen. Vanavond gaat het om de drie punten, heb er alle vertrouwen in!
Pietje
 Pietje - woensdag 06 november 2013 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2013 - 13:05 schreef joduh het volgende:

[..]

+ 33
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 06 november 2013 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2013 - 13:04 schreef joduh het volgende:

[..]

Als je het elftal zo omgooit als vanavond dan hoef je niet bijster slim te wezen om te zien dat Frankie het zelf ook niet meer weet......
Het geeft alleen maar aan dat hij wekenlang heeft lopen lullen dat het wel goed was en dat ze beter waren en bla bla bla.....
Noodgreep!!!!!!!!!
Hoezo het ging toch goed? ;)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 06 november 2013 - 13:37   quote  deeplink  
Fischer is al weken, zoniet maanden uit vorm. Nu wisselt Frank hem, en is het WEER niet goed. Er is qua basisopstelling niet zo heel veel veranderd hij heeft wel behoorlijk geschoven binnen de lijnen. Dit is het gevolg van het 2e deel van de 2e helft tegen Vitesse waarin ajax wel degelijk beter ging voetballen. Het was nog niet voldoende, maar het was een begin en op DAT begin wordt nu verder geborduurd.

Ik vind het echt jammer dat een groot deel van de forum-bezoekers WEL de negatieve kanten naar voren haalt (waamee ik niet zeg dat ze ongelijk hebben) en de positieve aspecten (al zijn dat er niet zo heel veel) gemakshalve maar vergeten.

Je moet het positieve oppakken en meenemen en van het negatieve moet je leren om te buigen naar positief.

Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 06 november 2013 - 13:38   quote  deeplink  
.....dus vanavond wordt het 3-1!!
Eide
 Eide - woensdag 06 november 2013 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2013 - 13:05 schreef joduh het volgende:

[..]

Dat ben ik niet met je eens. Al die spelers hebben al eerder op die positie gespeeld. Er gebeurt niets nieuws, behalve dat Frank met name Fischer en Andersen opoffert. Nou ja, dat mag ook wel na hun wanprestaties. Daley op CVM doet hij om meer voetbal te hebben. De enige echte verrassing is Sigthorsson op linksbuiten.

Ik ben net als jullie van mening dat het echt heel slecht is de afgelopen periode, maar paniek? Neuh, tegen de tijd dat FdB het weer met Sana gaat proberen spreek ik van paniek en niet eerder.

NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 06 november 2013 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2013 - 12:50 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dat kan alleem maar door te winnen en vertrouwen te krijgen
het liefst dus vanavond cleen sheet en 2 goals maken ofzo...
dan zondag tegen NEC gewoon een 5-0, maar dat lijkt ver weg voor een team dat zo slecht voetbalt...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 november 2013 door NatjosFC --
cajax
 cajax - woensdag 06 november 2013 - 14:03   quote  deeplink  
Ik begrijp jullie reacties wel, qua dubbele wissel.
Natuurlijk bedoel ik het alleen maar positief, om een zwakke spel te voorkomen.
Maar ja, ik ga er toch van uit dat we vanavond met 2-0 of 2-1 gaan winnen.
joduh
 joduh - woensdag 06 november 2013 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2013 - 13:30 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hoezo het ging toch goed? ;)
;-)
joduh
 joduh - woensdag 06 november 2013 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2013 - 13:37 schreef Ronald 1960 het volgende:
Fischer is al weken, zoniet maanden uit vorm. Nu wisselt Frank hem, en is het WEER niet goed. Er is qua basisopstelling niet zo heel veel veranderd hij heeft wel behoorlijk geschoven binnen de lijnen. Dit is het gevolg van het 2e deel van de 2e helft tegen Vitesse waarin ajax wel degelijk beter ging voetballen. Het was nog niet voldoende, maar het was een begin en op DAT begin wordt nu verder geborduurd.

Ik vind het echt jammer dat een groot deel van de forum-bezoekers WEL de negatieve kanten naar voren haalt (waamee ik niet zeg dat ze ongelijk hebben) en de positieve aspecten (al zijn dat er niet zo heel veel) gemakshalve maar vergeten.

Je moet het positieve oppakken en meenemen en van het negatieve moet je leren om te buigen naar positief.
kom op met die positieve aspecten!?
joduh
 joduh - woensdag 06 november 2013 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2013 - 13:47 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat ben ik niet met je eens. Al die spelers hebben al eerder op die positie gespeeld. Er gebeurt niets nieuws, behalve dat Frank met name Fischer en Andersen opoffert. Nou ja, dat mag ook wel na hun wanprestaties. Daley op CVM doet hij om meer voetbal te hebben. De enige echte verrassing is Sigthorsson op linksbuiten.

Ik ben net als jullie van mening dat het echt heel slecht is de afgelopen periode, maar paniek? Neuh, tegen de tijd dat FdB het weer met Sana gaat proberen spreek ik van paniek en niet eerder.
als ik zijn koppie zie dan wil ik niet weten hoe hij kijkt als hij paniek heb......
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 06 november 2013 - 15:11   quote  deeplink  
Ik geloof 100% in de ingeslagen weg. Niet zozeer op korte termijn zal het beter worden, maar wel op langere termijn...

Vanavond zal er veel fout kunnen gaan en sja....kutzooi

Mag ik zeggen dat we 4-1 gaan winnen?

good luck y'all en blijf je club steunen ipv alleen maar te mekkeren please...
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 06 november 2013 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2013 - 15:11 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Ik geloof 100% in de ingeslagen weg. Niet zozeer op korte termijn zal het beter worden, maar wel op langere termijn...

4-1 lijkt me een prima uitslag. Als we maar niet verliezen want dan
vind ik dat ik wel mag mekkeren. Betaal 60 voor een kaartje bijna 5 euro voir
een broodje hamburger en 20 euro voor die klote arena card! Dus nu vind
ik het tijd om te winnen!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 06 november 2013 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2013 - 14:59 schreef joduh het volgende:

[..]

kom op met die positieve aspecten!?
er werd in het 2e deel van de 2e helft meer druk gezet op de tegenstander en er werden weer kansen gecreërd en met iets meer geluk win je dus, of speel je iig gelijk. Het feit dat vitesse in de laatste minuut scoort door een foute pass van Boilessen doet daar verder niets aan af.

joduh
 joduh - woensdag 06 november 2013 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2013 - 15:11 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

rot op man!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 06 november 2013 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2013 - 15:36 schreef joduh het volgende:

[..]

rot op man!
Kom er nou an kuttekop! Zit je knip op de deur?
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 06 november 2013 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2013 - 15:22 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

4-1 lijkt me een prima uitslag. Als we maar niet verliezen want dan
vind ik dat ik wel mag mekkeren. Betaal 60 voor een kaartje bijna 5 euro voir
een broodje hamburger en 20 euro voor die klote arena card! Dus nu vind
ik het tijd om te winnen!
Je kan ook ff lekker thuis je kut vol proppen met vreten, dat scheelt alweer een nare aankoop van 20 euro...

Mekkeren mag, maar iedereen is meteen klaar met Ajax en De Boer... dat snap ik niet. We hebben allemaal een eigen kijk op hoe het neergezet moet worden en we weten wekelijks te melden wie er op moet rotten en wie we moeten kopen, maar we begrijpen vaak niet dat waar ze nu mee bezig zijn, op de komende jaren slaat.

We hebben zat geld om een of twee spelers te kopen idd, maar doe je dat, dan heb je volgend jaar weer 15 miljoen minder en geen garantie op winst/kampioenschap.

Geef het de tijd en blijf Ajax supporten zolang je dat kan.
Er komt weer een tijd dat we wel meedoen in europa.
We hadden nu ook kans zat om al op 6 punten te staan btw...dus zo erg is het allemaal nog niet jongens....pfff net 3x op rij kampioen...

Ik mopper ook op het spel soms en scheld ook veel, maar om nou Frank en zn maten weg te wensen....nee sorry, ik geloof er in!
joduh
 joduh - woensdag 06 november 2013 - 16:17   quote  deeplink  
Ben blij dat jij het in ieder geval wel snapt ouwe....
joduh
 joduh - woensdag 06 november 2013 - 16:18   quote  deeplink  
Daarbij heb ik niemand weggeweest ..... Heb geen kwaad woord over Frankie gezegt homo
Stanley
 Stanley - woensdag 06 november 2013 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2013 - 15:55 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Je kan ook ff lekker thuis je kut vol proppen met vreten, dat scheelt alweer een nare aankoop van 20 euro...

Mekkeren mag, maar iedereen is meteen klaar met Ajax en De Boer... dat snap ik niet. We hebben allemaal een eigen kijk op hoe het neergezet moet worden en we weten wekelijks te melden wie er op moet rotten en wie we moeten kopen, maar we begrijpen vaak niet dat waar ze nu mee bezig zijn, op de komende jaren slaat.

We hebben zat geld om een of twee spelers te kopen idd, maar doe je dat, dan heb je volgend jaar weer 15 miljoen minder en geen garantie op winst/kampioenschap.

We hadden nu ook kans zat om al op 6 punten te staan btw...dus zo erg is het allemaal nog niet jongens....pfff net 3x op rij kampioen...

Ik mopper ook op het spel soms en scheld ook veel, maar om nou Frank en zn maten weg te wensen....nee sorry, ik geloof er in!
3x kampioen is geweest ;-)
Stanley
 Stanley - woensdag 06 november 2013 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2013 - 13:47 schreef Eide het volgende:

[..]

Eide, je klinkt alsof je in het hoofd van Frankie heb mogen kijken. Je presenteert aannames is voldongen feiten.
Stanley
 Stanley - woensdag 06 november 2013 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2013 - 15:55 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Hee apikkie, ajax is topsport en in topsport telt gisteren niet. Slechts vandaag en morgen. Dus joduh heeft gewoon gelijk in zijn kritiek. Net als ik trouwens, hahahaha
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 06 november 2013 - 17:25   quote  deeplink  
hmmmmmmmmmm, hmmmmmmmmmmm, hmmmmmmmmm
think positive, we are winners!!!, we are winners!!!, we are winners!!!, we are winners!!!, we are winners!!!, we are winners!!!, we are winners!!!,
we are winners!!!, we are winners!!!, we are winners!!!
YES!!! we are winners!!!, we are winners!!!, YES!!!
, we are winners!!!, we are winners!!!

WZAWZDB!!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Celtic (CL: woendag 06 november 2013, 20:45): 1-0

0.0089221