BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Celtic (CL: woendag 06 november 2013, 20:45): 1-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Peter1956
 Peter1956 - woensdag 06 november 2013 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2013 - 17:25 schreef Ronald 1960 het volgende:
hmmmmmmmmmm, hmmmmmmmmmmm, hmmmmmmmmm
think positive, we are winners!!!, we are winners!!!, we are winners!!!, we are winners!!!, we are winners!!!, we are winners!!!, we are winners!!!,
we are winners!!!, we are winners!!!, we are winners!!!
YES!!! we are winners!!!, we are winners!!!, YES!!!
, we are winners!!!, we are winners!!!

WZAWZDB!!!!!
Hou daar nou even mee op, ajb. Dank je.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 06 november 2013 - 17:28   quote  deeplink  
Geloof in jezelf en geloof in onze club:

aaaaaaaaajax!!!!!!
Peter1956
 Peter1956 - woensdag 06 november 2013 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2013 - 17:25 schreef Ronald 1960 het volgende:
hmmmmmmmmmm, hmmmmmmmmmmm, hmmmmmmmmm
think positive, we are winners!!!, we are winners!!!, we are winners!!!, we are winners!!!, we are winners!!!, we are winners!!!, we are winners!!!,
we are winners!!!, we are winners!!!, we are winners!!!
YES!!! we are winners!!!, we are winners!!!, YES!!!
, we are winners!!!, we are winners!!!

WZAWZDB!!!!!
Hou daar even mee op, ajb. Dank je.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 06 november 2013 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2013 - 17:28 schreef Peter1956 het volgende:

[..]

Hou daar even mee op, ajb. Dank je.
Stereo?? ;-))
Peter1956
 Peter1956 - woensdag 06 november 2013 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2013 - 17:28 schreef Ronald 1960 het volgende:
Geloof in jezelf en geloof in onze club:

aaaaaaaaajax!!!!!!
Dat is heel wat anders, prima!
joduh
 joduh - woensdag 06 november 2013 - 17:34   quote  deeplink  
Hahaha wzawzdb!!!;-)
joduh
 joduh - woensdag 06 november 2013 - 17:39   quote  deeplink  
wzawwdb
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 06 november 2013 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2013 - 17:39 schreef joduh het volgende:
wzawwdb
Waren.....tsja
Peter1956
 Peter1956 - woensdag 06 november 2013 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2013 - 17:39 schreef joduh het volgende:
wzawwdb
Haha, maar wel pijnlijk..
Peterhs
 Peterhs - woensdag 06 november 2013 - 17:59   quote  deeplink  
Precies. Als je die afkorting nog gebruikt heb je ze niet helemaal op een rijtje.
remco k
 remco k - woensdag 06 november 2013 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 november 2013 - 22:59 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Pffff de meeste niet gap....toch schijt aan
Is dat wel zo? Of heb je dat jezelf aangepraat?? Denk namelijk dat het wel meevalt met die mening over jou..
remco k
 remco k - woensdag 06 november 2013 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2013 - 11:51 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ja... riep je, vriend? Hahaha.

Man, o man, ik ben toch zo verschrikkelijk ziek van het huidige spel van Ajax... Ik kan het echt niet meer aanzien. Ik ben over het algemeen best wel positief geweest, vind ikzelf, maar op dit moment heb ik geen enkel houvast om er anders over te denken.

Vanmorgen las ik een interview met Frank de Boer in mijn krant, waarin hij zegt dat Ajax in de winterstop geen toestemming krijgt om één of meer spelers te halen. Pfff Stel je voor, dat de miljoenen wegvloeien. Wat een zwak teringbeleid van Ajax. Serieus, na 59 jaar heb ik het nu HE-LE-MAAL gehad met het bedrijf Ajax. Wat een puinhoop.

En verder las ik op een site (bron: http://www.telegraaf.nl) hoe Ajax vanavond Celtic denkt te bestrijden:

'De Boer wisselt basiself op liefst zes plekken'

Frank de Boer zal het basiselftal van Ajax flink op de schop gooien voor het duel met Celtic, zo meldt De Telegraaf. De trainer van de Amsterdammers zal zijn startformatie op liefst zes plekken wisselen. Slachtoffers zijn onder meer Christian Poulsen, Viktor Fischer en Lucas Andersen.

Nicolai Boilesen start woensdag als linksback. Daley Blind schuift op zijn beurt naar het middenveld en neemt de plek over van de geslachtofferde Poulsen. Siem de Jong krijgt tegen de Schotse kampioen de voorkeur in de spits en wordt geflankeerd door Lasse Schöne en Kolbeinn Sigthórsson. Davy Klaassen krijgt een plek toebedeeld op het middenveld.

Voor Ajax is het woensdagavond erop of eronder. De regerend landskampioen móet winnen om zijn eigen kansen op Europese overwintering levend te houden. Bij winst op Celtic springt het over de Schotten heen naar de derde plaats. De Amsterdammers hebben dan een punt meer.

Vermoedelijke opstelling Ajax: Jasper Cillessen, Ricardo van Rhijn, Joël Veltman, Stefano Denswil, Nicolai Boilesen, Daley Blind, Thulani Serero, Davy Klaassen, Lasse Schöne, Siem de Jong, Kolbeinn Sigthórsson

Dat gaat het vast worden tegen die fanatieke Schotten. Pfff

Mijn voorspelling: 0-3
Hier zegt Overmars toch echt iets anders.

MAXIMAAL HALF JAAR NODIG - Marc Overmars heeft vanuit Zuid-Afrika teleurgesteld gereageerd op de resultaten van Ajax op dit moment. De manager voetbalzaken is op bezoek bij Ajax Cape Town, maar hij zag Ajax zaterdagavond falen tegen Vitesse. Zorgen maakt Overmars zich echter allerminst.

'We zitten in een overbruggingsperiode', zo stelt Overmars, die het puntenverlies tegen RKC en Vitesse zonde vindt. Vooral omdat het volgens hem een begin van een serie had kunnen zijn.

De aanhang mort en er wordt alweer geroepen om aankopen. Die zullen komen als de technische staf dat nodig acht. 'We blijven de markt in intensief volgen en zullen niet schromen toe te slaan als de situatie daarom vraagt. Maar niet ten koste van onze talenten. In de A-junioren hebben we jongens die zich binnen nu en een half jaar zullen melden', doelt Overmars op Queensy Menig, Elton Acolatse en Sheraldo Becker.
remco k
 remco k - woensdag 06 november 2013 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2013 - 15:11 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Ik geloof 100% in de ingeslagen weg. Niet zozeer op korte termijn zal het beter worden, maar wel op langere termijn...

Vanavond zal er veel fout kunnen gaan en sja....kutzooi

Mag ik zeggen dat we 4-1 gaan winnen?

good luck y'all en blijf je club steunen ipv alleen maar te mekkeren please...
Mooie post
Eide
 Eide - woensdag 06 november 2013 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2013 - 16:49 schreef Stanley het volgende:

[..]

Eide, je klinkt alsof je in het hoofd van Frankie heb mogen kijken. Je presenteert aannames is voldongen feiten.
Mijn aannames zijn net zoveel waard als jou aannames en die van alle anderen. En aannames zijn het allemaal, of je nu negatief of positief tegen dit aankijkt. Niemand hoeft het met mij eens te zijn, slaap ik geen seconde minder door. Maar dit is mijn mening en daar kom ik voor uit ook.
Eide
 Eide - woensdag 06 november 2013 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2013 - 15:11 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Ik geloof 100% in de ingeslagen weg. Niet zozeer op korte termijn zal het beter worden, maar wel op langere termijn...

Vanavond zal er veel fout kunnen gaan en sja....kutzooi

Mag ik zeggen dat we 4-1 gaan winnen?

good luck y'all en blijf je club steunen ipv alleen maar te mekkeren please...
+ heel veel gap.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 06 november 2013 - 19:49   quote  deeplink  
Erg vreemd want ik zie hier geen enkele reactie op de opstelling ???
remco k
 remco k - woensdag 06 november 2013 - 19:58   quote  deeplink  
Staat toch echt het een en ander over..
remco k
 remco k - woensdag 06 november 2013 - 20:00   quote  deeplink  
Heb er niet zo veel moeite mee, te veel spelers zijn uit vorm dus is het logisch dat je gaat zoeken.. Met Blind op het middenveld in ieder geval meer voetbal, al denk ik dat je met Klaassen en Serrero voetballend niet sterk bent op dit moment, Serrero heeft namelijk een sterke voetballer naast zich nodig op het middenveld. Voetballend ben je op 9 nu wel sterker als met wie dan ook, alleen had ik dan wel gewoon Fischer laten spelen vanaf links.

Ik denk dat de Boer gokt op de voorzetten van Schone, met de Jong Sigthorson en Klaassen ben je koppend vrij sterk...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 06 november 2013 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2013 - 19:58 schreef remco k het volgende:
Staat toch echt het een en ander over..
van welk forumdier hier dan??
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 06 november 2013 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2013 - 20:00 schreef remco k het volgende:
Heb er niet zo veel moeite mee, te veel spelers zijn uit vorm dus is het logisch dat je gaat zoeken.. Met Blind op het middenveld in ieder geval meer voetbal, al denk ik dat je met Klaassen en Serrero voetballend niet sterk bent op dit moment, Serrero heeft namelijk een sterke voetballer naast zich nodig op het middenveld. Voetballend ben je op 9 nu wel sterker als met wie dan ook, alleen had ik dan wel gewoon Fischer laten spelen vanaf links.

Ik denk dat de Boer gokt op de voorzetten van Schone, met de Jong Sigthorson en Klaassen ben je koppend vrij sterk...
Helemaal eens....klaassen het zal mij benieuwen....had ook liever Fisher gezien op links...is altijd dreigend en technisch sterk....
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 06 november 2013 - 20:25   quote  deeplink  
Ik ben er klaar voor. Jullie ook? We blijven positief, het is een wedstrijd op zich. En met een opstelling die zeker gewaagd genoemd mag worden. De Boer heeft wel lef, en dat maakt hem anders. Ik hou daar wel van. Wat hebben ze te verliezen?
Stanley
 Stanley - woensdag 06 november 2013 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2013 - 19:22 schreef Eide het volgende:

[..]

Mijn aannames zijn net zoveel waard als jou aannames en die van alle anderen. En aannames zijn het allemaal, of je nu negatief of positief tegen dit aankijkt. Niemand hoeft het met mij eens te zijn, slaap ik geen seconde minder door. Maar dit is mijn mening en daar kom ik voor uit ook.
Ik doe geen aanname eide, ik stel enkel vast en benoem. Jij daarentegen doet alsof je de gedachten van de boer kent.
Siem in de spits met schone en sigthorsson op de flanken is op zijn minst apart en een trainer zal nimmer een goedlopend elftal door elkaar gooien en dat is precies wat hij nu wel doet. En dat staat haaks op zijn uitspraken dat ajax goed speelt, domineert en de bovenliggende partij is en was....

Frank weet het niet meer binnen het beschikbare materiaal. ....

En lees net dat het volgens Overmars om een overbruggingsperiode gaat . Die hadden we nog niet gehoord en kan er ook wel bij!
remco k
 remco k - woensdag 06 november 2013 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2013 - 20:18 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

van welk forumdier hier dan??
Eide heeft er wat over gepost las ik, vanochtend al..
Eide
 Eide - woensdag 06 november 2013 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2013 - 20:00 schreef remco k het volgende:
Feitelijk zullen Siggie en Siem veel voorin centraal opduiken. Schone, Serero en Klaassen zullen daarachter met veel beweging vanaf de flanken en centraal inspelen, schieten en de voorzet zoeken. En dan heb je met Boilesen en Van Rhijn nog 2 opkomende backs die ook nog voor voorzetten moeten zorgen.

De sleutel toch ook weer op het middenveld en dan met name of Serero, Schone en Klaassen de 2e bal kunnen veroveren.
Eide
 Eide - woensdag 06 november 2013 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2013 - 20:30 schreef Stanley het volgende:

[..]

Frank weet het niet meer binnen het beschikbare materiaal. ....
En dat is jou aanname die je brengt alsof jij weet wat FdB denkt. De pot verwijt de ketel Stanley, je maakt je er net zo goed schuldig aan.

Maakt mij verder niet uit, nogmaals, je hoeft het niet met me eens te zijn maar zullen we het over de meningen en argumenten hebben en niet over de personen? Speel de bal en niet de man zeg maar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 november 2013 door Eide --
remco k
 remco k - woensdag 06 november 2013 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2013 - 20:31 schreef Eide het volgende:

[..]

Feitelijk zullen Siggie en Siem veel voorin centraal opduiken. Schone, Serero en Klaassen zullen daarachter met veel beweging vanaf de flanken en centraal inspelen, schieten en de voorzet zoeken. En dan heb je met Boilesen en Van Rhijn nog 2 opkomende backs die ook nog voor voorzetten moeten zorgen.

De sleutel toch ook weer op het middenveld en dan met name of Serero, Schone en Klaassen de 2e bal kunnen veroveren.
Ik ben erg benieuwd, het kan weer alle kanten op.. Ik hoop dat Schone getergd is en echt 1 van zijn betere wedstrijden zal spelen, van Siggie vanaf links verwacht ik eerlijk gezegd niks, het enige waar hij belangrijk sou kunnen worden is bij voorzetten van Schone of van Rhijn.
remco k
 remco k - woensdag 06 november 2013 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2013 - 20:33 schreef Eide het volgende:

[..]

En dat is jou aanname die je brengt alsof jij weet wat FdB denkt. De pot verwijt de ketel Stanley, je maakt je er net zo goed schuldig aan.

Maakt mij verder niet uit, nogmaals, je hoeft het niet met me eens te zijn maar zullen we het over de meningen en argumenten hebben en niet over de personen? Speel de bal en niet de man zeg maar.
Zou best eens leuk zijn..
cajax
 cajax - woensdag 06 november 2013 - 20:40   quote  deeplink  
Voelen jullie ook niet dat het wel eens een hele ruime overwinning kan worden ???
Bijvoorbeeld 4-0 ???? Je weet het maar nooit.
remco k
 remco k - woensdag 06 november 2013 - 20:40   quote  deeplink  
Ik ben er bang voor..
remco k
 remco k - woensdag 06 november 2013 - 20:40   quote  deeplink  
Succes lieve kindertjes..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 06 november 2013 - 21:06   quote  deeplink  
Kan iemand die Schöne ff kalibreren...zijn korrel staat scheef
cajax
 cajax - woensdag 06 november 2013 - 21:08   quote  deeplink  
Ben al blij als ze winnen. Ik had toch wel een beetje op een zeer spectaculaire opening van Ajax verwacht met bijvoorbeeld 2-0 voorsprong. De sfeer zit er goed in, in De Arena.
Lekker volle bak, met de 52.000 fans. Echt nerveus speelt Ajax niet, moet ik zeggen, maar nog efficiënter kan het nog wel. Dat bied Ajax echt goede perspectief. De gele kaart was ook terecht.
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 06 november 2013 - 21:11   quote  deeplink  
ook zonder Poulsen zie je de onzorgvuldigheid in de passing. Daarmee wordt je steeds weer uit je ritme gehaald. En daardoor blijft het aantal goede mogelijkheden te klein.
cajax
 cajax - woensdag 06 november 2013 - 21:19   quote  deeplink  
Is waar. Ik denk dat Poulsen in de 2e helft de middenveld komt versterken
cajax
 cajax - woensdag 06 november 2013 - 21:28   quote  deeplink  
Omdat alleen de efficiëntie ontbreekt bij Ajax, ontbreekt de 2-0 ruststand.
IS LOGISCH. De laatste 10 minuten speelt Ajax minder.
Stanley
 Stanley - woensdag 06 november 2013 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2013 - 20:33 schreef Eide het volgende:

[..]

Je leest niet goed! Net even een nuance verschil. Maar hoe speelmik dan op de man?
cajax
 cajax - woensdag 06 november 2013 - 21:35   quote  deeplink  
Ajax kan dan wel meer balbezit hebben en betere combinaties hebben, maar als je niet scoort, heb je daar dan ook niks aan. IS LOGISCH.
remco k
 remco k - woensdag 06 november 2013 - 21:36   quote  deeplink  
Ik mag toch hopen dat de Boer Poulsen niet meer gaat brengen, wat een verademing is het om Blind op die positie te zien deze eerste helft, durft tenminste vooruit te voetballen en speelt prima. Veruit de beste man bij Ajax is Veltman, en eerlijk gezegd baal ik daarvan als een stekker want er moeten goals gemaakt worden en die maak je niet achterin, desalniettemin een hele goede eerste helft van Veltman.

Ajax speelt redelijk, maar wil het echt gevaarlijk gaan worden zal het tempo omhoog moeten en moeten er betere keuzes gemaakt worden, neem bijvoorbeeld het schot van Serrero op het laatst, 10 meter naar rechts staat de Jong helemaal vrij.. De aanname van Schone in de 16, zo zonde want als die goed is heb je een 100% kans..
Wederom maken we de eerste goede kans niet en wederom gaat ons dit duur komen te staan, mark my words..
nora
 nora - woensdag 06 november 2013 - 21:37   quote  deeplink  
Wat doet die Serero nog op het veld die heeft zijn dag niet,gooi Fischer er maar in tweede helft.
remco k
 remco k - woensdag 06 november 2013 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2013 - 21:35 schreef cajax het volgende:
Ajax kan dan wel meer balbezit hebben en betere combinaties hebben, maar als je niet scoort, heb je daar dan ook niks aan. IS LOGISCH.
Ga je dat nu echt bij iedere post erachter zetten??
sebas1
 sebas1 - woensdag 06 november 2013 - 21:37   quote  deeplink  
Waar komt dat vertrouwen in die Serero vandaan, wat een matige speler. Ooooh ja traint natuurlijk goed, weer zo een ideale schoonzoon. Als je niet mee gaat in dat eindeloze rondspelen kom je op de bank
remco k
 remco k - woensdag 06 november 2013 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2013 - 21:37 schreef nora het volgende:
Wat doet die Serero nog op het veld die heeft zijn dag niet,gooi Fischer er maar in tweede helft.
Heb zon vermoeden dat dit vandaag nog gaat gebeuren.
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 06 november 2013 - 21:37   quote  deeplink  
Onzorgvuldige passing van Ajax kant maakt het relatief gemakkelijk te verdedigen. Het blijft me verbazen hoe onscherp Ajax is. Wat is dan de oorzaak daarvan? Is het niet vorm zijn of is het toch gewoon te weinig kwaliteit? In feit maakt het niet uit wat de reden nu is. Effectief wordt het nooit. En zelfs 1 keer scoren wordt daarmee al een opgave.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 november 2013 door Bobby1972 --
Pietje
 Pietje - woensdag 06 november 2013 - 21:39   quote  deeplink  
Wat een modale elftallen. Zowel Celtic als Ajax. Maar Celtic hoeft niet te winnen, Ajax wèl en dat stralen ze bepaald niet uit, dat ze willen winnen. Geen passie, geen flair en te veel spelers op verkeerde posities. En jawel... weer 72 balletjes-breed en balletjes-terug. Zo kunnen ze 4 uur blijven voetballen of 4 dagen, maar zo gaan ze niet winnen. Zo houd je namelijk de nul vast. VOORIN...
Pietje
 Pietje - woensdag 06 november 2013 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2013 - 21:37 schreef Bobby1972 het volgende:
Onzorgvuldige passing van Ajax kant maakt het relatief gemakkelijk te verdedigen. Het blijft me verbazen hoe onscherp Ajax is. Wat is dan de oorzaak daarvan? Is het niet vorm zijn of is het toch gewoon te weinig kwaliteit? In feit maakt het niet uit wat de reden nu is. Effectief wordt het nooit. En zelfs 1 keer scoren wordt daarmee al een kunst!
Te weinig kwaliteit en te weinig passie, vrees ik.
Pietje
 Pietje - woensdag 06 november 2013 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2013 - 21:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Heb zon vermoeden dat dit vandaag nog gaat gebeuren.
Dat vermoed ik ook. Dan heb je in ieder geval wat creativiteit in je elftal.
Ik vraag me werkelijk af, of Ajax ooit wel traint op corners. Wat verschrikkelijk slecht.
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 06 november 2013 - 21:41   quote  deeplink  
kunst heb ik maar vervangen door opgave. Want voor dit Ajax is het inmiddels een opgave om überhaupt tot scoren te komen. Gebed zonder einde.
Eide
 Eide - woensdag 06 november 2013 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2013 - 21:32 schreef Stanley het volgende:

[..]

Je leest niet goed! Net even een nuance verschil. Maar hoe speelmik dan op de man?
Omdat je het niet over de argumenten hebt die ik beschrijf maar roept "Je presenteert aannames is voldongen feiten". Dat gaat toch echt over mij als forumgast en niet over hetgeen ik schreef. Kennelijk bevalt mijn schrijfstijl je niet, ook goed maar is dat dan iets om over te vallen?

En vervolgens begin je zelf over hoe FdB dit en dat doet omdat hij in paniek is. Ik zie de humor daar wel van in, jij misschien iets minder. Ook goed. Even goede vrienden maar laten we het gewoon over voetbal hebben ok?

Als je nog een keer wil reageren is dat prima, ik ga er in ieder geval niet meer over verder, aan jou het laatste woord :)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 november 2013 door Eide --
Loetje
 Loetje - woensdag 06 november 2013 - 21:43   quote  deeplink  
Bagger weer. Eerste kwartier was aardig, meer niet. Schone, Boilesen en Serero heel matig. Voorin is hrt onzuiver en heb nog altij niet het gevoel dat het de laatste kans is. CL onwaardig.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 06 november 2013 - 21:45   quote  deeplink  
Wat een kruikenzeikerij weer hiero....ga schaatsen kijken

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Celtic (CL: woendag 06 november 2013, 20:45): 1-0

0.0070869