|
|
cajax
|
|
|
quote: Ach, de praktijk is wel de waarheid. Theoretisch kan je alles denken wat je wild. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 06 november 2013 - 21:43 schreef Loetje het volgende:Bagger weer. Eerste kwartier was aardig, meer niet. Schone, Boilesen en Serero heel matig. Voorin is hrt onzuiver en heb nog altij niet het gevoel dat het de laatste kans is. CL onwaardig. Klopt Loetje, En het doet juist zo'n pijn omdat ook Celtic maar een matig team is. Een "normaal" Ajax moet zo'n team, zeker in eigen huis, oprollen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Valt er dan wat positiefs te melden????? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax gaat er juist voor, heeft vaak snel de bal weer terug, veel de tweede bal al is dat bij Samaras gewoon heel lastig. Aanvallend is het nog niet heel erg machtig, dat klopt, maar dan is het spel toch niet direct gewoon slecht te noemen, er is meer aan het spel dan alleen scoren, al is dat uiteindelijk wel het doel. Een aantal goede mogelijkheden om tot grote kansen te komen blijven liggen door gebrek aan vorm. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik zie in ieder geval een Ajax dat wil, maar de effectiviteit is om van te janken. Het is allemaal net niet. En dat tegen een flut tegenstander als Celtic.
Hopen op een bevlieging in de 2e helft. |
|
|
|
|
cajax
|
|
|
Ze zullen nu de echte strijd aan moeten gaan tegen ze, willen ze vanaf nu binnen 25 minuten met 2-0 voor kunnen komen. Ben benieuwd wat De Boer heeft gezegd. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 06 november 2013 - 21:45 schreef Pietje het volgende:[..] Klopt Loetje, En het doet juist zo'n pijn omdat ook Celtic maar een matig team is. Een "normaal" Ajax moet zo'n team, zeker in eigen huis, oprollen. Milan en Barca lukt dat ook niet, dat is ook niet zonder reden, ik denk echt dat je Celtic te kort doet. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ja Veltman...toppertje |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Wat een HEERLIJKE aanval. JAAAAAAAAAAAAAAA |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
cajax
|
|
|
Eindelijk 1-0 voor Ajax. En geloof me nou, in de 65e minuut moet Ajax een dubbele wissel nemen voor de aanval, ongeacht welke 2 spelers het zijn, komen we nog verder. Ik heb al vaker gezegd, dat DE BOER dat vaker zou moeten doen bij Ajax. Nu uitlopen naar 2 en 3-0. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
Wat een beauty!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
mooie aanval ( is inmiddels een zeldzaamheid) en dan worden we eindelijk weer eens beloond. |
|
|
|
|
cajax
|
|
|
Ja, de 2-0 hangt wel in de lucht. Zowel Veldman als Blind en Cillessen vind ik de beste van vanavond. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
Veltman, Blind en Schone absolute uitblinkers. Serero en Boilessen bijzonder zwak. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Veltman is snel goed aan het worden. Was tegen Vitesse de enige die een voldoende scoorde. |
|
|
|
|
cajax
|
|
|
Ja, Veldman wordt een wereldspeler, als hij zich verder blijft ontwikkelen. Dat vindt ik ook van Blind en Cillessen. Na mijn mening zitten ze nu op maximaal 80% van hun kunnen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Pfff, het is toch dat dat Celtic er echt helemaal niets van kan... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Zei je vorige keer ook niet ouwe....en voor de aftrap scheten we de broek vol |
|
|
|
|
cajax
|
|
|
Ajax moet nu even doorbijten. DE BOER is zeker niet tevreden, omdat het geen 2-0 is. Barcelona is nu 2-1. De eerste wissel nu, is goed. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: De laatste keer dat ik m'n broek vol scheet was toch echt 33/34 jaar geleden ouwe :)
Ajax heeft het alleen moeilijk tegen deze ploeg omdat wij zelf zo slecht in vorm zijn, want Ajax in vorm moet lachen om een tegenstander als Celtic. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 06 november 2013 - 22:15 schreef Eide het volgende:[..] De laatste keer dat ik m'n broek vol scheet was toch echt 33/34 jaar geleden ouwe :) Ajax heeft het alleen moeilijk tegen deze ploeg omdat wij zelf zo slecht in vorm zijn, want Ajax in vorm moet lachen om een tegenstander als Celtic. Ajax in vorm wel ja capitano.....maar daar zeg je ook wat |
|
|
|
|
cajax
|
|
|
Even doordrukken, nu met z'n allen. Op naar de 2-0. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Zo, goede en gedrufde tackel van Veltman daar zeg. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
Bravo Davy. Goeie pot gespeeld. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Sigthorsson kun je langzamerhand ook wel gaan afschrijven. Ik zie het niet meer gebeuren dat hij Ajax waardig zal worden. Blijft 1-0, wat ik ook voorspeld had. En dat is uiteindelijk genoeg. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
Wat een pech. Had ik Denswil wel gegund. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Mocht tijd worden ook. Irriteer me al maanden aan het statische, technisch beperkte en trage spel van sigthorsson. Wat een verademing met Siem weer in de spits. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ongekend, FdB die een verdediger bijwisseld... |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Ach Jezus, vd hoorn erin..... |
|
|
|
|
cajax
|
|
|
Toch weer 3 punten, nu. Slopende wedstrijd, de laatste 10 minuten. Lekker sfeertje in De Arena. Milaan heeft verloren. Nu moeten we nog wel even van Milaan winnen met 0-1, daar in San Siro. Dat zou geweldig zijn. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
En ondanks het slechte spel gewoon 3 DIK en DIK verdiende punten. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
MOTM.....VELTMAN!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zeker, echt veruit de beste man van het veld.. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
GEFELICITEERD MANNEN!!!!!!!!!!!!!!!!EN OOK DAMES!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 06 november 2013 - 21:47 schreef remco k het volgende:[..] Milan en Barca lukt dat ook niet, dat is ook niet zonder reden, ik denk echt dat je Celtic te kort doet. Sorry, Remco, maar ik vind toch echt dat Celtic een modaal team is. Hard werken, de beuk erin, maar weinig gogme en creativiteit. Dat is toch echt mijn mening. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Daar heb je helemaal gelijk in ! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dat bedoelde ik ook steeds. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax redelijk gespeeld, met name Blind en Veltman erg goed, Schone heeft extreem hard gewerkt en op deze manier heb ik in ieder geval geen moeite met hem, nu zag je niks van dat lakse bij hem, dikke pluim voor zn werklust vandaag.
Eigenlijk niet 1 kans weggegeven door twee verdedigers die nog geen 15 wedstrijden bij Ajax hebben gespeeld.. Ik zeg laten staan die twee CV's.
Dik verdiende overwinning en wat een mooie aanval he, daarvoor kijk ik in ieder geval voetbal YES!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ondanks het verre van goed was is het een prettige overwinning. Zeker omdat Celtic best een punt mag pakken tegen AC Milan.
Joel Veltman is bijzonder goed. Ben erg fan van hem. En aangezien Moisander voor zijn blessure rampzalig speelde, waarom deze 2 niet laten staan? Daar ligt het probleem niet |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 06 november 2013 - 22:40 schreef remco k het volgende:Ajax redelijk gespeeld, met name Blind en Veltman erg goed, Schone heeft extreem hard gewerkt en op deze manier heb ik in ieder geval geen moeite met hem, nu zag je niks van dat lakse bij hem, dikke pluim voor zn werklust vandaag. Eigenlijk niet 1 kans weggegeven door twee verdedigers die nog geen 15 wedstrijden bij Ajax hebben gespeeld.. Ik zeg laten staan die twee CV's. Dik verdiende overwinning en wat een mooie aanval he, daarvoor kijk ik in ieder geval voetbal YES!!!!!!!!!!!!!!!! Wat ik prachtig vond was ongeveer 5 minuten voor tijd. Chaos achterin en Veltman die gewoon een tackle durft te maken. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Veltman de man v/d Wedstrijd en Blind tweede !!!! en Serero de slechtste |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 06 november 2013 - 22:40 schreef remco k het volgende:Ajax redelijk gespeeld, met name Blind en Veltman erg goed, Schone heeft extreem hard gewerkt en op deze manier heb ik in ieder geval geen moeite met hem, nu zag je niks van dat lakse bij hem, dikke pluim voor zn werklust vandaag. Eigenlijk niet 1 kans weggegeven door twee verdedigers die nog geen 15 wedstrijden bij Ajax hebben gespeeld.. Ik zeg laten staan die twee CV's. Dik verdiende overwinning en wat een mooie aanval he, daarvoor kijk ik in ieder geval voetbal YES!!!!!!!!!!!!!!!! Dat ben ik absoluut helemaal met je eens. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Veltman !!!!!!!!!!
Yes, eindelijk. Goede veldbezetting, grootse inzet, maar toch gebrekkige uitvoering.
Hoe dan ook met deze inzet heb ik er vrede mee! |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
1-0, en das winst. Iedereen gefeliciteerd hier. Gemakkelijk en goed was het niet. Maar wel voldoende voor vanavond. Je kunt ook niet alles willen. Persoonlijk mag je van mij wel een streep door Sigthorsson zetten. Het wordt hem gewoon niet, en dat is jammer voor hem en voor Ajax. Gewoon accepteren en kijken naar een andere spits. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Toch Schone mag ook een pluim hebben is toch weer belangrijk !!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik vind overigens de 5 verdedigend spelende mannen vandaag per persoon goed aan de bal, maar als geheel los zand, met de manier van druk zetten door Celtic moet men hier makkelijker onderuit voetballen, te weinig werd direct Klaassen of Serrero aangespeeld.
Siggie ook keihard gewerkt maar niets laten zien helaas, de Jong als aanspeelpunt weer eens opgevallen, heeft bikkelhard gewerkt en ondanks dat ie niet geweldig speelde wel een voorbeeld wat werklust betreft..
Nu doortrekken in de ED.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 06 november 2013 - 22:42 schreef Bobby1972 het volgende:1-0, en das winst. Iedereen gefeliciteerd hier. Gemakkelijk en goed was het niet. Maar wel voldoende voor vanavond. Je kunt ook niet alles willen. Persoonlijk mag je van mij wel een streep door Sigthorsson zetten. Het wordt hem gewoon niet, en dat is jammer voor hem en voor Ajax. Gewoon accepteren en kijken naar een andere spits. Geld ook voor van Rhijn,Serrero en Boilese....... |
|
|
|