|
|
cajax
|
|
|
Nu gaan we met de volste vertrouwen naar San Siro. Ajax is echt niet bang van AC Milan. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 06 november 2013 - 22:39 schreef Pietje het volgende:[..] Sorry, Remco, maar ik vind toch echt dat Celtic een modaal team is. Hard werken, de beuk erin, maar weinig gogme en creativiteit. Dat is toch echt mijn mening. Ploeg die in de lucht sterk is en puur opportunistisch speelt. Strijd. Alleen thuis kunnen ze dat eigenlijk. Verder qua ambiance wel iets voor de CL, voetballend zelfs Champions League onwaardig voor mij. Want buiten het feit dat ze kunnen koppen kunnen ze echt niet voetballen
Vorig jaar was het hier 4-0 gewonnen |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ja Boilesen valt al het gehele jaar tegen. En ook daar zet ik inmiddels mijn vraagtekens bij. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Hey Warrior....Blind kan echt wel ballen ouwe...speelde een goeie pot |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik denk dat Ajax er goed aan doet in de winter een aantal kwalitatief betere spelers erbij haalt en tegelijk ook afscheid neemt van een aantal spelers. En daarmee de kwaliteit weer naar een Ajax waardig niveau brengt. Ik hoop echt dat ze bij Ajax inzien wat er moet gebeuren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 november 2013 door Bobby1972 -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 06 november 2013 - 22:50 schreef Bobby1972 het volgende:Ik denk dat Ajax er goed aan doet in de winter een aantal kwalitatief betere spelers erbij haalt en tegelijk ook afscheid neemt van een aantal spelers. En daarmee de kwaliteit weer naar een Ajax waardig niveau brengt. Ik hop echt dat ze bij Ajax inzien wat er moet gebeuren. Ik vrees met grote vrezen dat sinterklaas en de kerstman jou dat cadeau niet gaat geven....laat staan Ajax |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik vond Schöne de absolute uitblinker vanavond en niet alleen om zijn beslissende doelpunt. Hij werkte hard en gaf een aantal knappe voorzetten. Ik heb er vanavond (van hem) al meer gezien, dan de afgelopen weken bij elkaar. Het zel mij niet verbazen, wanneer Frank de Boer hem voorlopig handhaaft als rechterspits. Ook Veltman was een uitblinker en Cillessen was onze zeer betrouwbare doelman. Verder krijg ik steeds meer respect voor Daley Blind, die week na week zijn goede wedstrijden speelt. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Was mooi potje....
De ommekeer! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ik hoop oprecht dat je gelijk hebt met je laatste opmerking ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik zit nu naar het intervieuw met de Boer te kijken op Sport 1 en de opmerking van de dag is gemaakt.. Op de vraag dat Ajax moet winnen in San Siro zegt de Boer "Dat heb ik meer gedaan hoor"
Mooi.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 06 november 2013 - 22:57 schreef remco k het volgende:Ik zit nu naar het intervieuw met de Boer te kijken op Sport 1 en de opmerking van de dag is gemaakt.. Op de vraag dat Ajax moet winnen in San Siro zegt de Boer "Dat heb ik meer gedaan hoor" Mooi.. Hahaha. Inderdaad en hij heeft nog gelijk ook. Ik kan mij dat nog wel herinneren!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Wordt het tóch nog spannend in poule H... |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
|
|
|
cajax
|
|
|
Ja, inderdaad. Ajax heeft wel kwalitatief betere spelers nodig, ongeveer 3 spelers. Je zal dan echt zien dat dit een zeer belangrijke beslissing was in het belang voor Ajax zelf, willen ze de terugweg naar Europese top weer vinden.
De 12 beste Europese topclubs zijn nu eenmaal minimaal 40% sterker dan ons eigen Ajax. Dus Ajax, besteed jullie uitgave op de transfermarkt uitermate serieus. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Hahahaha....allemaal gekken en dwazen....grillig,lek boven, door drukken,geweldig....we blijven Hollanders. "JUICHEN"...en volgende week weer janken....
Ik denk dat APIK de beste post heeft geplaats de laatste tijd
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 november 2013 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Uiteindelijk is het verschil met Milan maar 1 punt...
Celtic krijgt Milan thuis en Barca uit. Barca uit, zelfs als Barca spelers spaart lijkt mij onmogelijk voor Celtic. Dus Celtic zal ook kijken naar het thuisduel tegen milan dat zeker niet onverslaanbaar is...
Eerst de 26e maar eens zien wat er gebeurt met Barca thuis. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Nu heb je wel een keer wat meer geluk dan tijdens de wedstrijden die je niet had hoeven verliezen. Alleen is dat niet de oplossing voor het werkelijke probleem. En zo nuchter zullen de meesten hier wel zijn! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik denk niet dat er vandaag veel sprake was van geluk vandaag. Maar ik heb ook niet gezien dat de problemen van de afgelopen weken nu zijn verholpen.
Maar winst is een aardige boost Veltman en Blind laten toch zien dat er spelers zijn die wel in vorm zijn. Als Ajax in de vorm van Schone aanvallend dan ook weer wat pijlen op de boog krijgt kan de rest zich daar misschien weer aan optrekken en misschien gaat het balletje dan weer rollen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 06 november 2013 - 18:15 schreef remco k het volgende:[..] Is dat wel zo? Of heb je dat jezelf aangepraat?? Denk namelijk dat het wel meevalt met die mening over jou.. Ik heb meer dan 9000 pb's....waarvan er 8000 persoonlijk zijn en de rest aardig, maar ook vervelend...dus weet ik wel waar ik over praat.
Mijn pb's zijn ook opgevraagd |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 06 november 2013 - 22:54 schreef Pietje het volgende:Ik vond Schöne de absolute uitblinker vanavond en niet alleen om zijn beslissende doelpunt. Hij werkte hard en gaf een aantal knappe voorzetten. Ik heb er vanavond (van hem) al meer gezien, dan de afgelopen weken bij elkaar. Het zel mij niet verbazen, wanneer Frank de Boer hem voorlopig handhaaft als rechterspits. Ook Veltman was een uitblinker en Cillessen was onze zeer betrouwbare doelman. Verder krijg ik steeds meer respect voor Daley Blind, die week na week zijn goede wedstrijden speelt. Toppie samengevat Pietje....veldman was super...net een veldheer...wordt een grote ook Denswil was goed moeten we ook niet vergeten....Schone staat er wel in de C.L..... Overigens proficiat mannen!!! Of Celtic nu zwak was of niet....3 punten... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 06 november 2013 - 23:10 schreef Nenam_tiL het volgende:Hahahaha....allemaal gekken en dwazen....grillig,lek boven, door drukken,geweldig....we blijven Hollanders. "JUICHEN"...en volgende week weer janken.... Ik denk dat APIK de beste post heeft geplaats de laatste tijd Maar ook Pietje...kan goed samenvatten... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Wensch geen tegenspraak Sjakie ;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 06 november 2013 - 23:50 schreef Eide het volgende:Ik denk niet dat er vandaag veel sprake was van geluk vandaag. Maar ik heb ook niet gezien dat de problemen van de afgelopen weken nu zijn verholpen. Maar winst is een aardige boost Veltman en Blind laten toch zien dat er spelers zijn die wel in vorm zijn. Als Ajax in de vorm van Schone aanvallend dan ook weer wat pijlen op de boog krijgt kan de rest zich daar misschien weer aan optrekken en misschien gaat het balletje dan weer rollen. Klopt eide zie alleen liever Fisher als linksbuiten als Sigthorsson....en Duarte op linkshalf voor Serero.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Whahahaha excuse me pik...proficiat....ik vloog door de kamer bij de Goal van Schone....Vrouw en zoon schrokken zich een hoedje en die kat van ons hing in de gordijnen.....want ik kwekte heel de buurt bij elkaar....wat een combinaties...wat een prachtig doelpunt!!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 07 november 2013 - 00:04 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Whahahaha excuse me pik...proficiat....ik vloog door de kamer bij de Goal van Schone....Vrouw en zoon schrokken zich een hoedje en die kat van ons hing in de gordijnen.....want ik kwekte heel de buurt bij elkaar....wat een combinaties...wat een prachtig doelpunt!!!! Neuken !!!!!!! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Fischer moet eerst eens leren dat een voorzet op maat mooier is dan zelf de goal maken. Misschien dat hij een weekje of wat op de bank juist nodig heeft.
Bojan en Moisander trainen vanaf deze week weer mee, Duarte komt er ook weer aan, zeker Duarte zie ik graag terugkomen op korte termijn. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Bojan vind ik helemaal niks |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
zo mannen, weer thuis na een lekker avondje in de ArenA, waar onze club heeft gedaan wat het moest doen: Winnen!!!
Ik vond dat Denswil helemaal niet zo heel goed speelde, hij speelde wel risicoloos, net als Blind vaak doet, maar voor de rest een veel degelijker ajax gezien dan de afgelopen wedstrijden. Nu doorpakken en ook winnen van Milan en ach als we dan toch bezig zijn, laten we dan ook maar van Barca winnen ;-))
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 november 2013 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
overigens wel frapant dat Schone, die door veel mensen als 1 van de slechtste van het team wordt genoemd wel 2 hele belangrijke goals heeft gemaakt tegen Celtic.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 november 2013 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
tedje339
|
|
|
allemaal gefeliciteerd, eindlijk, weer eens winnen, nou de lijn doortrekken. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Schone is voor Ajax een ideale 12e man. Kan overal wel wat, goed schot, redelijke actie, redelijke voerzet, redelijke steekpass en schroomt niet om hard te werken... maar eerder dit seizoen was hij onvoorstelbaar slecht. Mooi dus hoe hij nu opstaat.
Maar uiteindelijk zit Schone fysiek en technisch nu wel aan het maximum van zijn kunnen. Een ideale 12e man, een leuke eredivisie speler maar ook Lasse Schone behoort niet de speler te zijn waar Ajax het van moet hebben. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 07 november 2013 - 00:19 schreef Ronald 1960 het volgende:overigens wel frapant dat Schone, die door veel mensen als 1 van de slechtste van het team wordt genoemd wel 2 hele belangrijke goals heft gemaakt tegen Celtic. Vond hem in de 2e helft wel heel aardig spelen. Hij maakt mogelijk 2 cruciale goals... hopen dat hij dit vast houdt |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op donderdag 07 november 2013 - 00:24 schreef Loetje het volgende:[..] Vond hem in de 2e helft wel heel aardig spelen. Hij maakt mogelijk 2 cruciale goals... hopen dat hij dit vast houdt ...en daarbij ook nog eens goede inzet getoond!
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Was wel humor. Mijn vriendin zat mee te kijken en heeft er nagenoeg geen verstand van. Maar ze herinnerde zich de pingel tegen Milan nog. Dus V/d Hoorn komt erin en gelijk zegt ze 'zometeen weer een penalty'. Ik kon er best om lachen |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Lasse Schone maakte een wonderSchone goal ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Geen minuut van deze wedstrijd gezien, maar top van hem. Mag ook wel eens een keer dan. ;-)
Overigens blijft mijn mening omtrent hem staan en zal het pas veranderen als ik het een heel seizoen bij hem zal zien.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 november 2013 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Leuk, we hebben weer eens gewonnen. Aankomende zondag moeten we echter weer uit naar NEC en dan kennen we er weer geen fluit van. Want jezelf als speler van Ajax opladen voor een wedstrijd in de competitie is tegenwoordig teveel gevraagd. En dan mag ik misschien een azijnzeiker zijn, maar het valt mij wel op dat de spelers het tijdens Europese wedstrijden wel kennen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 november 2013 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
-
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Lekkere 3 punten hoor !!!! Mark zal in zijn nopjes zijn!!!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Maar het positieve van gister was bij mij blind en veldman! Al met al toch een kleine voldoende met in ieder geval de inzet die je hoort te hebben.. Maar eigenlijk was het niet best in mijn ogen. Celtic was drama..... Ik zag in de post van loetje dat hij zei dat we vorig jaar met 4-0 zouden hebben gewonnen tegen dit elftal. En dat vind ik een hele goeie eigenlijk! Maar ben wel blij met deze opsteker ! Hoop niet dat ik dut weekend weer een dikke kater oploop tegen NEC |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Zeker mee eens. Het kan en moet nog veel beter. ook vandaag was het toch weer een optocht van slappe en verkeerd ingespeelde ballen. Verdedigend vond ik het wel 2 klasses beter dan de afgelopen weken.
Wel genoten van de goal, die was van grote klasse. Ik kan me niet eens meer herinneren wanneer Ajax voor het laatst zo'n goed uitgespeelde goal maakte.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 november 2013 door Eide -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op donderdag 07 november 2013 - 05:34 schreef Eide het volgende:[..] Zijn we het zomaar eens met elkaar eens gap. Wel genoten van de goal, die was van grote klasse. Ik kan me niet eens meer herinneren wanneer Ajax voor het laatst zo'n goed uitgespeelde goal maakte. Haha we zijn het wel vaker eens hoor! ;-) Maar ik zag eindelijk eens een klein lichtpuntje! Ja goal was top! Nu hopen op zondag.... Misschien een lekkere tegenstander om uit dal te kruipen |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Haha heb je het maar weggehaald ? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op donderdag 07 november 2013 - 05:34 schreef Eide het volgende:[..] Zeker mee eens. Het kan en moet nog veel beter. ook vandaag was het toch weer een optocht van slappe en verkeerd ingespeelde ballen. Verdedigend vond ik het wel 2 klasses beter dan de afgelopen weken. Wel genoten van de goal, die was van grote klasse. Ik kan me niet eens meer herinneren wanneer Ajax voor het laatst zo'n goed uitgespeelde goal maakte. Yep, valt me op dat er zoveel foute passes gegeven worden..... Of achter de man , of te zacht, of weer te hard! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Heerlijke dag. De stad was ouderwets gezellig. De wedstrijd was aardig maar heb wel genoten van bepaalde spelers. Veltman een dikke tien. Wat staat ventje positioneel bijna altijd goed. Denswil ook goed. Blind top. Klaassen zeer had werkend. Best lekker om een speler erbij te hebben die zichzelf het snot voor de ogen loopt. Boilessen en Serero(op een bal na) zeer slecht. Wat ik nog even wilde melden is dat Celtic in de tweede helft een goede schietkans kreeg en dat de verslaggever zij dat ajax slecht verdedigde. Ik was het daar niet mee eens want zowel Veltman als Denswil stapte niet uit. Zeer knap, dat die Celt toch kon schieten lag meer aan het middenveld |
|
|
|
|
cajax
|
|
|
Kan je nagaan, wat een sfeervolle binnenstad van Amsterdam ter weeg kan brengen, voor een gezellige Ajaxavond. De Arena was ook ouderwets gezellig. HET KAN EN MAG IN AMSTERDAM. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Beetje aangevuld, maar is ook wel zo dat wij het wel vaker eens zijn. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op donderdag 07 november 2013 - 00:01 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Klopt eide zie alleen liever Fisher als linksbuiten als Sigthorsson....en Duarte op linkshalf voor Serero.... Klopt Jack onze vriend Fischer is sneller is helaas alleen uit vorm maar is een betere voetballer dan Siggi, en over Serrero kan ik duidelijk zijn te licht voor het grote werk.Voor de eredivisie is goed genoeg in topwedstrijden is hij in mijn ogen te licht, zijn balverlies was gisteren schrikbarend een goed pasje in de geweldige aanval van het doelpunt,Zijn pasen zijn dramatisch god als Eriksen gistern had mee gedaan had je zeker 2 of 3 doelpunten meer gemaakt. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op donderdag 07 november 2013 - 00:05 schreef Eide het volgende:Fischer moet eerst eens leren dat een voorzet op maat mooier is dan zelf de goal maken. Misschien dat hij een weekje of wat op de bank juist nodig heeft. Bojan en Moisander trainen vanaf deze week weer mee, Duarte komt er ook weer aan, zeker Duarte zie ik graag terugkomen op korte termijn. Tja ik denk alleen dat Frank Mouisander niet opstelt Veltman en Denswil doen het prima, ik ben benieuwd. |
|
|
|