BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Celtic (CL: woendag 06 november 2013, 20:45): 1-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nora
 nora - donderdag 07 november 2013 - 09:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 november 2013 - 00:19 schreef Ronald 1960 het volgende:
overigens wel frapant dat Schone, die door veel mensen als 1 van de slechtste van het team wordt genoemd wel 2 hele belangrijke goals heeft gemaakt tegen Celtic.
Sorry ik vind Schone geen topper maar wel een goede voetballer, ook vorig seizoen toch echt veel belangrijke doelpunten gemaakt en blijft rustig in de 16 helaas een v/d weinigen.
remco k
 remco k - donderdag 07 november 2013 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2013 - 23:54 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik heb meer dan 9000 pb's....waarvan er 8000 persoonlijk zijn en de rest aardig, maar ook vervelend...dus weet ik wel waar ik over praat.

Mijn pb's zijn ook opgevraagd
Natuurlijk is er wel eens wat. Maar ik denk niet dat het merendeel je hier weg zou willen hebben. Ik niet in ieder geval.
remco k
 remco k - donderdag 07 november 2013 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 november 2013 - 05:58 schreef joduh het volgende:

[..]

Yep, valt me op dat er zoveel foute passes gegeven worden..... Of achter de man , of te zacht, of weer te hard!
Heel apart. Misschien dat het door gebrek aan vertrouwen komt. Met name hoe boilesen verkeerd passed een aantal keer is heel apart. Met zijn techniek is namelijk niets mis.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 07 november 2013 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 november 2013 - 09:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Heel apart. Misschien dat het door gebrek aan vertrouwen komt. Met name hoe boilesen verkeerd passed een aantal keer is heel apart. Met zijn techniek is namelijk niets mis.
Hij speelt denk ik nog niet vrij maar met zijn blessure in zijn achterhoofd.
Bang voor de bal lijkt ie wel. Gelukkig winnen we deze wedstrijd want die
paar keer dat Celtic gas gaf liepen ze er zo doorheen
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 07 november 2013 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 november 2013 - 09:17 schreef nora het volgende:

[..]

Sorry ik vind Schone geen topper maar wel een goede voetballer, ook vorig seizoen toch echt veel belangrijke doelpunten gemaakt en blijft rustig in de 16 helaas een v/d weinigen.
Hij is inderdaad geen topper maar wel de enige die weet waar de beloning ligt
voor het vele balbezit. Topper nee nuttig op dit moment ja!
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 07 november 2013 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 november 2013 - 00:15 schreef Ronald 1960 het volgende:
zo mannen, weer thuis na een lekker avondje in de ArenA, waar onze club heeft gedaan wat het moest doen: Winnen!!!

Ik vond dat Denswil helemaal niet zo heel goed speelde, hij speelde wel risicoloos, net als Blind vaak doet, maar voor de rest een veel degelijker ajax gezien dan de afgelopen wedstrijden.
Nu doorpakken en ook winnen van Milan en ach als we dan toch bezig zijn, laten we dan ook maar van Barca winnen ;-))
Denswil vond ik ook niet super vooral die actie dat hij achteruit bleef lopen
als die speler iets beter was knalt ie hem er zo in! (Op tv zag je dat denk ik niet zo goed)
Vond het positie spel iets beter maar toch vaak nog slecht hoor!
Die korte corner was ook mooi ik zat al te schelden toen Sorrero
erbij ging staan iedereen keek me aan bal eindigde op de middenlijn
remco k
 remco k - donderdag 07 november 2013 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 november 2013 - 10:00 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hij speelt denk ik nog niet vrij maar met zijn blessure in zijn achterhoofd.
Bang voor de bal lijkt ie wel. Gelukkig winnen we deze wedstrijd want die
paar keer dat Celtic gas gaf liepen ze er zo doorheen
Sorry maar dat heb ik gemist. Ze hebben niet 1 echt goede kans gehad. Gelukkig is dit allerminst.
remco k
 remco k - donderdag 07 november 2013 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 november 2013 - 10:09 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Denswil vond ik ook niet super vooral die actie dat hij achteruit bleef lopen
als die speler iets beter was knalt ie hem er zo in! (Op tv zag je dat denk ik niet zo goed)
Vond het positie spel iets beter maar toch vaak nog slecht hoor!
Die korte corner was ook mooi ik zat al te schelden toen Sorrero
erbij ging staan iedereen keek me aan bal eindigde op de middenlijn
Ala hij daar had ingestapt had hun rechterkant open gelegen. Dit was de beste oplossing. Werd daar in de steek gelaten door het gehele middenveld.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 07 november 2013 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 november 2013 - 10:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Ala hij daar had ingestapt had hun rechterkant open gelegen. Dit was de beste oplossing. Werd daar in de steek gelaten door het gehele middenveld.
Misschien wel maar als die kerel kon voetballen schiet hij hem er zo in
zonder dat Denswil in de buurt van de bal geweest is hij had vrije doorgang.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 07 november 2013 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 november 2013 - 10:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry maar dat heb ik gemist. Ze hebben niet 1 echt goede kans gehad. Gelukkig is dit allerminst.
Goede kansen misschien niet nee opzich is het ook een verdiende overwinning
maar om nou te zeggen dat ik lekker zat! Toch wel een aantal situaties
gezien waar het billenknijpen was. Vooral toen Celtic wat meer druk ging zetten
nora
 nora - donderdag 07 november 2013 - 11:18   quote  deeplink  
Hoge ballen in het strafschopgebied pompen bij Ajax dat is wat ze de laatste minuten deden, ik kan me voorstellen dat je dan billen knijpt want dat ging nog wel eens mis bij Ajax als de tegenpartij dit deed, de laatste wedstrijden ging het ook vaak fout in de laatste minuten dus ook dat zit in het koppie, ja ik zat hem ook te knijpen in de laatste minuten maar niet door het goed spel van Celtic maar dat kwam meer door de angst van een bal die per ongeluk in de Goal kan vallen.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 07 november 2013 - 12:53   quote  deeplink  
overigens schat ik de kans op kwalificatie voor CL nog steeds pas heel erg laag...
want daarvoor moet eerst Celtic nog gelijkspelen tegen Milan...
en daarna nog winnen in San Siro... het laatste heb je in eigen hand, maar ik zie Celtic geen punt tegen Milan...
nora
 nora - donderdag 07 november 2013 - 13:06   quote  deeplink  
Nee ik denk ook dat we EL spelen want ik zie ons ook geen punt halen tegen Barca, en uit bij Milan mag je ook blij zijn met een punt.Dus het hoogst haalbare is EL
Pietje
 Pietje - donderdag 07 november 2013 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 november 2013 - 00:05 schreef Eide het volgende:
Fischer moet eerst eens leren dat een voorzet op maat mooier is dan zelf de goal maken. Misschien dat hij een weekje of wat op de bank juist nodig heeft.

Bojan en Moisander trainen vanaf deze week weer mee, Duarte komt er ook weer aan, zeker Duarte zie ik graag terugkomen op korte termijn.
Ik vraag me oprecht af wat Frank de Boer met Moisander gaat doen. Ik heb gisteren namelijk genoten van het duo Veltman/Denswil. Dat wordt serieus een luxeprobleem.
Pietje
 Pietje - donderdag 07 november 2013 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 november 2013 - 00:01 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Wensch geen tegenspraak Sjakie ;-)
Die zul je toch echt wel van mij krijgen, maatje... ;-)
Pietje
 Pietje - donderdag 07 november 2013 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 november 2013 - 00:23 schreef Eide het volgende:
Schone is voor Ajax een ideale 12e man. Kan overal wel wat, goed schot, redelijke actie, redelijke voerzet, redelijke steekpass en schroomt niet om hard te werken... maar eerder dit seizoen was hij onvoorstelbaar slecht. Mooi dus hoe hij nu opstaat.

Maar uiteindelijk zit Schone fysiek en technisch nu wel aan het maximum van zijn kunnen. Een ideale 12e man, een leuke eredivisie speler maar ook Lasse Schone behoort niet de speler te zijn waar Ajax het van moet hebben.
Op zich heb je wel gelijk, maar op dit moment is er niemand anders. Schöne verdient ons respect voor wat hij (onder andere) gisteren heeft laten zien. Veel spelers kunnen aan hem een voorbeeld nemen.
Pietje
 Pietje - donderdag 07 november 2013 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 november 2013 - 09:17 schreef nora het volgende:

[..]

Helemaal mee eens!!!
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 07 november 2013 - 14:10   quote  deeplink  
Als je alleen al tegen Milan een punt behaald ben je vrij zeker van de derde plek.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 07 november 2013 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 november 2013 - 13:37 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik vraag me oprecht af wat Frank de Boer met Moisander gaat doen. Ik heb gisteren namelijk genoten van het duo Veltman/Denswil. Dat wordt serieus een luxeprobleem.
Moisander >>> Denswil
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 07 november 2013 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 november 2013 - 14:10 schreef Hasjkoph het volgende:
Als je alleen al tegen Milan een punt behaald ben je vrij zeker van de derde plek.
helemaal niet...
als Celtic verliest van Milan ben je al zeker van de 3e plek...
daarnaast maakt op dit moment 5 punten of 4 punten geen verschil ivm dat wij voorrang krijgen boven Celtic...
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 07 november 2013 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 november 2013 - 14:13 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Moisander >>> Denswil
Persoonlijk hoop ik op Veltman-Moisander dan hoef je niet te schuiven met
Moisander. Denswil gewoon af en toe wedstrijdje laten spelen en volgend seizoen
eerlijke kans geven. Vind Veltman op dit moment verder dan Denswil
Goede timing durft vooruit te verdedigen en duels gaat ie ook aan
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 07 november 2013 - 14:23   quote  deeplink  
We moeten gewoon 2x winnen, dan zijn we zeker van plaats 2. Ik denk dat Celtic van Milan gaat winnen in de laatste wedstrijd als het er echt op aan komt voor Celtic. Overigens is Celtic in dat geval 3e en ligt Milan er uit.....

Sweet dreams, maar zeker niet onmogelijk.....
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 07 november 2013 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 november 2013 - 14:19 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Persoonlijk hoop ik op Veltman-Moisander dan hoef je niet te schuiven met
Moisander. Denswil gewoon af en toe wedstrijdje laten spelen en volgend seizoen
eerlijke kans geven. Vind Veltman op dit moment verder dan Denswil
Goede timing durft vooruit te verdedigen en duels gaat ie ook aan
Eens.
Eide
 Eide - donderdag 07 november 2013 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 november 2013 - 13:40 schreef Pietje het volgende:

[..]

Op zich heb je wel gelijk, maar op dit moment is er niemand anders. Schöne verdient ons respect voor wat hij (onder andere) gisteren heeft laten zien. Veel spelers kunnen aan hem een voorbeeld nemen.
Mee eens, ben je deze vergeten Piet :) http://foebele.blogspot.nl/2013/03/een-schne-verrassing.html
Eide
 Eide - donderdag 07 november 2013 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 november 2013 - 13:37 schreef Pietje het volgende:

[..]

Laten we niet vergeten dat met name Denswil wel kwetsbaar is geweest de afgelopen wedstrijden. Hij verloor tegen Vitesse bijvoorbeeld kinderlijk eenvoudig een duel waar de goal uit viel.

Natuurlijk heeft Ajax in die 2 het hart van de verdediging voor de aankomende jaren in huis. Ik zie het liefst dat ze nog voor de winter beide verlengen en dan meteen opwaarderen. Veltman speelt momenteel als een grote meneer terwijl Denswil meer talent wordt toegedicht. Maar nu Moisander bankzitter maken vind ik iets te snel. Een zwaluw maakt geen zomer.

Wel moet Moisander eerst goed fit worden maar uiteindelijk heeft Moisander een stuk ervaring dat Ajax toch goed kan gebruiken, en dat terwijl ik geen fan ben van Moisander. Boor mij is dit nog een seizoen ervaring opdoen voor Veltman en Denswil en dan kan Niklas aankomende zomer nog verkocht worden, maak je er nog wat winst op ook.
nora
 nora - donderdag 07 november 2013 - 15:12   quote  deeplink  
Wat je zegt is belangrijk allebei een opwaardering in contract en verlengen, zodat zij over 2 of 3 jaar niet voor niks de deur uit gaan, en dat kan je met een gerust hart doen want elke voetballer ziet hoe talentvol ze zijn. Ik zelf denk dat Veltman nog meer talent heeft als Denswil hij is 2 benig en Denswil is echt puur links.
Pietje
 Pietje - donderdag 07 november 2013 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 november 2013 - 14:37 schreef Eide het volgende:

[..]

Mee eens, ben je deze vergeten Piet :) http://foebele.blogspot.nl/2013/03/een-schne-verrassing.html
Ik las en lees jouw columns met heel veel plezier. Eerlijk gezegd kon ik me deze niet meer herinneren. Tja... 8 maanden geleden, ik ben al een behoorlijk ouwe knar, Eide. Je moet het me maar vergeven ;)
Maar, ook in je column had je hartstikke gelijk. Sterker, het is nog altijd actueel. Lasse Schöne (of is het Schøne?) is een alleskunner, die soms, zoals gisteren een ietwat onderschatte maar oh zo belangrijke schakel in de selectie is.
Pietje
 Pietje - donderdag 07 november 2013 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 november 2013 - 14:43 schreef Eide het volgende:

[..]

Laten we niet vergeten dat met name Denswil wel kwetsbaar is geweest de afgelopen wedstrijden. Hij verloor tegen Vitesse bijvoorbeeld kinderlijk eenvoudig een duel waar de goal uit viel.

Natuurlijk heeft Ajax in die 2 het hart van de verdediging voor de aankomende jaren in huis. Ik zie het liefst dat ze nog voor de winter beide verlengen en dan meteen opwaarderen. Veltman speelt momenteel als een grote meneer terwijl Denswil meer talent wordt toegedicht. Maar nu Moisander bankzitter maken vind ik iets te snel. Een zwaluw maakt geen zomer.

Wel moet Moisander eerst goed fit worden maar uiteindelijk heeft Moisander een stuk ervaring dat Ajax toch goed kan gebruiken, en dat terwijl ik geen fan ben van Moisander. Boor mij is dit nog een seizoen ervaring opdoen voor Veltman en Denswil en dan kan Niklas aankomende zomer nog verkocht worden, maak je er nog wat winst op ook.
Hier ben ik het ook wel mee eens. Maar die foutjes van Denswil horen bij zijn jeugdigheid. Ik ben van mening, dat wanneer FdB hem veel laat spelen, die foutjes vanzelf wel zullen verdwijnen. Ervaring krijg je door te spelen. Zo ben ik er heilig van overtuigd, dat ook Joël Veltman zo nu en dan foutjes zal gaan maken. Een bekend fenomeen is: "van je fouten leer je". Kijk wat dat betreft ook eens naar PSV: de eerste wedstrijden speelden die jonkies daar (bijna) foutloos en kijk nu eens. Datzelfde proces ondergaat veel jonge Ajax-spelers.
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 07 november 2013 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 november 2013 - 14:15 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

helemaal niet...
daarnaast maakt op dit moment 5 punten of 4 punten geen verschil ivm dat wij voorrang krijgen boven Celtic...
Is onderling beter dan doelsaldo dan?
Peterhs
 Peterhs - donderdag 07 november 2013 - 16:07   quote  deeplink  
Het irriteerd mij mateloos, dat bijna iedereen ineens weer lovend is over Schone.
De eerste helft was hij gewoon weer 1 groot drama. Aantal passes die niet normaal slecht waren en werden opgepikt door Celtic ook nog op onze helft.
Dat hij hard werkt verwachten we allemaal, dus mag ook wel eens. Juist hij maakt nu de goal en ineens was hij een van de betere van het veld...
Ik vond Veltman verreweg de beste en daarna Blind met de Jong (eindelijk weer eens)

Al met al heb ik eindelijk hier en daar weer wat vechtlust gezien. Nu hopen dat ze dat weer continue gaan doen. Maar wat een drama wissel weer. Verdediger erbij... leren ze het nu nooit...
Pietje
 Pietje - donderdag 07 november 2013 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 november 2013 - 16:07 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Is onderling beter dan doelsaldo dan?
Klopt.
Bij gelijke puntenstand:
1) onderlinge resultaat.
2) doelsaldo
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 07 november 2013 - 16:13   quote  deeplink  
Snapte die wissel idd ook niet. Op het einde hadden we zes verdedigers en één verdedigende middenvelder ofzo.
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 07 november 2013 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 november 2013 - 16:11 schreef Pietje het volgende:

[..]

Klopt.
Bij gelijke puntenstand:
1) onderlinge resultaat.
2) doelsaldo
Aha, dat wask vergeten. Thanks ;)
Pietje
 Pietje - donderdag 07 november 2013 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 november 2013 - 16:07 schreef Peterhs het volgende:
Het irriteerd mij mateloos, dat bijna iedereen ineens weer lovend is over Schone.
De eerste helft was hij gewoon weer 1 groot drama. Aantal passes die niet normaal slecht waren en werden opgepikt door Celtic ook nog op onze helft.
Dat hij hard werkt verwachten we allemaal, dus mag ook wel eens. Juist hij maakt nu de goal en ineens was hij een van de betere van het veld...
Ik vond Veltman verreweg de beste en daarna Blind met de Jong (eindelijk weer eens)

Al met al heb ik eindelijk hier en daar weer wat vechtlust gezien. Nu hopen dat ze dat weer continue gaan doen. Maar wat een drama wissel weer. Verdediger erbij... leren ze het nu nooit...
Wat Lasse Schøne betreft, ben ik het pertinent NIET met je eens. Voor mij was hij een van de uitblinkers gisteren (misschien zegt dat wel wat over de rest...) en niet alleen om zijn schitterende doelpunt. Hij was alom aanwezig, hij werkte hard, en gaf een aantal prima voorzetten. Wanneer jij dat niet kunt toegeven, heb jij toch echt niet goed opgelet, of je bent zwaar bevooroordeeld. Sorry.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 november 2013 door Pietje --
Pietje
 Pietje - donderdag 07 november 2013 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 november 2013 - 16:13 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Aha, dat wask vergeten. Thanks ;)
:)
Peterhs
 Peterhs - donderdag 07 november 2013 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 november 2013 - 16:14 schreef Pietje het volgende:

[..]

Wat Lasse Schøne betreft, ben ik het pertinent NIET met je eens. Voor mij was hij een van de uitblinkers gisteren (misschien zegt dat wel wat over de rest...) en niet alleen om zijn schitterende doelpunt. Hij was alom aanwezig, hij werkte hard, en gaf een aantal prima voorzetten. Wanneer jij dat niet kunt toegeven, heb jij toch echt niet goed opgelet, of je bent zwaar bevooroordeeld. Sorry.
Nou bevooroordeeld ben ik zeker niet, want heb genoeg wedstrijden gezien om daar mijn eigen mening over te vormen.
In de 2de helft was hij beter als de 1ste. Neemt niet weg dat hij buiten het hard werken in de 1ste helft weer ontelbaar veel foute passes gaf.
Een aantal voorzetten, dat klopt. Jij verwijt mij dat ik hem nog steeds ondermaats vond, maar mijn eerdere bericht slaat dus perfect op jou. Ineens is hij de uitblinker. Laat me niet lachen.
Begint een beetje een reactie te worden als die 010-ers altijd deden over Kuit. Hij werkt zo hard. Ja net alsof dat alles is wat je nodig hebt...

Als ik Schone zijn goede dingen en slechte dingen van optel en aftrek dan is het zeker geen uitblinker vandaag, maar gewoon gemiddeld. (nu is dat al goed voor hem tegenwoordig)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 november 2013 door Peterhs --
nora
 nora - donderdag 07 november 2013 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 november 2013 - 14:15 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

helemaal niet...
Groep H

Barca 4 gespeeld 10 punten
Milan 4 gespeeld 5 punten
Ajax 4 gespeeld 4 punten
Celtic 4 gespeeld 3 punten

Volgens mij is het zo dat als Celtic verliest en wij ook wij nog zeker geen derde zijn, want dan hebben wij 3 gesp.en 4 punten en Celtic 5 gespeeld en 3 punten dan kunnen zij nog winnen van Barca en wij verliezen van Milan zijn wij vierde.
Ik weet het is alleen maar theorie.
nora
 nora - donderdag 07 november 2013 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 november 2013 - 14:24 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Eens.
Dat zal het wel worden denk ik
Pietje
 Pietje - donderdag 07 november 2013 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 november 2013 - 16:24 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Nou bevooroordeeld ben ik zeker niet, want heb genoeg wedstrijden gezien om daar mijn eigen mening over te vormen.
In de 2de helft was hij beter als de 1ste. Neemt niet weg dat hij buiten het hard werken in de 1ste helft weer ontelbaar veel foute passes gaf.
Een aantal voorzetten, dat klopt. Jij verwijt mij dat ik hem nog steeds ondermaats vond, maar mijn eerdere bericht slaat dus perfect op jou. Ineens is hij de uitblinker. Laat me niet lachen.
Begint een beetje een reactie te worden als die 010-ers altijd deden over Kuit. Hij werkt zo hard. Ja net alsof dat alles is wat je nodig hebt...

Als ik Schone zijn goede dingen en slechte dingen van optel en aftrek dan is het zeker geen uitblinker vandaag, maar gewoon gemiddeld. (nu is dat al goed voor hem tegenwoordig)
Ik baseer mij niet op de vele wedstrijden die ik van Schøne gezien heb, maar puur op GISTEREN. Schøne was toch echt één van de uitblinkers gisterenavond, tesamen met Veltman, Blind en toch ook Cillessen, hoewel die niet veel te doen heeft gehad. Niet ineens, maar mijn mening is gebasseerd op gisteren. Alle kranten delen de mening van velen hier, waarin Schøne wordt geprezen! Misschien zegt dat wat. Maar jij mag rustig lachen om mijn mening hoor.
En dan moet je ook Frank de Boer uitlachen, want die hoorde ik vanmiddag zeggen, dat hij meer dan tevreden was over Lasse Schøne...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 november 2013 door Pietje --
nora
 nora - donderdag 07 november 2013 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 november 2013 - 16:07 schreef Peterhs het volgende:

Die echt drama was Serrero en Schone was redelijk je moet wel objectief blijven kijken.
Pietje
 Pietje - donderdag 07 november 2013 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 november 2013 - 16:35 schreef nora het volgende:

[..]

Die echt drama was Serrero en Schone was redelijk je moet wel objectief blijven kijken.
Klopt helemaal, nora. Eén van de jongens die volledig uit vorm is.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 07 november 2013 - 16:44   quote  deeplink  
quote:

[..]

Inderdaad vooral de eind pass van Sorrero was zo slecht!
Hoewel geen fan van schone hij deed dit keer leuk mee
nora
 nora - donderdag 07 november 2013 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 november 2013 - 16:34 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik baseer mij niet op de vele wedstrijden die ik van Schøne gezien heb, maar puur op GISTEREN. Schøne was toch echt één van de uitblinkers gisterenavond, tesamen met Veltman, Blind en toch ook Cillessen, hoewel die niet veel te doen heeft gehad. Niet ineens, maar mijn mening is gebasseerd op gisteren. Alle kranten delen de mening van velen hier, waarin Schøne wordt geprezen! Misschien zegt dat wat. Maar jij mag rustig lachen om mijn mening hoor.
En dan moet je ook Frank de Boer uitlachen, want die hoorde ik vanmiddag zeggen, dat hij meer dan tevreden was over Lasse Schøne...
[/quo

Helemaal mee eens zwarte Piet
Eide
 Eide - donderdag 07 november 2013 - 16:48   quote  deeplink  
De uitblinker gister was Joel Veltman, laat dat voorop staan. Schone speelde gewoon een goede wedstrijd. Deed goede dingen, maakte een hele goede goal en hielp Ajax ook met name met het druk zetten. Doordat Lasse iets hangend speelt was Ajax beter in staat druk te zetten vanaf het middenveld op de opbouw van Celtic. Daardoor was de 2e bal ook steeds voor Ajax, iets waaruit beide tegengoals in Glasgow vielen.

Ik wil Klaassen daarbij niet tekort doen die ook een redelijke pot speelde net als Blind en Siem deed het prima in de spits. Boilesen, Van Rhijn, Serero en Sightorsson vond ik tegenvallen.

Dat is overigens een hele verbetering ten opzicht van Vitesse toen alleen Veltman een voldoende scoorde. Gister toch gewoon 7 van de 11 een voldoende en dus een verademing hoewel het zeker nog niet goed te noemen was.
Peterhs
 Peterhs - donderdag 07 november 2013 - 16:49   quote  deeplink  
quote:

[..]

Zoals jij het zegt, zeg ik ja, mee eens. Hij was redelijk maar niet zo super als Pietje aangeeft.
Ik baseer op zich ook alleen op afgelopen wedstrijd. De eerste helft was hij gewoon niet zo goed. Vooral veel passes verkeerd. Tweede helft was hij beter, maar om dan meteen te zeggen dat hij 1 van de ebteren op het veld was? Absoluut niet.
Pietje
 Pietje - donderdag 07 november 2013 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 november 2013 - 16:46 schreef nora het volgende:
quote:
Op donderdag 07 november 2013 - 16:34 schreef Pietje het volgende:

[..]

[/quo

Helemaal mee eens zwarte Piet
Hahaha. Lol! Overigens draag ik ook geen oorringen ;)
Pietje
 Pietje - donderdag 07 november 2013 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 november 2013 - 16:49 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Zoals jij het zegt, zeg ik ja, mee eens. Hij was redelijk maar niet zo super als Pietje aangeeft.
Ik baseer op zich ook alleen op afgelopen wedstrijd. De eerste helft was hij gewoon niet zo goed. Vooral veel passes verkeerd. Tweede helft was hij beter, maar om dan meteen te zeggen dat hij 1 van de ebteren op het veld was? Absoluut niet.
Dan verschillen we simpelweg van mening.
Pietje
 Pietje - donderdag 07 november 2013 - 17:08   quote  deeplink  
Overigens, ook in de Britse pers worden twee uitblinkers!! genoemd: Joël Veltman en... Lasse Schøne. Om met Louis van Gaal te spreken: "Ben ik nou zo gek of...".
bully
 bully - donderdag 07 november 2013 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 november 2013 - 17:08 schreef Pietje het volgende:
Overigens, ook in de Britse pers worden twee uitblinkers!! genoemd: Joël Veltman en... Lasse Schøne. Om met Louis van Gaal te spreken: "Ben ik nou zo gek of...".
geef peterhs toch wel gelijk dat Schone de eerste helft zeer slecht speelde.
had zich in de tweede helft aardig herstelt.
de uitblinkers bij de pers zijn meestal degeen die scoren.
net als de man of de match is 9 van de 10x degeen die scoren.
vond Veldman wel de man van de wedstrijd net als Blind.
Gilissen heeft teweinig tedoen gehad om hem echt tebeoordelen.
maar wat hij deed was goed,en daarbij ook nog de rust die hij uitstraalt.
remco k
 remco k - donderdag 07 november 2013 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 november 2013 - 11:09 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Goede kansen misschien niet nee opzich is het ook een verdiende overwinning
maar om nou te zeggen dat ik lekker zat! Toch wel een aantal situaties
gezien waar het billenknijpen was. Vooral toen Celtic wat meer druk ging zetten
Ajax was niet geweldig. Maar persoonlijk heb ik me na de goal weinig zorgen gemaakt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5975
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Celtic (CL: woendag 06 november 2013, 20:45): 1-0

0.0082819