|
|
remco k
|
|
|
quote: Ala je wint wordt je waarschijnlijk tweede. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 07 november 2013 - 14:23 schreef Ronald 1960 het volgende:We moeten gewoon 2x winnen, dan zijn we zeker van plaats 2. Ik denk dat Celtic van Milan gaat winnen in de laatste wedstrijd als het er echt op aan komt voor Celtic. Overigens is Celtic in dat geval 3e en ligt Milan er uit..... Sweet dreams, maar zeker niet onmogelijk..... Gelijk tegen barca en winnen van Milan ben je al zeker. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 07 november 2013 - 17:32 schreef bully het volgende:[..] geef peterhs toch wel gelijk dat Schone de eerste helft zeer slecht speelde. had zich in de tweede helft aardig herstelt. de uitblinkers bij de pers zijn meestal degeen die scoren. net als de man of de match is 9 van de 10x degeen die scoren. vond Veldman wel de man van de wedstrijd net als Blind. Gilissen heeft teweinig tedoen gehad om hem echt tebeoordelen. maar wat hij deed was goed,en daarbij ook nog de rust die hij uitstraalt. En Frank de Boer dan? Ook hij noemde en roemde vanmiddag uitdrukkelijk Lasse Schøne... |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Schone is beslissend geweest in beide ontmoetingen. In mijn beleving niet goed genoeg als basisspeler op het niveau dat ajax voor ogen heeft. Gisteren inderdaad soms slecht, maar soms ook goed en bovenal beslissend.
Ideale allrounder. Als 12de of 13de man in de selectie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 november 2013 door Stanley -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 07 november 2013 - 17:08 schreef Pietje het volgende:Overigens, ook in de Britse pers worden twee uitblinkers!! genoemd: Joël Veltman en... Lasse Schøne. Om met Louis van Gaal te spreken: "Ben ik nou zo gek of...". Ik vind het ook grappig hoe in de Engelse pers met ontzag over de ArenA gesproken wordt terwijl in Nederland daar toch een andere opinie over is. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Het is zijn lievelingetje. Simpel zat. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op donderdag 07 november 2013 - 18:17 schreef Eide het volgende:[..] Ik vind het ook grappig hoe in de Engelse pers met ontzag over de ArenA gesproken wordt terwijl in Nederland daar toch een andere opinie over is. :-) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Ben blij voor schone dat hij het goed deed man..... Hij werd hier door een paar flink afgekraakt .... Hoop dat hij zondag tegen zijn oude cluppie die lijn doortrekt |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik hoop het ook, heb hem vervloekt en dat was terecht ook, maar gister vond ik hem bij de betere Ajacieden horen, al moet en kan het ook bij hem nog wel wat beter.. Had in ieder geval veel werklust.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 07 november 2013 - 19:47 schreef remco k het volgende:Ik hoop het ook, heb hem vervloekt en dat was terecht ook, maar gister vond ik hem bij de betere Ajacieden horen, al moet en kan het ook bij hem nog wel wat beter.. Had in ieder geval veel werklust.. Inderdaad en vergeleken met de rest is hij wel doelgericht. Hij is niet top maar voor wat je nu hebt wel nuttig genoeg. Sorrero valt me nog erg tegen Boilesen ook de rest ging wel! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 07 november 2013 - 19:47 schreef remco k het volgende:Ik hoop het ook, heb hem vervloekt en dat was terecht ook, maar gister vond ik hem bij de betere Ajacieden horen, al moet en kan het ook bij hem nog wel wat beter.. Had in ieder geval veel werklust.. En een pass die zuiverder is dan alle andere rechtsbuitenspelers....zijn traptechniek is niet verkeerd... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 07 november 2013 - 20:33 schreef Hummel10 het volgende:[..] Inderdaad en vergeleken met de rest is hij wel doelgericht. Hij is niet top maar voor wat je nu hebt wel nuttig genoeg. Sorrero valt me nog erg tegen Boilesen ook de rest ging wel! Geen zorgen om Serero...die wordt direct vervangen door Duarte wanneer hij weer fit is.... |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Absoluut ja. Ik weet niet wat het is, maar op de een of andere manier vind ik het wel leuk hoe hij speelt en zich wel wil inzetten. Hij is zeker geen topper, maar op de een of andere manier brengt hij iets ongebruikelijks. Weet niet wat. Alsnog blij als Duarte hem weer vervangt wanneer hij terug is. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Wat is goed... en wat is slecht ??
Als je het tot Ajax kan schoppen op wat voor niveau ook ......kan je heus wel ballen hoor.....de grootste slabekken hiero kunnen waarschijnlijk geen bal fatsoenlijk raken....ik heb X benen en ben cross-eyed...kan geen bal raken.....mij kan je alleen gebruiken als corner vlag ;-(
Tuurlijk zijn er teleurstellingen ook bij mij......maar die jonkies de grond intrappen is nergens voor nodig.
Op naar de volgende pot.....met gevloek en al....daar ben je supporter voor
WZAWZDB.....(voor die D koop ik je om met een Freddie Joduh ;-)) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op donderdag 07 november 2013 - 22:28 schreef Nenam_tiL het volgende:Wat is goed... en wat is slecht ?? Als je het tot Ajax kan schoppen op wat voor niveau ook ......kan je heus wel ballen hoor.....de grootste slabekken hiero kunnen waarschijnlijk geen bal fatsoenlijk raken....ik heb X benen en ben cross-eyed...kan geen bal raken.....mij kan je alleen gebruiken als corner vlag ;-( Tuurlijk zijn er teleurstellingen ook bij mij......maar die jonkies de grond intrappen is nergens voor nodig. Op naar de volgende pot.....met gevloek en al....daar ben je supporter voor WZAWZDB.....(voor die D koop ik je om met een Freddie Joduh ;-)) Mooi gesproken ouwe nar ;-)
Zo is het maar net!!
Ik neem een lekker glas koude melk. Proost!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 november 2013 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Koude melk ???.....krijg ik de schijterij van Ron....doe maar een biertje |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 07 november 2013 - 22:28 schreef Nenam_tiL het volgende:Wat is goed... en wat is slecht ?? Als je het tot Ajax kan schoppen op wat voor niveau ook ......kan je heus wel ballen hoor.....de grootste slabekken hiero kunnen waarschijnlijk geen bal fatsoenlijk raken....ik heb X benen en ben cross-eyed...kan geen bal raken.....mij kan je alleen gebruiken als corner vlag ;-( Tuurlijk zijn er teleurstellingen ook bij mij......maar die jonkies de grond intrappen is nergens voor nodig. Op naar de volgende pot.....met gevloek en al....daar ben je supporter voor WZAWZDB.....(voor die D koop ik je om met een Freddie Joduh ;-)) Whahahahaha narreke jij slaat echt alle kanten op.....enne je hebt ergens nog gelijk ook....degene die het meest kritiek hebben hier schieten alle ballen tegen het dak van de Arenhahahahahaha.....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 november 2013 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 07 november 2013 - 23:09 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Whahahahaha narreke jij slaat echt alle kanten op.....enne je hebt ergens nog gelijk ook....degene die het meest kritiek hebben hier schieten alle ballen tegen het dak van de Arenhahahahahaha..... Ach Sjakie....ik ben een ongeleid projectiel...zal ik altijd blijven ouwe |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Het bier is op dus ga naar mijn nest mazzel mannen |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op donderdag 07 november 2013 - 23:09 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Whahahahaha narreke jij slaat echt alle kanten op.....enne je hebt ergens nog gelijk ook....degene die het meest kritiek hebben hier schieten alle ballen tegen het dak van de Arenhahahahahaha..... Ongewild maak je dan toch een compliment voor die mensen, want de bal tegen het dak schieten lijkt me nog best een lastige opgave. Ik denk dat menig Ajax speler dat zelfs niet voor elkaar krijgt :-p |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 07 november 2013 - 23:09 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Whahahahaha narreke jij slaat echt alle kanten op.....enne je hebt ergens nog gelijk ook....degene die het meest kritiek hebben hier schieten alle ballen tegen het dak van de Arenhahahahahaha..... Ach ja. Als je alleen wat mag zeggen over het slechte spel als je zelf op heel hoog niveau gespeeld het blijft er niet veel over van de forums. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 november 2013 - 02:54 schreef Peterhs het volgende:[..] Ongewild maak je dan toch een compliment voor die mensen, want de bal tegen het dak schieten lijkt me nog best een lastige opgave. Ik denk dat menig Ajax speler dat zelfs niet voor elkaar krijgt :-p Ik wil net zeggen, dan heb je een trap van waanzinnig niveau als je dat kan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 november 2013 door Eide -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Hahahaha, ff een mailtje aan ajax sturen met het verzoek of er in de rust van de eerst volgende thuiswedstrijd een soort van "het doel van Eagon" geregeld kan worden, maar dan met de naam: "forum leden schieten de bal over het ArenA-dak"
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 november 2013 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 07 november 2013 - 23:09 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Whahahahaha narreke jij slaat echt alle kanten op.....enne je hebt ergens nog gelijk ook....degene die het meest kritiek hebben hier schieten alle ballen tegen het dak van de Arenhahahahahaha..... Nou ik voetbal al 25 jaar het enige wat ik nog kan is de bal neerleggen waar ik wil. De rest van het spelletje wordt met de jaren lastiger! ;) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Veltman zowaar bij Oranje.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Ik zit al jaren bij oranje ;-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Ik vind het wel heel erg snel. Ik denk dat Joel (en Denswil) zeker voldoende talent heeft voor Oranje maar ik vind het wel wat opportunistisch om hem na 2 degelijke en 2 goede wedstrijden meteen maar op te roepen.
Maar het is hem gegund. Zoals hij nu speelt doet hij niets onder voor BMI or Bruma. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 november 2013 - 15:35 schreef Eide het volgende:[..] Ik vind het wel heel erg snel. Ik denk dat Joel (en Denswil) zeker voldoende talent heeft voor Oranje maar ik vind het wel wat opportunistisch om hem na 2 degelijke en 2 goede wedstrijden meteen maar op te roepen. Maar het is hem gegund. Zoals hij nu speelt doet hij niets onder voor BMI or Bruma. Helemaal mee eens. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Overigens zou ik Virgil van Dijk ook wel eens bij oranje willen zien. Was de enige veldspeler bij Celtic die mij kon bekoren. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 november 2013 - 15:40 schreef Eide het volgende:[..] Overigens zou ik Virgil van Dijk ook wel eens bij oranje willen zien. Was de enige veldspeler bij Celtic die mij kon bekoren. Vind hem idd ook best een goede speler. |
|
|
|
|
cajax
|
|
|
Ik weet zeker, dat hij zich nog verder gaat ontwikkelen. Als hij maar wel dan bij Ajax blijft, dan wordt Ajax er daar ook veel beter door. Zoals vaak gebeurd, worden de goede spelers vaak weggekocht. Daar wordt Ajax sportief gezien niet beter van. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Verdedigers blijven meestal wat langer plakken dan aanvallers. Dat is al iets.
Veltman ligt nog vast tot 2017, Denswil tot 2015. Denswil heeft aan het einde van dit seizoen dus nog maar 1 jaar op z'n contract, Veltman 3 jaar. Ik hoop dat Ajax nu al met Denswil om tafel gaat. |
|
|
|
|
cajax
|
|
|
En toch wil ik graag Ajax adviseren, om de beide jongens een nieuw 5-jarige contract te geven. Buitenlandse clubs komen heel erg graag bij Ajax de spelers weghalen / kopen. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 november 2013 - 17:02 schreef Eide het volgende:Verdedigers blijven meestal wat langer plakken dan aanvallers. Dat is al iets. Veltman ligt nog vast tot 2017, Denswil tot 2015. Denswil heeft aan het einde van dit seizoen dus nog maar 1 jaar op z'n contract, Veltman 3 jaar. Ik hoop dat Ajax nu al met Denswil om tafel gaat. Denswils contract openbreken en meteen tot 2019 vastleggen. Volgend jaar Veltman tot 2020. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Daar hebben zelf natuurlijk ook wat in te zeggen, zij hoeven daar niet klakkeloos aan mee te werken, maar Denswil kan je natuurlijk deze winter al een nieuw contract aanbieden. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 november 2013 - 17:27 schreef Eide het volgende:[..] Daar hebben zelf natuurlijk ook wat in te zeggen, zij hoeven daar niet klakkeloos aan mee te werken, maar Denswil kan je natuurlijk deze winter al een nieuw contract aanbieden. Snel zijn met een leuke bonus/loonsverhoging per jaar of gespeelde wedstrijden. Ze zullen nu nog niet gek veel verdienen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 november 2013 - 09:04 schreef remco k het volgende:[..] Ach ja. Als je alleen wat mag zeggen over het slechte spel als je zelf op heel hoog niveau gespeeld het blijft er niet veel over van de forums. Zo kan je het ook opvatten....was niet mijn bedoeling....meer iets van de beste stuurlui |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 november 2013 - 19:02 schreef Hummel10 het volgende:[..] Snel zijn met een leuke bonus/loonsverhoging per jaar of gespeelde wedstrijden. Ze zullen nu nog niet gek veel verdienen. Denswil zeker niet op z'n basiscontract. Die speelt op een 1e contract dat hij als 18 jarige als opvolging voor z'n jeugdcontract kreeg aangeboden. Veltman zal wel wat meer verdienen omdat die al wat ouder was en een langer contract tekende toen di de 1e keer verlengde. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Daarom loonsverhoging plus jaarlijkse prestatie bonus dan heb je wel kans dat ze een contract voor 5 jaar tekenen. Nadeel is dan dat je er lang aan vast zit mochten ze het toch niet redden! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ach ja, je hebt ook gewoon gelijk hoor, uiteindelijk hebben we er ook niets over te zeggen. We mogen ongegeneerd onze mening geven en daar houd het ook wel mee op toch.. Of je moet uit deze cirkel stappen en een andere kiezen:-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 november 2013 - 20:09 schreef remco k het volgende:[..] Ach ja, je hebt ook gewoon gelijk hoor, uiteindelijk hebben we er ook niets over te zeggen. We mogen ongegeneerd onze mening geven en daar houd het ook wel mee op toch.. Of je moet uit deze cirkel stappen en een andere kiezen:-) Nee man....wordt draaierig van die cirkels van jou |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Whahahaha, tsjaa dat kan ook in ieder geval. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 november 2013 - 17:27 schreef Eide het volgende:[..] Daar hebben zelf natuurlijk ook wat in te zeggen, zij hoeven daar niet klakkeloos aan mee te werken, maar Denswil kan je natuurlijk deze winter al een nieuw contract aanbieden. Nee tuurlijk. Dit zal je altijd houden, maar Daarom moet je niet te lang wachten. Een aantrekkelijk bod neerleggen voor langere tijd. Dit is de enige manier op langer je toppers binnen te houden. Dus niet wachten tot 1 of 2 jaar voor contract afloopt. Aan een extra jaar hebben we niets. Meteen langere tijd hebben we wel iets aan. Dan moet het buitenland de portemonnee wel 3x legen voor ze de speler weghalen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Vergis je niet dat er ook veel bij zitten die helemaal niet willen praten tot ze een anderhalf jaar voor hun contract einde zitten. Ten eerste kunnen ze dan meer vragen als dat ze eerder bijtekenen en ten tweede hebben ze dan beter zicht op wat de mogelijkheden ergens anders zijn.
Kijk maar naar Eriksen, die kom al veel eerder bijtekenen maar hield de boot gewoon af. Die mogelijkheid houden spelers gewoon. Maar als je flink opwaardeerd dan mag daar natuurlijk ook een aantal contractjaren aan vastzitten. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 november 2013 - 21:56 schreef Eide het volgende:[..] Vergis je niet dat er ook veel bij zitten die helemaal niet willen praten tot ze een anderhalf jaar voor hun contract einde zitten. Ten eerste kunnen ze dan meer vragen als dat ze eerder bijtekenen en ten tweede hebben ze dan beter zicht op wat de mogelijkheden ergens anders zijn. Kijk maar naar Eriksen, die kom al veel eerder bijtekenen maar hield de boot gewoon af. Die mogelijkheid houden spelers gewoon. Maar als je flink opwaardeerd dan mag daar natuurlijk ook een aantal contractjaren aan vastzitten. Ik begrijp het volkomen daar gaat het ook niet zo zeer om. Tuurlijk is het zo als je ze langer vast wil leggen, dat het dan meer kost. Het is zo, dat o.a. ook het doel is om spelers langer bij Ajax te houden. Dit doe je dus om al vroeg open te breken en langer te verbinden. Je loopt idd tegen het feit aan dat spelers niet zo snel willen, maar als je meer durft te bieden dan willen ze misschien weer wel. Ik heb een beetje een gevoel wat er speelt bij al die contracten. Lijkt er soms op alsof er liever langer gewacht word met onderhandelen en verlengen, want des te langer je wacht des te langer krijgen ze minder salaris, maar dan komt wel het risico van snel de deur uit wandelen of moeten verkopen. |
|
|
|
|
VladPavlov
|
|
|
Het was inderdaad even spannend aan het einde, gelukkig valt de bal onze kant op, door hard werken, vechtlust (duels aangaan en winnen). Al met al denk ik dat we EL gaan spelen, erg zonde weer als je bekijkt dat we worden genaait thuis tegen Milan, weer discutabel en zal wel de doorslag geven.
Blind vond ik erg goed, begint steeds beter te worden op deze positie, vooral belangrijk in zijn duels waar hij verscheidene keren goed tussen zit om de angel uit de tegenaanval te halen, ook probeert hij om vooruit te voetballen, dit lukt nog niet omdat het middenveld en voorhoede hier totaal niet op berekent is, vanwege ''balletje terug''. Van mij mag Blind meer ervaring op doen op deze positie. Veltman natuurlijk de nummer 1, houdt er wel rekening mee dat iedere jeugd speler ooit weer een terugslag krijgt om vervolgens weer beter te worden als ze uit deze dip komen. Siem komt steeds meer in vorm, een Ajax met Siem in vorm of een Ajax zonder Siem (in of uit vorm) is toch een wereld van verschil. Van Rhijn vond ik ook niet zo heel slecht, geeft 1 onwijs mooie voorzet en kwam genoeg mee op, verdedigend nog wel iets te zwak. Schone maakt nu al 2 doelpunten in 2 CL-duels, dus erg belangrijk. Laten we hopen dat hij de lijn van de 2e helft kan voortzetten in de Eredivisie en CL, dat gun ik hem. Positief tevreden vergeleken met zijn niveau eerder dit seizoen. Sigi vond ik weer niks, wordt tijd voor Hoesen? (ben fan van hem), terwijl Sigi soms wel laat zien dat hij druk kan zetten, werklust heeft en technisch ook het een en ander kan. Dit mag hij meer laten zien! Dit doet Hoesen meer.
Hopelijk beginnen we nu te draaien en zijn er dus best veel spelers die zich belangrijk aan het maken zijn (in vorm). Blind, Siem, Cillissen, Veltman, Denswil, hopelijk steken ze de andere aan om ook zo te gaan spelen en dan gaat de motor draaien bij de rest, dan zijn we onhoudbaar!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 november 2013 door VladPavlov -- |
|
|
|