|
|
Bobby1972
|
|
|
ruim een derde van de passes komt niet aan. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
cajax
|
|
|
Verdiend 0-1. Nu nog voor de de rust naar de 0-2. Veltman is weer de beste. Hij wordt steeds beter. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
cajax
|
|
|
Zou fijn zijn voor ons als we de 3 punten mee naar Amsterdam mee terugnemen. PEC-Twente 1-1. Nu al lekker 0-2. Ga zo door. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik blijf me verbazen over Veltman. Wat een rust, wat een vertrouwen. Wint alles, doet alles goed. Wat een held met 20 jaar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 november 2013 door Eide -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2013 - 15:01 schreef Eide het volgende:Ik blijf me verbazen over Veltman. Wat een rust, wat een vertrouwen. Wint alles, doet alles goed. Wat een held met 20 jaar. Helemaal mee eens! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 november 2013 - 18:06 schreef NatjosFC het volgende:ben benieuwd... als we het uitshirt dragen gaan we gelijkspelen... dragen we het thuisshirt dan winnen we gewoon. Uitshirt: 1-1 thuisshirt: 0-2 thuisshirt en nu al 0-2! een vooruitziende blik ;-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Blind ongelukkig aan de bal, maar let eens op het doordekken van Blind. Net diep op de helft van NEC meteen er bovenop. Ook dat is echt belangrijk, NEC gewoon geen moment laten voetballen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2013 - 15:01 schreef Eide het volgende:Ik blijf me verbazen over Veltman. Wat een rust, wat een vertrouwen. Wint alles, doet alles goed. Wat een held met 20 jaar. VELD HEER....;-) |
|
|
|
|
cajax
|
|
|
Nog 10 minuten. Op naar de 0-3. |
|
|
|
|
cajax
|
|
|
Met 4 jaar staat Veltman zeker in de Wereldelftal, tussen de andere grote spelers. Kan je nagaan hoe goed hij nog verder gaat worden. |
|
|
|
|
cajax
|
|
|
Nee, Ajax heeft goed gespeeld, de eerste helft. Ook Daley Blind speelt goed op zijn ( nieuwe ) plaats, op het middenveld. Ajax moet nu de rust en de concentratie nu verder bewaren. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Wanneer er nu iemand gaat zeggen dat Sigthorsson Ajax waardig is sla ik hem persoonlijk op zijn bek! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Siggie, siggie , siggie.......OMG |
|
|
|
|
cajax
|
|
|
Shit. De 0-3 had er in moeten zitten. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2013 - 15:16 schreef Bobby1972 het volgende:Wanneer er nu iemand gaat zeggen dat Sigthorsson Ajax waardig is sla ik hem persoonlijk op zijn bek! Sigthorson is Ajax waardig !!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat valt wel mee, 89% komt namelijk aan. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2013 - 15:16 schreef Bobby1972 het volgende:Wanneer er nu iemand gaat zeggen dat Sigthorsson Ajax waardig is sla ik hem persoonlijk op zijn bek! Maak je niet druk man, Zelfs ik heb wel eens zo een bal gemist ;-) |
|
|
|
|
jolanpalma
|
|
|
Er zat een zweeds meisje op de tribune |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Na 23 min was het 65% bij Ajax. Blij dat Nenam het met me eens is :) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Jammer van Siggie, kan de beste een keer gebeuren, gebeurde Kieft, gebeurde van Basten en heb zelfs Messi zo zien missen..
Ajax speelt niet heel goed, het druk zetten is bij vlagen wel heel goed, met name Klaassen heeft daarin een voortrekkersrol samen met de Jong. Veltman speelt alsof ie 28 is en al jaren op het hoogste niveau speelt. Blind zwak al had ie een geweldige pass op Siggie, Schone van Rhijn en Serrero gewoon slecht.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ha ha die Siggi imitatie Achterberg wat een dropveter |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Heb ik niet gezien en het lijkt me sterk dat je het zelf bij houd. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Als Ajax dit de 2e helft ook kan opbrengen is er niets aan de hand. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Mee eens, strijd is goed, veldspel minder. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Maar het gaat zooo makkelijk. |
|
|
|
|
cajax
|
|
|
Nee, Ajax moet nu de komende 25 minuten flink gaan doordrukken, naar 0-3 en de 0-4. Toch weer 2 punten ingelopen op PEC en Twente. IS het niet verstandig om Sigthorsson te wisselen, met zijn geblesseerde voet ? Kan zomaar een doelpunt extra opleveren, voor ons. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Stond onderaan het beeld; ball accuracy 65% |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2013 - 15:20 schreef remco k het volgende:Jammer van Siggie, kan de beste een keer gebeuren, gebeurde Kieft, gebeurde van Basten en heb zelfs Messi zo zien missen.. Ajax speelt niet heel goed, het druk zetten is bij vlagen wel heel goed, met name Klaassen heeft daarin een voortrekkersrol samen met de Jong. Veltman speelt alsof ie 28 is en al jaren op het hoogste niveau speelt. Blind zwak al had ie een geweldige pass op Siggie, Schone van Rhijn en Serrero gewoon slecht.. Ik ben het volledig met je eens, Remco. Ook wat betreft Joël Veltman. Wat Nenam ook schrijft. Hij zou zijn naam moeten veranderen van Veltman in VeltHEER. Hij regeert, samen met Stefano Denswil. Als ik Moisander was, zou ik serieus vrezen voor mijn plekje... Siem de Jong is erg actief, alsmede Lasse Schöne. Daley Blind had een wat mindere start (veel balverlies) maar herstelde zich kranig. Davy Klaasen vind ik opnieuw een openbaring. Erg goed. Tja en dan onze Kolbeinn Sightórsson... Het missen van zo'n droomkans vlak voor rust, zal zijn zelfvertrouwen niet ten goede komen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 november 2013 door Pietje -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Het enige dat ik gezien heb was 89% rond diezelfde tijd, die 65% stond volgens mij bij NEC..
Dat zou ook niet kunnen, want als je na 25 minuten op 65% staat dan kom je niet even weer op 89%, zelfs niet na 20 minuten 100% |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2013 - 15:26 schreef Pietje het volgende:[..] Ik ben het volledig met je eens, Remco. Ook wat betreft Joël Veltman. Wat Nenam ook schrijft. Hij zou zijn naam moeten veranderen van Velt man in Velt HEER. Hij regeert, samen met Stefano Denswil. Als ik Moisander was, zou ik serieus vrezen voor mijn plekje... Siem de Jong is erg actief, alsmede Lasse Schöne. Daley Blind had een wat mindere start (veel balverlies) maar herstelde zich kranig. Davy Klaasen vind ik opnieuw een openbaring. Erg goed. Tja en dan onze Kolbeinn Sightórsson... Het missen van zo'n droomkans vlak voor rust, zal zijn zelfvertrouwen niet ten goede komen. Erg zonde want we hebben we baat bij spelers met zelfvertrouwen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Absoluut!! Bij het tweede doelpunt, die Kolbeinn graag op zijn naam wilde hebben, was hij de enige die niet aan het juichen was. Je moet het nog maar eens terugzien. Het viel mij gelijk op. |
|
|
|
|
cajax
|
|
|
Zelfvertrouwen is het allerbelangrijkste, anders is heeft het goede voetbal ook geen nut. Is Daily ( misschien ) toch een beetje geblesseerd ? |
|
|
|
|
cajax
|
|
|
De eerste 7 minuten waren even niet goed. We moeten wel de moed inhouden. |
|
|
|
|
cajax
|
|
|
NEC speelt een beetje onsportief, waardoor we nu niet op 0-4 kunnen staan. De eerste helft was toch iets beter voetbal. Nu maar afwachten of Fischer nog kan scoren. |
|
|
|
|
jolanpalma
|
|
|
Rare wissel. Waarom niet voor serero of voor klaassen? |
|
|
|
|
cajax
|
|
|
Nee, Ajax speelt nu een beetje minder goed. Ook met Fischer erbij. |
|
|
|
|
cajax
|
|
|
Als we alle kansen bij elkaar optellen, dan had het absoluut 0-6 moeten zijn. Nu hebben we slechts de matige 3 doelpunten. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Mooi, eindelijk een scorende spits... Siem de Jong |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Ligt aan het shirt.
1e uitwedstrijd in Rood-wit gelijk.0-3!
Opbokken met dat roze shirt. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Sigi is nog steeds topscorer... Siem in de spits veroorzaakt een ernstig te kort op het middenveld... Hoop dat Bojan gewoon weer in de spits komt. |
|
|
|
|
cajax
|
|
|
Ja, ook Siem de Jong speelde goed, net zoals Veltman. Ajax had toch nog beter moeten zijn, gezien de 2e helft. Deze helft was toch wel wat slordiger, ondanks de 0-3 zege.
Die PSV, 2-1 verloren uit tegen NAC. Toch weer een goed weekendje voor Ajax, lijkt mij. Nu maar kijken of Feijenoord - AZ op 0-0, 1-1 of 2-2 kan eindigen. Is wel het beste voor Ajax. |
|
|
|
|
jolanpalma
|
|
|
Iedereen voldoende, behalve van rhijn. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Az kan beste winnen. Heb je aan het eind van het seizoen meer aan. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2013 - 16:16 schreef NatjosFC het volgende:[..] Sigi is nog steeds topscorer... Siem in de spits veroorzaakt een ernstig te kort op het middenveld... Hoop dat Bojan gewoon weer in de spits komt. Nog wel, ja... Scheelt nog maar één doelpuntje. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik denk dat je met Blind Duarte en Klaassen gewoon een goed middenveld hebt. Serrero heeft potentieel en bepaalde dingen waar ik echt van houd, maar denk dat de jongen helaas te licht gaat zijn.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Voor mij Klaassen de beste man van het veld, Veltman was weer heel goed, maar heb liever dat aanvallers of aanvallende middenvelders de beste man zijn. Schone een hele goede assist maar verder helemaal niet goed, eigenlijk kun je van Blind, Boilesen hetzelfde zeggen. de andere jongens gewoon voldoende, van Rhijn echt te schandalig voor woorden. 10+ pogingen en geen enkele fatsoenlijke voorzet. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Deze pot win je, redelijke 1e helft, matige 2 helft. Nu qua competitie 2 weken voor de volgende pot en dan echt die stijgende lijn vinden. |
|
|
|