|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2013 - 16:27 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk dat je met Blind Duarte en Klaassen gewoon een goed middenveld hebt. Serrero heeft potentieel en bepaalde dingen waar ik echt van houd, maar denk dat de jongen helaas te licht gaat zijn.. Ik denk daar exact hetzelfde over. Ik neem aan, dat de Boer dit basisteam voorlopig zal laten staan. Misschien alleen een plekje voor Bojan, wanneer die weer fit ius. |
|
|
|
|
cajax
|
|
|
Zijn we dan tevreden over Bojan ?? ? Jammer dat hij niet zijn betere kwaliteiten kon laten zien. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax gewoon prima ondanks dat het niet geweldig was, de terugval in de tweede helft is enigszins logisch, midweekse hele zware pot, dan gaat het fysiek in de tweede helft zwaar worden...
Heerlijk weekend, zeker omdat we zeker weten dat AZ of Feyenoord ook nog punten gaat laten liggen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2013 - 16:29 schreef Pietje het volgende:[..] Ik denk daar exact hetzelfde over. Ik neem aan, dat de Boer dit basisteam voorlopig zal laten staan. Misschien alleen een plekje voor Bojan, wanneer die weer fit ius. Bojan vanaf links of in de punt als Fischer weer in vorm gaat komen, ook dat toch een keer moeten gebeuren.
Al zou ik Klaassen wel een wedsrtijd of 10 eens laten staan, was toch jarenlang een van de grootste talenten van de jeugd, altijd aanvoerder van diverse elftallen, dat is niet voor niets.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Dus wordt het gewoon 4 op een rij ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2013 - 16:30 schreef cajax het volgende:Zijn we dan tevreden over Bojan ?? ? Jammer dat hij niet zijn betere kwaliteiten kon laten zien. Ik wel ja, ondanks dat ie nog niet zo heel goed heeft gespeeld, ik vond hem de twee wedstrijden op 9 wel heel goed. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2013 - 16:30 schreef cajax het volgende:Zijn we dan tevreden over Bojan ?? ? Jammer dat hij niet zijn betere kwaliteiten kon laten zien. Ik ben zeer content met Bojan, zeker. Vooral als diepste spits. Daar heeft hij laten zien een meerwaarde voor Ajax te kunnen zijn. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2013 - 16:29 schreef remco k het volgende:Voor mij Klaassen de beste man van het veld, Veltman was weer heel goed, maar heb liever dat aanvallers of aanvallende middenvelders de beste man zijn. Schone een hele goede assist maar verder helemaal niet goed, eigenlijk kun je van Blind, Boilesen hetzelfde zeggen. de andere jongens gewoon voldoende, van Rhijn echt te schandalig voor woorden. 10+ pogingen en geen enkele fatsoenlijke voorzet. We hebben deze discussie vaker gehad ;-) maar ik vond Lasse Schöne een aardige partij hebben gespeeld. Voor de rest ben ik het met je eens. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2013 - 16:37 schreef Pietje het volgende:[..] We hebben deze discussie vaker gehad ;-) maar ik vond Lasse Schöne een aardige partij hebben gespeeld. Voor de rest ben ik het met je eens. Voor mij is Schone tot nu toe de beste rechtbuiten van het seizoen. En afgelopen week was ie gewoon goed, maar vond juist dat ie vandaag niet bracht wat ie normaal fysiek moet brengen.. desalniettemin een echte teamspeler en prima 12e man.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2013 - 16:40 schreef remco k het volgende:[..] Voor mij is Schone tot nu toe de beste rechtbuiten van het seizoen. En afgelopen week was ie gewoon goed, maar vond juist dat ie vandaag niet bracht wat ie normaal fysiek moet brengen.. desalniettemin een echte teamspeler en prima 12e man.. Nou ja, gezien de kwaliteiten die hij heeft, heeft hij voor mij een dikke voldoende gescoord. Het aardige aan hem is, dat hij multifunctioneel is. Net als Anita en Vertonghen destijds. Dat is voor een coach een fijne gedachte. |
|
|
|
|
cajax
|
|
|
Die AZ met zijn 0-1, toch de nieuwe kampioen ?????????????? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dat zou zomaar kunnen gebeuren. Ik vind AZ fris ogen en goed spelen. De spelvreugde straalt ervan af. Goede verdediging, Martens, en een paar goede spitsen. Ik denk, dat het voor elke ploeg lastig wordt om van dit AZ te winnen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 november 2013 door Pietje -- |
|
|
|
|
cajax
|
|
|
Ja, AZ vindt ik eigenlijk wel beter dan onze top-3 clubs. Hoe kan dat ook, met De kleine Generaal als trainer !!!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2013 - 17:12 schreef cajax het volgende:Ja, AZ vindt ik eigenlijk wel beter dan onze top-3 clubs. Hoe kan dat ook, met De kleine Generaal als trainer !!!!! Stieren poep....Advocaat is bagger, net als zijn dorpsgenoot Jol |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2013 - 17:12 schreef cajax het volgende:Ja, AZ vindt ik eigenlijk wel beter dan onze top-3 clubs. Hoe kan dat ook, met De kleine Generaal als trainer !!!!! Ach, de kleine generaal... was die niet trainer van PSV, het vorige seizoen??? Toen kon hij ook geen potten breken. Nee, Az heeft een zeer uitgebalanceerde selectie, met een aantal "vedetten", een aantal waterdragers. Jong en met wat ervaring. Ik blijf zeggen, dat AZ hoge ogen gaat gooien voor het kampioenschap. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Tja ik denk dat van Rhijn v/d week prive training krijgt op voorzetten geven wat een droplul niet een goed voorzet gezien van hem. |
|
|
|
|
cajax
|
|
|
De 0-1 voorsprong voor AZ is wel verdiend, hoor. Maar ja, Ajax gaat AZ toch wel in de achtervolging. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2013 - 17:23 schreef cajax het volgende:De 0-1 voorsprong voor AZ is wel verdiend, hoor. Maar ja, Ajax gaat AZ toch wel in de achtervolging. Ik dacht Feyenoord 66% balbezit had met vier schoten op doel? En AZ maar één kans en die afgemaakt?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 november 2013 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2013 - 17:22 schreef nora het volgende:Tja ik denk dat van Rhijn v/d week prive training krijgt op voorzetten geven wat een droplul niet een goed voorzet gezien van hem. Klopt. Hij is één van de vele spelers van Ajax, die volslagen uit vorm is. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2013 - 17:25 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Ik dacht Feyenoord 66% balbezit had met zes schoten op doel? En AZ maar één kans en die afgemaakt? Dat is ook een kwaliteit. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Klopt, maar het is niet geweldig ofzo. Nu zie ik de wedstrijd niet, maar heb alleen de statistieken voor me haha. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2013 - 17:27 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Klopt, maar het is niet geweldig ofzo. Nu zie ik de wedstrijd niet, maar heb alleen de statistieken voor me haha. Haha. Oké. Ik denk serieus, dat AZ een moeilijk te kloppen ploeg is. Ze hebben een meer dan aardige selectie. Nu dat het schrikbewind van Gertjan Verbeek verdwenen is, zullen de spelers alles, maar dan ook alles doen voor Advocaat. Ik zeg het nog maar eens: AZ is voor mij een serieuze titelkandidaat. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2013 - 17:30 schreef Pietje het volgende:[..] Haha. Oké. Ik denk serieus, dat AZ een moeilijk te kloppen ploeg is. Ze hebben een meer dan aardige selectie. Nu dat het schrikbewind van Gertjan Verbeek verdwenen is, zullen de spelers alles, maar dan ook alles doen voor Advocaat. Ik zeg het nog maar eens: AZ is voor mij een serieuze titelkandidaat. Niet..!! |
|
|
|
|
cajax
|
|
|
Meer balbezit is nog geen garantie om 1 of 2 doelpunten te maken. Het ligt eraan hoe het spel en niveau is. De rest volgt vanzelf. |
|
|
|
|
cajax
|
|
|
Ja, de 1-1 is er. Nu tot de 90e minuut gelijk houden, en Ajax is dan de echte weekendkampioen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
cajax
|
|
|
Nu op naar de 2-2. Je weet het maar nooit. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Wraff...nietus....Ajax of Feijenoord....of Vitesse door die kut russen |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Op dit moment telt onze competitie heel veel titelkandidaten. Woef, woef... |
|
|
|
|
cajax
|
|
|
Ja, het wordt steeds gekker. Of zo blijven, of op naar de 3-3. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Nee hoor, laat het maar 2-2 blijven. Dat is mijn voorspelling in de SportPooler ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ajax wordt gewoon weer kampioen....ach als je neus maar nat is grote pier....oeps weer offtopic....sorry is genetisch bepaald denk ik :-( |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Mijne ook grote pier ;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2013 - 17:49 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ajax wordt gewoon weer kampioen....ach als je neus maar nat is grote pier....oeps weer offtopic....sorry is genetisch bepaald denk ik :-( Haha. Is goed, vriend. Met een flinke neus, kun je goed ruiken... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hihihihi....ik heb hier een stiefzoon van 20 (een kakkie)...die noemt mij neus of stinkjood ......liggen we weer over de grond te rollen....en Ria maar brullen ;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2013 - 17:57 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Hihihihi....ik heb hier een stiefzoon van 20 (een kakkie)...die noemt mij neus of stinkjood ......liggen we weer over de grond te rollen....en Ria maar brullen ;-) Haha. Houdt de sfeer erin ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2013 - 17:12 schreef cajax het volgende:Ja, AZ vindt ik eigenlijk wel beter dan onze top-3 clubs. Hoe kan dat ook, met De kleine Generaal als trainer !!!!! Vind ik niet, spelen ook niet geweldig, en vandaag tegen Feyenoord ook gewoon niet geweldig de eerste helft.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2013 - 17:23 schreef cajax het volgende:De 0-1 voorsprong voor AZ is wel verdiend, hoor. Maar ja, Ajax gaat AZ toch wel in de achtervolging. Verdiend?? 1 kans gehad en 5 tegen in de eerste helft.. |
|
|
|
|
cajax
|
|
|
Kom op jongens, nu nog even die 10 minuten. Hou vol, die 2-2. |
|
|
|
|
cajax
|
|
|
Zo, dat ook ook weer binnen voor Ajax. Gewoon blijven doorgaan, zo. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2013 - 17:22 schreef nora het volgende:Tja ik denk dat van Rhijn v/d week prive training krijgt op voorzetten geven wat een droplul niet een goed voorzet gezien van hem. Roep ik al zolang hij speelt! Hij traint er al wel op maar bakt er nog steeds niks van. Mooi om te zie hij probeert het wel hoor stoppen kijken binnenkant voet en een flut bal. Vroeger rende hij en schoot met zijn wreef hoog over dus er is progressie ze blijven binnen de lijnen! Geef hem nog een jaartje haha! |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Weer een fantastisch weekend voor ons Ajax. En gestegen naar de 3e plaats. Je krijgt het allemaal cadeau in de knotsgekke Eredivisie. Siem de Jong gaat steeds beter spelen. Maar bepaalde spelers halen het niveau van Ajax naar beneden. Sigthorsson wordt inmiddels te sneu voor woorden. Alleen door medelijden gaat hij niet beter spelen. Ajax heeft echt in de winter een goede spits nodig. Kan de Jong weer naar het centrum. Misschien is Luuk toch niet zo'n gek idee?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 november 2013 door Bobby1972 -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2013 - 16:27 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk dat je met Blind Duarte en Klaassen gewoon een goed middenveld hebt. Serrero heeft potentieel en bepaalde dingen waar ik echt van houd, maar denk dat de jongen helaas te licht gaat zijn.. hoelang is Duarte nog geblesseerd eigenlijk? kan echt niet wachten tot hij terug is... loop me namelijk constant te ergeren aan Serero... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2013 - 19:36 schreef NatjosFC het volgende:[..] hoelang is Duarte nog geblesseerd eigenlijk? kan echt niet wachten tot hij terug is... loop me namelijk constant te ergeren aan Serero... Ik denk komende wedstrijd weer, hij traint namelijk weer mee volgens mij |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Nog niet volledig, en daarna gaat hij eerst minuten bij jong Ajax maken... dus eind november vermoed ik. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Thuis tegen Heracles 23 November. z'n oude club.... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Te vroeg tenzij hij gedurende de interland periode met Jong Ajax gaat spelen. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: zou mij niet verbazen ;-) |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2013 - 16:40 schreef remco k het volgende:[..] Voor mij is Schone tot nu toe de beste rechtbuiten van het seizoen. En afgelopen week was ie gewoon goed, maar vond juist dat ie vandaag niet bracht wat ie normaal fysiek moet brengen.. desalniettemin een echte teamspeler en prima 12e man.. plus 1 Pietje ook de analisten vinden Schone toch op dit moment een belangrijke speler bij Ajax, en al is het geen topper hij is wel een speler met een asist en met een doelpunt in zijn benen en niet te vergeten met oog voor zijn medespelers. |
|
|
|