|
|
sjakkie
|
|
|
goal niet achter in niet, midden kan. maar voorhoede wel vind ik |
|
|
|
|
f-side
|
|
|
we hebben een vervanger voor eriksen nodig ik denk aan toorenstra ja en dan de voorhoede ik denk aan luuk de jong als onze nieuwe spits en tadic of ola john als rechtsbuiten |
|
|
|
|
cajax
|
|
|
Ja, versterkingen heeft Ajax wel degelijk nodig, wil Ajax weer een Europese topclub worden. Het gaat dan om minimaal 3 versterkingen, all ouder dan 24 jaar. Daar zit DE ZWAKSTE SCHAKEL bij Ajax. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Wanneer Overmars snel bij Ajax weg wil, zou ik zeggen; We hebben geen versterkingen nodig. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
we hebben geen versterkingen nodig.
Fischer gaat zijn vorm terug vinden, Andersen en Meleg in potentie diamantjes en daarachter zit ook nog El-Ghazi. Duarte op plek van Eriksen.
zeker geen versterking nodig, maar welkom zou wel Chivu zijn. kan op 6 en op 5, brengt veel ervaring.
EDIT:
moet hier deels op terugkomen, een speler als Thomas Ince, waar we laatst mee in verband werden gebracht lijkt me wel een aanwinst en een directe versterking.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 november 2013 door NatjosFC -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 november 2013 - 17:20 schreef f-side het volgende:we hebben een vervanger voor eriksen nodig ik denk aan toorenstra ja en dan de voorhoede ik denk aan luuk de jong als onze nieuwe spits en tadic of ola john als rechtsbuiten allemaal onhaalbaar... de Jong en John evt huur... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 november 2013 - 17:21 schreef cajax het volgende:Ja, versterkingen heeft Ajax wel degelijk nodig, wil Ajax weer een Europese topclub worden. Het gaat dan om minimaal 3 versterkingen, all ouder dan 24 jaar. Daar zit DE ZWAKSTE SCHAKEL bij Ajax. dream on, gaan geen 3 versterkingen komen.
echte versterkingen van 24 en ouder zijn haast onhaalbaar voor Ajax... dan zou je al moeten denken aan spelers die willen terugkeren... maar die zijn vaak al ver over hun top... |
|
|
|
|
cajax
|
|
|
NAtuurlijk wil ik jullie laten zien waar de zwakheden van Ajax zit, en dat het ( volgens julli ) onhaalbaar is, weet ik niet. We hoeven niet persee spelers hebben uit zuid Europa. Soms is Zuid Amerika veel goedkoper. Romario van PSV was daar een eerste voorbeeld van, |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 november 2013 - 17:50 schreef cajax het volgende:NAtuurlijk wil ik jullie laten zien waar de zwakheden van Ajax zit, en dat het ( volgens julli ) onhaalbaar is, weet ik niet. We hoeven niet persee spelers hebben uit zuid Europa. Soms is Zuid Amerika veel goedkoper. Romario van PSV was daar een eerste voorbeeld van, fijn dat jij ons gaat laten zien waar de zwakheden van Ajax zitten...
kom dan trouwens ook met voorbeelden van spelers: die haalbaar zijn een directe aanwinst voor Ajax
jij noemt Romario, maar die tijden zijn allang voorbij. noem nu eens 3 spelers uit Zuid-Amerika die ons gaan mogen komen versterken in de winter.
komt niks van terecht, die spelers komen dan vanuit een heel ander klimaat. dat acclimatiseren gaat allemaal niet zo snel... zeker niet als je maar een heel klein bedrag aan spelers uit kan gaan tellen, want je moet nu niet met spelers als: Pato, Ganso, Elano aan komen. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Als Ajax wil is er genoeg mogelijk maar ze willen niet!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 november 2013 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
cajax
|
|
|
Dat laatste is wel zeker. Maar een feit is het wel, dat Ajax zijn zwakste schakel niet wild blootgeven. Ze willen niet, ondanks dat ze wel 10 of 20 spelers op het verlanglijstje hebben staan. Ajax moet kijken naar types als Frank Rijkaard, Jaap Stam en Schweinsteiger. Er zullen wel genoeg van rondlopen, daar in Zuid Amerika. Geld is geen probleem, als Ajax ongeveer 80 miljoen op de bank heeft staan. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 november 2013 - 18:35 schreef cajax het volgende:Dat laatste is wel zeker. Maar een feit is het wel, dat Ajax zijn zwakste schakel niet wild blootgeven. Ze willen niet, ondanks dat ze wel 10 of 20 spelers op het verlanglijstje hebben staan. Ajax moet kijken naar types als Frank Rijkaard, Jaap Stam en Schweinsteiger. Er zullen wel genoeg van rondlopen, daar in Zuid Amerika. Geld is geen probleem, als Ajax ongeveer 80 miljoen op de bank heeft staan. Daarom kunnen wel weer een topic openen over hetzelfde gezever maar we hebben het toch niet in de hand! Binnenlandse transfer meerdere mogelijk maar te duur want je bent Ajax! Zivcovic, Kostic, Tadic, Toornstra, Finbogasson enz. Enz België, Zweden en een groot deel van Europa zijn betaalbaar en hoeven niet teveel aan te passen. Volg het niet veel maar betere spelers zijn heus wel te vinden. Dan kom je nog bij het "netwerk" van de bestuurders half jaartje huren vsn bv. Arsenal, man u en Barcelona moet ook mogelijk zijn en niet te duur! Tot slot spelers die wissel zitten en het Wk willen halen die willen vast wel! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Je mist een "t" in de topic titel.....van dit toch al nutteloze topic |
|
|
|
|
Hanszeeland
|
|
|
Achterhoede zit wel goed met hoofdzakelijk eigen jeugd , als Duarte terugkomt, let op: wordt heel erg goed. Voorhoede: je zag woensdag dat we goed kunnen variëren met de Jong en Schone en er zelf stikkie takkige voetbal ontstaat. Conclusie: doorgaan met eigen mensen, niemand aanschaffen dé winterstop. Dat ondermijn alleen maar het vetrouwen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Volgens mij zijn er al meerder van dit type topics, sluit me dus bij Nenam aan en hoop op een slotje.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 november 2013 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960