|
|
tomson
|
|
|
quote: Waar ik sta niet. Maar ik hoor het wel bij de dagjesmensen vandaan komen ;) |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
zo 90 min. ergenis gaat direkt weer beginnen heb 112 maar alvast ingetoetst... je moet wel veel van je clubbie houden om je weekend te laten verzieken door bijv. een lummel als Immers met al zijn te verprutsen kansen.. toch een gebrek aan kwaliteit wees nou eerlijk......(of zou Barca hem weg willen kaapen ?) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Trouwens jullie moeten niet kwaad zijn op immers, hij doet wat hij kan, de hoofdschuldige is r.koeman geeft hem telkens maar weer voorrang in de basis ik heb het helemaal gehad met die koeman. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op zondag 24 november 2013 - 12:34 schreef echte nummer10 het volgende:zo 90 min. ergenis gaat direkt weer beginnen heb 112 maar alvast ingetoetst... je moet wel veel van je clubbie houden om je weekend te laten verzieken door bijv. een lummel als Immers met al zijn te verprutsen kansen.. toch een gebrek aan kwaliteit wees nou eerlijk......(of zou Barca hem weg willen kaapen ?) Typisch staaltje jodengedrag.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 24 november 2013 - 12:37 schreef dr love het volgende:Trouwens jullie moeten niet kwaad zijn op immers, hij doet wat hij kan, de hoofdschuldige is r.koeman geeft hem telkens maar weer voorrang in de basis ik heb het helemaal gehad met die koeman. Je loopt zelf Immers steeds af te fikken mafkees |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
quote: hoe kun je eigen roots beledigen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Weer Vilhena, bijna 1-0 Pfff |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
mooie verovering Lexie :p |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
bijna..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 november 2013 door echte nummer10 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
|
|
|
evh112
|
|
|
Clasie is weer terug is zijn goede doen aan het komen! Mooi! |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
En ook clasie had er allang terug gestuurd moeten naar varkenoord of huurbasis naar een subtop club die jongetje wordt door jullie als een superieure speler, zo zie je maar weer es ook de niveaus van de supporters die helemaal verliefd zijn op die jongen, nee mijn voorkeur gaat uit naar vormer met bakkal, Vilheuna met bouituis. |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
Och heb je die pipo ook weer aan .... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 24 november 2013 - 12:46 schreef dr love het volgende:En ook clasie had er allang terug gestuurd moeten naar varkenoord of huurbasis naar een subtop club die jongetje wordt door jullie als een superieure speler, zo zie je maar weer es ook de niveaus van de supporters die helemaal verliefd zijn op die jongen, nee mijn voorkeur gaat uit naar vormer met bakkal, Vilheuna met bouituis. Leer nou eerst de namen eens normaal spellen wijsneus. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Schaken moet dieper spelen |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
|
|
|
evh112
|
|
|
quote: Ja hij moet nu steeds het duel aan, hij moet weggestuurd worden. Dan pas is ie gevaarlijk |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Mulder heeft tenminste een mooi tenue aan vandaag. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Pelle loopt voorlopig ook niet best te ballen. |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Was een penalty ! ( bijna ) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
Goosens weinig goede voorzetten |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Vink is ook een klootzak. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Dr love zegt Vilheuna altijd opstellen ! |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
laatste pass is steeds verdomme niet goed |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Sjezus mulder pak die bal.man |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Mulder met kleurspoelinkje? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Is niet te lezen, kan van alles zijn |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
evh112
|
|
|
Kongolo op linksback bevalt me trouwens ook wel |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Had zo met rood kunnen douchen als Vink niet blind was |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 24 november 2013 - 12:32 schreef dr love het volgende:Nee pietje niks 020 of Sparta ik ik heb een favoriete spelsysteem keuze als dortmund,Barcelona,Atletico,napoli,juventus. Als je echt mooie voetbaltech wil dan moet je deze clubs es kijken. Borussia Dortmund - Bayern Munich 0 - 3 gisteren, ghèhè! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wat een inspiratieloze bende. Goossens eruit. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Vilhena eruit. Goossens daar, Boëtius erin |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Pleur die Goossens er eens uit, wat een ramp. Komt geen man voorbij en hij kan ook al geen normale bal geven.
Boëtius erin. |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
zo 90 min. ergenis gaat direkt weer beginnen heb 112 maar alvast ingetoetst... je moet wel veel van je clubbie houden om je weekend te laten verzieken door bijv. een lummel als Immers met al zijn te verprutsen kansen.. toch een gebrek aan kwaliteit wees nou eerlijk......(of zou Barca hem weg willen kaapen ?) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Veel balverlies, veel slechte passes, zwakke schoten, geen goede loopacties..
En dan heb ik het alleen nog maar over Vilhena |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 24 november 2013 - 12:37 schreef dr love het volgende:Trouwens jullie moeten niet kwaad zijn op immers, hij doet wat hij kan, de hoofdschuldige is r.koeman geeft hem telkens maar weer voorrang in de basis ik heb het helemaal gehad met die koeman. Hij kwam van rechts... |
|
|
|