BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: RKC Waalwijk - Feyenoord (24 november 2013, 12:30): 1 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
piet de paler
 piet de paler - zondag 24 november 2013 - 18:26   quote  deeplink  
Ja maar dan Dr Love wat dan? Iedereen kun je er uit gooien masr dat is de oplossing niet. Ik heb net de beelden terug gekeken en je moet gewoon 1 a 2 keer scoren maar dat gebeurde niet. Is dat dan de trainer zijn schuld of van de verdediging? Kritiek is goed maar schieten met losse flodders zonder oplossingen, en midden in het seizoern?
Stylzz
 Stylzz - zondag 24 november 2013 - 18:36   quote  deeplink  
jdnzMeS.jpg
piet de paler
 piet de paler - zondag 24 november 2013 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 november 2013 - 18:36 schreef Stylzz het volgende:
[ afbeelding ]
Tja eerst nog wat drinken denk ik
VVout
 VVout - zondag 24 november 2013 - 19:22   quote  deeplink  
Deze week het loon inhouden, hebben er toch geen klote voor gedaan. Een treurig zooitje, eerst met die kudt oefeninterlands opgescheept zitten en dan word je na lang wachten hier op getrakteerd.

Mochten er nog positivo's rondzweven, zoek dekking want ik kan die ff niet hebben gvd wat een kloooooote zondag man! Is R'dam proud of you, stelletje kudt mongolen.
echte nummer10
 echte nummer10 - zondag 24 november 2013 - 19:36   quote  deeplink  
ach immers schiet er volgende ff weer 3 binnen en iedereen denkt weer dat we kampioen wordem

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 november 2013 door echte nummer10 --
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 24 november 2013 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 november 2013 - 19:22 schreef VVout het volgende:
Deze week het loon inhouden, hebben er toch geen klote voor gedaan. Een treurig zooitje, eerst met die kudt oefeninterlands opgescheept zitten en dan word je na lang wachten hier op getrakteerd.

Mochten er nog positivo's rondzweven, zoek dekking want ik kan die ff niet hebben gvd wat een kloooooote zondag man! Is R'dam proud of you, stelletje kudt mongolen.
De positivo's zijn kudt mongolen?
piet de paler
 piet de paler - zondag 24 november 2013 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 november 2013 - 20:06 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

De positivo's zijn kudt mongolen?
Haha tot zondasg in de kuip
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 24 november 2013 - 20:09   quote  deeplink  
Ja, ik ben er bij, maar wat bedoel je te zeggen?
piet de paler
 piet de paler - zondag 24 november 2013 - 20:48   quote  deeplink  
dat hoe we ook teleurgesteld zijn we toch gaan, en als we winnen zijn we dit soort wedstrijden snel vergeten........hoop ik dus in ieder van ons huist een klein positivootje
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 november 2013 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 november 2013 - 19:22 schreef VVout het volgende:
Deze week het loon inhouden, hebben er toch geen klote voor gedaan. Een treurig zooitje, eerst met die kudt oefeninterlands opgescheept zitten en dan word je na lang wachten hier op getrakteerd.

Mochten er nog positivo's rondzweven, zoek dekking want ik kan die ff niet hebben gvd wat een kloooooote zondag man! Is R'dam proud of you, stelletje kudt mongolen.
Wel veel balbezit toch..
tomson
 tomson - zondag 24 november 2013 - 20:59   quote  deeplink  
Positivo
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 november 2013 - 21:08   quote  deeplink  
Je weet toch..
VVout
 VVout - zondag 24 november 2013 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 november 2013 - 20:06 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

De positivo's zijn kudt mongolen?
Eigenlijk niet daar doe je een mongool te kort mee!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 november 2013 - 21:48   quote  deeplink  
FEYENOORD IN BLESSURETIJD ONDERUIT

1be07be22d2d8986210735fb84e32d37_453_250_crop.jpg

Feyenoord is zondag op pijnlijke wijze onderuit gegaan in Waalwijk. Het duel tussen de ploegen van Ronald en Erwin Koeman leek lange tijd af te stevenen op een doelpuntloos gelijkspel, maar Aurélien Joachim bezorgde zijn RKC Waalwijk in blessuretijd met een kiezelhard schot de volle winst: 1-0. Graziano Pellè maakte na een schorsing van drie duels zijn rentree in het elftal.

De waarschuwende woorden van Ronald Koeman galmden nog na tijdens de eerste helft in het Mandemakers Stadion. De hoofdtrainer had daags voor de ontmoeting in Waalwijk al aangegeven dat de uitwedstrijd tegen RKC, ondanks de lage klassering van die ploeg, allesbehalve garant stond voor een eenvoudige middag. Hoewel Koeman waarschijnlijk liever geen gelijk had gekregen, kon hij halverwege het duel al constateren dat de thuisploeg het Feyenoord inderdaad behoorlijk lastig maakte.

Anderzijds kon Feyenoord het grotendeels zichzelf aanrekenen dat het kwaliteitsverschil tussen beide ploegen vaker niet dan wel zichtbaar was op het veld. RKC koos ervoor ver in te zakken en met een compacte speelwijze het initiatief aan de bezoekers te laten, maar het tempo dat de Rotterdammers in balbezit hanteerden lag veel te laag om een opening te creëren in de hechte Waalwijkse defensie. Bovendien sloop naarmate het duel vorderde de slordigheid steeds meer in het spel van de ploeg.

Een van de gevolgen van het spelbeeld was dat er voor rust nauwelijks hoogtepunten voor beide doelen te noteren vielen. Feyenoord was in het eerste kwartier, de beste fase die de ploeg in de eerste 45 minuten kende, nog wel gevaarlijk uit twee dode spelsituaties. Eerste knalde John Goossens een vrije trap net over, waarna een vrije trap van Jordy Clasie aan alles en iedereen voorbij ging en vervolgens dankzij doelman Jan Seda net niet in de verre hoek belandde.

Waar RKC, op een aardige mogelijkheid voor Robert Braber na, voor rust nauwelijks in de buurt van doelman Erwin Mulder kwam, had het kort na de theepauze zomaar op voorsprong kunnen komen. Oud-Feyenoorder Romeo Castelen brak op snelheid door in het strafschopgebied, maar kegelde de bal in het zijnet. Nog geen minuut later noteerde ook Feyenoord een enorme kans op de openingstreffer, toen Lex Immers na een goede voorzet van Goossens rakelings naast kopte.

De opwinding die met de goede kansen voor beide teams ontstond bleek opmaat voor de rest van de tweede helft, waarin het spelbeeld op en neer golfde. RKC kroop meer en meer uit haar schulp en had in de persoon van Castelen iemand die bij vlagen een plaag was voor de Feyenoord-defensie. Bovendien kon de thuisploeg rekenen op de kwaliteiten van doelman Seda, die na ruim een uur spelen twee keer een prima antwoord had op pogingen van Graziano Pellè.

Hoewel beide ploegen tot de laatste minuten op zoek bleven gaan naar een doelpunt, was het voor zowel RKC als Feyenoord te weinig om serieus aanspraak te mogen maken op de overwinning. Een doelpuntloos gelijkspel leek dan ook het logische gevolg te zijn, tot dat de bal diep in blessuretijd voor de voeten van Aurélien Joachim kwam. De spits aarzelde geen moment en kegelde de bal onhoudbaar achter Mulder, waardoor de ploeg van Erwin Koeman als winnaar van het veld stapte.

RKC Waalwijk Feyenoord 1-0
Scoreverloop:
90+3 1-0 Joachim

Scheidsrechter: Vink

Geel: Kongolo, Pellè (Feyenoord)

Opstellingen:
RKC Waalwijk:
Seda; Apau, Van Hoevelen, Gouano, Amieux; Sno, Braber (80 Anderson), Duits; Castelen, Beauguel (59 Schet) en Joachim.
Feyenoord: Mulder; Janmaat, De Vrij, Mathijsen, Kongolo; Clasie, Immers, Vilhena (71 Bakkal); Schaken (65 Boëtius), Pellè en Goossens (77 Armenteros).
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite

artikel9315picture.jpg?t=1385310093

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 november 2013 door RenatoBos --
van geil
 van geil - zondag 24 november 2013 - 21:55   quote  deeplink  
kutwedstrijd
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 24 november 2013 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 november 2013 - 21:46 schreef VVout het volgende:

[..]

Eigenlijk niet daar doe je een mongool te kort mee!
Misplaatst.
VVout
 VVout - zondag 24 november 2013 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 november 2013 - 22:19 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Misplaatst.
Das dan heel erg jammer.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 24 november 2013 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 november 2013 - 22:22 schreef VVout het volgende:

[..]

Das dan heel erg jammer.
Die debiele opmerkingen van je ook. Kan niet alles hebben.
VVout
 VVout - zondag 24 november 2013 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 november 2013 - 22:34 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Die debiele opmerkingen van je ook. Kan niet alles hebben.
Ik ook niet!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 november 2013 - 22:39   quote  deeplink  
Onrustige voetbalmiddag: politie stuurt Feyenoord-supporters in Waalwijk zonder kaartje weg

Image.aspx?object=News&type=large&image=Foto_FPMB_Erik_Haverhals_1568950.jpg

WAALWIJK - De Akkerlaan in Waalwijk kleurde zondagmiddag rond twaalf uur blauw van de vele politieagenten. Een bus vol Feyenoord-supporters die zonder kaartje onderweg waren naar het Mandemakers Stadion, werd door de ME op de Midden-Brabantweg staande gehouden.

De politie hield de situatie in Waalwijk zondagmiddag nauwlettend in de gaten. De ontmoeting tussen RKC Waalwijk en Feyenoord betrof namelijk een risicowedstrijd, waarbij er een verhoogd risico geldt vanwege mogelijk supportersgeweld.

Stadsverbod
De supporters, die volgens berichten op Twitter door de politie van de weg werden gehaald, mogen tot twaalf uur zondagnacht Waalwijk niet meer in.

Doen ze dit toch, dan volgen er aanhoudingen, melden omstanders die ter plekke waren. In het stadion waren verder geen problemen en hielden de in totaal 680 Feyenoord-supporters zich rustig, meldt verslaggever Job van der Zon.
Bron:Omroep Brabant
dr love
 dr love - maandag 25 november 2013 - 00:05   quote  deeplink  
Die everse mot es echt z,n muil houen kut mongool, als hij echt voetbal verstand had dan moet hij ook durven kritiek te uiten aan r.koeman hij is zelf ook trainer geweest dan moet hij toch ook weten dat r koeman een verwend mannetje is die alleen met dure spelers wilt werken of ja knikkers.het klopt ook wel dat er geen kwaliteit spelers bij de selectie zitten, maar de hele eredivisie niveau is zwaar bagger kijk Vitesse, Ajax,Twente daar zitten ook geen messi,hulk, en noem maar op, ik weet ook wel dat Julie weer de druk gaat noemen donder toch op, die gasten teren op de centen van de suporters dat moet eerst eens aangepakt worden ook de trainers eigenlijk moet de belastingdienst daarop flink heffing op voeren en alle zuid Europa, overal waar minder belasting hoeft betaald te worden, dan zul je zien dat alles weer normaal en prestaties veel beter wordt en respect voor elkaar.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 november 2013 - 00:06   quote  deeplink  
Everse is dus ook geen goede opvolger voor Koeman?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 november 2013 door RenatoBos --
van geil
 van geil - maandag 25 november 2013 - 00:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 november 2013 - 00:05 schreef dr love het volgende:
Die everse mot es echt z,n muil houen kut mongool, als hij echt voetbal verstand had dan moet hij ook durven kritiek te uiten aan r.koeman hij is zelf ook trainer geweest dan moet hij toch ook weten dat r koeman een verwend mannetje is die alleen met dure spelers wilt werken of ja knikkers.het klopt ook wel dat er geen kwaliteit spelers bij de selectie zitten, maar de hele eredivisie niveau is zwaar bagger kijk Vitesse, Ajax,Twente daar zitten ook geen messi,hulk, en noem maar op, ik weet ook wel dat Julie weer de druk gaat noemen donder toch op, die gasten teren op de centen van de suporters dat moet eerst eens aangepakt worden ook de trainers eigenlijk moet de belastingdienst daarop flink heffing op voeren en alle zuid Europa, overal waar minder belasting hoeft betaald te worden, dan zul je zien dat alles weer normaal en prestaties veel beter wordt en respect voor elkaar.
lees t nog eens...
volgens mij is t kritiek op Koeman en van Geel.
of ik heb niet de juiste pilletjes geslikt.
tomson
 tomson - maandag 25 november 2013 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 november 2013 - 00:05 schreef dr love het volgende:
.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 november 2013 - 00:09   quote  deeplink  
Ghehe..
dr love
 dr love - maandag 25 november 2013 - 00:14   quote  deeplink  
Ik bedoel maar mensen raken langzaamaan hun baan kwijt, de lasten worden alleen maar hoger,bedrijven worden nog meer inhaliger meer voor weinig, lukt dat niet dan gaan we over de grens.en wat ga je dan krijgen niemand gunt elkaar en we gaan kinderlijk elkaars wijzen of opletten dus de maatschappij foutenboel.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 november 2013 - 00:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 november 2013 - 00:14 schreef dr love het volgende:
Ik bedoel maar mensen raken langzaamaan hun baan kwijt, de lasten worden alleen maar hoger,bedrijven worden nog meer inhaliger meer voor weinig, lukt dat niet dan gaan we over de grens.en wat ga je dan krijgen niemand gunt elkaar en we gaan kinderlijk elkaars wijzen of opletten dus de maatschappij foutenboel.
Dus op welke partij moet ik nu stemmen..
van geil
 van geil - maandag 25 november 2013 - 00:17   quote  deeplink  
de aluminium hoedjes partij .
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 november 2013 - 00:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 november 2013 - 00:17 schreef van geil het volgende:
de aluminium hoedjes partij .
Ghehe..
VVout
 VVout - maandag 25 november 2013 - 00:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 november 2013 - 00:17 schreef van geil het volgende:
de aluminium hoedjes partij .
Let's go!

aluminium-folie.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 november 2013 - 00:40   quote  deeplink  
Zo of met een..

passend-glaasje-voor-geurkaars.jpg
VVout
 VVout - maandag 25 november 2013 - 00:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 november 2013 - 00:40 schreef RenatoBos het volgende:
Zo of met een..

[ afbeelding ]
Dit model had ik eerder voor ogen.
b5421high.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 november 2013 - 00:48   quote  deeplink  
So dan..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 november 2013 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 november 2013 - 11:42   quote  deeplink  
Castelen extra trots: 'Het blijft mijn club, alleen dat shirt al'

600x400-castelenkongolo.JPG

Na een afwezigheid van zes jaar is Romeo Castelen weer terug in de Eredivisie. De dertigjarige aanvaller debuteerde bij ADO Den Haag en groeide vervolgens bij Feyenoord uit tot international van het Nederlands elftal, maar na zijn overgang naar hamburger SV in 2007 ging het bergafwaarts met de carrière van Castelen, die door blessures maar weinig aan spelen toekwam in de Bundesliga.

RKC Waalwijk slaagde er afgelopen zomer echter in de rechtsbuiten terug naar Nederland te halen, nadat Castelen kortstondig in Rusland voetbalde voor Volga Nizhny Novgorod. Zondag nam de routinier het met zijn Brabantse club op tegen zijn voormalig werkgever, en dankzij een laat doelpunt van spits Aurélien Joachim ging het elftal van trainer Erwin Koeman met een 1-0 overwinning aan de haal.

In de voorgaande negentig minuten had Castelen al laten zien dat hij nog lang niet versleten is, en dat hij dit tegen zijn ex-club deed was geen toeval. Natuurlijk was ik tegen Feyenoord extra gretig, geeft de vleugelaanvaller toe aan het ANP.

Feyenoord blijft Feyenoord. Alleen dat shirt al. De club zit nog steeds in mijn hart. Ik heb goede tijden in De Kuip gehad en ben er ook altijd goed behandeld. Ik ben daardoor nu extra trots op RKC dat we hebben gewonnen van deze grote club.
Bron:Voetbalzone
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 25 november 2013 - 11:43   quote  deeplink  
Kuttopic.
MMM
 MMM - maandag 25 november 2013 - 16:23   quote  deeplink  
http://www.youtube.com/watch?v=lIq2TDTmkXI

Niets aan toe te voegen.
VVout
 VVout - maandag 25 november 2013 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 november 2013 - 16:23 schreef MMM het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=lIq2TDTmkXI

Niets aan toe te voegen.
Kan je wel zeggen!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: RKC Waalwijk - Feyenoord (24 november 2013, 12:30): 1 - 0









0.0107810