BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Heracles (zaterdag 23 november 2013, 20:45): 3 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - zondag 10 november 2013 - 23:57   quote  deeplink  
193263_112_AFC_Banner_600x338_2809_Ajax-Heracles%20Almelo_600x338.jpg

Op zaterdag gaat de competitie weer van start na de interland periode. Het succesvolle Oranje debuut van Joel Veltman zal Frank de Boer positief stemmen, alsook de optreden van Cillissen en Blind. Toch heeft Ajax een zure smaak hebben overgehouden door de blessures van Kolbeinn Sightorsson en Siem de Jong die beide weken uitgeschakeld lijken. Hierdoor zal Frank de Boer noodgedwongen zijn opstellingen van de afgelopen weken moeten aanpassen, de opstelling die succesvol bleek tegen Celtic en NEC.

Ajax speelde in haar historie slechts 27 duels tegen Heracles Almelo. Daarvan won Ajax er 20 en gingen er 3 verloren. 4 Duels eindigden in een gelijk spel. Slechts 1 keer werd er thuis verloren echter dit was in het seizoen 64/65. Ook blijken wedstrijden tussen de Amsterdammers en Heraclieten doepuntrijke ontmoetingen. Sinds 20-04-2008 werden er minimaal 3 goals gemaakt tijdens de onderlinge ontmoetingen en werden er in 11 duels maar liefst 50 goals gemaakt.

Bij Ajax zijn Siem de Jong en Sightorsson als gezegd uitgeschakeld met blessures. Ook voor Bojan komt het duel met Heracles nog te vroeg. Men hoopt dat de kleine huurling na het Champions League duel tegen Barcelona weer kan spelen. Niklas Moisander en Lerin Duarte zijn wel terug en fit op te spelen. Deze mutaties houden in dat Danny Hoesen vermoedelijk in de spits zal beginnen en dat er weer een plekje in de basis zal zijn voor Viktor Fischer. Davy Klaassen zal op het middenveld waarschijnlijk een duo vormen met Duarte aan gezien de Boer de afgelopen wedstrijden niet tevreden was over Serero. Achterin zal Blind vermoedelijk weer spelen als controleur en zien we Boilesen terug als linksback. Met de terugkeer van Moisander zal Stefano Denswil waarschijnlijk genoegen met noemen met een plekje op de bank.

De beelden zijn van Ajax - heracles van vorig jaar toen de engelenbak vol zat en Ajax eenvoudig won van de bezoekers uit Almelo.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 november 2013 door Eide --
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 11 november 2013 - 00:05   quote  deeplink  
In eigen huis.. 3-0.
Mits Blind tenminste op de nr 6 positie speelt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 november 2013 door Hasjkoph --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 11 november 2013 - 09:53   quote  deeplink  
Mooi stuk weer Eide ;-)

Ik hou het deze keer op 4-0
cajax
 cajax - maandag 11 november 2013 - 12:02   quote  deeplink  
Nu maar kijken naar de volgende wedstrijd, tegen Heracles.
Dat moet te doen zijn, dus weer 3 punten erbij denk ik zo.
remco k
 remco k - maandag 11 november 2013 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 november 2013 - 00:05 schreef Hasjkoph het volgende:
In eigen huis.. 3-0.
Mits Blind tenminste op de nr 6 positie speelt.
Lijkt erop dat er niet veel aan de hand is, hij meld zich ook bij Oranje lees ik net..
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 11 november 2013 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 november 2013 - 12:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Lijkt erop dat er niet veel aan de hand is, hij meld zich ook bij Oranje lees ik net..
Beter!
cajax
 cajax - maandag 11 november 2013 - 12:59   quote  deeplink  
Wel fijn voor hem. Maar laat het hem dan even rustig aan doen.
Bijvoorbeeld alleen de 2e helft ??? Een verstandige keuze ?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 11 november 2013 - 13:11   quote  deeplink  
4-1 als Blind geblesseerd uitvalt in 1 van de wedstrijden van het Nederlands elftal.

1-1 als Blind wel gaat spelen in de wedstrijd van Ajax.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 11 november 2013 - 13:38   quote  deeplink  
wordt 4-0
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 11 november 2013 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 november 2013 - 13:11 schreef Ajax Warrior het volgende:
4-1 als Blind geblesseerd uitvalt in 1 van de wedstrijden van het Nederlands elftal.

1-1 als Blind wel gaat spelen in de wedstrijd van Ajax.
Heb jij zo weinig vertrouwen in Blind dan?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 11 november 2013 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 november 2013 - 13:45 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Heb jij zo weinig vertrouwen in Blind dan?
Ik heb inderdaad geen blind vertrouwen in Blind.

Maar overigens is mijn reactie meer cynisme na een eerdere reactie waarin iemand roept dat het 3-0 wordt als Blind maar op de nr6 positie speelt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 november 2013 door Ajax Warrior --
Peterhs
 Peterhs - maandag 11 november 2013 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 november 2013 - 14:08 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dan weet ik niet welk voetbal jij de laatste wedstrijden bekijkt, maar Blind is gewoon heel lekker bezig.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 11 november 2013 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 november 2013 - 14:09 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Dan weet ik niet welk voetbal jij de laatste wedstrijden bekijkt, maar Blind is gewoon heel lekker bezig.
Dus we vergeten de slechte passes van gisteren? Ik zag hem namelijk in de eerste 20 minuten al 5 keer de bal inleveren bij een tegenstander. En die ene goede bal op Sigi maakt dat echt niet goed hoor. Verder rende hij ook gisteren wederom al een kip zonder kop op tegenstanders af en werd hij soms letterlijk weggedraaid.

Overigens, en dat blijf ik zeggen, geldt dat voor meer spelers binnen de selectie van Ajax. Laat die gasten eens een voorbeeld nemen aan Veltman. Een echte baas op het veld en blijft zo ontzettend rustig.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 november 2013 door Ajax Warrior --
Pietje
 Pietje - maandag 11 november 2013 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 november 2013 - 14:11 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dus we vergeten de slechte passes van gisteren? Ik zag hem namelijk in de eerste 20 minuten al 5 keer de bal inleveren bij een tegenstander. En die ene goede bal op Sigi maakt dat echt niet goed hoor. Verder rende hij ook gisteren wederom al een kip zonder kop op tegenstanders af en werd hij soms letterlijk weggedraaid.

Overigens, en dat blijf ik zeggen, geldt dat voor meer spelers binnen de selectie van Ajax. Laat die gasten eens een voorbeeld nemen aan Veltman. Een echte baas op het veld en blijft zo ontzettend rustig.
Nou heb ik wel begrepen, dat Daley Blind gisterenmiddag niet helemaal fit aan de wedstrijd is begonnen. Hij begon inderdaad niet al te sterk, maar hij had het vermogen in zich om zelf om te schakelen, waardoor hij beter speelde. Niet alle spelers hebben dat in zich, die moeten door anderen gestuurd worden. Vreemd overigens, dat Daley zich toch meldde bij Oranje, voor twee onnozele vriendschappelijke wedstrijden met kans op nieuwe blessures.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 11 november 2013 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 november 2013 - 14:41 schreef Pietje het volgende:

[..]

Nou heb ik wel begrepen, dat Daley Blind gisterenmiddag niet helemaal fit aan de wedstrijd is begonnen. Hij begon inderdaad niet al te sterk, maar hij had het vermogen in zich om zelf om te schakelen, waardoor hij beter speelde. Niet alle spelers hebben dat in zich, die moeten door anderen gestuurd worden. Vreemd overigens, dat Daley zich toch meldde bij Oranje, voor twee onnozele vriendschappelijke wedstrijden met kans op nieuwe blessures.
En ook daar ligt een groot verschil met andere ploegen. Waarom zulke nutteloze wedstrijden meepakken, met eventuele kansen op verergering van blessures? Het lijkt mij toch dat je club ten alle tijden de voorkeur dient te krijgen.
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 11 november 2013 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 november 2013 - 14:08 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Maar overigens is mijn reactie meer cynisme na een eerdere reactie waarin iemand roept dat het 3-0 wordt als Blind maar op de nr6 positie speelt.
En dat komt omdat ik minder vertrouwen in Poulsen en Schöne heb dan in Blind op de nr 6. ;)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 11 november 2013 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 november 2013 - 15:18 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

En dat komt omdat ik minder vertrouwen in Poulsen en Schöne heb dan in Blind op de nr 6. ;)
Dat mag hoor. Iedereen zijn mening. ;-)
Pietje
 Pietje - maandag 11 november 2013 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 november 2013 - 14:53 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En ook daar ligt een groot verschil met andere ploegen. Waarom zulke nutteloze wedstrijden meepakken, met eventuele kansen op verergering van blessures? Het lijkt mij toch dat je club ten alle tijden de voorkeur dient te krijgen.
Ik ben het helemaal met je eens, Warrior. Maar we weten niet hoeveel druk pappa Danny heeft uitgeoefend...
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 11 november 2013 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 november 2013 - 15:27 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat mag hoor. Iedereen zijn mening. ;-)
Maar jij ziet toch ook wel dat Blind bijna altijd voor een voetballende oplossing kiest i.p.v. elke bal maar lukraak naar voren te knallen en maar kijken waar het schip strand. Dat is op zich een kwaliteit van Blind, want voetballen kan ie echt wel ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 11 november 2013 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 november 2013 - 15:35 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal met je eens, Warrior. Maar we weten niet hoeveel druk pappa Danny heeft uitgeoefend...
Alsof van Gaal zich dat laat vertellen.... Daar geloof ik niet in. Blind is i.m.o. 1 van de beste 'voetballende' backs van Nederland en misschien ook wel van Europa...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 11 november 2013 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 november 2013 - 15:45 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Maar jij ziet toch ook wel dat Blind bijna altijd voor een voetballende oplossing kiest i.p.v. elke bal maar lukraak naar voren te knallen en maar kijken waar het schip strand. Dat is op zich een kwaliteit van Blind, want voetballen kan ie echt wel ;-)
Heb jij dan een andere eerste 20 minuten gezien dan mij? Ik zeg ook niet dat hij helemaal niet kan voetballen. Ben alleen geen fan van hem.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 11 november 2013 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 november 2013 - 15:48 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Alsof van Gaal zich dat laat vertellen.... Daar geloof ik niet in. Blind is i.m.o. 1 van de beste 'voetballende' backs van Nederland en misschien ook wel van Europa...
Nee sorry, dat laatste gaat er bij mij niet in. Aanvallend is die goed, maar terugverdedigend / in de omschakeling is die een drama.
Pietje
 Pietje - maandag 11 november 2013 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 november 2013 - 15:48 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Nee, ik geloof dat zelf ook niet echt, maar ik weet, net als jij, niet wat er zich achter de schermen heeft afgespeeld. Het is en blijft vreemd, dat een (licht?) geblesseerde speler, die op zondag voortijdig het veld moet verlaten, zich wèl meldt bij de bondscoach. Op z'n zachtst gezegd, vind ik dat dubieus. Laten we maar hopen, dat Daley alleen voor de sfeer en teambuilding voor Brazilië strakjes daar is (wellicht net als Joël Veltman) en niet binnen de lijnen gaat komen.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 11 november 2013 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 november 2013 - 15:51 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Heb jij dan een andere eerste 20 minuten gezien dan mij? Ik zeg ook niet dat hij helemaal niet kan voetballen. Ben alleen geen fan van hem.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik de eerste 20 minuten heb gemist gisteren, (ik wist dat het pas halverwege de 1e helft beter zou gaan;-))maar hij zal niet de enige geweest zijn, wat ik zo zag uit de samenvattingen
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 11 november 2013 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 november 2013 - 15:56 schreef Pietje het volgende:

[..]

Nee, ik geloof dat zelf ook niet echt, maar ik weet, net als jij, niet wat er zich achter de schermen heeft afgespeeld. Het is en blijft vreemd, dat een (licht?) geblesseerde speler, die op zondag voortijdig het veld moet verlaten, zich wèl meldt bij de bondscoach. Op z'n zachtst gezegd, vind ik dat dubieus. Laten we maar hopen, dat Daley alleen voor de sfeer en teambuilding voor Brazilië strakjes daar is (wellicht net als Joël Veltman) en niet binnen de lijnen gaat komen.
wat ik begreep is dat het meer uit voorzorg is geweest omdat hij wel een tik op de enkels had gekregen natuurlijk
hij heeft zijn enkel ook in het ziekenhuis laten nakijken en daar bleek niets mee aan de hand (of moet ik zeggen aan de enkel)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 november 2013 door Ronald 1960 --
Pietje
 Pietje - maandag 11 november 2013 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 november 2013 - 16:00 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

wat ik begreep is dat het meer uit voorzorg is geweest omdat hij wel een tik op de enkels had gekregen natuurlijk
Klopt, en bovendien heb ik vanmiddag opgevangen, dat Daley gisteren niet geheel fit aan de wedstrijd is begonnen. Ach, we zien het wel.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 11 november 2013 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 november 2013 - 15:53 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nee sorry, dat laatste gaat er bij mij niet in. Aanvallend is die goed, maar terugverdedigend / in de omschakeling is die een drama.
De omschakeling kan in mijn ogen ook beter, maar ik bedoel als hij in de verdediging een bal aan de voet heeft, kiest hij 9 van de 10 x voor een voetballende oplossing met verder balbezit als gevolg
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 11 november 2013 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 november 2013 - 16:02 schreef Pietje het volgende:

[..]

Klopt, en bovendien heb ik vanmiddag opgevangen, dat Daley gisteren niet geheel fit aan de wedstrijd is begonnen. Ach, we zien het wel.
Zo is het Pietje, als we maar wel kampioen worden, dan hoeven we iig geen voorronde wedstrijden te spelen in de CL ;-)
Pietje
 Pietje - maandag 11 november 2013 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 november 2013 - 16:05 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Zo is het Pietje, als we maar wel kampioen worden, dan hoeven we iig geen voorronde wedstrijden te spelen in de CL ;-)
Haha. Laten we het daar maar op houden. En niks is onmogelijk in de eredivisie...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 11 november 2013 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 november 2013 - 16:03 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

De omschakeling kan in mijn ogen ook beter, maar ik bedoel als hij in de verdediging een bal aan de voet heeft, kiest hij 9 van de 10 x voor een voetballende oplossing met verder balbezit als gevolg
Voetballende oplossing? 9 van de 10 keer koos hij voor het balletje terug op de keeper. En die ene keer dat hij vooruit ging passte hij vervolgens verkeerd. Hij word niet voor niets "Tikkie terug Daley" genoemd. Daarom vind ik hem ook geen echte back. Zie in hem meer een linker middenvelder.
cajax
 cajax - maandag 11 november 2013 - 17:25   quote  deeplink  
Zelf dacht ik ook dat Dayley uit voorzorg,de wedstrijd vroeg had verlaten.
VladPavlov
 VladPavlov - maandag 11 november 2013 - 17:41   quote  deeplink  
Misschien is het beter een andere club te kiezen Ajax Warrior, ik weet dat je reeele post plaatst maar wat meer optimisme mag ook wel, we zijn (hopelijk) eindelijk een beetje uit het dal, winnen een CL wedstrijd, eerste uit wedstrijd (ook al is het NEC, wel belangrijk!). Het gaat beter en laten we deze lijn voortzetten. Dat Blind zulke fouten maakt kan natuurlijk komen omdat hij daar nu 3a4 wedstrijden speelt in Ajax 1. Verder zie ik hem ook heel veel nuttige dingen doen, maar die noem jij niet, omdat jij alleen maar negatief kan kijken ten opzichten van Daley.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 11 november 2013 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 november 2013 - 17:41 schreef VladPavlov het volgende:
Misschien is het beter een andere club te kiezen Ajax Warrior, ik weet dat je reeele post plaatst maar wat meer optimisme mag ook wel, we zijn (hopelijk) eindelijk een beetje uit het dal, winnen een CL wedstrijd, eerste uit wedstrijd (ook al is het NEC, wel belangrijk!). Het gaat beter en laten we deze lijn voortzetten. Dat Blind zulke fouten maakt kan natuurlijk komen omdat hij daar nu 3a4 wedstrijden speelt in Ajax 1. Verder zie ik hem ook heel veel nuttige dingen doen, maar die noem jij niet, omdat jij alleen maar negatief kan kijken ten opzichten van Daley.
Dus omdat ik een andere mening heb of wat negatiever ben dan menig forumlid hier moet ik maar een andere club kiezen.

....................................................................

Whahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha ja sorry hoor, maar hier moet ik toch even hard om lachen. Whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

freakie
 freakie - maandag 11 november 2013 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 november 2013 - 15:56 schreef Pietje het volgende:

[..]

Het is niet echt vreemd, ik denk dat hij gewisseld word omdat hij een lichte blessure had en de wedstrijd al gedaan was. Dan wissel je gewoon omdat je geen risico wil lopen. En als je dan wisselt en na de wedstrijd blijkt dat het een verrekt spiertje is dan is het toch prima?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 11 november 2013 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 november 2013 - 18:01 schreef freakie het volgende:

[..]

Het is niet echt vreemd, ik denk dat hij gewisseld word omdat hij een lichte blessure had en de wedstrijd al gedaan was. Dan wissel je gewoon omdat je geen risico wil lopen. En als je dan wisselt en na de wedstrijd blijkt dat het een verrekt spiertje is dan is het toch prima?
Ik denk dat jij het verkeerd leest Freakie. Wat Pietje bedoelt is dat Blind dan alsnog naar het Nederlands elftal gaat, terwijl hij afgelopen zondag uit voorzorg werd gewisseld. De wedstrijden van het Nederlands elftal zijn oefenduels. Waarom het risico nemen en je niet gewoon afmelden?
Eide
 Eide - maandag 11 november 2013 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 november 2013 - 18:04 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik denk dat jij het verkeerd leest Freakie. Wat Pietje bedoelt is dat Blind dan alsnog naar het Nederlands elftal gaat, terwijl hij afgelopen zondag uit voorzorg werd gewisseld. De wedstrijden van het Nederlands elftal zijn oefenduels. Waarom het risico nemen en je niet gewoon afmelden?
Mee eens. Ik denk dat het WK veel invloed heeft op die keuze, ook bij Ajax (transferwaarde)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 11 november 2013 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 november 2013 - 18:56 schreef Eide het volgende:

[..]

Mee eens. Ik denk dat het WK veel invloed heeft op die keuze, ook bij Ajax (transferwaarde)
Tja............ en dan ben ik best hard misschien. Maar volgens mij de club altijd voor het land gaan?
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 11 november 2013 - 19:17   quote  deeplink  
dan zeg ik: 5-0
joduh
 joduh - maandag 11 november 2013 - 20:37   quote  deeplink  
yep.het lek is boven!Ze hebben het toch goed gezien die vriendenclub ......
Celtic ff verslagen en hoppa afgelopen zondag uit ff lekker gewonnen!..
ik zeg 7-0

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 november 2013 door joduh --
cajax
 cajax - maandag 11 november 2013 - 21:27   quote  deeplink  
Laten we maar eerst beginnen met een 3-0 ruststand.
Daarna zien we wel weer.
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 11 november 2013 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 november 2013 - 20:37 schreef joduh het volgende:
yep.het lek is boven!Ze hebben het toch goed gezien die vriendenclub ......
Celtic ff verslagen en hoppa afgelopen zondag uit ff lekker gewonnen!..
ik zeg 7-0
Haha heerlijk dat cynisme.

Maar positief mogen we ook een keertje zijn toch?
joduh
 joduh - maandag 11 november 2013 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 november 2013 - 21:29 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Haha heerlijk dat cynisme.

Maar positief mogen we ook een keertje zijn toch?
tuurlijk hasjkoppie
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 11 november 2013 - 21:40   quote  deeplink  
Hebben ze je weer losgelaten ouwe....??
joduh
 joduh - maandag 11 november 2013 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 november 2013 - 21:40 schreef Nenam_tiL het volgende:
Hebben ze je weer losgelaten ouwe....??
ja man,jij ook?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 11 november 2013 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 november 2013 - 21:44 schreef joduh het volgende:

[..]

ja man,jij ook?
Ja..onder voorwaarde ;-)
joduh
 joduh - maandag 11 november 2013 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 november 2013 - 21:48 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ja..onder voorwaarde ;-)
Gaat dat wel goed dan?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 11 november 2013 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 november 2013 - 22:05 schreef joduh het volgende:

[..]

Gaat dat wel goed dan?
Ja best wel....mag jou niet meer staatgevaarlijk noemen, moet lief tegen je zijn.....en freddies met je drinken
Dat lukt me wel ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 11 november 2013 - 22:13   quote  deeplink  
tering, heb net een duveltje op, smaakt best lekker. Was alleen wel de laatste...:-(
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 11 november 2013 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 november 2013 - 22:13 schreef Ronald 1960 het volgende:
tering, heb net een duveltje op, smaakt best lekker. Was alleen wel de laatste...:-(
Heb nu een halve liter Gladiator....en nog 1 te gaan ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 11 november 2013 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 november 2013 - 22:18 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Heb nu een halve liter Gladiator....en nog 1 te gaan ;-)
mmmmm, Gladiator.... ken ik nie. Wel radiator, maar das heel wat anders ;-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Heracles (zaterdag 23 november 2013, 20:45): 3 - 0

0.0073101