|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 11 november 2013 - 19:06 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Tja............ en dan ben ik best hard misschien. Maar volgens mij de club altijd voor het land gaan? Ik kan maar weinig grote topspelers opnoemen die niet naar hun land gaan bij een kleine blessure. Daarbij valt het misschien echt wel mee en was ie bij Ajax ook gewoon aangesloten bij de groepstraining. En misschien speelt ie wel helemaal niet maar heft van Gaal hem erbij gevraagd omdat ie bij de ploeg hoort. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Gulpener bier....10% |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: thanks gap, ga ik zeker een keer proberen ;-) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Rosèbiertje nemen jonge ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Verkeerde kleur ;-) (voor mij tenminste)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 november 2013 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: 't is nog geen sinterklaas hoor.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Leg dat mijn dochtertje maar uit.....die is er vol van |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: heb er zelf ook zo 1... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
He de drankorgels hbben elkaar weer gevonden !!! proost mannen ik neem nog een slok melk |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Die gaat ze zo wel krijgen ja. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 11 november 2013 - 20:37 schreef joduh het volgende:yep.het lek is boven!Ze hebben het toch goed gezien die vriendenclub ...... Celtic ff verslagen en hoppa afgelopen zondag uit ff lekker gewonnen!.. ik zeg 7-0 Nee man, het wordt dubbele cijfers. En de hoofdrol is weggelegd voor Kenneth Vermeer. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: hey El positivo ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hahahahahaha ik had het eigenlijk over Heracles hoor. ;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 11 november 2013 - 18:04 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ik denk dat jij het verkeerd leest Freakie. Wat Pietje bedoelt is dat Blind dan alsnog naar het Nederlands elftal gaat, terwijl hij afgelopen zondag uit voorzorg werd gewisseld. De wedstrijden van het Nederlands elftal zijn oefenduels. Waarom het risico nemen en je niet gewoon afmelden? Jij kent mij goed ;-) Dat was inderdaad precies hetgeen ik bedoelde. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 11 november 2013 - 19:06 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Tja............ en dan ben ik best hard misschien. Maar volgens mij de club altijd voor het land gaan? Absoluut EENS!! Je eigen club komt te allen tijde op de eerste plaats. En als het dan nog om kwalificatiewedstrijden gaat, maar we praten nu over twee volkomen overbodige vriendschappelijke wedstrijden, die enkel en alleen gespeeld gaan worden uit commerciële aspecten. Maar wel met alle kans op blessures. |
|
|
|
|
VladPavlov
|
|
|
quote:Op maandag 11 november 2013 - 17:46 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Dus omdat ik een andere mening heb of wat negatiever ben dan menig forumlid hier moet ik maar een andere club kiezen. .................................................................... Whahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha ja sorry hoor, maar hier moet ik toch even hard om lachen. Whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha Ik had het niet over je mening, maar inderdaad meer over je negativiteit. Als je zo negatief over iets bent, kun je er misschien beter afstand van doen. Vertel eens wat lichtpuntjes van Ajax? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 november 2013 - 15:11 schreef VladPavlov het volgende:[..] Ik had het niet over je mening, maar inderdaad meer over je negativiteit. Als je zo negatief over iets bent, kun je er misschien beter afstand van doen. Vertel eens wat lichtpuntjes van Ajax? Whahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha sorry vriend, je blijft lachwekkend. Ik ben geen successupporter en blijf in goede, maar zeker ook in slechte tijden een echte AJACIED. Ik denk dat een aantal hier kunnen beamen hoe ik precies ben, en dat ik zeker ten alle tijden achter de club sta. Maar dat neemt niet weg dat ik niet negatief mag zijn. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Tja Pietje, dat noem je logisch lezen. Leer je in groep 3 van de lagere school al. ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 november 2013 - 14:27 schreef Pietje het volgende:[..] Absoluut EENS!! Je eigen club komt te allen tijde op de eerste plaats. En als het dan nog om kwalificatiewedstrijden gaat, maar we praten nu over twee volkomen overbodige vriendschappelijke wedstrijden, die enkel en alleen gespeeld gaan worden uit commerciële aspecten. Maar wel met alle kans op blessures. Zelfs voor nutteloze kwalificatiewedstrijden vind ik het overbodig. Bij eventuele play-offs is het anders, maar nu is het gewoon zinloos. En ik zal echt kwaad wezen als je hierdoor een lichte kwetsuur verergert. En zelfs als Blind de naam is. ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 november 2013 - 16:07 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Zelfs voor nutteloze kwalificatiewedstrijden vind ik het overbodig. Bij eventuele play-offs is het anders, maar nu is het gewoon zinloos. En ik zal echt kwaad wezen als je hierdoor een lichte kwetsuur verergert. En zelfs als Blind de naam is. ;-) Dat dan weer wel.... Daarin ben het wel met je eens hoor. Ik vind trouwens dat ze dit soort wedstrijden niet moeten plannen in zo een drukke periode met veel europeesche wedstrijden. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: A pain in the Ass :-) |
|
|
|
|
VladPavlov
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 november 2013 - 16:05 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Whahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha sorry vriend, je blijft lachwekkend. Ik ben geen successupporter en blijf in goede, maar zeker ook in slechte tijden een echte AJACIED. Ik denk dat een aantal hier kunnen beamen hoe ik precies ben, en dat ik zeker ten alle tijden achter de club sta. Maar dat neemt niet weg dat ik niet negatief mag zijn. Iig fijn dat je wel kunt lachen ;) maakt het iets leuker allemaal! Nee maar zonder dolle, tuurlijk mag je negatief zijn en je mening geven, maar kijk ook even naar de positieve dingen, want ook die zijn belangrijk. Zelf zou ik willen dat ik meer tijd kon besteden aan Ajax, maar woon nogal ver en veel verplichtingen in het weekend (wel in Amsterdam geboren en altijd geweest, pas sinds de laatste 6 jaar fanatiek Ajax-supporter geworden, maar daar gaat het allemaal niet om). Het gaat erom dat we Ajax nooit zullen afvallen ondanks dat het slecht speelt, uit vorm is en dat geldt voor heel het team of individuen.
Vertel je jouw kinderen ook altijd alleen maar wat ze fout doen? (mits je kinderen hebt, ik niet in ieder geval, maar ben wel coach dan werkt negativiteit wel op zijn tijd, maar niet continue). |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 november 2013 - 16:23 schreef VladPavlov het volgende:[..] Iig fijn dat je wel kunt lachen ;) maakt het iets leuker allemaal! Nee maar zonder dolle, tuurlijk mag je negatief zijn en je mening geven, maar kijk ook even naar de positieve dingen, want ook die zijn belangrijk. Zelf zou ik willen dat ik meer tijd kon besteden aan Ajax, maar woon nogal ver en veel verplichtingen in het weekend (wel in Amsterdam geboren en altijd geweest, pas sinds de laatste 6 jaar fanatiek Ajax-supporter geworden, maar daar gaat het allemaal niet om). Het gaat erom dat we Ajax nooit zullen afvallen ondanks dat het slecht speelt, uit vorm is en dat geldt voor heel het team of individuen. Vertel je jouw kinderen ook altijd alleen maar wat ze fout doen? (mits je kinderen hebt, ik niet in ieder geval, maar ben wel coach dan werkt negativiteit wel op zijn tijd, maar niet continue). Kinderen en een voetbalclub? Jezus man, das 2 verschillende dingen. Ik sta toch niet voor de overbetaalde profs op het veld? Ik ben supporter, betaal me scheel aan allerlei zaken voor mijn club en verwacht dan gewoon dat ze dat op het veld terugbetalen. Doen ze dat op dit moment???
NEE! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ja lul, moet je volgende keer ook niet je reet naar achteren steken als ik langskom. ;-)
Maar jij bent gewoon een zak. En dat weet je! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 november 2013 - 16:18 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Dat dan weer wel.... Daarin ben het wel met je eens hoor. Ik vind trouwens dat ze dit soort wedstrijden niet moeten plannen in zo een drukke periode met veel europeesche wedstrijden. Jep. Daarom ben ik ook helemaal niet blij met de selectie van Veltman. Natuurlijk verdient die jongen het, maar hij is net terug van een blessure en speelt eindelijk een paar wedstrijden voor onze club. Ik heb geen zin dat hij geblesseerd terug komt, enkel en alleen omdat Van Gaal en de KNVB graag willen oefenen.
Je ziet het trouwens bij veel meer spelers die lichte blessures hebben. Die melden zich gewoon af, alleen de spelers van Ajax lijken daar moeite mee te hebben. Of het valt alleen bij onze club op omdat ik alleen hen volg. Dat kan natuurlijk ook. ;-) |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 november 2013 - 17:10 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ja lul, moet je volgende keer ook niet je reet naar achteren steken als ik langskom. ;-) Maar jij bent gewoon een zak. En dat weet je! Ik zal Remco ff roepen. Die schijnt het lekker te vinden :-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 november 2013 - 17:10 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ja lul, moet je volgende keer ook niet je reet naar achteren steken als ik langskom. ;-) Maar jij bent gewoon een zak. En dat weet je! Sinds ik die kop van jou gezien heb.....mijd ik die woonplaats van jou als de tyfus....en ja ik ben een zak....nou en ?? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 november 2013 - 17:13 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Sinds ik die kop van jou gezien heb.....mijd ik die woonplaats van jou als de tyfus....en ja ik ben een zak....nou en ?? Whahahahahaha mafkees. Je bent gewoon een hoopje stront.
Godverdikkeme, wat ben ik positief! Kijk Ronald, ik kan het wel! ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 november 2013 - 17:15 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Whahahahahaha mafkees. Je bent gewoon een hoopje stront. Godverdikkeme, wat ben ik positief! Kijk Ronald, ik kan het wel! ;-) BAN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ga je nu ineens huilie huilie doen? Dacht dat jij wel wat beter uit de bocht zou komen! ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 november 2013 - 17:20 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ga je nu ineens huilie huilie doen? Dacht dat jij wel wat beter uit de bocht zou komen! ;-) Dan moet je vanavond terug komen..... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ik hoop dat Duarte tegen zijn oude club speelt....daarna thuis tegen Barca!! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ja Jack we hadden het over voetbal, ik hoop inderdaad dat Duarte minuten gaat maken want we hebben hem hard nodig in Ajax 1 alhoewel ik nog altijd vind dat hij niet de kanjer is die ik graag zou zien in Ajax 1. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Elke aangekochte speler moet wennen aan het complete pakket Ajax....noem er maar 1 op die direct top was....komt goed...hij is een tijgertje... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 17 november 2013 - 12:37 schreef nora het volgende:Ja Jack we hadden het over voetbal, ik hoop inderdaad dat Duarte minuten gaat maken want we hebben hem hard nodig in Ajax 1 alhoewel ik nog altijd vind dat hij niet de kanjer is die ik graag zou zien in Ajax 1. Ik denk, dat je Duarte tekort doet. De enkele wedstrijden die ik van hem gezien heb, heeft hij mij al meer dan blij verrast. Wat Jack Huntelaar ook schrijft, geef hem even de tijd om aan zijn nieuwe club te wennen. Het zal mij verbazen, wanneer hij niet slaagt bij Ajax. Hij heeft een goede mentaliteit, hij heeft strijd, hij is tweebening en hij heeft flair. Mijn vertrouwen heeft hij. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Dat hoop ik ook dan hoeven we niet naar Serero te kijken die nog niet eens bij een 4e klasse amateur in de basis zou staan |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 17 november 2013 - 14:54 schreef Pietje het volgende:[..] Ik denk, dat je Duarte tekort doet. De enkele wedstrijden die ik van hem gezien heb, heeft hij mij al meer dan blij verrast. Wat Jack Huntelaar ook schrijft, geef hem even de tijd om aan zijn nieuwe club te wennen. Het zal mij verbazen, wanneer hij niet slaagt bij Ajax. Hij heeft een goede mentaliteit, hij heeft strijd, hij is tweebening en hij heeft flair. Mijn vertrouwen heeft hij. +1. Deze jongen verrast mij ook. Kijk eens naar al die anderen die naar ajax kwamen en het niet redden en dan hoe Duarte al voetbalt. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op zondag 17 november 2013 - 15:51 schreef Brandje het volgende:[..] +1. Deze jongen verrast mij ook. Kijk eens naar al die anderen die naar ajax kwamen en het niet redden en dan hoe Duarte al voetbalt. Even voor de duidelijkheid ik vind zeker dat hij in de basis hoort t/o Serero maar toch ben ik nog niet zo ver dat hij voor mij al een echte Ajax kanjer is die ik graag als leider op het middenveld zou zien.Maar goed hij is er pas misschien wordt hij die kanjer wel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 november 2013 door nora -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 17 november 2013 - 15:51 schreef Brandje het volgende:[..] +1. Deze jongen verrast mij ook. Kijk eens naar al die anderen die naar ajax kwamen en het niet redden en dan hoe Duarte al voetbalt. Ik denk, Brandje, dat de vele (ex)-Ajacieden die niet zijn geslaagd bij Ajax ook te maken heeft met het feit, dat ze als "koopje" gehaald zijn. Het mocht niet teveel kosten. Mijn moeder zei vroeger al: "goedkoop is duurkoop. Voor echte klasse-spelers, moet de portemonnee (soms) worden opengetrokken. Hoewel dat ook niet alles zegt, kijk maar naar de aankoop van Sulejmani, nota bene de duurste aankoop uit de historie van Ajax. Ook zijn er nogal wat (ex)-Ajacieden op (te) jonge leeftijd al vertrokken bij Ajax en bij elke willekeurige eredivisieploeg wèl opbloeiden, waardoor Ajax die spelers soms voor vele miljoenen wilden (moesten) terughalen. Kijk ook nu maar eens naar het aantal spelers in de eredivisie (maar ook in de eerste divisie) die daar rondlopen en die de opleiding bij Ajax hebben genoten. Ik vrees dus, dat er nogal wat directeuren bij Ajax rondliepen, en misschien nóg rondlopen, die hebben lopen slaapwandelen, dan wel geen visie hadden/hebben. En ja, inderdaad, ook de mentaliteit van die jonkies die vaak niet deugde: niet kunnen wachten en dus (te) vroeg opstapten. Dat "wachten" geen garantie op succes biedt, moge uiteraard duidelijk zijn. Maar ja, wie het echt weet, mag het zeggen...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 november 2013 door Pietje -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 17 november 2013 - 16:22 schreef Pietje het volgende:[..] Ik denk, Brandje, dat de vele (ex)-Ajacieden die niet zijn geslaagd bij Ajax ook te maken heeft met het feit, dat ze als "koopje" gehaald zijn. Het mocht niet teveel kosten. Mijn moeder zei vroeger al: " goedkoop is duurkoop. Voor echte klasse-spelers, moet de portemonnee (soms) worden opengetrokken. Hoewel dat ook niet alles zegt, kijk maar naar de aankoop van Sulejmani, nota bene de duurste aankoop uit de historie van Ajax. Ook zijn er nogal wat (ex)-Ajacieden op (te) jonge leeftijd al vertrokken bij Ajax en bij elke willekeurige eredivisieploeg wèl opbloeiden, waardoor Ajax die spelers soms voor vele miljoenen wilden (moesten) terughalen. Kijk ook nu maar eens naar het aantal spelers in de eredivisie (maar ook in de eerste divisie) die daar rondlopen en die de opleiding bij Ajax hebben genoten. Ik vrees dus, dat er nogal wat directeuren bij Ajax rondliepen, en misschien nóg rondlopen, die hebben lopen slaapwandelen, dan wel geen visie hadden/hebben. En ja, inderdaad, ook de mentaliteit van die jonkies die vaak niet deugde: niet kunnen wachten en dus (te) vroeg opstapten. Dat "wachten" geen garantie op succes biedt, moge uiteraard duidelijk zijn. Maar ja, wie het echt weet, mag het zeggen... Ajax kan geen 50 contracten aanbieden en moet dus keuzes maken.......degene die het (net) niet zijn laten gaan....dus mede daardoor denk ik |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 17 november 2013 - 13:33 schreef Jack Huntelaar het volgende:Elke aangekochte speler moet wennen aan het complete pakket Ajax....noem er maar 1 op die direct top was....komt goed...hij is een tijgertje... Tijgertje klinkt een beetje gay Sjaakie! Maar ik denk inderdaad dat hij wel iets kan brengen in het huidige Ajax! Heeft vechtlust en een mooie trap komt denk wel goed met hem! Heracles winnen zal mooi zijn voor het groeiende vertrouwen! Denk dat het een kleine overwinning voor ons wordt! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 17 november 2013 - 16:33 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ajax kan geen 50 contracten aanbieden en moet dus keuzes maken.......degene die het (net) niet zijn laten gaan....dus mede daardoor denk ik En mentaliteit daar hebben ze ook teveel naar gekeken alle bluf hebben ze laten gaan. Zie de huidige selectie Blind, De Jong, van Rhijn enz enz. niet echt jongens die een uitgesproken mening hebben. Die missen net dat beetje gif om echte toppers te worden Waarom doorgaan met een "lastige" jongen als er 10 ja knikkers zijn die bijna net zo goed zijn? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 17 november 2013 - 16:33 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ajax kan geen 50 contracten aanbieden en moet dus keuzes maken.......degene die het (net) niet zijn laten gaan....dus mede daardoor denk ik En mentaliteit daar hebben ze ook teveel naar gekeken alle bluf hebben ze laten gaan. Zie de huidige selectie Blind, De Jong, van Rhijn enz enz. niet echt jongens die een uitgesproken mening hebben. Die missen net dat beetje gif om echte toppers te worden Waarom doorgaan met een "lastige" jongen als er 10 ja knikkers zijn die bijna net zo goed zijn? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 november 2013 - 16:33 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ajax kan geen 50 contracten aanbieden en moet dus keuzes maken.......degene die het (net) niet zijn laten gaan....dus mede daardoor denk ik Je verhaal vergeten af te maken?? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Je eindigt met "Mede daardoor denk ik" Ik dacht dat daar nog iets achteraan hoorde, bijvoorbeeld wat je dan denkt.. Of lees ik nu heel beroerd. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 17 november 2013 - 18:04 schreef remco k het volgende:Je eindigt met "Mede daardoor denk ik" Ik dacht dat daar nog iets achteraan hoorde, bijvoorbeeld wat je dan denkt.. Of lees ik nu heel beroerd. Nee....hooguit dat ze het vaker bij kleinere clubs het beter doen omdat de druk lager is |
|
|
|