|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 17 november 2013 - 16:49 schreef Hummel10 het volgende:[..] Tijgertje klinkt een beetje gay Sjaakie! Maar ik denk inderdaad dat hij wel iets kan brengen in het huidige Ajax! Heeft vechtlust en een mooie trap komt denk wel goed met hem! Heracles winnen zal mooi zijn voor het groeiende vertrouwen! Denk dat het een kleine overwinning voor ons wordt! Whahahaha dat dan weer wel...maar ik heb geen gevoelens voor een vent hoor...vindt een sjarrel niet interessant.....maar jij ziet het zelfde in Duarte als ik....is gifkikkertje een betere benaming ?? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 17 november 2013 - 16:33 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ajax kan geen 50 contracten aanbieden en moet dus keuzes maken.......degene die het (net) niet zijn laten gaan....dus mede daardoor denk ik Misschien heeft Ajax dan wel de verkeerde keuzes gemaakt?? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Die maken wij allemaal Piet |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Nee, hoor. Ik niet... ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Daarom ben jij ook de nestor hier....Onze vader (zoon gaat niet lukken) en heilige geest....jij moet ons sturen....vooral mij ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Shit....ik hou idd geen week vol...hoewel, ik ga niet offtopic !! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 17 november 2013 - 22:07 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Daarom ben jij ook de nestor hier....Onze vader (zoon gaat niet lukken) en heilige geest....jij moet ons sturen....vooral mij ;-) Haha. Ik zal d'r nog eens een nachtje over slapen ;-) |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Ai zuur dat sigie en siem geblesseerd zijn geraakt in de interland periode. Voor de boer 2 basisspelers die hij zeer waarschijnlijk een paar weken kwijt zal zijn. Maar wat nu? Wie vervangt wie? Welke speler hebben we nog over?
Ik zou Fisher spits laten spelen en andersen vanaf de linkerkant en schone vanaf rechts. Maar wat vinden jullie? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 20 november 2013 - 14:45 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Ai zuur dat sigie en siem geblesseerd zijn geraakt in de interland periode. Voor de boer 2 basisspelers die hij zeer waarschijnlijk een paar weken kwijt zal zijn. Maar wat nu? Wie vervangt wie? Welke speler hebben we nog over? Ik zou Fisher spits laten spelen en andersen vanaf de linkerkant en schone vanaf rechts. Maar wat vinden jullie? Hoesen zijn langverwachte kans geven... Fischer op links Schone op rechts, bij voorkeur een middenveld met Andersen en Klaassen tenzij Duarte weer fit is. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Als Hoessen nu geen normale kans krijgt dan pleegt de Boer karaktermoord op die speler. Dan kan hij net zo goed zijn contract afkopen en opstappen. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Is hoessen niet het zelfde als siggie in de spits? afhankelijk van een voorzet vanaf de zijkant? was dat niet de reden waarom siggie niet meer in de spits speelde. verder is het toch niet een betere speler dan siggie, onze topscoorder.
Er is namelijk een reden waarom siggie opeens vanaf links ging spelen, volgens mij geld die reden ook voor Hoessen.
Ben van mening dat Hoessen wel degelijk zijn contract beter kan afkopen. Hij is 4de keus. Na Siem, Bojan en Siggie. Dat weet hij allang.
Waarom zou je je contract inleveren als je leermeester Dennis Bergkamp is, ook al speel je in Lucky Ajax, het is altijd beter dan op de bank zitten naast Martin Jol. Waar hij vandaan kwam.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 november 2013 door Positieve Arrogantie -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
nora
|
|
|
Het zal een puzzel worden voor Frank, maar een beetje geluk is dat wij het zwaarste progamma al in het begin van de competitie hebben gehad. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 17 november 2013 - 21:51 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Whahahaha dat dan weer wel...maar ik heb geen gevoelens voor een vent hoor...vindt een sjarrel niet interessant.....maar jij ziet het zelfde in Duarte als ik....is gifkikkertje een betere benaming ?? Haha waarom zet je er nou weer tje achter?? Gifkikker klinkt al iets beter! Wat ik tot nu toe gezien heb bevalt me wel. Strijdvaardig gaat duels aan mooie traptechniek Beetje type Toornstra/Clasie zeer nuttig! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Gabri mijn held helaas al 34 dus niet meer interesant voor Ajax, dat type zoeken wij een powerman en nog een goede voetballer, hopelijk wordt Duarte dat of een Toornstra die dat misschien zou kunnen worden. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Blijven "we" nu over die Toornstra doorgaan? Was bij Den Haag aardig, is bij Utrecht aardig maar er is toch hopelijk niemand die gelooft dat Jens Toornstra met 24 jaar plotseling goed genoeg wordt voor het Europese podium toch? Toornstra is een typisch voorbeeld van een modale eredivisie voetballer van het niveau dat Ajax vooral niet in de gelederen moet willen hebben. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 21 november 2013 - 10:54 schreef Eide het volgende:Blijven "we" nu over die Toornstra doorgaan? Was bij Den Haag aardig, is bij Utrecht aardig maar er is toch hopelijk niemand die gelooft dat Jens Toornstra met 24 jaar plotseling goed genoeg wordt voor het Europese podium toch? Toornstra is een typisch voorbeeld van een modale eredivisie voetballer van het niveau dat Ajax vooral niet in de gelederen moet willen hebben. Een speler die enkel door inzet en strijd kan meedraaien bij de beste 30 eredivisie spelers is voor Ajax niet interessant, kijk bijvoorbeeld eens hoe Bony het nu doet?? Door kracht er boven uitsteken in Nederland zegt helemaal niks in de topcompetities, daar lopen namelijk allemaal jongens rond met dezelfde fysieke kracht, alleen ook nog gekoppeld aan talent en een technische bagage. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 21 november 2013 - 10:41 schreef nora het volgende:Gabri mijn held helaas al 34 dus niet meer interesant voor Ajax, dat type zoeken wij een powerman en nog een goede voetballer, hopelijk wordt Duarte dat of een Toornstra die dat misschien zou kunnen worden. Het eerste helemaal mee eens, was ook fan van Gabri, een echte winnaar.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Tja over Toornstra praat ik omdat hij zo,n voorbeeld middenvelder is die ik mis alleen heb ik ook nog steeds mijn twijfels over zijn echte kwaliteit of hij nog beter kan worden, en ook omdat er zo weinig van dit soort types in Nederland spelen alleen Clasie en die gozer bij Twente die al een tijd geblesseerd is, het liefst had ik Suarez van Anderlecht bij Ajax gezien en zou de Zeeuw het nog kunnen ?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 21 november 2013 - 11:36 schreef nora het volgende:Tja over Toornstra praat ik omdat hij zo,n voorbeeld middenvelder is die ik mis alleen heb ik ook nog steeds mijn twijfels over zijn echte kwaliteit of hij nog beter kan worden, en ook omdat er zo weinig van dit soort types in Nederland spelen alleen Clasie en die gozer bij Twente die al een tijd geblesseerd is, het liefst had ik Suarez van Anderlecht bij Ajax gezien en zou de Zeeuw het nog kunnen ?? Die Suarez is een aanvaller volgens mij??? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 21 november 2013 - 11:36 schreef nora het volgende:Tja over Toornstra praat ik omdat hij zo,n voorbeeld middenvelder is die ik mis alleen heb ik ook nog steeds mijn twijfels over zijn echte kwaliteit of hij nog beter kan worden, en ook omdat er zo weinig van dit soort types in Nederland spelen alleen Clasie en die gozer bij Twente die al een tijd geblesseerd is, het liefst had ik Suarez van Anderlecht bij Ajax gezien en zou de Zeeuw het nog kunnen ?? Ik denk dat Ajax die allemaal niet nodig heeft. Blind is prima op die positie, wat zeg ik, ik heb Blind hoger zitten als Clasie.
Ajax is op een aantal plekken niet goed genoeg. de LCV, RB, 1 van de aanvallende middenvelders en spits positie zijn op dit moment niet van Europees niveau in mijn ogen. Over 2 andere posities twijfel ik. Dat zijn (voor het gemak) 5 posities waar een kwaliteitsimpuls moet komen, door jeugd (doorbreken of doorgroeien) of aankopen.
LCV hebben we Denswil, die heeft tijd nodig maar heeft de potentie voor Europese subtop minimaal. op RB weten we dat van Rhijn het niveau kan halen maar dat al tijden niet doet. Ligeon weet ik niet. Dit is een lastige positie... Van Duarte en Klaassen weten we nog niet wat ze kunnen, te weinig gezien tot nu toe. Serero is te licht, alleen Siem is zeker van Europese klasse. Sightorsson is of niet in vorm of geblesseerd, gewoon een risico. Daarnaast twijfel ik over rechtsbuiten kan je over linksback Boilesen discuseren.
Van al die posities zijn alleen RB en de spits positie echt het overwegen waard voor een aankoop. De spits positie omdat het eerste echte talent van Ajax pas 16 is en dus nog nog even zal moeten wachten en RB omdat het daar niet loopt en Ajax achter Ligeon niemand meer heeft. Voor alle andere posities heeft Ajax of eigen talent of voldoende kwaliteit.
Mijn visie maar hoor, dus voel je vrij het niet met me eens te zijn, maar bijvoorbeeld CVM zie ik zonnig in met Daley Blind. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote: Aanvallende middenvelder een geweldenaar |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Tja ik had echt een hoge pet op van Siggi maar hij is nog steeds niet op niveau van begin vorig jaar, hij is nog steeds niet op dat niveau of hij daar weer gaat komen ik weet het niet, en in Hoessen zie ik niet echt het talent wat sommige wel zien dus een aankoop zou ik wel begrijpen .Blind is een prima speler alleen achter Blind zit weinig als CVM misschien later Bazoer.van Rhijn het zelfde was een kanjer en lijkt nu op een angsthaas die totaal geen zelfvertrouwen heeft met als backup Ligeon die ik wel een talent vind.Al met al denk ik dat wij op dit moment het zwakst zijn op de vleugels en dat wij daar wel wat mogen kopen. |
|
|
|
|
cajax
|
|
|
Ajax moet eens kijken of ze een basisselectie kunnen creëren met 4 of 5 ervaren spelers van 27 jaar, en de rest jeugd. Misschien is da een betere optie voor ze. Zo slecht is dat nog niet eens voor Ajax. Ze kunnen dan alle kanten op. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op donderdag 21 november 2013 - 12:11 schreef Eide het volgende:[..] Ik denk dat Ajax die allemaal niet nodig heeft. Blind is prima op die positie, wat zeg ik, ik heb Blind hoger zitten als Clasie. Ajax is op een aantal plekken niet goed genoeg. de LCV, RB, 1 van de aanvallende middenvelders en spits positie zijn op dit moment niet van Europees niveau in mijn ogen. Over 2 andere posities twijfel ik. Dat zijn (voor het gemak) 5 posities waar een kwaliteitsimpuls moet komen, door jeugd (doorbreken of doorgroeien) of aankopen. LCV hebben we Denswil, die heeft tijd nodig maar heeft de potentie voor Europese subtop minimaal. op RB weten we dat van Rhijn het niveau kan halen maar dat al tijden niet doet. Ligeon weet ik niet. Dit is een lastige positie... Van Duarte en Klaassen weten we nog niet wat ze kunnen, te weinig gezien tot nu toe. Serero is te licht, alleen Siem is zeker van Europese klasse. Sightorsson is of niet in vorm of geblesseerd, gewoon een risico. Daarnaast twijfel ik over rechtsbuiten kan je over linksback Boilesen discuseren. Van al die posities zijn alleen RB en de spits positie echt het overwegen waard voor een aankoop. De spits positie omdat het eerste echte talent van Ajax pas 16 is en dus nog nog even zal moeten wachten en RB omdat het daar niet loopt en Ajax achter Ligeon niemand meer heeft. Voor alle andere posities heeft Ajax of eigen talent of voldoende kwaliteit. Mijn visie maar hoor, dus voel je vrij het niet met me eens te zijn, maar bijvoorbeeld CVM zie ik zonnig in met Daley Blind. Siem, als middenvelder bij de Europese top? Denk dat je je dat door een ajax bril bekijkt. Opbouwend en wendbaar is Siem niet. De opbouw werd verzorgd door eriksen of de 2 backs. Siem is eerder een goede box to box speler. Staat verdedigend wel zijn mannetje, wat ik van eriksen en sererro niet vind. Siem is verder zeer sterk in positie kiezen en scoort zijn doelpunten als 2de spits. Opbouw en creativiteit ontbreekt bij hem, het is beter voor hem als hij dicht tegen de spits aanspeelt. Bij ajax ontbreekt die positie voor hem en daarom is het maar beter dat hij in de spits speelt maar vaak de ruimte onbenut laat. Voor het middenveld met de punt naar achter mist siem gewoon kwaliteit.
Denk idd dat er wel andere posities zijn die eerder in aanmerking komen om te versterken.
RB is dan mijn grootste zorg, maar dat was het al jaren. Vanderwiel wil enkel als het wk eraan komt in vorm komen, dus toen al zat ik mijn op te vreten van ellende.
ik denk dat ajax niet echt een buitenspeler nodig heeft. Fisher en andersen zijn talenten die het wel ooit gaan waarmaken, alleen spelen ze nu niet goed genoeg.
Het is de combi tussen de buitenspelers en de spitsen die niet goed is.
Buitenspelers zijn grote talenten die graag naar binnen willen komen en dan schieten ze of maken ze een actie of maken een combinatie met een medespeler.
De spits wil voorzetten vanaf de zijkanten. De spitsen zijn niet goed in het spelen van een kleine veld. De buitenspelers en de tegenstander maken heel gemakkelijk een kleine veld waardoor de spits verzuipt.
Oplossing: Buitenspelers die de achterlijn halen en voorzet geven of een spits die geen voorzet nodig heeft en goed is in de korte combinaties. Dus aanval met Ola John, Siggie en de Sa of Fisher, Bojan en Andersen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Volgens de paar filmpjes die ik heb gekeken meer een buitenspeler.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 21 november 2013 - 15:57 schreef cajax het volgende:Ajax moet eens kijken of ze een basisselectie kunnen creëren met 4 of 5 ervaren spelers van 27 jaar, en de rest jeugd. Misschien is da een betere optie voor ze. Zo slecht is dat nog niet eens voor Ajax. Ze kunnen dan alle kanten op. En hoe begon Ajax dan?? Schone, Poulsen, de Jong Vermeer, Moisander. Allemaal ervaren jongens.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op donderdag 21 november 2013 - 15:57 schreef cajax het volgende:Ajax moet eens kijken of ze een basisselectie kunnen creëren met 4 of 5 ervaren spelers van 27 jaar, en de rest jeugd. Misschien is da een betere optie voor ze. Zo slecht is dat nog niet eens voor Ajax. Ze kunnen dan alle kanten op. Haha Jij wilt spelers van 27 jaar bij ajax. Ajax zou dat ook wel willen. Maar dit gaat nooit gebeuren. Ik zou uitleggen waarom.
1ste: Spelers van 27 jaar zijn meestal op hun best. Fysiek sterk en genoeg ervaring. Als je goed genoeg bent dan speel je niet in de eredivisie en laat staan voor Ajax. Want je wilt wel naar het buitenland of genoeg geld verdienen om daarna niet meer te hoeven werken.
2de: Als je als 27 jarige wel in de eredivisie speelt maar niet bij ajax dan ben je waarschijnlijk niet goed genoeg voor ajax.
3de als j als 27 jarige in het buitenland speelt maar niet goed genoeg bent voor de top maar wel voor ajax dan zijn er in het buitenland meerdere clubs waar je meer kan verdienen dan bij ajax maar niet voor de prijzen zult spelen.
4de Oudere spelers die terug willen komen kunnen waarschijnlijk hun niveau niet meer aan in het buitenland maar dan zijn ze wel goed genoeg voor de eredivisie maar daar buiten natuurlijk niet.
Dan zijn er nog spelers die wel bij ajax spelen op hun 27, enoh en schone en poulsen en vermeer. dat zijn allemaal spelers van 27 jaar of ouder, geen van alle hebben een basis plaats.
het is een leuk idee maar totaal niet realistisch. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Nu de Jong en Sigthorsson er niet meer bij zijn, moeten de vervangers laten zien dat ze het niveau aan kunnen. Frank mag weer lekker puzzelen. En ja gelukkig hebben we nu niet de sterkste tegenstanders de komende tijd.
Tot de winter kun je niks kopen, ben erg benieuwd hoe Ajax zich staande gaat houden.
Frank zegt dat hij Ola John op zijn verlanglijstje heeft staan, ben ook benieuwd wat Ajax in de winter doet. Mede door de blessures verwacht ik wel dat Ajax zich zal roeren op de spelersmarkt in Januari. |
|
|
|
|
cajax
|
|
|
Zou wel geweldig zijn, Bobby, als Ajax Ola John kan halen. Dan kunnen ze de selectiesterkte enigszins opvangen. Afwachten maar. |
|
|
|
|
anti010
|
|
|
Deze opstelling gaan we de heraclieden verslaan:
Cillessen Van Rhijn/Moisander/Veltman/Boilesen Blind Klaassen/Duarte Schone/Hoesen/Fischer
3-0 Schone, Hoesen, Fischer (ja hij scoort weer) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 november 2013 - 11:50 schreef anti010 het volgende:Deze opstelling gaan we de heraclieden verslaan: Cillessen Van Rhijn/Moisander/Veltman/Boilesen Blind Klaassen/Duarte Schone/Hoesen/Fischer 3-0 Schone, Hoesen, Fischer (ja hij scoort weer) ik denk dat Serero start, Duarte zal wel invallen. hoop ook op een invalbeurt van Bojan als het al mogelijk is.
voor de rest ben ik het met je opstelling eens. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Denk nog niet dat Bojan al bij de selectie zou zitten, het zou me in ieder geval verbazen aangezien van de week nog werd gezegd dat ie misschien pas 2014 weer zou spelen.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
8-0 ! Zie Barcelona toch net iets sterker... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 november 2013 - 11:50 schreef anti010 het volgende:Deze opstelling gaan we de heraclieden verslaan: Cillessen Van Rhijn/Moisander/Veltman/Boilesen Blind Klaassen/Duarte Schone/Hoesen/Fischer 3-0 Schone, Hoesen, Fischer (ja hij scoort weer) Dit lijkt mij ook de meest logische opstelling. Een alternatief met Schone op het middenveld is ook nog mogelijk. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Duarte zit niet bij de selectie, dus zal het denk ik Fischer op linkbuiten worden, en Hoessen in de spits, verder zal het dan wel hetzelfde zijn als de afgelopen weken. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
3-1 zware wedstrijd en een blunder van onze keeper....rode kaart zal ook vallen rond de 73e minuut....
Tot morgen op t Leidsche gappies! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Nog een keertje lezen ;) Dat staat er namelijk niet. Siem is van Europees niveau, hij kan in elke Europese competitie mee. Een topper in Duitsland of Engeland... misschien niet, maar een subtopper zeker wel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 november 2013 door Eide -- |
|
|
|
|
cajax
|
|
|
Eide, dat wat je zegt, dat klopt wel. We moeten nu eenmaal toegeven / accepteren, dat de meeste spelers niet van Europees niveau zijn. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Mag jij mij vertellen welke spelers niet naar een Europese (sub) topper zouden kunnen?? Ofwel nu of op ten duur?? |
|
|
|
|
cajax
|
|
|
Op den duur Veltman en Donswill en Fisher. Siem de Jong haalt het na mijn mening net niet in de 3 sterkste competities. We moeten wel realistisch blijven. |
|
|
|
|
cajax
|
|
|
Als je Ajax een echte Europese topclub noemt zoals Barcelona, dan geef ik Ajax hooguit een rapportcijfer 6,7. De halve finales halen kunnen ze niet.
Ajax heeft dan wel 11 spelers, maar geen echte goede spelers, op 2 of 3 spelers na. Deze realiteit moeten we gewoon accepteren.
Dat Barcelona en Bayern München minimaal een cijfer 9,0 halen, is na mijn mening wel normaal. Zo kan je zien hoe / waar ons Ajax er echt voor staat. Is logisch. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 november 2013 - 19:38 schreef cajax het volgende:Als je Ajax een echte Europese topclub noemt zoals Barcelona, dan geef ik Ajax hooguit een rapportcijfer 6,7. De halve finales halen kunnen ze niet. Ajax heeft dan wel 11 spelers, maar geen echte goede spelers, op 2 of 3 spelers na. Deze realiteit moeten we gewoon accepteren. Dat Barcelona en Bayern München minimaal een cijfer 9,0 halen, is na mijn mening wel normaal. Zo kan je zien hoe / waar ons Ajax er echt voor staat. Is logisch. Ik kijk nooit buitenlands voetbal....boeit me geen hol....Ajax is mijn club |
|
|
|
|
cajax
|
|
|
Iedere voetballiefhebber weet normaal gesproken dat ons Ajax niet dit niveau kan halen. Omdat ik vaak wel buitenlands voetbal kijk, met clubs zoals, Barcelona, Real Madrid, Manchester United en Bayern MÚnchen, dan kan je Ajax goed vergelijken met deze clubs dat Ajax niet zo sterk en goed is als deze clubs. Ons Ajax zal daar nog wel een tijd voor nodig hebben. Dit weet iedereen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 november 2013 - 19:56 schreef cajax het volgende:Iedere voetballiefhebber weet normaal gesproken dat ons Ajax niet dit niveau kan halen. Omdat ik vaak wel buitenlands voetbal kijk, met clubs zoals, Barcelona, Real Madrid, Manchester United en Bayern MÚnchen, dan kan je Ajax goed vergelijken met deze clubs dat Ajax niet zo sterk en goed is als deze clubs. Ons Ajax zal daar nog wel een tijd voor nodig hebben. Dit weet iedereen. Wat een bullshit....sinds het gesmijt met roebbels en dollars is het gewoon afgelopen....kan je niet tegen op,die haal je nooit meer in....dus opbokken met je cijfertjes voor de clubs..... |
|
|
|
|
cajax
|
|
|
Is ook goed. Wat jij wil. Ben jij ook opgebokt ????????????????????????????????????? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 november 2013 - 19:13 schreef remco k het volgende:Mag jij mij vertellen welke spelers niet naar een Europese (sub) topper zouden kunnen?? Ofwel nu of op ten duur?? Moisander, Poulsen, Schone, van Rhijn zoals hij het laatste jaar speelt, de Sa, Serero... allemaal zeker niet goed genoeg voor het linkerrijtje van een topcompetitie waarbij van Rhijn misschien nog wel eens uit zijn dal kan kruipen. |
|
|
|
|
cajax
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL